Na tych stronach szukaj informacji o Viki :D Viki B
Może opony liche. Miałem tak w VB. Zmieniłem tylko opony i problem ustał. Tak samo miałem jak jechałem ponad 160km/h to kierownica zaczynała znacząco drżeć. Polecam artykuł ; oraz pozostałe strony ; oraz
Zapraszam na stronę
A szukałeś na ;
Są ludzie, którzy oferują swoje usługi i naprawiają wyświetlacze. Musisz poszperać na forach oplowskich takich jak: [url=]Link , lub [url=?]Link bądź inne. Tam na pewno znajdziesz rozwiązanie oraz pomoc.
Nie sądze bo wtedy żadnego światła byś nie miał on daje napięcie przekaźnikowi , możesz ewentualnie sprawdzić tablice z przekaźnikami może się przewody poluzowały. Dodano po 1 Popatrz tu Dodano po 1
Witaj. Jeżeli nie chcesz reklamować fuszerki to do sprawdzenia ( i ewentualnej wymiany) masz czujnik położenia przepustnicy, sondę lambda i czujnik spalania stukowego. Na początek jednak sprawdź stan przewodów i złączy tych czujników, panowie mogli coś naderwać, uszkodzić itp. Przemyj styki złącz, które mogły się zabrudzić. Tak jak koledzy wyżej radzili...
W ASO zapłacisz min 250 pln.Można w benzynowym oplu przeczytać kody błędów przy pomocy lampki czek.pod dźwignią hamulca ręcznego jest ukryte gniazdo diagnostyczne,trzeba zewrzeć dwa piny 5 i 6. pod tym linkiem jest wszystko napisane po kolei jak i co.Powodzenia!
jak się zapala kontrolka silnika to trzeba zacząć od zczytania kodów usterek zapraszam także na forum klubu Vectra-unlimited do działu technicznego
Ewentualne błędy sam odczytasz za pomocą spinacza biur.Zobacz na forum Vectra Unlimited. Więc wygląda na padającą cewkę indukcyjną w aparacie,lub sam czujnik indukcyjny.
Zajrzyj pod ten adres
tu znajdziesz odpowiedz w poradach :D
Być może to tranzystor w wyświetlaczu? Zobacz dział |porady|naprawa TID'a| na ()
A tu ewentualnie po polsku :) pozdr
Myślę ,że pompa już leży. [url=]Tutaj zajrzyj [url=]Albo tutaj A teraz paliwo niedrogie więc zatankuj więcej niż 5-tkę. :cunning: :cunning: :cunning:
Szkoda, że nie napisałeś jaka to Vectra - A,B a może C.(ale chyba nie bo byłaby gwarancja).Płynu faktycznie masz za mało,na korku od zbiornika w/w masz miarkę od - do,sprawdż na zimnym silniku poziom płynu. Ponieważ jesteś szczęśliwym posiadaczem Vectry zapraszam tu: www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam.
Jest tam jedna żarówka 1.2W Skala ciepło/zimno nie jest podświetlana Świeci tylko ikonka z nawiewem na nogi Generalnie fabryczne podświetlenie to lipa! Możesz poczytać na bardzo ciekawej stroncie o Oplu Vectrze jak poprawić fabrykę www.vectra-unlimited.pl/ Zajrzyj do zakładki „porady Vectra A”
Troche dziwne podejscie , tych 16 nie slychac to może trzeba wymienic na inne, kształt elipsy raczej nie polecany a moze jeszce chcesz 3 drożne. Zapraszam do przeglądnięcia oferty, prosze zwrocic uwage na ksztalt glosników, zdaje sie że zadne markowe nie wystepuja w tym kształcie - - www.CarAudioReda.pl, i na forum Klubu Opla Vectry jest dużo opisów...
[quote="ogur3k"]pief: Fajnie fajnie, tylko jakiego tego opla miałeś? Astre, Vectre? Hyhyh. Blachy pożera jak nie jest w ocynku, wystarczy że poszuka czegoś w tym roczniku kiedy wychodziły ocynki) Opel Vectra B - 1998 , czyli przed liftingiem . "Ocynk" w oplu który robili po liftingu też pozostawia dużo do życzenia (uczyli się ) Wejdź na stronę forum...
Tylko opadają czy "wariują"? Jest to typowy objaw uszkodzenia CIM'u. Ale żeby nie straszyć - zerknij na Vectra Unlimited lub Vectra Klub Polska - tam z pewnością Twoje wątpliwości spece od Vectr rozwieją.
tu znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie ....mi sie jednak wydaje ze jak to jest Vectra A to zabrudzony jest silniczek wolnych obrotów .... pozdrawiam :? :? :?
Tu jest adres strony : Trzeba wejść w dział PORADY=> VECTRA B => Wymontowanie zestawu wskaźników. Pozdrawiam
Sprawdź to co pisze sigi , jeżeli wszystko będzie w porządku tzn. że masz uszkodzony stabilizator napięcia TCA 700Y - znajduje się on na tablicy wskaźników z tyłu.Z tego co wiem kupno nowego stab. jest raczej niemożliwe, ale można zastąpić go odpowiednikiem np. LM7810 lub innym z serii 7810.Problem jest w tym, że wyprowadzenia w/w są zamienione miejscami(nóżka...
Jak najbardziej zgadzam sie z przedmówcą, też mam vectre A, na przód odseparowany 2-drozny, wysokotonowe np. na słupkach na wysokości uszu, hertz to dobry wybór polecil bym równiez zestaw firmy PYLE ale wszystko kwesja gustu, do bagaznika skrzynia i wzmacniacz, pod to radyjko wiele nie podepniesz wiec tak jak kolega napisal, skrzynka zamknieta to dobre...
Nie musisz jechać do serwisu aby zdiagnozować błędy komputera. Aby to zrobić znajdujesz kostkę pod maską Vectry ( jest po stronie kierowcy prawie pod szybą w zał. zdjecie alda.jpg ): - zwierasz styki A i B - przekręcasz stacyjkę - sczytujesz błyski z kontrolki błędu silnika ( check engie ) szczegóły możesz znaleźć np. www.vectra-unlimited.eu -> Porady...
Silnik jest po remoncie (wymienione pierścienie, panewki, wtryski). Nigdy nie ciągnął dobrze z dołu. Kolektor nie był zatkany, klapy sprawne (choć ostatnio wymieniałem przepływkę i vacupompę, bo nie dawała żadnego podciśnienia na sterowanie klapami, EGR i turbiną /obejściem/). Oczywiście to jest pojęcie względne... ja to porównuję do swojego Punta 75...
Witam.Prawdę mówiąc czytając różne fora na temat ,,lpg sekwencja'' wydaje mi się ,że wiem już wszystko a tak naprawdę nie wiem nic.Mam zamiar po naprawie w serwisie Opla (stłuczka) włożyć instalacje lpg do swojej Vectry x20xev 2.0 16v.Ma przejechane około 165 tysięcy. I tu pojawia się problem co wybrać? jaka firma i jakie podzespoły i oczywiście,który...
Jeżeli chcesz poczytać o Vectrach, rodzajach zawieszeń, historii powstania, poradach technicznych i użytkowych to polecam stronkę: Tam znajdziesz wszystko i dodatkowo masz dostęp do forum.
Witam Posiadam VC przedliftowa więc jeszcze na starej szynie danych zmodyfikowanej I2C (nie mylic z CAN polift) z CDR2005 VDO. Ostatnio pokusiłem się aby sprawdzić współprace wyświetlacza opla na kenwood KDC-W6534U niestety po podaniu sygnału SCL MRQ i SDA zgodnie z opisem: nadal cisza znika godzina z wyświetlacza po podaniu sygnału ze sterowania anteny...
witam, mam VECTRE A GLS 1992r z silnikiem 1.6 (nie wiem jaki kod silnika), miałem zegarek analogowy na 3 kabelkach. Na szrocie dopadłem komputerek, klawisze na tunel i licznik z Calibry 2.0. No to zacząłem montować. W tunelu kostke do klawiszy miałem, słynnej żółtej kostki nie znalazłem u mnie ( na szczęście wyciąłem z calibry). kable od klawiszy puściłem...
No a było Wywoływanie kodów usterek Vectra B, roczniki 1995-1999, silniki X16SZR, X16XEL, X18XE, X20XEV, X25XE czyli X20XEV to jest mój silnik 2.0 dti czy się mylę? Jesteście pewni że tego sam nie zrobię tylko podłączenie do kompa zostaje?
Zerknij na forum Vectra Unlimited lub Vectra Klub Polska - jest mnóstwo porad w kwestii zamka...zazwyczaj jest to problem włączników krańcowych w zamku.
Skoro dalej pokazuje egr to go sprawdź - wykręć go, wciśnij grzyb i zatkaj króciec który idzie do pompy vacum. Puść grzyba - jak wróci to egr zwalony, jak będzie w miejscu a na palcu z króćcem poczujesz ssanie to jest ok. Jeśli masz vacumetr pomierz podciśnienia: na wężu od egr, na zaworach od klap w kolektorze i turbinie. Schemat podłączenia oraz prawidłowe...
Zobacz tutaj Pozdrawiam
Zajrzyj tutaj:
Nie piszesz jaki to silnik w tej VA,ale prwdopodobnie masz coś z dolotem powietrza. Zobacz tutaj: www.vectra-unlimited.7net.pl
- co prawda o kadetach ale tez duzo informacji
Zobacz tutaj: www.vectra-unlimited.pl/ Napewno dużo Ci się rozjaśni.
Zajrzyj tutaj
Poszukaj tu:
Na środku jest nit . Niestety trzeba go rozwiercić zobaczna stronie Powodzenia
Nie siłownik tylko mirowyłącznik w zamku. Przerabiałem to kilka razy i niestety bez wymiany się nie obędzie. Koszt niewieliki bo kilka zł ,zle roboty sporo i mogą być problemy ze zdobyciem mikrowyłączników. WD 40 pomaga , ale nie na długo poczytaj
Zapytaj bezpośrednio na forum „Vectrowiczy” na pewno ktoś ci pomoże
Zapytaj: www.vectra-unlimited.pl
poszukaj porady na www.vectra-unlimited.pl - tam jest opisana reanimacja TID'a
Może nie całkiem się orientuję w temacie, ale mam vectre z BC i z tego co wiem to BC nie ma nic do układu ABS. Poczytaj na tam był maglowany temat podłączenia kompa pokładowego.
właśnie też znalazłem jakis czas temu strone klubowiczow i tam sa rozwiazane wszelkie moje problemy. THX polecam dla zapaleńcow:D
Sprawa bardzo prosta , robiłem ten sam zabieg też w VA ale mialem to szczęście że po podłaczeniu tej duzej wtyczki wszystko dzialało, nalezy przeciągnąc jeden dodatkowy kabelek zdaje sie do cewki. Dokładna porada i opis tego zabiegu znajduje sie na tej stronce, www.vectra-unlimited.pl , prosze skorzystac z opcji SZUKAJ lub poprostu pogrzebac w tematach...
Witam żólta kropka wcale nie oznacza że moduł jest zepsuty!! miernik w ręke i sprawdź czujnik położenia przepustnicy czy jest dobry... a tak apropo to na forum tyle tego było że jak użyjesz opcji "szukaj" to napewno znajdziesz odpowiedź na Twoje pytanie :!: A jezeli nie znalazł byś na elektrodzie odpowiedzi.... (a napewo jest) toposzukaj tutaj Pozdrawiam...
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z elementów silnika, który się psuje...
Witam, nadchodzi lato, piękna pogoda, więc postanowiłem coś zmienić w swoim aucie. Poniżej wklejam kilka fotek mojej Viki z różnych stron i teraz moje pytanie do was. Co byście zmienili, co dodali a co odjeli, przemalowali, dokleili, przerobili żeby wyglądało pięknie ale też nie jechało wiejskim tuningiem Tak na szybko w programie Adobe zrobiłem takie...
Chcesz zrezygnowac ze sterowanka w kierownicy i obsługi Disa czy co tam masz ???? Apropo jak masz vectre to zapraszam do klubu www.vectra-unlimited.pl tam tez sobie mozesz poczytać o car audio. A co ja mogę Ci zaproponować: tez mam Viki B i włąsnie walcze z tym. Z samego radia nie osiagniesz głębi basu ale skoro jestes niewymagający to znajomej montowałem...
Kolega z klubu opracowal troche bardziej zawansowany sposob
no tak ale na Vectra-unlimited jest zablokowane forum.. nic sie nie da napisać ...buuuuuuu :(((((9
Do procekkk: A Ty piekarz jesteś? :) Jeśli już piszesz to dopisz może, że owszem uszkadzają się, ale najczęściej przy wybuchu kiepsko zamontowanego LPG. No ale tu każdy przepływomierz się uszkodzi... Jeśli coś Wam gdzieś dzwoni, to albo doczytajcie i napiszcie coś co pomoże w diagnozie, albo nie piszcie, że "może to albo tamto". Niech wymienia, w końcu...
Częsta przyczyna w tych autach to nietrzymanie układu paliwowego.Cofanie sie paliwa do baku . A świece grzeją dopiero jak tem.jest poniżej 5 st.C. Jest jeszcze soft gdzie zaczyna się grzanie od ok 14 st.C zapraszam na forum vektry
Cześć gdybyś nie znalazł info w poście wyżej zapraszam do naszego forum: Pozdrawiam.
w temacie wyświetlaczy spróbuj poszukać tu:
Jeśli zapala się check to napewno są zapisane błędy w sterowniku.Zczytaj błędy to będziesz wiedział z czym problem.Tu jest porada jak to zrobić
Da się sprawdzić kabelkiem więc nie gadaj głupot jak nie wiesz...
Z tym przebiegiem to niewiadomo czy to ma przebieg na 1 ,2, czy 4 koła. A 170tyś to teraz przebieg unijny. Lecz nie twierdzę że ma więcej, lecz nie w tym rzecz. Ja też mam 1.6 16V XEL i jeżdżę tym od około dwóch lat. Jak jest temperatura około 0 lub niżej to po odpaleniu i jeździe to słychać też ciche terkotanie (chyba popychacze) Lecz jak się rozgrzeję...
To chyba każda VA ma lub będzie mieć.
Zacznij od zapoznania się z informacjami na tej sronie:
[url=]Tu zobacz.
bardzo nietypowy problem To bardzo typowe.(wiem bo mam). Cały aparat wymieniony? Używka? I jak kolega pisze pompa do sprawdzenia i iskra. Czy masz LPG? [url=]Tu zaglądałeś?
Kolego ja zakładałem u goscia we Wrocławiu-świetny fachowiec i tylko takich szukac a nie FIRM zakładających gaz.U mnie nic a nic komputer nie wyswietlał.Polecam Forum
Zobacz tu: Pozdrawiam
Wszystko jest możliwe,ale zależy od umiejętności zerknij na tym forum
Odczytaj silnik w ten sposób:
A google wie...
napisałem że do mojej Viki moduł tyle kosztuje i tak jest na allegro po 70 zł możesz sprawdzić, a z cewką masz rację kolego :) nikt aparatu nie rozwala ale w aparacie zapłonowym mojej VIKI nie ma cewki zapłonowej!(a gdzie jest?) PS [url=]tu jest to rozrysowane ;)
spróbuj szukać w tym kierunku: a tu piszą że świece muszą być jak producent zalecił: [/quote] I - Izolator, E - elektroday 1. I - brunatny, E - czarne lub zakonpcone: świeca, gaźnik lub wtrsyki pracują prawidłowo 2. I - czarny lub zakopcony, E - czarne lub zakopcone: mieszanka zbyt bogata, zbyt duża przerwa iskrowa 3. I - jasnoszary, biały, E - szare,...
A google wie, wystarczy zapytać
Witam Sorry, ale dopiero dzisiaj znalazłem czas aby iść do garażu i sprawdzić kompresje i rozrząd, i: - kompresja na cylindrach, zaczynając od tego który jest najblizej aparatu zapłonowegi wynosi: 13, 11,11,11. Więc myślę że jak na wiek samochodu to jest OK. - rozrząd: górne cechy:ustawiłem cechę koła rozrządu tak aby pokrywała się z cechą na obudowie,...
Tum masz [url=]Link , jest tam taki sam silnik, tylko nie ten rocznik, ale może będzie identycznie. W prosty sposób można odczytać błąd jaki wyświetla komputer
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
Być może kolega sebap ma rację, ale jeszcze przeczytaj to [url=]Link
Witam, mam poważny problem, otóż moja Viki 1.6 8V 1996 rok pobiera 1,5 A prądu. Metodą prób i błędów doszedłem, że problem tkwi w w bezpieczniku 22 tzn. przyrządy, lampki, wyświetlacz, klimatyzacja, radio, telefon. Po wyjęciu bezpiecznika pobór spadł do 0,1 A. W identyfikacji problemu korzystałem z tego schematu [url=www.vectra-unlimited.pl/jpg/porady/...
Błędy możesz sczytać w ten sposób .
Twoja informacja zawiera elementy chaosu językowego i nie tworzy jasnego obrazu. Może użyjesz bardziej precyzyjnych określeń (np. czy zwarcie to mostek wykonany przewodem, a może ktoś zwierając pomylił piny, a zwarte miały być 5 i 6). A może częściowe wyjaśnienie znajdziesz tu:
Jak chcesz sam się pobawić, to zacznij od metody spinaczowej:
Użyj czasem wyszukiwarki a sam dojdziesz do sedna sprawy. [url=]Link
A Google Ci nie działa ?
- to ten materiał ci się przyda, bez kompa zdiagnozujesz błędy ECU. co do ABS-u to zauważyłem, że u mnie w omedze jest podobnie, wątpię aby tak powinno być i podejrzewam przekłamywanie prędkości na którymś czujniku przy tak wolnym poruszaniu się auta, ale mi to nie przeszkadza i jakoś nie śpieszę się z naprawą tego. Masz problem z czujnikiem wałka...
nie polecam tego interfejsu ze wzgledu na to że ma sporo odchyłów od normy. Nie sprawdzałem jeszcze - więc się nie wypowiem. Sprzedający co innego pisze na aukcji i podpiera się komentarzami kupujących a w prywatnych wiadomościach odradza zakup. Wiele razy czytałem jak użytkownicy Forum Vectra Unlimited chwalili Tech2 - dlatego taki mój wybór. Sprawdzę...
Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem, powyciągałem i pomierzyłem i wszystko jest z nimi ok. Poza tym to raczej niemożliwe, żeby jedne bezpiecznik był odpowiedzialny za tyle urządzeń... Nie wiem jak z przekaźnikami, bo nie bardzo wiem jak je przemierzyć, może mógłby ktoś doradzić jak to zrobić ? Dodam, że korzystam z tej strony: Na innych forach znalazłem,...
Cała instrukcja montażu z potrzebnymi informacjami. [url=]Link
OSRAM Night Breaker® Unlimited.
Witam. Mam problem, a może to nie problem tylko potrzebuje wskazówki. 1. Pytanie: Czy w żarówce H4 jeśli włączymy światła drogowe zapalone są również światła mijania? 2. PYTANIE. U mnie w Vectrze A jeśli włączymy światła drogowe świeci się jedno włókno w żarówce H4, a jeśli weźmiemy manetkę na siebie (tak jakbyśmy chcieli do kogoś tylko mrugnąć to świecą...
Witam Opel Vectra A i B (więcej o A) Opel Vectra A i B (więcej o B)
Witam! Czy oto Ci chodziło? pozdr :sm21: