Webasto Thermo Test diagnoza i wszystko wyjdzie w praniu. Ewentualnie sprawdź kable pod autem bo lubią gnić i bezpieczniki od ogrzewania. Odnośnie schematów to zasada działania tego pieca jest taka sama jak zwykły Thermo Top C analogowy. Instrukcji jest pełno.
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Zgadywaniem nie naprawisz. Na początek diagnostyka.
A silnik VM, czy CRDI?
Raczej nie. Diagnostyka wskazana.
przy filterku wracal by na pb.cos z wtryskami lub ustawieniami.konieczna diagnostyka instalacji.
Diagnoza parametrów rzeczywistych testerem innej możliwości nie ma. Momentem wtrysku steruje sterownik silnika. Czyli diagnostyka komputerowa?
Nie ma takiej potrzeby. Tu diagnostyka jest potrzebna, a nie zgadywanki.
Czym robiłeś tą diagnostykę.
Moja rada, oddać do mechanika. Usterka może tkwić od elektroniki zaczynając, przez wtryski, pompę na czujniku obrotów wału kończąc. Jednym słowem tylko diagnostyka.
Jakaś diagnostyka by się przydała ale w sumie nie taki drogi ten czujnik . Czujnik znajduje się prawdopodobnie w obudowie skrzyni biegów tzn jest w nią wsunięty, patrząc od przodu samochodu , z drugiej strony skrzyni biegów
Chyba słabnie jeden cylinder. Auto do warsztatu na diagnostykę.
Wpierw wypadałoby zrobić diagnostykę i test zegarów.
Diagnostyka potrzebna bo tak to na chybił trafił wymienisz pół samochodu. Podejrzane to czujnik położenia wału, czujnik temperatury, wtryski a nawet sam rozrusznik.
tu masz po kolei piny na kostce X1 w webasto termo top C 1 Timer lub telestart 2 Diagnostyka 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik) 4 Wentylator w kabinie 5 Przełącznik Lato/zima 6 Pompa paliwa mam nadzieję że z testerem podpinałeś się bezpośrednio pod złącze diagnostyczne przy agregacie.Cos Ci brakuje kabli w tej kostce(pin nr3)
Psikając taką ilością samostartu na pewno mu pomożesz... A co do problemu to podstawa to właśnie ciśnienie paliwa a poza tym diagnostyka komputerowa!
Jakaś diagnostyka, cokolwiek sprawdzone? Trochę wróżenie z fusów bez jakiś konkretów
dziwi mnie że nie wyskakuje żaden błąd po podpięciu do dedykowanego oprogramowania Bo diagnostyka to nie czytanie błędów... Mając dedykowane oprogramowanie nawet to oryginalne i tak nie wiedział byś na co zwrócić uwagę .
Miałem podobny problem z voyagerem 2.4 ale z 2004. Winny był przepływomierz, jednak wyszło to po diagnostyce. Tak na oko to ciężko.
No to pogadaliśmy sobie, a teraz czas na diagnostykę....odpowiednim sprzętem, nie omomierzem...
Tak na szybko. 1.Test przelewowy który zrobili w warsztacie możesz zrobić samemu podłączając kilka zbiorniczków np strzykawek -dane o ilości paliwa oraz instruktarz znajdziesz w internecie 2.Diagnostyka testerem diagnostycznym (przez OBD) może powiedzieć znacznie więcej o kondycji wtryskiwaczy jak również o tym co było przyczyną tego że zgasł silnik....
Na drugim zdjęciu widać przepływkę za obudową filtra i wtrysk z czujnikiem wzniosu w pierwszym cylindrze. Niczym tanim tego nie ugryziesz ale KTS sobie powinien dać radę, przynajmniej Voyagery bez problemu nim tłukłem. Myślę, że ryżowy delfaj powinien też mu dać radę bo to system Boscha(przynajmniej w Voyagerach był)
Na początek diagnostyka kompem. wtryski lub , regulator ciśnienia. Też bym to obstawiał.
Różnie mówią o tych chińskich czujnikach. A co z diagnostyką, są jakieś błędy?
Sprawdź wszystkie czujniki ten pod maska też ,kolego każda usterka jest inna nie oczekuj gotowego rozwiązania na swój problem posprawdzaj cokolwiek później zadawaj pytania a skoro to jest oryginalny alarm to sadze że jest po can-ie i ma diagnostykę.
Witam ponownie Więc poszedłem za radą forumowiczów z podobnych tematów i sprawdziłem przelew na listwie, faktycznie podczas kręcenia przelewało po odkręceniu zaworu ciśnieniowego na końcu listwy śruba chyba 22 został przeczyszczony po założeniu zaworu niespodzianka pali jak nowy także okres 3 lat wymieniania czujników zaworów zwrotnych na dopływie paliwa,...
Musisz zrobić diagnostykę silnika ,za dużo jest możliwości,obstawiam układ paliwowy.
EGR? Patrzyłeś parametry rzeczywiste czy diagnostykę drastycznie ogrzniczyłeś TYLKO do odczytu błędów?
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi. A więc termostat był niedawno wymieniany, temperatura silnika się nie zmienia. Części które wymieniałem to między innymi, pompa wody, chłodnica, korek od zbiornika wyrównawczego. Czy powyższe informacje są pomocne? Nie są pomocne. Co znaczy że "temperatura silnika się nie zmienia"? Tutaj nie ma co jak małpa wymieniać...
Podjedź na kompa odczytaj błędy, parametry czujników itp... Po prostu niech ktoś zrobi Ci diagnostykę, w Twoim przypadku mogą być różne przyczyny.
Winny okazał się kabel od czujnika od skrzyni.Jeden szedł bezpośrednio do zegarów a drugi gdzieś przez kostki jakieś i po drodze był jeden po prostu przełamany w środku. Temat zamykam
wymieniłem czujnik położenia wału, świece, kable Diagnostykę komputerową robiłeś ? takie wymienianie w ciemno jest bez sensu.
Jeśli chodzi o dymienie zaraz po uruchomieniu lub zaraz po zgaszeniu silnika, to na 99% dymi się z WEBASTA a nie z silnika!! Jak zgasisz motor to Webasto się wygasza i dopala resztę paliwa ze swojego wnętrza i wtedy dymi z rurki pod autem, tak mniej wiecej w połowie samochodu po lewej stronie. Inna sprawa ze jezeli Webasto dymi to juz nadaje sie do...
Na pewno trzeba jechać do mechanika. Który zedrze z Ciebie skórę za diagnostykę komputerową i powie Ci co jest uszkodzone.Bo jak dotąd metody chałupnicze zawodzą.
Nic nie rób ponieważ nie posiadasz żadnych umiejętności ani uprawnień przy pracach przy pojazdach samochodowych A skoro zadałeś takie pytania to wiedzy żadnej o diagnostyce też Najbezpieczniej dla ciebie to oddaj do polecanego u siebie warsztatu samochodowego
Mam pytanko może ktos mi pomorze bo próbowałem kilku programów i jedynie ODB TOOL cos tam pokazuje ale tylko kilka parametrów nawet skrzyni automatycznej nie moge zdiagnozowac ani innych podzespołów proszę o podpowiedź jakim interfrejsem i programem sie za to zabrac złacze jest ODB II ale patrzac na schemat jest tam wiecej pinów wykorzystanych niz w...
Nie ma określonego czasu na ich wymianę. Po prostu robi się kontrolne pomiary/testy i dopiero po tych zabiegach wiadomo, czy są w porządku, czy trzeba je regenerować, bądź wymieniać. Wstępną diagnostykę można wykonać bez ich demontażu (na samochodzie), a dokładną na specjalnym stole probierczym.
Popraw pisownię, zmień elektryka, trzeba stwierdzić czego brakuje, wysterowania cewki, wtryskiwaczy, jednego i drugiego? Trzeba sprawdzić czy jest zasilanie, czy wchodzą na komputer sygnały wałka, czy jest immo i komunikacja pomiędzy komputerami, itd. Dopiero po takiej diagnostyce, można myśleć czy to nad wymianą komputera czy nad naprawą.
sprawa rozwiazana:)) w serwisie diagnostyka spalin trwała 2 minuty Poprzedni diagnosta używał złego użądzenia pomiarowego. W tym modelu nie podpina sie komputera do kostki tylko kabelek na magnesie przyczepiany do silnika i sonda do tlumnika.dziekuje za pomoc
ad.1. może wymagać po prostu wykasowania błędów ze sterownika, czyli diagnostyka przez OBD2 się kłania ad.2. sprawdź czy przewód się gdzieś nie przełamał, w tych autach to częsta usterka instalacji elektrycznej - ciężko w ogóle zrozumieć co napisałeś w tym punkcie
Witam, rok prod. 2004 , przebieg o jakies 300 tys. Diagnostyka to tylko kompuer i nie wykazalo zadnych bledow . We wlasnym zakresie wymienilem tylko swiece zarowe , ale tylko 3 szt. poniewaz 4 przy alternatorze nie chciala wyjsc , a jest przepalona . Dodam , ze przed wymiana tych swiec dobra byla tylko jedna .
Witam wszystkich bardzo serdecznie:) dzieki temu watkowi zaczalem sie powoli doktoryzowac w diagnostyce swojego webasto. Nabylem Chryslera Voyagera z 2007 roku, silnik 2.8CRD z dogrzewaczem Thermo Top C. Zakupilem interfejs od viakena USB KKL i lacze sie przez OBD. Termo Testem diagnozowalem pompke paliwa, sztyft i dmuchawe , wszystko wyglada ok (sztyft...
Mam taki sam problem z PT. Pompa nowa , wtryski nowe. Jutro dostanę listwę to zobaczymy. SNAP- ON diagnostyka błąd za niskie ciśnienie na listwie. Jak zatkam listwę ( zablokuje zawór przelewowy, to pali od strzała ale gaśnie po 6 sekundach) mam błąd za wysokie ciśnienie. Zawór jest nowy ze sklepu.
Witam Poszukuję czegoś do diagnostyki chryslera voyagera 2,5 td silnik VM z 1997r. Nigdzie nie mogę kupić kabla do diagnostyki tego auta. Jakim programem diagnozować to auto? Pozdrawiam Piotrek
W takim przypadku należy wymienić czujnik położenia wału. Żaden moduł czy regulator czy też body computer. Czujnik jest trudno i dostępny więc zdecydowałem się na naprawę w ASO, nie żałuję i przestrzegam bo porady pseudo mechaników doprowadzą was do bankructwa. Dopiero po pół roku kolega "mansky" zasugerował coś mądrego ! W tym samochodzie CHRYSLER...
Wiem o czym mówisz brat montował podobny sterownik w Passacie, co do serwisów troszkę kilosów się bije autko ma przejechane 400 tys. przeważnie naprawiane było pod Elblągiem w serwisie amerykańców, do Ząbek też jeździłem na diagnostykę komputerową ale finanse ostatnio doskwierają i staram się jak najwięcej naprawić sam. Jak to tylko czujnik to koszt...
Jeżdżę Voyagerem 95' ma 400tyś. przehulane z czego 300 po naszych "drogach" maglownica chodzi jedyny problem ze wspomaganiem to ślizgający się pasek na pompie ale podciągnąłem go trochę i działa. Wątpię żeby tu tkwił problem. Przyjrzyj się dokładnie oponom czy któraś nie jest ścięta bądź mocniej zużyta. Podciągnij na lewarku przód i poruszaj kołem w...
Teraz wpadłem na to, ze sterownik właśnie z NBF ma informacje który jest w suwie pracy. Zamiana nie spowoduje błędu, tylko pomyłkę w diagnostyce, ale jeździć będzie normalnie. Kolo foniczne w VP44 jest takie same dla każdego cylindra, wiec nie jest po to by określić kolejność. Zamieniałem już kiedyś wtrysk sterujący miejscami i działało. Takie było...
Pytanie, czy możemy założyć, że paliwo jest w porządku tzn. nie robi się kaszka w obecnych temperaturach ? Ewentualne dolewanie dodatków ma sens jeśli temperatura jest w "+" Z autopsji wiem, że podłączenie pod komputer nawet w ASO wcale nie musi wykazać błędów. Jedną z przyczyn gaśnięcia i nieodpalania, szczególnie przy braku innych objawów, są usterki...
Dobre? To znaczy jakie? I popraw pisownię.
Usterka pojawiła się po ok. roku od montażu instalacji gazowej i występuje praktycznie w sposób ciągły. Podczas jazdy na gazie nagle zapala się kontrolka check i następuje szarpnięcie silnikiem, silnik automatycznie przełącza się na benzynę i zdarza się, że gaśnie. Wskaźniki szybkościomierza i obrotomierza opadają, a później wracają na swoje pozycje....
Ok rozumiem ale nie sądze że jest to od gazu bo od kilku dni jeździłem cały czas na benzynie w ramach testu po skasowaniu błędów i tez wyskakuje instalka lpg jest pominięta , z tym filtrem też myślałem ale skoro autko ma sondę o2 , czujnik MAP i krokowca to niema znaczenia jaki jest dopływ powietrza ma dostosować mieszankę i tyle któraś z tych rzeczy...
Witam, kod błędu, jaki Pan opisuje, wskazuje na układ utrzymywania prędkości. Dokładniej, chodzi o sygnał wejścia przełącznika wielofunkcyjnego. Tutaj faktycznie możemy mieć do czynienia z kilkoma usterkami: - Wiązka przewodów - Słaby styk - Przełącznik wielofunkcyjny - Usterka mechaniczna To, co najbardziej przychodzi mi do głowy, widząc nieregularność...
Witam poszukuje programu do diagnostyki voyagera 2500td z 1997r silnik vm.czy jest w ogule coś takiego do dostania?
Jeśli dobrze pamiętam to p0235 to błąd czujnika ciśnienia doładowania. P0110 to błąd czujnika temperatury powietrza zasysanego i ten jak mniemam znajduje się w przepływomierzu. Trochę dziwne, że jeden błąd zastępuje drugi po wymianie jednego elementu, ale.... uszkodzenie czujnika temperatury powietrza może sugerować uszkodzenie przepływomierza. W tym...
Czy mógłbym prosić o krótką instrukcje, jak włączyć diagnostykę za pomocą CEL? Dodano po 4 ok, już nie trzeba, udało mi się dorwac OBD2 ScanTool, wyszło, że uszkodzona sonda lambda i system EVAP (odprowadzanie par do baku), obydwa bezpośrednio związane ze spalaniem (może mam dziurę w baku ;-)). Dziękuje za pomoc
To jest tryb diagnostyki wskaźników sprawdź czy nie masz zwarcia
Witam. Tym razem taki problem: Zamykam z pilota,wszystko O.K. po chwili zaczyna wyć alarm. Zamykam z kluczyka za chwilę to samo. Na diagnostyce komputerowej wyświetla się wspomniany w tytule komunikat błąd lewej strony.Jako rozwiązanie dostałem propozycję wymiany wiązki/wiązek przewodów. Może wiecie skąd alarm czyta np. otwarte drzwi bo ja w tym aucie...
330 tyś km to spory przebieg i jeżeli którakolwiek z przypadłości opisanych przez Ciebie się przytrafi to należy ją rozpatrywać w kategoriach zużycia eksploatacyjnego i zmęczenia materiału a nie wad silnika. Generalnie silnik dobry i trwały jak ktoś wykazywał elementarną dbałość czyli oliwa min. półsyntetyczna i zmieniana co 10-15 tyś km. Skrzynia automatyczna...
W ustalaniu położenia biorą udział dwa czujniki - wału korbowego i wałka rozrządu. Usterka któregokolwiek powoduje błąd. Podobnie może być z przetwarzaniem danych na wskazanie obrotomierza. Czyli ... nie ma możliwości pracy silnika z błędnymi danymi z czujników. LMy nie nadają się do silników CRD Chryslera - do diagnostyki używa się sprzętowych DRB3.
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
Witam serdecznie, po ponad 3 letnie "modrendze" z moim autem postanowiłem dziś z nadmiaru wolnego zarejestrować się na forum i zwrócić się do Was z prośba o pomoc. Zakupiłem Chryslera Voyagera z 98 roku z silnikiem 2,4 L w benzynie, bez isntalacji gazowej. Od samego początku samochód wykazywał przejawy ......hmm.. zepsutego czujnika położenia przepustnicy...
Za bogata mieszanka, bez patrzenia w piękne pomiary, do diagnostyki sondy lambda. Zarówno elektrycznie jak i mechanicznie, czy podkładek nie nawsadzano.
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| http://www.allpar.com/fix/computer-codes... na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal...
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
Nic nie mogę w sieci znaleźć na ten temat. Skoro nie wiesz czego szukać, to i się nie dziwię, Co to znaczy "drugiej generacji"? nauczyciel na zajęciach nie powiedział?
Poszukuję schematu skrzyni biegów i skrzynki przekaźników do voyagera 2002 rok nie mam zasilania na jednym przekaźniku od sterowania skrzynią biegów, błędu nie pamiętam ale to chyba nie ważne wiem czego szukać ale brakuje mi wiringu a nie chce mi się pruć instalacji a właściwie to nie mam czasu a raczej klient czasu nie ma. Nawiążę współpracę ze znawcą...
Przedziwny problem mi się pojawił. Napisze co zrobiłem: Standardowo sprawdziłem panel klimy i czy coś tam się smaży, jest czysty i ok, nawet podlutowałem profilaktycznie, więc może zegary, zegary są przelutowane i brak zimnych lutów, no to może masa, pociągnąłem nową masę z karoserii do zegarów obu mas i bez zmian. No to może potencjometr pedału gazu,...
To super ,a kojażysz może jaka może być cena takiej naprawy ? To się liczy jako normalny błąd (50 zł.) ,czy jakoś inaczej ... ,wiesz ,mam troche sprzętu do diagnostyki aut ,kilka interfejsów ,wtyczek ,itp. mam nawet wtyczkę ,która pasuje do Chryslera ,ale nie mam programu... skąd mogę wziąć jakiś program ,albo jak on się nazywa ? Odpowiedz mi jeszcze...
Jesli urzadzenie jest odblokowane jednym z bardziej inwazyjnych pakietow, sugeruje calkowite przywrocenie stanu fabrycznego (Rejestr i pliki) a dopiero pozniej diagnostyke Panelu TFT. Byc moze zostal zmieniony programowo jakis zakres wspolrzednych z TFT.. Druga sprawa - Panel sugeruje obejrzec pod dobra lupa i pod swiatlem spolaryzowanym, nie dajacym...
Dodam, że gazownik proponował też ewentualnie wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa w trakcie jazdy tylko nie wiedział, czy ten bezpiecznik jest podłączony pod samą pompę czy pod coś jeszcze. Co o tym sądzicie Gazownik podłączał gaz pod kompa i coś tam sprawdzał , na pewno czy ma opcje, że sam dorzuca BP (wyszło, e nie - mimo, żw poprzedni właściciel samochodu...
Widzę że masz za duzo wolnego czasu. Ale niech będzie ze to co piszesz to usterki. To że masz okopcone cos na czarno, to moze być efekt wyciecia kata, on ma za zadanie łapac własnie to czarne. Pompa w zbiorniku powinna załączać sie na kilka sekund po przekręceniu kluczyka, po odpaleniu nie pracuje. To ze szczypie w garazu, pewnie na zimnym silniku to...
chrysler voyager diagnostyka chrysler voyager silnik diagnostyka automat voyager voyager
civic elektryczny schemat kondensator kreska honda civic termostat
iveco daily 35s11 iveco daily 35s11
Silnik 1500 W do grubościówki: wybór i montaż Schemat piekarnika elektrycznego: elementy i połączenia