Napisz coś na temat modemu/routera jaki macie (producent/model) i kto go ustawiał. - przecież pisze/jest napisane wyraźnie - Vectra (kablówka) - czyli modem kablowy (w Vectrze to prawdopodobnie Thomson lub Webstar) + switch. Tutaj nie ma żadnej możliwości podziału pasma. Na 99% jestem pewien, że kolega ściąga na max'a pomimo umowy z tobą. Co ja bym...
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
swiece nowki , nie mam instalacji gazowej ..ale mysle o załozeniu , moze to by sie poprawiło przy gazie ??
Nie wiadomo co odpowiedzieć, bo nie wiemy jaki błąd. Błąd błędowi nie równy.
Patrząc na Gdynię moje równie subiektywne odczucia: Vectra - nie polecam Orange, UPC - jakość usług OK, jakość obsługi - jak w większości molochów Plus/TMO/Netia - mam małą styczność, nie wypowiem się.
Odłącz akumulator na 5 min, podłącz ponownie i zobacz czy jest ok.
O alterku zapomnij, bez niego też musi zapalić ,sprawdź rozrząd i kostki elektryki masy wiązki silnika i prawidłowość połączeń
Opel Vectra A 1,6i benzyna, Reduktor Tomasetto AT07, czasami jak się zatrzymam na światłach obroty spadną i silnik zgaśnie (powiedzmy co 6 światła mniej więcej). Objawy te ustępują jak wyjmę filtr powietrza, wtedy silnik pracuje bez zarzutów, dodam że filtr powietrza jest nowy. Czyżby za bogata mieszanka gazu?
'Fachura' bez konsultacji zalał silnik GM 10W40, twierdząc, że to najlepszy olej i mogę jeździć nim aż do wymiany za 15kkm. Przejeździłem na nim trochę i zmieniłem na Valvoline 5W40. Wtedy było cieplej i silnik szybciej się nagrzewał od rana, ale po zmianie oleju nie usłyszałem by szybciej przestawał klekotać; myślałem, że to może popychacze hydrauliczne,...
Wymień przewody wn i sie nawet nie zastanawiaj bo sprawa jest oczywista że tak. ogólnie to taki post równa sie wrzut do kosza.
jest dokładnie jak mówisz trzeba zmierzyc ciśnienie paliwa,i zobaczyc do wtryskiwaczy i ich emulatora, bo problem leży tylko w zasilaniu benzyną,jakiekolwiek świece ,cewki itp..można wykluczyc.
Jeżeli świece nowe i iskra jest na wszystkich to może być problem z zasilaniem wtryskiwacza
Witam, mam problem z moją Vectrą C. Nie odpala, tylko na samostarcie. Odczuć lekką nierówną pracę silnika. Moc, wszystko jest, ciśnienie w szynie CR okej, zero błędów. Wtryski na przelewach równo lecą.
Równie dobrze mozesz napompowac 10 bar do kól. Napewno pomoze.......
To pozostaje,tak jak kolega piotrek power napisal, sprawdzic sterowanie silniczkiem krokowym...
Mam pytanie czy pompa paliwa nie jest czasem odcieta przy pracy silnika na gazie? Jaka instalacja gazowa jest w tym aucie zalozona? Oznaxczenie silnika tez by ulatwilo sprawe. Pozdrawiam.
Znowu mam problem prawdopodobnie z przepustnicą, albo sondą lambda. Wchodzi w tryb awaryjny i muli, szarie,chodzi jak ciągnik. Jak pisałem miałem dwa razy takie problemy, w pierwszym przypadku pomogła wymiana przepustnicy (była czysta więc musiała paść elektronika) a drugi raz pomogła wymiana lambdy. Teraz mając starą przepustnicę chciałbym na jej przykładzie...
Przyczyną nie jest silnik! Przyczyną jest mieszanka paliwowo powietrzna (możliwe, że silnik dostaje i gaz i benzynę w tym samym czasie). Ale stawiam na zaklejony reduktor gazu, nieszczelność, żle wyregulowany lub nie dogrzany. Od kiedy tak się dzieje? Może zatankowałeś jakiś kiepskiej jakości gaz? Opisz coś więcej odnośnie problemu - pozdrawiam.
Pomiar robiłem na ciepłym silniku.
Problemem była zepsuta odma.
Witam. Jestem posiadaczem 1 samochodu i już mam problem mianowicie. Mój opel vectra b 1, 6 16v ecotec szarpie podczas równej jazdy Przy obrotach 1.5tys 2.5 tys nie zależnie od biegu. Na biegu jałowym chodzi równo.
Witam. Stałem się szczęśliwym posiadaczem Opla Vectra v6 2,5 benzyna. W autku zepsuta była chodniczka oleju, znajomy mechanik naprawił i się zaczęło. Po naprawie ubywa płynu chłodniczego, samochód nierówno pracuje. Nie bardzo wiem skąd te nagłe dolegliwości. Proszę o jakieś podpowiedzi od czego zacząć. Mam nadzieję że to jakaś mała usterka. Pozdrawiam.
Witam problem rozwiązany - wymieniłem oba czujniki temperatury i po kłopocie. Temat zamykam.
Silniczek był sprawdzany. I jest OK.
No z tymi pomiarami przepływki mnie powaliłeś teraz :)
TAK
Sprężyny cewki są w porządku.
Kolego sprawdź podciśnienia przy silniku
tak wygląda
Końcówka drążka jest okej, sworzeń wahacza również jutro podniosę i zobaczę jeszcze raz bo nie da sie jechać tak stuka jak sie wciśnie sprzęgło lub toczy na luzie i to na równej drodze nawet
Jeżeli jeździsz na krótkie dystansy to woda skrapla się w tłumikach i nie ma kiedy wyparować. Proponuję dać mu trochę "czadu" i przegrzać tłumiki dokładnie.
https://obrazki.elektroda.pl/5433852500_... https://obrazki.elektroda.pl/5656775800_... . Witam wszystkich którzy mają podobne problemy z silnikiem opla który miał obiawy :-brak błędów silnika -Silnik grzal się mocno i szybko -Nie równo pracował na wolnych -Po jakim czasie zaczęło bablowac na gorącym silniku zbiornikiem...
Żle ustawiony zapłon lub się zapowietrza lub przepalona świeca.
sprawdzales kopulke ?
Lovato to lepszy pomysł ze względu na termike reduktora. Tomasetto jest gorszy i do tego żywotność krótsza. Jedyna jego zaletą to łatwiejszy montaż. Do kolegi wyżej niech sobie oglądnie jak wygląda strona wodna i gazowa i pomyśli. To co jest napisan na reduktorch to wydolność ciśnieniowa a nie termiczna. Trzeba jeszcze pamiętać że w drugiej generacji...
Witam Na wstępie silnik: 1.8 benzyna 16V rok97 X18XE Niedawno wymieniłem silnik (gotowy z głowica, blokiem bez osprzętu dookoła) osprzęt założyłem swój który chodził na starym silniku (pompa wspomagania kolektory itp itd). Wszystko podłączone na swoim miejscu jak należy. Problem jest przy odpalaniu, szarpie silnikiem, nierówno pracuje, a jak dodam gazu...
Auto jak w temacie, wyskoczył jeden błąd P0200 - Obwód (Obwody) wtryskiwacza paliwa a czy na benzynie tak i na gazie bardzo nierówno pracuje jakby na 2-3 cylindrach. Iskra jest wszędzie, czek pali się cały czas.
Podaje ten numer silnika 16SV02V55980 z tego co się dowiedziałem w ASO to w tym roczniku wychodziły jeszcze na gażniku,ale wy rozpoznacie po numerach.Pozdrawiam
Odme wyczysć raz że daje to leprze spalanie czyli mniej nie szarpie przy ruszaniu i nie powoduje że silnik gasnie. Daj znac na efekty. Miałem ten sam problem gasł mi ale wyczysciłem odmę i wymieniłem termostat i teraz chodzi jak w zegarku nie kołysze ma równe obroty.
to częsta przypadłość C20NE (2,0 8V Opla) sam to miałem w moich obydwu Vectrach ale u mnie w obu przypadkach to nie była pompa tylko czujnik położenia wału
Wymieniłeś chociaż filtr paliwa ?
Witam. Wiem że podgrzewam kotleta ale może autor wątku podpowie co było przyczyną bo mam to samo.
jaki rozdzielacz i palec tam nic takiego nie ma
Wiec pozostaje raczej tylko opcja wtrysku
Witam. Mam rozjechane dawki (motor 90 stopni)+0.20 -1.22 +2.34 -4.16. Silnik przy niskich temperaturach i jak jest ciepły odpala bardzo dobrze. Auto ciąg ma poprawny ale na wolnych obrotach trochę jakby nim trzęsło i trochę poszarpuje przy 1800 obr. Przelewy to również kicha strasznie duże rozbieżności. Co do dawek to może być...
obroty były równe między 800-900. tylko ciezko palił
Pompa powietrza wtórnego włącza się zawsze przy rozruchu zimnego silnika,cecha silników rodziny Ecotec.Tak ma być.
Co raz lepiej eh....
Po zapaleniu się kontrolki check sterownik przechodzi w tryb awaryjny i dlatego się uspokaja. Zrób diagnozę komputerową i powiedz jakie łapie błędy.
Tak myślę ale skąd ta równy odstęp czasu , i tylko na chwile jest spadek a potem już dobrze ładuje
Moje poprzednie auto to Vectra C a w zasadzie Signum, z tym silnikiem. U mnie podobne objawy robił zapchany katalizator. Po wymianie jak ręką odjął
Witam , Mam instalacje SEC ( sterownik był w naprawie bo padły końcówki mocy ) wtryski reg fast , problem polega na tym ze jak mi się przełączy na gaz to nierówno pracuje auto , głośno klekoczą wtryski (przed naprawą tego nie miałem ) i po wciśnięciu gazu nie ma natychmiastowej reakcji obrotów tylko taka przymuła , od razu dopowiem że mam 2 cewki czarne...
nierówno chodzi na benzynie jak i na gazie na wyższych obrotach jest ok. Do wyczyszczenia silnik krokowy, zawór egr, przepustnica. W następnej kolejności wymiana świec i przewodów WN. Przyczyn może być dużo. Jeżeli świeci się check to zrób diagnostykę.
Ok ale jaki jest model tych tonsili i czy są one 4 omowe? Słyszałem że w swojej klasie cenowej nie mają sobie równych?
Witam mam mały problem gdy jest silnik zimny( z nocy) po uruchomieniu odpali i obroty wejdą na 1500 i zaraz spadną na 500 silnik się tak jakby dusił i bardzo się kołysze gdy po 3 sekundach takiej pracy na tych wolnych obrotach wejdzie na na 1000 i jest już ok. i po paru chwilach jak już pochodzi to jak dodam gazu do około 2000 obrotów ten pierwszy początek...
ale tym razem nie firmy "Topran" bo jej nie ufam Inne zamienniki są równie tandetne.
Podjedź do mechanika, niech go podepnie pod kompa i napisz jaki błąd wyskoczył.
Witam jestem szczesliwym posiadaczem Opla 2.0 dtl rok 98 ,bylo fajnie do kiedy rozczelnil mi sie zawor sterowania wody do nagrzewnicy ,bylem w trasie samochod stracil moc, zagotowala sie woda i stanelem na poboczu Po ostygnieciu silnika uzupelnilem wode lecz nie mozna bylo uruchomic silnika ,zrobilem to jednak za pomoca kolegi i linki.Auto odpalilo...
zgnita wiązka od przekaźnika do pompy paliwa zobacz pod tylnym siedzeniem jak wygladaja przewody
Witam serdecznie. Wracając do problemów z instalacją gazową w oplu vectra b, co po odpaleniu silnika oraz z chwilą przełańczania się z B/G silnik szaprpał pracował nie równo. Firma która montowała instalację, dała gwarancję na instalację wogóle niemogła sobie z tym poradzic. Pojechałem do innej firmy zakładającej instalację gazową, jeden z fachowców...
Obroty przeważnie są wyższe od jałowych, dzieje sie to i na ciepłym i na zimnym silniku. Ze dwa razy w ciągu 3 miesięcy auto trzymało jałowe obroty niższe niz zwykle i było sporo lepiej. Wydaje mi sie ze obroty jałowe cały czas są zbyt wysokie niz powinny byc jeżeli auto chodzi równo.. bo często obroty niezacznie falują Dodano po 52 Zapłon ustawia sie...
Zobacz tutaj http://www.vectra-unlimited.org/ Pozdrawiam
Jak ja miałem problem z nierówna praca silnika na gazie mechanik wymienił silniczek krokowy i było po problenie .... to co sie cwaniaczku stało ??
Oj tam, w tym silniku to pewnie pompa zdycha. Wywalisz ze dwa tysiaki i będzie jak nowy he, he.
Z reguly to jest ze silnik bardzo dobrze chodzi na gazie a z benzyna to jest juz roznie. Proponuje wizyte ale w naprawde dobrym warsztacie instalujacym instalacje gazowe, ktory dziala juz kilka lat i cieszy sie swietna renoma. Nie opisales ktorj generacji jest instalacja, jaki jest jej przebieg bo byc moze zuzyly sie membrany w reduktorze. W tych najtanszych...
sprawdź śwece i listwe miałem podobnie i świece były wypalone na pb ok a na lpg nierówna praca
Z określeniem "przebiera 'miałem na myśli nie równą pracę silnika, a i wrażenie jakby pracował nie na wszystkich tłokach.
DZIĘKI ZA PODPOWIEDŹ ZACZNE OD FILTRÓW I SILKNIKA KROKOWEGO, JAK SPRAWDZIĆ W DOMU OPRÓCZ ZCZYTANIA KODÓW, SPRAWNOŚĆ PRZEPŁYWOMIERZA, SOMDY LAMBDA, WTRYSKIWACZY
Dzięki,ale pozostałe świece też niebardzo palą bo są zakopcone na czarno.Czy może być padnięta centralka od gazu?
Jak filtr był czarny to znaczy że cofa się paliwo i do wymiany są trawersy.
jednak pompa była na wykończeniu ciśnienie pompowała prawidłowe lecz musiała być już przytarta dla tego głośno pracowała złączyłem przewody na przycisku dezaktywującym ten auto alarm bo po jego załączeniu odcinało mi pompę paliwa i auto przez to gasło..... w póżniejszym terminie planuje to usunąć jak ktoś by podrzucił mi schemat instalacji elektrycznej...
jednakże na biegach od 1 do 3 działa z prędkościami równymi biegowi nr 3. Na 4 biegu jak się zachowuje?
Witam! Czujnik indukcyjny do wymiany. Pozdrawiam
KUPILEM VECTRE B z alarmem AC300 HC. Gratulacje!!!!! To fajne autko, alarm już nie. prosze o namiar wylacznika serwisowego alarmu AC300HC. A wiesz, że umieszczenie wyłącznika serwisowego zależy od fantazji instalatora. On może być wszędzie, a równie dobrze może nie być go wcale. Najlepiej jak sam sprawdzisz organoleptycznie. Zacznij od namierzenia...
Jak nie chce odpalić nie pokazuje się czasem kontrolka z przekreślonym kluczykiem? Problem równie dobrze może być w kończącym się CIM
Podmień jeszcze przewody wysokiego napięcia, To że nowe to nie znaczy że nie mogą być uszkodzone. Oraz równa szczelina na świecach.
Jesli moge coś dodać- wszystkie koła i opony o równych rozmiarach? Polecam sprawdzić odległości czyjników od koronek na piastach
Witam. Mam problem z Vectrą C 2.0l Diesel. Miałem taki przypadek, że autko stanęło pod dużym wzniesieniem, zapaliło się i zgasło. Nie mogło wejść na obroty. Zjechałem na równym, pokręciłem trochę i zapaliło się. Teraz wszystko działa. Czy ktoś miał podobny przypadek? Zaznaczam, że paliwa było ponad pół zbiornika.
Widzę że temat zamilkł :( Chciałbym zapytać o sondę lambda: jak powinna być ustawiona w typie emulacji i czy powinna oscylować czy stać w miejscu na równych obrotach??
A kto powiedział że trzeba orginalny rozrusznik ELMOT lepiej planetarke z opla Vectra 1,8 ccm bo jest wiekszy od 1,6ccm i równie tani.
Wszystko to co opisuje autor jest dla mnie trochę nie jasne. Równie dobrze sąsiad może poczynić takie same kroki prawda?
Może to być tzw. valet switch (przycisk serwisowy od alarmu) ale równie dobrze coś innego... Pozdrawiam
Aparat jest już trzeci z kolei(każdy był kompletny) rosy nie ma bo czyśćiłem wszystko ale jadąc dziś do pracy zauważyłem że silnik po nagrzaniu pracuje lepiej ma równe obroty i nie świeci sie kontrolka od ECU
Dobre łożyska samochodowe masz polskiego producenta CX. Zaoszczędzisz na tych zakupach, a części posłużą równie długo alb i dłużej niż orginałki.
Z drugiej strony skąd momentami twardy pedal hamulca. Z braku wystarczającej ilości podciśnienia w systemie. Czytaj mój pierwszy post. Równie dobrze samo serwo może być dziurawe.
Po 10 sekundach kręcenia akumulator słabnie czy kręci z równą prędkością i zaskakuje po 10 sekundach? Sprawdź kopułkę może być do wymiany (i palec!)
Witam. Zamontowałem dziś do Vectry C system parkowania. Ale po włączeniu jakiego kolwiek urządzenia czy to lampka,czy centralny co Chwilę w równych odstępach wzbudza się wyświetlacz i brzęczyk na ułamek sekundy. Można coś poradzić na to? Wpiąłem się w zasilaniem w kostkę świateł
Vectra C zła nie jest ale też ma dość delikatne zawieszenie, równie ciekawe są jej pochodne modele czyli Saab 9-3 i Fiat Croma.
30 Mpa to już powinno palić. Podmiany czujników to wiesz jaka to robota. Do tego jest oscyloskop. No ale jak nie masz, to tylko tak. Ale zasilanie halla i masę możesz sprawdzić. Sprawdź może jeszcze wtryski na zwarcie do masy i rezystancję cewki. Przy takich objawach równie dobrze może być uszkodzony ECM. Może ,nie musi.
[syntax=html]Witam! Mam problem z Oplem Vectra 1.9cdti 120km 2007 Od pewnego czasu podczas jazdy na równych obrotach powyżej 2000 obrotów auto zaczyna drżeć, przepaliłem filtr cząstek stałych i nadal się tak robi, dzisiaj zaczął strasznie dymić, auto głośno chodzi. gdy stałem na luzie i przygazowałem, sam wszedł na wysokie obroty i gdy wyjąłem kluczyk...
Sprzęgło się kończy jako takie. Jak się rozgrzeje, to z powodu rozszerzalności cieplnej zmieniają się wymiary i właściwości elementów, stąd szarpanie zanika. To jedna z teorii, a jak to jest naprawdę - równie dobrze przyczyna może leżeć w samym silniku.
Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia gdzie ten zawór może być i który to jest jak już coś . Gdy odłączam silniczek krokowy to wtedy obroty są równe ale przy odpalaniu gaśnie. zakładałem drugi silniczek i bez zmian gdy od łącze kabel od przepustnicy to tez obroty są równe może to sonda padła pompa wykluczona bo auto chodzi na gazie
mowa o tzw trawersach ciężki rozruch , nierówna praca po odpaleniu i kopcenie . U mnie filtr byl lekko czarny na dole czy to wina tychże trawersów ?
Niezawsze objawia się togłośniejszą pracą silnika,kąt wtrysku otrzymywany z pompy ma być równy kątowi zadanemu przez sterownik silnika jak nie jest to regulacja a jak nie to pompa a wniej przytarty tłok przestawiacza kąta
Jak czytam jak się do tego zabierasz.....to równie dobrze mogłeś uszkodzić czujnik który "czyta" to koło pasowe
Daj masę na obudowę alternatora. Jak żarzy to równie dobrze regulator mogł paść. Delco najpewniej z Opla Vectra A/Astra F.
Dzisiaj robiłem to samo, nierówna praca silnika, nie palił na 3-cim cylindrze. Okazała się być to cewka.
Pompa do roboty. 2 lata po regeneracji ? Zależy jak była zrobiona. Po pełnej regeneracji na wszystkich nowych częściach powinna wytrzymać ok 200 tys.
Miałem podobny problem i okazało sie ze nie łączył jeden z emulatorów na wtryskiwaczach.Objawem była nierówna praca silnika na benzynie natomiast na gazie wszystko oki.
http://opelczesci.com.pl/pl/p/MODUL-ZAPL... Siadała też ale rzadziej cewka impulsowa w aparacie
dioda równy odpalić silnik pracować równy vectra gniazdo vectra
bezpiecznik termiczny chłodnicy automatyczna skrzynia biegów naprawa sterowanie zaworem kulowym
uszkodzony rezystor dmuchawy alekz lampa
Kontrolka ESP zapala się podczas jazdy - przyczyny i rozwiązania Problemy z myszką w Fortnite - opóźnienia i zatrzymania