To opisz ten bład tak jak to opisuje tester i dopisz czy jest aktywny czy nie, bo nikt tego nawet nie będzie czytał.
chyba Jaltest też ma możliwość diagnostyki maszyn budowlanych. Owszem oraz różnych silników w wykonaniu przemysłowym np. Volvo Penta.
Nie , poszukaj sobie VVDI PROG czasem idzie wyrwać za 2 koła. Tylko do jednej operacji to bez sensu. Za blisko 3 koła to już kupisz przyswoity tester który badziej ci się przuda.
Ludziska, ma ktoś może pomysł na to OBD2 kompatybilne z moim autkiem i i appką po polsku? , Kolego to jest Renówka i nie licz na to że Apka na smartfonie ci to załatwi [czarno to widzę] a tym bardziej z poduchami . Wiesz w twoim przypadku podjechał bym na Compa tylko nie, co ma LMA-a za 30 PLN ... i niech przetestuje , lub kup tester który to ogarnia...
Ale o czy wy piszecie koledzy, V70 po lifcie diagnoza idzie po CAN i albo profi tester za kilka kPLN albo firmówka . Po 12 co ty tam chcesz sam robić tym volvo? Co do ogrzewania postojowego bo to nie webasto ani eber, to nie masz czego tam szukać testerem. A jak nie kopci to w ogóle nie ma co szukać.
-Czy kodować to chyba tak. Jeżeli elektryk posiada tester to ogarnie przypisanie. -Podkładki nowe obowiązek? Głupie pytanie w zasadzie... zawsze zawsze nowe tak samo jak sruby które przykręca się wtryskiwacz do głowicy.. - są jakieś smary preparaty można ale nie trzeba. - jeżeli jest gniazdo wtryskiwacza nierówna to poprawić frezem, - zastosować moment...
Te najtańsze testery wiele razy nie odczytują błędów lub robią to błędnie. Co jakiś czas na forum ktoś diagnozuję Autocomem i ma własnie taki problem. Także wątpię zeby tester za 1500 zł z Chin dał sobie radę w 50 % Twoich oczekiwań. Ostatnio mój znajomy miał awarię sprzęgła w Dafie 106 we Francji i czekał 2 dni zanim ktoś przyjedzie z porządnym sprzętem...
Watpię czy check coś pokaże. Dla mnie to wznowa pracy sterwonika, stąd startuje obrotmierz i na chwię zapala się check Jeżeli podłączysz tester i po błyśnięciu lampki tester utraci diagnozę to na bank procek w sterowniku zaczyna pracę na nowo, zresztą panowie znacie sytuację z np. Boschów, gdzie zły odbiór WN (kable, cewka) resetował sterownik. Zrobił...
Witam, Chciałbym podłączyć interfejs do Webasta Air Top 2000ST w Volvo FH. Tester posiada dwa wyjścia na zasilanie, oraz biały (K-diagnoza) Ogrzewanie jest podłączone do instalacji samochodu kostką jak na zdjęciu. Namierzyłem w niej zasilanie i masę grubszymi przewodami oraz dwa do zasilenia pompki. Pozostaje jeszcze 5 przewodów. Dodatkowo odchodzą...
To nie chodziło mi o błędy bo czasami nie dedykowanym tester w volvie nic nie pokaże, tylko parametry , czy widzi położenie pedału gazu, ciśnienie paliwa podczas odpalania jakie wynosi, położenie EGR, itp. A tak poza tym jak odpali to rozumiem że na wolnych obrotach działa normalnie , nie dymi, nie szarpie silnikiem, tylko nie można dodać gazu bo nie...
Żadnej wiązki nie robiłem, wymieniłem jeden czujnik, ale chyba tester pokazał tylny, a uszkodzony był przedni. One jakoś są oznaczone numerami licząc od którejś strony... Chodzi mi o diagnozę.
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
Witam chcę kupić tester diagnostyczny jaltest, aktualnie posiadam autocom z allegro. Orientuje się ktoś czy adaptery do poszczególnych starszych pojazdów jak np mam tga czy Volvo pasują od autocom do jaltest
Na moim schemacie masa na 36 nie 35. Zgadza się kolego, tak jest. Wdarła się literówka, już poprawiam. Niby wszystko ok napięcia są a ze sterownikiem nie mogę się połączyć :( Z innymi systemami się łączy np abs poduszki a z silnikiem nie. Czasami połaczy sie tester z silnikiem i mozna odpalic auto ale zaraz gasnie i znowu jest brak komunikacji ze sterownikiem...
ten 3 nie jest polączony z PE, jest połączony przez jakiś opornik z przewodami od termistora, ogólnie ładowarka (a raczej tester napięcia wstał po podpięciu samego termistora a raczej opornika 20kom) między C i A.. :) )
Proponuję podpiąć auto pod fabryczny tester volvo. Zczytać wszystkie blędy, sprawdzić wskazania czujników: temperatury, czujnika walu, ciśnienie paliwa itp. Orgnalny tester napewno coś pokaże. Nie ma sensu szukać w ciemno, za dużo możliwości.
Dalej nie mogę sobie poradzić, sprawdzałem kilka wiązek w sugerowanych miejscach, ale jest czysto, żadnych wybrzuszeń pęknięć, przerw. Tak pomyślałem, że rozkodowały się sterowniki, bo jak rano pojawiły się te objawy, to podłączyłem tester do akumulatorów, napięcie pod obciążeniem momentalnie spadało z 12 do 4 V, może coś podpowiecie?
Po pierwsze tester pilotów i zobacz z jaką moca nadaje i czy w ogóle.
Nie ważne co wymieniłeś. Ważne co pokazuje tester w parametrach, i jakie jest rzeczywiste ciśnienie.
Tam był chyba podwójny system kontroli zużycia, procentowy i graniczny(to samo co w Renault) Z czujnika w klocku info szlo do zegarów o zużyciu a z czujnika procentowego do EBS, jak w EBS odczyt był bodajże 120% to uszkodzony czujnik.Podłącz tester i sprawdź procentowe zużycie w module EBS
Witam Problem polega na tym że nie moge skalibrować zawieszenia Volvo jest z 2006r o numerze VIN VUZASO2C06B424884 auto jest trzy osiowe 6&2 , za osią napędową oś wleczona podnoszona.Posługuje się testerem firmy magneti marelli tester tech wersja oprogramowania 17 tester w podobie texy pytanie czy da rade coś tym testerem zrobić. ogólnie problem na...
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale jesli masz KTS-a to Gscan będzie super uzupełnieniem. To czego nie ogarnie Ci KTS zrobi Ci Gscan, np. KIA, Hyundai, Mitsu, Honda, Chevrolet, MAzda ...... Z europy masz na poziomie zrobionego Forda (np. crash z Focusa, pompy wtryskowe zakodujesz w Transitach i masz nawet kalkulator kodów w sofcie). Volvo też OK....
Witam!!! Widzę że VOLVO to ciężki temat jak i same ciężarówki. Ja posiadam tester do ciężarówek marki Volvo i nie tylko (mam na myśli autobusy tej marki) jak również pozostałe marki (MAN, SCANIA, MERCEDES, DAF, RENAULT i inne). Mam również program serwisowy na płytce DVD do VOLVA i nie tylko. Dla zainteresowanych proszę o email na prv. Pozdrawiam. Artur
węże były miękkie i tester nic nie wykazał mam nadzieje że to nie uszczelka bo właśnie auto jest na wymianie rozrządu i dowiedziałem się że koło zmiennych faz tez do wymiany :( . słyszałem że te silniki są wytrzymałe
Koledzy czy Jaltest ma możliwość programowania zegarów i modułu dźwigni zmiany biegów w Volvo FH3?
Na komputerze nie będzie błędów, za to tester powie prawdę. System haldex diagnozuje się bardzo dobrze. Bez diagnozy, możesz wymieniać w ciemno, tyle że to trochę kosztowne elementy :D Podepnę się z pytaniem, mam problem z Volvo XC60, 2012 r. Haldex V generacji. Brak napędu na tylną oś, brak błędów na wyświetlaczu, brak błędów w module DEM po podłączeniu...
Witam mam ten sam problem (no poza tym że u mnie działa włącznik świateł awaryjnych) Po podłączeniu pod tester nie ma żadnych błędów. W podglądzie parametry takie jak prędkość wentylatora zmieniają się. Ale w nawiewach cisza. Czy ktoś może rozwiązał problem.
A moze tak podłacz inny tester bo może ten tak wprowadza problemy
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Tester Volvo VIDA - proponuje tym spróbować.
Musimy tutaj pamiętać że ciśnienie z układu chłodzenia reguluje również korek który jest na zbiorniczku wyrównawczym. Można dla pewności go wymienić koszt około 30 zł. Tester do sprawdzenia stężenia co2 w układzie chłodzenia kosz niewielki. Mam też cały czas to samo lecz będę walczył z tym we wtorek. Dam info jak poszło.
Tester diagnostyczny Delphi DS150e czyli górna półka.
http://moto.allegro.pl/tester-skaner-vol... ale czy to ci potrzebne nie wystarczy uniwersalny tester
Bezpieczniki i okablowanie sprawdzone? Czy serwisant wierzy tylko w tester i nie wykazuje się własną inteligencją?
a można tak bardziej po mojemu - jaki tester
Owszem, używałem. Głównie w starych manach. Wtyczka volvo również wymaga zasilania. Tester jest zasilany z akumulatorów ciągnika, a ja igłami wpinałem się w kable. W żadnej konfiguracji mi się nie udało. Kluczyk pojazdu był przekręcony. [edytowałem w celu wpisania polskich znaków]
TESTER VOLVO VIDA DICE będzie do tego najlepszy - to oczywiste. Uniwersale typu KTS, Gutmann , TEXA, CDP - na pewno też dają radę.
Jakie masz ładowanie akumulatora przez alternator . W jakim stanie jest akumulator, sprawdź testerem pod obciążeniem. Ładowanie na jałowym jest 14,2V, pod obciążeniem spada do 14V (światła, dmuchawy 4st, radio), może trochę poniżej. Przerobiłem wzbudzanie na przekaźnik, by wyeliminować regulator w regenerowanym altku. Aku nowe kupione w październiku,...
taki tester i ułatwi ci sprawę w szukaniu przerwy w przewodzie http://www.centrummiernictwa.pl/product/...
Czy to oznacza uszkodzona sondę lambda? I tak i nie . Diagnoza testerem parametrów.
Z oprogramowaniem delfhi tak jest ze czasami przeklamuje i tylko orginalny tester jest w stanie pokazać błąd a z deski jaki blad wychodzi?
Witam. Ostatnio zakupiłem tester Volvo Vida Dice a zaczynam dopiero przygode z testerami i mam nastepujący problem. Podczas uruchamiania go tester nie chce się połączyć z samochodem. W momencie gdy wykonuje "Test communication tool" za każdym razem wyskakuje mi Communiaction error. Czy urządzenie należy jakoś odpowiedni skonfigurować żeby zaczeło się...
Pozostaje tylko podpięcie pod tester i wykasowanie błędów - inaczej nie zrobisz Pozdrawiam
Od poprawnej djagnostyki komputerowej i kodów błędu którę wyjdą. Możesz ją zrobić w Radomiu na ulicy rybnej mają orginalny tester Volvo
Jeśli chodzi o iveco to z dobrym adapterem jako tako działa. Volvo nie podłączyłem nie miałem okazji.
Witam pytanko czy jest możliwość zdiagnozowania manualnie automatycznej skrzyni w volvo gearbox czy potrzebny jest do tego tester diagnostyczny może ma ktoś jakąś dokumentacje do tej skrzyni pozdr.
Podłącz inny tester do odczytania błędów kts nie zawsze dobrze czyta, zadki to się zdarza ale czasami tak jest, po tym opisie możesz nic nie znalesc
Witam jak sprawdzic czujniki parktronika? NA komputerz\e pokladowym wyświetla mi sie problem z systemem wspomagania parkowania, serwis. Po podłaczeniu testera diagnostycznego oczywiscie nie ma mozliwosci połaczenia sie z owym systemem. Dodam iż tester to multi diag na delphim
jesli w ecs nie ma zadnych bledow powinna pomoc nowa kalibracja zawieszenia sptrawdz czy laczy sie tester z ecs podczas pracy silnika jeslio tak podaj parametry jakie wskazje tj glownie zasilania oraz przyciski pilota czy reaguja podczas pracy silnika na podlaczonym testerze ...
Napięciem ładowania zarządza tutaj komputer przez LIN. Oluś, jak czasami coś walniesz to nie wiadome śmiać się czy płakać. Zamiast oryginalnych regulatorów zakładałem zwykłe FOOM z VW albo Opla... Zresztą jak to Volvo to podobny układ jak w Renault. Apropo, opracowałem fajny tester tych regulatorów, są chętni na schemat?
tester volvo tester diagnostyczny volvo volvo tester diagnostyczny
kompresor osuszacza odcięcie skoda sygnał prędkość jazda
focus szarpie silnik benzyna p0171 volvo
Zwiększenie wydajności wentylatora 120mm 12V Ładowanie akumulatora kwasowo-ołowiowego zasilaczem laboratoryjnym – ustawienia, parametry, bezpieczeństwo