Walczyłem kilka dni temu z podobnym przypadkiem. Zwarcie było w wiązce od webasto. Zdemontuj przekaźnik webasto (to chyba R6 na twoim zdjęciu) i sprawdź, czy też przepala bezpiecznik. Żółty przewód na twoim spalonym bezpieczniku wędruje w główną wiązkę silnika, w tym grubym peszlu. W nim, przewód połączony jest z kolejnymi trzema żółtymi przewodami....
Ogólnie do radia są dwa bezpieczniki. Jeden zasila też zegarek. Oba dobre po wyjęciu?
Witajcie. Problem wygląda następująco. Vivaro odpala jak dostanie plus na bezpieczniki w kabinie. Po przekręceniu kluczyka UCH jest martwe tzn nie zasila przekaźników świateł imo i deski jak dam mu lewy prąd na jeden z 3 bezpieczników wraca wszystko i auto odpala. Moje pytanie brzmi czy ktoś posiada schemat sterownika ECU z UCH aby sprawdzić po kabelkach...
Na schemacie zasilanie z bezpiecznik F07 60A i przekaźnik oznaczony K79 zasila bezpieczniki od szyb , niestety nie mam opisu skrzynki , pobierz instrukcje obsługi chyba jest na forum. Tu masz opis przekaźników i bezpieczników . http://www.opel.nl/media/showroom/pdfs/n...
Oryginalne radio jest sterowane CANem,trzeba sobie do złącza ISO doprowadzić plus po kluczyku i podświetlenie Można też podświetlenie zasilić z dołożonego plusa po kluczyku i masz komplet prądów do działania. Zasilanie możesz pobrać z panelu nawiewu, to gruby żółty kabel zasilający przełącznik dmuchawy
Nie dramatyzuj, to tylko jeden przewód.
To już rocznik bez typowych bezpieczników. Tylko diagnostyka komputerowa. Bo tu uch odcina zasilanie jak wykryje usterkę.
rozleciała się pompka zasilająca przy pompie cr nie wiem czy uda się to naprawić czy lepiej poszukać innej pompy ale próbować możesz
Jeśli w komplecie masz adapter 16-pin - kostki ISO, to żadnej kostki już nie potrzebujesz - podpinasz do tego adaptera samochodowe kostki zasilania i głośnikową. Żółtą kostkę olewasz, gdyż to radio nie ma wyjścia na sterowanie z kierownicy. Na Alledrogo można kupić wzmacniacz-separator antenowy do Opla, niebieski kabelek w nim podłączasz do niebieskiego...
Usterka usunięta. Przetarcie wiązki idącej do pompy wtryskowej o przewód wysokiego ciśnienia zasilający listwę.
Jakie napięcia na pinach?Zasilanie obciążone np.halogenem?
prąd do radia dochodzi podłączałem też inne radio ale też nie dziala ale jak podłączam bez posrednio od akumulator to te drugie radio sie włącza Jak bezpośrednio działa pod akumulatorem , to musi w aucie też działać ( o ile jest zasilanie poprawne - więc opis że "prąd do radia dochodzi " coś tu nie pasuje .. Miernik w rękę i wszystko stanie się jasne...
Zasilanie po stacyjce jest. Pin AD1, żółto-czarny przewód.
Nie ma w aucie kostki zasilającej?
Opel Vivaro 1.9 nie łączy z ABS. Błąd PF060 U2110 B0010 B0011. Pompa ABS sprawdzona, zasilanie, bezpieczniki podmienione, pompa bez zmian. Może ktoś miał taki przypadek? Pozdrawiam.
Chodzi mi o to o jakiej pompie piszesz. O zasilającej?
Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach radia.
Nie prąd główny jest, poratuje ktoś w schemat Opel Vivaro 2007 rok Westfalia w automacie 2.5 dCi? Dodano po 3 Nie prąd główny jest, poratuje ktoś w schemat Opel Vivaro 2007 rok Westfalia w automacie 2.5 dCi?
W uch pokazuje takie zasilanie w diagnozie,zmierzone miernikiem i jest na wtyku 12v,wiązka sprawdzona,podstawione inne uch i bez zmian,sytuacja wygląda tak że uch nie widzi po can komputera silnika.Da się diagnozować silnik po linii K,ale parametry z kosmosu? Myślałem z początku że op-com mnie oszukuje,ale inny tester np autocom pokazuje to samo.Sprawdziłem...
Zasilanie idzie z bezpiecznika f07 60A poprzez przekaźnik k79 przekaźnik głównych obwodó zapłonowych - przewód żółty pin d5 . Dodatkowo zerknij na bezpiecznik f24 10 A bo z niego idzie zasilanie na w/w przekaźnik pin d1 też żółty przewód .
Bywa, że sam element wykonawczy w sterowniku jest uszkodzony po naprawiaczach i wymieniaczach. Wystarczy, że było podawane zasilanie na sterowanie przekaźnika lub podmieniany przekaźnik na niewłaściwy.
Sprawdź zasilanie czujnika, masę i wyjście jego sygnału, a także na zwarcie do plusa, jak i masy. Potem można myśleć dalej.
Mi też padło zasilanie 5V do zasilenia potencjometru i czujnika doładowania w Vivaro 2.0cdti. Winą był chyba czujnik który dostawał zwarcia. Rozebrałem sterownik i prawdopodobnie uszkodził się układ scalony bosch chyba zarządzający liniami zasilania. Nie znalazłem opisu tego układu w necie dlatego takie są moje przypuszczenia. Na szybko najlepiej działa...
Po lewej przy pedałach jest kostka,przez nią idzie zasilanie na lampki. Mogły stracić kontakt.
Dogrzewacz w Vivaro masz pod podłogą, Jest tam zasilanie pieca na podwójnej wtyczce, jedna płaska, a druga jajowata 8-mio pinowa. I na tej ostatniej sprawdź napiecia. Zasilanie masz na 1-2 pinie, 1/czerwony+/, 2 /masa/ Pompka paliwa pin 4 i masa Diagnoza pin 5 czujnik temperatury - pin 6 D+ Alternatora - pin 7. Dogrzewacz musi działać, bo jesli nie...
Zapytam jeszcze raz.....Jakie chcesz schematy elektryczne....,bo tak mogę pomóc....nawet bardzo , jeżeli ich nie masz... schemat skad idzie prad do UCH oraz skąd idzie zasilanie do pierwszego szwregu bezpieczników w kabinie
Jak startuje wentylator to raczej nie presostat, jak masz 3 pinowy to na bocznych jest zasilanie, na środkowym powinno być około 2v. Najlepiej foto.
Zasilanie w gnieździe OBD jest? Piny w OBD nie zamienione? Antyzłodziej?
Witam pacjent vivaro 1.9 2002 101KM Mam takiego "koziołka", moje vivaro ostatnio w trasie po prostu zgasło najpierw co chwilę gasł i łapał podczas jazdy aż w końcu całkowicie zaniemówił. Odpalał na kilka sek. i gasł ( zapalały się kontrolki czerwone STOP oraz stop w silniczku ). Wydawać by się mogło że ja się dłużej poczeka to potrafi odpalić na dłużej...
Był właśnie kolega z kompem i tak jak na testerze brak błędów.Teraz tak przypomniałem.Orginalnie był przewód zasilający pompę WYsokiego cisnienia z przewodem powrotnym zmostkowany.Tetaz zmieniłem na 2 niezależne.Moze być tego wina? On był wpięty w ten czujnik na przelewie.
A może jakąś uniwersalną przepustnice wsadzić i zasilanie podać z tego samego obwodu który na pompę paliwa idzie ?? Sam się nas tym zastanawiam bo wkurzające to jest przy gaszeniu.
Instalacja elektryczna do przejrzenia. Sprawdzic zasilanie i filtr paliwa, czy paliwo nie cofa sie i czy nie ma wyciekow. Podmienic regulator w pompie. I najwazniejsze czy pali z plaka?
Należy sprawdzić zasilanie czujnika prędkości. Na czujniku : Pin B2 - masa Pin B1 - do licznika na złącze B pin 13 Pin A - zasilanie z bezpiecznika F17 5A - zasilanie po zapłonie Wstawiam schemat. https://obrazki.elektroda.pl/3769273200_...
Tam masz 5 kabli ?, jeśli tak to dwa są do aktuatora, a 3 do czujnika położenia, na jednym z nich jest zasilanie ze stabilizatora +5V w sterowniku, sprawdź czy nie zanika
Dziękuję za pomysł. A jak mam odciąć immobiliser? Który kabel zrobić przez przekaźnik GPSa? Tym autem jeżdżę tylko ja i chce zrobić odcięcie na noc ponieważ mam na pace dużo bardzo drogiego sprzętu i nie chce żeby ktoś z tym odjechał. A w fiacie doblo nie przecinałem kabli tylko w miejsce bezpiecznika włożyłem bypass a na bypassie włożyłem bezpiecznik...
no wlasnie chodzi o to ze nie wiem i nigdzie nie moge znalesc gdzie do pompy podac zasilanie z filtra sa na niej dwa rrucce i nie wiem czy na gorny czy dolny podlaczyc zasilanie z filtra.
Sprawdziłbym kompresję na zimny silniku . Zna ktoś na tym forum schemat podłączenia czujnika ciśnienia na listwie cammon rail dokładniej i do rzeczy chodzi mi o srodkowy kabel który dochodzi do czujnika czy powinno być na nim 5 V po kluczyku ? Na czujniku jeden przewód to masa , drugi przewód to zasilanie 5V po zapłonie , trzeci przewód sygnałowy -...
Skrzynka przekaźników w komorze silnika. W jednym rogu skrzynki są 2-3 przekaźniki i 4 bezpieczniki, a w drugim rogu 4 przekaźniki - to jeden z nich, ten w samym rogu. Czerwone kabelki zasilają przekaźnik z jednego z dwóch środkowych bezpieczników wspomnianych powyżej (tego mocniejszego). Resztę widać po grubości kabli - cienki cewka, gruby do ECU.
Drabinka podaje +. A przecina się przewód zasilający pokrętło dmuchawy - odcinasz samochód od bezpośredniego zasilania i na pokrętle ustawiasz obroty jakie chcesz :-) Panowie mam Opel vivaro 2008 i webasto thermo top C ,analog , klima manual Dziś odkręciłem w kabinie pokrętło dmuchawy a tam jest około 10 przewodów w tym chyba cztery 2,5mm Podpowiedzcie...
To jest podgrzewacz filtra. Masz tam chociaż próbówkę? Sprawdź czy steruje przekaźnikiem od pompy ( te dwa małe są od podgrzewacza filtra i pompy paliwa ). Jeżeli ten przekaźnik jest wysterowany ( przekaźnikiem steruje masa ze sterownika ) i jest na nim zasilanie po stacyjce ( z głównego przekaźnika ) to znaczy że albo pompa padła albo przerwa w obwodzie....
Regulator podstawiony drugi bez zmian. Po odpaleniu sterownik daje napięcie na regulator od 6 do 10 V w kilku sekund i przez to rośnie ciśnienie w szynie do granicznych 1500 Bar. Zasilanie na pompę w baku nie znika, powrót drożny.
Włącz zapłon i sprawdz kontrolką czy masz jakieś zasilanie w kostce do radia.
Witam. Wygląda to tak jakby zacisk 15 i 30 się gdzieś połączyły. Może przy radyjku coś robiłeś bo tam jest zasilanie przez i poza stacyjką. Pisząc "palące" miałeś na myśli świecące ?
problem może byc spowodowany brakiem podciśnienia na zaworze turbo który znajduje się obok czujnika ciśnienia i modułu sterowania świecami żarowymi (metalowa osłona komputera silnika) wtedy zapala się lampka spiralka .aby sprawdzic nalezy zdjąć gumowe przewodziki z zaworu turbo i przy zapalonym silniku na wolnych obrotach przytkać przewodzik stwierdzając...
Koledzy mam problem. Otóż padł mi akumulator Opel Vivaro 1.9 cdti 101km 2002 rok naladowałem oczywiscie radio woła kod i nie moge go wpisać bo mam "funkcje skandynawską" i radio wlącza mi się automatycznie po przekreceniu zaplonu . Zaczołem bawić się bezpiecznikiem od radia i kurka stało się coś bo niemam zasilania radia zegara nad radiem i regulacjo...
Witam posiadam radio jak w tytule Vivaro 1,6 tdci 88kW CD18 BT usb radio z zestawem głosnomówiącym bluetooth oraz sterowaniem koło kierownicy jak w oryginale chciałem zamienić to radio na nawigację LAN5200WR4 oryginalną tak samo od modelu Opla Vivaro B czy Renault Traffic III. I jest problem potrzebował bym przejściówkę kostkę ISO zasilająca oraz od...
Ok powód to czujnik ciśnienia na szynie Commons rail (zasilający sygnał) ponadto imobilizer ma problem z kluczem czyli moduł uch lub sam klucz . Wygrałem klucz ponownie i się zobaczy jednak czujnik ciśnienia był głównym powodem
Dzięki kolego za doradę ale u mnie pompa zasilająca nie jest w zbiorniku tylko przy pompie wysokiego ciśnienia jest to pompa cp3 . Ostatnia diagnoza coś zjada pompki zasilające po założeniu nowej jest ok po przejechaniu kilkadziesiąt kilometrów problem wraca. Nie zapala na ciepłym na plaku na strzał. Pompa CR była sprawdzana na stole jest ok problem...
Witam, coś udało się zdiagnozować ? Mam podobny problem z vivaro z 2002r 1.9tdi. Po nocy nie chciał odpalić , paliła się na stałe kontrolka immo. Komputer nie łączy się z żadnym sterownikiem. Po szybkim sprawdzeniu wiązek i psikaniu kontaktem, w którymś momencie zgasła kontrolka i auto odpaliło. Niestety cały czas brak możliwości diagnostyki, bo nie...
Witam wszystkich W wymienionym wyżej autku nie działa centralny zamek w trzech drzwiach(tylne i dwoje przednich),jedynie w bocznych odsuwanych jest ok.Jedynie co wiem to że steruje tym moduł uch ,więc gdzie szukać usterki? Może zacząć od tego czy dochodzi zasilanie do napędów tylko nie mam opisu wyjść z modułu. Proszę o jakieś sugestie,podpowiedzi....
vivaro kopci vivaro kable vivaro drzwi
zmywarka wymiana grzałka electrolux clone flash komputer wyjście audio
jednokierunkowa przetwornica jednokierunkowa przetwornica
SVEN AVR-SLIM 1000 LCD czy SVEN VR-F1000 do pieca gazowego? Układ scalony MDA2020 - schemat i zastosowanie