Dla potomnych. Wymiana uszczelki nie jest trudna. I w brew pozorom nie potrzeba masy narzędzi. Starczyła walizka z yato oraz klucz dynamometryczmy z kontomierzem. Gdybym nie był pewny że mi się uda to bym tego nie robił. Auto już jeździ!!! Jak patrzyłem na uszczelka która była jeszcze pod głowica to widać było 4 otwory. Ale po ściągnięciu głowicy ukazały...
Uszczelka pod głowicę VOLVO. Czy ci się przyda??? Jak masz VOLVO :)
Uszczelka pod głowicą.
Ja mam taką metodę, że 3-4 tygodnie przed terminem przeglądu jadę na stacje diagnostyczną gdzie sprawdzają zawieszenie , hamulce , ew. wycieki, stan blacharski spodu i notuję co jest do zrobienia. Co roku jesienią , trzeba czy nie, jest wizyta u mechanika na przegląd przedzimowy dla sprawdzenia stanu technicznego silnika i ew. wymiana płynów eksploatacyjnych....
To nie uszczelka pod głowicą. Ile ubywa płynu? Od kiedy? Ubytki duże, czy małe? Który rocznik? Jaki typ silnika?
Spokojnie. Zmierzy ciśnienie i się okaże. Uszczelka to nie koniec świata.
Planowanie głowicy nie jest konieczne jeśli nie ma wżerów i a nierówność głowicy mieści się w specyfikacji. Są przymiary i można zbadać czy nie ma dołków czy krzywizny. Często jak nie padła uszczelka pod głowicą ( i silnik nie przegrzany ) i odkręci się ją zgodnie ze sztuką to wystarczy oczyścić i nie trzeba jej planować. Ale to wychodzi dopiero po...
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
Możesz odkręcić przewód powietrzny od sprężarki. Jeżeli przestanie wywalać płyn to już będziesz wiedział, że sprężarka do wymiany/regeneracji. Raczej tak właśnie będzie
Uszczelka pod głowicą. Pozdr. J.
Witam kumpel miał to samo termostat nowy spalin w płynie brak padła uszczelka pod głowicą po wymianie wszystko ok
To jest obudowa termostatu niewykluczone że podczas mocnego pompowania płynu chłodzącego przy 5 tyś obrotów silnika uszczelka nie trzyma i dlatego cieknie. Trzeba zakupić uszczelki spuścić płyn i wymienić bo jak puści całkowicie to możesz mieć większy problem. Tam jest jeszcze opaska, spróbuj lekko dokręcić.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Witam, Jestem posiadaczem Volvo V40 D2 1.6 Diesel z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Auto było naprawiane na zaprzyjaźnionym warsztacie wymieniona została uszczelka pod głowica sprawdzona była chłodnica spalin lecz problem nadal występuje. Czy problem może być pęknięcie tuleji cylindra? Pozdrawiam serdecznie
Miałem w manie f 2000 problem z płynem tak jak ty i wymieniłem tylny korek ciśnieniowy na górze w zbiorniczku, to pomogło. Miałem też sytuacje że jechałem krótki odcinek bez korka wlewowego to ze zbiorniczka wywaliło mi płyn i się lekko zagrzał i daleko nie zajechałem. Wymieniałem także z dwa razy zbiorniczek bo te manowskie lubią pękać.W volvo f 12...
Dedykowana nasadka do tego filtra kosztuje 20zł I gów.... warta, jak debil dokręcał w tym tdi to najpierw taśmą szmacianą musze owinąć korek żeby ciaśniej naszła ta nasadka. Ciekawe po co ludzie tak nadludzko silnie dokręcają te korki przecież tam jest uszczelka gumowa i lekko się dociąga. Dwa następne przypadki to reno 2.0 dci, i volvo benzyna z filtrem...
Witam, od pewnego czasu mam zapocenie przed kolektorem wydechowym, jak na zdjęciu. Skąd ten olej może się tam brać? Urządzenie gaszące wymieniłem, nie ma skąd kapać, tak samo uszczelka pod klawiaturą. Słyszałem, że jest też jakaś druga uszczelka, niby niżej, ale to sporo rozbierania silnika chyba. Może rzucać coś olejem tam z pompy vacuum? https://obrazki.elektroda.pl/6883662600_...
Nie ma reguły. Ostatnimi laty kupione Yaris 2003 1,4D za 2,5 k , dołożone drugie tyle czyli wyszło jak u handlarza i rok później Volvo S40 2002 1,8 B za 4k, w ciągu 4 lat nie dołożone ani złotówki na remonty A gdybyś kupił drożej u handlarza, też mógłbyś dołożyć drugie tyle. Z Volvo ci się poszczęściło, sąsiad kupił za dużo wyższą cenę i musiał dołożyć...
Boje się tylko, że ta uszczelka tekturowa będzie przepuszczać, ale znowu chyba bez sensu jest dawać pastę uszczelniającą na tekturę.... No cóż - spróbuję złożyć na dociętej uszczelce i zobaczymy :-) Pozdrawiam
Dzięki, szukamy przyczyny uszkodzenia, po śladach jak na razie wychodzi, że to może być uszczelka pod głowicą, płynu coś ubywało. Co innego mogłoby tak ugiąć korbę, skoro głowica nie dostała. Był jeszcze jeden znajomy medyk :) po pomiarach i oględzinach na wale żadnych uszkodzeń nic nie znalazł.
Cześć wszystkim. Opisze na prentce moj problem. Dotycz on silnika 2.5t benzyna w Volvo xc90. Historia zaczęła sie większe mrozy. Auto stało pod chmurką i chciałem je schować pod dach. Odpalił normalnie, popracował trochę i zgasł. Myślałem, że na gaz się przełączył coś zamarzło i zgasł. Odpaliłem ponownie i zostawiłem na benzynie ale już zaczął wtedy...
węże były miękkie i tester nic nie wykazał mam nadzieje że to nie uszczelka bo właśnie auto jest na wymianie rozrządu i dowiedziałem się że koło zmiennych faz tez do wymiany :( . słyszałem że te silniki są wytrzymałe
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
Witam mam pytanie posiadam volvo xc70 2.5 T benzynka w automacie z 2002r na wolnych obrotach jak postoi dluzej zaczyna przydymiac na jasno jak mu przycisne w trasie to tez potrafi zakopcic. Czego to moze byc przyczyna ,turbo, czy raczej uszczelka pod glowica czy uszczelniacze ? Od czego zaczac
Uszczelka pod glowica byla zle dokrecona
Przedmuchy możesz mieć tylko do kanałów(kanału)olejowego.To że nie ubywa płynu chłodniczego nie znaczy że uszczelka jest ok.
Uszczelka sprawdzona jest ok. Silnik przebieg autentyczny okolo 240tys. A jak sprawdzić pierscienie? Zdejmować głowice ?
Dzieki hak mechanik ogarnie pompe to sprawdze to wszystko. Mam nadziwhe ze to nie uszczelka
Witam; Potrzebuje wymienić uszczelniacz wałka sprzęgłowego w moim Volvo v40, problem polega na tym że nie wiem jakie ma wymiary, szukałem w Google ale nic konkretnego nie znalazłem, czy jest jakiś sposób (bez rozkręcania skrzyni) aby sprawdzić te wymiary? samochód: Volvo v40 1998r 1.8 benzyna; symbol skrzyni biegów: JC5 227; jeżeli jeszcze jakieś dane...
Witam! Mam pewien problem "wycieka" mi olej z pod pokrywy zaworów i moje pytanie jest jak się dostać do uszczelki?pewien mechanik powiedział mi że jak wykręcę pokrywę zaworów ,wałki rozrządu pójdą mi do góry i będzie problem wstawić je na miejsce.
Ja bym sprawdził chlodnicę egr. Jeżeli to możiwe całkiem ją odłączyć od chlodzenia i wtedy sprawdzać. Uszczelka jeszcze nie jest taka zła może być gorzej pęknięta głowica itd... Z tego co piszesz ubytki są dość duże wiec płyn musi gdzieś uciekać. Jak nie ma plam to albo w wydech albo silnik.
To by było zbyt proste uszczelka wymieniona.
Rozwalilo Ci zbiorniczek plynu chlodniczego? Masz tam czarna szadze lub czarna maz? Prawdopodobnie uszczelka pod glowica klekla, mozesz podeslac fotke? Dobrze byloby wykonac test na obecnosc co2 w ukladzie chlodzenia ;)
Witam. Mam problem z autoryzowanym serwisem Volvo mianowicie oddałem samochód do diagnozy - słyszałem stukanie w kole/zawieszeniu przy skręcaniu. Zdiagnozowali luzy na przekładni kątowej, które miały generować wspomniany stukot i parę mniejszych usterek. No to umówiłem się na najbliższy termin na naprawę - 3,5k za wszystko + diagnoza: luzy na drążku...
A jak kupileś uszczelka PG nie masz instrukcji kolejności dokręcania i siła?
Tak zrobię, mam nadzieję że uszczelka nie puści.
Napisałem o wymianie osuszacza (pojemnika z granulkami) ponieważ zdarzył mi się wadliwy - po rozpruciu okazało się że uszczelka wewnątrz była podwinięta i powietrze zamiast przez granulki szło obok a przynajmniej jego spora część - taki błąd w fabryce osuszaczy zrobili.
Termostat musi być szczelny i musi być dobra uszczelka od góry na termostacie.
U mnie przedostawały się spaliny pomiędzy obsadom a pompowtryskami po wymianie gumek pomogło.Koszt 30zł. x 6 szt. Objawy podobne po odpaleniu z plaka chodził po kilku minutach nie odpalił.Jeszcze jedna rzecz oring na korku obok ręcznej pompki na imbus częsty przypadek. W silnikach dxi pompowtryski delphi. Dodam że w jednym silniku volvo d13 spotkałem...
Problem z czujnikiem i słabym hamulcem górskim został rozwiązany, uszczelka koło przepustnicy kolektora dolotowego została wymieniona, zawór egr zamieniony, ustawienie zaworów i uszczelka od kolektora koło turbiny. Błąd zniknął i hamulec górski zaczął działać jak należy. Świst również ustał. Ale niestety od pewnego czasu auto bardzo się trzęsie i obroty...
No właśnie test zrobiłem i koloru płyn nie zmienił... zastanawiam się czy płyn do dupy czy uszczelka jednak OK. Jutro jeszcze potestuję ten płyn na czymś co na bank zawiera CO2.
Uszczelka pod głowicą albo pęknięty blok głowica. Skrzynie z retarderem masz?
przyczynom była wydmuchana uszczelka pod głowicą
W ostatnim czasie coś robiłeś z tym silnikiem? Wymiana oleju, płynu chłodzącego? Może być tak że padła Ci uszczelka pod głowicą. Ale to musisz do mechanika podjechać aby Ci to sprawdził. Jakby się nagrzał to bym obstawiał termostat ale skoro nawet się nie zagrzeje może być uszczelka. Jednak to jedna z teorii.
robi1214 Panie jak będzie to uszczelka to się wpienię.....
Chrapią i to jak :| . Byłem osobiście widziałem i słyszałem. To co, pompiarz mnie oszwabił ?Pompę też robiłem 20 tyś.km temu -razem z głowicą . Wszystko razem do kupy regenerowałem .A teraz była na diagnostyce razem z samochodem.Przecież na przyrządach by coś pokazało? Chyba że się mylę . Auto ma 300 tyś. najechane od nowości ,a te silniki "ponoć" wytrzymują...
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy w moim poprzednim aucie "golfie" powodem tego była właśnie uszkodzona uszczelka głowicy. Obecnie posiadam volvo i też się obawiam tej samej przyczyny. Znaczy się pierwsze objawy to co jakiś czas wyskakuje błąd p1171, oraz świeci się kontrolka Lambda. Do tego nieznacznie ubywa mi płyn chłodniczy, ale nie widać wycieków...
Jeśli naleje do końca Zbiorniczek nie ma min i max a nakrędka ma taką gumową uszczelkę i jak zakręcam to ta uszczelka dotyka płynu. Czytałem w necie że nie wolno nalewać na max dlaczego? Czy to może powodować blokowanie się kół?
Jeżeli kopci na siwo i ubyło płynu to znaczy, że poszła uszczelka pod głowicą i pobiera płyn do cylindrów. Polecałbym zaprowadzić samochód do mechanika jak najszybciej bo potem mogą być większe koszty.
Uszkodzony parownik, uszkodzona głowica, uszczelka pod nią itp itd.
Witam Wczoraj wymontowałem skrzynie z auta, i na pierwszy rzut oka zaglądając do środka komory sprzęgłowej w skrzyni zauważyłem mały okrągły kawałek metalu leżący w pyle na dole. Okazało się później po zdjęciu docisku, że to część pochodząca z tarczy sprzęgłowej w której popękały 4 z 6 sprężyn. Wyciągnąwszy skrzynie na warsztat zabrałem się do rozbierania....
uszczelka volvo uszczelka głowicą volvo volvo wycieraczki volvo
setup komputera panasonic świecić czerwona dioda rower przekładnia
mikrofalówka samsung zwarcie mikrofalówka samsung zwarcie
Wejścia transoptora: Anoda i Katoda Moc trzech grzałek elektrycznych połączonych w gwiazdę