Witam, gdzie w Volvo XC70 2.0 D 2012 r. znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej dolotowej do silnika?
Jest to wada tych silników. Nic nie da wymiana czujników temperatury ani przekażnika świec. Należy zrobić przeróbkę w grzaniu świec. Pozdrawiam.
czujnik temperatury silnika
Temperatura oleju okolo 110 przy rozgrzanym silniku. Sprzwdz kostke do czujnika poziomu w misce olejowej z lewj strony. Czujnik poziomu oleju mierzy też temperature. Może nie mieć dobrego przejsca tylko
IAT(intake air temperatur) nie odpowiada za temperaturę na desce i nie ma nic do klimatyzacji IaT to czujnik temperatury powietrza zasysanego przez silnik, ty masz problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Nie wiem gdzie pn jest w Volvo, najczęściej siedzi w lusterku zewnętrznym lub w zderzaku
Brak grzania świec brak rozruchu - wtryskiwacze, jakość paliwa lub kiepski stan techniczny silnika. Choć możliwe że przez tą mapę w ECU nie ma dawki rozruchowej. Odpenij czujnik temperatury silnika gdy nie pali sprawdź różnicę.
Nie ma przy bagnecie. Aż zdjąłem dolną osłonę ale pod misą jest tylko czujnik poziomu oleju. EDIT. Zdesperowany dzwoniłem do ASO i się okazuje że w tym silniku ciśnienie monitorowane jest pośrednio przez pomiar temperatury oleju. Czujnik poziomu jest 3-przewodowy i tam zaszyty jest ten od temperatury.
Sprawdż czujnik temperatury.
Od jakiego sterownika jest ten czujnik temperatury? klima , silnik (jesli tak oznaczenie B..) sprecyzuj albo podaj kod usterki.
Normalny tester czyli jaki masz na mysli ?
oddaj samochód mechanikowi, bo widać, że niemasz pojęcia. Przez internet nikt jeszcze nie naprawił :D Ale w niektórych miejscach próbowali pomóc, a nie korzystać z cudzego problemu do nabijania postów. Zaglądnij na forum volvo (to z v40 w adresie) jest tam kilka podobnych wątków - łacznie z moim przypadkiem gdzie za "nieodpalanie" winny był czujnik...
MID 130 PID 177 Parametr: Temperatura oleju w skrzyni biegów. FMI 5 Przerwa lub zwarcie do przewodów zasilających w obwodzie czujnika. MID 130 PSID 200 Parametr: Utrata komunikacji SAE J1939 z jednostką sterującą silnika MID128. Usterka: FMI 9 Upłynął czas oczekiwania na dane ze sterownika silnika przez kanał danych SAE J1939. Uszkodzone lub utlenione...
Proponuję sprawdzić czujnik temperatury cieczy!
Tak przepustnica ok a silnik bocznego powietrza to najwazniejsza rzecz od wolnych i srednich obrotow wymyc w benzynce wydmuchac i zamontowac. I jesze jedno a czujnik temperatury silnika Ostrzeżenie. Nie dość że bzdury, to jeszcze nie gramatyczne.
Sprawdź czujnik temperatury.
Witam. Jak w temacie skacze temepratura oleju w silniku na wskaźniku od -30 do 90stopni. Nie działa wtedy również veeb (komunikat temperatura silnika za niska dla c hamulca silnik owego) . Może ktoś się orientuje gdzie może leżeć przyczyna albo gdzie się znajduje czujnik temperatury oleju. Brak jakichkolwiek błędów w menu diagnostyki silnika.
Do czujnika temperatury w wentylatorze idzie oddzielna instalacja , nie jest ona podłączona pod stacyjkę.
Witam . Kiedyś borykałem się z problemem gaśnięcia w moim peugeocie okazało się że wadliwy jest czujnik temperatury płynu chłodzącego ,który podawał na kompa za wysoką temp a ten nie załączał ssania .
witam . czy wie ktos co oznacza ten blad CCM-0009 Wentylator silnika Czujnik temperatury przedziału pasażerskiego. Zablokowany
Witam ja miałem ten sam problem w s80.w moim przypadku zaczynał się od -16st. wymieniłem czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej(50zł.) teraz na średnim akumulatorze pali "na pół obrotu".Uszkodzony czujnik ciągle czytał dodatnią temperaturę paliwa,przez co silnik dostawał złą dawkę rozruchową.
Ja w swoim Volvo w dieslu w ogóle nie mam czujnika ciśnienia oleju. Mierzony jest poziom i temperatura, jak w samolotach. Może w tym silniku podobnie to rozwiązali ?
A co koledzy sądzicie o mozliwości błednego działania czujnika temperatury mimo ze zadnych błedów nie widać? Pisales ze samochod byl diagnozowany; nieprawidlowy sygnal z czujnika temperatury bylo by widac w "wartosciach biezacych"
Proponuję podpiąć auto pod fabryczny tester volvo. Zczytać wszystkie blędy, sprawdzić wskazania czujników: temperatury, czujnika walu, ciśnienie paliwa itp. Orgnalny tester napewno coś pokaże. Nie ma sensu szukać w ciemno, za dużo możliwości.
Ja stawiam na czujnik temperatury silnika ( są pewnie dwa dla wskaźników i dla kompa)
Wkręcić w miejscu czujnika? W jaki manometr się zaopatrzyć? Dodano po 9 Ok, manometr zakupiony. Czekam na kuriera. Teraz info na rozgrzanym silniku w tym Volvo komputer wyświetla temperaturę oleju. Jakie ciśnienie przy jakiej temperaturze powinien trzymać na wolnych obrotach? Jakie przy dodaniu gazu? Proszę o informację.
Kontrolka IMMO gaśnie wtedy normalnie ? Pozostaje regulator ciśnienia paliwa ostatecznie jeszcze nie łączy czujnik temperatury silnika i rozruch może być utrudniony .
dzięki za pomoc ale to nie jest silnik 2.9 czujnik znalazłem jest pod osłoną rozrządy wkręcony w termostat a wtyczka nad rozrządem pod górną osłoną rozrządu
Kolego dokts kolega dobrze cię zapytał. W silnikach c mamy czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem temperatury, a w silnikach d mamy czujnik ciśnienia oleju bez czujnika temperatury choć czujnik jest czteropinowy i ten czujnik jest taki sam jak ciśnienia paliwa i przeciwciśnienia spalin. Czujnik temperatury oleju w silniku d znajduje się w misce oleju...
Co do screenów to nie jestem w stanie ich powiększyć by cokolwiek odczytać. Mierz względem masy. Wygląda na to że masa to 1 i że zasilanie na czujniku jest. Jak wyglądają napięcia w czasie pracy silnika? 1-2 to pewnie czujnik temperatury powietrza ale napięcie na reszcie zbyt wysokie.
Witam rozgrzej silnik,zgaś,odłącz czujnik temperatury i spróbuj odpalić nie czekaj aż zgaśnie świeca żarowa,pal od razu o wyniku daj znać.
Witam. moje auto, to s80 z 2001r z silnikiem 2,4 200km autko jest z gazem. wentylator nie załącza się wogóle, przez co wciąż załącza się sprężarka klimy. sprawdzałem, że klima i wentylator chłodnicy to jedno - pracują razem. Efektem tego iż nie załącza się ten wentylator jest to, że zaczyna mocno rosnąć ciśnienie w chłodzeniu wciągając płyn chłodniczy...
Procedura sprawdzenia którą opisałeś jest bardzo dobra, tylko nie odpalaj silnika a odkręć przewód powietrza a w jego miejsce podaj ciśnienie ze stacjonarnej sprężarki.
Usterka mogła być nie zapisana w pamięci zbyt krótko występuje podmień czujnik temperatury ECM , sprawdź czy jest iskra w momencie gdy silnik zgaśnie.
Te silniki nie mają przepływomierza, a czujnik o którym piszesz to czujnik temperatury powietrza.
Witam, Volvo 940 II B200FT + LPG. Po uruchomieniu zimnego silnika pracuje jakby na 3 cylindrach, chmura niespalonego paliwa z wydechu i trzęsie nim strasznie. Po ok 20sek jest już ok aż silnik wystygnie. Ciśnienie sprężania po 9,5 bar, ciśnienie paliwa 2,9 bar, czujnik temperatury silnika nowy, wtryski sprawdzone na stole. To ciśnienie paliwa nie jest...
Kłaniam się Państwu. Mam kłopot z pojazdem a mianowicie pacjent Volvo S60, rok 2001, 2.4 benzyna z gazem. Objawy wyglądają następująco: po rozgrzaniu silnika włącza się wentylator silnika a silnik zaczyna szarpać, temperatura wskazuje czerwone pole, ale silnik nie gaśnie i można jechać tyle że szarpnie od czasu do czasu kiedy włączą się kontroli silnika...
Witam, potrzebny mi jest schemat licznika elektronicznego z komputerem pokładowym z volvo S40 2.0 16V bo nie działa mi temperatura silnika (czujnik jest dobry) albo do jakiego pinu w liczniku podłączyć kabel z czujnika ?. Miałem stary licznik ale zmieniłem na elektroniczny i prawie wszystko działa prócz temperatury silnika, zmierzyłem miernikiem kable...
Tak oba działają . Ten w boczku to chyba jakiś zamiennik ale nie led . W jaki sposób przeprogramować ? . Temperatura w skrzyni dzisiaj rano gdzie było 4 C przed odpaleniem silnika wynosiła 116 stopni czyli czujnik walnięty
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
przykładowo na 80% jego nominału przy prędkości 20 km/h lub na 30% nominału przy 100 km/ Czyli jednak te biegi ż których się śmiałeś nie mają bezpośredniego wpływu na obciążenie... Ale w tym silniku nie wystepuje czujnik masy powietrza Ale jest obliczana za pomocą czujnika temperatury powietrza/MAP/I obrotów. Więc generalnie wie jaka jest.
Być może czujnik temperatury zasysanego powietrza w kolektorze. Silnik zimny w garażu pali ładnie a nagrzany na parkingu pod maską słońce 40 stopni trzeba pokręcić.
tylko ten mały kontakt sterujący niesie informację cyfrową z ECU silnika, więc ciekawi mnie co zostało podane aby odpalić ten wiatrak? A przewód sterujący wiatrakiem był sprawdzany na przejście do ECU silnika? Tak poza tym jeżeli na zegarach temp. idzie na czerwone pole to taką samą informację widzi ECM, że temp. silnika jest za wysoka, a w tym modelu...
Generuje go za niski bądź za wysoki odczyt temperatury. Czyli przegrzany bądź niedogrzany silnik. Trzeba by podejrzeć który czujnik odpowiada za ten błąd i czy odczyt jest prawidłowy.
Piszesz że po zakreceniu butli to samo , czyli coś w instalacji pokićkane , gazownicy wpinaja się w czujnik temperatury płynu silnika- odczyt z niego do sprawdzenia i inne parametry , emulator wtrysków do rozpięcia i sprawdzenia jeśli go posiadasz
Mam ten sam silnik w 407 136 km. W trasoe 5 - 6 l. W mieszanej powiedzmy 7.5l. Przy tych temperaturach bez problemu osiągalne. Na co zwrócił bym uwagę czysty kolektor śsacy i brudne czujniki zamontowane na nim, Lekkie poszarpywanie szczególne na początku jazdy - brudny uszkodzony EGR. Filtr paliwa, powietrza. U mnie po czyszczeniu dpf spadło drastycznie...
Nie powinno być problemów z odpalaniem tego auta. Jeśli są to należy sprawdzić regulator wolnych obrotów oraz czujnik temperatury silnika. Jeśli masz duży przebieg to może jest problem z filtrem paliwa.
Sam czujnik od zegara temperatury znajdziesz w bloku silnika od strony kabiny (taka spora śruba z jednym wychodzącym stykiem).
sprawdz czujnik temperatury przy 90 stopniach powinien mieć ok 200-300 ohm spalanie w normie?
"silniki peugeota są niedokadnie wykonane"...) To dziwne, że może nie dokładnie ten sam co masz w swoim 307, ale 1.6 HDI czy 2.0 HDI stosowane w Fordach, Volvo, Suzuki. To skoro takie nie dokładne, to czemu inni producenci zaufali tym silnikom? Bo zapewne tam są wymieniacze i potrafią tylko błędy czytać. Parametry silnika? A po co to komu. Tu jest...
Dzięki za wskazówki. Dzisiaj sprawdziłem masę było dobrze dla pewności odświeżyłem połączenie z ramą. Przeszukałem silnik w poszukiwaniu czujnika położenia wału korbowego ale od strony wentylatora nic nie znalazłem. Link zawierał informacje o czujniku wału, że znajduje się na skrzyni biegów z lewej strony to jest jeden a drugi? Na silniku znalazłem...
Witam, sprawdzałem jeszcze raz z mechanikiem i okazuje się że świece żarowe po zapaleniu silnika grzeją cały czas (przekaźnik jest ok). Nie przestają grzać nawet po dłuższym czasie. Wygląda na to że silnik przy uruchamianiu dostaje za dużo paliwa i stąd problem z uruchomieniem. Może jest jakiś czujnik temperatury uszkodzony. Komputer dostaje sygnał...
Jeżeli (oba przewody są ciepłe) może być nagrzewnica zamulona, można ją przepłukać np wodą z octem lub sprężarką. Niedziałający wskaźnik temp. silnika - uszkodzony czujnik temperatury silnika lub coś nie kontaktuje w tablicy zegarów np. zimne luty.
Znajomy ma volvo V40 tdi i ma ten sam problem. Mechanik stwierdził, że może to być uszkodzony czujnik temperatury paliwa.
witam miałem identyczny problem w V40. powodem był uszkodzony czujnik temperatury silnika. wymienili w serwisie za ok 250zł. pozdrawiam Dodano po 9 witam miałem identyczny problem w V40. powodem był uszkodzony czujnik temperatury silnika. wymienili w serwisie za ok 250zł. pozdrawiam
witam. mam problem jak jest temperatura np -9 to samochod na zimnym rowniutko chodzi ale jak juz jest 0 to troche tak szarpie silnikiem przez jakieś 2 min aż się nagrzeje trochę, lecz wskazówka z obrotów nie faluje ani trochę . sprawdzalem w programie i czujnik temperatury cieczy jest ok
Jeżeli czujnik temperatury był podmieniany, a instalacja od czujnika do sterownika jest sprawna, to wygląda to na uszkodzony sterownik. Proszę sprawdzić czy na zimnym silniku po przekręceniu zapłonu świece grzeją. Jeżeli EGR był zaślepiony, to czy został usunięty z komputera?? wwwxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 3.1.10. Nie reklamuj stron internetowych lub usług...
Witam. Volvo XC60 2.4 D5 2011 r. 2005 km automat. Auto wpada w tryb awaryjny, brak reakcji na pedał przyspieszania. Błędy: P212036, P212037, P212300, P213800, P212400, P213886 Pierwsze wraca zawsze błąd P212037, czasami pozostałe. Zauważyłem, że bardziej na zimnym silniku i niższych temperaturach. Czasami, gdy jest bardzo zimno, mruga mi trzecie światło...
Witam, Sprawdź czujnik temperatury sterujący załączaniem się wentylatorów. Zazwyczaj jest on umieszczony w chłodnicy. Drugą przyczyną może być sterownik od klimy - choć mało prawdopodobne. Pozdrawiam Piotr36
Witam czytam czytam i miałem podobnie układ się zapowietrzał w moim przypadku przez nieszczelny korek odpowietrzenia na obudowie termostatu jakiś magik u poprzedniego właściciela uszkodził gwint w plastikowej obudowie czujnika temperatury. Ja odpowietrzałem silnik się nagrzewał ciśnienie wzrastało wypychało zaślepkę i się zapowietrzał. Spadek płynu...
Czerwony to zasilanie z baterii żółty wyjście na świece cienkie przewody to masa i prądowy z przekaźnika jest to stycznik wysokopradowy tak bynajmniej jest w dużych maszynach typu cat 320 tu może być tylko przekaźnik Dodano po 3 Jeśli nie masz przerwy w obwodzie świece iskrzą w momencie jak przykładasz prąd wina leży po stronie sterownika świec głów...
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Witam mam taki problem z silnikiem 1.9 cdi w volvo v40 2003r 115 km.Mianowicie na zimnym silniku(temperatura minusowa na dworze) ma 900 obrotów,a z wolnymi obrotami jest tak ze gdy podczas jazdy wyżce na luz jest 900 tak jak powinno być a gdy samochód się zatrzyma kola stop obroty spadają do 600-700 obr. Proszę pomóżcie w moim mieście i okolicach nikt...
Jest to przekaźnik od elektrycznej pompy wody. qrde to w 19-stkach były takie pompy? ja to spotkałem tylko w volvo z silnikami renault, ale skoro jest i rozladowuje aku to pewnie coś z nim nie tak albo z czujnikiem temperatury do którego jest podłączony
Podaj mi nr silnika i pojemność i jak możesz napisz jaki masz sterownik silnia, czy moze jest to EMS 2000? Moze to byc spowodowane wieloma czynnikami np: przekaźnik główny, sterowanie rozrusznika, położenie przepustnicy, zawór elektromagnetyczny do zwiększania prędkości obrotowej, czy też czujnik temperatury płynu chłodzącego i wiele innych. Ja bym...
witam. mam volvo 440 91 rok z silnikiem 1,7 na pelnym wtrysku (taki silnik byl tez w renault bodajze 19). jest przerobiony na gaz. problem jest nastepujacy: rano zawsze odpala odrazu, jak jest cieply tez nie ma problemu z odpalaniem. jezeli go odpale na benzynie i nie ruszam go to caly czas bedzie chodzil, na gazie bez ruszania zgasnie przy okolo 30...
Tak z zieloną. To na zdjęciu to najwyraźniej termistor bo ma dwa przewody więc powiedziałbym że to czujnik temperatury powietrza zasysanego. Co do stacyjki to demontaż i do "kluczykarza", ten naprawi stacyjkę. Ta Ci nie jest zbytnio potrzebna do uruchomienia silnika. wyjmij kostkę stacyjki i przekręć ją śrubokrętem w pozycję zapłonu i później w pozycję...
Witam, volvo s 60 2.4 benzyna. Po zgaszeniu silnika Nie WYŁĄCZA się wentylator chłodnicy . Chodzi bez opamiętania, aż do wyładowania akumulatora. Czy jest to wina czujnika temperatury wody, czy przyczyna tkwi w innym miejscu. Nadmienię, że komputer na desce rozdzielczej nie pokazuje żadnego komunikatu/błędu. Prośba o pomoc. Pozdrawiam, Michał
Witam Posiadam od niedawna Volvo 1.9TD 99r. silnik oczywiście Renault. Problemem jest bardzo wolne nagrzewanie silnika, muszę przejechać 5-6km zanim zacznie lecieć letnie powietrze z nadmuchu. Moje stare Volvo 460 2.0 benzyna nagrzewa się już po przejechaniu ok 2km, nie wspominając o Volvo 960 gdzie zanim otworzę bramę, oczyszczę szyby, to w środku...
Cześć, mam problem z moim webasto w pojeździe volvo fh4. Model webasta to air top 2000 evo. Problem jest taki ze niezależnie jaka temperature ustawie i włączę webasto to ono nie chce samo statartować. Musze zakręcić wentylatorem zeby ruszylo ale jak juz ruszy to daje jak szalone przez 5 minut po czym sie wyłącza. Jak ustawie temperature mniejszą czyli...
WITAM. MAM AUTO VOLVO 440,ROCZNIK 91,PRZEBIEG 190000KM, SILNIK NA PEŁNYM WTRYSKU,POJEMNOŚĆ 1,7 ,JEST PRZEROBIONE TEZ NA GAZ. OPISZE SWÓJ PROBLEM JAKI ZACZAL SIE OD NIEDAWNA W TYM AUCIE. AUTO ZAWSZE ODPALA ELEGANCKO, NIE MA ZNACZENIA CZY JEST GORACE CZY ZIMNE. NADMIENIE ZE TA USTERKA WYSTEPUJE ZAROWNO NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE. MAM PRZEZ SIEBIE ZROBIONY...
u mnie jest wspólny jeden wiatrak i bardziej podejrzewam ECU, bo nic mi nie wiadomo, aby był gdzieś dodatkowy czujnik odpowiedzialny za to, a małe prawdopodobieństwo, aby potencjometr na desce rozdzielczej, który i OBD2 pokazywało wspólnie podwyższoną temperaturę, tym bardziej że wtedy rzeczywiście jak otworzę maskę, to na tyle odczuwalna, a jak włączę...
A moim zdaniem jest niezgodność między czujnikiem ciśnienia atmosferycznego i temperatury zewnętrznej a czujnikiem zamontowanym w układzie doładowania. FMI 1 mówi, że dane są wiarygodne ale poniżej normy. Jeśli błąd jest aktywny po włączeniu zapłonu to warto sprawdzić wskazania obu czujników pod względem ciśnienia.
Witam. To mój pierwszy post, jednakże nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na problem więc zakładam temat: Volvo jak w temacie. Od jakiegoś czasu zupełnie padło wskazywanie temperatury silnika. Wskaźnik na desce działa (sprawdzałem) więc sprawa leży gdzieś wcześniej. Problem pojawił się po kapitalce silnika robionej jesienią więc go zignorowałem ale...
Przeglądałem zdjęcia tego termostatu na allegro między innymi i jest on z takim czujnikiem, być może na podstawie tego czujnika ma jakiś parametr związany z pracą tego termostatu, warto było by przyglądnąć się temu czujnikowi. Może on sam jest uszkodzony bo termostat wygląda na element mechaniczny(taki najprostszy, standardowy) i uszkodzenie najczęściej...
Witam Zaczęło się od dużego spalania paliwa jak na ta jednostkę napędową (11 litrów miasto,spokojna jazda). Urządzenie diagnostyczne wykazało błąd- ciepły silnik miał -180 stopni Celsjusza zamiast ok. 90 stopni jednak na desce rozdzielczej temperatura wskazywana jest poprawnie. W aucie wymieniono czujnik temperatury silnika jednak był to zamiennik (EPS)....
No tak! 1. przy załączonym silniku jeszcze nie nagrzanym wentylator nie powinien pracować. Mówisz"klima wylaczona nawet po wyjeciu kluczyka nadal dziala" czyli wg mnie klimatyzacja jest włączona cały czas a tak nie powinno być. Spróbuj odłączyć któryś z czujników klimatyzacji znajdują się gdzieś w okolicy chłodnicy, powinna klima się wyłączyć "odczytane...
Witam wszystkich , przygód Volvo ciąg dalszy , otóż wymieniłem termostat u mechanika ponieważ silnik nie dogrzewał się i temperatura spadała przy włączeniu ogrzewania . Termostat wymieniony odbieram samochód ,mechanik twierdzi ,że mam do wymiany jeszcze czujnik ciśnienia spalin dpf bo przerywa , wyjeżdżam od mechanika a samochód rzeczywiście przerywa...
Witam tak jak w temacie mam problem z silnikiem volvo fm9 d9A mianowicie po nagrzaniu się silnika do odpowiedniej temperatury silnik zaczyn na wolnych obrotach przerywać nie równo pracować na zimny jest ok i gdy sprężarka stawia opór to tak jak by równiej chodzi czy pod przystawką odbioru mocy ogólnie był problem wcześniej że samochód na po dodaniu...
Witam mam problem z autem a dokładnie z volvo z silnikiem 2.0 hdi psa podobna konstrukcja co ford , citroen , peugeot .Problem polega na tym że auto przerywa procedure wypalania filtra, stacjonarnie i podczas jazdy , filtr jest suchy ,czujnik różnicowy pokazuje dobrze filtr nie jest zatkany ale przerywa procedure . Podejrzewam że coś nie tak jest z...
Dzień dobry, Chcę się Was poradzić, ponieważ mam kłopot z V40 2000r. FL - 2.0T 147kw / 200km - B4204T5. Kupiłem go i po krótkim czasie użytkowania wypaliło mi zawór. Po zdjęciu głowicy okazało się że pierścienie są popękane. Wydałem kupę kasy na remont ( proszę bez zbędnych komentarzy ) chciałem zrobić dla siebie i wiedzieć czym jeżdżę. Po naprawie...
Temat zamknięty chyba nie został, kolego od wentylatorów poradziłeś sobie ? ja myślę że masz zwarte kable przy chłodnicy na czujniku temperatury lub {jeśli występuje} sklejony przekaźnik wentylatora miałem tak w volvo nie znam twojego auta. :idea: Niestety ja również mam problem berlingo 1,4 98 r lpg ,falują mi wolne obroty na zimnym silniku po nagrzaniu...
Na początku napisałem że pod czas próby rozruchu wywala wszystkie błędy, ale nie dodałem że tylko za pomocą plaka, po wykasowaniu błędów przy normalnej próbie rozruchu (bez plaka)nie ma błędów.Przy pierwszj diagnozie był stały błąd czujnika położenia wałka rozrządu,dla tego został wymieniony na nowy. Obroty wału nie wiem jakie są, ale mechanik powiedział...
Witam. Nie sprawdziłem czy prąd dochodzi do bezpiecznika, ale odpiąłem czujnik temperatury i załanczanie świec działa. Wyczytałem to na innym forum gościa z audi 100 co ma taki sam silnik. Zobaczę dzisiaj jaką będę miał oporność w tedy okaże się czy czujnik jest dobry.
Nie znam się na tym dobrze ale dla mnie czujnik temperatury czy w dti lub bp wysyła sygnał do komp Jaki i czym go zastąpić na chwile żeby stwierdzić że jest zły czujnik w dti lub bp. Chcesz więcej danych silnik volvo 1.6 bp zimny trzeba długo kręcić żeby od palił nie daj przykładów co może być jak sprawdzić ten czujnik domowym sposobem. Przykład jesteś...
To problem który próbowałem rozwiązać poprzedniej zimy, niestety bez rezultatu. Po odpaleniu na zimnym silniku (szczególnie po nocy) zaczyna przerywać, szarpie, obroty falują, zdarza się że silnik zgaśnie. Wystarczy kilka minut od odpalenia i problem znika, silnik zaczyna pracować równo, potem auto normalnie jeździ, nie ma problemu z przyśpieszaniem...
Witam, Błąd jak w temacie wyświetla się w czasie jazdy przeważnie przy wyższych temperaturach powietrza (czyt. lato) pod obciążenie/na wzniesieniach. Silnik 400 KM. Przebieg ok 1,2 mln km. Tłumik/SCR po "czyszczeniu". Układ doładowania wygląda na szczelny. Turbina sucha, wskazówka doładowania wychyla się prawidłowo. Kusi mnie żeby sprawdzić i wyczyścić...
Układ wypłukany, woda bez problemu pojawia się każdym przewodzie. Lejąc wode w nagrzewnice przelewa sie odrazu przez czujnik temperatury w glowicy oraz korek w chłodnicy. Objawy są identyczne mówiąc wprost jak przy silniku w którym spadł pasek i pompa wody stoi. Uszczelka pod głowicą napisem Top do góry, wiec wykluczam jej złe założenie. Ciekawy przypadek....
Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna za małą moc i duże spalanie. Przy zbyt małej dostawie...
Nie sprawdzałem, ale czy przy wzroście temperatury ten akurat czujnik mógłby szwankować? Dodano po 8 Faktycznie, znalazłem, że może być on powodem, sprawdzę i dam znać, dzięki za podpowiedź
Ja miałem podobną akcje, problemem był czujnik temperatury parownika kiedy w korku silnik się mocno zagrzał włączał się wentylator chłodnicy i chłodził czujnik do po niżej 20 stopni a taki był próg przełączenia na gaz i automatycznie przełączal się na benzyne.
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Witam. To co jest głównym problemem, za wysokie obroty czy zasada działania silnika krokowego? Moim zdaniem za duże obroty po strzale gazu to wynik tzw. lewego powietrza. Strzał lekko coś rozszczelnił i zasysa gdzieś bokiem i podwyższa obroty. Na jakichś wężach podciśnień, pod jakąś uszczelką. Ja kiedyś bardzo długo nie mogłem zlokalizować lewego powietrza,...
Witam.Mam pytanie na podstawie którego czujnika ecu silnika zasterowuje cewkę od sterowania grzałką w kolektorze ssącym.Problem polega na tym że nie mam masy z ECU silnika na zasterowaniu cewki.Podejrzewam jakiś czujnik na wejściu do ECU(pewnie temperatury płynu)ale to tylko domysły.liczę na podpowiedz.Z góry dziękuję.
Witam. Od kilku tygodni walczę z pewnym problemem w moim volvo 440 2.0 (B20F) b+g. Silnik uruchamia się bez problemu, jednak po długim (6 i więcej godz.) postoju, gdy przejadę kilkaset metrów, przy wysprzęgleniu gaśnie. Po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej wolne obroty trzyma równo. Objaw ten występuje zarówna na benzynie jak i na gazie. Urządzenie...
Problem mam taki w moim dieslu. Na zimno ciężko pali trzeba go trzymać na rozruszniku dobre 40 sek żeby załapał. Jak już odpali brak mocy zdecydowanie wyczuwalny jakby mu ktoś ze 40 kucy zajumał. Co ciekawe kiedy silnik się rozgrzeje objawy ustępują. A teraz mały eksperyment na zimnym silniku: Kiedy już go odpalę gaszę i próbuję drugi raz a więc przekręcam...
Witam wszystkich. Potrzebuję Waszej pomocy i to bardzo pilnie. Posiadam Volvo V40 2.0 KOMBI 100KW/136KM benzyna z LPG. Auto długo stało nieruszane na parkingu, gdy zostawiałem samochód wszystko działało. Przy próbie odpalenia auta po około roku :(, samochód odpala, ale po chwili gaśnie. Po pewnym czasie trzymania na wyższych obrotach już nie gaśnie,...
Witam. Chciałbym się podzielić moją wiedzą na temat naprawy silnika HDI 2.0 140KM stosowanych w Peugeotach, Citroenach, Fordach i Volvo. Przeszukałem sporo internetu. Okazuje się, że sporo użytkowników tego silnika ma nierozwiązany ten problem. Problem ten nie jest informowany, rejestrowany przez komputer. Wielu właścicieli powymieniało już sporo podzespołów...
Jeśli chodzi ci o tą kontrolkę.... http://obrazki.elektroda.pl/8532964500_1... to powodem może być błąd o którym pisałeś a dokładnie zawór odcinający paliwa: Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony przez zawór odcinający paliwo. Zawór odcinający dopływ paliwa zaciął się w położeniu otwartym Jeśli...
Problem rozwiązany – trzeba jeździć, aby wpaść na coś. Falowanie na obrotach i bogata dawka to przepływomierz (wszystkie 3 zamienniki do śmieci). Używany oryginał, a raczej w zapasie drugi i na każdym inna moc (pewnie zużycie). Dodawanie gazu – czujnik temperatury płynu (jak spadła wskazówka, to sam dodawał gazu). Gaśnięcie w czasie jazdy – przekaźnik...
Witam ! Mam kłopot z klima w Volvo 1.9 dI 2003r 115KM Po raz drugi w przeciągu roku w samochodzie dochodzi do znacznego wzrostu ciśnienia , do tego stopnia iż czynnik otwiera zawór bezpieczeństwa na sprężarce . Mniej wiecej rok temu miałem dokładnie ten sam objaw podjechałem pod dom i nie wyłączyłem silnika , na chwile słyszalne było obniżenie obrotów...
czujnik temperatura silnik volvo czujnik temperatura volvo volvo czujnik temperatura
pilot poduszka volvo odłączenie przewodu świecy fotowoltaika stara instalacja
pralka electrolux reset ir2153 bramy
Tryb serwisowy pralki Haier - jak wejść i diagnozować? Tryb serwisowy pralki Haier HW70-BP1439 - instrukcja krok po kroku