Wg mnie to ten czujnik masz uszkodzony. Zamontuj termistor NTC 4,7kΩ i bedzie po sprawie (sprawdzone).
Kadett-nie wiem.Corsa,Astra,Vectra-5 kom w temp.25st.Na próbe wkładam opornik 4,7 k i pokazuje 22 st.
Termistor to termistor, co najwyżej może mieć inną rezystancję znamionową. W większości pojazdów stosowane są termistory NTC wiec tu będzie podobnie. Weź jakiś potencjometr i ustaw go tak aby wskazywało 20 C, odczytaj jego rezystancję i taki kup termistor, albo niech ci ktoś zmierzy rezystancję oryginalnego czujnika. Ja bym kombinował i nawet rozwiercił...
Jeżeli są o termistory , to wszystko.
Na allegro są do kupienia oryginały + wtyczka ale szukać mi się nie chce.
Wydaje mi się że hasło o które Ci chodzi "dzielnik napięcia". W czujniku jest tylko termistor, reszta w ECU.
Tylko teraz należy się zastanowić czy przy wymianie termistora (pisałes opornika) nie przegrzałeś go podczas wlutowywania?
Gdybym BYŁA jakims mechanikiem WIEDZIAŁABYM jak sprawdzic. termistor NTC 5kΩ w 20°C
Nie znalazłem nigdzie w necie termistora na 20A. Czy jest możliwe połączenie 2-3 termistorów każdy z Imax=10A tak, żeby stanowiły jedność (Imax=20A lub 30A), jeżeli tak - w jaki sposób?
Prawdopodobnie jest to termistor do tłumienia impulsów prądowych. Ma zwarcie ? Czy po spaleniu przerwę ? Postaraj się sprawdzić w którym obwodzie i w jak jest zamontowany.
czujnik jest identyczny w reduktorze i listwie , możesz to sprawdzić omomierzem. Najlepiej w temperaturze 20°C bo to jest opór nominalny termistora pomiarowego. Wtedy jabyś coś uszkodził możesz w sklepie z częściami elektronicznymi kupić termistor NTC o odpowiednim oporze, wydłubać wiertarką stary i wkleić nowy na klej dwuskładnikowy. Koszt wymiany...
A jak tam termistory? Jeżeli uszkodzony termistor (lub jego uszkodzony kabel,wtyczka,obwód wejściowy w komputerze, itp.) będzie widział silnik cały czas jako gorący, to po zapaleniu zimnego będzie odrazu zdejmował paliwo jak dla gorącego,ale że jest zimny to obroty mu lecą - może nawet poniżej ładowania alternatora - stąd przygasanie świateł i ratuje...
Cóż, najprostrzym sposobem jest podpięcie manometru i sprawa się wyjaśni... ale jak nie ma manometru to... coś tam można posprawdzać samemu.. prosta klima ma kilka zabezpieczeń: 1 - +12 napięcie z alternatora /aby elektrosprzęgło nie obciążało na postoju/ 2 - czujnik ciśnienia - powinien puszczać minus pomiędzy dwoma podpięciami. wygląda najczęściej...
Po wypięciu przewodu od czujnika temperatury na reduktorze (jeżeli jest to termistor) do komputera przekazywana jest wartość oporności nieskończenie wielka (nieskończoność - czyli przerwa), która powinna być interpretowana przez komputer że reduktor jest zimny. W kolegi przypadku sprawdziłbym pewność połączeń czujnika temperatury (przewody i sam czujnik).
Po pierwsze, widze że słabo odpala na zimnym w czasie powiedzmy terażniejszych temperatur, rankami zwłaszcza. Czemu myslisz , że ECU widzi złe wskazania czujnika temperarury cieczy chłodzącej silnik? Przyczyn moze być kilka, prócz temperatury oczywicie, wykres sprawnego czujnika gdzieś mam, i jest to termistor. Co do przedstawionego problemu, to co...
Witam poszukuje informacji jak podłączyć cyfrowy zegarek wraz z termometrem w samochodzie Vectra A (takie same byly tez w Calibrach), ponieważ wpadło mi w ręce takowe urządz podobno nie sprawne, okazało się ze wypaliła się jedna ścieżka w ukłądzie po regeneracji jest oki, I teraz mam pytania: 1. Nie bardzo wiem jak podłączyć termometr, bo zegarek wyświetla...
Prawdopodobnie termistor NTC – zakładam, że jest to Multec 5.6 Singlepoint stosowany w starszych modelach Oplach. Sprawdź połączenie między końcówkami wyyków komputera C10 a A11. engine temperature resistance (k) + 20°C - 3000 + 40°C - 1500 + 70°C - 450 + 100°C - 180 Podaj szczegóły odnośnie rocznika, typu, po prostu więcej szczegółów...
Nie zgodzę się z ostatnią odpowiedzią. Czujnik temperatury płynu w bloku silnika (po stronie kierowcy) nie ma żadnego związku z załączaniem się wentylatorów. Ten czujnik czy termistor w obudowie (jak sobie go tam nazwiemy) podaje TYLKO informację o temperaturze do komputera (informacyjnie). Tak więc mamy w VB co najmniej 3 czujniki: - 2 w bloku silnika...
Pomimo,że teraz jest -15 C to u mnie ,na wyświetlaczu ,od kilku dni temperatura zewnętrzna waha się od +40C do +52 C .Prawdopodobnie powstał mostek ze słonej wody bocznikujący termistor.Pytanie jest następujące, gdzie znajduje sę czujnik temperatury zewnętrznej.
Jeżeli temp jest poniżej 0 albo chociaż tak żeby się załączyły świece żarowe to silniczek zapala od strzała bez nadmiernego dymienia. Jeśli silnik odpala przy minusowych temperaturach, to pompa nie kwalifikuje się jeszcze do regeneracji. Skoro przy grzaniu świec zapala bez problemu, to wystarczy zbocznikować ten czujnik odpowiednio dobranym rezystorem...
Witam. Posiadam Opla Vectre 2.0 16V 136 KM (X20XEV) z 1999 r. wraz z instalacją sekwencyjną DT Gas – GasTech 704s. Instalacja założona 3 lata temu przez poprzedniego właściciela samochodu. Po 2 latach użytkowania tej instalacji, najchętniej bym ją zdemontował i założył inną, ale na razie ze względów finansowych to niemożliwe. 1) Od samego początku...
http://obrazki.elektroda.pl/7642920500_1... Dotyczy zasilacza ATX mini do komputera Hewlett Packard typ Vectra. Po awarii zasilania sieci, zasilacz dostał napięcia międzyfazowego 380V stąd spaliły się zabezpieczenie 4A i jakieś elementy za mostkiem doszczętnie co spowodowało uszkodzenie i zwarcie zaraz w tym obwodzie bezpiecznika 4A. Chodzi...
Witam, panowie potrzebuje pomocy !!!Mam VC 2003 2.2 dti od pewnego czasu zwariowała mi prawa strona klimatronica .Daje zbyt ciepłe powietrze.Pojechałem podpiąć do compa i pokazał błąd na klimie i walnięty czujnik temperatury wewnętrznej. Znalazłem ten czujnik, wymieniłem i bez zmian !!!Ale dzwoniłem do serwisu i okazało się, że po prawej stronie są...
termistor vectra zelmer termistor termistor grzeje
zaczep schowek migająca dioda radia przesuwanie tekstu
zasilacz tracer pioneer szuflada
Pasek wariatora do Piaggio ZIP 4T 50 cm – wymiary, numery OEM, zamienniki Wyraziste czcionki na Xerox WorkCentre 6605