tak, stwerownik na pompie do naprawy lub wymiany
jak ci wywala błąd cewek i szarpie, to oczywiste co trzeba zrobić, podłącz kontrolke pod czarny kabel prowadzący do cewki i odpal silnik i obserwuj co się dzieje ma świecić ciągłym swiatłem i nie ma prawa mrugać jak tak nie jest, to sprawdzić zasilanie
Zapewne problem z immo jak kluczyk miga. Podłacz pod komputer i sprawdź błędy.
Skasuj błędy i sprawdź które wrócą. I zmierz kompresję, bo może nie ma już sensu zawracać sobie głowy tym silnikiem.
Tak,schemat i sprawdzać.
Może to być niestety pompa.A to chyba psg16.Podepnij kompa i sprawdź czy ma błędy.
Czy jest inst. gazowa. Jeżeli mruga lampka ,trzeba odczytać błędy.
A iska, immo (jak zachowuje się lampka niesprawności silnika zapala się i gaśnie?). Sprawdź czy rzeczywiście pompka podaje paliwo.
Delco HSFI dokonuje żywota. Większość daje się naprawić, chyba że już był grzebany.
Sprawdź najpierw błędy i parametry
Co to może być? Opętał go zły duch. Albo odprawisz egzorcyzmy albo sprawdzisz podstawy jak iskra,paliwo(pompka)sterowanie wtryskami,błędy itp.
Cześć Elektrit, to tyle co na szybko znalazłem. Wygląda na to że tak ma być.
Jeżeli świeci się kontrolka, to znaczy że komputer ma w pamięci błędy. Błędy mogą powodować sterowanie silnika awaryjnie - czym można tłumaczyć podwyższone spalanie. A to że silnik gaśnie może tylko utwierdzać, że nastąpiło uszkodzenie jakiegoś elementu w silniku. A żeby sprawdzić co się dzieje z silnikiem - trzeba odczytać błędy zapisane w pamięci.
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Sprawdź wszystkie wężyki podpięte pod przepustnicę czy czasem nie spadły, szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy, podmień krokowy. Podaj symbol silnika. Podłącz jakiegoś kompa sprawdź błędy i parametry szczególnie temp. płynu.
Jak jest aktywny to obroty ECU widzi?
Sprawdzić trzeba błędy, aczkolwiek podejrzewam padniętą sondę lambda.
Ja bym jeszcze sprawdził dokładnie masy w komorze silnika.
Zastanawiam sie również nad wizytą na kompie Witaj nie zastanawiaj się tylko podjedź niech sprawdzą parametry silnika,może są jakieś błędy w sterowniku.
Witam. Fajne by było sprawdź błędy to by dużo pomogło bo np. któraś sonda może niedomagać. Filtr paliwa kiedy był wymieniany?
Po sprawdzeniu kompem błędy P0725 i P1335. Mechanik zdiagnozował i faktycznie zalecił wymianę czujnika wału korbowego. Jutro wymiana, jeśli to będzie to - operacja zamknie się w 250 zł łącznie z kosztem kompa, więc do przeżycia :)
Może tak najpierw kolega by podał jakie błędy są w pamięci sterownika bo przyczyn zapalenia sie tej kontrolki może być naprawdę wiele.
Czyli masz "komplet przekładkowy" Będzie chodzić, tylko jak nie podepniesz sygnału prędkości (w tym rozwiązaniu poprzez immo) to będzie wywalał błąd.
Sądząc po objawach to sonda lambda - miałem podobnie w mojej vectrze A z silnikiem x20xev (2.0 16V) , błąd 38 za niskie napięcie z sondy. Wymiana sondy pomogła.
A najbardziej rozsadną opcją jest podłączenie się pod Tech-a i sprawdzenie jakie błędy wyskakują. Zapamiętane błedy wyjaśnią co jest popsiute
Sprawdził bym najpierw czy paliwo dochodzi . a po za tym jak by nie było komunikacji to jakieś błędy by ecu pokazało. więc jeśli nie ma błędów sprawdzić musisz najpierw zasilanie silnika paliwem czy dostaje a potem ewentualnie szukać dalej !
Jakieś błędy? Sprawdź wężyki podciśnienia, w szczególności ten przy przepustnicy. Świece i kable w dobrym stanie? Jest LPG?
w skrzynce pod maską. . Ona się nazywa UEC Wiciu :) A nie mówiłem? Jakaś pmocna dłoń wygenerowała te błędy :lol:
Jakie błędy zgłasza sterownik silnika? I możemy dalej rozmawiać. Zakładam, że fachowiec sprawdził dokładnie masę i zasilanie idące na pompę.
Napraw rozrusznik jesli to Denso/Mitsubishi. Może być spadek napiecia tam są tulejki z gównolitu.
Na PW masz namiar do kompetentnej osoby z Twoich okolic. Trzeba umiejętnie sprawdzić teraz sterownik. Rekomendowałbym Ci koleżkę z Tarnobrzega, bo nie jest aż tak daleko. Posłałem do niego trochę ludzi i facet wie co robi.
u mnie kod 33 pojawial sie gdy mialem zle ustawiona instalacje gazowa, samochod poprostu sie dlawil i zapala sie kontrolka silnika, moze masz przebicie na przewodach wysokiego napiecia , dotkin i sprawdz czy nie kopia.
A brałeś pod uwagę ECU silnika. Te silniki mają problemy ze sterownikami silnika przez to że są przymocowane do bloku silnika. Miałem Zafirę z takim samym silnikiem i też wywalało mi błędy" check, auto z kluczykiem i itp" tak więc sprawdź sterownik silnika a najlepiej jak byś dopadł kogoś kto posiada zestaw startowy( ecu+pętle+pestkę) najlepiej jakiegoś...
Miałem taki sam przypadek, tylko nie pamiętam jaki to był silnik i rzeczywiście był słabszy. Po wymianie jak nówka.
Słuchaj chłopie każdemu można pomóc, ale sam umiesz coś zrobić, umiesz podnieść maskę i sprawdzić podstawowe elementy we współczesnym silniku, masz jakieś narzędzia przyrządy cokolwiek. Jeśli napiszę sprawdź wężyki, pompę "wacu" odczytaj błędy czy coś innego to co zrobisz...oddasz auto do naprawy Jak ci pomóc? Nie ma się o co urażać...
Jak nie wymienisz egra to dalej nie będzie jeździł. Poza tym podłącz kompa pokasuj błędy , sprawdź parametry bieżące i wtedy bierz się do naprawiania . To co ty robisz to ordynarne druciarstwo. Ty chyba nigdy nie jechałeś tym autem ze sprawnym na 100% silnikiem więc nie masz z czym porównywać.
Zczytaj błędy z silnika na spinkę.
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
Nie szukaj usterki w oryginalnej instalacji, tylko tam gdzie gaziarze grzebali. Już na zdjęciu widać poważne błędy montażowe - alaska i pomiar ciśnienia przed filtrem.
Czyli jeździsz teraz na drugim sterowniku silnika? Spróbuj odczytać błędy na "własną rękę" tzn, kodami błyskowymi opisów jest mnóstwo, zwierasz dwa piny w złączu diagnostycznym i liczysz błyśnięcia kontrolki "silnika". Najlepiej zaraz po wystąpieniu problemu, stawiałbym na czujnik położenia wału, ale gubiące jest to bezproblemowe odpalanie po ściągnięciu...
Wypnij radio.
Witam proszę o wyrozumiałość mój pierwszy post: Mam dwa następujące problemy pierwszy mniej problematyczny: Podczas jazdy sporadycznie potrafi się zapalić kontrolka od ABS ( podczas świecenia ABS nie reaguje koła się blokują podczas hamowania) wystarczy jednak się zatrzymać zgasić silnik z wyjęciem kluczyka a po ponownym odpaleniu silnika wszystko jest...
Witam Mam następującą usterkę z Oplem Vectrą C 1.8 CDTI 2005r. Auto zgasło w trasie przy redukcji. Gdy trafiło do mnie komputer zgłaszał takie błędy: -P0606 ECM/PCM usterka -U2108 Nieprawidłowe dane od ABS -U2103 Brak komunikacji z Can-Bus Silnik nie odpalał ale krecił na plaku chwile gadał. wiec po sprawdzeniu że nie dostaje paliwa diagnoza padła na...
Problemem może być też źle ustawiony LPG ale powinny wtedy być błędy związane z mieszanką. Warto sprawdzić ciśnienie na tłokach oraz pojeździć trochę na samej PB z zakręconym zaworem na butli.
Z temp czujnik do sprawdzenia. Moze to jego wina lub instalacji - najprostsze rozwiazanie. Co do auta, to nowa usterka? Czy tak juz kupiles? Błędy jakies szczytane z silnika? Ja bym w pierwszej kolejnosci sprawdził kompresje, a następnie ustawienie rozrządu. Powodów może być miion.
W jakim to celu sterownik LPG miałby sterować wtryskiwaczami PB? Tam najprawdopodobniej są 4 Mosfety P i 4 Omnifety połączone razem które sterują pracą wtryskiwaczy LPG. Sprawdź czy w czasie występowania usterki do centralki LPG dochodzi sygnał z wtryskiwacza ze sterownika silnika oraz czy wychodzi sygnał na wtryskiwacz LPG. Przydało by się odczytać...
Zobacz czy w kluczyku jest transponder. Często klientom rozpaławiają sie kluczyki po upadku na ziemie i gubią go.
Napięcie na bezpiecznikach po kluczyku 13.9 V. Masa z akumulatora do silnika wyczyszczona styki wszystkie możliwe masowe sprawdzone, są takie błędy jak brak komunikacji ECU, ABS, rezystancja 0 ohm.
Mylisz diagnostykę z odczytem kodów błędów.
hi nie jestem pewny tak podaje program -nie mogę tego zweryfikować może to błąd na przecinku tu masz link do wątku na frorum opla - https://forum.vectraklub.pl/topic/122686... hi Dodano po 15 hi i jeszcze jeden link na elektrodzie -https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic... hi
Panowie jeszcze jakieś pomysły? Auto oddałem do elektromechanika mówił że błędów było FULL usunął błędy i próbuje zmusić auto do wywalenia jakiegoś błędu ale jak na złość komputer nic nie pokazuje dodam że po odłączeniu czujnika temperatury rano auto odpala normalnie chidz chwilę kuleje ale normalnie wkręca się na obroty oczywiście dalej kopci nieprzepalonym...
Odczytać błędy w modułu kontroli nadwozia BCM. To że kontrolka gaśnie, w tym aucie o niczym nie świadczy. Bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie regulatora. Połączenie miedzy akumulatorem a alternatorem, sprawdzone? Sprawdzanie połączeń miedzy BCM a alternatorem, można by sprawdzić, ale ten alternator można sprawdzić tylko na stole probierczym, poza...
Tobie już się cosik "zwarło", bo w ten sposób się czyta błędy zapisane w sterowniku silnika. To raz. Dwa-V_B ma 16 pinowe złacze, i nie ma tam pinów A i B. Następny klubowicz forum danej marki ze swoimi poradami.
czujnik wałka rozrządu
Jeśli sterownik na jedną wtyczkę to nie ma tam żadnego immo. Immo siedzi w sterowniku na dwie wtyczki bo wtedy w pompie siedzi cały sterownik silnika. Pomyłka z przewodami nie ma znaczenia. Musisz solidnie odpowietrzyć układ i jest to dość trudne. Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Nie da się połączyć z komputerem jak daje zasilanie na pin 35. Zastanawia mnie dlaczego nie mam zasilania na bezpiecznikach w komorze silnika ? Mam na pewno spalony przekaźnik świec żarowych (fioletowy) ale on chyba nie powinien powodować tego wszystkiego.Zamontowałem dzisiaj inny sterownik o tych samych nr i jest to samo.Czy jest coś jeszcze co mogę...
Posprawdzaj styki
Kolego najprościej i najszybciej to będzie podpiąć się pod sterownik silnika i odczytać błędy i sprawdzić parametry czujników, bo tak w ciemno to wymienisz nie potrzebnie cały osprzęt silnika i problem nadal pozostanie.Tak jak kolega wyżej napisał sprawdź czy nie spadł któryś przewód od podciśnienia.
zaczął bym tak jak już zostało powiedziane od sprawdzenia czujnika prędkości obrotowej. bo wadliwe jego działanie możne wywołać właśnie wadliwe działanie wtryskiwacza, sondy lambda i silnika krokowego. jeśli padł ci czujnik prędkości obrotowej tak jak ci pamięć diagnostyczna mówi to normalną konsekwencją będzie że sterownik przeszedł na sterowanie...
Witam Generalnie zacząć trzeba od diagnostyki - jakie błędy zapisuje sterownik ? Na testerze diagnostycznym można łatwo sprawdzić jak szybko kręci silnikiem rozrusznik oraz jakie ma ciśnienie na listwie CR - jak słaby rozrusznik to będzie kręcił, ale za wolno (częsty problem), a jak za wolno to problem z wytworzeniem ciśnienia na CR P.S. Po wycięciu...
Analizując rozmiary opon jakie pododałeś widać, że masz zmniejszone przełożenie.Licznik wtedy pokazuje mniejszą prędkość niż samochód rzeczywiście jedzie. Odczuwalne jest to zwłaszcza na wysokich biegach. Zmieniając felgi na większy rozmiar trzeba założyć opony o niższym profilu. Sprawdż czy w sterowniku zapisane są jakieś błędy,a najlepiej sprawdź...
A co to za błędy?
Niekoniecznie sterownik pompy.
A np. uszkodzona cewka, okablowanie, brak zasilania na cewke, sterownik silnika.
Sonda na zimnym nie ma wiele do gadania. Podłącz op-coma albo coś co w miarę robi opla i sprawdź przepływ powietrza, stan i pozycje przepustnicy.w op comie jest to ładnie opisane. Bardziej obstawiam przepustnice. Skontroluj jeszcze szczelność dolotu. A te błędy jak się będą powtarzac to najprawdopodobniej sterownik już zdycha.
Stopi,za bardzo nadajesz mu roboty.Po co te zabawy,jedzie np na techa itp.czyta błędy a w live data na wykresie widać pięknie sygnał z wszystkich kół.Co do hamulców to na pewno do sprawdzenia vacum ,vacuometr i ma pokazać min.0,8 bara.Sprawdzić czy nie zapowietrzone ,zużycie klocków itp.A co do silnika to przy okazji diagnozy abs zajrzeć w błędy i parametry...
Kąt wtrysku a dokładnie przestawiacz w pompie się przyciera.
Mam pytanie, w jaki sposób sprawdzić poprawność działania czujnika -położenia wałka rozrządu. W mojej Vectrze pojawiły się błędy, 131 i 650. A objawy pracy silnika to pływanie obrotów, na zimnym zaraz po odpaleniu są za wysokie, obroty po kilku sekundach spadają. Przy ruszaniu na zimnym po dodaniu gazu potrafi zgasnąć. Dodam że jest zainstalowany gaz...
Jeżeli świece nowe i iskra jest na wszystkich to może być problem z zasilaniem wtryskiwacza
ja bym sie zastanowił raczej nad wymianą sterownika . Nie wierzył bym zbytnio temu mechanikowi bo nie wiem cz wiesz ale mechanikowi najłatwiej powiedzieć padło immo .Tylko widzisz immo to nie pudełko zapałek . elementy immobilisera to: transpondery z kluczy, pętla ,jakiś moduł pośredniczący w niektórych przypadkach licznik oraz sterownik silnika . Powiedz...
Dwa pierwsze błędy wskazują na uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. Trzeci na problem z obwodem świec żarowych. Skoro te błędy są nieaktywne a tak się dzieje sprawdziłbym jeszcze trawersy wtrysków. Zaparkuj auto ostro z górki ( silnik ma być niżej) Jeżeli tak po dłuższym nawet postoju będzie odpalał zacząś trzeba od trawersów wtryskiwaczy.
Czym ty to czytasz,coś dziwny ten błąd,powinno się zaczynać chyba P1... lub eobd P0...,P2... Czy podczas kręcenia rozrusznikiem widać w live data obroty pompy i silnika?
Witam wszystkich Opel vectra c silnik 1,9 dt problem z paleniem, pali jak chce. Błąd p0430 "camshaft position sensor malfunction", pali się kontrolka samochodu z kluczykiem - nie można wykasować .Zrobione zostało: czujnik wałka, koło sprawdzone, klin nie zerwany, dolne kolo wału, rozrząd ustawiony na blokady, żadnych błędów nie pokazuje, jak zapali...
Witam wszystkich forumowiczów. Może temat był już poruszany ale nigdzie nie mogę znależć rozwiązania na przypadłość mojej VC Z19DTH, a wiec po wymianie silnika (zerwany pasek)na inny, nie chce odpalić. spaliłem już jeden rozrusznik, akumulator dobry EGR wymieniany na drugi, nawet był zaślepiany i nic. Czujnik walka rozrządu zmieniany na inny. Samochód...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Witam! vectra b. 2.0 dth wchodzi w tryb awaryjny i zaświeca sie CHECK, który po zgaszeniu silnika sam sie resetuje, i tak w kolo. po przejechaniu ok. 2 km odcina turbo, po podpięciu OP-COM-a wykazuje błąd p0190 a czasami p0400. Korzystając z wskazówek forum wyczyściłem EGR na którym było dużo nagaru, po założeniu turbo wogole nie chodzi. Na zimnym silniku...
witam prosze o pomoc mam opla vectra b diesel ..na wolnych obrotach swieci sie kontrolka silnika, po przekroczeniu 2000 obrotów gasnie, po podłączeniu komputera wyswietlil kod błędu p400 ...co poradzicie
Wiązkę sprawdziłem ta z boku silnika do pompy wtryskowej tam było chyba zwarcie na kablach od Egr ale dalej tak samo wyskakuje zapała się trakcja i przestaje jechac
Dodam tylko, że ten kod zawsze jest wyswietlany na nie odpalonym silniku!:!:
Moje auto to Opel Vectra C rocznik 2003 silnik diesla 2,0 74KW 101KM Podczas kilku ostatnich dni podczas jazdy wyświetla mi się na liczniku żółta kontrolka z kluczem , samochód przechodzi w tryb awaryjny , silnik słaby , nie da się przyspieszyć powyżej 2,5 tys. obr. . Sprawdziłem go komputerem i wyskakuje cały czas ten sam błąd P0400 recyrkulacja spalin...
Dzien dobry. Czy ktoś moze dać mi skwzówkę. Od roku mam samochód vectre kombi z silnikiem ecotec z włoską instalacją gazową, rocznik samochodu 1997, autko kupiłam w komisie iw było wszytsko dobrze do czasu wymiany akumulatora na nowy. Wyminiłam go tydzien temu i auto zwariowało. gasło napierw tylko na gazie a teraz gasnie już nawet na benzynie, wczoraj...
Witam wszystkich użytkowników forum, czytając wiele pokrewnych tematów odnośnie problemu spadku mocy, niestety nie uporałem się z nim, wiec musze odświeżyć tematykę. Zaczynając od początku, po około miesiącu od zakupu samochodu, zauważyłem spadek mocy w moim dieslu, pierwsze swoje kroki skierowałem do przepływomierza ponieważ jest dość znana usterka...
prosze o pomoc w sprecyzowaniu usterki zapisanej w pamięci sterownika silnika Opel Vectra B 1999r..... Błąd ...Ignition Coil....*5*
Innego serwisu... Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów
Panowie Vectra c silnik 1.9 cdti . Właściciel podczas jazdy zauważył że włączyło się esp , abs i po czasie zanikło wspomaganie Dojechał na parking i auto zgasło . Podejrzenie padło oczywiście na alternator . Zdemontowany i na stół . Regulator napięcia do wymiany - prąd pływał między 10,5 -12,9 V . Alternator zamontowany i nie ma jak sprawdzić ładowania...
Witam, mam problem z moją Vectrą C. Nie odpala, tylko na samostarcie. Odczuć lekką nierówną pracę silnika. Moc, wszystko jest, ciśnienie w szynie CR okej, zero błędów. Wtryski na przelewach równo lecą.
Radzę poszukąć w postach na temat vektry i lpg natym forum lub na OBD2.pl wielu ludzi ma podobne kłopoty bo komputer łapie błędy (nieprawidłowa adaptacja) z powodu nieudolnej emulacji sondy lambda komputery w oplach są na to szczególnie wrażliwe.Najptostszy sposób żeby to sprawdzić to na ciepłym silniku przełączyć na benzynę, wyłączyć zapłon ,odłączyć...
Objawy uszkodzenia EGR mogą być różne w zależności od rodzaju awarii. Jako, że najczęściej dochodzi do mocnego zanieczyszczenia i problemów z przepływem spalin do układu dolotowego, zwykle pojawia się stosowny komunikat w postaci kontrolki check engine na tablicy wskaźników. Pojawiają się również problemy z uzyskaniem pełnej mocy silnika , ponieważ...
Wyciągasz kluczyk i wkładasz ponownie i odpalasz, tak ma być przecież. Zabezpieczenie, abyś nie kręcił rozrusznikiem przy działającym silniku. To nie błąd, ani awaria.
Pacjent Audi A6 avant 2,0tdi 140ps.rocznik 2007 Ogólnie samochód po przejściach z winy użytkownika (bo to audi panie to się niepsuje) Wczorajsza awaria a w zasadzie następstwa "naprawy" warsztatowej. Klient mowi że ma jakies dziwne przypadlości ze sprzęglem,,raz chodzi normalnie,raz ślizga,raz niemożna wcisnac pedalu sprzegla. Jakieś 2 miesiące temu...
odwiedziłam diagnostę , błędy; obwód wejściowy prędkości silnika,oraz moduł kontroli pompy,mam zapytanie czy po tych informacjach na 100% pompa wtryskowa do wymiany.Pozdrawiam. 100% to tylko po wymontowaniu owej pompy i sprawdzeniu jej na stole probierczym.
Podłączyć komputer. Sprawdzić czy nie ma zapisanych w pamięci błędów. Sprawdzić temperatury. Może być tak,że któryś czujnik temperatury podaje do komputera nieprawidłową wartość. Zobacz też czy przepływomierz działa poprawnie i czy przypadkiem silnik nie "bierze lewego powietrza". Ja bym od tego zaczął. Komputer był podpisany i mechanik usunął błędy,...
Witam mam podobny problem po 7-letniej jeździe na LPG silnik na benzynie zaczął falować na niskich obrotach a na wysokich tracić moc, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa, wtryskiwaczy, sondy, przepływomierz i czujnika temperatury silnika oraz wymianie świec w vectra B Z18XE 1,8 16V automat stwierdzono, że sterownik (EKU) się uszkodził. Po wymianie na nowy...
Pewnie że będzie dmuchać :) Niezależnie jaką temperaturę ustawisz: Przy włączonym ECO będzie dmuchać bez klmy Przy wyłączonym na początku będzie dmuchać tylko lekko a po odpaleniu silnika z czasem się rozpędzi. Jak nie chcesz żeby w ogóle dmuchało to wciśnij po prostu OFF lub zmniejsz obroty wentylatora na 0. Jeżeli to nie pomaga to prawdopodobnie padł...
Zastanawiające jest to, że każdy mówi o problemie z odpalaniem. A u mnie tego problemu nie ma na zimnym silniku, odpala od razu .
Witam Dwignia przyśpieszenia na linkę czy elektroniczna? Do sprawdzenia błędy mogą być sporadyczne i ich nie wyświetli jako błąd stały dopiero jak będzie się notorycznie powtarzało w Corsie tak miałem : Zawór EGR się nie zawiesza jeśli jest Szczelność układu wydechowego mieszek elastyczny itd. Klapka ciepłe zimne na silniku Kolektor dolotowy Czujnik...
Może łaskawie kolega podałby co to za błędy były ?
Jeśli chodzi o błędy to sprawdzałem - brak błędów
Napisz jaki kod silnika.Niektóre miały taki moduł,chyba 4 pinowy w komorze silnika.
Dziękuje za odpowiedz. Panowie byłem w warsztacie, mechanik podłączył pod komputer żeby sprawdzić czy są jakieś błędy, niestety nic nie wykazał program. żadnych błędów w skrzyni. Zaproponował mi zostawienie auta żeby wyjąć skrzynie sprawdzić co to jest dokładnie. Jeszcze chciałbym dodać, ze ta skrzynia od dwóch lat ma takie szarpnięcie i nie pogorszyło...
sprawdzić błędy vectra sprawdzić błędy electrolux sprawdzić błędy corsa
modyfikacja biosu katalog transformator indel schemat klimatyzacja volvo
Lokalizacja bezpieczników kierunkowskazów Renault Trafic II Renault Trafic 2 - Szybkie miganie lewego kierunkowskazu