Te przewody raczej nie były częścią oryginalnej instalacji samochodu. W tej puszce jest pekaznik od sprężarki klimy i bezpieczniki od sprezarki i wentylatorów, wygląda jakby ktoś przedłużał amatorsko zasilanie, przewody zostały prawdopodobnie wyrwane z wiązki owinienej czerwona izolacją.
numer 16 na rys
Pewnie rozlutowany przekaźnik podwójny
No to najprawdopodobniej trzeba rozebrać REC i sprawdzić co się tam dzieje z tym przekaźnikiem.
Wysyłam Ci opis bezpieczników i przekaźników
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Żółte przewody do 30 i 87a, czarny 86, zielony 85.
To był taki śmieszny cytat....z podobnego tematu... który to pin 72 i przekaźnik 86 72 to pin w sterowniku, wypnij wtyczki i lupa i odczytaj.... 86 to nie nr przekaźnika tylko pin w przekaźniku...
To zakładasz dwa przekaźniki odwracające.
Trzeba sprawdzić rezystancję sprzęgła sprężarki,czujnik ciśnienia,no i przekaźnik elektrosprzęgła.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Miałem identyczne objawy w swoim samochodzie Opel Vectra. W tym przekaźniku o którym piszesz znalazłem "zimne luty" wewnątrz, na obwodzie drukowanym. Po usunięciu działa bez zarzutu.
Jaki problem poprowadzic na chwile mase i sprawdzic czy wtedy odpala na bezynie ? Czesto taki problem jest z pospiechu lub niedbalosci instalatora instalacji, jest troche szukania ale jak sie znajdzie to satysfakcja gwarantowana Moze jest usadzony przekaznik.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
A czy ten co traci zasilanie ma je również po wyłączeniu zapłonu i zamkniecu- uspieniu auta?
To sprawdź przekaźnik podwójny
R120 Silnik wycieraczki, tył Z tym, że jednego przekaźnika tam brakuje, więc raczej to:R121 Podgrzewane lusterko(a)
zgnił przewód brązowo-żółty w wtyczce ECU lub w jej pobliżu. idzie od pinu 72 we wtyczce A do cewki przekaźnika systemowego.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Witam Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej, przewód zasilający ECU (zacisk 15 ze stacyjki) do masy. Gdzieś z lewej strony kokpitu (obok bezpieczników) uniusł się dym. Teraz mam ciągłe zasilanie na przewodzie po stacyjce (jak odpale samochód i wyciągne kluczyk to silnik dalej pracuje i świecą się kontrolki). Stacyjkę sprawdziłem. Zauważyłem że jak...
Czy sprawdziłeś, tylną szybę że jest sprawna? Często wygrzewają się miejsca podłaczenia.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Jaki kolor przekaźnika. Może pozamieniałeś cos miejscami. W oplach były przekaźniki z różnymi kofiguracjami wyprowadzeń i różnią sie kolorami. Jak sie pomylisz to przekaźnik może mieć stały plus a mase pociągnie np z wiatraka co go powinien załączać.
Wyjmij ten przekaźnik i zobacz ile ma nóżek. 4 czy 5?
Tak za mało idż w stronę bezpiecznika i przekaźnika. Oraz w stronę mas.
może to jakiś przekaźnik? jeśli ktoś wie który przekaźnik jest do świateł byłbym bardzo wdzięczny
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Jeśli zmostkujesz sam przekaźnik od odcięcie to żadnego wpływu nie będzie.
Podejrzewam wentylator lub sama opornica dmuchawy która steruje obrotami wentylatora. Ale chyba opornica nie wyłączała by przekaźnika?
Masz zasilanie po zapłonie na pinie 86 przekaźnika?
Kable to przekaznik?
Potrzebuje pomocy. Chcę podłączyć "na stole" BCM z Vectra C 2005. Poratuje ktoś jakimś pinout'em? Mam sam BCM, bez modułu z przekaźnikami. Dziękuje.
Jak masz aktywowany ten immobilizer, skoro jest dokładany? Ta kostka to zwykłe złącze.
Zajrzyj do przekaźnika szyby, może w nim jest problem. Przecież multitimer nie zasila bezpośrednio szyby, tylko wysterowuje przekaźnik.
Zobacz czy plus na wtryskiwacze przychodzi. A jakiego tosygnału przekaźnik nie dostaje ? Tam komp załącza masę przekaźnika, plus idzie z "klemme 15"
Bez schematu zmierz napięcie na cewce tego przekaźnika.
R7 i R64 One dostają plusa z przekaźnika R6.
Gdzie się znajduje Przekaźnik w Oplu Vectra 1.7 D ?
Okazało się ze to przekaźnik byl;)
Sprawdz przekaźnik dmuchawy K5 wyciągnij go i sprawdz jak działa teraz
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Zaczął bym od przekaźnika kierunkowskazów
Zmierz na przekaźniku napięcie , jeśli jest jak piszesz to przekaźnik do wymiany.
szybko wystarczy poprawic l u t y cyną oczywiście :D http://obrazki.elektroda.net/10_12596096...
Deska rozdzielcza bezp. f2 f18 f23 f25 są od klimy. w komorze silnika przekaźnik 14 sprzęgło klimatyzacji, oraz bezpiecznik f35 wentylator chłodnicy
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Czujniki deszczu są gó.,... drugie auto i też to samo. Ja sprobuje jeszcze wycieraczki nowe firmowe założyć. Może słabo ściągają wodę
Od tego jest moduł. W module na przyczepkę podaje napięcie przekaźnik. Chyba że nie ma modułu,to tak nie moźna.
Przekaźnik jest sterowany masą z komputera. Do sprawdzenia przewód pomiędzy komputerem a przekaźnikiem.
To taki "chudy"przekaźnik.
To są przekaźniki.
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
Starsze Vectry nie miały przekaźnika wentylatora chłodnicy. Pozdrawiam.
W astrze 1.7 cdti ostatnio przekaźnik mi identyczne jaja robił.
dzięki ,ale nic mi nie mowi kolego pod maską ,czy moglbys okreslic jego lokalizacje lepiej jest to vectra b ,dzieki z gory .pozdrawiam
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
Raczej go nie blokują bo tu wygląda na to że sterownik silnika się nie odzywa więc nie żąda nic od immo. Ożywisz komunikację ECU to będzie dobrze. 35 ma połączenie z OBD? Czy po przekręceniu zapłonu pojawia Ci się napięcie z przekaźnika na 23, 45, 68?
Tak, w V-B napewmo to będzie wina tego przekaźnika.
Tak, jest duża szansa że wypalony przekaźnik.
94 przewód brązowo żółty idzie na 1 pin modułu wentylatorów 72 przewód brązowo żółty idzie na pin B21 skrzynki bezpieczników do cewki przekaźnika (styk 85, przekaźnik u mnie opisany jako K46)
Te cykanie to w okolicy przekaźników czy rozrusznika?
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Wystarczy wyciąć otwór w plastiku wprost na nóżki przekaźnika.
szukaj po drodze do ecu, ecu steruje masą ten przekaźnik wtyk B pin 53
Na alternatorze jest 13.8V ciągle?
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
Dzień dobry, vectra c 2.2 dti mam problem z wetylatorem nawiewu kabiny podejrzewam przekaźnik dmuchawy, ale nie mogę go zlokalizować proszę o pomoc
Delphi wykazał błąd P1530 przekaźnik klimatyzacji przerwa w obwodzie , błąd stały. Próbowałem z kilkoma przekaznikami i to nie jest wina przekaźnika..
miga też jak będzie problem z głównym przekaźnikiem!
W VB układ jest nadwyraz skomplikowany , 11 przekaźników blokady temperaturowe i zamarzania parownika. Te przekaźniki przy akumulatorze to wszystkie od tego są. Weź wg schematu idż od zasialnia i patrz gdzie jest obwód przerwany przekaźnikiem lub terminkiem.
To sprawdź zasilania, przekaźnik.
To może tu jest problem - zazwyczaj ten z filterkiem ma zasilanie po zapłonie, a ten na reduktorze dopiero jak centralka LPG "zobaczy" obroty wału. Przyjrzyj się jej dobrze - może tylko zespawało przekaźnik.
Auto sprawdza rezystancję w obwodzie świateł, sygnał cofania odseparuj jakimś miniaturowym przekaźnikiem.
Gdzie masz umiejscowiony przekaźnik pompy paliwa?
bezpieczniki i skrzynka przekaźników jak i same przekaźniki są ok.
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
Zerknij na przekaźnik, może przypalone złącze
Multitimer masz w skrzynce bezpiecznikowej, wysuwa sie do boku po wyjęciu zabezpieczenia i oczywiśce wyjęciu odpowiednich bezpieczników i przekaźników.
Jeżeli już masz schemat rozmieszczenia przekaźników ,to można coś więcej sprawdzić przekaźnik ,czy dochodzi sterowanie ,czy jest zasilanie na zacisku (30)przekaźnika.
Podłączyłem zasilanie centralki od czujników pod pin 11 w siwej wtyczce ale po wyłączeniu wstecznego buzer jeszcze popokiwal, więc podłączyłem przez przekaźnik stały plus wziąłem z tej wtyczki z czerwonymi przewodami z pinu 3. Buzer przestał pikać bez wstecznego ale na przewodzie od przekaźnika w którym pojawia się +12v po włączeniu...
Odszukać czujnik temperatury zewnętrznej i go odłączyć. potem wystarczy lekko zmodyfikować przekaźnik grzania świec i gotowe. jak znajdę to wrzucę schemat przeróbki. znajdź ten przekaźnik od świec i podłącz do styku T duży rezystor np. 1MΩ
uszodzony przekaźnik skrośny
Do przekaźnika doszedłem ale nie w tym rzecz bo on odpowiada tylko za włączanie/wyłączanie rozrusznika. Problem jest tutaj w sterowaniu tego przekaźnika.
Światła hamowania są? Zastanów się skąd mamy wiedzieć co tam zepsułeś? Schemat w rękę i wszystko do sprawdzenia.
Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone?
a prąd na świece idzie bo mogą być dobre ale co z tego jak nie dochodzi do nich prąd z przekaźnika??
Jest w komorze silnikowej, w skrzynce koło podszybia
przekaźnik przednich wycieraczek
W Vectrze A rocznik 94 jest taki silnik i jest przekaźnik.
to napięcie zapina przekaźnik w lewym górnym rogu skrzynki, zadzwoń jutro to powiem co i jak.
Nie. To nie czujnik położenia wału. To brak zasilania po przekaźniku.
(...) mam jescze jedno pytanie tam z tyłu koło lampy lewej mam takie dwa przekazniki nazywaja sie RYDER TF1170 to jest jeden taki długi i drugi RYDER SMART 7 BYPASS TF2217U (...) To przekaźniki od instalacji elektrycznej haka holowniczego.
Problem rozwiązany , trzeba przedłużyć 5 kabli a nie trzy,w gniazdku przkaznika są 3 kable ale wewnątrz tego gniazdka są jeszcze dwa które prawdopodobnie są w tablicy na stałe i tam też należy podłączyć kabelki.
Witam. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie znajduje się przekaźnik prądu do świec żarowych i jakie jest jego oznaczenie w Oplu Vectra 1.7D rok 1991?
Jeżeli pozycyjne masz to powinieneś mieć podświetlenie zegarów,od wstecznego sprawdź czujnik (włącznik),a od przeciwmgielnych sprawdź przekaźnik
Chodzi mi oto czy istnieje taka możliwość że zepsuł się jakiś przekaźnik lub bezpiecznik od modułu CIM. Nie - nie ma
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Są tam 2 bezpieczniki 60A i cztery przekaźniki?
Nie ma antenki czyli to proxima BP.Wypiąć wtyczkę i zewrzeć dwa przewody wlutowane w płytkę przy przekaźniku,jest to blokada zapłonu.Generalnie nie naprawiać bo to wadliwy alarm.
omega przekaźników przekaźników espace osłony przekaźników
wałka laserowej sterujacy samsung dobór rezystor dioda
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Hulajnoga Xiaomi, Ninebot, Motus – naładowana, nie rusza, blokada BMS, sterownik, czujniki Dwuteownik IPE 220, HEB 160 czy HEA 200 do podparcia ugiętego stropu betonowego 5x5m