auto jest bez ADR i na desce nie ma dodatkowego wyłącznika prądu
Witam. Przyczyna okazała się błaha: zaśniedziały przewód przy głównym wyłączniku prądu i dwa uszkodzone przekaźniki. Dzięki za pomoc
Dodam ze to jest rok 2014 i tam w zasadzie ten wyłącznik prądu działa na innej zasadzie. W chińczyku był solenoid a tutaj jest to podłączone do sterownika CCIOM przy ramię
Rozumiem że bezpiecznik również znajduje się przy akumulatorach w tej skrzynce? dokładnie tak to powinno wyglądać bo jeśli masz główny wyłącznik prądu to po jego zadziałaniu tachograf nie może się wyłączyć więc szukaj tego przewodu w tych okolicach Zdarza się że przewody łamią się pomiędzy ramą a kabiną na to miejsce też możesz zwrócić uwagę Tachograf...
Czyli obowiązkowa blokada alternatora i zabezpieczenie ogrzewacza postojowego przed ponownym uruchomieniem. Należy wybrać taki hebel aby miał dodatkowe blokowanie (jak główny jest załączony to blokada wyłączona i na odwrót) takie małe sympatyczne są stosowane w Volvo - chincykach. Jeśli dodatkowo ma być wyłączany z kabiny to lepiej założyć oryginalny,...
Wiele firm (np. Ford, Nissan, Volvo) stosuje taki "ersatz" - po odpaleniu silnika włókna żarówek przednich świateł są połączone szeregowo (czyli na każdej z nich jest połowa napięcia) natomiast w nocy włączamy sobie wyłącznikiem światła i mamy pełną moc na każdej z żarówek. Problem jest troszeczkę inny: włókno żarówki H4 wymaga odpowiedniej temperatury...
Zginął prąd na wyłączniku podnoszenia osi wleczonej .Może ktoś zna nr. bezpiecznika, a może to przekaźnik lub coś innego? Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pojazd bez włożonych kluczyków do stacyjki z wyłączoną lodówką i wyłączonym webasto ma pobór 1A. Po zdemntowaniu modułów z kabiny dalej jest pobór 1A. Jeżeli wyłącze akumulatory na wyłączniku i włącze ponownie to pobór spada o połowę. Tak jakby któryś moduł po odcięciu zasilania się zresetował i już nie kradł prądu. Akumulaory były już dwa razy wymieniane...
Witam Mam problem z Volvo, Auto stanęło podczas jazdy I jest całkowicie ciemno. Auto nie reaguje na kluczyk żadna lampka nie swieci nic nawet CB i awaryjne. Sprawdziłem i na kablu grubym czerwonym 24V co idzie do kabiny jest prąd. Hebel działa sprawdzany ADR nie ma Nie mam schematu jak kable idą dalej z wyłącznika głównego prądu (hebel) bo próbowałbym...
po co odłącznik masy skoro i tak tach będzie rozładowywało aku. Pobór prądu przez tachograf jest mniejszy niż typowy prąd samorozładowania akumulatora. Nie przesadzaj. To nie można zwyczajnie odłączyć aku bo przepis zabrania? Tak mówią przepisy. Jak wygląda stosowanie się do nich to już inna sprawa. Jeżeli tarczka nie wykazuje zaniku zasilania w czasie...
Witam. Dawno nie pisałem, ale opracowywałem ciekawy patent. Mój D3WZ po naprawie działał 1 (słownie JEDEN) sezon i tyle go widzieli. Następną zimę radziłem sobie bez. Po rozebraniu zarazy doszedłem do wniosku, że padł sterownik, bo wszystko jest sprawne, a on nawet wentylatorem nie zakręci. Wydłubałem tą żywicę z niego, ale tam są dwa kondensatory,...
mid128pid91fmi9, -Sygnał z pedału nie jest otrzymywany wystarczająco często lub jest go całkowity brak. przyczyna: Uszkodzony czujnik położenia pedału gazu. usterka łącza sea j1587/j1708, bląd jednostki sterującej mid128pid190fmi0,-Prędkość obrotowa silnika nadmierne obroty silnika. Przyczyna-nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem,silnik pracuje...
Witam! Ja dzisiaj montowałem emulator do Volvo FL 240. http://obrazki.elektroda.pl/4445989200_1... Zamontowałem go w skrzynce akumulatorów przy wyłączniku prądu wg schematu. Nie wiem na ile to będzie działało, bo nie mogłem skasować błędów: -mid128-psid42 -mid128-psid46 -mid128-psid115 Po zamontowaniu włączyłem zapłon, zapaliła się dioda...
Witam. Mam problem w volvie fm13 400 2008r Euro4 bez adblue. Mianowicie auto po ok 15 minutach jazdy od odpalenia gdy silnik się nagrzeje łapie błąd MID128 SID4 FMI5 OBD i MID128 SID6 FMI5 OBD i zaczyna nierówno pracować i słabnąć. Muszę wtedy zatrzymać się i odłączyć wyłącznik prądu przy akumulatorach na kilka sekund i udaje mi się go odpalić(czasem...
Witam.MID 164 PSID 12 Węzeł/ I/O, Moduł sterujący 2. Numer komponentu: A92 (CM2). Ogólny objaw usterki: Zapala się czerwona lampka, komunikat ostrzegawczy Stop! Usterka podwozia! Typ usterki: Objaw: Możliwa przyczyna: FMI 12 Przerwa w łączu komunikacyjnym . Rezystancja i korozja na złączach . Pomiary: Przewód masowy CM2 II A92 VOL2:2 - masa U ≈...
To rozwiązanie dotyczy żarówek H4, (o dwóch żarnikach w jednej bańce) o czym wyraznie napisalem na samym początku. Do pojedyńczych żarówek ten układ się nie nadaje. Nada się rozwiązanie które podałem na rysunku "na brudno" kilka postów wyżej. Jest to układ z wykorzystaniem tranzystorów mocy zamiast przekażników, sprawdzony i dość dobrze przetestowany....
Tylko, że w tym przypadku kolega podłączył masę radia do masy kabiny, zaś obwód zamknął się przez pierwszy akumulator od strony plusa przy wyłączonym heblu od strony masy i nie było żadnego zagrożenia dla elektroniki pojazdu, a 24-woltowe przekaźniki główne na szczęście nie załapały na 12V w przeciwnym razie po przekręceniu kluczyka mogłoby być nie...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Rozładowany akumulator na postoju<br/><br/>Wystarczyło zaledwie kilka dni postoju auta a akumulator rozładowywał się prawie całkowicie, że nie można było ruszyć rozrusznikiem. Trzeba było ładować akumulator ponownie, który oczywiście sam w sobie był sprawny. Dziwne było też to że podświetlenie wyłączników szyb elektrycznych cały czas świeciło...
volvo prąd termiczny wyłącznik prąd wyłącznik czujnik prąd
oporniki radia dodawanie pliku rejestru przegub wewnetrzny
Remapowanie klawiszy: :, ;, L jako Enter na klawiaturze Smart TC - problem z wyświetlaczem sterownika