Załączam rysunek gdzie masz dokładnie szukać ; zlącza C 100 i C101
ja mam stabilnie 750-800
Sygnał z czujnika względem plusa, zasilanie na czujniki 8V
Możesz podłączyć z pominięciem tego regulatora. Wtedy będzie chodzić na 100%. Silnik, to ustrój elektryczny i tego się nie ogląda,a mierzy. Więc nic na oko!
Nie ma iskry pompa nie będzie chodzić.Jeżeli zasilania są brak informacji o obrotach wału.
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Sprawdziłbym czujnik obrotów wału korbowego.
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Mam pytanko.Podczas rozruchu na benzynie na zimnym silniku obroty powinny się zmniejszyć by za chwilkę wrócić do normy i tak było.Od jakiegoś czasu obroty spadają i dopiero po rozgrzaniu silnika się podnoszą.Czy może to być przyczyną gaśnięcia silnika po przełączeniu na LPG,kiedy silnik jest jeszcze nierozgrzany Pozdrw
Witam na postoju nie wkręcisz go więcej i tak ma być, a check jak świeci to komputer lub kluczykowanie.
Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
W tym roczniku nie w komorze silnika tylko za schowkiem(modul sterujacy)
mam problem w voyagerze2,5td z rok2000 ze obroty rosna do2500tys i stop co to moze byc?
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Witam, Mam problem z Chryslerem Grand Voyager '99 2,5 td. Podczas jazdy spadły mi obroty i samochód zgasł. Podczas próby odpalania samochód wariuje, tzn. obroty rosną do 3000-3500 potem maleją i znowu rosną aż w końcu spadają całkowicie i samochód gaśnie. Bardzo proszę o jakieś wskazówki, gdzie szukać przyczyny, pozdrawiam ruskicar
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Niech kolega bardziej szczegółowo opisze swój problem, gdyż na podstawie aktualnego opisu problemu, ciężko będzie go rozwiązać. Na początku warto sprawdzić szczelność układu dolotowego oraz dokonać diagnozy czujnika położenia wału korbowego.
Niestety właśnie w czasie jazdy nie wchodzi na obroty. I jednak temperatura też faluje
Dmuchawa działa tylko na najwyzszych obrotach . Co zrobic ?
Czy silnik pływa na wolnych obrotach?
Witam a przypadkiem nie jest na LPG??
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
Witam serdecznie, po ponad 3 letnie "modrendze" z moim autem postanowiłem dziś z nadmiaru wolnego zarejestrować się na forum i zwrócić się do Was z prośba o pomoc. Zakupiłem Chryslera Voyagera z 98 roku z silnikiem 2,4 L w benzynie, bez isntalacji gazowej. Od samego początku samochód wykazywał przejawy ......hmm.. zepsutego czujnika położenia przepustnicy...
Miałem podobny problem z voyagerem 2.4 ale z 2004. Winny był przepływomierz, jednak wyszło to po diagnostyce. Tak na oko to ciężko.
Napisz jaka to instalacja, czyli jakiej firmy i jakiego rodzaju zwykła czy sekwencja.
Sprawdź sygnał z czujnika wału, jak nie ma sygnału to nie ma ładowania,obrotów
mam dokładnie ten sam problem. Napisałem już post proszę o pomoc.
W najgorszej opcji zrobisz start na max obroty wyrzucenie płytki, ja mam regulację i nigdy jej nie używam. :D Dodano po 4 Wyłącznik termiczny silnika nie jest tu problemem bo jednak silnik pracuje na niskich obrotach. Może jednak źle przewodzić różnie bywa.
Potrafi sie wypiac czujnik temp na froncie silnika i wtedy tez max 2000 obr.
Zrób podgląd parametrów, czy sterownik widzi położenie potencjometra, czy widzi obroty wałków rozrządu i wału.
Wszystko ok. Okazało się że to odpływ z klimatyzacji się zapchał.
Witam! I jak udało się coś ustalić z tym voyagerem?? Ja mam takie samo auto tylko z 1992 r. i mam podobny problem. Gdy odpale silnik obroty są na normalnym poziomie (ok. 1000) ale po 2/3 min. wzrastają na 1800 na jałowym biegu i się tak utrzymują. Wymieniłem właśnie termostat bo słyszałem, że jego wada może mieć wpływ na regulację obrotów, ale nic to...
Jakie powinno być ciśnienie oleju w samochodzie chrysler voyager 2,5. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
Robiłem nic nie wychodzi
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
czy jest ktoś w stanie pomóc mi z tą usterką ponieważ staje się to uciążliwe. dziękuję
Zobacz pod maską czy paliwo nie łapie Ci powietrza. Zobacz na rurki - czy idą bąbeliki, jeżeli tak to możliwe że filtr do wymiany. Po takim szarpaniu komp może głiupieć.
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
Zerknij na przepustnice ew silnik krokowy bo nie wiem co tam masz sprawdź dolot na szczelność posłuchaj na wolnych obrotach czy nie słychać syczenia powietrza albo odłącz przepływkę i sprawdź reakcję silnika a najlepiej komp i zobaczyć na parametry
Voyger 2l benzyna 1998rp. po nagrzaniu silnika podczas zmiany biegów obroty silnika spadają bardzo powoli.Może ktoś podpowie od czego zacząć :D
Mój Voyager powyżej 2 tys obrotów traci moc posiada on silnik 2.5 TD W serwisie nie mogą podłączyć go pod komputer.Pomóżcie Pozdrawiam
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Sprawdzić ustawienie rozrządu. Sprawdzić wtryskiwacze. Udana naprawa tego wtryskiwacza prawie niemożliwa. Gdybyś był bliżej zaprosiłbym cię do siebie na naprawę.
Samochód raczej na wolnych obrotach gaśnie.
witam kolego kiedys sie ztakim problemem spotkalem tez nie chcial odpalac jak byl zimny i brakowalo mu mocy a przeczyno tego byl lanczyszek rozado. odpal go i posluchaj czy nic nie jargocze czy lanczyszek nie trze o oslone
Szanowni koledzy czy któryś z was poratował by mnie schematen elektryki tego autka a w szczególności gdzie powinien być podpięty czujnik obrotów koła zamachowego.Z tego co wiem bez niego nie będzie ładowania i nie będzie działał obrotościomierz .Tu ładownie ktoś przerobił na regulatorze napięcia od polonza.I ucioł ktoś kable od czujnika liczącego obroty...
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
nie sprawdzałem. w poniedziałek podjadę gdzieś do mechanika na sprawdzenie.
W jaki sposób poprawiłeś te wahania napięcia ??????
Tak bo jeśli mu dam manualnie dawkę paliwa przez przepustnicę auto wchodzi na normalne obroty i wszystko jest ok
Witam, jak w temacie, auto cyklicznie się jakby przydławia prawie do zgaśnięcia, po czym jakby próbowało utrzymać się przy przy pracy, idzie dawka która wkreca go na ok 1500 obr i znów obr. spadają. no i tak aż zgaśnie(częstotliwość przydławień 1 na 3-5sek). po lekkim dodaniu gazu też jest jeszcze to falowanie ale przy większuch obr. wydaje się być...
Witam od kilku dni mam problem z samochodem gaśnie przy zwalnianiu, nie wchodzi na obroty i stracił moc. Pozdrawiam
zobacz oscyoskopem zasilania sterownika czy nie ma pików,itd.
Nie ma żadnych innych objawów, wydaje mi się że jak go pogonie to jest OK, natomiast wejście w tryb awaryjny występuje (jak mi się wydaje) na niskich obrotach.
Sprawdź czy napięcie na akumulatorze nie skacze podczas pracy silnika. Częstotliwość błyskania jest stała czy zmienia się wraz z obrotami silnika? Ja zacząłbym od sprawdzenia alternatora.
witam, mam problem z ogrzewanie w chrysler voyager 2.5 crd se, nawiewy działają cieple i zimne powietrze jest nadmuchiwane ale jest jeden problem podczas regulacji gdy nawiew ciepłego powietrza jest ustawiony na na nogi i szybę (lub tylko szybę) słychać co jakiś czas szum jakby wiatraka lub czegoś innego. natomiast jak jest włączony nawiew na twarz...
Zobacz czy widzi obroty jak nie pali.
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
A nie powinien przypadkiem zewrzeć kabli do cujnika temperatury żeby wentylator ruszył na max obrotach??
Sprawdź przewody zapłonowe.U mnie pomogło.
nie wiem dlaczego tak piszą ale jest to bez sensu jeśli koło pompy jest innej średnicy niż koła na wałkach czy na wale bo znak na pompie trafi na swoje miejsce dopiero po n-obrotach
ELM-em w Voyagerze to możesz najwyżej podejrzeć obroty silnika.. Poza tym śmieszy mnie powszechne przekonanie laików że komputery są w stanie naprawić każdy samochód..
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Sprawdze to.Ale mówisz o zimnych lutach przy liczniku prędkości ,obrotów itd?????
Wielkie dzięki .
czy to faktyczna wartość 120bar Jak najbardziej normalne i im wyższe obroty, tym ciśnienie mniejsze
Witam serdecznie. Dziękuję wszystkim kolegom za pomoc. Dzisiaj rano odpaliłem silnik. Jest dobrze w całym zakresie obrotów. Temat zamykam.
Wydajnośc można zwiekszyć poprzez wyjecie silniczka i jego przesmarowanie i zobacz czy tulejki są ok bo jak bedzie duży luz to silniczek bedzie mieć wolniejsze obroty powodzenia Jacek
Rezystor padł.
obrotomierz "zamykasz" na zimnym silniku? czy jak?
Mam problem z licznikami w Chrysler Voyager 2,5TD '93. Pokazuje on poprawnie jedynie ilosc paliwa i napiecie. Reszta lezy... Tak samo nie dziala wyswietlacz ten u gory. Pokazuje godzine itd ale nie liczy przejechanego dystansu... Czy ma moze ktos jakis pomysl. Bardzo by mi tez pomogla instalacja elektryczna. Obroty bierze chyba z alternatora ale czujnik...
Witam . Czy rozwiązałeś swój problem z chryslerem bo mam identyczny model i podobny problem jak sie nagrzeje traci obroty i gaśnie po zdjęciu klemy na pół minuty odpalam i jakoś jedzie lecz obroty są bardzo niskie ale jakiś jedzie .
Witam, poproszę o kontakt fachowca z Łomianek. W Voyagerze 3.0 cyrki z wolnymi obrotami itd...możliwe, że to rozrząd...
Witam Chrysler Voyager 2.4 benzyna/gaz 2006r. Dochodząc do 2500 obrotów czy to podczas jazdy czy na postoju reakcja "szarpana" i bez znaczenia czy na gazie czy na benzynie póki co wymienione przewody i świece ale bez zmian... jakieś pomysły, doświadczenia? Z góry dzięki i pozdrawiam . https://filmy.elektroda.pl/82_1684325911...
przy mrozach sięgających -20 stopni po odpaleniu i wrzuceniu biegu DRIVE samochód nie chce jechać dopiero jak potrzymam silnik na obrotach 3000 rpm to bieg wskoczy potem znowu wyskoczy i tak mam przez ok 1 km miałem podobnie, zbyt niski poziom oleju w skrzyni
Jest to chrysler voyager 3.0 silnik Mitsubishi
Dzięki, za odpowiedź, okazało się że to żaden czujnik obrotów wchodzących czy wychodzących tylko komputer biegów
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
Jeśli były opiłki metalu to nie oszukuj się, że skrzynia jest zdrowa. Szarpnie silnika na postoju to prawdopodobnie uszkodzone sprzęgło. Napęd ciągnie ale hamulce blokują. Sterownik podnosi obroty i szarpie.
Wystarczyło na maksymalnych obrotach żeby pochodziły przez pewien czas i działają już normalnie
Cześć.Miałem wszystkie wymienione wyżej zestawy teraz mam altus 300 i voyager 200. Ostatnio remontowałem SCHERZO 350, z czystym sumieniem mogę polecić ,jeżeli masz zmieniać to jedynie seria voyager dobre i do filmu i muzyki. No i mają normalny sopran nie tubowy. Tuby to jedynie do rocka i techno :) a za te pieniądze to i tak byś nic porządnego zagranicznego...
Regulator w tym aucie rzeczywiście jest w sterowniku silnika. Napięcie ładowania nie jest jakieś tragicznie niskie. U mnie (Voyager 2.5 CRD 2001 r) po dłuższej trasie, na jałowych obrotach bez obciążenia też jest 13.7 V. Może akumulator się kończy?
Witam Chrysler Voyager 99 r Nawiew działa tylko na najwyższych obrotach , a na dodatek od kilku dni (wyje) jak dodaje gazu , na wolnych obrotach nie słychać . o co chodzi ?
Jak już pisałem pedał był wymieniony bo miał luz i od tego luzu zależały obroty jałowe . i klient sam go sobie wymieniał.
Witam,mam problem po właczenu ogrzewania vebasto zaczynaja skakac mi obroty ,zauwarzylem to dzis ,stojąc to na parkingu .wylaczylem vebasto obroty sie unormowaly,wlaczylem ogrzewanie ponownie aby sie upewnic czy to jest wina vebasto zaczely obroty znow skakac .Moze jakas rurka byc zatkana?w końcu jest zima.
i pali 10l gazu Chyba stojąc na parkingu i pyrkając na wolnych obrotach.
Samochód poskładany, o dziwo odpalił z pół obrotu. Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie.
sprawdź szczelność kolektora ssącego tak jak koledzy ci piszą, z tych objawów które piszesz to zaciąga lewe powietrze, powinien ci jeszcze falować na obrotach. sprawdź na benzynie spryskując wszystko co jest na kolektorze ssącym sprayem do czyszczenia srzepustnicy za przepustnicą, jak zmienia obroty to tam masz wyciek
W starych autach po prostu regulator stale dąży swojego do np. 14,2V. Tylko ew. niskie obroty alternatora na wolnych obr. powoduja spadek napięcia.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Ladowanie 13.9V na alternatorze i na baterii A jakie napięcie na wzbudzeniu. Na wolnych obrotach i po dodaniu gazu.
witam też przełożyłem silnik tylko mam problem komputer nie czyta czujnika obrotów czujnik jest nowy. obroty za wolno spadają i cały czs są po wyżej 1000pbr
Witam Problem jak w temacie, dmuchawa nie wyłącza się nawet po wciśnieciu przycisku PWR regulacja obrotów też nie działa. Co to moze być? Pozdrawiam
Sprawdziłem lamelki nie są lużne, żadna się nie podniosła. Jak się nie podniosła to zwarcie w uzwojeniu. Ja zrobiłem tak, że włączyłem silnik na wolne obroty, i do kumutatora przystawiłem osełkę do ostrzenia kosy.
co do "umierania" zegarów podczas jazdy to należało by sprawdzić licznik czy zasilanie mu gdzieś nie ginie (słaby kontakt) a co do obrotomierza to zawieszają się obroty tylko na wskaźniku czy silnik też ma podwyższone?
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Witam ponownie. Troche się nie odzywałem ale to przez brak czasu. Doszłem do ładu co mojemu autku dolegało. Zabrałem się od razu za pompke paliwa. Rozebrałem, wyczyściłem a przedewszystkim oringi powymieniałem i problem znikł. Jednak pompka paliwa się rozczelniła i dlatego powietrze znajdowało się w listwie paliwowej. Czeka mnie jeszcze przeczyszczenie...
Witam. Mam problem z moim Grand Voyagerem 2.5 td. Wspomaganie słabnie po nagrzaniu. Zaczęło się tak dziać po demontażu i ponownym montażu przekładni ponieważ wymieniałem kołyskę. Na zimnym chodzi idealnie. Po nagrzaniu chodzi słabo na wolnych obrotach jednak powyżej 1200 obrotów jest ok. Ktoś miał podobny przypadek?
Witam jestem posiadaczem Grand Voyagera 3,3l 1997 i od pewnego czasu mam problem z automatyczną skrzynią biegów: -czasem strasznie dziwnie szarpie tak jakby nie wiedziała jakiego biegu ma użyć -czasem jedzie na jednym biegu i nie chce go zmienić Proszę o porade bo nie wiem co jest zepsute może to jakiś czujnik obrotów albo prędkości
Mam właśnie taki problem. Skrzynia szarpie i jeździ jakby na pół biegach, ciężko się przełączają trzeba dodać więcej gazu a czasem odjąć, żeby zmienił bieg. Jade np ok 70 kmh i zrzuca sam na niższy bieg i jak nie dodam ani nie odejmę gazu to będzie jechał na wysokich obrotach, lub wrzuci z impetem wyższy bieg. Co może być przyczyną? Chrysler voyager...
obroty voyager voyager wysokie obroty voyager benzyna obroty
power acoustik linux puppy zasilanie manipulatorów integra
przerywacz kierunkowskazów schemat mikrokomputer cobra1
Błąd A13 w zmywarce Indesit DFP5731 - przyczyny i rozwiązania Co to jest k164ŁA8? Wyjaśnienie kodu HTML i układu scalonego