Wg instrukcji napraw Voyagera pobór prądu nie powinien przekroczyć na " czuwaniu "0,035 A. I tak Radio-1do3 mA Wzmacniacz -1 mA Body control moduł - 5,90 mA PCM-0,95mA TCM-130 mA EMIC-0,44 mA Wydaje mi się ,że pomiarów należy dokonać dopiero po jakimś czasie od wyłączenia zapłonu , kiedy wyłączą się przekaźniki odcinające prąd od części wyposażenia...
Nie znam tej Yamahy, ale "firmowe brzmienie" modeli tej marki to raczej obszerniejszy bas niż w Denonach. Rzecz gustu. Najlepiej chyba po kupieniu kolumn dopasować do nich wzmacniacz - wypożyczając w lombardzie za kaucją kilka modeli. Byle nie za słabych. Voyagery "lubią prąd"... ;) Pozdro.
Panowie chyba znalazłem przyczynę,ale to się okaże dopiero przy ponownym odpaleniu jutro.Jeszcze raz wykręciłem świece żarowe i dwie były zimne,na 2 i 3 cylindrze świece nie grzeją.Na końcówkach nie ma napięcia,połączyłem z 1 cylindrem i auto odpaliło.Teraz mam pytanie,gdzie mogą być połączone te przewody od świec,bo z przekaźnika wychodzi jeden przewód,a...
W zasadzie masz rację, nie jeździ się bez świateł - ale przyzwyczaiłem się że odpalam bez świateł - on ma tyle elektryki że korzystna jest każda oszczędność prądu. Jest to wersja Austriacka limitowana - elektryczne drzwi, webasto, 6 foteli itp. Ale w porządku to nie ma aż takiego znaczenia żeby się tyle rozpisywać - po prostu myślałem że się da, bo...
Może uzyskam odpowiedz na pytanie jaką funkcję spełnia czujnik w filtrze paliwa oraz jaka powinna być jego rezystancja? Chodzi oczywiście o voyagera z 1996r. silnik diesel VM. Na moim czujniku brak jest przepływu prądu.
W drzwiach kierowcy nie działa zamek centralny, myślałem że to wina silniczka, więc wyjąłem cały zamek, podłączyłem "na krótko" i okazało sie że działa. Wychodzi na to że nie dochodzi do wtyczki prąd. Mam to auto od niedawna i nie znam sie jeszcze na nim zbyt dobrze, proszę o pomoc w ustaleniu gdzie może być uszkodzona instalacja (bo nie wiem dokąd...
Jeśli wyciągniesz tak jak należy - czyli po środku to nie powinno być żadnych gongów itp. Również wtedy nie działają np. przełączniki szyb, radio i ... ileś tam innych dupereli pożerających prąd. Oryginalnie jest w stacyjce blokada dzięki której w innym jak środkowe położenie kluczyka się nie wyciągnie, ale zapadki się z biegiem czasu wyrabiają i ......
Witam, Na prośbę kolegi próbuje uruchomić ekran sufitowy z jego Cryslera Voyagera i połączyć go z nieoryginalnym odtwarzaczem DVD. Niestety oryginalne przewody są pocięte i nie potrafię rozszyfrować co gdzie podłączyć żeby zadziałało. Na razie udało mi się (chyba) znaleźć które piny w kostce służą do podłączenia zasilania ale podanie tam napięcia nie...
(...) chciałbym posiadać mocny sprzęt. (...)To po prostu takie małe marzenie. (...) Kenwood basic m2 :?: W sumie nie ma w tym nic złego. :) No, może poza zawyżonymi rachunkami za prąd. ;) Co do kosztów z tym związanych, no cóż... Marzenia należy spełniać. Po to są. A że bywają nielogiczne? Absurdalne? Czasami tacy jesteśmy... :) Jeśli jednak kupisz...
Potrzebuje pilnie opis przekaźników - te pod maską są opisane, ale te we wnętrzu samochodu nie i nigdzie nie mogę znaleźć tego opisu. W żadnej znalezionej instrukcji obsługi tego nie ma, w servismanualach też. Mam problem z spryskiwaczami szyby przedniej - nie działają. Włącznik wielofunkcyjny (drążek migaczy, świateł i wycieraczek) działa prawidłowo,...
Bateria padła po czasie. Kręciła parę razy dosyć długo . Ma dopiero 5 miesięcy i jest mocna. W trakcie kręcenia silnik zagadał ze 3 razy tak po 2 takty i to było wszystko. Jaki błąd się wyświetla jeśli nie grzeją wszystkie świece ? Nie ma sygnału zwrotnego o działaniu, lub nie świec żarowych. Musisz sprawdzić sam które są sprawne i czy w ogóle dostają...
Ja, jako posiadający ogólne pojęcie, nie zmącone znajomością rzeczy, sprawdziłbym to co można sprawdzić bez uczonych głów. Czyli stan szczotek, szczotkotrzymaczy, pierścieni ślizgowych (jaki jest kontakt między nimi), stan połączeń elektrycznych wewnątrz alternatora i alternatora z regulatorem (prawda, nie wiemy gzie on jest). Przyczyną wahań napięcia...
Witam Wszystkich-(at) Sprawa wyglada następująco; awaria powstała podczas sprawdzania (dla kumpla),czy we wtyczce zasilającej cewkę wys.napięcia jest prąd.U niego nie było /ma Babcię z 90'/,natomiast u mnie po włączeniu stacyjki pojawiało się 12V.O.K.-lecz przy wyjętej wtyczce z cewki-natomiast -myślimy sobie-sprawdźmy,czy będzie po podpięciu tej wtyczki...
witam, dziękuje za zainteresowanie moim problemem, kol Mototronic ma racje, to oryginał mopar'a i jest sterowany z PCM'a, sam alternator jest na 100% sprawny, był wysłany przez mechanika na regeneracje i niestety wrócił z niej z ładnie naklejoną gwarancją :D - oczywiście uniemożliwiająca zdjęcie jakiejkolwiek części - stąd takie pyt. jak to ew podłączyć,...
Też obstawiam przesterowany, zbyt słaby wzmacniacz. zwróć uwagę na zdanie: "Nieodłączną rzeczą w eksploatacji tych zestawów jest odpowiednio duże pomieszczenie i wydajny prądowo wzmacniacz". Pozdrawiam.
silnik został pierwotnie zaprojektowany do pracy pod stałym obciążeniem i stałych obrotach To jeszcze lepiej bo w samochodzie silnik średnio działa na mniej niż 20% możliwości, a w przemyśle to często poniżej 50-70% nie schodzi, pomijając chwilę na rozruch. Tu nie chodzi o obciążenie wyrażane w procentach, tylko o stałą prędkość obrotową oraz stałe...
Dzięki bardzo za podpowiedzi. Okazało się że wiązka kablowa się troszku nadwyrężyła prądowo .
witam napewno ma poszukaj w skrzynce bezpieczników a sparwdzić można ją np dojść do kabli które ida do pompki i podpiąć prąd do nich 12V oczywiście lub tez mozna zmierzyc opornośc nie wiem jaka powinna byc ale powinno pokazywac jakiś opór jezeli nic nie pokaze tzn że nie ma przejścia, a moze być jeszcze zabezpieczona pływakiem od wskaxnika paliwa jezeli...
Pierwsze to czy dochodzi prąd do cewki zapłonowej iwszystkich miejsc w których powinien być .jeśli nie to podaj prąd na krótko i sprubuj odpalić Pozdr
Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
nie wiem jak są rozwiązane wtryski w tym samochodzie ale : zaryzykowałbym stwierdzenie że sterownik pracuje z kontrolą prądu wtryskiwacza i w przypadku zwarcia niędzyzwojowego może powstać sytułacja w której przykładając zasilanie do wtrysku otworzymy go i ok (ręcznie) ale sterownik " widząc" niebezpieczeństwo uszkodzenia stopnia sterującego odłączy...
panowie i nikt nic nie wie , znając prawo prądu to napewno silnik sam sie umasowił przez którąś wiązke , check gages podobno informuje o problemie ładowania ,ciś oleju bądź tempeaturze ,odpowiada za to jakiś sterownik (podobno) może ktoś wie gdzie się on znajduje bonajprawdopodobniej tam leźy przyczyna , ponieważ stało się to zaraz po urwaniu masy
Witam. Czy rzeczywiście wkładałeś bezpiecznik T1.25A ? A może F1.25A ? Niby mała różnica a jednak czasami może mieć duże znaczenie. Może też być że bezpiecznik nie wytrzymuje tych 1.25 A którymi jest opisany :| . Można przy użyciu regulowanego obciążenia i amperomierza sprawdzić na losowo wybranym bezpieczniku z zakupionej partii przy jakim prądzie...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal zanim bym zaczal sciagac skrzynie...moze gdzies...
A może poprostu ucieka prąd ze świec, czyli padnięta cewka lub przewody do świec?? Jeżeli jest zagazowany, to może mieć też wpływ na to zbyt uboga mieszanka gazu i się zadławia
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
Jeśli przy dość mocnym słuchaniu wzmacniacz się rozłącza to pewnie wina zabezpieczenia termicznego. Sprawdź temperaturę radiatora i prądy spoczynkowe pozostawiając wzmacniacz na jakiś czas bez sygnału np 20-30min i zobacz jaki jest radiator.
Możliwe że sterownik ma jakieś zabezpieczenie prądowe lub przeciwprzepięciowe.Zmień cewkę,zmniejsz przerwy na świecach. Podmień czujnik położenia wału i wałka, sprawdź czy przewody od niego nie są odwrotnie podłączone
Mam problem nie wiem gdzie jest zamontowany w aucie komputer mam chryslera voyagera 93 rok 2.5 td | Ne mogę znaleść komputera i nie wiem także gdzie szukac regulatora napięcia podobno jest razem z komputerem czy to prawda?? jeszcze jedno nie działa mi obrotomierz czy to też może być wina komputera ? Czy impulsator jest zamontowany także w komputerze...
:arrow: Dani66 Jestem zmuszony poprzeć zdanie Kol. Artur k. Porównujesz RÓŻNE wzmacniacze o RÓŻNYCH parametrach. To, że na wyjściu wzmacniacza jest napisane 100W nie oznacza wcale, że chodzi producentowi o 100W sin. Jak już Kol. Artur k. pisał przyczyną jest różna wydajność prądowa zasilacza przy pracy z mocami rzędu max. możliwości wzmacniacza. Najprościej...
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
podałem masę na 2gi pin i wiatraki stoją a po odpięciu czujnika tempratury tez stoją Dodano po 6 a na krótko jak podaje prąd na wentylatory to kręcą
Wtyczki, mocowania, drut otwierający zamek to wszystko można przerobić, mnie interesuje czy impuls prądu ma zawsze taka samą długość i nie spali mi siłownika jak będzie dłuższy, czy siłowniki nie muszą współpracować z określonym alarmem.
W tym aucie sterowaniem świateł przeciwmgielnych jest sterowane masą.Aby w przyczepie wszystko działało,trzeba zamontować przełącznik dwu pozycyjny, aby można było przełączać raz masą i raz prądowym(pod warunkiem ,że to jest twoja przyczepa).I w ten sposób przyczepę będzie można podpiąć do każdego auta ,a w szczególności do chryslera voyagera.
Albo auto żre prąd w czasie uśpienia , albo akumulator szmelc. Jak było przed wymianą baterii?
Ze wzmacniaczy w dobrych cenach to widziałem ostatnio kilka w ofercie sklepu delta.poznan.pl można by ich poprosić o pomoc w wyborze. Jako że zajmują się szeroko pojętą elektroniką to powinni udzielić ci rady. Ten powyżej wymieniony już tu zbierał dość dużo pozytywnych opinii. Jeżeli chodzi o te wzmacniecze--> H/K PM665 Vxi poszukaj. Pewnie brzmieniwo...
Witam Sprawdź bezpieczniki (nr 17 20A w dieslu chyba 25A z bezpiecznika prąd płynie na przekaźnik Diesel Power Relay a z niego idzie + na cewkę przekaźnika nr 1, 2 i 3) (bezpiecznik nr20 40A prąd płynie na przekaźnik nr 3 a z niego na wentylator nr2) ( bezpiecznik nr 24 40A prąd płynie na przekaźnik nr 2) (prąd na przekaźnik nr 1 płynie z wentylatora...
czy może ktoś powiedzieć gdzie jest bezpiecznik odpowiedzialny za prawe światło mijania w voyagerze 2002-2003rok 3.3benz.? na wtyczce lampy nie ma prądu(światło długie, migacz,postój działa w tej lampie). Pozdrawiam
Witam-(at) U mnie sprawa wygląda następująco; Jadąc dość daleko w trasę (Poznań-Warszawa)-spojrzałem na panel wyświetlacza pod sufitem i co widzę-? wyświetlacz stanął w "bezruchu"-to tak,jakby komputer (PC) się zawiesił.Ten "zwis" nastąpił po przejechaniu ok. 150km.Nie reaguje na żadną zmianę odczytu,czy zużycie paliwa,czy przejechaną odległość-NIC-!...
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
Witam! Czy może ktoś wskazać, gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych? Mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku i obstawiam tę, jak słyszałem, dość częstą awarię w tym samochodzie. pozdr! Rozwiązanie problemu: Przekaźnik świec żarowych w/w modelu znajduje się na przedniej belce, jest koloru szarego opisany szybolem: 05293163AA21911C OMRON....
Jak odpiąłeś kabel wyjściowy prądu to ukłąd stracił sprzężenie zwrotne i dał cała na przód, Jedź do dobrego elektryka.
Problem : Czasami pali się "czek" jednocześnie wskaznik ładowania idzie maxymalnie do góry rozbłyskają swiatła , wskaznik oleju i szybkościomierz albo idzie do zera albo do max. Po chwili wszystko wraca do normy. Jednocześnie obserwuję kłopoty z zapaleniem samochodu- zdarza się , że rozrusznik kompletnie jest martwy , po kilkukrotnym przekreceniu startera...
Tak.dzisiaj sprawdziłem.Wszystkie świece grzeją.Pobór prądu w granicach 11A. Wszystkie świece mniej więcej się równo rozgrzewają.
Witam serdecznie, potrzebuję pomocy... wczoraj tak bez żadnych objawów autko nie chce mi odpalić. Kontrolka od świec żarowych się w ogóle nie świeci, rozrusznik nie kręci. Po sprawdzeniu świece nie grzeją ( nie dochodzi prąd) chodź 10 minut wcześniej auto odpalało bez problemu, stoi w ciepłym garażu.Do przekaźnika załączającego rozrusznik nie dochodzi...
Renix palnąłeś głupotę, i teraz nie możesz się z sensem z tego wygrzebać a jesteś zbyt dumny (albo głupi) żeby przyznać się do błędu. Który waltek ma dwie cewki na jeden wtryskiwacz??? Jeżeli nawet by miał to do sterowania nim za pomocą dwóch cewek oddzielnie potrzebne by były co najmniej trzy kable, a dochodzą dwa, jak to wytłumaczysz?? Według twojego...
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
czy powodem gaśnięcia może być zmienne natężenie prądu na crank sensor'rze?
Tylko ten Sharp ma prawie 1200 poboru więc na prąd bym chyba nie wyrobił skoro gdy tylko jestem w domu to zawsze muzyka leci... :)
Do przekaźnika standardowego dochodzą cztery przewody, dwa grube i dwa cienkie, na jednym grubym powinien być cały czas prąd, na drugim grubym pojawia sie prąd jak załączy przekaźnik ten przewód idzie do wentylatora, na jednym cienkim jest prąd po zapłonie, na drugim cienkim pojawia sie masa z czujnika lub sterownika, zależy od rozwiązania w samochodzie.
Może immo odcina prąd? sprawdź też wszystkie bezpieczniki rozrusznika immo nie powinno odcinać. Może też stacyjka coś nie puszcza.
nowa cewka daje prąd na 1 i 4 gar na drugim i trzecim nie ma iskry
dobrze, dobrze :D Choć jeszcze lepiej to podłączyć żarówkę reflektorową, lub z kierunkowskazu / stopu kabelkami tak jak miernik - jeden przewód do masy drugi w fajkę. Ma świecić chwilę (zależną od temperatury ) po włączeniu samej stacyjki, ale również chwilę po odpaleniu silnika. Przekaźnik prosto - jak w fajce nie ma prądu to i na wyjściu przekaźnika...
to oczywiście komputer nie stwierdzi usterki ponieważ nie ma sygnału zwrotnego o obecności napięcia na świecach (chyba w żadnym aucie tego nie ma). Ja twierdzę, że jest i to od dawna, zwykle zresztą sprawdzenie świec polega na kontroli prądu na poszczególnych świecach... Daj foto tego przekaźnika bo w tej chwili go nie kojarzę to postaram się opisać...
O fajnie, dzięki za podpowiedź, tylko ja mam klimatronika to podobno jak ten moduł siada to wogule nie wieje natomiast przy starszych rocznikach ze zwykłą klimą jak pada moduł top wtedy wieje cały czas na najwyższym biegu. Może moja podpowiedź sie komuś tez przyda. Dzięki, pozdrawiam. Jeżeli nie działa w ogóle opuść schowek pasażera i zobaczysz sterownik...
Po wielu wizytach w różnych serwisach mogę zakończyć temat migających świateł. Możliwe są tylko trzy powody migających świateł według mojego guru Pana Łukasza. Zacznę od najtańszej. Sprawdzenie wszystkich mas wychodzących z silnika i modułu sterującego . I jak się okazało to był jedyny problem z którym w moim przypadku należało od początku walczyć....
W takim razie jest inne w dieslu jest mocowane gumowym łącznikiem do osi pompy wspomagania. Jeśli na kompresor a właściwie cewkę sprzęgła kompresora nie podasz prądu to wałek będzie obracał się luźno
samochód oberwał w lewy błotnik tam gdzie jest umiejscowiony komputer i był on popękany posklejałem ale nie wiem czy trzeba wymienić bo coś się mogło w środku uszkodzić. świece grzeją jeśli podepnę na ostro tylko nie pokazuje informacji na tablicy i nie wysyła prądu do świec oprócz świec nie zapala się kontrolka SRS a kontrolka od poduszki zapala się...
Witam wszystkich ,jak w temacie mam zapytanie o lokalizację czujnika świateł cofania w VOYAGER 3,3 v6 automat, kupiłem samochód w wersji amerykańskiej ale jak ktoś przerobił tylne światła to nie zrobił światła cofania .Jest to dla mnie nowość więc proszę o pomoc w lokalizacji owego wyłącznika,z tego co czytałem to jest to jakiś pozycjoner lecz nie mam...
Witam, tak jak w temacie. Wentylatory sprawne (sprawdzone) , kupiony nowy moduł (ten pod filtrem powietrza -też nic). Na kostce modułu też nie ma prądu. Wychodzi na to, że nie dochodzi sygnał z ECU. Jakieś pomysły?
Kluczyk wychodzi tylko z jednej pozycji tak mi się wydaje czyli mniej więcej na środku w tej pozycji radio i szyby nie mają prądu
Ten element o którym mowa to przepalony bezpiecznik termiczny . Uszkadza się gdy opornik dmuchawy zbyt mocno się grzeje , poprzez zwiększony prąd silnika wentylatora. Do wymiany wentylator i opornica w której jest ten bezpiecznik. Można zewrzeć ten bezpiecznik "termistor" aby sprawdzić działanie reszty układu, tylko przy dłuższej pracy może zadymić...
Witam wszystkich i prosze o porady.Babcia stała dłuższy czas gdyż nie było mnie w polsce .Po powrocie zamontowałem pompkę paliwa , gdyż stara już odmówiła posłuszeństwa i :cry: Nie wiem czy pompka ma jakieś dodatkowe zabezpieczenie czy nie.Gdy podaje prąd bezpośrednio na kostke od przekaznika pompka zaczyna pompować .Na tej kostce powinno być jakieś...
Witam. Jak w temacie. Radio fabryczne podczas pracy samochodu wyłączyło się i przestało działać. Na pewno dociera do niego prąd - miga na nim czerwona dioda, po wciśnięciu guzika "time" pokazuje się logo samochodu, pokazuje się ekran radia i po chwili gaśnie. Działa również zmieniarka, płyty można wysuwać i wkładać, działa też podajnik cd w samym radiu....
no,to mamy kolejny przypadek który powoduje migotanie żarowek.Osobiście równiez ostatnio miałem taki przypadek-ale klient przyjechał na wymiane grzałki we filtrze ale nic nie wspomniał ze ma problem równiez z migotaniem :),po wymianie grzałki parę dni później zadzwonił z zapytaniem czy coś oprucz tego wymieniałem,bo miał taki problem który zanikł po...
WITAM posiadam Voyagera 2.5 CRD z 2001 roku mam problem z odpalaniem na mrozie :( sprawdziłem tak jak ktoś już wcześniej pisał czy na świece idzie prąd z przekaźnika okazało się że TAK sprawdzałem również tak jak ktoś wspomniał o listwie czy po ściągnięciu wężyka powrotu paliwa leci z króćca paliwo NIE nie leci leci tylko z wężyka wykręciłem też świece...
pobór prądu 0,6A ,po wyjęciu bezpiecznika 24 pod maska spada do 0,024. Za co jest odpowiedzialny, dziękuję za pomoc. Dodano po 2 wypiąłem zegary i spadło do 0,07A, może ktoś ma jakieś sugestie ? Dodano po 2 sama płytka bez wpiętych tarcz zegarów 0,4A
Pobór prądu jest 1.5A przy 5V. Kup zasilacz stabilizowany o takich parametrach.
Do sprawdzenia czy jest pobór prądu musisz mieć multimetr lub cęgi dietza.Multimetr najlepiej o zakresie 20A,cęgami nie ma problemu.Wiadomo że pomiar zrobisz na zgaszonym silniku.
po lekturze kilku wątków, faktycznie problem tkwi w przycisku, jest tam opornik przez który przechodzi prąd i dlatego stykanie pinów nic nie daje, ale to nie w nim tkwi problem, tylko w blaszkach które się stykają, po długoletnim używaniu po prostu się przeginają, trzeba je odpowiednio naprostować i sprawa załatwiona, nie trzeba kupować innego przełącznika
po lekturze kilku wątków, faktycznie problem tkwi w przycisku, jest tam opornik przez który przechodzi prąd i dlatego stykanie pinów nic nie daje, ale to nie w nim tkwi problem, tylko w blaszkach które się stykają, po długoletnim używaniu po prostu się przeginają, trzeba je odpowiednio naprostować i sprawa załatwiona, nie trzeba kupować innego przełącznika
Witam. Mam problem z światłem mijania, nie świeci lewa strona, do lampy nie dochodzi prąd może ktoś podpowie który bezpiecznik lub może coś innego Voyager z 2002r benzyna 2,4l
Skoro jak piszesz coś najpierw zaczyna dymić, to znaczy że ciśnienie na listwie wys.ciśn. jest wystarczające do "otwarcia" wtrysków przez komputer. I w związku z tym szukałbym przyczyny albo z zasilaniem świec żarowych, albo z nimi samymi. Zmierz amperomierzem pobór prądu przez każdą z osobna (ok 16-17Amper). Świece grzeją nie tylko podczas świecenia...
Regulator ustala prąd wzbudzenia, czyli ten na wirniku także da sobie radę niezależnie od tego czy to diesel czy benzyna, zostaje tylko kwestia podłączenia czy tam też wszystko pasuje. A tak w ogóle to kontrolka świeci?
ale u mnie niema problemu z poduszką bo gaśnie,wycieraczka działa czy bezpiecznikiem nr13 bo bezpieczniki są ok, dałem przykład z przekaźnikiem bo powinien pykać a jest zupełna cisza.Po zdjęciu poduszki (Ominąłem taśmę) zwarłem główny przewód do masy i jest cisza i niema na nim prądu.
Jak działa dwu pinowy halotronowy czujnik ABS?. Pomiar multimetrem wykazuje około 3,6 megaohma. Spadek napięcia na złączu typowy dla złącza pn (diody) tj około 0,675 volta. Po spolaryzowaniu napięciem +12V przepływ prądu 14mA. Po podłączeniu przez kondensator separujący na wejście AUX wzmacniacza mcz. ewidentnie słychać generowanie impulsów wysokiej...
cyt: "odłączając kleme minus od akumulatora podłączyć do tej klemy mase ze spawarki i pospawać coś" MASAKRA !!! jak można takie porady wypisywać ? Słyszałeś o "prądach błądzących" ?
Czyli tak jak przypuszczałem - wtryski. We wcześniejszym poście pisałeś że z odpalaniem nie ma problemu, a teraz jest gorzej bo za 2-4 razem ? Coś zostało nagrzebane i jeszcze te kontrolki. Robił to warsztat, czy domowymi sposobami ? Trzeba prześledzić gdzie były łapy wsadzane i co mogły popsuć. Inaczej to wróżenie z fusów. Inna sprawa, że poprzednio...
Czujnik temperatury jest jeden - to komputer silnika steruje przekaźnikiem świec. Nie musisz zaraz po zgaszeniu kontrolki świec na nowo włączać stacyjki, grzeją jeszcze przez określony czas i nic tam się nie reguluje: Jedno co się nasuwa przy tym filmiku to zdecydowanie niskie obroty kręcenia rozrusznikiem. Jaki masz aku ? Poza tym sam sprawdź czy prąd...
A jak go już odpalisz na holu to zwróciłeś uwagę jakiego koloru jest dym z rury wydechowej ? Czarny, bardziej biały niż normalnie ? Poza tym pytanie jak szybko kręci rozrusznik jeśli za wolno to też będą problemy (prąd rozruchowy aku). Co do awaryjności to wcale nie jest tak źle, po prostu mało jest fachowców co się na nich znają. Jak się dba, na bieżąco...
Witam Na wstępie konkret pytanie do doświadczonych użytkowników. Słuchawkę Plantronics Voyager Legend zakupiłem w VII 2013 w USA z amerykańską końcówką ładowarki sieciowej i kablem magnetycznym USB. Teraz potrzebuję pomocy i informacji w kwestii ładowania tej słuchawki za pomocą ładowarki sieciowej z polskiej dystrybucji od telefonu Sony Xperia T (...
Witam zacnych forumowiczów.Mam problem z nawiewem w voyager 2.4 98r,mianowicie nie reaguję wcale pokrętło,wiem że temat był poruszany,zrobiłem co mogłem i bez rezultatu,więc zwracam się o pomoc.Wyjąłem opornicę jest cała,przewodzi prąd(sprawdzałem miernikiem),problem jest taki że przy odpinaniu opornicy stwierdziłem że nie ma prądu na kostce(5 przewodów)).Jestem...
Witam mam na warsztacie chrysler grand voyagera 2,5crd 2003r. i jest problem ze światłami mijania bo sie nie palą. Bezpieczniki w komorze silnika sprawdzone , w kabinie nie ma bezpieczników. Kable od Body w komorze silnika do lamp prześwietlone i mają przejście ,masy posprawdzane i poprawione. Czy z włącznika świateł prąd płynie bezpośrednio do body...
Witam sprawdzałeś prąd w tych kostkach czy jest po włączeniu halogenów , co pokazuje na desce jak włączysz halogeny jest jakaś kontrolka itp.
Jeśli bezpieczniki dobre, to sprawdziłbym czy dochodzi do silniczków prąd w oryginalnej wiązce.
witam mam pytanko jak sprawdzić przekażnik świec żarowych autko nie pali mi poniżej 0 stopni sprawdzałem świece są ok ale nie dochodzi prąd do nich od akumulatora do przekażnika przechodzi prąd a od przekażnika do świec nie ma czy jest walnięty przekażnik i jak to sprawdzić proszę o pomoc
Witam, Zwracam się do Was koledzy z prośba o pomoc. Klient przyprowadził Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 105kW 2003r. Twierdzi że coś rozładowuje akumulator. Auto wtedy nie chce kręcić. Przy paleniu z kabli odpala normalnie. Zmierzony prąd spoczynkowy, nieuśpiony ok 0,6A, uśpiony 0,04A. moim zdaniem jest ok. Ładowanie 14V. Akumulator ma niecały rok (Bosch...
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z Chryslerem Voyagerem 2.5 Crd przebieg około 240000tys km. Dzisiaj jechałem samochodem redukcja wyprzedzanie gaz do deski zmiana biegu z 4 na 5 i nagle odgłos "Puf" i samochód przestał reagować na gaz silnik zgasł. Zjechałem na pobocze wyłączyłem zapłon, przekreciłem do odpalenia odpalilem i kontynuowałem jazdę...
Takie napięcie jest jak praktycznie wszystko jest wyłączone ? Bo jak tak to tylko regulator alternatora - czyli komputer. A jak nie to bym na początek spróbował znaleźć co tak "żre" prąd w tym samochodzie. Dziwne że alternator jest ok bo próby to wykazały a napięcie tak niskie. Posprawdzać masy w samochodzie oraz czy przypadkiem sam akumulator nie powoduje...
Witam. Wczoraj walczyłem z otwieraniem. Problem taki sam. Po odłączeniu zamka na jakiś czas i podłączeniu go ponownie wszystko działa ale po zamknięciu klapy z pilota zwalnia tylko pierwszy rygiel i nie załącza silnika podnosząc go klapę. Zamek rozebrałem sprawdziłem swiche są ok mechanizm zamka nie wydarzy wszystko działa. Instalacja ok. Wyciągnąłem...
Witam. Mam podobny problem. Voyager 96r 2.5TD VM. Wymieniałem sprzęgło ,trochę to trwało bo ok 3 tygodni ,po pracy po 1-2 godz.Kiedy złożyłem skrzynie i większość poskręcałem do kupy, postanowiłem odpalić auto i sprawdzić sprzęgło. Auto zapaliło i zaraz zgasło, w taki sposób jak nie odblokowane immo.Przed uruchomieniem sprawdzałem prąd na elektrozaworze...
Rozrusznik jest zmieniony czyli odpada, akumulator kupiony nowy w lutym i na starym tez tak było czyli zostaje sprawdzić przejście prądu
Witam chciałbym wam pokazać jak ja sobie poradziłem z gasnącymi zegarami a jestem posiadaczem autka od roku . Jeszcze pokazuje błąd przerwa w komunikacji i czytając forum ,pewno będę musiał popatrzeć także pod panel sterowania ogrzewaniem . Autko w czasie jazdy ma tak jakby na sekundę ktoś odciął prąd . 01.zegar Voyager 96r. 02.tył zegara . 03.rozkręcamy....
Dlaczego nie, często jakk ma za maly prąd to tylko elektromagnes słychać.
Dziś nowy problem. Vojtek stał miesiąc nie odpalany i panel sterowania przestał działać. Nie działają żadne przyciski, ani tylnej wycieraczki, ani klimy ani suwak od reg. temp. nadmuchu. A na dworze zimno... Tak jakby prądu zabrakło. Może to bezpiecznik? Ale jak by padł, od samego stania? Co to może być? Przerabiał ktoś podobny temat?
Witam posiadam Chryslera Voyagera 2.0 1998 rok benz/gaz . Wczoraj podczas jazdy po zrobieniu 50 km , samoczynnie auto zgasło , dostał przypływ prądu , wyglądało to jak by się same ' długie włączyły ' i po tym tylko swieci się alarm set - mruga i piszczy 33 razy po czym cały czas się już świeci razem z kontrolką 'brake'. Próby odpalania auta nic nie...
Mierzyłem napięcie ładowania wynosi 14.8v.Lecz coś w trakcie pracy silnika zabiera prąd.
Witam, mam problem w Voyager CRD 2,5l z 2002 r z stacyjka. Nie potrafię przekręcić w pozycję -1, ogólnie jest wyrobiona i kluczyk w każdej pozycji można wyciągnąć. Na pozycji 0 niezależnie czy używam przycisk co niżej jak kluczyk wyciągnę to świeci przebieg w liczniku i jak otworzę drzwi to gong jest. Rozładowuje to w kilka dni akumulator, bo mam stały...
Witam, mam prawdopodobnie coś walniętego w rozruszniku. Nie kręci. Prąd jest, kontrolki OK. W którym miejscu się znajduje? Słyszałem że można go lekko popukać, zawiesza się czasami automat. Nie mogę go zlokalizować. Proszę o pomoc.