Witam. Problem jest z samochodem Volvo S40 2.5t automat 2005r. Co może być przyczyną dodawania i ujmowania gazu podczas jazdy ze stałą prędkością. Ciężko jest spokojnie ruszyć, żeby nie zaczęły obroty skakać i szarpać pomiędzy 2 a 3 tysiące obrotów. Nawet z większą prędkością czuć to jak odpuszcza gazu i wraca do normy. Z tego co wiem zdarzają się problemy...
Da się zamienić wtyczki na czujnikach? Jeśli tak to zamień obwody i zobacz czy zacznie skakać sprawna wskazówka będzie wiadomo czy instalacja świruje.
Witam moja jakie napięcie powinny być na liniach can w Volvo FM 9 bo po przemierzaniu na pomarańczowym kablu napięcie mi skacze od 0 do 1,30v nie utrzymuje się stale napięcie na szarym mam 3,90v na żółtym 2,60v a zielony 2,30v czy na tym pomarańczowym ma tak skakać napięcie mam zakłócenia z innymi modułami https://obrazki.elektroda.pl/9433258700_...
Sondę możesz sprawdzić za pomocą zwykłego miernika. Powinno na wolnych obrotach skakać napięcie od 0 - 0,8V (najczęściej).
Witam mam problem z obrotami silnika Jak zmieniam bieg z 2-3 to obroty spadają do 1 tyś .JAK już jest ponad 2 tyś to obroty zaczynają skakać do 2.5 tyś i gwałtownie spadają znowu do 2 . Jest tak po zmianie biegu . Obroty rosną Ale mocy nie daje , jedziesz cały czas z ta sama prędkością .
Warto sprawdzić wiązkę. Możesz na próbę podłączyć nowy czujnik. Nie musisz zdejmować miski, tylko olej wylać.
Witam w końcu definitywnie naprawiłem moje volvo, brak szarpania, ciśnienie nie skacze jedzie równo. Zrobiłem dwie rzeczy mianowicie wymieniłem zawór wysokiego ciśnienia i wyczyściłem wtyczkę od abs i po problemie.
Po bloku silnika grubym peszlem(rurą plastykową karbowaną)idą kable do sterownika umocowanego na silniku.Między innymi kable sygnałowe od pedału gazu i wystarczy,że wewnątrz peszla na skutek drgań zostanie ponadcierana izolacja kabli(nie muszą wcale się stykać w tych miejscach ze sobą) co powoduje zakłócanie sygnału i takie cuda.Sprawdz czy jak jedziesz...
Pewnie uszkodzony masz czujnik DPF zamontowany z lewej strony akumulatora. https://obrazki.elektroda.pl/2802615600_...
Filtry ,paliwo bym sprawdził o tej porze roku standard :)
Silnik 2.4 benzyna gaz. Przed odkręceniem korka obroty skaczą
Jak tak podryguje tak jak byś szybko dodawał gazu to wina pompowtrysków, któryś daje za dużą dawke paliwa i skaczą obroty.
Moje wtryski czyszczone były w firmie BDB i dostałem informację że są one ok i jeszcze powinny długo pojezdzić . Da się łopatologicznie sprawdzić wtrysk czy działa prawidłowo ? No i kolejna sprawa ze czasy wtrysku skaczą.
A co do masy i zasilana to jest osobne zasilanie do el po aku jest moduł stabilizujący 22v moduł podmieniłem , przewód od modułu do zasilania deski wymieniony alternator sprawdzony a to co piszesz to silnik pływa jak dostanie tego czegośą brak mocy tylko ze ta moc pływa od 0 do 500 i wtedy tak się dzieje niema na to wpływu temperatura czy dzury na drodze...
Pod kabiną czyli tam gdzie najwięcej "pracuje".
kolego wina leży w impulsatorze na skrzyni, gdy stanie ci się jeszcze raz taki objaw poruszaj kostką która dochodzi do niego moze nie trzeba wymieniać całego impulsatora pozdro
Sprawdź regulator ciśnienia .
Potencjometr pedału gazu? Miałem podobny przypadek w Volvo fh
Miałem podobny problem, a przyczyną było zacinanie się obrotowej przepustnicy urządzenia biegu jałowego (z brudu) . Przepustnica jest napędzana elektromagnesem obrotowym (a nie silnikiem krokowym), a cofa się pod wpływem sprężyny. Urządzenie to jest z przodu silnika, łatwo dostępne. Należy je wymontować, jeden otwór zatkać palcem, a przez drugi wlać...
Jeżeli mogę to się wtrące w tą rodzinna pogadanke.mialem klienta który na lawecie przyjechał z tegoż właśnie powodu ,objawy identyczne!!!!!!! Tak się zastanawiam czy napisać co było bo jakby nie patrzeć to z naprawy tych autek moje dzieci jedzą danonki.... a tak powaznie masa uwalona.
Magnes zdaje się "pomaga" w tym problemie, zacina się tachoprądniczka, miałem to w Volvo.
Ładowanie skacze tak od 13,6 do 14,2V
A jaki komunikat masz we wszystkich sterownikach?
z plaka pali , obroty 100-200 skaczą wiadomo, ciśnienie do 400 dochodzi
Pewnie pompa LUCAS -sprawdz czy nie idzie powietrze w przewodach paliwowych (bedą obroty skakać)Najlepiej lucas pracuje na filtrze paliwa PURFLUX(sprawdzone na swoim prywatnym)
Zapnij kolego cęgi na kablu od alternatora, może jakiś odbiornik w aucie robi se jaja. Na przewodzie od alternatora "skaczę" natężenie o 1-2A, na przewodach do odbiorników skaczę w granicy 0.2A
Będe dobroduszny i opisze na gorąco bo właśnie to złożyłem. Ściągasz rure ssącą do filtra, wentylator, rurę idącą przez silnik od turbawki do ic, zdejmujesz rure między przepustnicą a ic. Od dołu przepustnicy masz 4 śruby na klucz 10, jak nie wymacasz to możesz sobie pomóc lusterkiem. Wyciąg i wymyj i módl się by pomogło. A jak nie to tylko fachowiec,...
Rozwiązano. Musiałem podłączyć radio bezpośrednio do plusa bo tamten podczas ściemniania obniżał napięcie i to powodowało skakanie oraz zakłócenia. Dodatkowo masa do obudowy radia.
u niego na komputerze bład 071 i nigdzie go nie moge w internecie znlazec co to jest mysle ze gdzies ma lewe powietrze w przepływie paliwa ale nie wiadomo gdzie .Gdy skacze to zaczyna sie dławic . 3 mechanikow i ja i nie wiadomo o co chodzi Ja też nie mogę znaleźć, na szybko co mi przychodzi do głowy to albo zawór odcinający paliwo lub jego okablowanie,...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
Kolego w głównej mierze odpowiada tu ładowanie, które jest zbyt niskie np. Mercedes mp4 ma ładowanie około 28,1v a to za mało w renault bedzie podobnie. Kolejna sprawa to umieszczenie tych nieszczęśliwych baterii które w zaden sposob nie sa zabezpieczone przed drganiami i wibracjami a w przypadku volva czy innych, które mają je zamontowane za tylna...
Myślę, że nie tyle z impulsatorem, co z wiązką impulsator - tachograf. Przy braku połączenia z tachosenderem wskazówka tacho analogowego skacze od 0 30 km/h, a na na tarczce rysuje grubą kreskę. Tak jest w przepisach.
Koledzy wyczyściłem klemy zabezpieczyłem, poprawiło się nie skaczę tak napięcie, ale sprawdzę też w czasie deszczu, zauważyłem że wilgoć ma duży wpływ na te skoki, dam znać o efektach swoją drogą sprawdzę też ten alternator pozdrawiam
Witam. Volvo XC60 2.4 D5 2011 r. 2005 km automat. Auto wpada w tryb awaryjny, brak reakcji na pedał przyspieszania. Błędy: P212036, P212037, P212300, P213800, P212400, P213886 Pierwsze wraca zawsze błąd P212037, czasami pozostałe. Zauważyłem, że bardziej na zimnym silniku i niższych temperaturach. Czasami, gdy jest bardzo zimno, mruga mi trzecie światło...
2 volty na zwarciu? - mało prawdopodobne - ps 2.9L -benzyna Dodano po 4 po odłaczeniu przewodu L z zacisku na alternatorze - napięcie na nim skacze do 12v , tak jakby komputer prądowo nie wydalał , albo jest jakieś zwarcie na odcinku od CEM do alternatora?
Panowie jakaś zmiana ale błąd nadal powraca. Krótkoterminowe oscylują w granicach od -2 do 0%, długoterminowe utrzymują się na poziomie 6-8% podczas jednostajnej jazdy, przy przyspieszaniu lub zmianie biegów skaczą niemalże od -24% do +24% ale szybko się stabilizują tak jak wyżej. Wolne obroty to krótkoterminowa -0.5% a długoterminowa -10%. Wrzucić...
Niestety mojej przygody ciąg dalszy... Po wymianie uszczelki pod głowicą, rozrządu, oleju itp samochód po przejechaniu kilkunastu kilometrów pokazał gotujący silnik. W zasadzie wskazówka zaczęła "skakać" a potem zatrzymała się na czerwonym. Obroty falują jak stoję, płyn w chłodnicy wywala jak odkręcam. Ktoś może ma pomysł co to? Czy może być tak, że...
błąd 423 --> Błąd w komunikacji danych kodowanych (nadajnik kodowany) lub przerwa w sygnale (nadajnika 4PIN), lub odłączenie nadajnika wymiana takiego impulsatora jest dość kosztowna ale cena hurtowa tego impulsatora KITAS jest około 350zł a ile liczą serwisy sami się dowiecie :D hehe za darmo nikt tam nie będzie skakał a nie wspomnę już że trzeba potem...
Nie za bardzo kumam ten schemat. Z tego co sprawdziłem to na pewno na trzecim pinie nie ma napiecia jest to biało czarny kabelek. Sprawdzałem żarówką 5W a miernikiem raz jest dwadzieścia raz osiemnaście różnie skacze sobie i dalej jestem w kropce, z przodu kabiny jest dokładnie to samo co przy alternatorze
Witam. Jutro zamierzam 3x uruchomić zimny silnik po wcześniejszym wypaleniu LPG. Niestety poprzednie próby obeszły się fiaskiem, ponieważ dalej była sieczka. Skaczące obroty brak mocy na gaz itd. Dodatkowo wyskoczył mi kolejny błąd: ECM-P017100(System Too Lean (Bank 1). Teraz to juz zaczyna się coraz lepiej:D Pozdrawiam.
Witajcie mam taki dziwny problem . Nagle mu odbija gaśnie nie chce zapalić. Podczas kręcenia rozrusznikiem zauważyłem ,ze podczas próby odpalenia skacze napięcie w parametrze supply voltage 1 wynosi wtedy 0v po pojawieniu się tam 5v volvo odpala normalnie . W błędach sypie wtedy nieprawidłowa wartość napięcie przeplywki , czujnik cisnienia na listwie...
Masz problem podobny do mojego, z czym u mnie kierownica wraca, ale problem pojawia się przy gwałtownej zmianie prędkości (ściąga w prawo, trzeba kontrować). Mój strzał to poduszki amortyzatora, na dniach odkładam auto do serwisu z prośbą o ich sprawdzenie i ewentualną wymianę. PS - uczucie skakania (tyłu) również mam, przy czym u mnie towarzyszy temu...
no tak jasna sprawa :) już nie myśle logicznie przez ten samochód. tylko zastanawia mnie czujnik położenia wału. Dlaczego po podaniu na niego napięcia słysze wtryski, skaczę iskra, chodzi pompa paliwa a jak dotknę go np. śrubokrętem to słyszę tylko pompe paliwa???? iskry brak, wtryski nie cykają. Może to jest jednak problem w czujniku położenia wału???...
Wiem że siłownik klap nic do tego nie ma. Po prostu ogólnikowo podałem jakie błędy pokazała Vida. Co do sprężania nie jestem mechanikiem, ale po mojemu jakby silnik miał zaniżone sprężanie to by mu konie uciekły, a on normalnie pracuje bez zarzutów poza tą nierówną pracą. Doslownie wystarczy jakieś 30-40 sekund, żeby tylko parę Celsjuszów więcej złapał...
Zauważyłem że nawet już na 2 biegu hamulca, auto czasami zaczyna drgać. Może nie jest to takie normalne dragnie, a falowanie obrotów i prędkościomierza podczas hamowania hamulcem górskim. Auto nie zwalnia łagodnie, tylko są takie przeskoki że całe się trzęsie. Odczuwalne jest to podczas gdy auto jest załadowane. Dodam że jadąc normalnie na tempomacie,...
Nadal skacze manometr nr2 ale to na inny temat bo znalazłem na forum że trzeba sprawdzić zimne luty w liczniku. Częsta usterka liczników. Po wyłączeniu prądu heblem miga tach (brak prądu) Tacho ma działać! Coś popier...lili w instalacji. Nadal grzeje się prawa strona kierownicy (regulacja radia którego nie ma) Nie przypominam sobie aby Volvo miało...
Witam mam problem z prawidłową praca silnika. Na początku wyciekł mi olej od wspomagania, usterkę naprawiłem,ale silnik zaczął "świrować", wymieniłem świece,kable zapłonowe i nic, skacze jak zając. Kable dobrze podłączone,auto jak podłączyłem kable 2 km przejechało normalnie,nic nie było,dopiero jak wjechałem na myjnie zaczął silnik skakać,brak mocy,pracuje...
Witam! Problem polega na tym, ze z pilota podnosi, poziomuje się jeśli spuszcze powietrze ręcznie z poduszek czyli tylko dopompowuje ale nie chce opuszczać z pilota. Gdy biorę na opuszczanie odzywa się elektrozawór na ramie tzn. słychać cykanie a na mierniku pokazuje skaczące napięcie od 0 do 24V. Na komputerze w kabinie nie pokazuje błędów dlatego...
Witam. Mam problem a mianowicie pojawia się taki komunikat w diagnostyce na komputerze w volvie fh 2007 rok 480 km MID 128 FID 5 FMI 5 przekaźnik rozrusznika silnik , sprawa przedstawia się w następujący sposób, kiedy włączę zapłon i zgasną kontrolki przekręcając kluczyk dalej nic się nie dzieje a jeśli cofne zapłon i odrazu bez czekania przekręcę kluczyk...
mercedes skakać skakać philips plazma skakać
objaw turbina młotek gumowy schemat elektryczny polar
moment dokręcania korbowodów awaryjne pompy ciepla
Peugeot 607 3FZ EW12J4 Big End Bearing Torque Specs and Bolt Sequence Docieplenie zasobnika 140l CWU – jak poprawić izolację klasy C? Wełna mineralna, PIR, efekty