czujnik sprzęgła
Daje gaz do podłogi a obroty max 3 tysiące. Na postoju to możliwe. Sprawdź podczas jazdy, nawet na pierwszym biegu. Powinien się normalnie wkręcać w obroty.
Jeszcze uszczelnienia turbo mogą puszczać przy małych obrotach, przy większych się coś uszczelnia.
Ten typ tak ma, ma fabryczny ogranicznik obrotów. Trochę ciężko się przyzwyczaić, zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Miałem jednego z przeprogramowanym sterownikiem, bez blokady samochód jeździł jak rakieta.
Nie podczas jazdy. Na postoju utrzymuj duże obroty i musi się nagrzać.
No to jednak musisz się zgłosić do kogoś z lepszych sprzętem.
Dzięki (at)Domellus sprawdzę w weekend i dam znać, a co myślisz wracając do mojego postu o założeniu regulatora obrotów?
gaśnięcie auta przy 3 tyś obrotów pod obciążeniem Odpala od razu?
Witam. i jaki był finał tej usterki? mam podobnie ciśnienie na szynie rośnie do 1500 i gaśnie . a na wolnych obrotach ma 1200.
Wiem, że nie podłączyłeś się komputerem, ale zanim zaczniesz coś wymieniać podjedź do kogoś na diagnostykę. Sprawdź czy komputer widzi obroty.
Trzeba zobaczyć jaką temp. cieczy widzi EDC.
Witam. Posiadam Opla Vivaro z silnikiem 1.9 DTI. Problem polega na tym, że auto wogóle do 2 tysięcy obrotów nie ma mocy. Powyżej 2 tysięcy obrotów jedzie normalnie. Co może być przyczyną?
Mam Opla Vivaro z 2003 roku. Zrobiłem wtryski, wymieniłem EGR i kopci na szaro, na wolnych obrotach. Turbo daje dobre ciśnienie. Jestem laikiem w tych sprawach. Pomocy.
Witam. Panowie szukam schematu Ople vivaro 1.6 cdti, 2019 rok 121 kM Problem mam taki iż jest błą p 0641, samochód sam wchodzi na obroty 1500 i tak trzyma alternator - ok gaz - ok czujniki - ok Zostaje mi sprawdzic instalacje 5 V ale brakuje mi schematu. Chyba że ktoś ma jeszcze inny pomysł ?
Witam. Mam pytanie i zarazem prośbę do forumowiczów. Ostatnio moje vivaro 1.9 dci,100ps,2003, zaczęło tracić moc. Podczas jazdy słabnie, zapala się pomarańczowa kontrolka "spirala", trzeba zredukować bieg na 2, bo nie daje rady jechać, jest taki słaby. Gdy stanę, wyłączę auto, wyjmę kluczyk i po 3 min. odpalam, kontrolka już się nie świeci, jednak przy...
Opel Vivaro 2.5 2007 rok błąd P0089. Wymieniłem zaworek na pompie wtryskowej i zawór na listwie wtryskowej, niestety przy ruszaniu, gdy osiąga wyższe obroty, włączają się kontrolki tryb awaryjny i silnik gaśnie, nie zawsze. Widziałem kilka opisów, ale w żadnym rozwiązania problemu. Może ktoś ten problem rozwiązał i ma jakieś porady.
Nie pewny to oni maja styk ale w mózgu. Wartosci zmierzone i jakie cisnienie paliwa? temperatura ? obroty?
Diagnostyka
A jaki dokładnie silnik, jaki założony filtr, na jaki ponownie wymieniony i jaki był wcześniej założony? Rozumiem, że przed wymianą nie było żadnego problemu, auto jeździło normalnie w całym zakresie obrotów niezależnie od obciążenia?
Przecież to diesel.Nie wystarczy 4200obr/min?
Opel vivaro 1.9 td 2001r. Czy zimny czy gorący ciężko wchodzi na obroty, tylko do 2500obr,min. Trzeba się przejechać kilka kilometrów by zaczął w miarę normalnie jechać. Gdy zimny to mocno kopci na nieniesko biało. Co może go boleć?.
Witam. Mam identyczne błędy w Priamsterze 2.0dci z tym ze auto nie odpala wogole. Czy ktoś podpowie o co chodzi ? Pozdrawiam
Witam .Poradziłeś sobie z tym problemem ? Mam takie same dolegliwosci w moim vivaro , i jestem ciekaw rozwiązania . Pozdrawiam
Podłącz komputer i zerknij może być czujnik ciśnienia doładowania lub zawór od turbiny . Powodów może być wiele . Tylko kumaty majster bo paproch to tylko błędy potrafi sprawdzić a są jeszcze bloki mierzone .
Spotkałem się ze zgaśnięciem silnika po trzaśnięciu drzwiami. powodem było połączenie czujnika obrotów z instalacją.
Powinien palić na 3 garki. Usterka gdzie indziej. Zrób diagnostykę. Najpierw obroty wału, bo słychać tuleje rozrusznika, albo planetarke.
Z tego co wiem sterownik silnika ma podnosić obroty gdy włączasz klime. Problem jest w tym że 4500 to za dużo. A jaki tam silnik jest?
wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania ale nic zupełnie to nie pomogło. Zatem chyba jedyna odpowiedź to padła turbina. Dodatkowo zauważyłem, że jak teraz dodawałem gazu na maxa, auto wkręcało się do około 3 tys obrotów to od razu czuć spalony olej...
Kurczę u mnie w czasie jazdy autostradą wywaliło błąd obwodu ciśnienia doładowania. DF093. Po usunięciu co prawda nie wrócił jeszcze Ale do 3000 obrotów praktycznie nie ma mocy , powyżej leci jak złoto..
Podłączyłem się do złącza serwisowego gdzie powinny praktycznie wychodzić wszystkie dane. Próbowałeś odczytywać te dane i zmieniać obroty silnika? Są ewentulanie schematy jak wygląda CAN w tym aucie ? Gdzie mogę je znaleźć? CAN w Vivaro mniej więcej wygląda tak jak na dołączonych schematach. Mniej więcej bo nie podałeś szczegółów Twojego samochodu....
Spróbuj poruszyć kierownicą przy przekręcaniu kluczyka, może wałek kierownicy naciska na zapadkę, która nie może sie cofnąć, uniemożliwiając obrót kluczyka.
Miałem w vivaro podobnie i padło koło pasowe zdejmij pasek koło i odpal
Czujnik obrotów wału. Zobacz czy dobrze widzi obroty, w parametrach, sprawdź linię 5V na sterowniku.
Czujnik ciśnienia powietrza błąd stały Błąd czujnika masy przepływającego powietrza Obwód czujnika powietrza dolotowego Auto jedzie ale nie wkręca się max 2500 obrotów i prędkość 120 km/h
Filtr paliwa oryginalny?
Jeżeli wiązka jest sprawna podłącz kompa i zobacz czy widzi obroty wału . W tych autach padały czujniki wału . Bloki mierzone podpowiedzą .
Problem jest w Vivaro 2.5 z 2009 roku. Wentylator działa tylko po wyłączeniu silnika (po zgaszeniu). Skacze na niższe obroty na stacyjce lub na wyższe po włożeniu kluczyka. Tak samo dzieje się po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu - wentylator i radio się rozłączają. 🤷♂️
Witam wszystkich Mam mały problem z moim Oplem Vivaro 1.9 CDTI 2006rok. Samochód ma przejechane 85tys km i jak do tej pory sprawował sie bez zarzutów. Regularnie serwisowany wszystko wymieniane na czas albo nawet przed czasem. Dzisiaj rano pojawil sie jednak mały problem. Po zapaleniu silnika niby wszystko było OK a jednak samochód miał problem aby...
Właśnie jest cały czas zamknięty . Hmm
parametry przepływki wzrastały proporcjonalnie z parametrami turbo wraz ze wzrostem obrotów . chyba że te samochody tak powoli się wkręcaja na obroty. a odczuwalny przyrost mocy przy 2500tys. :?: nie mam pomysłu :cry:
Dzisiaj uruchomiłem furę na nowym kompie ale problem jest dalej , czasami wyskakuje Ustarka wtrysku działa na wolnych obrotach dość stabilnie. Nie reaguje jednak na pedał gazu tzn obroty podnoszą się do około 1200 i to wszystko.
Witam serdecznie. Mam problem z oplem vivaro 1.9 Dti 101 km. Otóż przy zmianie biegu i naciśnięciu sprzęgła wskazówka na obrotomierzu rośnie zamiast spadać a przy przyspieszaniu kopci na biało.
Podłącz komputer odczytaj błędy i zamieść kody błędów z opisami. Sprawdź czujnik obrotów wału na skrzyni biegów , walka rozrządu na głowicy.
Tylko dlaczego kiedy wypne czujnik na listwie CR wkręca się dość mozolnie do 2800 , a w momencie wpięcia obroty spadają do biegu jałowego ?? Też tak miałeś ??
Sprzęgiełko alternatora sprawdź, jak jest w tym modelu.
witam ponownie kolega podpowiedzial ze nad pedalem sprzegla jest taki czujnik przeczyscilem i obroty juz niespadaja nie szarpie ,ale na gaz niereaduje dalej po odpaleniu przez jakies 5-30 sec
Dokładnie z rurki która wychodzi z pokrywy zaworów https://obrazki.elektroda.pl/3013370000_... Dodano po 1 Dodam że tylko w czasie jazdy.na postoju nawet dodając gazu i na maxymalnych obrotach ani kropelki dopiero jak poczuje jakiś opór
Sprawdzić ciśnienie na listwie CR podczas rozruchu i obroty silnika - oczywiście w momencie jak nie odpala (na testerze diagnostycznym ) ....
Witam, a coś już tam majstrowałeś przy nim czy nie?, bo jeśli nie to nie warto się w to w ogóle bawić, oddać go i po problemie. Pozdrawiam :)
Drabinka podaje +. A przecina się przewód zasilający pokrętło dmuchawy - odcinasz samochód od bezpośredniego zasilania i na pokrętle ustawiasz obroty jakie chcesz :-) Panowie mam Opel vivaro 2008 i webasto thermo top C ,analog , klima manual Dziś odkręciłem w kabinie pokrętło dmuchawy a tam jest około 10 przewodów w tym chyba cztery 2,5mm Podpowiedzcie...
mam ten sam problem. tylko że jadę sobie normalnie i nagle sie ta kontrolka zapala i nie moge przyspieszac i zaczyna kopcić z rury. ogólnie odkąd mam ten problem silnik czasami nie wkreca sie na obroty... POMOCYYY! bylem juz u 5 mechaników i żaden nie potrafi w 100% podać przyczyny... a o naprawie nie wspomnę... tylko płacę u kazdego po 100zl za komputer...
WITAM!, BARDZO WAŻNE JEST PRZY JAKICH OBROTACH MASZ DANE CIŚNIENIE: -min 150bar do odpalenia, -ok 300bar na wolnych obrotach, -więcej niż 1100bar po gwałtownym dodaniu gazu, opisz co znaczy kulawo??? ale jak już chodzi to sprawdź wtryskiwacze metodą przelewową. Od kiedy naprawiasz samochody? Biorąc się za wtrysk CR trzeba mieć trochę oleju to nie tylko...
Temat stary i nie pamiętam jak się skończyło. Natomiast ostatnio w swoim prywatnym Vivaro 2.0 (2011) wyprogramowałem automat i wszystko gra. Sterownik robota wypięty. Podczas jazdy obroty po wciśnięciu pedału sprzęgła spadają natychmiastowo bez zawieszania. Także jakaś informacja ze sprzęgła chyba musi być (sprawdzę w wolnej chwili). Wiązkę na pedały...
Witam,umówiłem sie na srode zobaczymy jaka bedzie diagnoza,dzieki za podpowiedz od autoas,mam do ciebie oytanie czy po odpaleniu samochodu i ruszeniu tez sie wieszał na obrotach po wcisnieciu sprzegła?
Licznik nie ma opcji diagnozy, jest tylko autotest CANem idzie tylko sygnał obrotów, check,temperatura i kilka innych kontrolek. Prędkość to prostokąt z ABS. Jak podczas autotestu wskazówki pracują ok to sprawdź połączenie sygnału prędkości w skrzynce pod maską
Problem nadal istnieje, aczkolwiek auto jakoś się toczy. Zauważyłem spadek mocy, spadek przyspieszenia i ostre rwanie (mocne falowanie obrotów z rzędu 300 w dół i do góry) przy mocniejszym przyspieszeniu (nie do końca, ale prawie do dechy) przy wyższych obrotach dla danego biegu (np. ponad 2k). Problem może pojawić się na każdym biegu a nie jak wcześniej...
wtryski są ok Na wolnych obrotach może i tak, ale nie pod obciążeniem. Trzeba się przejechać z podłączonym komputerem i zarejestrować parametry pracy wtryskiwaczy.
Witam. Problem z Oplem Vivaro 1,6 biturbo 145 koni. Błąd P0106 - czujnik MAP. Był podmieniany czujnik, nic nie dało, sprawdzana szczelność, wszystko OK. Był wgrany nowy program do ECU i jakiś czas było OK, a niedawno problem wrócił. Auto delikatnie osłabło. AI: Czy zauważyłeś, w jakich warunkach jazdy (np. przyspieszanie, jazda pod górę) błąd P0106...
Witam, posiadam opla vivaro z 2004 roku i dziś pojawił sie taki problem. Dziwnie coś zaczeło tak jak by stukać cykać w silniku. W czasie jazdy mam takie wrażenie że podczas przyśpieszania cykanie nasila sie a jak puszcze gaz i jade na biegu to tak jak by ucichło. Na wolnych obrotach też cyka. Co to może być?? Przebieg 160tyś
jeszcze przy ponad 2.6 tyś obrotów przerywa i strzela jak silnik gaźnikowy A Ty wymieniasz pierścienie. Daj do sprawdzenia wtryskiwacze.
Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, do tej pory auto stało bo czekało na nowy przepływomierz aż w końcu dotarł. Miałem już zamawiać program, ale stwierdziłem, że poczekam na przepływkę, a po zamontowaniu auto zaczęło chodzić normalnie. Co dziwne dzień przed montażem odpaliłem silnik bez przepływki i już chodził dużo lepiej niż wcześniej - dawał...
Witam Mam Problem czy jeśli mając opony w przodzie 195/65/16c do tyłu mogę zamontować 205/65/16c Auto posiada ABS W.G. kalkulatora opon nie mają identycznej wysokości Nie powinieneś tak zakładać. Opony różnią się obwodem. Przykład: opona przód, jeden pełny obrót = 100cm, opona tył, jeden pełny obrót = 110cm. ABS może "fiksować"
Drodzy panowie mam problemik ze swoim vivarem Odpalę,chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie i zapala się kontrolka podgrzewania świec.
Witam. Mam problem z Oplem Vivaro 2.5 CDTI z 2004roku. Wymieniłem zawór EGR bo nie miał mocy i było wszystko dobrze do chwili obecnej. Teraz dwukrotnie stracił moc na jakiś czas nie wiadomo z jakiego powodu. Jadąc w chwili dodania gazu jest moment, że brak mu mocy mdławi go a po chwili wchodzi na obroty i jakiś czas jest dobrze i za jakiś czas znowu...
Pewnie źle wycięty DPF, miesiąc temu miałem Vivaro 2,5DTI z tym samym problemem po usunięciu filtra i EGR Mam taki sam problem w Mégane 3. W Megane3 jest sprężarka ze zmienną wydajnością i sterowanie jest inne. Ilość obrotów silnika pokazuje zero. Gdzie pokazuje te zerowe obroty?
Jak wspomniałem miałem pod ręką pompkę od 5kW wodnego webasto z jakiegoś landrovera. To że na 12V to detal, dobrałem rezystory i zapracowała. O dziwo piec rozpalił się prawidłowo, wszedł na wysokie obroty wentylatorów i poszedł pełną mocą. Na pace vivaro w ciągu kilku minut z 10 stopni zrobiło się 20... Tak więc problem został rozwiązany, piec działa...
Witam mam problem z oplem vivaro 1.9 cdti 120 km. podczas jazy pod gorke samochod zgasl i bylo powietrze w ukladzie zasilania pompowalem gruszka odpalal i gasl . podjechal gosciu z komputerem podlaczyl i wyszlo mu niby czujnik polozenia waly. wymieniony czujnik odpalil ale nie chcial sie wkecic na obroty. teraz nawet nie odpala bledy jakie pokazuje...
Witam, te 150 bar na rozruchu to mało min to 250, na wolnych to 300-350, jakie masz obroty na rozruszniku? cisnienie na niskim w czasie rozruchu jeżeli dobrze pamietam to około min 2, i czy niema opiłków w filtrze, ostatnio robiłem vivaro gdzie w zbiorniku był papier :D , okazało się że kierowca wlewał paliwo i lejek zrobił z papieru i kawał wpadł do...
Dobra, raczej obstawiam, że moc wróciła. Mechanik, który zamontował MAP Delphi, była skalibrowana na ciśnienie robocze od 27 kPa. Oryginalnie w renowce był Bosch, którego zostawiliśmy przez przypadek, bo tam też wymieniliśmy, ale okazało się, że zaworek był trzepnięty i urwany króciec. Polutowaliśmy kabelki odpowiednio i teraz turbo chwyta od 1600 obrotów,...
Wiesz , nawet nie spojrzałem wcześniej a faktycznie klimy nie ma. Wczoraj przy okazji jak był podpięty komputer sprawdzałem konfigurację i dałbym sobie rękę uciąć że była klima zaznaczona a dziś zajrzałem do auta i faktycznie nie ma. Sprawdziłem jeszcze raz co widzi sterownik i nie ma. Auto miałem odpalone przez dłuższą chwilę i doszło jeszcze kilka...
Witam, coś udało się zdiagnozować ? Mam podobny problem z vivaro z 2002r 1.9tdi. Po nocy nie chciał odpalić , paliła się na stałe kontrolka immo. Komputer nie łączy się z żadnym sterownikiem. Po szybkim sprawdzeniu wiązek i psikaniu kontaktem, w którymś momencie zgasła kontrolka i auto odpaliło. Niestety cały czas brak możliwości diagnostyki, bo nie...
witam ciśnienie na szynie ok 350 bar synchronizacja wału korbowego i rozrządu ok zasilanie sterownika 12.3v nie wiem jaki powinien być przepływ powietrza na przepływomierzu?? zawór egr jest zaślepiony , a pod kostkę podpięty nowy żeby nie było usterek? immobilaizer jest ok kluczyki, odczyt kluczyka ok co mogę jeszcze sprawdzić,czujnik położenia wału...
Znajomy podpiął mi pod komputer, w silniku znajdują się takie błędy jak P2101 błąd stały P0203 błąd nieciągły P0560 błąd nieciągły P1642, i z tego co doszliśmy to samochód jest w trybie awaryjnym? Ponieważ jak daje gaz do końca na luzie więcej niż 2900 obrotów nie przekręci po wykasowaniu błędów tryb się nie wyłączył, co teraz myślicie o tym?
Miałem problemy z uruchomieniem silnika,okazało się ze winne były przerwane 2 przewody na zaworze regulacji CR,ostatnimi czasy zaczęło szarpać silnikiem tylko między 1900a 2300 obrotów,kts wskazywał na czujnik wałka rozrządu,wymieniłem go silnik chodzi bez zarzutu ,zastanawia mnie jednak to że nie mam błędów na silniku a czasem w tym samym zakresie...
https://obrazki.elektroda.pl/7147116300_... Dodano po 26 Nie wiem jakie są poprawne dane przepływu powietrza u mnie na wolnych skaczą od 20 do 50 mg/strk . W kg to wiem 45÷50kg/h. Widze na YOU TUBE po wymianie przeplywomierza wskazania 450÷470 mg/strk może ktoś pomoże jakie powinny być wskazania w opcomie mam mg/strk. Wszystko już...
Witam forumowiczów, mój problem polega na nie działającym prędkościomierzu , Do tej pory sprawdziłem zegary i czujnik w skrzyni biegów , działają bez zarzutu (przerzuciłem to do Opla vivaro). Nie bardzo mam pojęcie gdzie dalej szukać . Po podłączeniu pod kompa pokazuje obroty i wszystkie inne parametry, tylko prędkość własna pojazdu stoi na "0". Ktoś...
Po pierwsze sprawdziłbym jakimś dedykowanym diagnoskopem czy na pewno ten błąd to ten błąd :D Po drugie co z układem EGR Jakie masz wartości przepływu powietrza przy rozgrzanym silniku na obrotach biegu jałowego . :?: Powinno być około 47 kg/h przy EGR otwartym na 5% i około 27 kg/h przy EGr otwartym 35-45%
Witam Panowie, Mam problem z Vivaro 2008r M96-780,zakupiłem auto z uszkodzonymi wtryskami,przepływomierzem i przekaźnikiem świec. Wszystkie części wymieniłem na nowe oryginalne. Auto odpala ładnie, silnik pracuje stabilne ale mam problem z czujnikiem sprzęgła. W op-comie wyświetla cały czas jako aktywny niezależnie czy go wypnę czy nie. Obroty max do...
Jak gniazdo nie jest wypalone to frezem tylko lekko"zabielasz" powierzchnię gniazda i tyle. Ostrza freza posmaruj smarem i rób po dwa trzy obroty i wyjmujesz frez z gniazda wycierasz,myjesz ze smaru i tego syfu dajesz nowy smar i powtarzasz czynność aż do wytresowania. Gniazdo do założenia wtryskiwacza ma być wyczyszczone.
Witam pacjent vivaro 1.9 2002 101KM Mam takiego "koziołka", moje vivaro ostatnio w trasie po prostu zgasło najpierw co chwilę gasł i łapał podczas jazdy aż w końcu całkowicie zaniemówił. Odpalał na kilka sek. i gasł ( zapalały się kontrolki czerwone STOP oraz stop w silniczku ). Wydawać by się mogło że ja się dłużej poczeka to potrafi odpalić na dłużej...
Przewody sprawdzone i to dokładnie, wszystkie zawory, przepływomierz był uszkodzony, już został wymieniony. Kontrolki na desce zniknęły, a na wolnych obrotach silnik pracuje bez błędów nawet jak dodaję gazu. Przy dodaniu gwałtownie gazu w jeździe niestety wpada w tryb awaryjny i znowu te same komunikaty na desce i błąd p2263. Niestety nie da się samochodu...
Witam, szukam porady, mój Vivaro 1.9 cdti rok 2004 jakiś czas temu zaczął bujać na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. W warsztacie spr. na kompie, przeczyszczono przewody, poprawiono wtyczki i problem zniknął. Tydzień temu powrócił, a dziś van zgasł mi na światłach. Odpaliłem, ruszyłem i przy następnym postoju znowu zgasł. Dotoczyłem sie do domu,...
Hej, mam problem z vivaro z 2002r z silnikiem 1,9 74KW. Otóż samochód stał dosyć długo. Po naładowaniu akumulatora odpalił i chodził ładnie na wolnych obrotach, po dodaniu gazu miałem wrażenie że troszkę zamulał. Zgasiłem go, miał problem z odpaleniem. W końcu znowu odpalił więc poszedłem zamknąć maskę. W momencie trzaśnięcia maską auto zgasło i teraz...
Witam Mam taki problem. Zakupiłem auto miesiąc temu Opla Vivaro 2.0 CDTI 114 KM odrazu po zakupie leciała mi ropa na wtryskach . Pojechałem do serwisu uszczelnili wszystko ale zaraz po wyjeździe z serwisu auto zaczęli szarpać zapaliła się kontrolka czerwona stop o Chekk ale po chwili weszło na obroty i zgasły lampki . Wróciłem do serwisu podłączyli...
Napisz co się dzieje z wozem i a jakiej sprawie szukasz pomocy. Ja widzę poważny problem z immobiliserem ( prawdopodobnie masz czasami klopoty z odpaleniem samochodu) i taki sobie klopot z czujnikiem prędkości, króry może się objawać tym, że samochód na tendencję do balansowania obrotami podczas naciśnięcia sprzęgła. Widzę że diesel i została wykryta...
Auto po wymianie mega długo nie chciało odpalić nawet na plaku , co chwile wyskakiwaly błedy, wiec odłączałem co jakiś czas klemę z akumulatora żeby zresetować komputer, po godzinie takiej zabawy auto odpaliło na szczała jak nowe lecz nie wchodziło na wysokie obroty, zresetowałem razy jeszcze komputer i zostawilem auto zapalone na 15min i wszystko się...
Vivaro po wymianie sprzegla i robota kilka tygodni temu. Skrzynia chodzi dobrze. Problem polega na tym ze pomimo ze pusty zalacza sie tryb zimowy (sniezynka) lub masa (kg) i wtedy zmienia biegi przy wysokich obrotach lub dlugo mu to zajmuje. Zaraz po wymianie robota robilem mu przyuczanie i bylo ok. Teraz zaczyna swirowac. Clio nie pokazuje bledow....
Sprawdź czy do ECM dociera sygnał włączenia klimy(pin G4) o ile pamiętam powinien być +.Zrób też diagnostykę i sprawdź jakie ciśnienie widzi sterownik. NIe ma tam żadnego napięcia na G4 nie steruje ECM. NA G4 jest stała masa. Zaczynam się zastanawiać czy nie ma błędu na schemacie bo G4 jest w tej samej wtyczce co C4 sterujące przekaźnikiem? Jeżeli...
obroty są prawidłowe słychać że szybko kreci nie doszukiwałbym usterki mechanicznej bo to jest czasami jak jest zagrzany i nie zapali a za minute zaczyna znów palić panewke wykluczam bo silnik pracuje wzorowo a pozatym jakby panewka poszła to w tych silnikach odrazu sie gubi ciśnienie oleju znam ten problem z opla vivaro z tym samym motorem F9Q Odrazu...
Właśnie mam mały problem stukanie jest od dołu silnika caky czas tak samo przy wyższych obrotach tak samo jak po odpaleniu. Nie kopci nie traci mocy nic z tych rzeczy. I teraz pytanie żeby wymienić panewki muszę demontowac silnik? Byłem u 2 magikow ale żaden nie sprawdził ciśnienia tylko odrazu silnik do remontu kapitalnego
Witam, mam problem z moim Vivaro z końca 2008r. 135.tys przebiegu. Ostatnio zaczął przerywać podczas przyspieszania tak jakby brakowało mu paliwa. Czy ktoś może miał taki przypadek. Odpala normalnie nie gaśnie. Podczas jazdy gdy szarpnie (nagły spadek obrotów) i jedzie dalej tak jakby był chwilowy brak paliwa zapala się na chwile czerwona lampka stop....
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
Witam wszystkich. Borykam się już od kilku dni z moim Vivaro 2.5CDTI 2003r. Spróbuję opisać dokładnie sytuacje. Podczas jazdy obojętnie przy jakich obrotach ale szczególnie gdy silnik jest obciążony czyli np. pod górkę nagle gaśnie silnik nie zapalając żadnych kontrolek na desce po cofnięciu kluczyka i ponownym uruchomieniu odpali i jedzie dalej. Druga...
Witam Vivaro 1.9 cdti 2005r Silnik F9Q Problem powstał po moim urlopie gdy przez miesiąc auto stało nieodpalane. Pierwsze odpalenie(bez zmian do dziś) to 3s. pracy silnika i gaśnie i tak z 10 razy. Po ok 10 trzy sekundowych rozruchach auto wchodzi na 1000obr spadają obroty i wyrównuje do 1000 normalna praca. Nie wkręca sie na maksymalne obroty a pedał...
Powiem szczerze , że nie sprawdzałem dokładnych parametrów turbiny, w kilku warsztatach z diagnostyką twierdzą ze działa ok, dodam jeszcze ze do 2000 obrotów auto wogóle nie idzie gdy włączy sie turbina zaczyna przyspieszac ale przy kolejnym biegu znowu się zamula, czujnik wału wymieniałem bo tez oczywiscie padł, wiązke przy nim poprawiłem bo była przetarta...
Witam Mam otóż taki problem z zakupionym Oplem. Silnik tak jak w temacie 1,9cdti o mocy 75kW. Gdy doda się gazu z wydechu leci jak z komina. Jak obroty silnika są równe nie widać by coś kopcił. Powiem teraz co do tej pory zrobiłem. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Rozkręcony EGR-i tu pojawiała się pierwsza ciekawostka, odkręciła mi się sam elektromagnes...
A kiedy jedziesz i hamujesz naciskając sprzęgło żeby sie zatrzymać to zchodzi z obrotów tak jak by miał zgasnąć ? Dodano po 1 jesli tak to wymień czujniki polożenia pedalu sprzęgła i powinno pomuc
Witam, odświeżę trochę temat, auto Opel Vivaro 2.5 osobowy 2007r, problem polega na tym że nie działa wentylator tylnej nagrzewnicy (znajdującej się pod podłogą), gdy kupiłem auto wentylator już nie działał, wykręciłem całą nagrzewnicę od spodu no i cała upalona wiązka (przetarła się i zjarała), wiatrak spalony. Kupiłem używaną nagrzewnicę, nowy rezystor,...
Witam, proszę o poradę. Vivaro 115km silnik 2.0 DTi na łańcuchu przebieg 180tys km, naglę podczas jazdy stracił moc, błąd p0299 niskie ciśnienie doładowania. Czujnik ciśnienia doładowania sprawdzony, N75 sprawdzony, zawór WG zamknięty ręcznie z pompki podciśnienia a doładowania dalej brak, silnik wkręca się tylko do 3tyś obrotów, brak dymienia. Następnie...
Cześć wszystkim. Mam pytanie odnośnie jednego chrupka Opel Vivaro 1.9 dti z 2003roku. Samochód ma problem z pedałem przyspieszenia, po odpaleniu przez kilka sekund nie ma reakcji na wciśniecie gazu ( niezależnie czy lekko czy do podłogi), przy ruszeniu do 2 tysięcy obrotów jest również jakiś problem z wysterowaniem bo ma strasznego muła (turbo, map...
obroty vivaro vivaro kopci vivaro kable
temperatura klimatyzatora saeco filtr dobrać tranzystory sterujące
motorola international płyta ceramiczna amica rezystor
Wentylator chłodnicy Peugeot 307 benzyna włącza się przy 100°C Renault Kangoo błąd DF053 - auto nie odpala