Wszystko już działa, wymieniony termostat - poprzedni padł, wymieniony czujnik temperatury, i wszystko już jest ok, temperatura w vag w instrumentach rośnie wraz ze wskazówką i jak dojdzie na 90 st.w vag też jest 90 st. Dzięki za pomoc wszystkim. Dzięki domex32 za pomoc czujnik zamontowałem VERNET czujnik temperatury silnika VW 059 919 501 i jest wszystko...
Witam ponownie. Jeszcze w sobotę zajechałem do sklepu z częściami i kupiłem czujnik (vernet) bo tylko taki mieli. Po wyjęciu starego czujnika, dla pewności wkładałem go do coraz to gorętszej wody i za każdym razem wskaźnik pokazywał maksymalnie to co na zdjęciu w temacie. Po wymianie czujnika, wskazania temperatury są już takie jak być powinny.
Albo VERNET
z tego co mi wiadomo serwis vw montuje termostat wahler albo vernet,vernet do mniejszych pojemności silnika
temat zamykam. Uszkodzony był czujnik temperatury, drugi co kupiłem Febi tez był walnięty. Założony Vernet i auto chodzi jak należy.
Witam ponownie, mam załozony czujnik Vernet ws2509, wskazówkę założyłem w taki sposób, że zasiliłem zegar z akumulatora i do masy zwarłem wyjście sygnałowe zegaru. Założyłem wskazówkę tak aby pokrywała się z ostatnią kreską(130 stopni). Teraz gdy jadę rano samochodem po osiągnięciu przez dsamochód temperatury ok. 87 stopni następuję jej znaczy spadek(...
Na poprzednim uszkodzonym termostacie pokazywał 83 st, a pytam o czujnik bo spalanie mam ok 10/100.
Jest możliwe. Ale najpierw sprawdź węże idące do nagrzewnicy. Cieple? Gorące? Potem sprawdź czy węże do chłodnicy są cieple. w ten sposób wyeliminujesz termostat. Bo może nawalił czujnik lub wskaźnik.
Witam szanowne grono. Jadąc samochodem nie mogę uzyskać temperatury silnika na poziomie 90 stopni, na zegarach wskazówka podnosi się max 70-75, lecz gdy zacznę jechać trochę agresywniej z prędkością rzędu 110-120 to bardzo szybko podnosi się do wymaganych 90. Gdy wrzucę na luz albo zacznę delikatnie operować pedałem gazu to temp znów spada do 70-75....
Witam! Miesiąc temu wymieniłem ponownie termostat i dodatkowo czujnik wentylatora. Miałem założony jakiś Vernet, w tej chwili mam Wahler. Sytuacja jakby się trochę zmieniła na lepsze. Podczas normalnej jazy temp. jest około 92°C do 95°C, wiatrak włącza się przy około 100°C jak postoi. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie a szczegulnie koledze LONGINES...
Miałem w końcu dzisiaj chwilę by się tym zając i panowie mieli racje: Np jaka temp przy rozruchu,lambda control itd. A jak z czujnikiem temperatury ? Może on coś miesza? https://obrazki.elektroda.pl/9202918900_... Tak to wyglądało na po nocy, 50°C temperatura cieczy a w ECU kilka błędow: 3 Faults Found: 00537 - Lambda (Oxygen...
Witam Pacjent to 1.4 t 120 km. Z problemem borykam się od lata, wskazówka temperatury silnika skacze podczas jazdy od 90 do 50. Wywala komunikat o przegrzaniu silnika oraz wyłaczenie klimy. Odczyt błędu p0119. Dodam że wskazówka nigdy nie przekracza 90 stopni co zostało już zrobione -czujnik na bloku i głowicy orginał opla zmieniony - termostat zmieniony...
jak kupiłeś Vernet to nic dziwnego, że nie działa, to straszne dziadostwo jest z zamienników to tylko Wahler, a najlepiej to wiadomo orginał, ale pewnie drogi będzie, jak by to 1.3 było to był by zapewne dużo tańszy, bo czeskie części drogie nie są, ale to jest VW
Te wartości wyglądają raczej na prawidłowe. Najlepiej przed próbą odpalenia zimnego silnika odłącz wtyczkę od tego czujnika, jeśli to on faktycznie jest uszkodzony to silnik odpali bez zająknięcia (ja tak miałem i się normalnie zdziwiłem, że on tak ładnie odpala:) Co do tego jaki czujnik to na pewno nie najtańszy, często od razu działają niewłaściwie...
1) rozkład znam - ale skoro jak zwieram na kostce czujnika/włącznika na chłodnicy i są oba biegi tam gdzie być powinny to raczej nie ma możliwości, żeby było inaczej... tzn wentylator sprawny, zasilanie jest... ewentualnie (bardzo mało prawdopodobna opcja) że stary czujnik był walnięty i ten co kupiłem nowy też jest o kant d... wiązki nigdy nie były...
To musi być to , na nim powinien być nr. Febi Bilstein 37506 DELPHI SW90022 FACET 7.0130 FAE 12640 MAXGEAR 21-0105 EPS 7.0130 4U Autoparts 61677PU A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-2667 AIC55399 Alfa e-Parts AF04480 ANGLI1466 AUTLOG AS2066 AUTOMEGA150012010 AUTOTEAM L2020 BAPMIC BF0423490016 BBR Automotive 027-40-14299 BERU by DRiVSPR024 BLUE PRINTADT36608...
Moje pytanie było gdzie ten termowłącznik wentylatora chłodnicy znajduję się. Czujnik temperatury doskonale wiem gdzie sie znajduję, rozkręciłam całą obudowę z czujnikiem. Dzisiaj wyjęłam wtyczkę do czujnika gdy silnik nagrzał się, żeby wentylator schłodził trochę płyn. Po paru minutach wpięłam ja ponownie i wskazówka nic nie obniżyła się. Czyli płyn...
jak dobry na bank termostat(termostat vernet z uszczelką ok 30zł, forda ok 65 z uszczelka), a wskazówka nie pokazuje temp- powinna prawie w pionie stać(okolice litery R) po 10 min, do sprawdzenia czujnik temp -tam są dwa czujniki na obudowie termostatu 1-na górze od temp na kompa(daje sygnał na wentylatory 2-czujnik bardziej z dołu od przodu daje info...
Czujnik nowy ze sklepu a czy na pewno dobry? Ostatnio w audi wymieniłem 2szt febi dopiero trzeci był sprawny. Trochę dziwny przypadek u mnie ale może przypadkiem u ciebie też jest to. Czujnik był w termostacie z obudową nie kupiłem najtańszego bo Vernet miał tylko taki termostat. Wydaje mi się że jest ok bo na wcześniejszym termostacie był ten sam...
No i co z tym samochodem bo mam to samo. Na postoju wąż górny zimny aż do temp około 85 potem zaczyna puszczać. Natomiast w trakcie jazdy nie ma szans się dogrzać więcej niż 70 stopni wg wskaźnika na desce ale wąż wtedy jest gorący czyli termostat puszcza !. Wymieniłem w sumie (przez 1,5 roku) już 3 czujniki na obudowie termostatu i dalej jest tak samo...
witam peugeot 206 sw 1.4 8v 2003 rok z klimatyzacja trafil do mnie peugot kolegi ktory byl po naprawie blacharskiej. otoz jest dziwny problem z zalaczaniem sie wentylatora. samochod podczas jazdy trzyma idealnie 90' . jak chodzi sobie na wolnych obrotach temp. rosnie do ok 100' i wlacza sie wentylator (wydaje mi sie ze 2 bieg) zbija do ok 93' i sie...
Czujników pod obudową termostatu mam 2. lewy biały od świecy płomiewej a prawy brązowy pewnie od temp. Napięcie na nim jest prawidłowe 12v. Zastanawia mnie obudowa termostatu. Mam na 2 śruby, dostałem w sklepie Vernet th3309.79j lot 14a razem z uszczelką ale na 3 śruby. hmmm ps Licznik jest elektroniczny oprócz zliczania przebiegu jak i chwilowych km....
Kolego Jest tylko jedna wersja włącznika motowanego na chłodnicy dla samochodu z klimatyzacją 3 piny ( wtyczka okrągła z trzema ) BERU 0 824 121 120 BERU 0824121120 EPS 1.850.643 CALORSTAT by Vernet 1110 CITROEN 1264 33 PEUGEOT 1264.33 STANDARD 50218 KW 550 643 ALFA ROMEO 60809247 HELLA 6ZT 007 835-14 FIAT 7738582 BUGIAD BTS65119 BERU ST 072 HELLA 6ZT...
Zgadzam się. Mam na myśli tylko to czy staje się ona gorąca cała. Miałem podobny problem. Termostat puszczał słabo i wąż od termostatu oraz chłodnica w jego okolicy były gorące. Wystarczało to do ogrzania czujnika-włącznika wentylatora ale na postoju chłodzenie wentylatora dawało bardzo małe efekty i długo trwało. Podczas jazdy pęd powietrza mu pomagał...
Termostat - nowy Verneta otworzył się przy ok 107stopniach ze wskaźnika czyli wg. mnie wyglądałoby to na zawyżanie licznika. Pasek nie miał oznaczeń kierunkowych, napędza tylko pompę wody i alternator więc inne ułożenie raczej nie wchodzi w grę, chyba, że miałeś na myśli coś innego. Swoją drogą to kontrolka od ładowania delikatnie się żarzy na wolnych...
Czujnik temperatury wymieniłem na nowy. Założyłem Febi okazał się na starcie uszkodzony (załanczał wentylator), wymieniłem na Verneta i jest dobrze. Temeperatury w Vagu pokazuje dobrze więc raczej czujnik temperatury odpada. Co jakiś czas wyskakuje błąd przepływki, jeszcze musze sprawdzić szczelność układu dolotowego.
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
Witam. Mam problem ze spalaniem w swoim VW Lupo 1.7SDI ozn. AKU. Spala 8-8,5l przy zachowawczej jeździe. Do tej pory wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, termostat (Vernet, temp. otwarcia 87'C), czujnik temp. cieczy (oryginalny 6U0 919 501B). Wyczyściłem dolot, EGR czysty. W momencie pojawienia się 90'C na desce, VAG wskazuje ok 73'C i rośnie dalej....
vernet termostat czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik
czujnik dolot powietrza skoda brother gruby papier zużycie inverter
wymienić wirnik wiertarki wymienić wirnik wiertarki
Wymiana karty FKP w Fortuna: wymagane dokumenty i bezpieczeństwo AMT Bramster nie reaguje na piloty - przyczyny i rozwiązania