Tak przeważnie do uszkodzenia dochodzi na końcu przewodu. Trzeba zdemontować obudowę (peszel) i podciągnąć przewód gumowy . W nim znajduje się oplot wzmacniający a wzdłuż idą dwa przewody zielone. Trzeba na końcu je połączyć tuleją zaciskową i sprawdzić rezystancje na wtyczce ecu. Wartość pomiaru powinna wynosić około 12 omów.
naprawa scr -katalizatora 782-440-442 proponuje sprawdzić wydajność pompy adblu
A bezpieczniki sprawdził? od adblu są za akumulatorami takie 3 wtyczki z prawej.
Aby stwierdzić prawidłowo problem trzeba wykonać testy pompy adblu. Jeśli jest to wina zaworu można go wymienić. Są to części dostępne w Inter Crs.
Witam. Nie jeszcze nie ogarnelem. Za 2tyg auto jedzie na serwis. Mechanik mowil ze 80% to wtryski i pompowtryski. Trzeba wyjmować i na stole sprawdzać. Zrobie to się odezwę. Teraz jeszcze zaczęło cos brac lepiej adblu to kierowca twierdzi ze troche się poprawilo
Problem został rozwiązany. Uszkodzony był can od AdBlu i to powodowało że nie widział skrzyni
Nie wiem jak z fh12 ,nie próbowałem, ale piny które Ci podałem są na 100%. W sobotę postawili mi na warsztat volvo fh 13 z adblu 2008r. Podłączyłem i wszystko działa nawet sprawdza poziom położenia siłownika sprzęgła.Z hamulcani też sie łączy .Podłanczałem scanię, praktycznie wszystkie R-kę też .Wszystko smiga sprzęt dla początkujących.
Czyli jeśli test systemu adblu wyszedł pozytywnie i nie mamy błędu odnośnie elementów zespołu podawania adblu to mamy do czynienia albo z uszkodzonym czujnikiem NOX albo z uszkodzonym katalizatorem ( słaba wydajność filtra).
Pdaj dokładnie numery błedów - grzałek wewnętrznych w pompie adblu jest kilka bez numeru błędu nie wiemy której dotyczą.
Sonda ADBLU nie mierzy stężenia mocznika tylko tlenki azotu, a złe tlenki azotu są z wielu przyczyn i też ze złego stężenia mocznika w adblu Z całym szacunkiem ale mylisz się kolego, mieszasz czujnik NOX z sondą adblue. Nie wiem jak w Volvie ale w MANie sonda adblue jest w zbiorniku adblue, na smoku. Z całym szacunkiem do ciebie, ale dla mnie sonda...
Ilością podawanego adblu steruje szereg czujników i jeśli jest go za mało lub za dużo a sterowanie nie radzi sobie to poprostu wywala błąd na deskę.Nie ma ręcznej regulacji.
Nie wiem jak idą i którędy, ale to jest sieć CAN i adblu widzi "bebechy" kontrolera silnika, ten zaś widzi adblu. Diagnostyka, to tylko "konarek drzewa" Potrzebny jest schemat dla dokładnych informacji.
A co z czujnikiem.poziomu adblu? Raz pokazuje raz nie? Tu bym sie skupił na poczatku i na wiazce. Dodano po 1 Czy przed pojawieniem się problemu były wykonywane jakieś prace serwisowe lub zmiany w pojeździe? tak Jakie?
W Rzgowie naprawiali pompe adblu koledze, wszyscy chcieli wymieniać a oni naprawili i to niedrogo śmiga do dziś.
Witam. Mam pytanie odnośnie zaworu dozującego Y109 na rys. w załączniku, jeżeli go wymienię, widać na niezbyt skomplikowaną operację ale w jaki sposób go skalibrować? 7 to śruba kalibracyjna. W mojej okolicy nikt tego nie naprawia, z regenerowanymi jest różnie bo pewnie są na oko regulowane a zapewne trzeba kalibrować na zamontowanym w pojeździe a nowy...
Jak pisałem sprawdziłem przewody do żółtej wtyczki tylko nie mierzyłem napięć może jutro podjadę by to sprawdzić. Nie wiedziałem że sygnał z Nox idzie też do sterownika Adblu zdawało mi się, że idzie do sterownika silnika i to on wystawia polecenia dla Adblue.
witam serdecznie wyskoczył mi błąd awaria 2 grzałki adblu kod mid 128 psid84 fmi5 . która to będzie kostka i grzałka, ta pod filtrem w pompie???.I też bład hamulca mid 136 sid 70 fmi1 pozdrawiam
Wyłącza tryb awaryjny adblu aż do ponownego wykrycia usterki w niektórych przypadkach. Szczególnie popularne we Volvie. Efekt placebo na domniemaną naprawe, ale potrafi naprawde zaszkodzić kiedy tzw. historia błedów to nieodzowny element naprawy rozległych uszkodzeń. I może okazać sie nie do zdiagnozowania gdy nie ma zapamietanych DTC.
Sprawdź czy zaznaczony element nie jest zablokowany; https://obrazki.elektroda.pl/6627432500_... Wylej wszystko ze środka (i zdemontuj cały moduł z auta!), zabezpiecz końce węży i złącza elektryczne przed wodą/brudem. I jak najszybciej zrób to; zalej na kilka godzin ciepłą wodą destylowaną, powtórz to kilka razy.
Witam, po dokładnym umyciu ramy i silnika ( kabina podniesiona była na maksimum) wyskoczył mi błąd na desce usterka adblue wizyta w serwisie.Odczytany błąd to MID 128 PSID 229 FMI 9 (wyświetlany raz i jest aktywny ) czyli brak komunikacji z ecu.Przed umyciem pojazdu adblue pracowało normalnie.Nie pokazuje poziomu adblue na desce ( not available ) i...
Mam volvo z 2009 r. I posiadam do niego emulator adblue.trzeba go podłączyć do przewódu canl i canh ale nie mam pojęcia gdzie ich szukać?Pomoże ktoś?
Mozesz wyjąć i spróbować wyczyścić ale wątpię raczej wymiana, zobacz czy jak odłączysz zasilanie od wtrysku czy dalej dozuje adblue
Test wydajność wychodzi tak samo jak na starej kopułce. Tylko różnica jest taka że mam na wtryskiwaczu 5atm cały czas na 100% i gdyby podczas jazdy pod obciążeniem były jakieś anomalie z zaworem chłodzenia(a tym tropem teraz ide) w module to wtedy mogłyby być przerwy w utrzymaniu cisnienia i brak odpowiedniej ilosci dozowania. Volvo nie rzuci błędem...
Na to pytanie podałeś za mało detali odnośnie twojego auta , na przyszłośc jak pytasz czy wiem jaki jest kolor twojego volvo to poproszę vin numer, kod silnika .Wtedy ci powiem czy palisz w aucie czy nie . Wysyłam ci dokument pdf zobacz na stronie 23 tam jest pokazany ten wąż o którym mowa w kodzie błędu . Wąż wychodzi z pompy adblue jest oznaczony...
Kolego widzę że masz mało wiedzy w tej dziedzinie. System adblue dobrze podłączony. Pompy dzielą się na pompę A(1) i B(2). pompa A -ZAWÓR z elektrozaworem F00BH40277 KOPUŁKA F00BH40294 bez kryzy. pompa B -ZAWÓR bez elektrozaworu F00BH40278 KOPUŁKA F00BH40293 z kryzom. Załóż kopułkę F00BH40293 i będzie okej jeśli pompa tłoczy.
Witam. Błędy MID 128 to błędy grzałek przewodów 1 i 3 (przerwa).Polecam lekturę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Błędy MID 144 które podałeś to błędy osuszacza (regeneracja). Kod usterki zostaje wygenerowany, jeśli zużycie powietrza jest na tyle duże, że osuszacz powietrza nie ma czasu na regenerację. Możliwe przyczyny: Czas pompowania...
Mid 128 PPid 275 Fmi 2 Witam. Czujnik temperatury, pompa AdBlue - Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji.
A jak wygląda ten filtr co ci dali?
Pompa Albonair ? 1. Sitko adblue 2. Powietrza filterek https://obrazki.elektroda.pl/9532430700_...
Wymiana pompy i adaptacja jakości Adblue. Pozdrawiam WIMM
Witam, Spotkał się ktoś z was z takim uszkodzeniem płytki elektroniki do AdBlue? Czy ma może ktoś z was rozebrany moduł Ad-Blue Chodzi mi o pojemność dwóch kondensatorów w obudowie 1210 które się uszkodziły. Czy przy tej usterce uszkadza się coś więcej na tej płytce elektroniki? Co warto sprawdzić na tej płytce elektroniki i instalacji elektrycznej...
Dotyczy systemu AdBlue a dokładnie przerwy w zasilaniu czujnika temperatury pin A:35.
A boryga nie bierze czasem? Dodano po 1 Jaka tam jest pompa adblue? To denoxtronic? Czy cos inne?
Bezpiecznik jest w skrzynce za akumulatorami jeśli nie masz zasilania Ad blue najczęściej utleniony kabel od zasilania .
Witam wszystkich. Potrzebuję wiadomości odnośnie naprawy adblue w samochodzie marki Volvo fh 3 460. Pojawił się błąd stały 128. https://obrazki.elektroda.pl/8399239600_... Moduł podmieniony z drugiej ciężarówki i to samo, czujnik temperatury nowy. Proszę o pomoc. Dzięki
Mam te same błedy u siebie. Jak rozwiązałes problem??
Błędy wskazują na zapełniony DPF https://obrazki.elektroda.pl/9631023600_... https://obrazki.elektroda.pl/2735317000_... https://obrazki.elektroda.pl/1125222500_...
https://obrazki.elektroda.pl/4741985500_... 1. Czujnik NOx - rząd 1, czujnik 1 przed katalizatorem 2. Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem b97 3. Dysza adblue
Kolego thesperado masz rację ,można się pogubić.Jeśli chodzi dokładnie jest to podstawa wabco podwójny osuszacz,podstawa w serwisie była sprawdzona i nie wiem czemu przestawiona,co prawda większość tych podstaw ma według katalogu wabco te12bar ale mercedes axor i jakies volvo 10,5bar. Firmy knorr mam ten zawór wieloobwodowy. Powietrze schodzi do 0 czasami...
Wymieniaj całą pompę bo inaczej nie dojdziesz ładu . Zobacz czy pompa nie jest utopiona tak jak na foto , jak w środku pływa adblue to masz odpowiedz czego się spaliło . Jak chcesz samą płytkę to mam . https://obrazki.elektroda.pl/3720572800_...
Niestety statyczne wypalanie DPF niewiele da, a w DAF dostępna jest tylko taka opcja, do nie Volvo czy Renault. To DAF :) Występuje w pamięci błąd P1496? Jeżeli tak to silnik pracuje w trybie zabezpieczenia. P1496 wynika z innych błędów. Jeżeli masz inne błędy to trzeba o nich zacząć. A jeżeli ktoś grzebał w oprogramowaniu to tylko przywrócenie do fabryki...
Sprawdzę rezystancję wszystkich grzałek jeszcze raz tylko zaopatrzę się w lepszy miernik bo sprawdzalem takim zwykłym za 30 zł.Z wszystkich grzałek tylko dwójka emituje błąd bo ma rezystancję 7 omów czyli wychodzi , że się w zakresie 8-15 nie mieści.Pomierzę i napiszę.Dzięki z góry za wszystkie sugestie i podpowiedzi bo u mnie w okolicy do szpeca od...
Witam Kiedyś szukałem informacji w Volvo Impact i tak jak pisali koledzy wyżej filtr jest tylko siatkowy w króćcu przez który pompa zasysa płyn AdBlue. To z niebieskim deklem to z tego co pamiętam pompa AdBlue i nie radzę tego otwierać. Ogólnie rzecz biorąc to filtra siatkowego się nie wymienia, chyba że są jakieś problemy z ciśnieniem to można do niego...
Witam. Temat rozwiązany wymieniony zawór w module na zbiorniku Adblue rozdzielający powietrze.
Wewnątrz jest kilka grzałek, z czego trzy jak dobrze pamiętam podgrzewają filtr. Sam moduł AdBlue trzeba umiejętnie rozkręcić, a akurat te grzałki nie są chyba w handlu dostępne. Brałeś pod uwagę zakup nowego modułu lub regenerację oryginalnego?
Posiada ktoś schemat podłaczenia sterownika NOx, zasilania sprawdzałem po schemacie volvo
F 00B H40 208 Czujnik temperatury AdBlue masz w Module
Pierwszy oznacza że system nie jest w stanie śledzić pomiaru NOx, drugi informuje o niewłaściwym czasie odświeżania danych z sensora NOx. Pierwszy jest wynikiem drugiego. Problem może leżeć zarówno w magistrali CAN jak również samym sensorze. Pytanie brzmi; czy te błędy są aktywne? Czy to tylko chwilowe zakłócenie w transmisji.
Witam w volvo eu6 jakość adblue jest wyliczana na podstawie pomiarów czujników nox. Jeśli już wymienili noxy to zrobić reset jakości adblue w ecu , puścić test konwersji jeśli test przejdzie ok to po wyzerowaniu będzie wszystko działać.
Witam problem chyba rozwiązany, wymieniona została grzałka pod filtrem i znaleźliśmy przerwany przewód na grzałce nr. 2, pojechał w krótką trasę i jest spokój nie ma błędów, dziękuje za rady i pozdrawiam życzę wesołych świąt.
Sprawdź dokladnie instalację elektryczną pompy ad-blue od centralki do pompy i połączenia masowe.Często gnije instalacja
Witam, czy ktoś mógłby rozszyfrować taki błąd adblue Volvo Fh12 440 2007 MID144 PPid 430 FMI0 - Regeneration Volume, To High MID144 PPID312 FMI0 - Regeneration status, To high poza tym występują jeszcze błędy które mogą mieć związek z tymi błędami MID128 PID 111 FMI1 - Coolant level to low (za mało płynu adblue?) MID 128 PPID275 FMI1 OBD - Adblue filter...
Witam PSID 87 FMI1 to znaczy pompa AdBlue niskie obroty pompy np awaria pompy lub coś blokuje pompę co jest mało prawdopodobne druga przyczyna to częściej spotykana pompa nie może wytworzyć ciśnienia w układzie spowodowane nieszczelnością układu np złączki na przewodach albo nieszczelny dekiel filtra trawiło mi sie już 3 razy myślę że pomogłem
Dzisiaj zaraz będę to robił. Samą płytkę da się wymienić? Płytka musi być tam gdzie duża kostka przychodzi tam jeszcze nie zaglądałem. Jakaś podpowiedz jak wyjąc tą płytkę?
Witam.Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tych kodów: SAEJ 1939 ECU Ad blue. MID128 PSID229 FM19 OBD oraz MID128 PSID42 FMI14 OBD.przerwane dozywianie,usterka nieznana. Co może być pzyczyną?Auto straciło moc.Dziękuje i pozdrawiam.
To trzeba by było wymontować ,sprawdzić drożność przewodów ,przepłukać ciepłą wodą wtryskiwacz ,sprawdzić czy czynnik AdBlue nie skrystalizował się gdzieś w przewodach itp. To nie za bardzo nadaje się na naprawę w drodze.Jak wskoczy ograniczenie mocy też da się dojechać...
Witam mam nastepujacy problem w Volvo "Chinczyku" 440 2006 r. Usterka polega na tym, ze układ nie pobiera Adblue. Zbiornik jest pelny. Na wyswietlaczu odczytałem blędy: MID 128, PPID 278 "usterna nieznana" jest caly czas aktywna. Do tego na wyswietlaczu nie pokazuje poziomu Adblue. Byłbym rowniez wdzieczny gdyby mi ktoś przesłal kody bledow do Volvo...
wypnę dużą kostkę na sterowniku na 10 min i wraca wszystko do normy na 3 dni Na którym sterowniku? Odczytaj błędy "z deski" i podaj.
Ogólnie to sprawa wygląda tak: -sprawdź jaką oporność ma wtryskiwacz, powinien mieć 1.1 oma, --||- przewody które idą od wtryskiwacza do modułu, najlepiej je prześwietlić, -jeśli moduł nigdy nie był wymieniany to masz na 99% pierwszą generacje i taki sam powinien być wtryskiwacz. -Dobrze było by zrobić test dozowania.
Tu masz racjię to ze pompa nie buduje cisnienia mozna wywnioskowac z djagnostyki no raczej testu układu scr Mówile ze bardziej zalezy mi na stwierdzeniu czy silnik pompy jest sprawny i jestem leniwy glównie zajmuje się koparkami dostemp do modułu jest ograniczony z racji ograniczonego miejsca Ponizszy schemat jest z koparki volvo
Witam Nie ma problemu tylko jak wpisuję FH16 to nie ma tego błędu,wykopałem odnośnie separatora ale ma on postać MID128 SID 18.Jest to opis do FH16.Jak coś to pis będziemy kombinować dalej.Sprawdzę jeszcze raz ten błąd odnośnie doładowania. Jeszcze dodatek do separatora.
Powodem usterki był brak styku na wtyczce u dołu zbiornika ad-blue (pod metalową obudową). Wystarczyło dokręcić wtyczkę i błędy związane z temp. i poziomem ad-blue zniknęły.
Wiązka rozpruta całkowicie w tym odcinku żadnych zielonych przewodów ani pękniętych. Już ręce opadają powoli
Czy wyżej wymienionym testerem do ciężarowych można coś zdziałać? Dokładnie chodzi mi o taki tester Launch X431 HD 3.0 DIAGNOSTYCZNY CIĘŻAROWE MASZYNY. Tak, tester Launch X431 HD 3.0 jest kompatybilny z ciężarówkami i maszynami budowlanymi, co sprawia, że jest to bardzo przydatne narzędzie diagnostyczne dla tych pojazdów. Urządzenie to oferuje różne...
kolego dziękuje za odpowiedz. niestety nie mam mozliwości sprawdzić jakosci adblue, nie mam takowego przyrządu. z tego samego zbiornika na firmie tankuje kilka 3 dafy euro 5 i 6 i jedno volvo i w zadnym nie ma problemu. obstawiam ze szwankuje czujnik. czy z podanych parametrow można przewidywać który ? https://obrazki.elektroda.pl/6555654800_...
MID128 PSID 101 FMI 5 Kolego odpisze Ci, jest to zawór sterujący chłodzenia i powrotu AdBlue, FMI 5 wskazuje przerwę lub niski prąd do zaworu ... natomiast FMI 7 że jest zatkany przewód powrotny lub wadliwy/nieodpowiedni zawór.
był uszkodzony zawór veb.po wymianie auto pali bez problemu
witam mam problem z ad blue mianowicie ciśnienie ad blue usterka mechaniczna aktywna MID 128 PPID 273 FMI 7 OBD prosze o szybki kontakt bo nie idzie jechać autem ogranicza moc. w zeszłym tygodniu był wymieniany filtr ad blue ten duży i zaczeły sie problemy. i jeszcze jeden problem MID 144 D 279 FMIO Dodano po 4 numer vin yvaas0aa698533417
Dzieki wielkie! Orientujesz sie moze, czy da rade go odpiac jakos na.postoju? Bo ciezko tak bez pradow.
Witam, kierowcy wyskoczył błąd podgrzewacz wewnętrzny filtra adblue. Kod błędu: MiD128 PFiD82 FMI14. Samochód to Volvo FH z 2011. Pytanie brzmi czy kierowca może zrobić kółko z tym błędem ? Czy komputer ograniczy moc auta?
odpowiem sobie sam :-) Pompa byla uszkodzona , zanjduje sie w obudowie filtrw paliwa przy silniku , kupilem nowa orginalna problem rozwiazany. Przewod 3 to przewod z czeronym paskiem na przyszlosc Grzaka 1 (przewod czarny, styk zielony) Grzałka 2 (przewód żółty,styk czarny) punkt pomiarowy A4-A34-----8-15 ohm Grzałka 3 (przewód czerwony,styk szary)...
Która wersja ???? Mechanik opisał "TXT" Aktualizacja internetowa z zeszłego roku. IDC4 problem jest taki że wywala płyn z AdBlue Nie bede pisał co się ''wywala" ..... Określ to po normalnemu .... wersja silnika ??? Wersja silnika nie wiadomo nie można się dostać. Silnik "Euro 6 prototypowy" 7,2L z katalogu(jakiegoś). model silnika/Samochodu DXI340...
Posiada modulator adblue do volva z 2008 r i mam go podłączyć pod przewody canl i canh i nie bardzo wiem ,które to są.Podpowie ktos? BEDE WDZIECZNY. POZDRAWIAM
Kolego elektryk502 po pierwsze sterowniki w premiumce są z volvo, sprawdziłem to na premium 2007 rok dxi. Powiedz co za bzdury piszesz że turbosprężarka nie ma łopatek a co ma wiaderka?Pewnie chodzi ci o zmienną geometrię i nie o łopatki tylko kierownicę.Niestety ta którą diagnozowałem posiada i co więcej ci napisze że przypuszczam skoro sterownik jest...
Zawór jest w pompie ,a przewód to sobie pomierz przy pompie , każdy przewód ma oplot z drutu oporowego więc jest to proste
Kumpel udostępni mi na weekend swojego DAFa 105 ale niestety ma on już Adblue nowszej generacji ( z tego co widziałem to ma więcej podłączonych czujników). jak będę miał rozpiske to załączę. Czy mógłbyś mi kolego podesłać rozpiskę z Renault/Volvo (człowiek nigdy nie wie czym będzie jeździł w przyszłości a wiedza zawsze się przyda:)) Pozdrawiam
Wypuszczałem ostatnio cały płyn z układu chłodzenia bo wymieniałem przewody elastyczne chłodzenia retardera i płyn był czysty Dodano po 8 Wiesz co niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? W Renault lub Volvo po zgaszeniu silnika słychać bzyczenie...
Temat do zamknięcia , problemem okazał się utleniony przewód od grzałki na połączeniu modułu ze zbiornikiem AdBlue ( szara wtyczka ) .Przewód polutowany i auto śmiga
Możesz także użyć sygnału wyjścia czujnika ciśnienia powietrza 5v systemu Knorr-Bremse zastosowanym w monitorowaniu ciśnienia poduszek jak ciśnienia oleju volvo lub listwy common rail. Zasilić taki czujnik ciśnienia z zasilacza a sygnał podać na pin 8. Z tego co się dowiedziałem od kolegów z serwisu mercedesa to problem zawsze tworzy się w tych modelach...
p20b113 sterownik zaworu sterującego cieczy chłodzącej nagrzewnicy środka adblue a reszta kodów dotyczy tej samej sprawy. Pewnie zawór upaliło i wtyczkę.
Wiązka albo czujnik, na co dzień kopie w ciężkich i rzadko kiedy "samo" znika po ograniczeniu mocy, chyba że ograniczenie wynikało z braku lub niskiego stanu adblue :) Prawie zawsze trzeba kopać VODIĄ. Masz pewnie standardowe czujniki szara / czarna wtyczka 4 pin na aluminiowych stopkach, nie ma dużo do sprawdzenia, zasilanie + / - CAN L / H.
Witam ponownie przepraszam, że nie dałem znać wcześniej ale niestety tylko praca/sen... a więc problem auta Numer 1 rozwiązany założyłem czujnik noxa przed kat z auta nr 2 (widać, że był niedawno wymieniany) i problem zniknął - była to winna czujnika przy okazji zmieniła się ilość pobieranego adblue, sporo zmalała. w aucie nr 2 przeczyściłem dysze,...
No kolego moja wiedza na temat samochodów może nie jest wielka ale Daf-a od Volvo potrafie rozróźnić - jak w temacie auto to Daf XF105. Grzałek na przewodach jak w Volvie może na zewnątrz nie ma, ale są w module pompy.
Zakładałem Boschowski filtr z numerem 145743 6002 odpowiednik iveco 4255073 i volvo 20876498
Witam. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem z AdBlue? I odnalazł usterkę? U mnie też dwa błędy w VOLVO FH 13 480 km: MID 128 PSID 229 FMI 9 oraz MID 128 PSID 232 FMI 2.
Witam, potrzebuję pomocy VOLVO FH 13 420 2008 r. Błąd mid136 psid 46 fmi 9 się j1939 wyłączenie szyny danych sterownika antykolizyjny - niezwykle tempo aktualizacji.znalazłem taka ucięta skrętkę AI: Gdzie dokładnie znajduje się ta ucięta skrętka? Czy jest to w pobliżu systemu AdBlue lub innej części pojazdu? Pod prawą pokrywą z przodu przy nagrzewnicy...
Te emulatory to ich wytwór montowałem to w Dafie Scani Volvo i Iveco oraz Manie Kosztuje to ok 3300 brutto ale warto, bo raz wydajesz i jest po kłopocie mają też inne emulatory ale to nie temat na forum Pozdrawiam
Witam, mam problem z emulatorem adblue 8 w 1. Taka standardowa chińszczyzna, dostępna na allegro i na chińskich stronach. W każdym razie postępuje zgodnie ze instrukcją podaną na CD no ale niestety urządzenie nie współpracuje ze Scania R420 (euro 5) rocznik 2011/2012, Sam emulator działa jak najbardziej bo próbowałem w volvo, mercedesie, iveco i dafie....
MID 128 PPID 273 FMI 7 - Ciśnienie roztworu AdBlue, nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego. MID 128 PSID 42 FMI 14 - Przerwanie dawkowania AdBlue, instrukcje specjalne. Sprawdź czy nigdzie nie ma wycieków AdBlue, czy po zgaszeniu auta słychać przez około minutę pompę AdBlue, w tym czasie pompa musi odpompować roztwór z układu do zbiornika. Sprawdź...
Witam. Sprawdź napięcie na bezpieczniki,nie same bezpieczniki. Sprawdzić zasilanie na wtyczce do ADBLUE ,pin3,4 napięcie stałe z baterj ,kable czerwone. Sprawdź napięcie po stacyjce pub 24 ,kabel zielony Sprawdź czy nie ma korozji na kablach https://obrazki.elektroda.pl/8943895500_... https://obrazki.elektroda.pl/8922645900_...
Dzieęki kolego za pomoc problem visco rozwiązany, okazało się że mam przerwę w obwodzie, zrobiłem "bajpas "i działa! Teraz zajmę się adblue.... Pozdrawiam !
Techtool. Stężenie adblue 33%.
Witam wszystkich problem z noxem rozwiązany zgnity przewód zasilania 24v. Zamykam temat. Dodano po 5 Witam macie tu schemat adblue do Volvo fl 240 może komuś się przyda. Schemat z texa https://obrazki.elektroda.pl/3759253300_...
Volvo FH 440 MID 128 PSID 90 FMI 1 Spotkaliście się Panowie z takim błędem. Usterka pochodzi od małej wydajności ukł. SRC. Wtryskiwacz lub niedrożne węże ? Małe stężenie AdBlue, ale to wykluczam bo 40 innych sztuk jeźdizi na tym samym roztworze. Może coś jeszcze innego.
Serwis bądź osoby zajmujące się podnoszeniem mocy, adblue, zdejmowaniem immobilizera. Ja po wymianie sterownika miałem tylko błąd sterowania turbo. (Fizycznie brak sterowania przy turbo) więc tak zostawiłem
Volvo FH 12 480 błędy Adblue może ktoś wie co to za błąd ? mid 128 psid 75 fmi 3 ???
OK,wszystko gra, nie było przejścia do kostki.Zostało mi jeszcze uporać się z AdBlue, ale to już nie jest gardłowa sprawa.Wielkie dzięki;)
Potrzebne kody fmi z odczytu manualnego Błąd NOX i przerwa dozowania wygenerowana z braku płynu w zbiorniku adblue zawór ogrzewania zbiornika adblue przerwa w przewodzie zazwyczaj
Może to pomoże : https://www.cardiag.com/support/adblue-e...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
pompa adblu volvo adblu actros adblu iveco
skrzynia crunch iveco daily problemy klimatyzacja włącznik awaryjnych peugeot
mikrokomputer cobra1 uniden ubc125xlt
Ford Galaxy 1.9 TDI 2004 - brak biegu wstecznego Obniżenie napięcia anodowego w radiu lampowym z zasilaniem 230V