Jak wyciągnąć paliwo z zbiornika Pewno najprościej podłączając pompę do przewodu ssącego i ciągnąć (jeśli mamy pompę). Ja w takiej sytuacji (jeśli piszesz prawdę) napełniłbym zbiornik ON (sądzę, że ok 60 l) i spalał przy mało intensywnym obciążeniu. Nie zaszkodzi dodanie np pół litra oleju silnikowego (mineralnego) wymieszanego uprzednio z paliwem....
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Mam prośbę o pomoc. Z naszego Grand Voyagera (1996 3,3 v6 + lpg) w poniedziałek dobył się dziwny zapach paliwa. Po otwarciu maski pokazała się fontanna z przewodu paliwowego wchodzącego do listwy wtryskowej - dziura zaznaczono na zielono. https://obrazki.elektroda.pl/6641884500_... Mam pytanie, czy ktoś z Was wie, czy ten przewód wchodzący...
Z opisu usterki wynika , że nie dostaje paliwa. Filtr i przewody paliwowe , przelewy. Jest w nim podgrzewacz na filtrze paliwa?
Sprawdź czy dochodzi odpowiednia ilość paliwa. Może zbiornik zanieczyszczony, przewody, filtr...?
napisałem ci,że można odciąć między innymi zasilanie sterownika a wtedy nie jest podawane paliwo,a jeżeli chodzi ci o dodatkowy zawór na przewód paliwowy to w tak nowoczesnym samochodzie nie proponuję takich zabaw,bo mogą się żle skończyć.A jeżeli złodziej przyniesie własny komputer,to dopóki nie zlokalizuje odcięcia nic mu nie da jego wymiana.
Witam posiadam Voyagera 2,5crd z 2001r problem jak w temacie falują obroty silnika na biegu jałowym , podczas jazdy wszystko ok, wszystkie filtry oraz płyny wymienione , paliwo tankowane tylko na dobrych sprawdzonych stacjach, po spięciu pompki zasilającej na krótko jest dużo lepiej. Co może być przyczyną tej usterki ?? Cześć. Mi po 2 latach temat...
Na pierwszym zdjęciu masz doskonale widoczny REDUKTOR CIŚNIENIA PALIWA. Miękki przewód (wężyk) to nadmiar, skierowany z powrotem do zbiornika. Przy próbie uruchomienia powinno pokazać się tam paliwo, bo pompa wytwarza ciśnienie pow. tych 4 bar. Pytanie tylko czy działa i podaje właściwe ciśnienie. Dodano po 42 Ja wiem co jest. Musisz jeszcze drugą sondę...
Historia jest trochę dłuższa. Poszła chłodnica oleju . Wymiana a potem pół dnia płukania układu chłodzenia. Silnik chodził non stop przez 4 h. Następnego dnia już nie odpalił. Zrobiłem kluczykowanie i pokazało błędy p0340, p0520 i p168,5. Czytałem że ten ostatni pojawia się po wymianie akumulatora a to zrobiłem miesiąc temu. Czujnik wału rozrządu wymieniłem...
Problem polega na tym , że nie mam napięcia na przewodach od pompki paliwa Chrysler Voyager '92 3,3 . Nadmieniam , że w moim Chryslerze nie ma bezpiecznika od pompki paliwa. Z gory dziękuje za odpowiedź!
Witam koledzy mam chrysler voyager 2.5crd zamarzło paliwo albo przewody ,ale odpalił dzięki waszym poradom ,ale zapalił mi się check + dzwięk a wcześniej go nie było a odkryłem takie błędy P1685 P1130 P0190. Czy da siś ręcznie je kasować i czy check tez. ?
Spróbuj poluzować przewód paliwowy przy silniku lub króciec do kontroli ciśnienia i "odpowietrzyć " układ. Tam jest raczej system 1-przewodowy tzn. regulator zintegrowany z pompą i nie ma "przelewu". Chyba, że masz LPG, jeździłeś i było sucho w baku, to pompa paliwa mogła się przytrzeć.
Pamiętam to jak dziś pierwszy alarm i centralny w Seicento u Kuzyna montowałem w 1998roku w niedziele, podłączyłem wszystko, po jakiś 6 godzinach włączam syrenke z własnym zasilaniem, którą to w bagażniku zamontowałem na przewodzie 4-ro żyłowym. Wyje cały czas po włączeniu stacyjki, dowiedziałem się że należało odłączyć przeodzik brązowy trigger "-"...
Witam serdecznie. Na stacji zalano mi do Diesla benzynę, około10 litrów. Nie wiedziałem o tym i jeździłem tym autem dwa dni. Nic się nie działo. Pod domem zgasiłem auto i już go nie odpaliłem. Około półtora roku temu miałem podobny objaw. Silnik zimny zapalał, a po nagrzaniu nie. Lecz wtedy tego przyczyną był uszkodzony czujnik prędkości obrotowej silnika....
Witam, Zauważyłem ze moim vojagu po stronie paska rozrządu od spodu kapie dosyć sporo ropy. Przejrzałem kable odprowadzające nadmiar paliwa, listwę doprowadzającą paliwo do listwy i nic. Z góry wszystko wygląda ok, a od spodu po przewodach od sprężarki klimy skapuje paliwo. Jakieś pomysły?
Smok w zbiorniku i przewody od niego... Czy usterka ma jakiś związek z ilością paliwa w baku?
Może się zapowietrza. Obserwuj przewód dolotowy paliwa jeśli masz przezroczysty jeśli nie to załóż przezroczysty.
Problem rozwiązany! Przepalony był główny przewód zasilający cewkę oraz pompę paliwową.
Tak powinno być zasilanie na tej kostce jeżeli pompka razem z pływakiem to dwa grubsze będą od pompy paliwa.Teraz tak co sprawdzić na początek najprościej bezpiecznik przekaznik jeżeli z tym będzie ok. to przewody do sprawdzenia. Dodano po 4 Sprawdzić obwód uziemienia pompy. Sprawdzić przewód zasilania pomiędzy pompą a przekaźnikiem. Sprawdzić działanie...
Sprawdż bezpieczniki,następnie przewody inst elektr. potrafią sięprzypalić i robią przebicie .Wiązka do komputera WD40
Ten czujnik na zdjęciu jest czujnikiem z benzyny i jest zamontowany na pompie paliwa. Płytkę można spokojnie zdemontowac i podmienic lub dorobic na inną. Wyciągnij pompę paliwa podłącz się długimi przewodami do kabiny kierowcy o po manewruj czujnikiem wtedy będziesz wiedział jak się zachowuje. Robiłem tak samo.
No to zostają Ci tylko przewody i złącza. Ewentualnie wyłącznik wstrząsowy jeżeli wpięty w obwód zasilania pompy. Tyle opcji, resztę musisz szukać sam.
Witam Problem rozwiązał dopiero znajomy elektryk. Okazało się, że były przetarte izolacje w przewodzie zasilania wtryskiwaczy paliwa. Masowały się i komputer wariował, stąd odcinanie zapłonu... Drobiazg, a ile kłopotu sprawił
Auto jak w temacie, poszukuję informacji o kolorze i lokalizacji przewodu pływaka (najlepiej gdzieś w okolicy deski rozdzielczej bo to auto ma zabudowę karetki pogotowia i nie dojdę do zbiornika paliwa).
Witam, Plymouth Voyager 3.3 V6 2000r. Po podłączeniu manometru za filtrem paliwa w stronę silnika, widać że potrzeba czasu ok 5 sekund żeby z ciśnienia 0 barów pompa napompowała do ok 3 barów i samochód odpalił. Po zgaszeniu, ciśnienie gwałtownie spada do 0 i tak w kółko. Wymieniana była pompę paliwa i filtr ale problem pozostał i prawdopodobnie uszkodzony...
Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa, przewód niebieski pod maską, za lampą po stronie kierowcy. Można też plus po stacyjce, kolor ciemno-niebieski lub rozrusznik na żółtym. Do wyboru, do koloru :) .
Witam zainteresowanych, po ponad roku walki z ową przypadłością ,dzięki pomocy osoby ogarniającej temat doszedłem do sedna sprawy. Powodem dziwnych zaników mocy powyżej 2000 obr był uszkodzony przewód sterowania pompą paliwa w wyniku czego komputer dostawał fałszywe dane i wchodził w tryb awaryjny. Teraz voytuś idzie jak kuna . :D Ha ha ha. Pozdrawiam.
Samochód jeżdzi bez zarzutu, było 16 błedów w komputerze. Co do podłaczania się pod mój komputer 2.5 TDI VM jest niemozliwe to jedyny egzempalrz produkcyjny gdzie trzeba się podłączyć scanerem fabrycznym . Wczesniej próbowano KTS i inne ale bez rezultatu. Po skasowaniu błędów w serwisie fabrycznym samochód jeżdzi bez zarzutu. Tłumaczono mi ,że przy...
voyager przewód voyager paliwo paliwo voyager
cewka briggs iskra bosch zmywarka hałas pilot pulsar
kocioł beretta super exclusive kocioł beretta super exclusive
Jak wymontować cewkę zaworu załączenia przedniego napędu w John Deere 2850? Kod błędu "_ F _" w suszarce Miele T8861WP