Jedź do kogoś kto się na tym zna... na prawde to żadna ujma dla ciebie.
Witam, mam podobnie jak piszesz ale ja miałem problem z pompą VP-37 bo mi sie rozszczelnila i miałem wycieki nie czekajac odałem mechanikowi (tak myslałem ze to mechanik:cry:) pompa została uszczelniona i po odebraniu po tygodniu wyskoczył bład zaswiecił check na desce. problem ktury mam polega na tym ze auto odpalam normalnie ,wolne obroty są prawidłowe...
Poziom oleju w skrzyni sprawdzony zgodnie z technologią - na zimnej i gorącej ? Filtr oczyszczony ? Od tego zaczniemy. Sprzegło hydrokinetyczne raczej nie, skoro na zimnym wygląda prawidłowo.
Oznaczenie C3 C4 skrzynka na podszybiu, te oznaczone B1....Bx są w skrzynce koło kielicha amortyzatora. Zdjęcie znalezione przez google z forum volvo. [url=http://volvoforum.pl/viewtopic.php?...
Dlaczego nie idzie prąd na świece żarowe w volvie v70 1997 świece sprawdzane ale w kablu tym co idzie na świece po przekręceniu stacyjki nie ma prądu a lampka na tablicy się normalnie zaświeca i po kilku sekundach gaśnie proszę o pomoc w tej sprawie
odłącz czujnik skrętu wspomaganie powinno cały czas pracowec
Witam , mam identyczny problem z kątem wtrysku, wywala bład i zimny bardzo ciężko odpala. Czy ktoś powie jak samemu ustawić kąt wtrysku? VOLVO V70 2.5TDI 1998 rok
A dlaczego chcesz zmienić silnik na starszą konstrukcję ? Widzi mi się, czy coś się dzieje ?
Witam. Mam problem z autem jak w temacie, brak zasilania licznikow nie działa cetralny żadne oswietlenie rozrusznik tez nie kręci.Wogole nic nie dziala tylko jedyne co to radio.Auto to jest chyba z 2000r z silnikiem 2,5tdi.Wszystkie bezpieczniki sprawdzone te z przodu oraz w bagazniku jak i z boku w desce.Zasilania jakieś są, po przekręceniu stacyjki...
Po sprawdzeniu schematów w Autodacie - znalazłem tylko jeden czujnik temp. płynu chłodzącego i jest on właśnie między świecami. Poprawnie działający ma oporność około 5750 omów przy temp. 0 st.C i około 2500 omów przy 20 st.C Dochodzą do niego przewody: brązowo-czarny i żółto-szary.
Witam Posiadam Volvo V70 z silnikiem 2,5 Turbo Diesel. (Silnik ten był też montowany w pierwszych modelach Audi A6 !995 -97) problem polega na tym że po nagrzaniu się silnika to odpowiedniej temperatury i zgaszeniu go nie chce ponownie odpalić dopiero po jakimś czasie jak ostygnie odpala bez problemu. problem
Świetna robota :) dziękuję i biorę się za rozkręcanie
Auto jak w opisie. Problem pojawił się niedawno, po dłuższym pojeżdżaniu obecną porą głównie w miejskich korkach pojawił się tryb awaryjny i komunikat z FAP`a. Próba wypalenia go w trasie nie dała rezultatu - nadal idzie w trybie awaryjnym. Auto poszło do warsztatu i co się okazało: 3-ci wtrysk podaje za duzo paliwa. Wyjęte wszystkie, poszły na sprawdzenie...
Do bezpiecznika ile wolt dochodzi?
Silnik: 2.5 TDI 140 KM (D5252T, AEL) Silnik odpala bardzo dobrze,ciepły na strzał, po zimnej nocy kręci zaledwie kilka obrotów. Przyspiesza bardzo dobrze, zadymi tylko jak nagle depne, jak turbo doładuje to przestaje i po prostu idzie. W trakcie jazdy na ciepłym (zazwyczaj bo i na zimnym sporadycznie się zdarza) silniku w zakresie 1-2 tys obrotów samochód...
Witam jestem tu nowy, problem mam z Volvo - jak jadę i odpuszczę pedał gazu to zadymi mi na niebiesko...
Moje volvo 850 T5 (1995 rok) nie chciało chodzić na wolnych obrotach, szczególnie gdy było ciepło na zewnątrz ( już nawet od + 10 C). Zapaliła się kontrolka sterowania silnika (lambda). Jeszcze na zimnym silniku zapalił, ale po nagrzaniu gasł. W zimie w czasie mrozów można było jeździć w miarę normalnie , ale latem - koszmar - dojeżdżasz do świateł...
Mam Volvo V70 2.5 TDI z 1997r. po poważnej awarii wymiany ukręconego wałka rozrządu. Rozrząd został już złożony tak jak należy, mam jednak problem z ustawieniem pompy na wtrysk na pierwszy cylinder. Metody na czujnik zegarowy nie bardzo ogarniam. Odnoszę wrażenie, że koło zębate pompy było zdejmowane i zakładane nie tak jak trzeba, ponieważ znaki występują...
witam wszystkich. mam problem ze swoim volvem, polega on na tym że przy większych prędkościach 120-140km\h samochód zaczyna się potwornie mocno telepać, nie da się wogóle jechać przy tym tempie. więc moje pytanie brzmi o co może chodzić nigdy się tak nie zachowywał ?? dodam, że w listopadzie '09 wymieniłem koła wszystkie opony na nowe, zimowe dębicy.
Mam taki problem z V70i, pali jak mu się zachce, często nie ciągnie paliwa. Rozrusznik kręci ale jakby nie było paliwa (chociaż jest), często zdarza się to po jeździe, wtedy jak zostawię auto na całą noc to zapala od strzała jakby nigdy nic. Auto pali zawsze jak na stacyjce świeci się sonda lambda, jak się nie zaświeci po przekręceniu zapłonu to nie...
Witam. Auto trafiło do mnie na ustawienie rozrządu ponieważ urwał się pasek. Wymienili pogięte zawory, poskładali i przyprowadzili. Najpierw próbowałem ustawić bez blokad, na różne sposoby co nie dało razulatatu, zdesperowany więc zakupiłem blokady, złożyłem na nie i nadal nic się nie zmieniło. Odpinałem kolejno wtryskiwacze, cewki, przepływomierz,...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. (VOLVO V70 2.5TDI 99') Od dłuższego czasu z racji duzym mrozów w nocy moja szwedzka srebrna strzała ma ogromne problemy z rozruchem. Na nic zdaje się czekanie aż zgaśnie kontrolka od świec zarowych. Problem rozwiązuję w sposób dosyć prymitywny ale jedyny skuteczny mianowicie polewając kolektor ssacy gorącą wodą(...
Kolego skąd wiesz ze się płyn gotuje? Po drugie jakby wentylator się kręcił to by płyn nie osiągnął temperatury wrzenia.
Podciągnij ręczny.
Mam pytanie odnośnie kodów błyskowych w Volvo V70 '98r 2,5TDI. Problem dotyczy klimatyzacji, na panelu climatronica po włączeniu zapłonu migają jednocześnie diody na przyciskach obieg zamknięty oraz OFF, czy ktoś się już z tym spotkał? Klimatyzacja nie startuje, czynnika jest wystarczająco dużo.
Ja życzył bym sobie żeby to była głowica. Jednakże ewidentnie to cykanie słychać koło koła prawego. Poprzedni silnik miał ponad 312tyś km, kiedy odkręcił się taki mostek pod wałem korbowym, i zrobił mi sieczkę w misce uszkadzając ją. Ten stary silnik nie chlał mi jednak tyle oleju co ten, mimo mocno zużytych pierścieni(badanie szczelinomierzem pierścienia...
Witam. Nikt nie zna tematu?
Więc jednak można sie połączyć, chociaż, powiem szczerze, że nie próbowałem Vol-VCR (chyba za leniwy byłem), próbowałem tylko VAG-COM i KKL na USB. Ciekawe jednak, czy nie było jakiś modyfikacji po 2000r. Może wypowiedziałby się jakiś fachowiec od VOLVO czy nie było żadnych modyfikacji ze sterownikiem i silnikiem na przełomie 2000r. Jeśli nie może z...
C5 mi kilka śmignęło w ofertach ale zazwyczaj 2,5tdi i do tego tiptronic od C5 trzymaj się z daleka !! Tam masz kosztowny w wymianach i stale sypiący się wielowahacz z przodu Silniki 2.5TDI V6 to chyba największa wtopa tego koncernu - dramat od początku do końca (w przeciwieństwie do 2.5TDI R5 dzieła VW które są nieśmiertelne, niezniszczalne i jeszcze...
Ponieważ temat założyłem ponad rok temu, przez ten czas zdobyłem trochę więcej wiedzy i doświadczenia :turn-l: Silnik benzynowy+ LPG do lawety odpada w przedbiegach :| Nie ma wystarczającej ilości NM przy bardzo niskich obrotach, przez co ruszanie pod górę z 2-4 tonami na platformie byłoby nie możliwe. Obecnie myśle nad silnikiem 2.5TDI w wersji 140KM...
Cześć, mam problem ze swoim V70 2.5TDI. Auto nie ma typowego kopa od turbo. Węże sprawdzone - wymienione na nowe. Wymieniony czujnik ciśnienia w dolocie, zawór sterujący znajdujący się na obudowie filtra powietrza. Zawór sterujący turbo pracuje - przy przegazowaniu samochodu czuć, że w środku lata coś i przestaje na wolnych obrotach. Wężyk do EGR zaślepiałem,...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
volvo wycieraczki volvo volvo hamulce volvo volvo wycieraczka volvo
oporność głośnik yanosik aktualizacji samsung p58sc
gwiazda mrugająca mrugająca gwiazda
Nichicon FW w zasilaczu audio – czy kondensatory FW nadają się do zasilacza? Brak zasilania 12V na module LC500DUE-SFR1 w TV LED4202 – diagnoza i typowe usterki