Kto ten przewód wymieniał? Ty, czy mechanik?
Skoro taki porządny mechanik od volvo to powinen wiedzieć gdzie szukać problemu. Kolego Damian, jak się powtórzy sytuacja to niestety jeszcze raz na diagnostyke u kogos innego, madrzejszego i dokładnie, w których modułach jest błąd komunikacji (przeskanować wszystkie)
Volvo v50 2.0d z kluczyka nie chce zapalić, na pych auto zapala ale nie reaguje wogle na pedał gazu. Miał ktoś może podobnie? Mechanik rozkłada ręce
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
nie przyrównujmy tego gów.... VAG do volva. Oczywiście , tylko że to G---jeździ, nie bywawsze u "drogich , cenionych , polecanych, znajomych' mechaników i elektryków. Pozdrawiam.
tez nie ,bo sprawdzał mechanik
Tu raczej usterka braku ciśnienia na cylindrze. Każdy DOBRY mechanik opanuje .
Normalne zdzierstwo to chyba serwis tyle kasuje a nie zaufany mechanik .
Auto do elektryka nie mechanika, mechanik nie powie ci co się z elektryką stało.
Nie opał. Wtryski zamontowałem, a końcówki wymienił mechanik.
Jak wymienić świece żarowe w Volvo v50 1,6d 2005r bo mechanik mi powiedział, że wszystkie są spalone?
Ok, mechanik na trasie jak robiłem to sugerował
W can niby wszystko jest dobrze tak twierdzi, mechanik. Mówi że mierzył can i jest ok.
Mechanik mówi, że to może być od pompy, bo nie ma smarowania.
Witam, mam prośbę. Byłem po wymianie rozrządu w Volvo 2.4 T, mianowicie rozrząd znajomy mechanik wymieniał rozrząd i od tamtej pory występuje błąd 644A, zmienny wał rozrządu, błędny sygnał. Rozrząd prawidłowo ustawiony, a błąd po jakimś czasie od usunięcia dalej występuje.
Pierwszy raz sprawdzalem u znajomego na stacji diagnostycznej i byly takie bledy jak teraz. Ale bylem tez u mechanika ktory mowil ze czujnik i wymienilem ale nie pomoglo (diagnosta- mechanik - diagnosta) pompa ma takie same numery.
Chodzi właśnie o wlasciwa diagnize. Aby mechanik postawił trafna żeby nie wymieniać bez potrzeby tak jak tego termostatu
Odpala normalnie nie dymi z korka oleju mój mechanik podejrzewa wtryski ale staram się że może jest jakiś inny problem niż wtryski
O to jest bardzo trudne pytanie, ale jeśli mnie pamięć nie myli o czym mówił mój mechanik to tak właśnie jest.
Jejku no to może inne łożysko buczy? Daj to mechanikowi to podczas jazdy wyłapie o co chodzi.
Po czyszczeniu silnik pracowal cicho i rowno . Problemy zaczely sie po kilku dniach. Mechanik sprawdzal i jechal sa mochodem i bledy widzial. Myslal ze jest gdzies zwarcie, powiedzial ze to moze byc wina. Sprzegla od sprezarki AC. Po odlaczeniu AC problemy znikly na kilka dni, ale razem z mechanikiem ;) Bylam w serwisie volvo i podpiecie pod komputer...
A kolego w czym problem pogadać z mechanikiem ze serwisu na prywatną robotę?. Chociaż ich znam nie załatwię za ciebie bo stwierdzisz że zarobiłem za pośrednictwo nie wiadomo ile. Pozdrów elektryka/chłodnika Bogdana. Dodano po 1 Weź mechanika do baru Taurus na golonkę. Po prawej stronie koło zakładu mięsnego 3 km od końca obwodnicy.
Dokładnie jak bym miał opisać problem mojego Volvo. Z tym że przebieg trochę mniejszy bo 166 000. Jest też jeszcze jedna sprawa latem bardzo się nagrzewa. Mam wrażenie, że wcześniej tak nie było. Mój mechanik jest bezradny. Wiem, napiszecie, żeby zmienić mechanika, ale to nie pierwszy "bezradny".
podejrzewam, że może być przepustnica do czyszczenia lub kończy się silniczek krokowy - można to samemu jakoś naprawić czy raczej mechanik i czy to duży koszt?
Witam, posiadam Volvo V40 2.0T 165KM . Mechanik na pierwszy rzut oka zdiagnozował właśnie ten czujnik (samochód przygasa na niskich obrotach). Jest jakaś możliwość żeby ten czujnik zmierzyć? On powinien mieć jakąś rezystancje? Bo jeśli dobrze rozumiem zasadę jego działania powinien po podaniu napięcia się otwierać/zamykać prawda? Jakie napięcie powinno...
Mechanik podczas jazdy, nagrał wykres sond. Sondy przed katalizatorem czasami łapały stan 0. Jedna rzadko, druga bardzo często. Czy to normalne?
Co to znaczy pięknie , przecież to stary rechot. I stary samochód może jeździć, ale do tego trzeba mieć olej w głowie. Nie widzisz, że coraz więcej osób szuka pomocy po "WIELKICH" mechanikach?
Czesc, mam pytanie pojawil sie u mnie podobny problem, jak został rozwiazany Twoj czego szukac albo co mowic mechanikowi zeby pol auta nie rozwalili ?? Dziki za info zwrotne
Hej, Trzeci mechanik potwierdził przypuszczenie drugiego. Najprawdopodobniej wina czujnika DPF...
Cześć, Kontrolowałbym poziom oleju aby nie zabrakło, oprócz tego posprawdzałbym parę rzeczy, np. to czy po odkręceniu korka nie ma zbyt dużych przedmuchów, czyli czy nie wydostaje się zbyt dużo powietrza(spalin) z komory silnika. Tak z ciekawości czy wyciek nie został spowodowany zbyt dużym ciśnieniem w komorze. Natomiast warto zagadać więcej z mechanikiem,...
Krótkie pytanie: Czy można do silnika Renault Scenic 1.9dT z 97roku, zamiast oryginalnej pompy Lucas o oznaczeniu F8Qt LTN03 R8448B022A założyć pompę o oznaczeniu R8448B261B ewentualnie R8448B034A Obie podobno z Volvo. Czy są jakieś przeciwwskazania? Mechanik twierdzi, że można. Ale wygląda, że tego jeszcze nie robił.
Tak, kilku mechaników sprawdzało samochód i każdy stwierdził elektryczny układ wspomagania kierownicy
Witam Posiadam Volvo fh 380km z 2001 mam w nim częste awarie czujnika doładowania a mianowicie w ostatnim czasie raz na 1 max 2 miesiące. czujniki zakładam oryginalne. wcześniej kupowałem w internecie jak działo się to 1 raz w roku. Ostatnio założyłem w servisie volvo bo tak mi doradził mechanik z volvo że jak coś to niech oni się tym martwią. Jak na...
Pozostaje Ci wyprawa poza wieś. Z pewnością znajdziesz lepszych mechaników. Pozdrawiam.
Witam posiadam volvo v 50 o nie działa radio było już u paru mechaników i nic Radio przestało działać jak cofając uderzyłam prawym bokiem w słup i trzeba bylo oddać do blacharza od tej pory nie działa proszę o pomoc mój email to renia162(at)buziaczek.pl
Ja mam identyczny problem, a nawet więcej. Ale od początku. Wsadzam nieraz kluczyk i brak reakcji, blokada nie zwalnia. Kilkanaście razy trzeba wsadzić i wyjąć kluczyk i za którymś razem załapie. Ostatnio miałem nawet taki przypadek, że wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracuje. Włożyłem ponownie i zgasiłem. Żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Wiecie...
Mechanik podłączał komputer i twierdził ze zawór jest sprawny bo nim sterował z komputera
Skoro masz już Audi A4 i wiesz co w nim "piszczy" to lepiej doprowadzić je do dobrego stanu użytecznego i cieszyć się sprawdzonym autem, niż pchać się w Volvo nieznanego pochodzenia. Jeśli mechanik nie potrafi pomóc to należy go zmienić, jechać na szarpaki, niech stwierdzą co się sypie i wymienić. Warto zainwestować w opony z wysokim profilem co dodatkowo...
Tylko Volvo... forever. Audi zachłysnęło się całą elektroniką i teraz są z tym problemy... Tak testy zderzeniowe im wychodzą ale wszystko robią na zasadzie parę lat i złomować albo słono płacić za części. Volvo jest solidne i nie trzeba biegać po mechanikach.
Silnik wylatuje z auta i będzie przeszczepiony inny silnik. W wolnej chwili zajrzyjmy do tego silnika, jeśli oring lub pęknięty, to zrobimy ten jeden cylinder i będzie na zapas. Bo jeśli to korozja, to reszta też do wywalenia, koszt samych części wtedy około 8 tys. Dzwoniłem do 2 mechaników, na tekst FL6 było no to taki wynalazek.
Wiem ,że to nie takie proste lecz w serwisie Volvo w Pszczynie ostatnio mechanik wymieniał drążek podłużny w tak delikatny sposób jak gdyby układ kierowniczy był ze szkła.Piszę o tym dlatego,że opowiadał iż mieli przypadki w których klienci na własną rękę dłubali przy układzie kierowniczym (wymiany gałek,drążków) a potem wizyta w serwisie bo coś nie...
Witam serdecznie mam podobny problem ze świecami wstępnego podgrzewania w volvo 850 ale to te same silniki 2,5 tdi ze same świece działają ale one już nie dostają prądu moje pytanie gdzie znaleść ten przekaźnik obsługujący te dodatkowe świece podgrzewania wody, bo szukaliśmy z mechanikiem bez skutku
Znajomy ma volvo V40 tdi i ma ten sam problem. Mechanik stwierdził, że może to być uszkodzony czujnik temperatury paliwa.
Po co to gdybanie? Jak ja Ci powiem, że co rok to będzie to prawdziwe?! Oczywiście, że tak! To tylko mechanika i w zależności od warunków pracy następuje zużycie omawianych elementów! Tak więc nie gdybaj i jeśli mechanik twierdzi, że trzeba wymieniać to wymieniaj!
temat zamykam, mechanik wymienił jeszcze raz czujnik ciśnienia doładowania i samochód działa super :)
Tiaaa.... "technik mechanik"..... Prasę posiada?
Jak na razie to mechanik wysyła mnie do Volvo servisu ponieważ trzeba zrobić adaptacje pompy do danego auta a nikt w moim mieście nie ma takiego compa. Czy może jest ktoś w obrębie Kutna kto może to zrobić. Sprawdzane były wiązki i reszta napięcie jest ponieważ miałem wcześniejszą pompę która miała inny numer i działała tylko że wyła przy skrętach tak...
sprawdz caly zaplon swiece przewody cewka ewentualnie czy jakies podcisnienia nie pospadaly nie zacisnely sie jak komputer muwi ze jest ok to musi byc jakas blachostka a przynajmniej powinna ten gostek widział wogule kiedy volvo FH12 Dodano po 7 A na tym autku załamał się serwis volvo i wielu mechaników ja tez mam go dość, ale jeszcze próbuje
Nie masz przypadkiem takiego zaworu w swoim układzie , twój najlepszy mechanik powinien znać taki zawór i jego działanie. Podałem opis techniczny z scanii bo do volva niestety nie dysponuję.
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Sprawa rozwiązana okazał się tylko spalony bezpiecznik 41, jednak nie ma co ufać mechanikom podobno dwóch sprawdzało bezpiecznik...
No ok. Więc teraz mechanik i doprowadzanie go do normalnego stanu, czy lepiej sprzedać?
Niestety mojej przygody ciąg dalszy... Po wymianie uszczelki pod głowicą, rozrządu, oleju itp samochód po przejechaniu kilkunastu kilometrów pokazał gotujący silnik. W zasadzie wskazówka zaczęła "skakać" a potem zatrzymała się na czerwonym. Obroty falują jak stoję, płyn w chłodnicy wywala jak odkręcam. Ktoś może ma pomysł co to? Czy może być tak, że...
Namiary na ten serwis nic nie wniosą do dyskusji. Uważam że Samochód powinien trafić w ręce fachowca , zaczyna mi się wydawać że mechanikowi skończyła się wiedza albo wogóle nie ma pojęcia co naprawia i jak tak naprawdę działa taki silnik Nie wróżę wczesnego zakończenia tej naprawy , nic na to nie wskazuje co najlepsze zaraz pewnie będzie trzeba płacić...
Być może stało się to ze zjazdu ze wzniesienia, bez udziału pedału przyspieszenia. Raz takie coś już było wysiadł czujnik, mechanik mówił że to dość awaryjne badziewie Dodano po 1 Albo klapka w przyszłym tygodniu spróbuję to ogarnąć, na razie nic się nie dzieje czy udało się zdiagnozować usterkę?
Serwisy i żadnej informacji bo sami niewiele wiedzą ale znam dobrych mechaników jeżeli chodzi o Volvo itd. Dodano po 6 Jaki ma być ten schemat ? posiadam wszystkie proszę podać tylko czego ma dotyczyć Proszę podać rok i model.
Walnij się w czerep!!!!! Poczytaj zasady pisania w dziale!! Kontrolki się nie palą tylko świecą Czyli są sprawne tylko trochę inaczej A i mechanik lepiej niech nie grzebie w elektryce
Mechanicy mi to robili i to 2 mechaników To reklamuj aż będzie dobrze.
Warto wspomnieć że większość części do tego volvo pasuje od renault i są sporo tańsze np- pasek klinowy do volvo kosztuje 130zł, do renault 80 a jest identyczny. Warto więc pytać mechaników czy nie będzie pasować część od renówki
Witajcie elektrodziarze. Mam kłopot z aku w Volvo V50. Pada przez noc do zera. Pobór prądu na postoju to 9A spadające liniowo do 4,8A w kilka minut. Mechanicy elektrycy magicy nie wiedzą. Jakie są wasze pomysły?
Powiem inaczej i trochę dokładniej. Auto było serwisowane w firmie zajmującej się wyłącznie marką Volvo (bez antyreklamy) na Śląsku. W samochodzie wymieniano zawór EGR dwa lub trzy razy, jednakże to nie pomogło. Wtedy zaczęto szukać innej przyczyny: wyczyszczono wiązki kabli i wgrano nowe oprogramowanie (flash, klon - nie jestem elektrykiem ani mechanikiem,...
Volvo odebrane jednak mechanik na moje pytanie :Czy usterka została znaleziona? po chwili ciszy odpowiedział: Zmieniliśmy tyle części, że musi być dobrze. Trzeba pojeździć i obserwować. Hahahaha Ogólnie za przyczynę usterki uznał uszkodzony skraplacz wody z układu pneumatycznego i przez to wodę w wielozaworze. I tak wymienił: Skraplacz, filtr, wielozawór...
to bede sprawdzal we wtorek jak mi mechanik podłączy ciśnieniomierz musze zrobic te kilkadziesiat km az do awarii
Dzieki hak mechanik ogarnie pompe to sprawdze to wszystko. Mam nadziwhe ze to nie uszczelka
To tylko dobry mechanik znający te silniki na pamięć jest ci wstanie pomóc .Pozdrawiam
Od długiego czasu jeżdżę na Valeo EGR (elektronika w nim: czujnik i opornik, nie trudne do wymiany), Loro ściągnąłem, kupiłem pewnie niepotrzebnie nowy wąż do intercoolera, dodatkowo kolega mechanik zrobił taką gumową opaskę na te węże od spalin i zero problemów, zero błędów. Intercooler stary był szczelny. Temat zamknięty
Witam wszystkich ! Po postoju ok 7 tygodni ... Przestały działać światła stop w lampach z tyłu i trzeci stop na szybie . Sprawdzona masa , bezpieczniki , żarówki .... Zworka w czujnik stopu też nie pomogła ...Proszę o pomoc dwóch mechaników rozłożyło ręce .....
Pewien mechanik kazał mi się dowiedzieć jakie ma ciśnienie na garach volvo F16 88rok 470 KM. Google nie pomogły, nie mogłem tego znaleźć. Proszę o pomoc.
Witam potrzebuje pomocy, w sumie to moj mechanik pacjent to volvo v70 2.5 t 231 koni b5254t 2010 schemat jak ustawić rozrzad bo wydsje mi sie ze coś spierniczył i nie jest tak jak powinno byc.
Witam, Ja miałem w swoim Volvo identyczny przypadek z falowaniem obrotów. Pojechałem do warsztatu gdzie mechanik podpiął się lapkiem do sterownika i stwierdził nieprawidłowy sygnał z sondy lambda. Po wymianie sondy silnik przestał falować. Oczywiście może być też inna przyczyna ale warto sprawdzić najpierw czy sygnał z sondy jest prawidłowy. Pozdrawiam,
Poszukuję wszelakiej dokumentacji do koparki VOLVO EC15 (mam EC15B XTV / 2006) serwis-manual etc. Znalazłem tylko ogólną instrukcje obsługi :( Chce się dobrać do maszyny i trochę ją ponaprawiać/wykonać serwis/przegląd z kolegą mechanikiem samochodowym etc. trochę danych by się przydało. Pozdrawiam
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam. :) Pisze to co powiedział mi mechanik. Na Ten post trafiłem bo mam podobny, ale jednak inny :) problem z volvo S60. Pozdrawiam
kumpel -mechanik z vw odczytał mi kod błędu ale nie komentował co i jak.
Z całym szacunkiem do przedmówcy, ale najpierw piszesz żebym nie wydziwiał, a później zmieniasz odpowiedź, żebym oddał auto do naprawy. Owszem gdybym miał możliwość oddałbym je do naprawy, ale przeprowadziłem się w bieszczady gdzie nie mam zaufanych mechaników (jeden ukręcił mi zawory w volvo s80, a miał tylko rozrząd zrobić...) Mój zaprzyjaźniony i...
Mechanik usunął te błędy jednak po przejechaniu zaledwie kilkunastu metrów "check" zapalił się ponownie.
u mnie świece OK, Cewki ok, instalacja nowa , ciśinienie 13-14 atm. Nie wiem co jest a jeszcze na dodatek mechanik uszkodził kółko wałka ssacego i jest lipa!!!!
Też kiedyś miałem problem z czujnikami parkowania i wyczytałem gdzieś taki sposób: Wyczyścić do sucha wszystkie czujniki i po wrzuceniu wstecznego aktywujemy czujniki. Następnie poślinić palec i delikatnie muskać powierzchnię czujnika, i powinieneś wyczuć lekkie mrowienie na palcu. jest to oznaka, że czujnik działa. Na czujniku który nie działa powinieneś...
Mechanik powiedzial ze moze lapac lewe powietrze.Wspomnial tez o tym czujniku ze moze byc juz zepsuty.Po weekendzie podjade do innego mechanika.Zobacze co tam mi powiedza.
Hurtownie takie jak InterCars, Autos itp organizują odpłatne szkolenia dla mechaników.
Nie ma czego czyścić, z ciekawości co wymieniałeś w tym moście? Bo do tej pory w volvo nie miałem ani razu problemu z mechaniką napędu.
Witam serdecznie. Jak został rozwiązany problem? Mam to samo a mechanik rozkłada ręce pomału.... Proszę o Odpowiedz Pozdrawiam serdecznie
POdepnij komputer skoro jesteś mechanikiem. Przynajmniej będziesz wiedział jakie błędy ma.
Witam , volvo v60 2.0 z 2015 r , 181KM, cztery cylindry diesel, kompletnie i nagle stracił moc. Nie dało się nawet zjechać z ulicy. Mechanik wraz z komputerem wskazali zawór EGR. numer 31422315. Co można z tym zrobić ? Czyszczenie , regeneracja czy tylko wymiana na nowy? Pozdrawiam Michał
Mechanik mówił o zaworze od przyczepy że jest uszkodzony i trzeba go zregenerować, bo upuszcza powietrze i osuszacz nie da rady. Zrobię to i zobaczymy Dzięki za podpowiedz
Faktycznie problemem były "wypadające" biegi. Do naprawy wziął się w końcu mechanik znający się na rzeczy. Wymienione zostało sprzęgło i synchronizator w skrzyni biegów.
Nikt ci nie każe jechać do ASO Volvo, Sa mechanicy co mają tez interfejsy diagnostyczne. Na poczatek to możesz zamienić lampy stronami, bo to jesteś w stanie zrobić i zobaczyć. Kable sie nie luzują z regóły no chyba ze ktoś grzebał, albo pękła wtyczka, o czym nie słyszałem. Jak ci się palnik xenonowy rozłączy, to przetwornica sie spali, bo nie nalezy...
a mechanik mówił że na wolnych ma mieć między 2.5 a 2.9 a na ful gazie od 4.5 do 4.9. Z jakiej firmy ten mechanik specyfikacja mówi całkiem cos innego. Jeśli nie ma tam pompy mechanicznej tylko elektryczna to w jaki sposób ciśnienie ma wzrastać na wyższych obrotach?
Witam, też mam auto z takim silnikiem z tym że mi szarpał podczas jazdy ale na wolnych obrotach już nie. W moim przypadku była to głowica i krzywy jeden korbowód. Tłok z krzywym korbowodem wystawał ponad blok 0,4mm a pozostałe 0,8mm. Jeśli chodzi o mechaników nawet tych z aso to jest porażka.
Kiepski ten mechanik chyba, pierw sprawdzenie bezpieczników potem sprawdzenie kostki stacyjki. Gdzieś najwyraźniej brakuje zasilania.
Witam, mam kłopot z Volvo XC 60 2,0t T5 245km rok 2015. Auto zaczęło się przegrzewać i brak ogrzewania. Po diagnozach mechaników (bez podłączenia do vidy) wymieniłem pompę wody i termostat, kłopot nie ustał. Dzisiaj podłączyłem pod vidę i okazuje się, że pompa czasami nie załącza się (jest nowa) i wtedy ogrzewanie ginie, a temperatura rośnie. Czy to...
Oleju ubywa dość znacznie, zrobiłem około 3500km i ze stanu pełnego zrobiło się pół. Olej wycieka na taką plastykową "półkę" na dole przy chłodnicy. Dużo jeżdżę po autostradach ze znaczną prędkością, po mieście tego ubytku nie było tak widać. Mechanik powiedział że wymiana turbiny ratuje sytuację.
Witam, na początku przedstawię krótką historie awarii samochodu. Jakiś czas temu zszedłem do garażu i chciałem przepalić samochód który jeszcze nie należy do mnie jako do właściciela, ale jest pod moją opieką. Samochód stoi w garażu praktycznie cały czas, nie jest jeżdżony. W marcu ostatni raz wyjechałem nim na ogród bo potrzebowałem miejsce w garażu,...
Czesc, mam pytanie pojawil sie u mnie podobny problem, jak został rozwiazany Twoj czego szukac albo co mowic mechanikowi zeby pol auta nie rozwalili ?? Dziki za info zwrotne
Dzieki wielkie poszukam nieszczelnosci moze akurat sie obejdzie bez wizyty u mechanika. Dodano po 3 Jak to nie pomoże moze ten czujnik wymienię, musze gdzieś podpatrzec jeszcze jak to zrobic :D mechanik ze mnie żaden ale "złota rączka" wiec damy rade Dziękować
Ale jak kolega niema pewnego warsztatu obok siebie, to co ma zrobić??? Robienie rzeczy, które innym kiedyś pomogły, "bo było tak samo", jest stratą czasu i pieniędzy. Najpierw prawidłowa diagnoza, póżniej naprawa. Jestem w branży kilkadziesiąt lat i w wielu przypadkach, koszt naprawy w serwisie to mała część tego co klient wydał na naprawę zanim trafił...
Witam, potrzebuję pomocy w znalezieniu w czym tkwi problem Volvo FH 13 z 2012r 460KM przejechane 580 tyś po przejechaniu około 30 km Volvo rozłącza bieg i przestaje jechać pojawia się błąd MID 130 PSID 25 FMI 0 dodam że zaczęliśmy od wymiany kompletnego sprzęgła ale to nie pomogło mechanik obejrzał i stwierdził że w skrzyni jest wszystko ok, prawa wiązka...
Witam wszystkich! Wiem, że temat był wielokrotnie poruszany na forum ale odpowiedzi które otrzymałem nie rozwiązały mojego problemu a trochę czasu już upłynęło więc może ktoś coś nowego odkrył/wpadł na inny pomysł. Problem polega na czarnym kopceniu Scani r420, wtryski zostały ustawione, turbosprężarka zregenerowana, filtry powietrza wymienione i jak...
Daj teraz zarobić następnemu mechanikowi, aby rozebrał i stwierdził czy części są nowe. Na przyszłość stój przy samochodzie i patrz co z nim robią. Albo wierz, że usługę wykonano rzetelnie. Już widzę jak mechanik pozwoli stać sobie nad głową i będzie chętnie wysłuchiwał mądrowania i pouczania przez kogoś komu wydaje się że naczytał się głupot w internecie...
Bo do mechanika samochodu już nie oddam, choćby nie wiem co. Kolego oddałeś niekompetentnym ludziom a nie mechanikom znającym się na rzeczy. Swoją drogą VR6 , bmw, MB, volvo to garstka ludzi ogarnia tak na prawdę. I pchanie na siłę wymieniaczom olei i opon to strzał we własne kolano , wiem do kogo masz pretensje. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości,...
Witam chce ogłosić rozwiązanie drgań nadmiernych silnika a więc całą wibracje przenoszona na karoserje dawała poduszka silnika po lewej stronie pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego i chce tylko dodać że porady mechaników odnośnie dwumasy i kola pasowego które to oto powodują wibracje są wyssane z palca i naciąganiem podrawiam
mechanik volvo mechanik citroen atego mechanik
pomiar pasma przenoszenia schemat peugeot partner projektor telefonu
blokada drzwi simering whirpool
Interfejs i oprogramowanie do Citroen C2 1.6 2004 Trudny rozruch zimnego silnika Kia 1.4 diesel