Skoro taki porządny mechanik od volvo to powinen wiedzieć gdzie szukać problemu. Kolego Damian, jak się powtórzy sytuacja to niestety jeszcze raz na diagnostyke u kogos innego, madrzejszego i dokładnie, w których modułach jest błąd komunikacji (przeskanować wszystkie)
Tu raczej usterka braku ciśnienia na cylindrze. Każdy DOBRY mechanik opanuje .
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Być może stało się to ze zjazdu ze wzniesienia, bez udziału pedału przyspieszenia. Raz takie coś już było wysiadł czujnik, mechanik mówił że to dość awaryjne badziewie Dodano po 1 Albo klapka w przyszłym tygodniu spróbuję to ogarnąć, na razie nic się nie dzieje czy udało się zdiagnozować usterkę?
Auto do elektryka nie mechanika, mechanik nie powie ci co się z elektryką stało.
Volvo v50 2.0d z kluczyka nie chce zapalić, na pych auto zapala ale nie reaguje wogle na pedał gazu. Miał ktoś może podobnie? Mechanik rozkłada ręce
Nie masz przypadkiem takiego zaworu w swoim układzie , twój najlepszy mechanik powinien znać taki zawór i jego działanie. Podałem opis techniczny z scanii bo do volva niestety nie dysponuję.
Pierwszy raz sprawdzalem u znajomego na stacji diagnostycznej i byly takie bledy jak teraz. Ale bylem tez u mechanika ktory mowil ze czujnik i wymienilem ale nie pomoglo (diagnosta- mechanik - diagnosta) pompa ma takie same numery.
Błąd się pojawił 3 tygodnie temu. Brak przyspieszenia odczuwalny szczególnie w upalne dni. Dawno już obstawiałem EGR, ale mechanik jeździł ze mną z laptopem i stwierdził, że się otwiera i zamyka. Dlatego sam sobie go podpiąłem pod OBD II i zobaczyłem tę usterkę.
Odpala normalnie nie dymi z korka oleju mój mechanik podejrzewa wtryski ale staram się że może jest jakiś inny problem niż wtryski
a mechanik mówił że na wolnych ma mieć między 2.5 a 2.9 a na ful gazie od 4.5 do 4.9. Z jakiej firmy ten mechanik specyfikacja mówi całkiem cos innego. Jeśli nie ma tam pompy mechanicznej tylko elektryczna to w jaki sposób ciśnienie ma wzrastać na wyższych obrotach?
Ok, mechanik na trasie jak robiłem to sugerował
Miałem delikatnego dzwona, poszedł wąchać i roztrzaskał się zbiornik. Mechanik zrobił zawieszenie, ale poucinał przewody, rurki od płynów i teraz nie bardzo wiem, jak te rolki podłączyć z powrotem, gdyż są 2 pompki i każda ma 2 wyloty, a pompka wysokociśnieniowa, czyli na lampy, ma tylko jedną rurkę, podobnie do wycieraczek, gdyż spryskiwacze są tylko...
Mechanik podczas jazdy, nagrał wykres sond. Sondy przed katalizatorem czasami łapały stan 0. Jedna rzadko, druga bardzo często. Czy to normalne?
Chodzi właśnie o wlasciwa diagnize. Aby mechanik postawił trafna żeby nie wymieniać bez potrzeby tak jak tego termostatu
Ja mam identyczny problem, a nawet więcej. Ale od początku. Wsadzam nieraz kluczyk i brak reakcji, blokada nie zwalnia. Kilkanaście razy trzeba wsadzić i wyjąć kluczyk i za którymś razem załapie. Ostatnio miałem nawet taki przypadek, że wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracuje. Włożyłem ponownie i zgasiłem. Żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Wiecie...
Witam, mam prośbę. Byłem po wymianie rozrządu w Volvo 2.4 T, mianowicie rozrząd znajomy mechanik wymieniał rozrząd i od tamtej pory występuje błąd 644A, zmienny wał rozrządu, błędny sygnał. Rozrząd prawidłowo ustawiony, a błąd po jakimś czasie od usunięcia dalej występuje.
Od długiego czasu jeżdżę na Valeo EGR (elektronika w nim: czujnik i opornik, nie trudne do wymiany), Loro ściągnąłem, kupiłem pewnie niepotrzebnie nowy wąż do intercoolera, dodatkowo kolega mechanik zrobił taką gumową opaskę na te węże od spalin i zero problemów, zero błędów. Intercooler stary był szczelny. Temat zamknięty
Mechanik mówi, że to może być od pompy, bo nie ma smarowania.
Witam . Mam problem z hamulcami tylnich osi . Dodam ze dopiero zaczynam tym autem jezdzic z ładunkiem . Załadowałem dzisiaj 20 ton kamienia i podczas jazdy gdy zacząłem hamować wyskoczył blad abs . ( usterka mechaniczna lub elektryczna prawa strona 2 oś ) . Auto tez bardzo słabo hamuje . Trzeba mocno naciskać hamulec i czuć ze hamuje tylko przód . Po...
J_Bravo chciałbym odpowiedzieć na twoje pytanie więc tak dla jasności ja napisałem wyraźnie że jak na moje to wiedza się mechanikowi skończyła albo nie wie on jak ten silnik ma działać Nie napisałem że w Boschu nie ma fachowców . Nie każdy przecież wie wszystko może mechanik nie ma doświadczenia?. Ani ty ani ja nie możemy ocenić wiedzy tego mechanika....
Witam, mam sprawę. Od niedawna mam V70 2.5FT 200 km i dzisiaj mechanik sprawdził ciśnienie na cylindrach i wyszło: 1 cyl 8 bar 2 cyl 11 bar 3 cyl 8 bar 4 cyl 12 bar 5 cyl 12 bar Płynu raczej nie ubywa, oleju też raczej nie (mam od niedawna auto, to oleju nie jestem pewien). Na analizatorze spalin spaliny ponoć są bardzo dobre. Były wkręcone różne świece,...
Z całym szacunkiem do przedmówcy, ale najpierw piszesz żebym nie wydziwiał, a później zmieniasz odpowiedź, żebym oddał auto do naprawy. Owszem gdybym miał możliwość oddałbym je do naprawy, ale przeprowadziłem się w bieszczady gdzie nie mam zaufanych mechaników (jeden ukręcił mi zawory w volvo s80, a miał tylko rozrząd zrobić...) Mój zaprzyjaźniony i...
Dzień dobry. Mam Volvo 940 2.4D po wymianie jednego przewodu wtryskowego pompa nie podaje paliwa. Rzucił palenie. Proszę o podpowiedź co się dzieje. Mechanik naprawiający pompy i wtryskiwacze zaproponował poluzowanie przewodu przy wtryskiwaczu i jak będzie piana leciała to żeby przywieźć wtryskiwacz. Zaznaczam, że przed wymianą przewodu auto odpalało...
Wystarczy króciec doprowadzający perę wodną dać między filtr powietrza a turbinę tak aby był jak najbliżej turbiny. Dokładnie o to chodziło i to był najprostszy sposób doprowadzenia pary, natomiast efekty nie były za mocne więc mechanik poradził żebym wpiął się w przewód od odmy i rezultaty są na poziomie 4-5l. oszczędności paliwa czyli ok. 40% i volvo...
Witam Proszę o informację co oznacza kod błędu EMS P24F872 Volvo FH 4 Euro 6 Dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/1692980800_... Dodano po 56 https://obrazki.elektroda.pl/4781315900_... Witam Proszę o informację co oznacza kod błędu EMS P24F872 Volvo FH 4 Euro 6 Dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/1692980800_...
Witam. Również mam podobny problem. Volvo XC70 2,4 D5 185 KM, przebieg 490 000 km. Po dłuższym postoju 2-3 dni po uruchomieniu falują obroty (700-800), silnik się dławi i mocno trzęsie, raz kiedyś zgasł nawet. Jeśli dodam gazu na 1100-1200, pracuje normalnie. Taka sytuacja trwa kilkadziesiąt sekund, potem pracuje w miarę równo. ALE od dłuższego czasu...
Dzięki, taka była pierwsza diagnoza, tyle że wtryski oddane do sprawdzenia, tego niby nie potwierdziły, nie było też typowych oznak. Samochód ładnych parę lat, super wóz, ostatnio rzadko używany, ale niedawno zrobił trasę, blisko 2000 km. Ten znajomy mechanik śmiał, że to pancerne silniki, tłok rozwalony, ale wał, cylindry, głowica całe, a pewnie coś...
Witam. Mam pewien problem z Volvo V50 2.0d 100kW, a mianowicie taki, że wygląda tak, że turbina się załącza. A według komputera wszystko jest ok. Miałem wymieniony EGR, czujnik wału rozrządu, czujnik od przepływomierza, czujnik doładowania, DPF wycięty, oprogramowanie wgrane, wtryski po 3 regeneracji zostały wymienione na inne, wyczyszczony kolektor....
Witam. Nie jeszcze nie ogarnelem. Za 2tyg auto jedzie na serwis. Mechanik mowil ze 80% to wtryski i pompowtryski. Trzeba wyjmować i na stole sprawdzać. Zrobie to się odezwę. Teraz jeszcze zaczęło cos brac lepiej adblu to kierowca twierdzi ze troche się poprawilo
Witam wszystkich. To i ja dorzucę swoje trzy grosze do tego tematu. Sam mam 1.6 HDi 110km 9HZ i dokładnie ten sam problem - bajorko wokół czterech wtrysków. Po dokładnym umyciu góry silnika diagnoza - wyciek oleju spod szpilek. Dokręcenie szpilek - nie pomogło. Uszczelnienie szpilek na klej do gwintów (Loctite 243) przyniosło porządany efekt na trzech...
Dokładnie jak bym miał opisać problem mojego Volvo. Z tym że przebieg trochę mniejszy bo 166 000. Jest też jeszcze jedna sprawa latem bardzo się nagrzewa. Mam wrażenie, że wcześniej tak nie było. Mój mechanik jest bezradny. Wiem, napiszecie, żeby zmienić mechanika, ale to nie pierwszy "bezradny".
Kupiłem Auto od handlarza i zapewniał mnie że taka dziwna praca silnika to normalka w przy zmiennej fazie. Jego mechanik mówił, że nie. Teraz mam pytanie. Oprócz tego, że samochód może mi stanąć w każdej chwili i po 30 minutach zaczyna klekotać to mogą być jeszcze jakieś inne objawy ? Bo na przykład przy zimnym silniku pracuje jak "ta lala" po rozgrzaniu...
Witam, Ja miałem w swoim Volvo identyczny przypadek z falowaniem obrotów. Pojechałem do warsztatu gdzie mechanik podpiął się lapkiem do sterownika i stwierdził nieprawidłowy sygnał z sondy lambda. Po wymianie sondy silnik przestał falować. Oczywiście może być też inna przyczyna ale warto sprawdzić najpierw czy sygnał z sondy jest prawidłowy. Pozdrawiam,
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km. Czy znalazłeś może przyczynę problemu? Niestety każdy mechanik proponuje to samo tzn wymiana turbo itp. Wg mnie przyczyna leży gdzieś w elektronice i jak przeczytałem wątek to nadzieja na naprawę błędu wróciła.
Mam pewien problem. W lutym tego roku kupiłem używane volvo s40 (2004 r, ~304tys km przebiegu). Ogólnie ciężko odpadało, a w maju, tuż przed wymianą rozrządu zaczęło też nierówno pracować. Wstawiłem auto do warsztatu. Po wymianie rozrządu mechanik do mnie dzwoni, że podczas jego jazdy próbnej posypał się popychacz, wyleciała dźwigienka, zahaczając o...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Pracuje jako mechanik i mam problem z moim autem. A sprzeczałem się z szefem że moje auto ma jedną pompę A nie dwie. Teraz już dokładnie wiem dlaczego. Pozdrawiam
Tak więc problem został w końcu rozwiązany. Wymiana silnika okazała się jednak ostatecznością. Wtryskiwacze były testowane na maszynie i okazały się być sprawne. Pewien mechanik zajmujący się tylko silnikami diesla, stwierdził bardzo słabe ciśnienia na jednym cylindrze i uznał, że silnik nadaje się tylko i wyłącznie na szrot, prawdopodobnie krzywy był...
Mechanik podłączał komputer i twierdził ze zawór jest sprawny bo nim sterował z komputera
Witam serdecznie. Posiadam V70 2.5 TDI. Miałem ten sam problem i okazało się że po wymianie rozrządu mechanik źle ustawił zapłon (początek wtrysku) i po korekcie ustawień wszystko jest ok. Dodam jeszcze ,że zapalała mi się pomarańczowa kontrolka z lambdą. Po regulacji i skasowaniu błędów kompem auto już 5 miesiecy jeździ OK i pali nawet w duże mrozy....
Mechanik mówił o zaworze od przyczepy że jest uszkodzony i trzeba go zregenerować, bo upuszcza powietrze i osuszacz nie da rady. Zrobię to i zobaczymy Dzięki za podpowiedz
Witam. Wyczyściłem zawór EGR bo auto mi poszarpywało i mechanik zalecił taki zabieg. Po wyczyszczeniu silnik przestał się dławić ale z kolei pojawił się check engine i anti skid service required. Co z tym zrobić? Może mu samo przejdzie jak się zestroi po czyszczeniu?
Problem rozwiązany:) Diabeł tkwił w płytce sterującej. Sprawa była tego typu: Mój mechanik przy użyciu odpowiedniego urządzenia stwierdził że "przerwa" jest właśnie w płytce sterującej. Po wyjęciu jej okazało się, że przekaźnik (prawdopodobnie odpowiadający za to światło) jest spuchnięty. Zadzwoniliśmy po fachowca od elektroniki, który to wziął płytkę...
Normalne zdzierstwo to chyba serwis tyle kasuje a nie zaufany mechanik .
Dzień dobry, zmagam się z problemem samoczynnie gaszącego się samochodu. Raz odpali i zgaśnie a raz zgaśnie i nie chce odpalić i dopiero po np. 20 minutach mogę odpalić. Pół roku temu gasł mi przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Wymieniłem wtedy na oślep bo mechanik sam nie wiedział co mu jest, czujnik ciśnienia paliwa. Wszystko było ok do teraz. Nie gaśnie...
tez nie ,bo sprawdzał mechanik
Volvo odebrane jednak mechanik na moje pytanie :Czy usterka została znaleziona? po chwili ciszy odpowiedział: Zmieniliśmy tyle części, że musi być dobrze. Trzeba pojeździć i obserwować. Hahahaha Ogólnie za przyczynę usterki uznał uszkodzony skraplacz wody z układu pneumatycznego i przez to wodę w wielozaworze. I tak wymienił: Skraplacz, filtr, wielozawór...
Witam, mamy problem z Volvo C30. Siedzi w nim silnik D4164T czyli 1.6 HDI o mocy 109KM. Samochód jeździł ty do pewnego czasu. Ostatnio samochód odpalił i zgasł nagle, potem po rozpięciu i odpieciu akumulatora, podpompowaniu pedałem gazu przy uruchamianiu auto odpaliło i lekko zadymilo na czarno. Samochód tak jeździł dwa dni. Potem sytuacja się powtórzyła...
Od razu wspominałeś że trzeba przełożyć pozycjoner. Kolega mechanik też wspominał by to zrobić - tak samo w Oplu miał. Dziś wciskając winter w czasie jazdy zmienił bieg. Zamienię to w sobotę. Mam go dosyć- z klasykami jest łatwiej i przyjemnej coś robić. Silnik można wyjąć odpinając kilka linek i ściągając klemy z ako. W przypadku 850 jest dostęp ale...
Witam! Mam pewien problem "wycieka" mi olej spod pokrywy zaworów, nie jest to jakiś duży wyciek, ale zawsze po troszkę go ubywa. Wskaźnik oleju wskazuje prawie maksymalny poziom. Jestem umówiony na wizytę u mechanika dopiero za 3 tygodnie. Czy z taką usterką można jeździć. Olej wycieka lekko po tylnej części silnika, od strony kabiny i dziś, gdy sprawdzałem...
mechanik volvo radio mechanik atego mechanik
czujnik nectra neumann mikrofon volvo silnika
suszarka electrolux suszarka electrolux
Lokalizacja bezpiecznika szyb Toyota Avensis II D4D Migająca kontrolka wtrysku Iveco po wymianie stacyjki