tylko tym mogę pomóc.
Chcąc być w zgodzie z wymaganiami producenta, poniom oleju - w zalezności od temepratury - przedstawia załączony dokument. Poziom oleju liczony jest od dna miski olejowej, czyli bagnetem pomiarowym może być cokolwiek, co tam sięgnie. Ja używam wąskiej tasmy stalowej o długości ok. 50cm.
Jest umiejscowiony na samym dole obudowy układu różnicowego, mniej więcej pod półosią. Korek odkręcamy kluczem o kwadratowej końcówce.
TYp skrzyni to A604 jeśli 4 biegowa lub A404 jeśli 3 biegowa. Olej syntetyczny ( osobiście do tych skrzyń zalewam olej oryginalny ). Cena może trochę duża ale jakoś nie lubie eksperymentować. Co do tego problemu.... Polecał bym odczytać błędy jakie zostały zapisane w sterowniku to by wiele wyjaśniało. W tej chwili nie pamiętam jak można było odczytać...
Sprawdz kolego podłączenia przy skrzyni biegów bo widziałem już porozpinane końcówki linek. Wyrobiły się gniazda kulek i same wypadały.Kolega miał podobny przypadek ale w mercedesie A140, gniazda linek się rozpadły i kulek wodzików nie trzymały. Na szybko podwiązaliśmy drutem wiązałkowym (budowlany), bo stał na skrzyżowaniu, i tak już trzeci rok na...
Jedyna porada to zdemontować skrzynkę i zobaczyć co się stało z koszem prowadzącym (forward). Jest to trzybiegowa skrzynia A404, sterowana hydraulicznie.
zacznij od bezpieczników i przekaźników. Jedną centralkę masz koło akumulatora a drugą w środku koło otwierania przedniej maski.
Nie sądzę aby to było wadą. Spróbować zainteresować się olejem , to znaczy ilość i jakość . Pewne typy skrzyń biegów po zalaniu innym olejem niż dedykuje producent (np. PSA) mają problemy z poprawnym przełączaniem , redukcją . Dodano po 1 Może tak być że po prostu sypie się - odmawia posłuszeństwa na tych przełożeniach synchronizator.....
U mnie był banał zielone styki na dwóch przekaźnikach sterującymi selenoid elektrozawory dwa czarne jak otworzysz maskę sa na samej górze pod szybą blisko środka maski trochę w stronę pasażera. wystarczy mała przerwa na ułamek sekundy któregoś z tych przekaźników i wskakuje tryb awaryjny.
Jakaś diagnostyka by się przydała ale w sumie nie taki drogi ten czujnik . Czujnik znajduje się prawdopodobnie w obudowie skrzyni biegów tzn jest w nią wsunięty, patrząc od przodu samochodu , z drugiej strony skrzyni biegów
Witam . Mam problem od jakiegoś czasu ze skrzynią biegów . Przy ruszaniu na 1 biegu strasznie szarpie a potem normalnie jedzie ,ale problem jest wiekszy na biegu wstecznym .Otóż szarpie bardzo mocno i nie ma siły jechac do tyłu jak my auto było na hamulcu ręcznym . Pomóżcie co sie dzieje ?Czy ktoś miał podobne objawy ?
Ja tak miałem - elektrozawory...
Witam serdecznie. Od 2 tygodni walczyłem z takim samym problemem. Z dnia na dzień skrzynia weszła w tryb awaryjny... Predkościomierz nie działał, tylko jeden bieg do przodu i wsteczny. Po podłączeniu DRB III nie wyszedł żaden błąd. Wymieniłem olej i filtry w skrzyni, czujniki wejścia i wyjścia prędkości w skrzyni. Sprawdzilem całą kablownię... Nadal...
Należy sprawdzić płytę sterującą, czy wszystko zostało należycie złożone ze szczególnym sprawdzeniem zaworu spięcia konwertera. Proszę pamiętać iż wymontowanie i zamontowanie płyty sterującej odbywa się na ułożeniu dzwigni zmiany biegów w pozycji "2" (L).
Jest korek w misce olejowej. Wysysarką też można ale nie przez korek wlewu, lecz przez otwór miarki oleju. Automatyczna skrzynia biegów nie ma spustu oleju i należałoby zastosować wysysarkę.
wszystkie usterki skrzyń biegów trzeba diagnozować sprzętem diagnostycznym/ zajmuję się skrzyniami dpo/al4 ale posiadam dokumentację do innych skrzyń . Jak by ktoś potrzebował porady lub diagnozy proszę pisać. Przy każdej awarii potrzebna jest fachowa diagnoza.
Od strony krótkiej półosi (element 725) nie ma tulei, jest ona z "żeliwa". A wiec co jest grane? Grane jest to że należy sprawdzić jak duży luz osiowy jest na koszu satelit. (Bieżnia łożyska nie może mieć "raka" ani grafitowego koloru od pracy wałków). Aby to sprawdzić należy przykręcić element 752, następnie odkręcić pokrywę 758 i sprawdzić czy występuje...
Sprawdzałem jest stan.
Szogun nie masz racji . W podstawowej instrukcji dołączanej do samochodu jest to opisane : Funkcje automatycznej blokady mona uaktywni lub wyłczy, stosujc nastpujc procedur- 1. Zamkn wszystkie drzwi i włoy kluczyk do stacyjki. 2. Czterokrotnie przełczy stacyjk z pozycji ON do OFF i z powrotem, koczc na pozycji OFF, bez uruchamiania...
Wygląda na to że problem sprawia mechaniczny układ blokady parkingowej. Skrzynia blokowana jest nawet w pozycji N. Czy ktoś może opisać gdzie ona się znajduje i jak do niej się dostać bez demontażu całej skrzyni.
Powinien z zachowaniem modelu auta, rocznika
Witam, jeśli temat był poruszony to z góry przepraszam za powielanie. Auto Voyager 03' 3.3 V6 Po spawaniu końcowego tłumika (po fakcie dowiedziałem się że fachman nie odpiął aku), skrzynia przy zmianie biegu z 4 na 3 szarpie. Dzieje się to tylko w tym konkretnym momencie, poza tym żadnych objawów. Ma ktoś pomysł? Elektrozawór?
Spróbuj wyjąć panel od sterowania nadmuchem. Miałem kiedyś taki przypadek że przez wypaloną masę nie odpalał. Chyba nie kręcił rozrusznik...
Nie ma takiej potrzeby. Tu diagnostyka jest potrzebna, a nie zgadywanki.
Odpowietrzenie sprzęgła nic prawdopodobnie nie da. Prawdopodobnie wytarta jest łapa sprzęgła. Skrzynia do wyjęcia łapa do napawania, lub wymiany.
wymien filtr paliwa
Dzięki za podesłanie schematu lecz obawiam się, ze to nie ten. Wrzucam fotki aby przybliżyć problem, na jednym jest pęknięty wybierak a na drugim końcówka którą już parę razy kleiłem bez rezultatu, jak ściągnąć cała linkę lub końcówkę http://obrazki.elektroda.pl/8103417300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1733806000_1...
Temat jest zapewne już dawno nie aktualny, ale dla potomnych: jest to typowy objaw za niskiego poziomu oleju w skrzyni biegów. Nie wyklucza to oczywiście awarii samej skrzyni.
Wilgoć w sterowniku. Po usunięciu działa poprawnie.
Witam dotyczy skrzyni biegów - nie ma problemu przy ruszaniu i jeździe na wyższych biegach, lecz przy redukcji z 3 na 2 i 1 bardzo ciężko jest wrzucić te biegi, często wcale nie wchodzą. Dwójka zaskakuje dopiero gdy auto jedzie z prędkością ok. 10km/h. :cry:
Co do zmiany biegów temat był poruszany tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
jak można odblokować taką skrzynię Nie można (tylko demontaż skrzyni). Resztę znasz: nie wyciągając przegubów Powodzenia ;)
Niestety oprogramowanie skanera,jakim pracuje ma nieaktywne te opcje.Bardzo mi przykro.Przyuczenie robimy podczas jazdy testowej(samoadaptacja)
W tym opisie to racje ma 4jerry. sprzęgło nie ma nic do tego. Jedynie olej, wybierak, synchronizator
Odkręć prostokątną wtyczkę od elektrozaworów i sprawdź czy autko pojedzie w trybie awaryjnym (trzeci bieg + wsteczny).
Witam na 99% masz uszkodzone selenoidy czy jakoś tak to się nazywa są to takie zarworki przy skrzyni biegów kosztuje to w serwisie ok 400 500 zł miałem już dwa vany takie i w dwóch miałem to samo po przejechaniu ok 220 000 km. objawy miałem takie że szarpneło skrzynia i wskakiwał tryb awaryjny i były tylko dwa biegi.te selenoidy są na wierzchu wieć...
Prawdopodobnie ukręciło kielich 3ciego biegu i skrzynia idzie w trybie awaryjnym,Ale dobrze byłoby podpiąć komputer i odczytać wartości rzeczywiste.Jeżeli nie będzie błędów to tylko wychodzi na to że wystąpiło uszkodzenie mechaniczne czyli kielich.
Wymień olej w skrzyni wraz z filtrem. Jak nie pomoże to może być za późno trochę na naprawę skrzyni.
Witam wszystkich. Postaram się jak najkrócej opisać problemy. Zacznę chyba od tego, że jakiś czas temu padła mi skrzynia biegów, aż rozwaliło mi obudowę. No ale ok. Udało mi się kupić drugą skrzynię i tu muszę dodać, że druga skrzynia pochodzi od nowszego voyagera tzn. po 2000r. Skrzynia została zamontowana, wraz z nowym sprzęgłem, a może raczej po...
Witam, chciałbym się zorientować jaki jest aktualnie na rynku dobry, odpowiedni skaner-komputer-program diagnostyczny do tego, żeby diagnozować i ustawiać parametry automatycznej skrzyni biegów IV biegowej w aucie Chrysler Voyager IV generacji (RG, RS) lata 2000 - 2007? Mam wersję 2,8 CRD i skrzynia wymaga przywracania prawidłowych ustawień, żeby nie...
Witam,mam problem z biegami w automacie w Grand Voyager 96 rok.Nie mogę przełączyć w pozycję P,a w pozycji N kręci ale nie odpala.Zgasiłem silnik na R i tak się stało.Co może być przyczyną?.Bardzo proszę o pomoc.
Sprawdź dokładnie prawą półoś.
witam.Mam problem z biegami gdyż na odpalonym silniku nie moge ruszyć drążkiem od biegów żaden nie wchodzi,Gdzie może być problem
Podepnij pod złącze OBD skaner i sprawdź jaki błąd się pojawia że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.
Przestawienie wtrysków gazu bliżej benzyny nic nie pomogło. Auto dalej szarpie. Pomogła zmiana komputera wymienili zamontowany firmy VERSUS i wstawili STAG 300 Teraz auto chodzi na gazie super nic nie szarpie, przełącza biegi płynnie.
Daj Samochód do serwisu lub jakiemuś mechanikowi nic tak zdziałasz narobisz sobie kosztów najprędzej .
problem rozwiazany solenoid do wymiany Pozdr.
Voyagery mają problem ze skrzynią jeśli sie piłuje autkiem ponad 120km/h. Dlatego takie ceny mają a nie wyższe. A kupic ze sprawną to jak wygrać 5 tke w totka.
Witam ponownie Czy w Chryslerze Grand Voyagerze z 99r. jest bezpiecznik bądź stycznik odpowiedzialny za automatyczną skrzynię biegów ( jeżeli tak to gdzie i który ) bo w tej chwili nie mam żadnego biegu, ani nie słychać elektrozaworów przy zmianie położenia lewarka od biegów.
Witam,pacjent renault laguna 2,0 8v 2000r przebieg ok 120tyś po autostradach ,niemieckich ale z przyczepką podłodziową jazda emerycka .ale jak znam życie po dupie skrzynia dostała skrzynia Dp0 ,korek spustowy podwójna śróba,pod kompa nie podpinałem jeszcze ale objawy takie czy zimny czy ciepły bez różnicy ,włącza się tryb awaryjny jezeli ruszymy na...
chrysler voyager biegów voyager skrzynia biegów schemat skrzynia biegów voyager
canon pixma czyścić magisterski praca naprawić zmywarka candy
zmywarka haier przecinarka plazmowa
Schemat połączeń pompy paliwa Audi A3 8L 1.6 benzyna 1997 – przekaźnik J17, bezpiecznik S28, kolory przewodów Ustawienie anteny satelitarnej na Hotbird 13°E – jak precyzyjnie ustawić czaszę i LNB