MID 128 PID 102 Ciśnienie doładowania FMI 2 Sporadyczny zanik sygnału lub niewłaściwy sygnał. Warunki wygenerowania kodu usterki: Napięcie na EA22 leży poniżej ustawionej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Usterka czujnika. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia lampki MIL. Zauważalne objawy zewnętrzne:...
jeśli jest to tarcza to 12 bar jest prawidłowo
I jak rozwiązałeś problem? Mam ten sam błąd oraz dodatkowo P1134, zawór uzdatniania spalin. Zastanawiam się, czy to jedna usterka, czy dwie oddzielne. Auto łapie tryb awaryjny, brak mocy itp. Raz jedzie dobrze, a raz jest źle.
Witam forumowiczów, mam problem z moim autkiem jakim jest Volvo V50, który pod swą maską posiada silnik 2.0 diesel o mocy 136 koni. Problem polega na tym, że przy mocniejszym przyspieszaniu, wyprzedzaniu załącza się tryb awaryjny. Na wyświetlaczu ukazuje się komunikat "MOTORSYSTEM WART. ERFORDERL.", co prawdopodobnie oznacza serwis silnika i momentalnie...
Bezpiecznik nie siadł pod LCM (właśnie, nie wiem jak dostać się pod niego bo są tam bezpieczniki) Nic nie podaj na krótko,sprawdź te bezpieczniki pod kasetą LCM. Najpierw odkręć płytę z bezpiecznikami , potem samą kasetę LCM i pod nią jest skrzynka z bezpiecznikami. Prawdopodobnie będzie któryś uszkodzony i wtedy kaseta przechodzi w tryb awaryjny.
Nie wem jak masz pod maską przy skrzyni, ale jesli jest dźwignia, moze leciec jakaś wiązka przy niej przypadkiem
Napraw instalację naczepy, LCM sprawdza obciążenie na poczszczegółnych liniach i jeśli jest przeciążenie nie podaje zasilania. To powolne miganie to test obwodów.
Witam Posiadam ten sam błąd MID 128 PSID 96 FMI1 w samochodzie Volvo FE280, tylko że samochód odpala, po chwili wchodzi w tryb awaryjny, ale idzie ropa do oleju, po przejechaniu odcinka 150 km przybyło oleju około 5 litrów.
Olej powinien być na zalecanym poziomie.
Sprawdź też odpowietrzenie zbiornika, czy po pełnym tankowaniu i przejechaniu kilkunastu kilometrów po otwarciu korka nie ma mocnego zasysania powietrza.
Okazuje się ze jednak wina kompa... Uszkodzony komputer silnika. Po podpięciu innego - błąd znika. Trafiłem w końcu na "mądrego człowieka", który ogarnął temat. Wymieniony został soft kompa sterującego silnikiem - ostatni upgrade datowany na 2011 rok. Już 3 tyg. po zabiegu auto jeździ - 2x sprawdzany po tygodniu od wymiany i po kolejnym. Po błędzie...
prawdopodbnie czujnik obrotów uszkozony kabel prawdopodobnie omomierz na postoju będzie wykazawał właściwe wartości
wypalone części tłoka blokowały zawory w turbinie
Volvo XC70 2.4 D5 brak mocy, błąd P2173 - siłownik przepustnicy, stwierdzona za duża ilość powietrza. Był jeszcze błąd P0299 za niskie ciśnienie doładowania ale nie wraca. Na jakiej podstawie przepustnica generuje taki błąd ? Sprawdziłem dokładnie cały dolot maszyną do dymu i jest szczelny. Błąd skasjue i mam moc na chwilę, znowu tryb awaryjny.
Witam. Okazało się że problem polegał na nieprawidłowym ustawieniu rozrządu. Potrzebne są oryginalne blokady. Powyżej 3500 obrotów czujniki traciły sygnał i wywalały silnik w tryb awaryjny.
Brak mocy w Volvo s80 jedyny błąd w sterowniku silnika p069100. Czy przez brak połączenia z wentylatorem sterownik silnika może wprowadzić auto w tryb awaryjny? Żywcem jakby turbina nie pompowała ale nie ma z tym żadnych komunikatów z turbo .
witam mam problem ze skrzynia w volvo wchodzi w tryb awaryjny po zgaszeniu i odpaleniu jest chwile ok po podłaczeniu komputera bład sprzegło przetwornika uszkodzony obwód z tego co wyczytałem dzieje sie cos z konwenterem miał ktos podobny problem ? pomoze cos wymiana oleju??? czy szkoda tylko kasy ?
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
Napisz skąd jesteś i ktoś z forum poleci warsztat. Stawiam na moduł GEM.
Rozumie VW i ich przewody, ale Volvo (?) Nie ma reguły, w tej marce też to sie zdarza. Jakiś czas temu znajomy miał podobny problem z S60, z tym że auto przechodziło w tryb awaryjny - komp nic mówił, moduły OK. trochę już zaczynał wątpić w swoje mlożliwości, a bawi się w Volvo jakieś 20 lat i jest naprawdę w tej marce dobry. Trochę w desperacji wymienił...
Witam.Przy pełnym zbiorniku wszystko działa ok ale jak ubędzie ok 20 litrów pojawia się problem przy rozruchu tj. musi dlugo kręcić a podczas jazdy przy prędkości ok 160km/h wchodzi w tryb awaryjny. Komputer pokazuje dwa błędy: -niewielka nieszczelność w układzie paliwowym - p088 (nie wiem co on oznacza) Prosze o pomoc Volvo s60 2.4 d5 2002r Dodano...
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
Jakieś błedy z ecu hamulców ?? Prawdopodobnie brak ebsu układ działa w tryb awaryjnym sama pneumatyka bez wspomagania elektronicznego .
13,8V to raczej alternator jest sprawny choć to nie jest wykładnikiem sprawności. To jest tryb awaryjny alternatora we fordach , więc OK nie jest !!!
Powiem wam wszystkim, że kupiłem raz na bublach używany APS z elektroniką i niczego nie programowałem- APS podjął normalną pracę. Czego już nie zrobisz w Volvo, czy np w Renault. i pewno wielu innych.
Jedzie normalnie tylko jak wyskoczy blad to wchodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy Czujniki cisnienia podmieniony. A regulatora cisnienia nie ma na listwie. Zostaw w serwisie usuniety i wykodowany bo niby byly z nimi problemy.
Dzięki za odpowiedź. Jechałem 180 i nie wyskakiwał tryb awaryjny. Czy może być to wina nieprawidłowo działającej pompy podciśnienia?
Pezot fajnie jedzie z tym silnikiem. Łatwo można zrobić 180 km programem jak potrzebujesz, wygodne auto, automat trzeba sprawdzić pojeździć na zimno i po rozgrzaniu kilka razy niech zdrowo zredukuje sobie w krótkiej trasie żeby sprawdzić czy nie wpada w tryb awaryjny. Mało pali, jak robisz więcej miasta i spokojna jazda to wybierał bym między 163 km...
Witam. Właśnie zakończyłem instalacje i programowanie SEO Perfect CAN safe. Wszystko działa poza lecz nie wiem: 1. jak uaktywnić automatyczne domykanie szyb po uzbrojeniu alarmu, o ile to działa po szynie CAN w VOLVO V50 2004r. Problem nr2 jak wejsc w tryb awaryjny bo coś nie chce zaskoczyć 7x stacyjka w 5 sek. Moze po CANie jest inny sposób. Problem...
jak za długi to było podkładkę podłożyć pomiędzy oczko czujnika a obudowę skrzyni dziwne że zmienia biegi mimo że miga strzałka, wtedy jest tryb awaryjny i przynajmniej w Astrze wtedy na D jedzie na 4 cały czas, ale może tu jest inaczej
Witam.Mam problem w solo Volvo FM 9 podobne do FH;)a mianowicie ten komunikat.....Stop brake system failure,,,,,Jeżdzę tym autem od niedawna i jestem totalnym laikiem w sprawie Volvo;)Co może być jego przyczyną???Czy to jest tryb awaryjny auta???Jeśli nie to jaki komunikat informuje o trybie awaryjnym auta?Auto było u mechanika i wyjęli tłumik dosłownie...
O ile pamiętam w przypadku odłączenia usterki sondy ECU podaje sygnał 0.5V aby mógł przejść w awaryjny tryb pracy.Przyłączenie do masy może wywołć perturbacje z trybem pracy.
brak mocy to tryb awaryjny silnika, który trzeba było skasować na komputerze, a dziwny dźwięk to niezwiązana usterka, czyli napinacz paska alternatora.
Witam ,pacjent Volvo XC90 2,4 5d 2004 rok,problem ze skrzynią automatyczną-zimny nie ma problemu na ciepłym przestaje pokazywać na wyświetlaczu biegi a czasem wejdzie w tryb awaryjny,po zgaszeniu i odpaleniu przez chwile jest dobrze,jak włączę na D i jadę nie ruszając dzwigni wszystko jest ok,na komputerze pokazuje problem z czujnikiem położenia dźwigni...
A zauważyłeś może, że na drugim końcu wałka jest czujnik położenia? Więc przy braku zmiany położenia wałka masz tryb awaryjny, możliwe spalanie stukowe i spora utrata mocy. Aby to pracowało, musisz zmienić sterownik silnika.
Możę ale może , jest problem softu , może coś nie pykło , moge to sprawdzić , odzyskaj oryginal od warsztatu , podeślij na meila , przerobie , odczytamy najpierw zmiane i wgramy moją modyfikację , jest opcja ,że będzie git Kolego zasiałeś ziarno nadziei. Jutro zadzwonię po soft. Zapomniałem o bardzo istotnej rzeczy: po 2 razie w serwisie napadłem ostro...
Volvo s60 2.4 D5 185 km. Problem tkwi w pojawiającym się błędzie przeładowania. Usuwanie błędu nic nie daje Samochód nie wchodzi w tryb awaryjny, ale patrząc po wykresach z elm327 doładowanie maksymalnie osiągnęło 1.35 gdzie normą w tym silniku jest 1,5-1,6 bara ( wcześniej tyle dmuchal) Jakaś nieszczelność? Zacięta geometria? I czemu przeładowuje skoro...
Wyłącza tryb awaryjny adblu aż do ponownego wykrycia usterki w niektórych przypadkach. Szczególnie popularne we Volvie. Efekt placebo na domniemaną naprawe, ale potrafi naprawde zaszkodzić kiedy tzw. historia błedów to nieodzowny element naprawy rozległych uszkodzeń. I może okazać sie nie do zdiagnozowania gdy nie ma zapamietanych DTC.
No a jak długo jeżdżisz tym autem? Bo jak długo i w tym czasie było zero serwisu skrzyni , to coś w końcu musi się zepsuć. Bo rozumiem że mechanik podpinał się pod sterownik skrzyni biegów, i to są błędy jakie mu pokazało . Olej w skrzyni jest ? . Barwę ma właściwą ? Wynika z tego że skrzynia weszła w tryb awaryjny.. .Musisz jechać do kogoś kto tylko...
Witam. Mam problem z Volvo fl 240 z 2007r. Auto ma przejechane 240 tys.km. Komputer co chwila pokazuje błędy "usterka układu wtryskowego", "skontroluj nastawienie pojazdu","usterka hamulca postojowego" w zależności od tego jak go naleci. Raz potrafi zgasnąć, raz przejść w tryb awaryjny - potem trzeba zgasić i dalej jedzie normalnie (raz można przejechać...
Jak podpinasz kompa to w parametrach masz wszystkie odczyty? Sterowniki wabco od ebs mają tryb awaryjny i jak cały układ nie jest sprawny nie da się skasować błędów.Do modulatora napięcie dochodzi cały czas czy tylko chwile po zapłonie?
Witam Was koledzy,nie miałem czasu w ciagu dnia tu zajzec,bede pisał troche nie składnie,W OGÓLE TO DZIEKI ZA ZAINTERESOWANIE,jak zmieniałem cewke przy osuszaczu to miałem wyłaczony hebel ale nie zdjołem klemy,kilka razy odpinałem wtyczke od cewki,odpalałem auto po zrobieniu sprezarki bez podłaczonego osuszacza,dla sprawdzenia jak pompuje,mogły te czynnosci...
Witam. Volvo V70 2.0 16V benzyna 2010r. Co jakiś czas samochód wchodzi w tryb awaryjny (brak mocy, według klienta "nie pojedzie więcej jak trzydzieści na godzinę"), pojawia się awaria kontroli trakcji i przestaje działać prędkościomierz. Osobiście raz na testach pojawił mi się ten drugi objaw ale mocy samochód nie stracił, przynajmniej nie tak drastycznie...
Odłączenie akumulatora zazwyczaj powoduje reset komputera więc prawdopodobnie podczas pracy "coś" ulega uszkodzeniu i samochód przechodzi w tryb awaryjny (spadek mocy). Po resecie błędów jest ok aż do następnej usterki. Proponuje odczytać błędy i może będziesz miał jakiś kierunek. Pozdrawiam.
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
Problem rozwiązany – trzeba jeździć, aby wpaść na coś. Falowanie na obrotach i bogata dawka to przepływomierz (wszystkie 3 zamienniki do śmieci). Używany oryginał, a raczej w zapasie drugi i na każdym inna moc (pewnie zużycie). Dodawanie gazu – czujnik temperatury płynu (jak spadła wskazówka, to sam dodawał gazu). Gaśnięcie w czasie jazdy – przekaźnik...
Witam, podczas jazdy w losowym odstępie czasowym, max do 20 minut, na desce rozdzielczej pokazuje się komunikat DSTC wyłączony, przy czym odpala się tryb awaryjny i po zatrzymaniu auta automatycznie gaśnie. Przy wyjęciu kluczyka ze stacyjki i włożeniu z powrotem, komunikat znika. Natomiast przy próbie odpalenia auta po przekręceniu kluczyka na pozycję...
Silnik wchodząc w fazę przyspieszenia od 2000rpm robi to niechętnie, tak jak by coś go blokowało, generalnie rzecz biorąc słabo się wkręca w obroty. Diagnostyka pod komputerem była robiona i nie wykazała błędów. Silnik nie wchodzi w tryb awaryjny. Odnośnie tego podciśnienia, o którym była mowa chwilę temu to odpinając wężyk przy gruszce nie ma zasysania...
Witam, pytam bo pomysłów juz brak, pacjent 2007r v50 1.6d juz bez fapa (bład w CEM 3a00). Generalnie turbina przeładowuje więc wpadał w awaryjny lecz po regeneracji jest OK ładnie pokrywa się bierzące z zadanym. Jest tak ze nadal wpada w tryb awaryjny nie wiadomo dlaczego gdyz w ECM brak błędów a powyzej 3tys/rpm silnik szarpnie i gaśnie, odpala od...
Witam Auto przyjechało w trybie awaryjnym. Z diagnostyki wyszło błąd "Przeciążenie czujnika różnicy ciśnień spalin DPF". Po regeneracji wymuszonej i wyzerowania stanu FAP auto jeździło prawidłowo 10 dni. Ponownie błąd "przeciążenie czujnika różnicy ciś. spalin" oraz zapchany filtr. Czujnik sprawdzony na pinie sygnałowym zmiana napięcia przy zmianie...
Wyjąłem chlodniczke spalin przy zaworze egrze .. Wydaje się nie zapchana, puśćilem dymka z papierosa i przeszedł gładko, obecnie czyszczę ja środkami z sadzy choć żadna sądzą tam nie wyleciała. Mam też inna przepustnice, z 2009 roku z c30 ten sam nr co moja sprawdzę działanie... Czujniki map podmieniłem i czujnik temp dolotowej przy czujniku map.. Dam...
Witam. Mam problem z moim Volvo s80 i juz nie wiem co mam zrobic. Licze na Wasza pomoc.. Problem polega na tym, ze w momencie wyłączenia silnika po około 2-3 minutach słychać 3 tyknięcia przekaźnika, w odstępach ok. 1 s, i rozłącza mi moduł świateł i auto w momencie ponownego rozruchu silnika przechodzi w tryb awaryjny (moduł świateł nie działa). W...
Witam, mam problem który od dłuższego czasu jest dla mnie zagadką nie do rozwiązania. Problem pojawił się po podłączeniu spawarki do auta w celu pospawania mocowania wydechu. Auto straciło doładowanie a na blacie wyskoczyło "usterka układu silnika". Po podłączeniu auta do interfejsu wyrzuciło błąd P0047 Turbocharger/Supercharger Boost Control Circuit...
Witam , co do automatów mam taki problem a mianowicie : jak samochód jest zimny i po zrobieniu ok 5 km skrzynia szarpie jak stoję np. na sygnalizacji świetlnej ba D to po chwili zaczyna szarpać skrzynia , co do jazdy to biegi przerzucają się bez problemu płynnie i łagodnie lecz jak stoję to szarpię i włącza sie tryb awaryjny no chyba że wrzucę na N...
volvo v50. 1,6 hdi 2009 . Prawdopodobnie usunięty dpf bo widać spawanie i prawdopodobnie wyłączony bo generuje bląd 7700 błąd komunikacji,moduł sterujący pracą silnika. Szukając znalazłem ze jest to błąd sumy kontrolnej.Dziwne jest tylko to ze sterownik nie wygląda na otwierany . Co mogę z tym teraz zrobić, -czy sciągnięcie mapki obliczenie chsk i wgranie...
Witam koledzy jestem nowy na forum więc najpierw się przywitam. Potrzebuje zakupić auto na potrzeby własne gdyż jestem rolnikiem, kolega co ma ciągniki siodłowe polecił poszukiwać volvo. Znalazłem volvo fl z 2006r 240km silnik chyba 7100cm3 dmc 11990, więc pojechaliśmy obejrzeć. W trakcie oględzin kolega usłyszał że w silniku na wyższych obrotach coś...
Dzięki za odpowiedź Błędów w zasadzie nie ma, wcześniej miałem: 2-3-1 Long term fuel mixture too rich in part-load stage 3-2-5 ECU memory loss ale wymieniłem sondę i w tej chwili nie pojawiają się żadne. Jestem dosłownie zdesperowany. Z ostatnich obserwacji widzę, że zapalanie po zgaszeniu jest gorsze wraz z upływem czasu, tzn: od razu po zgaszeniu...
Od biedy Wtryskiwacze do sprawdzenia, chociażby na przelewy . DPF zapchany, co uniemożliwia proces wypalania, podejrzewam, ze w zbiorniczku od płynu fap jest susza :-) Sprawdź poziom płynu, jeżeli jest pusty i nie ma nic, to nie ma sensu nawet go wylewać, szkoda kasy bo i tak nie zadziała. Moja rada to usunąć filtr fizycznie(zostawić katalizator)+ soft...
Witam , zakupiłem ponad miesiąc temu Volvo , auto bardzo zadbane przebieg 194 tys. km . Zauważyłem że przy mocniejszym wciśnięciu gazu kopci na siwo , szczególnie widać to w nocy kiedy jedzie za mną inny samochód , nie jest to mały dymek ale dosyć duża smuga . Widać to nawet w dzień we wstecznym lusterku . Byłem u mechanika ,przeczyszczono zawór EGR...
Byłem w ASO Volvo. Po podłączeniu do komputera wyskoczył tylko jeden błąd z ciśnieniem doładowania. W skrzyni brak błędów. Skasowali pamięć (nie dało się wykasować ECM-1600 ECM-170F). Po przejechaniu kilku km znów sytuacja ze zdjęcia nr 2 i tryb awaryjny skrzyni. System check wyskoczył dopiero po ponownym uruchomieniu auta. Nie mam pojęcia co jest....
Działa tak samo dobrze, jak włączenie i wyłączenie zapłonu. Post niżej pisałeś, że to nic nie daje. Więc jak ? Głupotą jest robienie tego przy 80km/h. Głupotą jest pisanie bzdur na forum, to jest jedyny sposób aby być przygotowanym na chamowanie. Jedziesz masą 40 ton i wiesz, ze chamulce prawie nie działają (tryb awaryjny) wyłączenie i włączenie kluczyka...
(-) Teraz zaczęły pojawiać się problemy z EGR - błąd na komputerze (-). Jaki to jest konkretnie numer błędu? Podaj tylko numer, np. P1234 , a nie opis typu "problemy z EGR". Numeracja pozwoli zawęzić, że tak powiem, "pole ostrzału", a tym samym szybciej wykryć usterkę. Nie zaczynałbym z grubej rury od komputera i przeprogramowania, skoro silnik przedtem...
Turbina może żygać olejem na 3 metry w dal, ale nadal będzie tłoczyć powietrze pod odpowiednim ciśneniem. Nie chcę osądzać, ale skoro moc nie uciekła, nie kopci nadmiernie to IC jest szczelny, a mechanik coś nie bardzo się zna... Problem leży w oleju, który przez sprężarkę dostaje się do intercoolera. Jesteś pierwszym właścicielem samochodu, albo może...
Witam, dopadło mnie to czego od dawna się obawiałem. Skrzynia w trybie awaryjnym i śmiga tylko na trójce. W tryb przechodzi zwykle chwile po ruszeniu. W sterowniku błąd: 000C - Cewka przesuwna 2, Usterka hydrauliczna - Staly I teraz moje pytanie - czy mogę wymienić jeden elektrozawór, czy muszę cały komplet ? Z tego co wiem są dostępne w aso na sztuki....
Witam, od roku mam problem z automatem. Autem jeżdżę po warszawie najczęściej do 80-90 km/h i wtedy jest wszystko dobrze. Problem pojawia się, gdy w aucie z prędkości 100-110 km/h puszczam gaz redukuje na niższy bieg i przechodzi w tryb awaryjny -jedzie wtedy tylko na 3 biegu aż do momentu zgaszenia i ponownego uruchomienia silnika. Problem ten pojawił...
Z tego co mi wiadomo, silnik krokowy mam tylko przy benzynie. Na LPG regulacja odbywa się śrubkami przy mikserze i parowniku (mniemam po obserwacji ruchów gazowników przy regulacji). Też mi się wydaje, że komputer przechodzi w tryb awaryjny (błąd sondy obroty i spalanie). Na PB regulowałem kiedyś dwiema śrybkami ((chyba) iglica z żółtą zaślepką i taka...
W koniku chciałbym posprawdzać czujniki np.temperatury cieczy jak i powietrza wchodzącego i wyeliminować usterki np pedału gazu itp. ogólnie w modelu 94` i 96,97 a mam jeszcze 2005ale tu chce zrobić korektę na kagańcu bo pokazuje 91 a jedzie 82. W naczepie problem polega na tym że: przez kilka kilometrów jest wszystko ok do momentu hamowania, kiedy...
Witam ponownie. Wracam do tego czujnika w drugim samochodzie. Zostały zamienione panele i błędy czujnika zamieniły się miejscami. W takim układzie będzie wina panelu sterowania, tylko jeszcze nie wiem dokładnie co. Ciekawe czy subtelne odchyłki oporów czujnika są aż tak istotne, bo nie rozumiem dlaczego sterownik mojego przedmówcy pogłupiał na starym...
Witam podczas jazdy wyskakuje tryb awaryjny a potem gaśnie i zachwile znowu wskakuje a takie błędy pokazuje ============1============== U0001(00) Raw code: C00100 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy...
Witam wszystkich mam pytanie Volvo 960 rok 91 pojemnośc 3.0 litry 24V w autoacie , podczas jazdy zapala sie kontrolka w zestawie wskaznikow informujaca o trybie awaryjnym skrzyni automatycznej. Skrzynia wtedy raz pracuje bedz to na jednym biegu lub poprawnie na wszystkich. Co z tym zrobic prosze o jakas informację. pozdrawiam
A patrzyłeś czy Ta skrzynia ma w ogóle czujnik prędkości? Bo ja tak to widzę że obroty silnika nie zgadzają się z prędkością samochodu i tyle. W grupie wiśwagena generuje to błąd a tu widzę że nie. Dodano po 2 Miałem ten sam przypadek w leonie i też 5 bieg i wywalało tryb awaryjny , miałem też w volvie t6 po wymianie skrzyni na inną i to samo.
Pytanie zasadnicze, na jakiej podstawie stwierdziłeś że zawór zabiespieczający puszcza ciśnienie przy 14 bar? Rozumię że ten wynik pomiaru podajesz na podstawie pomiaru z manometru podłączonego pod podstawę osuszacza. Jeżeli podstawa osuszacze jest nowa, to uważam że powinna puścić powietrze w trybie awaryjnym przy 12 bar,dlatego ważny jest pomiaru...
Witam są problemy właśnie z układem pneumatycznym , po paru godzinach z poduszek uchodzi powietrze i opada były błędy MID 144 PPID 312 FMI 10 , MID 144 PID 46 FMI 1 , sprężarka była w trybie awaryjnym i zrestartowałem osuszacz i poszukuje jeszcze czujnika ciśnienia który jest gdzieś w kabinie ?
Dziękuję za info. Auto nie pali , bo ma spalone 7 bezpieczników pod schowkiem pasażera. Szykuje się akcja popiorunowa , niestety... Gdzie jest umieszczony moduł pompy paliwa ? Bo ten fuse też jest nieobecny. Po wymianie bezpiecznika 15A od pompy paliowej, auto zaskoczyło w trybie awaryjnym, bez podłączania komputera.
Mam chyba dość poważny problem. Auto to Volvo S80 2,0 D3. Auto odstawione na wieczór do garażu - zero problemów. Rano cała deska praktycznie na czerwono, nie ma możliwości uruchomienia auta. Na desce "pilny serwis" praktycznie wszystkiego, nawet czujników parkowania. Pierwsza myśl, że jakieś zwierzątko pogryzło kable, obejrzałem całą komorę silnika,...
Witam wszystkich. Mam problem ponieważ od dłuższego czasu poszukuję schematów elektrycznych do Volvo XC60 II z 2019 roku a konkretnie schemat połączeń ECM lub mówiąc krótko komputera silnika. Jest to wersja T5 z benzynowym silnikiem o oznaczeniu b4204t26. ECM to Denso 32242004. Auto jest po wypadku podczas którego został zniszczony komputer i wiązka...
Podmień siłownik na próbe bo to chwila roboty dosłownie plus kalibracja. Jest tam pewna wada fabryczna i tak to sie objawia. Łącze danych nie jest bezpośrednią przyczyną aczkolwiek wiązka do sprawdzenia. Co do drugiego błedu tylny modulator jest w trybie awaryjnym (jest zablokowany i hamuje na ostro) i potrzebujesz fachowca natychmiast.
Witam.Volvo XC 60 2011r 2,0 163 KM.Mam błąd czujnika temperatury filtra cząstek stałych. P042800 Obwód czujnika temperatury filtra cząstek stałych,napięcie wysokie(rząd 1,obwód czujnika 2).Czujnik w blokach stoi na temperaturze 1000 stopni auto w trybie awaryjnym.Czy to jest ten drugi czujnik za dpf czy ten przed dpf bo są dwa.Czujnik padł przy wypalaniu...
Witam, potrzebuję pomocy w sprawie Ad Blue w VOLVO FH 13 440 2008r. W czasie jazdy, przy rozgrzanym silniku pojawia się informacja że coś się dzieje, pojawia się informacja o wysokiej emisji i o tym że czas do spowodowania emisjami redukcji 50 h, oraz że samochód będzie pracował w trybie awaryjnym, pojawiło się to tydzień temu na pół godziny i samo...
trzeba by wiedzieć jaka sytuacja wymusza tryb awaryjny,kiedyś jeżdziłem volvo960 i gdy jechało się za długo na rezerwie to włączał się wspomniany tryb chyba musisz go podpiąć pod testera
Mam samochód VOLVO 740GL 2,3 i jakiś rok temu założyłem instalację gazową. Po zamontowaniu gazu samochód działa bez zarzutu jednak po przejechaniu kilkunastu km na gazie zapaliła się kontrolka sondy LAMBDA i świeći się stale, nie gaśnie nawet gdy jadę dość długo na benzynie. Jedyny sposób na zgaszenie kontrolki to odłączenie akumulatora na jakiś czas...
Mamy volvo, które kupiłem od firmy, w której pracuje, nie związanej z mechaniką (pierwszy właściciel, pełna historia serwisowa), które jest niestety w trybie awaryjnym, problem polega na tym, że świecą się komunikaty na desce związane z filarem cząstek, oraz kontrolką silnika, na sprzęcie diagnostycznym pokazuje błędy: P067400 Obwód prądowy świecy żarowej...
zacznę od początku, to auto w którym jest wymienione ecu jeździ i wszystko jest ok oprócz świateł mijania i pozycji (lewa strona) na początku jak dostałem to auto do poprawy nie chciało zapalić a jak ominąłem immobilajzer to chodziło do 1500 obr/min i kolega stwierdził że chodzi w trybie awaryjnym, na serwisie volvo powiedziano mi że trzeba nowy soft...
Witam. Mam problem. Volvo V50 1,6d 109 km 2009r. Samochód był w trybie awaryjnym wymieniłem świece bo wszystkie były spalone oraz EGR ponieważ był jego stały błąd. Po założeniu i zaadoptowaniu nowego wszystkie błędy pogasły i było ok. Po przejechaniu ok 60km pojawił sie komunikat i kontrolka kontroli trakcji. Okazało się że znowu błąd EGR valve i EGR...
To zmień diagnostę, nie ma opcji aby w trybie awaryjnym nie rejestrował błędu. Dodano po 2 Czym czytane?? Bo z volvo to ciężka sprawa nawet przez EOBD.
Witam, posiadam samochód Volvo V50 z silnikiem benzynowym o pojemności 2.5 turbo i instalacja gazową, ostatnim czasy silnik chodził w trybie awaryjnym, brak mocy .. zdiagnozowano przepływomierz, został wymieniony na nowy i błąd zniknął, pozostał jedynie błąd "nieprawidłowy sygnał A czujnik ciśnienia doładowania" czujnik wymieniony na nowy a błąd zostaje,...
Masz najstarszą wersję sterownika, sterował tylko 7 biegami, fizycznie w skrzyni jest 8 biegów ( 4+4 ), twoja przeskakuje nad 3 biegiem w dolnej skrzyni, dlatego masz 7 biegów, późniejsze wersje włączały "brakujący" bieg przyciskiem, stąd moje pytanie. Sterownik na pierwszym zdjęciu to sterownik EGS. Mała kasetka na nim to kaseta awaryjna. W pewnych...
Witam. Nie, jeszcze nie kontaktowałem się ze sprzedawcą. Chwilowo początek urlopu mnie "przygniótł". Wymontowałem alarm z wozu i testowałem na biurku. W trybie analogowym się uzbraja, gra i buczy. Podłączywszy go pod komputer jest pełen podgląd wejść i wyjść. W analogu jest wszystko w 100% OK W samochodzie podłączywszy go do sieci CAN, w programie producenta...
Witam, Poszukuję kody błędów silnika i skrzyni do autobusu Volvo B12 z 97 roku, skrzynia automat EGS R1000. Skrzynia biegów czasami wyrzuca biegi i pracuje w trybie awaryjnym. Wymigany kod błędu skrzyni to 22 lub 23, o ile został prawidłowo odczytany, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat błędów do tego pojazdu. Może ktoś z użytkowników...
Kolego nie ma co na nowo ameryki odkrywać, bo z aktywnym błędem CAN ten układ jest poważnie uszkodzony i część modułów działa w trybie awaryjnym. Tak jak każdy pojazd z podobnym błędem jest poważnie uszkodzonym. Wobec tego jak mówiłem ręce z dala od kodowań po wadliwie działającej magistrali. I choć objawy mogą być niezauważalne jako poważne, to należy...
Sprawdź kolego bezpieczniki umieszczone pod kasetą LCM. Jest jeszcze możliwość że kaseta może pracować w trybie awaryjnym.
Witam. W moim aucie szarpie na małych obrotach i wyświetla się kontrolka sondy przy zapłonie na kilka sekund, a jak pojechałem do diagnosty dowiedziałem się że silnik pracuje w trybie awaryjnym, ponieważ mam uszkodzoną sondę lambda lub zapchany katalizator. Czy pomiar napięcia na wyjściu sondy powoli mi zlokalizować uszkodzenie??? Proszę o pomoc.
trance84 więc tak: 1 stage 4ro kanałowy htg411 o mocy 300W rms zazostał zmostkowany, więc wyszło 2 kanały, które zasiliły 2 sony xplod 10''. Wszystko działa poprawnie, mało klapy bagażnika nie wyrwie od basu. 2 stage 4ro kanałowy htg411 bez mostkowania zasila przód i tył w kabinie, natomiast 4ro kanałowy htg434 600W rms zostaje zmostkowany i zasila...
Swoją drogą to rzeczywiście kompletne niedbalstwo producentów samochodów, że nie potrafią zabezpieczyć instalacji przed odwrotnym podłączeniem baterii 12 V do pojazdu. Akumulator jak i każda inna część zamienna powinna być montowana przynajmniej przez ludzi którzy mają jako takie pojęcie o technice. Obok słupków jest jak wół napisane + lub -, na klemach...
Samochód jest po dzwonie, przebieg prawdopodobnie minimalny, na poziomie 10 tys. km. Uszkodzeniu uległa między innymi pompa oleju skrzyni i wiązka elektryczna. Wiązka została polutowana, pompa wymieniona. Samochód odżył, ale nie do końca. Na pierwszym biegu w ogóle nie ciągnie. Po sprawdzeniu na jedynce ma konfigurację elektrozaworów niezgodną ze schematem...
Witam. Mam problem z autkiem jak w tytule,ale po kolei. Auto to Renault Laguna L1PH2 z silnikiem Volvo 2.0 16V. Na sterowniku naklejka Elpigaz Elisa (jutro podam więcej danych). Problem polega na tym że nie chce się przełączyć na LPG. Samochód na benzynie normalnie się uruchamia,świeci się czerwona dioda sygnalizująca pracę na benzynie a po wciśnięciu...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
światła awaryjny volvo moduł awaryjny oprawa awaryjny zmywarka awaryjny
połączenie styków przełącznika ogniwa wkrętarki ustawienia nagrywania dzwieku
moduł komfort termet olsztyn odbiór
Hitex HT-8000: Specyfikacja, Gry, Problemy Techniczne Rozkład pinów w komputerze ECU Chevrolet Aveo