To maly modul,nie bodobny do przekaznikow.Dochodza do niego 4grube kable
wypnij wtyczki z wszystkich wtrysków, wlacz zaplon i sprawdz na ktorych jest napiecie a na ktorych brak. Tnij te na ktorych braknapiecia. Jesli nie bedziesz mial mozliwosci zrobienia tego, to przyjrzyj sie przewodom- ktore dochodza do wtyczek wtrysku, "+" powinien miec jednakowe oznaczenie kolorami a Ty rozcinasz te niejednolite :-)
Coś pewnie zasilały idź po kablach a dojdziesz do celu.
z tego co pamietam to dwoma plusami i sterowanie brałem z przelacznika ktory w srodku steruje zamkiem albo przepust do drzwi kierowcy .Kontrolka max 5 w i szybko idzie to namierzyc
Dzięki :) Spróbuję. Dodano po 4 Jeszcze dwa pytania :) Wszystkie 6 śrub jest od spodu, w dolnej pokrywie? Te 6 śrub i zatrzaski nad kołami to wszystko aby oddzielić górną pokrywę od dolnej?
No to masz odpowiedź Nie trzeba było przekaźnika zmieniać tylko szukać w kablach
Niestety padł wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem...używany ok.400 PLN.
Tak czy siak trza wymontować z kolumny oba niskotonowce, odlutować kable i zmierzyć ich rezystancję. Pozdrawiam.
poszukaj na stronie HP nowych sterowników ew. podmień kabelek drukarki - tanie kable robią cuda
sprawdz czy presostat sterujacy tym wiatrakiem jest rozpiety, sprawdz czy gdzies masa od kabla sterujacego nie dotyka gdzies do budy auta(brak izolacji)
Winą było sprzęgiełko alternatora
No tam niestety nie bylo ale polowicznie sobie poradzielm bo znalezlem juz najwaznijesze czyli +12 i mase reszta juz bedzie z gorki. Dzieki za dobre checi i pozdrawiam
Ale bzdury. W CRD nie ma sterownika wentylatorów chłodnicy jak w benzynowych. Wszystko idzie przez przekaźniki - te co widzisz na belce chłodnicy. Tylko ten jeden szary jest od świec żarowych. Zajrzyj tam bo pewnie są upalone kable .
Proszę sobie kupić takie coś: http://southflorida.kijiji.com/c-For-sal... i już, pięknie robi chryslera. Ten co proponował jakiś kablek na ELM czy euroscana niech sobie owinie głowę mokrym ręcznikiem, nie zrobi tym silnika VM, ani innych rzeczy (ABS, Podoszka..)
Też o tym już pisałem, ale chyba jeszcze trzeba wiedzieć co to jest fazowość. To nie tylko właściwe podłączenie kolumn, masz pewność że ktoś wewnątrz nie poprzemieniał kabli ?
W pierwszej kolejności sprawdź kable od wtrysków do sterownika silnika jak auto ma instalację gazową sekwencyjną to była ingerencja właśnie w te kable.
ok, u mnie to już było zrobione, stawiam na cewkę zapłonową ale nikt nie potrafi mi odpowiedzieć czy można założyć od innego 2.4 z inną wtyczką i kolorami kabli
Przepraszam ,że tak późno,dużo pracy i nie ma czasu,ale jeszcze się może przyda.Sygnał pływaka masz na kablu; ciemno niebieski/biały ,wtyczka C3 czarno biała BODY COMP.pin nr;20.
W tylnej ściance trzeba powiększyć otwór na terminal podwójny. Reszta to rozdzial na zwrotnicy i pociągnięcie 2 dodatkowych kabli.
Może przy kostce radia było rozejście plusa a dałeś jego wyjście pod zapłon?Przecinałeś kable?
powiem wprost, ten wzmacniacz to zadna rewelacja i to wcale nie tania:))podejrzewam że nawet DIORA WS 504 zagra lepiej z tymi Voyagerami,kup pozadny wzmak nie koniecznie o kosmicznych mocach ale o dobrej jakości,np coś z Pioneera czy Yamahy
Tak nic się nie styka przynajmniej wizualnie tego nie widać, nie znalazłem schematu tego pendriva i nie ma za bardzo jak sprawdzić miernikiem. To dlaczego piszesz, że nie masz jak sprawdzić? Zobacz czy nie ma zwarcia między pinami. Zimne luty? Wadliwa wtyczka/kabel USB?
problem rozwiazany solenoid do wymiany Pozdr.
Spacerek, aby wszystkie takie były
wiązka cała wymieniona i sprawdzona, Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać. A co ma wspólnego stop? Kabel Wtrysku ok.
Wzmacniacz antenowy znajduje się pod podsufitówką z prawej tylnej strony pasażera, gdzie idzie kabel do anteny zamontowanej w tylnej prawej szybie uchylnej elektrycznie.
Właśnie chcę się najpierw zorientować, jakie są warianty i ceny, żeby wiedzieć, co robić. Może jest jakieś oprogramowanie np. na Windows i można przez kabel podłączyć laptopa i kalibrować?
kabel w wiązce pod nadkolem zjadł szkorbut
Weź rozbierz panel klimatyzacji, wyczyść wypalone styki - jak trzeba dolutuj kable wyżej. Będzie dobrze.
odlacz tylna prawa lampe i sprawdz czy dalej go wywala ewentualnie moze wiazka od haka jest podpieta pod ta lampe i gdzies zgnily kable
Ten sam problem często pojawia się w nowych fordach transitach. Immobilaiser. Jest na to jeden sposób, nie trzeba nawet holować auta. Poczytaj trochę na stronach anglojęzycznych. Wystrczy w pewnym miejscu zrobić tzw "wiosnę w kablach" miłego szukania. Pozdrawiam.
co jeszcze trzeba podac
rozumiem że chcesz wyciąc -takich sposobów ekstrakcji jest kilka i sporo opisanych na forum -kazdy szanujący się montazysta ominie go w kilka minut.jeżęli chcesz sam to 1. znajdź centr. 2 wyjmij bezpieczniki -może wystarczy jek nie to może wychodzą z niej grubsze kable jednakowego koloru -to je złacz .jak to nie pomoże to napisz
a faktycznie po przekręceniu kluczyka pod maską słychać tak jakbym małą sprężarkę po kilki sekundach przestaje i tu kręci normalnie ale nie odpala a i sprawdzę jeszcze te kable
Witam. Czy orientuje się ktoś jak idą kable w Chrysler Voyager 2.5 crd od przekaźnika świec żarowych kolorami. Ps.Jeśli ktoś posiada schemat nie pogardze.
Miałem podobne problemy w Vectrze 1,6, wymieniłem świece i kable w/n i jak ręką odjął.
Piszesz ze stało się to w momencie kiedy zdjąłeś kable, jesteś pewien że zamontowałeś je w odpowiednie miejsca?
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
A jaką masz instalację gazową ? W ten sposób instalacja się domaga przeglądu. W programie serwisowym można włączyć taką opcję, że po iluś tam godzinach pracy instalacja ma przejśc przegląd i informuje o tym kierowcę swoim upierdliwym piszczeniem. Można wyłączyć tą opcję, najlepiej przy okazji przeglądu ;) Możesz tez sobie kupić lub zrobić kabel do instalacji,...
Jak odpiąłeś kabel wyjściowy prądu to ukłąd stracił sprzężenie zwrotne i dał cała na przód, Jedź do dobrego elektryka.
Proponuje wziąć probówkę i miernik w dłoń i heja w kable.
Dokonałem juz zakupów: wzmacniacz Yamaha AX-700 kolumny Voyager 200 no i kable 20m 2x2,5mm2 (ponoć całe miedziane) i kabelek jack3,5mm - 2x RCA z pozłacanymi końcówkami. Teraz czekam na kurierów. Jak sprzęt będzie u mnie to sie odezwę. Narazie wydałem 1159 PLN z przesyłką.
możliwe że to świece żarowe jest jakiś czujnik jak to sprawdzić bez odkręcania ich ?? Najlepszy do tego jest omomierz: zdejmujesz przewód zasilający świecę i pomiar >>ma być bardzo mała oporność (blisko zera). Możesz też użyć żarówki samochodowej np. od świateł pozycyjnych :po zdjęciu kabla ze świecy ,wepnij żarówkę między + akumulatora a świecę>>jak...
przyczyna palacej sie kontrolki abs-u byaly zasniedziale kable przy skrzynce bezpieczniko po stronie kierowcy
Witam Wszystkich Mam problem z chryslerem voyagerem 1991 3,3 b+g. Jak auto jest zimne to zapala jezdzi i nie ma kłopotu, jak się nagrzeje to gaśnie i nie chce zapalić. Wymieniłem już kable świece cewkę i nic. Czy ma ktoś może jakiś pomysł?
Najprawdopodobniej włącznik przy drzwiach (Masówka), jeżeli nie jest w zamku to spróbować oczyścić, kabel mógł się też wypiąć...
Regulator napięcia, mostek prostowniczy
na niebieskim z czarnej kostki jest sterowanie + http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Znalazlem juz usterke...Chcialem dojsc do pompy ABS musialem wybudowac akumulator i podstawe akumulatora pod ktora znajdowaly sie wiazki kablowe.W jednej z wiazek,,dzieki B...,,byl nalot utlenionego kabla byl po prostu przezarty.Polaczylem kabel i ABS zgasl.Pozdrawiam!
Witam może ktoś mi podpowie w czym jest problem z moim Voyagerem 2.4b 2001rok posiadam go już 10lat a problem jest następujący podczas dojeżdżania do skrzyżowania wrzucam na luz auto przygasa 500obr/min po chwili się wyrównuje do 1000 obr nie pokazuje błędów check nie swieci może ktoś ma jakiś pomysł świece kable wymienione
Witam mam dwa głośniki kolumnowe VoyagerSat o mocy (moc na jeden głośnik ): Peak power - 120 W Related Power - 60 W Imedance 8 Ω I wiem że nie mogę podpiąć ich do komputera bi nie ma takiej odpowiedniej mocy i mam pytanie jaki polecacie wzmacniacz do tych głośników dodam że wychodzą z niego po dwa kabelki czerwony i czarny i chciałbym podpiąć wzmacniacz...
dobrze, dobrze :D Choć jeszcze lepiej to podłączyć żarówkę reflektorową, lub z kierunkowskazu / stopu kabelkami tak jak miernik - jeden przewód do masy drugi w fajkę. Ma świecić chwilę (zależną od temperatury ) po włączeniu samej stacyjki, ale również chwilę po odpaleniu silnika. Przekaźnik prosto - jak w fajce nie ma prądu to i na wyjściu przekaźnika...
Witam, zostaje zdemontować wykładzinę i wysuszyć wszystkie kable, wtyczki szczególnie, sprawdź bezpieczniki, może pomoże.
tu masz po kolei piny na kostce X1 w webasto termo top C 1 Timer lub telestart 2 Diagnostyka 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik) 4 Wentylator w kabinie 5 Przełącznik Lato/zima 6 Pompa paliwa mam nadzieję że z testerem podpinałeś się bezpośrednio pod złącze diagnostyczne przy agregacie.Cos Ci brakuje kabli w tej kostce(pin nr3)
Witam ponownie,antena jest bez wzmacniacza ale kabel ma złączkę umiejscowioną na obudowie nagrzewnicy w kabinie jak otworzysz schowek pasażera i wypniesz go z ograniczników będzie na wprost oczu z żołtą klamrą mocującą ,wystarczy tylko sprawdzić przejścia miernikiem.
Kolumny Zeus grają całkiem dobrze ,moim zdaniem lepiej jak Voyger350.Potrzebują jednak dobrego wzm. jak i okablowania,nie zapominając o kablu śieciowym.
Witam. Mam Voyagera 1999 bez zmieniarki, ale z kablem. Czy można do tego podłączyć jakieś urządzenie audio (MP3, diskman, laptop)? jeżeli tak, to jak? Dzięki :?:
Też słyszałem o nieszczelności kolektora, że jakimś dymem można sprawdzić, ale póki co ci trzej, co "coś" robili, nie znali tematu, a przyznam szczerze, mam dość wymiany dobrych części. Jeszcze mi jeden spec podrzucił hasło, żeby sprawdzić kable/kostki, co idą do świec//cewek.
W kabel jest wkomponowane coś w rodzaju bezpiecznika, jak zadziała to wtedy właśnie brak przejścia.
Okazało sie ze jak wymieniali sprzęgło przy wkladaniu skrzyni przycisneli miedzy skrzynią a blokiem całą wiazke kabli i robila sie zwara
Instalacja gazowa VERSUS kable i świece założyłem nowe firmowe.
Okazalo sie ze wkrecilem wkret zeby zamocowac lewe nadkole i przebilem takze kabel jakis.Po wykreceniu go can i licznik chodzi.
gdybym zakwalifikowal sonde jako zepsuta to laczac kable jak postapic z dwoma szarymi?
Witam Temat uważam za zamknięty znalazłem przyczyne kabel od czujnika rozrządu miał zwarcie z kablem od czujnika wału pociągneł nowy kabel od rozrządu do wtyczki komputera C1 i problem znikł :-)
Jak nie masz zasilania na module to co za problem sprawdzić kabel??? Jest tylko jeden, od skrzynki pod maska do modułu a kolory masz opisane, do roboty!
Może zacznij od znalezienia serwisówki (fora internetowe, google), będą tam schematy elektryczne i się dowiesz który kabel do czego.
Z mojej konsultacji z fachowcem wyszło na to, że po interfejsie RS232 czytnik współpracuje z kasą bez zasilacza, natomiast by działał z komputerem wymagany jest zasilacz, który rzekomo jest droższy od kabla USB. Zakupiłem więc kabel USB i mam problem z głowy.
to musisz sie dowiedziec jakie to radio bo bez tego ani rusz.a jak juz bedziesz pewny ze to alpine to wlaz na allegro do dzialu ze zmieniarkami i szukaj alponowek :P tylko z kablem najlepeiei jbo jak bez kabla kupisz to potem bedziesz prawie 100zl za kabel bulic...
Witam.Sprawdźcie na panelu sterowania ogrzewaniem wtyk zasilania,częsta usterka to wypalona masa ,czarny kabel,wprowadza to jakieś zaklócenia w szynie ccd i body computer głupieje,przekopałem kiedyś przez to pól samochodu.Pozdrowionka
Nie ma czujnika, jest pozycjoner(z przodu skrzyni, bliżej lewego koła) i on zapina światło. Działa jak zwykły włącznik(zał/wył) Oprucz tego blokuje rozrusznik na innej pozycji niż PiN i podaje sygnały do sterownika skrzyni o położeniu dźwigni wyboru trybu pracy skrzyni. Szukaj okrągłego(cylindrycznego) duperela z kolorami kabli, jak na obrazku: http://obrazki.elektroda.pl/5062021300_1...
Sygnał wstecznego leci do modułu sterującego przy skrzynce przekaźników/bezpieczników pod maską, z niego szyną danych (pci bus) leci polecenie zapalenia świateł do body. Sprawdź połączenie miedzy włącznikiem a przednim modułem-zielono/biały kabel w złączu C3skrzynki pod maską, pin4
Ok tak zrobię poszukam schematu kostki z radia i sprawdzę , bo głośniki podłączone na krótko pod lewe drzwi grały . Jak znajdę schemat to podłącze je pezposrednio pod radio . Zastanawiam się tylko czemu kable od glosników dochodzą do modułu komfortu.
Przy klemie (nie pamietam której) sprawdź czy nie ułamał się czarny kabel. Pamiętam, że u mnie się tak zdażyło i była ciemność...
(at)Paszczak22 może zwarcie na kablach lub kostka szwankuje , a na podpiętej kostce ruszałeś przewodami ?
Mam Chryslera Voyagera 2005r w wersji amerykańskiej, chciałbym przerobić tylne lampy tak aby kierunkowskaz był w miejscu gdzie jest teraz wsteczny. Myślałem że wystarczy zamienić kabelki, ale światło stop i kierunkowskaz mają jeden kabel wspólny. Czy może ktoś wie gdzie trzeba się wpić, jak to zrobić ?
Gdy odpalam auto po całonocnym postoju przez chwile kopci na niebiesko, z odpalaniem nie ma najmniejszych problemów , po włączeniu klimy delikatnie spadną na chwile obroty lecz od razu się ustabilizują , napięcie sprawdzę jak tylko zakupię baterię do multimetru ... dziś lub jutro przyjdzie kabel obd II i będę próbował połączyć sie ze sterownikiem
Proszę o opinie i pomoc w ustawieniach auto Voyager 3.3 auto jeździ ale strzela, lub gaśnie przy dodawaniu gazu, zwłaszcza na klimie. Kable świece nowe, szczelność kolektora ok. LPG Bingo M z red. BRC ECO S wymienione membrany.
tak,ale dlaczego jak wszystko działało to przełącznikiem można było wyłączyć instalacje i wtedy diody gasły a teraz cały czas świecą te zielone a pomarańczowa mruga. czujniki temperatury odłączyłem i zmostkowałem kable i jest to samo
Rozwaliłeś system. :-) Sprawdziłeś czy dochodzi napięcie? Miernikiem lub żarówką na kablach? Czasem nawet nowa żarówka może być popsuta (tak miałem). Czasem obsadka w gnieździe nie kontaktuje. Czasem kabel się przetrze. W BMW, wersja szrot miałem zeżartą ścieżke do masy . Dodatkowy kabel do masy pomógł.
W przypadku tanich kabli głośnikowych ,polecam zrobić test mocnym magnesem-można się mocno zdziwić ,jak się do niego przyklei!!!-czysta miedź OFC ;-) Przecież NIKT ci nie każe kupować kabli w sklepie motoryzacyjnym. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem i pomyśl-to nie boli.
Dzięki za odpowiedź, dziś będę to sprawdzał. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego radia, gdyż ma sterowanie zmieniarką jednak jej nie ma. Z tego co widziałem w necie takie radia mają 8pinowe gniazdo do zmieniarki z tyłu. Jak oglądałem też zmieniarki to z niektórych wychodziła kwadratowa kostka. Teraz pytanie takie. Pod fotelem pasażera z podłogi wystaje...
jak nie widzi ? u mnie bez problemu : My Device\Windows\Usbfnswitch.exe i activ od razu sie włączał. Popróbuj - najpierw podłącz kabel, później usbswitch, jak nier tak to na odwrót - usbswitch, kabel. Za którymś razem sie uda ;)
Jak w temacie :) Autko to Chrysler Voyager '92. Czy możliwe , że jest uszkodzona stacyjka?
Można by było wymieniać bez końca, a kable i cewki sprawdziłeś!! (mechanik i nie wie :D :D )
no ale sprzet niby był podłączony tylko ktoś zerwał wtyk od strony radia zmieniarka zamocowana kabel poprowadzony a czy mozna to sprawdzić bankowo ze nie bedzie działać?
...na tym zestawie robię pomiar mocy i pokazuje mi, że ma 2W a radio ma moc 4W i nie wiem czy jest coś nie tak? 100 razy już o tym pisano. Pomiaru mocy dokonuje się na sztucznym obciążeniu a nie na kablu z anteną... Zwłaszcza jak "antena" ma 90 cm i jest "dopasowana" dociętym kablem...
W chrysku 3,3 benzyna 99r miałem podobne objawy.Winna była masa we wtyczce do zegarów.Styk się przegrzał i nie trzymał.Puściłem kabel z przed wtyczki i wlutowałem na płytę zegara.Pomogło.Sprawdź masy.
Jeżeli czujnik pokazuje błędy to masz uszkodzone źródło sygnału (czujnik), przekaz (kabel, wtyczki) lub przetwarzanie (sterownik silnika). Znajdź DIAGNOSTĘ, nie elektryka wymieniaczo-kasowacza błędów.
Pod cewką przychodzi wiązka wejście jest w kwadracie gdzie są 4 kable .Na górnym po podłączeniu prubówki jest lampka się świeci na dolnej mryga czyli wszystko działa jak rozłączy niema wogule prądu na żadnym kablu wszystko na rozruchu. W tedy można kręcić do zarżnięcia rozrusznika i nic . Dodano po 9 na kablu zasilającym cewkę jest 13.92v
Schemat ci tu w niczym nie pomoże.Idź po kablach od alarmu a znajdziesz miejsce gdzie jest wpięte odcięcie.pozdr.
Upatrzyłem sobie takie połączenie: Yamaha RX-797, Yamaha CDX-497, KEF C7. Co o tym sądzicie? Czy nie będzie problemów ze spięciem tego ze sobą, czy trzeba dokupic jeszcze jakies kable??
Webasto Thermo Test diagnoza i wszystko wyjdzie w praniu. Ewentualnie sprawdź kable pod autem bo lubią gnić i bezpieczniki od ogrzewania. Odnośnie schematów to zasada działania tego pieca jest taka sama jak zwykły Thermo Top C analogowy. Instrukcji jest pełno.
A nie powinien przypadkiem zewrzeć kabli do cujnika temperatury żeby wentylator ruszył na max obrotach??
Mam pytanie odnosnie mozliwosci podlaczenia radia alpine cda-9855r w samochodzie chrysler voyager z systemem infinity10, tzn czy jest to mozliwe bez koniecznosci zmieniania wszystkich glosnikow i zakupieniu jedynie odpowiedniego przejscia(kabla). Prosze o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi. :idea:
Witam Chodzi mi o możliwość podłączenia się laptopem pod komputer samochodowy w Chrysler Voyager 01-05r 2,5 CRD. Jakim kablem, jakim programem oraz co mogę tam sprawdzić głównie chodzi mi o sprawdzenie świec żarowych - mam brak napięcia chociaż kontrolka i przekażnik działają a świece sprawdzając miernikiem omomierzem jest przejście tak że są sprawne.:?:...
Dziwna sprawa, przestały działać światła przeciwmgielne tylne. Nie zapala się kontrolka dla przeciwmgielnych na desce. Nie ma też zgłaszanego błędu. Kable wtyczki do przełącznika, przełącznik nie wyglądają by miały jakieś problemy. Słyszałem coś o kablu w stacyjce, ale brak szczegółów. Jakieś pomysły?
mam podobny problem z nawiewem w voyagerze. problem jest taki ze pali mi bezpiecznik, po przekreceniu kluczyka na kablu idacym do dmuchawy od bezpiecznikow pojawia sie masa. jak porusza sie kablami ktore wychodza z klemy (dwa czerwone ) to pojawia sie i znika masa na tym kablu. nagrzewnica jest w porzadku. czy ktos mial taki problem? tak przy okazji...
silnik 2.0 98 r. w panelu jest wszystko w porządku kable nie przypalone morze jak artin stwierdził że stacyjka jutro zamówie stacyjkę możliwe że to immobiliser ???
Temat do zamknięcia. Dziękuję koledzy za pomoc. Okazało się, że wtyczka padła. Dopiero podłączenie zewnętrznego kabla i poruszanie konkretnie gniazdem pomogło. Dane odzyskane. Pozdrawiam.
Ja mam podobny problem tylko silnik chodzi normalnie. Moje autko to 2,5/91' z LPG.Kiedy załączam zapłon wszystko jest ok. Po przejechaniu kilkuset metrów, wskaźnik ciśnienia oleju,temperatury. spada do zera. Nieraz dzieje się tak z ładowaniem, ale rzadko. Podczas jazdy zaczynają migać wszystkie kontrolki, impuls dostaje centralny zamek, a nieraz prędkościomierz...
automat voyager voyager kalibracja voyager prędkościomierz voyager
silnik elektryczny łożyska odświeżania pamięci tworzyć instalka
winda towarowa zremb winda towarowa zremb
Demontaż bocznych osłon pralki Whirlpool - wymiana paska Oznaczenia UART na Arduino GIGA: Serial1, Serial2, Serial3, Serial4