witam magistrala j1708 to ta para poniżej brązowo pomarańczowy na zdjęciu po prawej
Poniżej zamieszczam info na temat miejsca podłączenia do linii CAN oraz J1708 w Volvo, między innymi FH12 Jeżeli ktoś potrzebuje schematy do innych pojazdów to proszę pisać na priv.
1 +24 dr 2 can a bus J1708/J1587 3 can b bus J1708/J1587 7 srs 8 masa
MID 144 PID 91 Położenie pedału gazu w procentach Otrzymane z czujnika sygnału napięcie jest powyżej 4,3 V, jednostka sterująca pojazdu traktuje jako usterkę i generuje kod błędu. Możliwe przyczyny: Przerwa w przewodzie do masy. Przerwa w przewodzie zasilania. Zwarcie przewodu sygnałowego do wyższego napięcia. Wadliwy czujnik. Uszkodzony włącznik jałowych...
Texa podpowiadała ale w dość prymitywny sposób..... J1708 tu jest kluczem
Witam. Podaj nr. błędów z deski (MID,PSID,FMI,.......).
Witam kiedyś zajmowałem się takimi sprawami w Volvo . Najczęściej kable lubią sie przetrzeć na łączeniu z kabiną .
Witam. MID 146 SID 250 łącze informacyjne J1708. Komunikacja między jednostkami sterującymi pojazdu i wyświetlaczem, w lewym module tablicy rozdzielczej, odbywa się za pośrednictwem łącza informacyjnego SAE J1708 z protokołem SAE J1587. Usterka oprzyrządowania i usterka na niskim poziomie łącza informacyjnego SAE J1708 / SAE J1587 sygnalizowana jest...
MID 163 PID 224 FMI 12 Kod zabezpieczający immobilizera - Brak komunikacji pomiędzy modułem immobilizera a sterownikiem silnika. Błąd w kanale informacyjnym SAE J1708 lub sterowniku silnika.
MID 130 PSID 204 Parametr: Utrata komunikacji SAE J1939 z modułem sterującym układu hamulcowego MID136 FMI 8 Informacje otrzymane z jednostki sterującej hamulca są błędne. Mogą występować usterki w czujnikach prędkości koła. Sprawdź kody błędów w module sterującym hamulca (EBS / ABS MID136) MID 130 SID 250 Parametr: Kanał danych SAE J1708 FMI 9 Nieprawidłowa...
Napięcie musisz mierzyć na złączu deski INS to jest bardziej wiarygodne. Jeśli wszystko jest ok to niestety musisz podłączyć komputer diagnostyczny aby przekonać się gdzie tkwi bł. MID 146 SID 250 Łącze informacyjne J1708 Informacje ogólne Komunikacja między jednostkami sterującymi pojazdu i wyświetlaczem, w lewym module tablicy rozdzielczej, odbywa...
Przypadłością tych aut są kiepskie wiązki. To że wzrokowo nic nie widać nie znaczy że są ok. Lubi pękać izolacja i zassana do środka przewodu wilgoć robi swoje. Uruchom silnik i ustaw tempomatem obroty większe od jałowych. Podnieś maskę i poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (kabina-rama), najprawdopodobniej jest uszkodzona skrętka zielony+żółty odpowiadająca...
Witam, proszę o poradę gdzie szukać usterek dla poniższych błędów, dot. ciągnika siodłowego Volvo FH13, rok 2007: 1) AdBlue MID128 PPID275 FMI-2 - Temperatura filtra AdBlue - Niepełne lub błędne dane - wyłączony Losowo w czasie jazdy zaświeca się i gaśnie "silniczek" 2) Klimatyzacja MID 146 SID 250 FMI-9 - Łącze danych SAE J1708 (J1587) - Nieprawidłowy...
Na początek sprawdz czy działa Ci z Renuald DXI ze złączem diagnostycznym po lewej stronie kierownicy gniazdo OBDII Renuald DXI to prawie Volvo architektura elektroniki jest taka sama diagnoza odbywa sie po J1708. A jak sobie nie poradzisz to zapraszam do mnie, do Sokołowa masz niedaleko
Witam Błąd, który się wyświetla to: Volvo FH 12 2007r ECU klimatyzacji Szyna danych SAE J1708/J1587 Błąd komunikacji MID 146 SID 250 FMI 9 W serwisie powiedzieli że może być to uszkodzony sterownik klimy lub instalacja elektryczna. Czynnik został nabity, ale klima nie ruszyła. W zimę klima działała normalnie, potem zakładali gpsa i tu mogli coś poplątać...
z lewej strony bezpieczników masz złącza pod folią białe złącze niebieski z czerwonym can H i niebiesko biały can L (J1708 nigdzie nie podłączasz) i musisz wybrać program can FMS TRUCK STANDARD
Witam Przerysowałem to wszystko na schemat i do rozszyfrowania został mi jeden scalak. Jest to 8 pinowy scalak oznaczony na schemacie pytajnikiem. układ ten odpowiada prawdopodobnie za monitorowanie zajętości linii j1708. Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/7883015100_1...
Witam. Posiadam Volvo FH12 03r 460KM Dzisiaj wrócił mi samochód z trasy i kierowca zgłosił mi ze wyskoczyło kilka błędów, moglibyście pomóc i rozszyfrować te kody: MID:128 PID:172 FMI:3 MID:128 PID:107 FMI:5 MID:128 PID:111 FMI:1 MID:136 PID:4 FMI:7 MID:136 PID:201 FMI:9 MID:144 PID:84 FMI:2 MID:144 PID:84 FMI:14 MID:144 PID:46 FMI:1 MID:146 PID:250...
na pomarańczowym kablu napięcie mi skacze od 0 do 1,30v nie utrzymuje się stale napięcie na szarym mam 3,90v na żółtym 2,60v a zielony 2,30v czy na tym pomarańczowym ma tak skakać napięcie mam zakłócenia z innymi modułami Szary i pomarańczowy to nie jest CAN tylko J1708 i tylko na podobieństwie się kończy; Standard SAE J1708 (Society of Automotive...
Witam sprawa wygląda tak ze samochód podczas jazdy potrafi pokazać błąd tachografu ale najpierw wyłącza sie radio fm i zaczynają się błędy tachograf grubo rysuje zaniża kilometry , obroty silnika nie osiągają więcej niż 1400 obrotów. Dodam żę została zmieniona cała wiążka 4 kabli od skrzyni biegów od impulsatora do kabiny do kostek co troche pomogło...
(w ciężarówkach Volvo-Renault też w FMS brak info o paliwie) jest Chodziło mi w sensie że w J1939 nie ma informacji o paliwie, dlatego używamy konwertery do podłączenia dodatkowo J1708 A propo tematu to nie słyszałem żeby sam FM5300 bez konwertera czytał w osobówkach informacje o paliwie
mid128pid91fmi9, -Sygnał z pedału nie jest otrzymywany wystarczająco często lub jest go całkowity brak. przyczyna: Uszkodzony czujnik położenia pedału gazu. usterka łącza sea j1587/j1708, bląd jednostki sterującej mid128pid190fmi0,-Prędkość obrotowa silnika nadmierne obroty silnika. Przyczyna-nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem,silnik pracuje...
Panowie mam ostatnio dość ciekawą zagadkę z Volvo. Otóż nie można uruchomic silnika. Problem pojawia się w momencie gdy wszystkie wskazniki na desce nie dzialaja. Nie mozna rowniez odczytac kodow bledow, operacje jest wtedy nie dostepna. Gdy jednak uda sie uruchomic silnik sa takie oto bledy. 1) Engine ECU a) Accelerator pedal position- Communication...
Witam, Posiadam Volvo FH12 z 2003 roku bez ishift. Ostatnio nagle zaczęło się palić wiele kontrolek (od ABS, ładowania, tachografu). Występują komunikaty o problemie w sterowniku pojazdu, sterowniku hamulców oraz prędkościomierz nie działa. Ładowanie się pali, jednakże przy uruchomionym silniku napięcie jest na poziomie 27,5v Oto lista odczytanych błędów...
Jestem po dłuższej przerwie i po przemyśleniu mówię, że powodem są po prostu zakłócenia magistrali CAN bus, zaś komunikat to nic jak jeden z wielu możliwych fałszywych w takim układzie. Przyczyny mogą być rozmaite; proste jak drut, albo wymagać głębokiej analizy, użycia drogich zabawek i oprócz tej klasycznej wymagać specyficznej wiedzy w zakresie teletransmisji...
Witam! Oto błędy jakie wyświetla mi komp uter w moim ciągniku. Proszę mi powiedzieć co oznaczają i jak je wyeliminować następujące błędy. Wszystkie występują w w trakcje tygodniowej trasy. Volvo FH 460 KM, 2003r. 1. mid128 pid153 fmi4 2. mid 136 psid30 fmi 1 3. mid 136 psid23 fmi5 4. mid 136 psid30 fmi1 5. mid 140 pid177 fmi4 6. mid 144 pid 84 fmi14...
volvo hamulce volvo volvo wycieraczka volvo volvo wycieraczki volvo
lenovo blokada biosu blokada mastercook delonghi uszczelka
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Jak złożyć kolbę w ekspresie Gaggia Carezza Deluxe? Olej do kuszy podwodnej Mares Mini Sten - ile i jaki?