Wystarczy wymienić stacyjkę i tranponder w kluczyku.
Jezeli masz wersje EU to kluczyk z USA Ci nie podejdzie bo sa na inne czestotliwosci
Method A Procedure 1. Press the LOCK button 5 times at 2 second intervals to synchronise transmitter. 2. Turn ignition ON, and wait for vehicle ignition Chimes to stop. 3. Using any original working transmitter press the UNLOCK button for 4 to 10 seconds. 4. Within the 4 to 10 seconds continue pressing the UNLOCK button and press the PANIC button for...
dzieki za podpowiedź. Co do tej drugiej metody to nie bardzo czaję jakie dwa przyciski mam przytrzymać. U mnie jest przy liczniku tylko jeden do przełanczania pomiedzy całkowitym przebiegiem a tzw. przebiegiem tygodniowym i ten sam przycisk poprzez dłuższe przytrzymanie słuzy do wyzerowania licznika bieżącego
Uderz w kokpit nad zegarmi i powinien odpalić. Tam lecą liczniki i są takie właśnie objawy.
1.Kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączone. 2.Wciskamy na zegarach oba przyciski ( trip i reset) i trzymając przekręcamy kluczyk do pozycji włączone. 3.Trzymamy przyciski aż do pojawienia się na wyświetlaczu kilometrów napisu CODE. 4. Puszczamy przyciski. W przypadku braku błędów pojawi się kod 999. Chrysler Voyager 3.3 1997 LX. Pozdrawiam
Zapytaj http://asu.pl/portal/html/modules.php?na... pomogą.
Czy masz jakiekolwiek zasilania na ecu? jakie masz kluczyki do samochodu pytam o kolor kluczyka?
Z powodzeniem wystarczy sterownik z linka. Niestety trzeba podłączyć samemu odpowiednie przewody w odpowiednie miejsca, nie powinno to jednak stwarzać większego problemu domowemu majsterkowiczowi bo ten model auta jest dość dobrze opisany w sieci (podłączenie sterowania radiowego oczywiście)
A naciskasz przycisk pod stacyjka podczas wyjmowania kluczyka i czy naciskajac ten przycisk przekrecasz stacyjke do konca w lewo?
Witam posiadam voyagera 2001 2.5 crd, mam go ok.roku i wszystko było ok.ale teraz gdy przyszła odwilż auto zaczęło wariować, po odpaleniu silnika samochód pracuje przez 15 minut bez zarzutu .i gaśnie,po przekreceniu kluczyka zaczyna się właczac i wyłączać zapłon tak jakbyśmy kręcili kluczykiem pomocy.
komputer pokazuje rozkodowanie kluczyka, poza tym nie pisałem że mam LPG więc skąd ten pomysł ?.Skoro twierdzisz, że to nie wina kluczyka - a dajesz radę żebym sprawdził iskrę ( auto odpala i po kilku - kilkunastu sekundach gaśnie ) to powiedz co może być przyczyną. Według mnie gdyby nie było iskry to wogóle by nie odpalił. Proszę o konkretną pomoc
Powiedz coś więcej o tej syrenie. Czy wygląda na dokładaną ? Jest na niej coś w rodzaju malutkiej stacyjki na kluczyk ? Czy z kluczykami od samochodu dostałeś dopięty mały (2-3cm) kluczyk ?
czy mam szanse na dorobienie kluczyka łącznie z zaprogramowaniem go we własnym zakresie? Jakie posiadasz narzędzia ?
Tak to jest wersja z centralnym w kluczyku.
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Zasilania na deskę do sprawdzenia.
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
Kluczykiem 3xon off
a czy przpadkiem nie masz u siebie "kluczykowania" (3 lub 5 razy trzeba pokrecic kluczykiem "zal/wyl" zaplon - bez odpalania - po paru sek. zacznie migac Check i cza zliczac migniecia:) zrob kluczykowanie po wystapieniu Checka i daj znac :-)
Co do diod ,to migają bo sygnalizują błąd układu klimatyzacji i nawiewów.
Open ceremony najpewniej. Bajer, ale i test na działanie pełnej skali.
A ty nie masz tam zamontowanego automatycznego ustrojstwa włączania świateł(dziennych lub mijania) , może tam jest feler? Mimo rozłączenia wtyczki komputer i tak widzi ,że światła się palą.Lub coś się dzieje z instalacją.
Mogę dopisać kluczyk
sterownik zmieniony A kluczyki i stacyjka stare?
Znam SEO bardzo dobrze, to super alarmy. Proxima ma tą zaletę że moduł uczący zapamietuje cały ciąg zdarzeń przy zamykaniu i otwieraniu auta (np. najpierw siłownik za 2 sekundy kierunek na np 0.8 sekundy, a po 15 sek zgaśnie lampka we wnętrzu) i w przypadku kiedy alarm czuwa nie można go rozzbroić inaczej jak tylko oryginalnym pilotem w kluczyku. Pozdrawiam...
Kluczyk ze stacyjki w dobrym położeniu wyciągasz?
Dziękuję, ale na schematach są tylko wyżze roczniki, mnie interesuje 1991...
Witam. Mam problem z radiem oryginalnym w chrysler grand voyager 2005, radio + nawigacja. Grało normalnie, teraz jak przekrecam kluczyk czasem działa czasem nie.co może być problemem?
Klapę masz elektrycznie otwierane, że sama się podnosi? Czy masz włącznik w tylnej klapie? Jeśli włącznik to prawdopodobnie zgnił w środku, miałem ostatnio taki przypadek. Drugi załatwiłem i można otworzyć klapę bez kluczyka.
Masz drugi kluczyk , to sprawdz na drugim.
Immobilizer napewno jest jak nie w szarym kluczyku to w prostokątnym pilocie. W tym roczniku powinien być szary kluczyk z zatopionym transporderem.
Witam, nie ma żadnej regulacji obrotów dmuchawy. Chodzi cały czas na najwyższych obrotach. Gdy wyłączę ją na panelu sterowania też chodzi, gaśnie dopiero gdy wyłączę zapłon kluczykiem.
wszystko wyczyszczone w komputerze zadnych bledow,wtryski zresetowane po przejechaniu 40 km sprawdzilem kluczykiem blad pojawia sie znowu.
WITAM zamykam temat auto pali,nie wpieta jedna kostka pod blotnikiem. Komputer z nowym kluczykiem i imobilaserem wystarczy do odpalenia tylko musi to byc wyciagniete z jednego auta.Chetnie pomoge w razie pytan gg 5149337.Pozdrawiam
W moim przypadku przekaźnik (Wiper ON/OFF) jest załączony tzn. jak go wepnę w gniazdo i lekko w niego stuknę to się załącza nawet na wyjętych kluczykach ze stacyjki. Pytanie czemu ?
Witam, od pewnego czasu mam problem ze zmieniarką płyt Grand Voyager 2003. Otóż po przekręceniu kluczyka zaczyna wydawać dźwięki jakby zmieniała płytę. Następnie się uspokaja i diody migają na przemian po 3. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Dziekuję i pozdrawiam
Tam w kablach jest wszystko OK. Podejrzewam że problem jest w tym przycisku co się naciska w klapie bo jest ona otwierana za pomocą impulsu elektrycznego. Jak go rozbierzesz to spewnością będzie cienka blaszka miedziana skorodowana lub wypalona. Miałem tren sam problem i narazie otwieram go z kluczyka.
twierdzisz ze cos powoduje jego rozładowanie??? A w którym położeniu wyciągasz kluczyk ze stacyjki ???
O ile masz alarm na 100% to zamknij drzwi kluczykiem lub wewnętrznym przyciskiem.Tak się zazbraja.
Panel ogrzewania nie ma połączenia z szyną CCD. Co do alarmu to możliwe że uszkodzony jest właśnie SKIM, ten obok bębenka stacyjki. W razie jego uszkodzenia nie nadaje się do naprawy. W razie rozprogramowania, można zaprogramować moduł oraz transponder w kluczyku poprzez DRB3.
W tym roku bardzo prawdopodobne że jest immo. Jak jest to raczej w kluczyku. Spróbuj rozebrać kluczyk jak jest immo to będzie w nim taka malutka kostka. Chyba że Ci kiedyś kluczyk upadł i kosteczka wypadła:)
Chrysler Voyager 92r 2,5 benzyna Nie slychac po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy paliwowej czy gdzies znajduje się bezpiecznik i w ktorym miejscu. Auto jest na gaz i na przelączynikach od gazu nie swieca sie kontrolki i auto nie mozna odpalic. Śilnik jest na mono wtrysku
No właśnie chodzi o to że to nie jest kabli wina. pytam konkretnie czy np. Brak rozpoznania kluczyka przez immo może powodować brak załaczenia przekaźnika. Lub co może powodować??
Akumulator mam dobry ale nawet od środka nie idzie otworzyć drzwi tym pstryczkiem w drzwiach a raczej powinien otworzyć wszystkie drzwi Dodano po 15 kluczyki mam 2
Bez odczytu parametrów cieżko ale... czy słyszysz jak załącza sie pompa paliwa w zbiorniku? Po przekreceniu kluczyka powinna chodzić przez ok 5 sek.
Nie powinno . Przekręcić kluczyk bardziej w lewo przytrzymując przycisk przy nim.
Musisz tak podłączyć aby na żółtym i czerwonym był plus w pozycji radiowej kluczyka w stacyjce, lub na czerwonym stały plus bez kluczyka, a na żółtym po zapłonie.
pilot oryginalny, i przy okazji kolejne pytanie, jak upewnić się czy jest w aucie alarm, bo po wyjęciu kluczyka miga jakaś dioda obok radia (taż oryginalnego). Dziękuję i pozdrawiam
transponder w kluczyku musisz kodować u fachmanów kluczników. Immo działa w pętli KLUCZYK z transponderem +IMMO +komp silnika. natomiast pilot do centralnego : Pilot w kluczyku + komp komfortu (BODY KOMP) to są dwa niezależne układy.
dobrze wiesz że chodzi mi o Voyagera
kluczyk w stacyjce trzeba przełączyć 5 razy w ciągu max 5 sekund z pozycji Off z pozycję turn,i zacznie migać lampka "service engine soon" Trzeba policzyć błyski-to jest kod usterki,czyli sytuacji która spowodowała jej zaświecenie
Witam. W nawiązaniu do tematu z komputerem okazało się że jednak sterownik wytrzymał zwarcie 20A bezpiecznik się przepalił. Zwarcie z zrobił przewód sterujący cewką cylindrów o ile pamiętam to 2 i 5 . Znalazłem przewód który spowodował zwarcie i zabezpieczyłem taśmą. Mam kilka sterowników do tego silnika i sprawdzałem je pod kątem pracy i działało wszystko...
witam posiadam Chrysler Voyager 2.5 CRD 2002r problem dotyczy otwierania tylnej klapy problem polega na tym ze jak otwieram centralny zamek tylna klapa nie reaguje po jakims czasie sam sie otwiera ale tylko puszcza pierwsze zabezpieczenie zeby otwozyc klape trzeba uzyc kluczyka dziekuje za odpowiedz
Te roczniki maja fabryczny immobilajzer zintegrowany z ECU. Jesli chcesz miec 100 % pewnosci to dorob kluczyk i sprobuj uruchomic auto dorobionym...
W jednych drzwiach w ogóle nie ma teraz padł w klapie pomyślałem że nawet na szrocie kupić jakieś i zmontować a nie obiegać samochod z kluczykiem.
Witam. I mój Voyager 2002 padł. Poprzednik (podobno w Serwisie) przerobił światła tak, że po przekręceniu kluczyka świecą cały czas nawet przy odpalaniu auta. Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki i nie zdołałem ich rozłączyć. Całą zimę odpalałem autko na światłach, aż wczoraj zdechł akumulator. Jakby ktoś z szanownych forumowiczów miał schematy elektryczne...
Na drzwiach kierowcy jest siłownik, ale by otworzyć cały samochód należy przekręcić kluczyk 2 razy (2 impulsy).
Jak doradzał autoas zgłosiłem się do serwisu gdzie powiedziano mi że to ustawiają komputerem serwisowym a to kosztuje jak zwykle pare stówek, za podłączenie komputera. Ale na telefon w serwisie w USA dali krótką instrukcję jak to się robi pilotem w kluczyku. Jeżeli można wyłączyć funkcje kluczykiem to i kluczykiem można ustawić.
jeśli chcesz sprawdzić kod błędu na tablicy z zegarami należy trzy krotnie przekręcić kluczyk a nie pięć razy.powinno zadziałać.pozdrawiam
Witam !!!! Posiadam Voyager od ok. 4 lat. Drzwi zawsze otwierałem kluczykiem,samochód ma centralny zamek,który trochę fiksuje przy otwieraniu.Chciałbym sobie ułatwić życie i otwierać zamki pilotem.Samochód kupiłem bez pilota sprzedający również go nie miał taki został wcześniej sprowadzony.Nie wiem czy w samochodzie jest centralka może ktoś mi podpowie...
Podaj cieniutkim kabelkiem na ten styk co nie wychodzi tylko przy włączonym kluczyku i zobaczysz czy sie załączy pompa na chwile:)
Witam Mam problem z odpaleniem silnika w Grand Voyager 3.8 2005 r. Wieczorem wszystko było OK. Rano nie pali. To test kluczyka, nie ma błędu, wyświetla done. Po przekręceniu kluczyka i odczekaniu chwili miga 10 razy kontrolka check engine. Słychać, że pompa paliwa startuje. Proszę o pomoc. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy...
problem rozwiazany/?/? mialem ten sam problem przy voyagerze . okazalo sie ze przy wpince od panelu nawiewu upalil sie jeden przewod co bylo przyczyna gasniecia po 2 sekundach od uruchomienia auta... znalazlem sposob zeby go oszukac , zaraz po odpaleniu podnosilem do gory przeloczniki od szyb bocznych i przekrecalem jednoczesnie kluczyk do konca na...
typowy objaw braku napięcia po stacyjce poszukaj dobrze gdzie ci nie przerzuca napięcia po przekręceniu kluczyka musi podawac + 12 v na przekaznik kierunkowskazów
Nie kręci rozrusznikiem wcale jak przekręce kluczyk w położenie kiedy powinien kręcić rozrusznik zapala się kontrolka Brake i nic się nie dzieje.
witam mam od paru dni chryslera grand voyager 2005 2.8crd i mam problem z centralnym zamkiem. Rano normalnie działał a jak dojechałem do pracy to już auto zamknołem kluczykiem. Nie działa też zamekanie od środka przyciskiem, a z pilota to tylko lampy mrugają. Nie wiem czy to gdzieś się uzbraja jakoś z pilota czy coś się popsuło. Bezpieczniki pod maską...
Do diagnozy tego "wynalazku" tylko sprzętowy DRB3. Odnośnie rozładowywania aku - może głupie pytanie, ale czy wyciągasz kluczyk ze stacyjki we właściwym tj. środkowym położeniu ?
Witam ostatnio do naprawy przyprowadzili mi voyagera 2.5 crd. Problem jest taki, że po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik, natomiast gdy rozrusznik połącze na krótko odpala, nie dochodzi plus (+) na automat rozrusznika, auto jest po kolizji może ma gdzieś czujnik uderzeniowy nie wiem gdzie czy ktoś może mi pomóc?
Witam na postoju nie wkręcisz go więcej i tak ma być, a check jak świeci to komputer lub kluczykowanie.
Jaki alarm? Chyba nie sprawdziłeś co dzieje się w drzwiach kierowcy, powinien zamykac po kluczyku wszystkie drzwi. Mam wrażenie,że sprawa Cię przerasta. W razie czego pomogę, tel w podpisie.
Na alledrogo sa, oczywiscie, ale nie podejdzie kazdy, tylko bliźniak - ten sam nr kompa, inaczej nie odpalisz bo immo trzyma, musialbym kupic kompa plus stacyjka, kluczyk, klamki, immo... taniej zrobic kompa
ja obstawiam że wyłączasz stacyjkę nie do samego końca . Koło stacyjki jest przycisk który trzeba nadusić . Wtedy kluczyk da się cofnąć o jeszcze kawałek i wtedy pobór prądu powinien zniknąć
Raczej nie odpalisz tej maszyny. Prawdopodobnie nie immo trzyma. pierścień podświetlał się na zielono przy przekręceniu kluczyka. To zwykłe podświetlenie, o niczym nie informuje, jest by łatwo trafić do stacyjki kluczykiem. Posprawdzaj masy i bezpieczniki. Kontrolką. To wszystko co sam możesz zrobić.
wkładałem coś do samochodu i miałem otwartą klapę bagażnika. W tym czasie dziecko bawiło mi się kluczykami i cały czas naciskało otwórz/zamknij. Potem gdy chciałem odpalić, to świeci mi się cały czas dioda od aktywowanego immobilizera i mrugają na zmianę postojowe i kierunkowskazy. Czy kluczyk został rozkodowany i wystarczy, że zakoduję. Proszę o pomoc
Witam. A działało wcześniej od kierowcy? Tak jak pozostałe? Niestety nie wiem, dopiero kupiłam auto , wymieniłm baterie, bo nie działały oba piloty. Teraz działają, ale zamek kierowcy nie działa a poprzedni właściciel nigdy nie używał pilotów. Mówił, że tylko z kluczyka otwierał. Dodam, że zamek klapy coś lata, znaczy jest luźny i są straszne problemy...
Witam, chodzi mi o podłączenie alarmu z pilotami i sterowanie nim centralnym. Auto nie ma immo w kluczyku (całkowite odłączenie fabrycznych pilotów)
Odcina zasilanie, z rok go mam i od początku akumulator rozładowywał . Teraz dobrze jest. Nie zrozumiałem, jak pilot mu zainstalować, a oryginalnego nie mam. Otwieranie z kluczyka to problem, do tego zamykać mogę tylko od strony pasażera . Dziękuję :)
Sprawa wygląda tak: wychodzi na to że tocprzekaznika idzie prąd od klemy minusowej i po przekrecwniu kluczyka przekaźnik podaje dalej więc działa, ale podaje minus........ to bezsens przecież minus świece mają na bloku gdzie wkrecone
Jak dobrze pamiętam , to po zgaszeniu silnika ( albo po wyjęciu kluczyka) trzeba było zapalić i zgasić światła - wtedy nie oświetlały mi drogi do domu :D
A ty masz immobilajzer.Jakiego masz koloru gniazda z komputera silnika. Spróbuj zdjąć osłonę z przekaźnika od rozrusznika i palcem za sterujesz rozrusznik ale nie pamiętam ,który z kolei. Jak zdejmiesz pokrywę bezpieczników jest tam opis poszczególnych przekaźników. Piloty trzeba zaprogramować. Na podszybiu jest sterownik z pilotów trzeba sprawdzić...
1- alarm bezpilotowy, włączany i wyłączany fabrycznym pilotem (obsługa samochodu z pilota jak do tej pory tylko "przy okazji" włącza się alarm) 2- Konstrukcja jak w immobiliserach, wszystkie przewody czarne (nawet jak ktoś dostanie się do instalacji nie ma tak łatwo ;) ) z wbudowanym złączem w obudowę (nie ma na wierzchu złącza, które można wypiąć i...
Kontrolka check jest, generalnie na desce rozdzielczej wszystko pasuje. Usterka pojawiła się zimą raz na chwilę, samochód został pobujany na biegu i po chwili kombinacji kluczykiem odpalił. Po dojechaniu do domu około 20 km i zgaszeniu już nie odpala. Dodano po 1 Żadnej kontrolki od immo nie widzę
Napięciem steruje komputer główny silnika. Napięcie powinno być ponad 14,5V i zależne jest od temperatury akumulatora (czujnik w podstawce) np. w mrozy -15st.C rośnie nawet grubo ponad 15V . Słyszałem, że ludzie przerabiają na zewnętrzne regulatory. Innym wyjściem - podmiana komputera, ale razem z immobilizerem i kluczykami. Nie przesadzaj.
Witam temat bardzo dawno był poruszany a ja mam podobny problem voyager 2.4 05r, ze światła włączają sie i wyłańczają i tak na przemian czasem jest ze swieca tydzień i jest ok, dzis miałem tak ze z przodu była dyskoteka raz lewe światło raz prawe się zapalało i zaraz gasło jak bym był gdzieś na dyskotece i dziwnie ze to na przemian najlepsze to ze po...
Witam. Czy wie ktoś jak wyłączyć sygnał dźwiękowy, który się włącza po zostawieniu kluczyka w stacyjce, przy niewyłączonych światłach itp. Czy jest od tego jakiś bezpiecznik czy trzeba kombinować coś więcej?
Sprawdź bezpieczniki.
po dwóch dniach walki z migającymi światłami czas na podsumowanie. Oficjalnie można w 100% powiedzieć, że problem jest poza alternatorem. Alternator na testach sprawnościowych wychodzi idealnie. Z wiadomości z ostatniej chwili . Problem tego typu dotyczy fordów i chryslerów. Za to odpowiedzialny jest sterownik, który wysyła sygnały do alternatora o...
Witam Zaznaczam że nie widziałem tego na własne oczy. Zadzwonił do mnie znajomy że ma problem ze swoim autkiem które po odpaleniu działa tylko chwilę i gaśnie po czym migają jakieś kontrolki przy klimatyzacji. Nie mógł sie dopchać do serwisu bo chcieli go przyjąć za dwa tygodnie :D. Teraz konkrety... Chrysler Voyager 2.5 TD, 97r, skrzynia - manual,...
Witam mam taki problem z voyagerem z 96 roku na kołach zębatych, kiedy jadę spokojnie przy 2 do 2,5 tyś obrotów to szarpie po wyżej tych obrotów już nie i odłącza się pedał gazu i nie reaguje, ale po wyciągnięciu kluczyka zaczyna reagować i działa normalni, mocy nie traci co w większości tych silników się zdarza.
Hej, Mam takie pytanko bo mam problem z tym alarm set. Voyager 2.4 97r. Nie mam immo w kluczyku ani alarmu z pilotem, samochód otwierałem zawsze kluczykiem i od pewnego czasu mam problem z tym alarmem. Raz udaje się odpalić samochód a raz nie. Przejrzałem bardzo dużo tematów w tej sprawie ale dotychczas rozwiązania nie znalazłem. Panel nawiewu można...
Chrysler Voyager poj 3.3 benzyna. Rok prod 2001 Włącza się zapłon, ale brak rozruchu. Po przekręceniu kluczyka słychać przekaźnik, ale rozrusznik nie kręci. Sprawdzone na krótko - kręci, ale nie odpala. Kontrolka immo świeci, potem na chwilę przygaśnie i tyle. Był fachowiec od kluczy, sprawdził immo niby jest OK. Po skasowaniu błędów auto odpaliło na...
Witam mam mały problem z moim grand voyagerem a dokładniej z samym fabrycznym alarmem Chrysler Grand Voyager 2,5td 1997r. kwadratowy pilot z przyciskami lock unlock ,Problem polega na tym że pilot nie zawsze działa a jak wiadomo w tych autach za każdym razem trzeba naciskać unlock żeby uruchomić silnik ,pilot już ledwo działa mimo napraw i chciałbym...
Wrzucilem dzisiaj body compa będąc pewien że odpali... a tu nadal lipa bo jest tak samo! Mruga ALARM SET i pika sobie. O co tu biega w tym aucie? Stacyjka z kluczykiem+immo+Body to chyba komplet? bo juz zgłupiałem. Bardzo prosze o pomoc.
Witam, Mam taki "czołg" i mam problem z zamkiem centralnym. Chrysler Grand Voyager Family 2.5 TDI Rocznik: 2001 (Przejściówka) A więc po włożeniu kluczyka do zamka przy próbie otworzenia zamek otwiera i zamyka i tak w kółko, czasami słychać jak by ktoś wiertarką wiercił wewnątrz. Pilot od otwierania też nie działa... (jest sprawny) tylko jak by samochód...
Witam wszystkich.jakiś czas temu miałem regenerowane wtryskiwacze.obecnie na 3krotnym przekręceniu kluczyka stacyjki wyskakuje mi błąd niesprawnego przepływomierza.czy jest możliwe żeby przez tą usterkę auto dymiło na czarno?
mam podobny problem z nawiewem w voyagerze. problem jest taki ze pali mi bezpiecznik, po przekreceniu kluczyka na kablu idacym do dmuchawy od bezpiecznikow pojawia sie masa. jak porusza sie kablami ktore wychodza z klemy (dwa czerwone ) to pojawia sie i znika masa na tym kablu. nagrzewnica jest w porzadku. czy ktos mial taki problem? tak przy okazji...
generalnie pojazd nie zapala wogóle mechanik powiedział mi z jednego czujnika jest sygnał ale nie jest to poprawny sygnał a z jakiegos drugiego czujnika niema wogóle sygnału jak przekręci kluczyk to sie oczywiście wszystko wyświetla ten samochód chodził i poprostu pewnego dnia nie zapalił
Ukladow z komputera nigdzie nie kupisz. Sa zamawiane bezposrednio przez producenta konkretnie do tego celu. Jedynie sprawdz, czy napewno jest uszkodzony, po przez podlaczenie masy lub plusa przez opornik 1k-100Ω do zegarow, ale wczesniej odlanczajac komputer. Jesli zapali sie to byc moze uszkodzony jest komputer. Co prawda nie wydaje mi sie aby...
Witam ponownie na wstepie dzieki za podpowiedz z przekaznikiem ,probowalem ale niestety nic to znaczy po wyjeciu przekaznika auto nie odpala tak jak powinno, do piero na sposob to znaczy kluczyk w stacyjke i odrazu odpalanie. Mam pytanko czy powinien byc nbs przekaznik bo jest wolne miejsce .Serdeczne dzieki.
chrysler voyager kluczyk kluczyk chrysler grand voyager automat voyager voyager
karta muzyczna zewnetrzna śrubki srubki laptopa szukanie stacji radiowych
Audi A3 1.8 benzyna 1998 - zerwany pasek rozrządu, skrzywione zawory? Kolizja tłoków z zaworami w Audi A3 1.8 benzyna 125KM