Te przewody raczej nie były częścią oryginalnej instalacji samochodu. W tej puszce jest pekaznik od sprężarki klimy i bezpieczniki od sprezarki i wentylatorów, wygląda jakby ktoś przedłużał amatorsko zasilanie, przewody zostały prawdopodobnie wyrwane z wiązki owinienej czerwona izolacją.
numer 16 na rys
Pewnie rozlutowany przekaźnik podwójny
No to najprawdopodobniej trzeba rozebrać REC i sprawdzić co się tam dzieje z tym przekaźnikiem.
Wysyłam Ci opis bezpieczników i przekaźników
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Żółte przewody do 30 i 87a, czarny 86, zielony 85.
To był taki śmieszny cytat....z podobnego tematu... który to pin 72 i przekaźnik 86 72 to pin w sterowniku, wypnij wtyczki i lupa i odczytaj.... 86 to nie nr przekaźnika tylko pin w przekaźniku...
To zakładasz dwa przekaźniki odwracające.
Trzeba sprawdzić rezystancję sprzęgła sprężarki,czujnik ciśnienia,no i przekaźnik elektrosprzęgła.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Miałem identyczne objawy w swoim samochodzie Opel Vectra. W tym przekaźniku o którym piszesz znalazłem "zimne luty" wewnątrz, na obwodzie drukowanym. Po usunięciu działa bez zarzutu.
Jaki problem poprowadzic na chwile mase i sprawdzic czy wtedy odpala na bezynie ? Czesto taki problem jest z pospiechu lub niedbalosci instalatora instalacji, jest troche szukania ale jak sie znajdzie to satysfakcja gwarantowana Moze jest usadzony przekaznik.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
A czy ten co traci zasilanie ma je również po wyłączeniu zapłonu i zamkniecu- uspieniu auta?
To sprawdź przekaźnik podwójny
zgnił przewód brązowo-żółty w wtyczce ECU lub w jej pobliżu. idzie od pinu 72 we wtyczce A do cewki przekaźnika systemowego.
R120 Silnik wycieraczki, tył Z tym, że jednego przekaźnika tam brakuje, więc raczej to:R121 Podgrzewane lusterko(a)
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Czy sprawdziłeś, tylną szybę że jest sprawna? Często wygrzewają się miejsca podłaczenia.
Koledzy miernik posiadam i od poczatku go używam :) a przyczyne znalazłem, stopiło 1 kabel zasialania po stacyjce i pewnie przylutowalo do przewodu z akumlatora. Wie ktoś jak zdemontować pulpit żeby dobrać się do wiązki zaraz za skrzynką bezpiezników ?
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Jaki kolor przekaźnika. Może pozamieniałeś cos miejscami. W oplach były przekaźniki z różnymi kofiguracjami wyprowadzeń i różnią sie kolorami. Jak sie pomylisz to przekaźnik może mieć stały plus a mase pociągnie np z wiatraka co go powinien załączać.
Wyjmij ten przekaźnik i zobacz ile ma nóżek. 4 czy 5?
Tak za mało idż w stronę bezpiecznika i przekaźnika. Oraz w stronę mas.
Nie odpali bo leci po linii immo . Musisz ją odciąć przez przekaźnik uruchamiany po rozruchu silnika np. czujnikiem ciśnienia oleju
może to jakiś przekaźnik? jeśli ktoś wie który przekaźnik jest do świateł byłbym bardzo wdzięczny
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Jeśli zmostkujesz sam przekaźnik od odcięcie to żadnego wpływu nie będzie.
Podejrzewam wentylator lub sama opornica dmuchawy która steruje obrotami wentylatora. Ale chyba opornica nie wyłączała by przekaźnika?
Masz zasilanie po zapłonie na pinie 86 przekaźnika?
Kable to przekaznik?
Jak masz aktywowany ten immobilizer, skoro jest dokładany? Ta kostka to zwykłe złącze.
Zajrzyj do przekaźnika szyby, może w nim jest problem. Przecież multitimer nie zasila bezpośrednio szyby, tylko wysterowuje przekaźnik.
Potrzebuje pomocy. Chcę podłączyć "na stole" BCM z Vectra C 2005. Poratuje ktoś jakimś pinout'em? Mam sam BCM, bez modułu z przekaźnikami. Dziękuje.
Zobacz czy plus na wtryskiwacze przychodzi. A jakiego tosygnału przekaźnik nie dostaje ? Tam komp załącza masę przekaźnika, plus idzie z "klemme 15"
Bez schematu zmierz napięcie na cewce tego przekaźnika.
R7 i R64 One dostają plusa z przekaźnika R6.
Gdzie się znajduje Przekaźnik w Oplu Vectra 1.7 D ?
Okazało się ze to przekaźnik byl;)
Sprawdz przekaźnik dmuchawy K5 wyciągnij go i sprawdz jak działa teraz
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Zaczął bym od przekaźnika kierunkowskazów
Zmierz na przekaźniku napięcie , jeśli jest jak piszesz to przekaźnik do wymiany.
szybko wystarczy poprawic l u t y cyną oczywiście :D http://obrazki.elektroda.net/10_12596096...
Deska rozdzielcza bezp. f2 f18 f23 f25 są od klimy. w komorze silnika przekaźnik 14 sprzęgło klimatyzacji, oraz bezpiecznik f35 wentylator chłodnicy
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Od tego jest moduł. W module na przyczepkę podaje napięcie przekaźnik. Chyba że nie ma modułu,to tak nie moźna.
To taki "chudy"przekaźnik.
Przekaźnik jest sterowany masą z komputera. Do sprawdzenia przewód pomiędzy komputerem a przekaźnikiem.
To są przekaźniki.
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
Czujniki deszczu są gó.,... drugie auto i też to samo. Ja sprobuje jeszcze wycieraczki nowe firmowe założyć. Może słabo ściągają wodę
Starsze Vectry nie miały przekaźnika wentylatora chłodnicy. Pozdrawiam.
dzięki ,ale nic mi nie mowi kolego pod maską ,czy moglbys okreslic jego lokalizacje lepiej jest to vectra b ,dzieki z gory .pozdrawiam
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
W astrze 1.7 cdti ostatnio przekaźnik mi identyczne jaja robił.
Raczej go nie blokują bo tu wygląda na to że sterownik silnika się nie odzywa więc nie żąda nic od immo. Ożywisz komunikację ECU to będzie dobrze. 35 ma połączenie z OBD? Czy po przekręceniu zapłonu pojawia Ci się napięcie z przekaźnika na 23, 45, 68?
Tak, w V-B napewmo to będzie wina tego przekaźnika.
Tak, jest duża szansa że wypalony przekaźnik.
94 przewód brązowo żółty idzie na 1 pin modułu wentylatorów 72 przewód brązowo żółty idzie na pin B21 skrzynki bezpieczników do cewki przekaźnika (styk 85, przekaźnik u mnie opisany jako K46)
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Te cykanie to w okolicy przekaźników czy rozrusznika?
Wystarczy wyciąć otwór w plastiku wprost na nóżki przekaźnika.
szukaj po drodze do ecu, ecu steruje masą ten przekaźnik wtyk B pin 53
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
Na alternatorze jest 13.8V ciągle?
Dzień dobry, vectra c 2.2 dti mam problem z wetylatorem nawiewu kabiny podejrzewam przekaźnik dmuchawy, ale nie mogę go zlokalizować proszę o pomoc
miga też jak będzie problem z głównym przekaźnikiem!
Delphi wykazał błąd P1530 przekaźnik klimatyzacji przerwa w obwodzie , błąd stały. Próbowałem z kilkoma przekaznikami i to nie jest wina przekaźnika..
To sprawdź zasilania, przekaźnik.
To może tu jest problem - zazwyczaj ten z filterkiem ma zasilanie po zapłonie, a ten na reduktorze dopiero jak centralka LPG "zobaczy" obroty wału. Przyjrzyj się jej dobrze - może tylko zespawało przekaźnik.
Auto sprawdza rezystancję w obwodzie świateł, sygnał cofania odseparuj jakimś miniaturowym przekaźnikiem.
Gdzie masz umiejscowiony przekaźnik pompy paliwa?
bezpieczniki i skrzynka przekaźników jak i same przekaźniki są ok.
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
W VB układ jest nadwyraz skomplikowany , 11 przekaźników blokady temperaturowe i zamarzania parownika. Te przekaźniki przy akumulatorze to wszystkie od tego są. Weź wg schematu idż od zasialnia i patrz gdzie jest obwód przerwany przekaźnikiem lub terminkiem.
Zerknij na przekaźnik, może przypalone złącze
Multitimer masz w skrzynce bezpiecznikowej, wysuwa sie do boku po wyjęciu zabezpieczenia i oczywiśce wyjęciu odpowiednich bezpieczników i przekaźników.
Jeżeli już masz schemat rozmieszczenia przekaźników ,to można coś więcej sprawdzić przekaźnik ,czy dochodzi sterowanie ,czy jest zasilanie na zacisku (30)przekaźnika.
uszodzony przekaźnik skrośny
Odszukać czujnik temperatury zewnętrznej i go odłączyć. potem wystarczy lekko zmodyfikować przekaźnik grzania świec i gotowe. jak znajdę to wrzucę schemat przeróbki. znajdź ten przekaźnik od świec i podłącz do styku T duży rezystor np. 1MΩ
Do przekaźnika doszedłem ale nie w tym rzecz bo on odpowiada tylko za włączanie/wyłączanie rozrusznika. Problem jest tutaj w sterowaniu tego przekaźnika.
a prąd na świece idzie bo mogą być dobre ale co z tego jak nie dochodzi do nich prąd z przekaźnika??
Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone?
Jest w komorze silnikowej, w skrzynce koło podszybia
W Vectrze A rocznik 94 jest taki silnik i jest przekaźnik.
przekaźnik przednich wycieraczek
to napięcie zapina przekaźnik w lewym górnym rogu skrzynki, zadzwoń jutro to powiem co i jak.
Podłączyłem zasilanie centralki od czujników pod pin 11 w siwej wtyczce ale po wyłączeniu wstecznego buzer jeszcze popokiwal, więc podłączyłem przez przekaźnik stały plus wziąłem z tej wtyczki z czerwonymi przewodami z pinu 3. Buzer przestał pikać bez wstecznego ale na przewodzie od przekaźnika w którym pojawia się +12v po włączeniu...
(...) mam jescze jedno pytanie tam z tyłu koło lampy lewej mam takie dwa przekazniki nazywaja sie RYDER TF1170 to jest jeden taki długi i drugi RYDER SMART 7 BYPASS TF2217U (...) To przekaźniki od instalacji elektrycznej haka holowniczego.
Nie. To nie czujnik położenia wału. To brak zasilania po przekaźniku.
Witam. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie znajduje się przekaźnik prądu do świec żarowych i jakie jest jego oznaczenie w Oplu Vectra 1.7D rok 1991?
Problem rozwiązany , trzeba przedłużyć 5 kabli a nie trzy,w gniazdku przkaznika są 3 kable ale wewnątrz tego gniazdka są jeszcze dwa które prawdopodobnie są w tablicy na stałe i tam też należy podłączyć kabelki.
Jeżeli pozycyjne masz to powinieneś mieć podświetlenie zegarów,od wstecznego sprawdź czujnik (włącznik),a od przeciwmgielnych sprawdź przekaźnik
Chodzi mi oto czy istnieje taka możliwość że zepsuł się jakiś przekaźnik lub bezpiecznik od modułu CIM. Nie - nie ma
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Są tam 2 bezpieczniki 60A i cztery przekaźniki?
Światła hamowania są? Zastanów się skąd mamy wiedzieć co tam zepsułeś? Schemat w rękę i wszystko do sprawdzenia.
omega przekaźników przekaźników espace osłony przekaźników
samsung ue46c6500 jakie zelazko schemat aparatury zdalnego
systemy grzewcze przepływomierz elektromagnetyczny
Chunghop RM-133E – parowanie z telewizorem LG, kody, programowanie pilota Naprawa zamka schowka w Mazdzie CX-7: porady i części