Witam. MID 144 PSID 25 FMI 1 Wyciek powietrza . Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Warunki występowania kodu usterki: Kod usterki zostaje wygenerowany, jeśli pojazd wykazuje zbyt wysokie zużycie powietrza w trakcie normalnej jazdy z prędkością około 50 km/h. Możliwe przyczyny: Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub...
Dziękuję za podpowiedzi. Przyczynę już znalazłem. Utleniony był czarny przewód zasilający, tak około 10 cm od przyłącza do cewki.
Sprawdź czy pompką nie zasysa powietrza, kiedyś tak miałem w E5.
Witam. mid 128 pid 224 fmi 2 mid 163 sid 2 fmi12 Problem z immobilizerem lub kluczykiem. mid 130 psid 204 mid 136 sid 9 fmi 12 Problem z modulatorem tylnej osi (EBS). mid 144 pid 46 fmi 1 Niskie ciśnienie powietrza. Proponuję wizytę w warsztacie na konkretną diagnostykę.
Volvo XC70 2.4 D5 brak mocy, błąd P2173 - siłownik przepustnicy, stwierdzona za duża ilość powietrza. Był jeszcze błąd P0299 za niskie ciśnienie doładowania ale nie wraca. Na jakiej podstawie przepustnica generuje taki błąd ? Sprawdziłem dokładnie cały dolot maszyną do dymu i jest szczelny. Błąd skasjue i mam moc na chwilę, znowu tryb awaryjny.
Drugi błąd opisuje za niskie ciśnienie w zbiorniku wstępnym i może stać się nie aktywny gdy napompujesz układ. Osuszacz można skalibrować kiedy jest nowy i wtedy wykonuje się restart kompresora. Myśle ze należy porównać ciśnienie które widzi samochód w poszczególnych obwodach, ze wskazaniami manometru który trzeba do nich wpiąć. Należy tez zlokalizować...
Nie wolno jeździć ze zmostkowanym presostatem. Widzę że całkowicie nie rozumiesz zasady działania klimy. Klima ma dwa presostaty, jeden na niskie ciśnienie i nie pozwoli właczyć klimy jeśli gazu jest za mało lub ciśnienie za niskie. Drugo wysokiego ciśnienia i ten zabezpiecza układ przed rozerwaniem. Normalnie działa tak: Włacza się sprężarka i po jednej...
FMI 1 Regulator odbiera sygnał z czujnika pojazdów o napięciu 3,1 V niższe niż (odpowiadającej 9,7 bar) do starszej wersji, a poniżej 2,6 V (odpowiednio do 8,0 bar) do nowszej wersji. Ciśnienie powietrza jest zbyt niskie. Przecieki powietrza, zatkane kanały powietrzne lub uszkodzone elementy zawieszenia pneumatycznego. Sprawdził bym też stan połączeń...
Witam! Tak jak w tytule od jakiegoś czasu przestały mi tykać kierunkowskazy co może być tego przyczyną przerywacz? czy może coś innego dodam jeszcze że przestał działać też alarm ostrzegający o niskim ciśnieniu powietrza czy to jest jakoś ze sobą powiązane? Z góry dziękuję za pomoc.
PSID 30 to niskie ciśnienie zasilana hamulców J.w. Sprawdź ubytki powietrza ewentualnie sprawdź zawór redukcji ciśnienia na naczepę pod siodlem lub na samym zbiorniku. Może to być też zatkany zawór czterodrożny.
Jak wiadomo tarcie powoduje wzrost temperatury. Wydaje mi się że nie ma innej możliwości jak "trzymanie" hamulców. Ja bym sprawdzał zaciski czy nie są zapieczone. FH ma ręczny chyba na wszystkie koła, może tu trzeba szukać przyczyny. A jeśli grzeją Ci się koła (rozumiem że opony) to może masz zbyt niskie ciśnienie, ale nie możliwe jest nagrzanie żeby...
Układ doładowania,dane ważne ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Czujnik prędkości obrotowej turbosprężarki może być uszkodzony lub podawać niewłaściwe wskazania do turbosprężarki, czego konsekwencją jest niskie ciśnienie powietrza doładowującego. Łopatki w turbosprężarce VGT blokują się w jednym położeniu, którego kąt jest za duży, co sprawia,...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Mozliwa przyczyna jest taka sama dla obydwóch modulatorów FM! 14: Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia zażądanego. Zbyt duża różnica ciśnień między lewą i prawą stroną....
ACS: 7: komunikacja miedzy jednostkami sterujacymi ACS, brak komunikacji wzdloz rozowej szyny CAN, zwarcie lub przerwa, sprawdz wiazke i zlacza 18: komunikacja z jednostka BMS, brak sygnalu z BMS, nieprawidlowe dzialanie BMS lub usterka w komunikacji w czerwonej szynie CAN APS: 341: sterowanie praca sprezarki, otwarty obwod 647: regulacja ciśnienia,...
Witam. MID 128 PSID 98 Układ powietrza doładowującego. FMI 1 Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Możliwa przyczyna: Czujnik prędkości obrotowej turbosprężarki może być uszkodzony lub podawać niewłaściwe wskazania do turbosprężarki, czego konsekwencją jest niskie ciśnienie powietrza doładowującego. Łopatki w turbosprężarce...
Nie napisałeś na czym polega problem. Jeśli chodzi Ci o żółtą kontrolkę ciśnienia w poduszkach to powinna świecić gdy jest niskie ciśnienie lub układ przełączony w tryb regulacji ręcznej. Jeśli nie świeci w ogóle to może być spalona żarówka? Jak włączasz zapłon robiony jest test żarówek, czy wtedy świeci? Pozdrawiam Maciek_M
Witam serdecznie Mam Volvo xc60 2.4d5 215km 2014 r automat dwie turbiny z dużą ilością błędów Ogólnie samochód przechodzi w tryb ograniczony brak mocy nie zmienia biegów może 2 góra 3 begi używa Różnica ciśnień na DPF wynosi 5mbar na biegu jałowym A pokazuje błąd DPF zapchany Sądzą 44g Po zresetowaniu DPF i przejechaniu 2 km to samo Błędy jakie odczytałem:...
"silniki peugeota są niedokadnie wykonane"...) To dziwne, że może nie dokładnie ten sam co masz w swoim 307, ale 1.6 HDI czy 2.0 HDI stosowane w Fordach, Volvo, Suzuki. To skoro takie nie dokładne, to czemu inni producenci zaufali tym silnikom? Bo zapewne tam są wymieniacze i potrafią tylko błędy czytać. Parametry silnika? A po co to komu. Tu jest...
W końcu udało mi się zdobyć i zamontować turbosprężarkę ale tylko od Volvo 1.9. Ciągnik pracuje ładnie, nie dymi, ma również siłę przy niższych obrotach. Ciśnienie ładowania na przegazowaniu wchodzi na 0,6 atmosfer po czym spada, na pełnych obrotach na 0,4 atmosfery. Zawór się nie włącza gdyż jest to zbyt niskie ciśnienie ale wystarczające, nie mam...
Autor napisał że pompowtryski zregenerował. Zawór trzymający paliwo na powrocie do baku - nie wiem jak w Volvo ale przy MB było tak jak opisałeś. Zawór nie trzymał ciśnienia na powrocie i brakowało mocy. Zawór ten działa jak zawór w jedną stronę - to znaczy jest tam grzybek na trzpieniu na sprężynie w cylinderku. W pierwszym przypadku ułamał się grzybek...
Błędy aktywne są następujące MID 136 SID 10 FMI 14 i MID 136 SID 10 FMI 14. Napisałeś takie same.... MID 136 SID 10 FMI 14 Modulator Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia...
Przy pracującym silniku na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju, jak obroty silnika znacznie spadają cylindry do szlifu. Olej wydobywający się przez bagnet świadczy o znacznym zużyciu silnika. Pierścienie tłokowe są tak wytarte że nie trzymają ciśnienia w komorze spalania. Przy niskich obrotach odma jest jeszcze w stanie odprowadzić nadmiar powietrza...
Mam też T4 i pytanie co do sposobu pomiary ciśnienia doładowania.Gdzie podłączyć manometr i w jakim zakresie obrotów dokonać pomiaru? Pozdr. Przy obudowie filtra powietrza jest mały "pierdolnik" z trzema gumowymi wężykami (czerwony, zielony i żółty). To jest jakiś regulator ciśnienia doładowania. Wężyk z czerwonym paskiem jest połączony ze stroną tłoczącą...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Na początku chciałbym wiedzieć jakie jest ciśnienie, a potem myślę zagonić te czujniki do pracy nad nastawami tegoż ciśnienia w zależności od np. jakości oleju. Ostatnio "dostałem" olej taki ciężki, że ledwo mogłem podnieść 30l bańkę, a mam tego 600 litrów. Może taki już słaby jestem ... Tak czy siak w nocy palnik zastopował ;-( I znowu regulacja ilości...
Normalna sprawa jak wtrysk ma zatkany dopływ powietrza i leje samym mocznikiem pod niskim ciśnieniem. Czasami jest też problem że pompa nie wytwarza dobrego ciśnienia i wtrysk ciągle psika mocznikiem w katalizator.
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
Miałem też taki problem . Objawy ; - Komunikat Weet tank ........... ( coś takiego ) . -Uruchamia się zawór ciśnieniowy bezpieczeństwa przed osuszaczem. -Powolne bicie powietrza na postoju ( jak już nabije to jest OK ale to trwa nawet 20min i dłużej) -Częste spuszczanie powietrza przez osuszacz pomimo jego niskiego ciśnienia w układzie. Proszę wykręcić...
Mała aktualizacja: Po wymianie akumulatorów, podstawy filtrów wraz z filtrami, smoka w zbiorniku, zaworku zwrotnego i zaworku odpowietrzającego w głowicy, pompy paliwa niskiego ciśnienia oraz obsad pompowtrysków zostało wykluczone problemy z układem paliwowym. Najprawdopodobniej usterka ma podłoże w wiązce elektrycznej pojazdu. Pojazd nie zapali nawet...
Wczoraj skończyłem robić volvo s 80 na "dziurkę". Gość mówi że nabicie starcza na sezon, tzn. we wrześniu już chłodzi dużo słabiej (słowa klienta). Po nabiciu do około 22 atm po 24 godzinach spadek niecałe 2 atm. Dziurka znaleziona - z zaworku LP przy mocnym oświetleniu idą super malutkie bąbelki powietrza. Klucz, dokręcenie zaworka do oporu i po temacie....
niski ciśnienie powietrza volvo niski ciśnienie volvo ciśnienie powietrza
rozrusznik sterowanie rozbiegnięcie silnika przesunąć tablica
sterowniki esperanza power saver
Przystosowanie świateł Acura z USA do polskich norm Junkers Ceraclass błąd EAr - detekcja płomienia