Witam, mam problem z moim Vivaro z końca 2008r. 135.tys przebiegu. Ostatnio zaczął przerywać podczas przyspieszania tak jakby brakowało mu paliwa. Czy ktoś może miał taki przypadek. Odpala normalnie nie gaśnie. Podczas jazdy gdy szarpnie (nagły spadek obrotów) i jedzie dalej tak jakby był chwilowy brak paliwa zapala się na chwile czerwona lampka stop....
Napisz co się dzieje z wozem i a jakiej sprawie szukasz pomocy. Ja widzę poważny problem z immobiliserem ( prawdopodobnie masz czasami klopoty z odpaleniem samochodu) i taki sobie klopot z czujnikiem prędkości, króry może się objawać tym, że samochód na tendencję do balansowania obrotami podczas naciśnięcia sprzęgła. Widzę że diesel i została wykryta...
mam ten sam problem. tylko że jadę sobie normalnie i nagle sie ta kontrolka zapala i nie moge przyspieszac i zaczyna kopcić z rury. ogólnie odkąd mam ten problem silnik czasami nie wkreca sie na obroty... POMOCYYY! bylem juz u 5 mechaników i żaden nie potrafi w 100% podać przyczyny... a o naprawie nie wspomnę... tylko płacę u kazdego po 100zl za komputer...
Witam. Mam pytanie i zarazem prośbę do forumowiczów. Ostatnio moje vivaro 1.9 dci,100ps,2003, zaczęło tracić moc. Podczas jazdy słabnie, zapala się pomarańczowa kontrolka "spirala", trzeba zredukować bieg na 2, bo nie daje rady jechać, jest taki słaby. Gdy stanę, wyłączę auto, wyjmę kluczyk i po 3 min. odpalam, kontrolka już się nie świeci, jednak przy...
Witam mam problem z oplem vivaro 1.9 cdti 120 km. podczas jazy pod gorke samochod zgasl i bylo powietrze w ukladzie zasilania pompowalem gruszka odpalal i gasl . podjechal gosciu z komputerem podlaczyl i wyszlo mu niby czujnik polozenia waly. wymieniony czujnik odpalil ale nie chcial sie wkecic na obroty. teraz nawet nie odpala bledy jakie pokazuje...
Witajcie, od jakiegoś czasu przeglądałem posty na forum jednak nie znalazłem tematu/odpowiedzi na moją bolączkę. Podpinam się do tematu bo pewnie problem jest zbliżony. Posiadam traffica z 2003 r silnik 1,9dci Od czerwca borykam się z samochodem, lawetami, mechanikami. Wybaczcie za epopeje , jednak może ma to jakiś związek ze sobą. Nie jestem mechanikiem...
Witam. Problem dotyczy Opla Vivaro 1.9DTi 100KM 2004r. Paliła się kontrolka z kluczem (check), silnik identyczny jak np. w Renault Traffic. Turbo zupełnie nie dawało ciśnienia (organoleptycznie), bo go nie podłączałem do kompa (nie mam odpowiedniego). Okazało się, że na wężyku zaworka sterującego od turbo nie ma, nie czuć, zupełnie podciśnienia. Wymieniłem...
Witam. Mam problem z Oplem Vivaro 2.5 CDTI z 2004roku. Wymieniłem zawór EGR bo nie miał mocy i było wszystko dobrze do chwili obecnej. Teraz dwukrotnie stracił moc na jakiś czas nie wiadomo z jakiego powodu. Jadąc w chwili dodania gazu jest moment, że brak mu mocy mdławi go a po chwili wchodzi na obroty i jakiś czas jest dobrze i za jakiś czas znowu...
Witam wszystkich. Borykam się już od kilku dni z moim Vivaro 2.5CDTI 2003r. Spróbuję opisać dokładnie sytuacje. Podczas jazdy obojętnie przy jakich obrotach ale szczególnie gdy silnik jest obciążony czyli np. pod górkę nagle gaśnie silnik nie zapalając żadnych kontrolek na desce po cofnięciu kluczyka i ponownym uruchomieniu odpali i jedzie dalej. Druga...
Witam Vivaro 1.9 cdti 2005r Silnik F9Q Problem powstał po moim urlopie gdy przez miesiąc auto stało nieodpalane. Pierwsze odpalenie(bez zmian do dziś) to 3s. pracy silnika i gaśnie i tak z 10 razy. Po ok 10 trzy sekundowych rozruchach auto wchodzi na 1000obr spadają obroty i wyrównuje do 1000 normalna praca. Nie wkręca sie na maksymalne obroty a pedał...
Hej, mam problem z vivaro z 2002r z silnikiem 1,9 74KW. Otóż samochód stał dosyć długo. Po naładowaniu akumulatora odpalił i chodził ładnie na wolnych obrotach, po dodaniu gazu miałem wrażenie że troszkę zamulał. Zgasiłem go, miał problem z odpaleniem. W końcu znowu odpalił więc poszedłem zamknąć maskę. W momencie trzaśnięcia maską auto zgasło i teraz...
Witam.Mam problem z moim oplem Vivaro 2.0 cdti 2009 problem jest taki gdy jadę spokojnie nie przekraczając 3 tyś. Obrotów wszystko jest ok następnie gdy przy przyspieszeniu przekrocze 3tys. Obrotów auto gasnie nie zawsze się to objawia czasami jest ok nic się nie Dzieje . Autko pali od strzała na zimnym jak i na ciepłym. Nie wiem gdzie szukać usterki.
Witam od 4 miesięcy borykam się z problemem w Opel Vivaro 2.0 z 2010r Po zajechaniu z trasy po postoju zapalam samochód pali bez zastrzeżeń dodaję gaz gdy wskazówka dochodzi do 2000 tyś obrotów zapala się kontrolka świec i serwis , po przekroczeniu 2500 tyś obrotów auto gaśnie i przechodzi w tryb awaryjny, Przekręcam kluczyk pali od strzała i ponownie...
Witam pacjent vivaro 1.9 2002 101KM Mam takiego "koziołka", moje vivaro ostatnio w trasie po prostu zgasło najpierw co chwilę gasł i łapał podczas jazdy aż w końcu całkowicie zaniemówił. Odpalał na kilka sek. i gasł ( zapalały się kontrolki czerwone STOP oraz stop w silniczku ). Wydawać by się mogło że ja się dłużej poczeka to potrafi odpalić na dłużej...
Witam. Mój opel zaczął gasnąc na wolnych obrotach, po zapaleniu chodził około 1-2 minuty i gasł, tak samo było kiedy jechałem na biegu z górki bez gazu, a kiedy chciałem przyspieszyć okazywało się ze samochód nie reagował na gaz i trzeba było odpalać jeszcze raz. Pojechałem na komputer i okazało się że to niskie ciśnienie paliwa. Pytanie brzmi czy pompka...
Miałem problemy z uruchomieniem silnika,okazało się ze winne były przerwane 2 przewody na zaworze regulacji CR,ostatnimi czasy zaczęło szarpać silnikiem tylko między 1900a 2300 obrotów,kts wskazywał na czujnik wałka rozrządu,wymieniłem go silnik chodzi bez zarzutu ,zastanawia mnie jednak to że nie mam błędów na silniku a czasem w tym samym zakresie...
Witam. Auto przyjechało na wymianę turbiny ponieważ nie jechało. Turbina puszczała mocno olej, wiec na pewno była do wymiany. Turbo zrobione auto dalej nie jedzie, wchodzi w tryb awaryjny, po podłączeniu kompa 4 błędy (zdjęcie). P2263 usunę to auto przez dosłownie chwile dostaje kopa, po czym znów tryb awaryjny i błąd z powrotem. Pozostałe błędy nie...
Problem nadal istnieje, aczkolwiek auto jakoś się toczy. Zauważyłem spadek mocy, spadek przyspieszenia i ostre rwanie (mocne falowanie obrotów z rzędu 300 w dół i do góry) przy mocniejszym przyspieszeniu (nie do końca, ale prawie do dechy) przy wyższych obrotach dla danego biegu (np. ponad 2k). Problem może pojawić się na każdym biegu a nie jak wcześniej...
Witam, posiadam opla vivaro z 2004 roku i dziś pojawił sie taki problem. Dziwnie coś zaczeło tak jak by stukać cykać w silniku. W czasie jazdy mam takie wrażenie że podczas przyśpieszania cykanie nasila sie a jak puszcze gaz i jade na biegu to tak jak by ucichło. Na wolnych obrotach też cyka. Co to może być?? Przebieg 160tyś
Witam, te 150 bar na rozruchu to mało min to 250, na wolnych to 300-350, jakie masz obroty na rozruszniku? cisnienie na niskim w czasie rozruchu jeżeli dobrze pamietam to około min 2, i czy niema opiłków w filtrze, ostatnio robiłem vivaro gdzie w zbiorniku był papier :D , okazało się że kierowca wlewał paliwo i lejek zrobił z papieru i kawał wpadł do...
witam posiadam vivaro 1.9 di z 2003, problem pojawil sie w ostatnim czasie kilkukrotnie, jadac autostrada przy v 120/130km, nagle silnik zgasl, pojawila sie kontrolka stop, obryska silnika po kilku minutach i kilkunastu probach silnik odpalil. Diagnoza mechanika nr 1 wadliwe paliwo+padniety wtrysk ( z odczytu kompa) Przez kilka nastepnych tygodni bylo...
Witam. Mam problem z vivaro silnik 1.9 dti, a mianowicie po zerwaniu paska rozrządu została wymieniona głowica, przy okazji nowe panewki i pierscienie, dodam, że auto stało około roku zanim zostało naprawione. Nowy rozrząd wraz z pompą wody, nowe wtryski, po poskladaniu wszystkiego auto odpaliło cieżko, ale odpalilo, kolejna próba i odpalił bez problemu....
Witam, proszę o poradę. Vivaro 115km silnik 2.0 DTi na łańcuchu przebieg 180tys km, naglę podczas jazdy stracił moc, błąd p0299 niskie ciśnienie doładowania. Czujnik ciśnienia doładowania sprawdzony, N75 sprawdzony, zawór WG zamknięty ręcznie z pompki podciśnienia a doładowania dalej brak, silnik wkręca się tylko do 3tyś obrotów, brak dymienia. Następnie...
Witam od stycznia jestem posiadaczem Vivaro 2008r z silnikiem m9r 2.0 114km. Od początku po zakupie nie pokazuje mi średniego spalania , aktualnego dystansu do przejechania itd. Pokazuje tylko pokonane dystanse. Próbowałem zastosować się do tego rozwiązania które to znalazłem w necie: Postępowanie : 1. Trzymamy guzik po prawej stronie od komputera -...
Temat stary i nie pamiętam jak się skończyło. Natomiast ostatnio w swoim prywatnym Vivaro 2.0 (2011) wyprogramowałem automat i wszystko gra. Sterownik robota wypięty. Podczas jazdy obroty po wciśnięciu pedału sprzęgła spadają natychmiastowo bez zawieszania. Także jakaś informacja ze sprzęgła chyba musi być (sprawdzę w wolnej chwili). Wiązkę na pedały...
Witam Mam taki problem. Zakupiłem auto miesiąc temu Opla Vivaro 2.0 CDTI 114 KM odrazu po zakupie leciała mi ropa na wtryskach . Pojechałem do serwisu uszczelnili wszystko ale zaraz po wyjeździe z serwisu auto zaczęli szarpać zapaliła się kontrolka czerwona stop o Chekk ale po chwili weszło na obroty i zgasły lampki . Wróciłem do serwisu podłączyli...
Dzień dobry.Mam problem z oplem Vivaro 1.9cdti 2005rok. W trakcie jazdy wyskakuje kontrolka żółta(check) I auto traci moc (brak reakcji na gaz) Jak puszczam gaz, chwile odczekam, to kontrolka gaśnie i jedzie normalnie do pojawienia się na nowo kontrolki, lub jak zgaszę i zapalę auto, to też jest ok. Poniżej wideo, jak się auto zachowuje. Auto jest strasznie...
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Cześć wszystkim. Mam pytanie odnośnie jednego chrupka Opel Vivaro 1.9 dti z 2003roku. Samochód ma problem z pedałem przyspieszenia, po odpaleniu przez kilka sekund nie ma reakcji na wciśniecie gazu ( niezależnie czy lekko czy do podłogi), przy ruszeniu do 2 tysięcy obrotów jest również jakiś problem z wysterowaniem bo ma strasznego muła (turbo, map...
Problem jest w Vivaro 2.5 z 2009 roku. Wentylator działa tylko po wyłączeniu silnika (po zgaszeniu). Skacze na niższe obroty na stacyjce lub na wyższe po włożeniu kluczyka. Tak samo dzieje się po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu - wentylator i radio się rozłączają. 🤷♂️
witam,potrzebuje pomocy mam taka usterke: auto podczas jazdy mi przygasa przewaznie przy wjechaniu w dziore ,gdy jade na luzie lub trzymam sprzeglo gasnie zupelnie,jadac na biegu przygasa na sekunde,czasem gdy chodzi na wolnych obrotach trzasniecie drzwiami powoduje gasniecie silnika ,i zostaje mi na pulpicie zapalona lampka od swiec zarowych/elektroniki...
Witam wszystkich Mam mały problem z moim Oplem Vivaro 1.9 CDTI 2006rok. Samochód ma przejechane 85tys km i jak do tej pory sprawował sie bez zarzutów. Regularnie serwisowany wszystko wymieniane na czas albo nawet przed czasem. Dzisiaj rano pojawil sie jednak mały problem. Po zapaleniu silnika niby wszystko było OK a jednak samochód miał problem aby...
A kiedy jedziesz i hamujesz naciskając sprzęgło żeby sie zatrzymać to zchodzi z obrotów tak jak by miał zgasnąć ? Dodano po 1 jesli tak to wymień czujniki polożenia pedalu sprzęgła i powinno pomuc
Nie pewny to oni maja styk ale w mózgu. Wartosci zmierzone i jakie cisnienie paliwa? temperatura ? obroty?
Witam wszystkich mam problem z vivaro 2.5 cdti 2004 r .Nie chce sam odpalać.Z plakiem po jakimś czasie dozowania pali ale nie może utrzymać wolnych obrotów.Nie ma żadnych błędów w sterowniku.ten model nie posiada pompy wstępnej w zbiorniku.co moge powiedzieć.Jest tak po wymianie silnika.Wcześniej się zatarł.podczas pracy wydziela straszne chmury dymu.Ciśnienie...
Witam ! Problem z falującymi obrotami na zimnym oraz problem z uruchomieniem zimnego silnika rozwiązany ! Odnośnie błędów: P1635 Obwód świec żarowych Jedna świeca spalona (3 cyl ta na wysokości czujnika ciśnienia na listwie CR) oraz Przewód zasilający świecę żarową na 4 cyl (ten przy rozrządzie) był zwarty do przewodu wysokiego ciśnienia idącego od...
Drodzy panowie mam problemik ze swoim vivarem Odpalę,chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie i zapala się kontrolka podgrzewania świec.
Witam Mam otóż taki problem z zakupionym Oplem. Silnik tak jak w temacie 1,9cdti o mocy 75kW. Gdy doda się gazu z wydechu leci jak z komina. Jak obroty silnika są równe nie widać by coś kopcił. Powiem teraz co do tej pory zrobiłem. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Rozkręcony EGR-i tu pojawiała się pierwsza ciekawostka, odkręciła mi się sam elektromagnes...
Witam wszystkich. Wczoraj trafił do mnie opel vivaro, który zgasł podczas jazdy i nie odpala. Potrzebuje waszej rady, co mogę jeszcze sprawdzić, aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzenie pompy CR. Wtryski nie puszczają przelewami ani grama paliwa, podczas kręcenia rozrusznikiem, ciśnienie paliwa waha się między 6-12 barów, pompa paliwa w zbiorniku pracuje,...
Witam, jestem niedoświadczonym forumowiczem i przeszukałem co mogłem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie czy w związku z tym, że dmuchawa nawiewy kabiny nie działa na 1 i 2 biegu, a naprawa raczej nie wchodzi w grę (chyba, że się mylę) można byłoby podpiąć np regulator obrotów z potencjometrem zamiast 4 biegu? Na przykład taki: Bardzo prozę...
ja tez mam tak samo jak wy tylko ze niezawsze czasami sie tak zdarzy . Dodatkowe objawy to obroty spadaja na 500 silnik zaczyna drgac ok 5 sek poczym wraca do narmalnych i dzis czujnik doladowania przestal brzeczec a obroty po wcisniecu sprzegla i zmianie biegu utrzymuja sie wysoko tak jak by turbina zapomina sie wylaczyc
Witam, szukam porady, mój Vivaro 1.9 cdti rok 2004 jakiś czas temu zaczął bujać na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. W warsztacie spr. na kompie, przeczyszczono przewody, poprawiono wtyczki i problem zniknął. Tydzień temu powrócił, a dziś van zgasł mi na światłach. Odpaliłem, ruszyłem i przy następnym postoju znowu zgasł. Dotoczyłem sie do domu,...
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
Podłączyłem się do złącza serwisowego gdzie powinny praktycznie wychodzić wszystkie dane. Próbowałeś odczytywać te dane i zmieniać obroty silnika? Są ewentulanie schematy jak wygląda CAN w tym aucie ? Gdzie mogę je znaleźć? CAN w Vivaro mniej więcej wygląda tak jak na dołączonych schematach. Mniej więcej bo nie podałeś szczegółów Twojego samochodu....
Witam Mam Problem czy jeśli mając opony w przodzie 195/65/16c do tyłu mogę zamontować 205/65/16c Auto posiada ABS W.G. kalkulatora opon nie mają identycznej wysokości Nie powinieneś tak zakładać. Opony różnią się obwodem. Przykład: opona przód, jeden pełny obrót = 100cm, opona tył, jeden pełny obrót = 110cm. ABS może "fiksować"
Podłącz komputer odczytaj błędy i zamieść kody błędów z opisami. Sprawdź czujnik obrotów wału na skrzyni biegów , walka rozrządu na głowicy.
Spróbuj poruszyć kierownicą przy przekręcaniu kluczyka, może wałek kierownicy naciska na zapadkę, która nie może sie cofnąć, uniemożliwiając obrót kluczyka.
Problemy powodował elektrozawór ciśnienia turbiny - zawór1.jpg. (padła cewka - raz działała, innym razem nie). Umiejscowienie zaworu pod naczyniem wyrównawczym - umiejscowienie.jpg Chciałem kupić używany do vivaro, ale skubańcy "szrociarze" wiedzą że część się psuje i żądają 100-120 pln za szajs niewiadomego pochodzenia. Tłumaczą że część wymontowana...
Witam, Mam problem z przepływomierzem. po podłączeniu do komputera okazało się, iż jest uszkodzony kod błędu P0100 za wysokie i za niskie napięcie błąd stały temp. 0 ilość zasysanego powietrza 0 kg/h. Po wymianie na nowy (made in china) 5WK9620M, znów ten sam błąd ale temp. 10, ilość zasysanego powietrza 0 kg/h. Zakupiłem w końcu oryginał Renault 7700109812...
Dzisiaj uruchomiłem furę na nowym kompie ale problem jest dalej , czasami wyskakuje Ustarka wtrysku działa na wolnych obrotach dość stabilnie. Nie reaguje jednak na pedał gazu tzn obroty podnoszą się do około 1200 i to wszystko.
Jak w temacie , mam Opla Vivaro 2.5 cdti G9U 630 z 2006 roku. Auto odpala bez problemu ale nie ma reakcji na pedał gazu. Jak silnik złapie temperature to przy dłuższym przytrzymaniu gazu to wrasta o jakieś 200-300 obrotów. W sterowniku jest kilka błędów ale nie dotyczących tematu: P0481,P0530,P0645,P0380. Po odpaleniu ciśnienie paliwa trzyma zgodne...
Auto po wymianie mega długo nie chciało odpalić nawet na plaku , co chwile wyskakiwaly błedy, wiec odłączałem co jakiś czas klemę z akumulatora żeby zresetować komputer, po godzinie takiej zabawy auto odpaliło na szczała jak nowe lecz nie wchodziło na wysokie obroty, zresetowałem razy jeszcze komputer i zostawilem auto zapalone na 15min i wszystko się...
dym jest taki ciemno niebieski oleju nie ubywa ,jeszcze przy ponad 2.6 tyś obrotów przerywa i strzela jak silnik gaźnikowy a ponad 3 tyś obrotów chodzi normalnie ale dymi już mocno na ciemno niebiesko. może to być coś ze sterowanikiem silnika np przez to że dostarczana jest za duża dawka paliwa ? auto jest w dieselu zapomniałem dodać .
Witam! Mam takowy problem. Pojawił się dziwny dźwięk w silniku, po kilku minutach ustał. Chwilę później zniknęło wspomaganie kierownicy, ale... tylko na niskich obrotach. Powyżej 2 tys. Działa normalnie. Zerknąłem pod auto i okazało się, że pasek klinowy jest z jednej strony ścięty, a w okolicy paska rozrzucone jego wióry. Tak jakby ktoś nóż przyłożył...
Witam! Opiszę moją przygodę Ostatnio jechałem moim vivaro autostradą przy prędkości ok 100km auto zaczęło lekko przerywać i wydawać dziwny dźwięk (jakby zgrzytanie ) dochodzące z komory silnika . Stopniowo objawy zaczęły się nasilać aż odcięcia i stało się auto stanęło. Zadzwoniłem po pomoc (AA )i doszliśmy do tego że gdy poruszamy wiązką od bcm/uch...
Dzień dobry, mam taki problem z moim Vivaro, że zupełnie stracił moc. Jechałem po mieście i nagle zacząłem odczuwać jakby ciężko mu było wkręcić się na obroty, ale jechał dalej. Dojechałem do celu, zgasiłem go i jak wróciłem po pół godzinie już nie szło ruszyć z miejsca. Silnik odpalał ale po wciśnięciu gazu prawie żadnej różnicy. Jestem aktualnie w...
Sprawdzić ciśnienie na listwie CR podczas rozruchu i obroty silnika - oczywiście w momencie jak nie odpala (na testerze diagnostycznym ) ....
Wiem, że nie podłączyłeś się komputerem, ale zanim zaczniesz coś wymieniać podjedź do kogoś na diagnostykę. Sprawdź czy komputer widzi obroty.
Witam Panowie, Mam problem z Vivaro 2008r M96-780,zakupiłem auto z uszkodzonymi wtryskami,przepływomierzem i przekaźnikiem świec. Wszystkie części wymieniłem na nowe oryginalne. Auto odpala ładnie, silnik pracuje stabilne ale mam problem z czujnikiem sprzęgła. W op-comie wyświetla cały czas jako aktywny niezależnie czy go wypnę czy nie. Obroty max do...
Witam mam problem z pojawiające się kontrolką ładowania przy 3 tyś obrotów i wyżej, do tego słuchać charakterystyczne szczelnie w przekaznikach pod kierownica, nad pedalem gazu i hamulca, i na dodatek nawiew w kabibie pracuje non stop nawet po zgaszeniu samochodu. Czy orientujecie się co może być tego przyczyną ? Dodam jeszcze że wcześniej tak mi się...
Witam, w moim Vivaro nagle stracił moc podczas jazdy. Podpiąłem CLIPA i wyszedł błąd DF569 - DEF2 czyli zbyt niskie ciśnienie doładowania. Wprawdzie auto jeszcze ze dwa razy na kilkanaście sekund odzyskało moc ale obecnie permanentnie nie wkręca się powyżej 3 tys obrotów (nawet na postoju). W CLIPie podczas jazdy niestety ciśnienie doładowania jest...
Hej. Dzięki wielkie za odpowiedzi. Przyszedł mi komp i dostałem dwa błędy: P2146 Fuel Injector Group "A" Supply Voltage Circut / Open P2146 Fuel Injector Group "B" Supply Voltage Circut / Open Znajmy mechanik poradził, żeby sprawdzić rezystancję na wszystkich wtryskach, jeśli będzie duża różnica poniżej 180 kOhm na którymś znaczy że nie działa. Tak...
Właśnie mam mały problem stukanie jest od dołu silnika caky czas tak samo przy wyższych obrotach tak samo jak po odpaleniu. Nie kopci nie traci mocy nic z tych rzeczy. I teraz pytanie żeby wymienić panewki muszę demontowac silnik? Byłem u 2 magikow ale żaden nie sprawdził ciśnienia tylko odrazu silnik do remontu kapitalnego
Znajomy podpiął mi pod komputer, w silniku znajdują się takie błędy jak P2101 błąd stały P0203 błąd nieciągły P0560 błąd nieciągły P1642, i z tego co doszliśmy to samochód jest w trybie awaryjnym? Ponieważ jak daje gaz do końca na luzie więcej niż 2900 obrotów nie przekręci po wykasowaniu błędów tryb się nie wyłączył, co teraz myślicie o tym?
Jak gniazdo nie jest wypalone to frezem tylko lekko"zabielasz" powierzchnię gniazda i tyle. Ostrza freza posmaruj smarem i rób po dwa trzy obroty i wyjmujesz frez z gniazda wycierasz,myjesz ze smaru i tego syfu dajesz nowy smar i powtarzasz czynność aż do wytresowania. Gniazdo do założenia wtryskiwacza ma być wyczyszczone.
Witam, przypadek z którym nie mogę dojść do ładu. Mianowicie auto zholowane ponieważ zgasło podczas jazdy, nie paliła się spirala więc wiadomo bezpiecznik. Po założeniu nowego auto zapala, na wolnych obrotach będzie pracować normalnie cały czas bez problemu, przy próbie przejażdżki po 30 metrach gaśnie i bezpiecznik spalony. ECU wyrzuca tylko błąd pozycji...
Vivaro po wymianie sprzegla i robota kilka tygodni temu. Skrzynia chodzi dobrze. Problem polega na tym ze pomimo ze pusty zalacza sie tryb zimowy (sniezynka) lub masa (kg) i wtedy zmienia biegi przy wysokich obrotach lub dlugo mu to zajmuje. Zaraz po wymianie robota robilem mu przyuczanie i bylo ok. Teraz zaczyna swirowac. Clio nie pokazuje bledow....
Sprawdź czy do ECM dociera sygnał włączenia klimy(pin G4) o ile pamiętam powinien być +.Zrób też diagnostykę i sprawdź jakie ciśnienie widzi sterownik. NIe ma tam żadnego napięcia na G4 nie steruje ECM. NA G4 jest stała masa. Zaczynam się zastanawiać czy nie ma błędu na schemacie bo G4 jest w tej samej wtyczce co C4 sterujące przekaźnikiem? Jeżeli...
A może dlatego że wchodzi w tryb awaryjny.Przy uszkodzonym APPS tez w większości przypadków podnosi obroty.Czy tak uciebie się dzieje?Czy w parametrach rośnie ładnie napięcie i procenty przy wciskaniu pedału?
Dodano po 26 Nie wiem jakie są poprawne dane przepływu powietrza u mnie na wolnych skaczą od 20 do 50 mg/strk . W kg to wiem 45÷50kg/h. Widze na YOU TUBE po wymianie przeplywomierza wskazania 450÷470 mg/strk może ktoś pomoże jakie powinny być wskazania w opcomie mam mg/strk. Wszystko już posprawdzałem kompresje, egr,czyjnik doładowania,turbo, zaworek...
Po pierwsze sprawdziłbym jakimś dedykowanym diagnoskopem czy na pewno ten błąd to ten błąd :D Po drugie co z układem EGR Jakie masz wartości przepływu powietrza przy rozgrzanym silniku na obrotach biegu jałowego . :?: Powinno być około 47 kg/h przy EGR otwartym na 5% i około 27 kg/h przy EGr otwartym 35-45%
Są postępy. Po wpięciu komputera skrzyni biegów (tylko większa wtyczka) klimatyzacja ruszyła i działa normalnie. Włączył się wiatrak na 1 bieg i ciśnienie równe 8 bar. Niestety na wyświetlacz wróciły informacje (A,3-N i info o usterce skrzyni). Po podłączeniu clipa wymusiło zmianę konfiguracji (żeby było można podglądać parametry bieżące). W kalkulatorze...
Przewody sprawdzone i to dokładnie i wszystkie zaworki , przepływka była walnięta już wymieniona i kontrolki na desce znikły i na wolnych obrotach silnik pracuje bez błędów nawet jak dodaje gazu ale przy dodaniu gwałtownie gazu w jeździe niestety wpada w tryb awaryjny i znowu te same komunikaty na desce i błąd p2263. Niestety nie da się samochodu rozpędzić...
problem polega na odpalaniu zimnej jednostki napędowej po bardzo długich próbach krecenia udaje się odpalić Jak jest temp otoczenia powyżej 5 stopni problem znika pali za drugim obrotem Powyżej 5 stopni ma łatwiej odpalić po prostu krócej kręci tzn jakieś 30 sek Chyba ktoś tu kręci :cry: To powyżej 5 stopni odpala za drugim obrotem czy po 30 sekundach...
Zaczęło się od szarpania przy 1800-2000 obrotów podczas jazdy.pozniej już przy przyspieszeniu 2-3 bieg szarpanie oraz czerwony czek oraz stop.,kontrolja swiec..Po diagnostyce komp .błąd df026. Po kliku dniach kolejna diagnostyka i ten sam błąd. Kolejnego dnia dodatkowo df027 .W opisie usterki obwodu wtryskiwaczy 1 oraz 2. Korekty na postoju Idealne.Auto...
Okey będę próbował go nagrzać podczas jazdy na wysokich obrotach może ruszy
Czujnik obrotów wału. Zobacz czy dobrze widzi obroty, w parametrach, sprawdź linię 5V na sterowniku.
Witam posiadam vivaro 2008r z silnikiem 2.0 cdti występujący problem polega na tym że jak jadę 80km/h i dodając gazu zaczyna przerywać i szarpać tak jak by na ułamek sekundy nie dostawał paliwa. Auto rozpedzi się tak do 140 oczywiście cały czas przerywając i to jest już max co mozna z niego wydusić. Byłem juz u kilku mechaników i podłaczony był pod...
Powinien palić na 3 garki. Usterka gdzie indziej. Zrób diagnostykę. Najpierw obroty wału, bo słychać tuleje rozrusznika, albo planetarke.
Witam grupę, ktoś ma jakieś pomysły? Vivaro nie jedzie od dołu do jakichś 2000rpm na zimnym, na rozgrzanym coś koło 2300rpm, potem dostaje tak jakby boosta, że się szybciej wkręca na obroty i turbo zaczyna pompować. Parametry sprawdzane op comem: Masa paliwa: zimny silnik 11mg, ciepły 8mg, pod obciążeniem ledwo dotkiesz gazu jest 21mg, a do 3.5k dochodzi...
Witam i jak w tytule mam problem ze stacyjką w busie wygląda to tak że kluczyk wchodzi gdzieś do połowy i nie można go obrócić w żadną stronę więc i odpalić auto :( na jednym ze zdjęć zaznaczyłem śrubkę która chyba trzyma stacyjkę w gnieździe? po jej wykręceniu żadnym sposobem nie idzie tej stacyjki wyciągnąć i raczej ona wychodzi do przodu - tak myślę...
Witam serdecznie. Mam problem z oplem vivaro 1.9 Dti 101 km. Otóż przy zmianie biegu i naciśnięciu sprzęgła wskazówka na obrotomierzu rośnie zamiast spadać a przy przyspieszaniu kopci na biało.
Dokładnie jak pisze kolega bolus11. Miałem ten silnik w T5 szkoda gadać o pancernych 1.9 TDI to już legenda 130 km to moim zdaniem za dużo na ta konstrukcje 90 konne jednostki zgodzę się. Starym Transit-em 2.5D zrobiłem prawie 600 tyś i poległa kompresja palił tylko letnią porą, w T5 zaledwie 480 tysięcy o poleciał rozrząd. Jak mi powiedział mechanik...
Miałem w vivaro podobnie i padło koło pasowe zdejmij pasek koło i odpal
Opel vivaro 1.9 td 2001r. Czy zimny czy gorący ciężko wchodzi na obroty, tylko do 2500obr,min. Trzeba się przejechać kilka kilometrów by zaczął w miarę normalnie jechać. Gdy zimny to mocno kopci na nieniesko biało. Co może go boleć?.
Czytam Op-comem. (wiem fejsik :-) ). Na postoju obroty kręci identyczne jak pod obciążeniem. Już byłem gotów się pogodzić, że tak musi być, ale dziś wymieniałem turbinę w takim samym (rok młodszy) i obroty kręcił na ponad 4700rpm. Ale jak mówisz, że 4200rpm powinien być koniec to chyba będę zmuszony przetłumaczyć to klientowi. Dzięki za zainteresowanie.
Witam. Mam taki problem z moim samochodem, wszystko działa normalnie do momentu aż silnik osiągnie około 2800 obrotów i więcej samochód zaczyna tracić moc w taki sposób jakby coś go blokowało takie pływanie przyspiesza i zwalnia. Mam na nim przejechane 154 tyś. Przy 130 tys padła pompa wys. ciśnienia po wymianie pompy usterka ta nie zniknęła. Wydaje...
witam, problem w moim oplu to niskie obroty silnika po odpaleniu w granicach 400/500obr/min, wszystko trwa 3-4 sekundy i wraca do normy, najdziwniejsze jest to, że objawy takie najczęściej występują na ciepłym silniku, na zimnym również ale dużo rzadziej, pierwszy raz zaobserwowałem takie rzeczy w zeszłą zimę ale wtedy przez cały sezon zdarzyło się...
Witam Mam opla Vivaro 1.9DTI, mechanik wymienił mi pompę paliwową bo siadła i po wymianie słabo wchodzi w obroty, tak jakby nie miał mocy. Mechanik powiedział mi, że ta pompa ma większe ciśnienie i dla tego na wtryski może tak reagować. Prawdo podobnie jak się pojeździ to powinno pomóc. Ja się z tym jeszcze nie spotkałem więc nie wiem jaka może być...
Witam. Vivaro 2.5 cdti. Wymieniony zawór egr na nowy, zero błędów, na kompie czysto a wkręca się tylko do 4100 obrotów i mam wrażenie,że brakuje mu mocy. Podejrzewam jeszcze przepływomierz, ale odczyt na żywo nic mi rażącego nie pokazał.jakieś pomysły?
witam wszystkich.Po wciśnięciu przycisku włączenia klimatyzacji obroty silnika wzrastają do 4500 obr/min.Parametry na testerze (pozycja APP)nie zmieniają się. Czy ktoś miał już taki problem? Z góry dziękuję za sensowne podpowiedzi.
hmmm bardzo możliwe, dodatkowo dziś się dowiedziałem, że kierowca jeździ bardzo spokojnie i o niemożności wkręcania się powyżej 3tys obrotów dowiedział się przypadkiem. Mianowicie przestało działać wspomaganie kierownicy. Próbował przegazować auto by pompa wspomagania ruszyła. Wtedy też wyszło na jaw, że jest coś nie tak z obrotami. Awaria wspomagania...
Dokładnie, ostatnio też miałem problem z wolno spadającymi obrotami. Winny okazał się czujnik sprzęgła
Dziękuję za podpowiedź. Obroty silnika już naprawione. Wyczyszczony i przedmuchany komputer i pomogło. Zostało tylko przytykanie od czasu do czasu. Gdzie szukać przyczyny? Dalej próbować czujnik map i zawór turbiny? Dodam że po podłączeniu komputera zawsze wywala mnóstwo dziwnych błędów, więc nie można na niego liczyć w 100%. Proszę o jakieś rady, pomysły.
Witam. i jaki był finał tej usterki? mam podobnie ciśnienie na szynie rośnie do 1500 i gaśnie . a na wolnych obrotach ma 1200.
Witam, kupiłem wczoraj Opel vivaro 2,5cdti odbyła sie jazda próbna wszystko grało autko ciągło jednynie wyciek z pod podstawy filtra ale to zaakceptowalismy . Po przyjeździe do domu (130kilometrow) wszystko było ok lecz rano odpalam wyjeżdżam z domu a tu cos nie gra auto strasznie dymi i cyka cos przyokolo 3 tys obrotu (czek się nie świeci) po zgaszeniu...
Daje gaz do podłogi a obroty max 3 tysiące. Na postoju to możliwe. Sprawdź podczas jazdy, nawet na pierwszym biegu. Powinien się normalnie wkręcać w obroty.
Dzienki za odpowiedzi Ostatecznie silnik wyjechał z ramy bo wyjechała rolka napinająca pasek rozrządu, turbo miało dosyć duży luz góra dół dlatego pewnie wstawało od 2tys obrotów tak obstawiam
Witam ja mam duży problem i tu do was prozba jeśli to jest możliwe gosciu bo nie można nazwać elektromechanikiem wymianial mi zegary i niestety nie zapisal pamięci i parametrów licznika. Potrzebował bym kody do Kodowania licznika lub kodowania komputera pokładowego czy jest wgl to osiągalne bo teraz zegar mi robi reset przy każdym zatrzymaniu. Opel...
Witam mam problem z Oplem Vivaro ma Nowy EGR lecz gdy chce odpalić kręci lecz nie odpala , gdy odepne wtyczkę to odpali na 2Sek a jak jeszcze popuszczę śruby na EGR to odpali i chodzi lecz tylko do 2tys obrotów jak podłącze wtyczkę to już gaśnie . O co chodzi może ktoś miał podobny problem ?