Udało się znależć przyczyne? Bo mam ten sam problem.
problem jest tylko z rana,po pierwszym odpaleniu chodzi wzorowo i pózniej juz dobrze odpala,moze być zabity smok w baku,może schodzi przez noc paliwo i zapowietrza się?Jak mozna by to najlepiej sprawdzić?
witam ,powodem był uszkodzony sterownik mostu haldex ,dodatkowo przewody magistrali can przy skrzyni biegów.
zestaw w tym aucie to bedzie tylko palic wiecej nic nie bedzie dzialac. daj odczyt z cema am28f400 zrobie ci plik eprom i flash po twoje aut. wgrasz tylko do ecu i zapali.
Boziu wtryski i pompa do sprawdzenia.
Z przelewów paliwo jest Oddaj do kogoś, kto ma pojęcie.
Nie odpala? Brak mocy?
To jest ich problem ze nie odpala po remoncie. O nic nie musisz sie prosic.
Witam. Potrzebuję porady w sprawie mojego Volvo V50 2.4 D5 z 2007r. Dziś rano zgasł i już nie chce zapalić. Zero reakcji na kluczyk w pozycji III. Po zwarciu przekaźnika rozrusznik kręci, ale nie odpala. Czy może to być wina stacyjki? Jak ją sprawdzić?
Ustaw na znaki i zakręc silnikiem 2 razy ręcznie, jak nic nie koliduje to odpalaj.
Witam Volvo v90 D5 2017 rok tylne lewe światło pozycyjne przy odpalaniu zapala się i po chwili gaśnie, kierunkowskazy w tej lampie działają bezproblemowo co może być? Pozdrawiam Krzysztof
Ale odpala super od strzała, poziom naładowania w normie. To może jednak nie akumulator.??
Czy jak kilka razy włączysz i wyłączysz zapłon to odpala? Wydaje mi się, że ten samochód ma wstępną pompę paliwa w zbiorniku.
Pawel2255 Myślę, że z tą regulacją komputerową troszkę przesadziłeś. W swojej 70 już 2 razy robiłem rozrząd i ustawiłem kąt wtrysku idealnie bez kompa. Przy źle ustawionym kącie zapala się lampka od silnika. 2500TDI to motor starej generacji więc nie trzeba cudów żeby go ustawić Co innego D5. Pozdrawiam.
Witam rownierz mam problem z volvo v70 d5 02rok problem z zapaleniem kreci ladnie jesli prysne startu odpala bez problemu poliwo nie zchodzi nie wiem czy swiece zarowe powinny grzaz po pzekreceniu stacyjki, turbina jest dobra ale brak mocy dziala bo slychac i smarowanie tez wpozadku, wiecie co moze byc przyczyna jesli tak prosze o opinie>
Cześć. Mam do "wzięcia" VOLVO XC90 2005 rok 2.4 D5 163 KM, z ww. problemem tzn. Auto odpala tylko na plaka, jak odpali to można jeździć i jeździć- tak twierdzi obecny właściciel A jak trochę postoi to znów trzeba palić plakiem czy to może być problem cofania się paliwa? Dajcie jakieś sugestie bo nie wiem czy warto się w to "pchac".
Witam Wszystkich Zmotoryzowanych Elktronicznie i Mechanicznie.Od dłuzszego czasu borykam sie z problem dotyczacego auta Volvo XC 70 wersja Cross Cuntry 2.4 D5 AWD Naped na obie osie Diesel.Autko jest powypadkowe uderzone czołowo przesuniecie sie motoru o jakies 5cm do tyłu, Silnik odpala bez zarzutow ale po wrzuceniu jakichkolwiek biegów brak reakcji...
Witam, znam silnik d5 163 i 185 KM na wylot, ale pojawił się problem z odpalaniem po wymianie silnika. wymieniłem sam słupek z górą i cały osprzęt przełozyłem z wcześniejszego silnika. Auto bardzo długo kręci i raz zapali a raz nie, albo za 4 czy 5 razem po długim kręceniu. Podpinałem pod kompa i wykazuje "zbyt wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej)...
Sprawdziłem silnik na spokojnie i poszedłem tropem tego, że im jest zimniej, tym problem bardziej się nasila. Teraz np. jak temperatura jest w granicach 15-18 st. auto odpala od strzała i jedynie nierówno pracuje. Wszystko wskazuje na to, że zlokalizowałem problem, a jest nim czujnik temperatury wody. Jutro wkręcę go i zobaczę czy będzie od strzała...
Witam. Tak jak w opisie. Gość kupił auto z urwanym rozrząd em. Glowica po naprawie, auto odpala i równo chodzi. Po przejechaniu 2km auto nie jedzie tzn na każdym przełożeniu jest luz. Był jeden błąd związany z wybierak iem, ale dało się usunąć i nie powrócił. Obecnie brak błędów a auto nawet nie ruszy. Zdarza się że po rozlaczeniu akumulatora ruszy...
Cześć Mam dziwną przypadłość w moim xc90 d5 185. Mam zalany płyn chłodniczy do połowy między minimum i maksimum. Po rozgrzaniu płynu jest trochę mniej w układzie. Jeżeli zostawię samochód do wystygnięcia silnika to płyń będzie na tym samym albo niższym poziomie. Jeżeli na ciepłym silniku odkręcę korek to płyn pójdzie w górę i zostanie na tym poziomie...
D5 to 2.4, 2.5 to MSA15 na pompie. Ciśnienia faktycznie w ogóle się nie zgadzają. Całkowicie z kosmosu. Jak masz jeszcze tego drugiego Volviaka to od razu najpierw sprawdź w tamtym parametry bieżące co powinno być i później podmień czujnik. Na biegu jałowym powinno być koło 250-300 bar ale nie 700/800. Chociaż może to nie być czujnik tylko np regulator...
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
mam problem z volo xc90, auto rozpedza sie do około 140-150km/h turbo ma wartosc 2200 juz od 1500obr i pozniej trzyma równo cisnienie. wtryski ok tzn sprawdzane na przelewach cisnienie na listwie 240 przy odpalaniu i pozniej płynnie rosnie wraz ze wzrostem obr. dodam, że żadnych błędów w sterowniku niema jedyne co mi sie nie podoba to wskazania przepływki....
Witam. Mam taki problem w autku...nie kręci rozrusznik.Stacyjka podaje plusa na przekażnik rozrusznika lecz druga strona cewki przekażnika nie jest zasilana z CEM wyjście A3.Jeśli podam tam masę to po przekręceniu stacyjki rozrusznik kręci.Pytanie Czy CEM blokuje odpalanie auta ze względu na jakieś błędy asr , poduchy, skrzynia biegów autom?.Czy może...
volvo odpalać ciężka odpalać volvo volvo odpalać gasnąć
punto nierówno pracuje nawadnianie zawór onkyo bateria
RESET w mikrokontrolerach STM32, AVR, PIC – jak działa, źródła, inicjalizacja, supervisor Błąd P16DE w Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi 110KM