Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
1. Uszczelkę należy wymienić 2. Ja osobiście skręcałem na stare i sprawdzałem wszystko testerem szczelności w spraju, przy dobrym i czystym skręceniu nie powinno być wycieków. 3. Masz standardowy zawór Tomasetto, będzie pasował do większości butli. 4. Ja władowałem do swojego kombi zbiornik 59L, pasuje idealnie na styk, jedynie to musiałem trochę dopasować...
Jesli wymieniles membrany w reduktorze instalacja gazowa wymaga regulacji. Znam dobrze program BINGO. Mam telefon tylko w Orange 513444739. Chetnie pomoge.
Prawdopodobnie uszczelka pod Głowica.
kolego sprawdzi czy nie przybywa ci oleju ,sprawdzi czy nie masz wycieków płynu ,ale z tego co piszesz to będzie uszczelka pod głowicą
https://www.ilcats.ru/opel/?function=get... Tak to u Ciebie wyglada. To samo podaje mi program u mnie, tylko latwiej mi sie posluzyc zdjeciem z linka. Generalnie jest tam tylko oring, ktory u Ciebie ma nr : 90411085
Wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Jak któraś jest nadzwyczaj czysta ( bez nagaru itp.) to niestety uszczelka się wysypała.
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
Miałem taki objaw i nie bylo to takie straszne. Po prostu uszczelka pod głowica do wymiany.
Trzeba mieć sprytne palce hehe. Żebyś to dobrze skumał to musiałbyś widzieć a to nie możliwe. Podpowiedź tylko taka że trzeba przekręcić silnikiem tak żeby krzywka nie przyduszała dźwigienki i trochę wcisnąć zawór, ale tylko zawór czyli nie naduszać przez dźwigienkę. No trzeba użyć do tego trochę siły albo masy. Palcem zwalasz dźwigienkę z popychacza...
Po cholere pompe wody zmieniales, to napewno nie to. Zalezy jak ci sie zapowietrza, czy rosnie cisnienie w ukladzie ? Plynu ubywa ? Jezeli tak to pewnie masz uszczelke pod glowica padnieta. Ale to mozna zweryfikowac np wtykajac sonde analizatora spaliln do zbiorniczka wyrownawczego.... Jak pokaze HC i CO to na bank uszczelka / glowica...
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
tak na marginesie, auto kosztowało mnie 2000zł; wymieniłem już dwa przeguby napędowe [w autoryzowanym Oplu] rachunek 465zl; teraz czeka mnie sprzęgło: LUK 335zł + 390zł robocizna [w aut. Oplu]. Ta uszczelka chyba dopełni czary goryczy. A jeszcze z majem przyjdzie wymiana oleju i przeglądy gazu/pb... Nie wiem czy opłaca się inwestować bo i tak pojeżdże...
Uszczelka to jeden z elementów który może dawać takie objawy a test jest bezinwazyjny więc warto to sprawdzić. Nie zawsze musi być masło zależy w jaki sposób uszczelka puści. Druga opcja to uszkodzona pompa wody.
Podjąłem decyzję. Zwalam głowicę i licze na to , że to tylko uszczelka. Dam znać jak się skończyło.
Witam !!!! Mam problem z szyber dachem po tych ostatnich ulewach zaczął mi przeciekać. Czy jest możliwość zakupu uszczelki?
uszczelka .!
A mechanik rozbierze wszystko, nałoży sylikon na starą uszczelkę i powie 70zł nie zmieniając termostatu (nie musi ale mógłby) ani uszczelki.
Temat uważam za zamknięty- przyczyną była...... :? uszczelka głowicy.
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
a ta uszczelka sprawdzona ?
a w którym miejscu dać silikon ? czy dać go na cala powierzchnie?
Jaką ma kompresję po wymianie uszczelki?
Tylko po wymianie uszczelki to raczej nie rozrząd .
Po przejechaniu 4tyś km płynu chłodniczego może ubyło pól cm albo i nie więc uszczelka ?>
niema mocy i bagnet smierdzi benzyna.... jak na moje to glowica do robienia.... moga byc tez pierscienie, ale stawialbym na glowice (byc moze sama uszczelka)
witam zrobiłem głowice poniewaz były wypalone zawory głowica sprawdzona złożyłem na nowych uszczelkach i śrubach po odpaleniu auto kociło na biało lecz myslalem ze sie to uspokoi ale nadal kopci na biało lekko gryzącym dymem co możę być uszkodzone czyżby uszczelka ?
jeżeli puchnie,,może być do wymiany uszczelka pod głowicą
Wymieniłem uszczelki na wtryskiwaczy. Silnik odpala.
w zasadzie możliwości są trzy...1-pompa wodna, 2-króciec nad alternatorem, 3 -najgorsza w tym momencie to uszczelka pokrywy rozrządu...
Najprawdopodobniej jest przedmuch z cylindra do płaszcza wodnego na uszczelce pod głowicą.
Ale co z tą blaszką trzeba zrobić?? Uciąć, wygiąć czy co jeszcze innego?? A co do uszczelki to raczej jest dobra, nie kopci na biało płynu też nie ubywa więc myślę że to nie wina uszczelki..
Witam problem dotyczy samochodu jak w tytule a temat wody z rury wydechowej po naciśnięciu pedału przyspieszenia wylatują krople wody z tłumika i to dość sporo, dodam że płynu chłodniczego nie ubywa, natomiast jest przedmuch na uszczelce kolektora wyd.
wymieniane były uszczelki na wtryskach
to napewno uszczelka pod głowicą :D
Witam, Mam pewien problem a mianowicie, dzisiaj jechałem swoim oplem na trasie i jak zatrzymałam sie pod marketem po zakupy zobaczyłem ze wyciekł cały płyn chłodniczych w ciagu kilku minut. I tu moje pytania: 1. Czy to uszczelka pod głowicą? 2. Jeśli nie uszczelka to co? Wyciek zlokalizowany jest pod termostatem, ale nie z termostatu. 3. Czy to możliwe...
Przewodów nie odkręcałem bo EGR jest z przodu i jest do niego dobry dostęp. Odpinałem dwie rurki , odpiąłem wtyczkę , wykręciłem dwie śruby i EGR wyszedł. Nie wiem czy tak ma być ale z tego wężyka po lewej stronie jak go wyjmowałem wylało się trochę płynu chłodniczego. Ponawiam pytanie , czy pomiędzy EGR a blokiem przepustnicy powinna być uszczelka...
https://filmy.elektroda.pl/35_1676050143... Dodaje film Dodano po 22 Czy to ma tak syczeć? Nawet po przełączeniu na LPG syczy.czy po poprostu uszczelka jest niedobra???
doszedłem już co jest uszczelka pod głowicą (na korku od oleju pojawiła się kropla płynu) I jeszcze jedna prośba czy mógł by mi ktoś podać przybliżony koszt za robociznę wymiany uszczelki??
Zabrudzona lub niedrożna chłodnica lub uszczelka pod głowicą.
A cz to nie przypadkiem uszczelka pod głowicą ?
A nie czytałeś o uszczelkach trawersów wtryskiwaczy?? Doczytaj...
Ja stawiam na uszczelkę pod nastawnikiem.
korek korkiem ale dużego ciśnienia w starym nie powinno być na moje uszczelka pod głowicą
Włożyłem w niego już coś koło 2 tysięcy a dałem 3 jakieś niecałe 2 lata temu nie wiem co zrobić ile może kosztować naprawa wymiany uszczelki?
Jeśli wymieniałeś płyn chłodzący i źle odpowietrzyłeś to masz zapowietrzony układ chłodzenia, a może poszła uszczelka pod głowicą?
Na świecach NGK tak na tych co teraz mało kiedy. EGR był wykręcany już raz i jest oryginalna uszczelka, nie jest zaślepiony.
Kolego sprawdzenie kompresji wykaże czy uszczelka jest do wymiany, jak jest ok to nie ma co jej ruszać. No chyba że uszkodzona okaże się głowica lub pierścienie to dla remontu wtedy nieuniknione jest zdjęcie głowicy, co wiąże się z zniszczeniem starej uszczelki.
Rok temu robiłem remont ,nie sądziłem że może wydmuchać uszczelkę tak szybko ,min regeneracja głowicy ,pierścienie ,panewki ,rozrząd
wybija korkiem? 97 stopni to gut. Jeśli się gotuje to sprawdź jak wygląda drożność na chłodnicy. No a w dalszej części uszczelka pod głowicą
Sprawdź uszczelke między przepustnicą a kolektorem ssacym . Jest tam też kanał do EGR . Sporo roboty ale bardzo częsta przyczyna . Ja wypinam regulator obrotów i sprawdzam jak pracuje jak zle to wiadomo że uszczelka .
Problem załatwiony :) Po wymianie uszczelki wszystko cacy.
Usterka zlokalizowana.Uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym.Pozdrawiam.
Tam nie ma uszczelki.
Nie wiem czy juz o tym pisalem , ale u mnie powodem była uszczelka pod kolektorem ssacym
Witam. Ten sam problem był w Kadecie 1.6 na jednopunkcie. Powód- wypierdziana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Jedna mała uwaga dotycząca montażu. Wiadomo, że w tym celu trzeba zdjąć koło pasowe zębate wałka rozrządu i nie kombinuj inaczej. Druga sprawa - oryginalny termostat posiada uszczelkę gumową z rowkiem, zakładaną na jego krawędź. Do zamienników dostarczają zwykły oring, który jest trochę za duży. Stara uszczelka z reguły jest spękana i nie nadaje się...
Mechanik nawiasem mój szwagier najlepszy powiedział ze pasek i napinacz jest ok . Tak się cieszę ,że to nie uszczelka pod głowica .
Sprawdź płyn na zawartość CO i będziesz wiedział czy to uszczelka pod głowicą.
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Wymienię miskę olejową lepiej się opłaca ile kosztuje uszczelka pod misskę olejową
Naprawiany był sterownik pompy wtryskowej. Próbuję odpowietrzyć pompę wtryskową wyciągając z króćca powrotu paliwa ropę, niestety ciągle wychodzi mi tamtędy dużo powietrza a wyciągnąłem kilka litrów już. Koledzy, co może być przyczyną? Dodam tylko, że droga od zbiornika do zasilania pompy, łącznie z filtrem, jest szczelna. Między regulatorem a pompą...
a moga byc to zle uszczelniacze zaworowe?bo uszczelka byla wymieniana i caly rozrzad
Uszczelka pod głowicą albo na bloku.
Pęknięta głowica, tuleja cylindra, wypalona uszczelka. Bez rozebrania nie dookreślenia.
Witam Czy masz jakieś wycieki oleju na motorze pytam bo miałem taki przypadek pociła się uszczelka pod głowicą i także przy temperaturze około 0 odpalał a przy dużym mrozie samochód nie palił po wymianie uszczelki problem znikł.
Uszkodzona chłodnica oleju.
A w gorszym przypadku uszczelka pod głowicą do wymiany.
Już się martwiłem że pompa kończy powoli swój żywot. Po naprawie każdej usterki dam znać czy się poprawia. Powiedzcie jeszcze mi jak jest z tym filtrem paliwa, mogę go tym czasowo wyjąć i wyczyścić? Czy do złożenia trzeba mieć już nowe uszczelki?
mam ten sam problem filtr jest czarny tylko ze przy -3 stopniach odrazu mi odpala i kopci przez jakies 10 lub 15 sekund to morze być przyczyna tych uszczelek co jest pisane
Uszczelka pod głowicą,wydatek rzędu 400 zł.
Uszczelki pod wtryskami na 99%.
No to masz uszczelkę pod głowicą do wymiany
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Witam Podmieniłem znowu wtryskiwacz bo myślałem że zły założyłem,ale nic to nie dało,nadal świeca na 3 cylindrze zakopcona.Czyżby to jednak uszczelka pod głowicą?
Ciśnienie paliwa sprawdzone? I proszę temat poprawić.
Znalazłem problem , masło jest na korku oleju oraz bagnet jak wyciagnalem jest cały w takim maśle(osadzie) czyli głowica padla... ...lub uszczelka pod głowicą.
Ok. Co z zaworem klapy wirowej? Co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? Czemu temperatura cpf jest -40 C ?
Uszczelka na pewno przepuściła olej do płynu chłodzącego i teraz pytanie czy kompresja przy walniętej uszczelce powinna być mimo wszystko dobra czy wtedy już jest zła?
Ok czemu nie. Ale jak przepłukać nagrzewnicę ? Może podłączyć wąż ogrodowy z jednej strony to z drugiej w teorii powinno wylecieć co nieco. Czy powinienem ją wymontować?
Nadaje się do planowania, więc się zastanów. Ale z mojego doświadczenia kilka trupów się złożyło na taki blok i jeżdzą.
Hejka. Mam Opel Vectra c 2.0 DTI. po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce odpalić. Pompa podaje paliwo na wtryski. Rozrząd jest ustawiony poprawnie według schematu.
Ta zewnętrzna uszczelka nie ma wpływu na szczelność szyby
Jak w temacie. Wymieniona uszczelka głowicy. Rozrząd zblokowany i założony nowy kmplt. Wał nie blokował itp. Pompa na blokadzie. W chwili obecnej kręci lecz nie dochodzi ropa do wtrykiwaczy. Filtr paliwa zalany, lecz jakby zawór na pompie nie puszczał. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Może to kwestia immo lub wiązki ? Proszę o pomoc/sugestie.
Pytanie brzmi dlaczego się zagotowało?Ktoś sprawdzał sprężanie czy tylko wymieniali bo tak im się zdawało i chcieli zarobić nic nie robiąc?Jak się zagotowało to mógł się silnik przegrzać i n.p. pękła głowica może uszczelkę wydmuchało?
Witam przelewy tzw. to są wężyki od wtryskiwaczy / z każdego wychodzi / i łączą się po przez trójniki które pękają ,zwróć uwagę na to czy w zasilaniu jest szczelność tzn nie musi kapać paliwo tylko zasysać będzie powietrze do układu , zwróć uwagę też na uszczelkę filtra paliwowego
a dobrze poskładałes wszystko
Uszczelka pod głowicą, są bańki w układzie?
Wg mnie uszczelka pod kolektorem ssącym, ew. kolektor/przepustnica
Jak ktoś już malował drzwi to nie spasował zewnętrznej uszczelki szyby.
Uszczelka pod kolektorem ssącym może dawać taki objaw.
woda z układu chłodzenia Lanie wody do Opla zamiast odpowiedniego płynu zawsze prędzej czy później kończy się wywaloną uszczelką pod głowicą.
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
sprobuj tak ustawic auto by przod byl nizej niz tyl na jakims spadku jak zapali po postoju to uszczelki pod wtryskami do wymiany
Uszczelka pod głowicą.Miałem tak w golfie od razu sprzedany.
Witam posiadam od niedawna Opel Vectra C 1.8 benzyna 140KM 2007rok. Problem jaki się pojawił to nie osiąganie temperatury bądź bardzo wolne osiąganie. Średnio temperatura nie pokazuje więcej niż 75 stopni. Czasami na postoju dojdzie do 80-85 stopni. Wąż od termostatu ciepły, ostatnio zauważyłem również ubytek płynu chłodniczego. Czy do wymiany jest...
Korek nie robił by aż tak dużego ciśnienia. Stawiam 80% na uszczelkę lub awarię pompy wody.
Nie pracuje pierwszy i czwarty.Wymiana uszczelki z powodu wody w oleju. Glowica byla planowana.
We wszystkich możliwych miejscach pomiędzy przepustnicą a zaworem ssącym, uszczelki, wężyki podciśnieniowe, serwo itd.
przepustnica vectra uszczelka uszczelka głowicą vectra vectra gniazdo vectra
comarch optima antena ogrzewanie tylnej szyby bosch zmywarka hałas
spawarka parkside spawarka parkside
Aktualizacja firmware Sony KDL-32EX500: Jak to zrobić? Konfiguracja telewizora Hisense U6NQ: Poradnik