Witam . Temperatura 90° ,to nic szczególnego. Przy tej temperaturze wentylator się nie włączy( u mnie tak jest). Posiadam również Borę z silnikiem TDI, i czy jadę w trasie ,czy po mieście ,temperatura idealnie stoi na 90°.
Tylko do słupka pasażera.
Miałem taki przypadek w fabi, uszkodzony elektrolit w module silniczka w drzwiach kierowcy.
BS grupa 000 za wielki kąt wtrysku do regulacji, reszta powinna być OK.
Albo za mało powietrza. Czyli dolot dziurawy np intercooler , może też być przytkany. Niedomknięty Egr czy przytkany wydech.
A jak gniazda od pd? Bo już 350k mamy więc warto sprawdzić
Witam, Przyczyną mogą być zimne luty w złączu licznika. Należy wyciągnąć licznik i skontrolować, ewentualnie przelutować. Pozdrawiam.
Podaj model sterownika ECU i co dokładnie potrzebujesz wsad do pamięci flash czy EEprom
Co do sprężyn to ja raczej bym zakładał fabryczne , natomiast amorki to sprawa bardzo dyskusyjna , wiem że ludzie mają wiarę w tzw dobre marki natomiast ja tą wiarę straciłem dosyć dawno temu , ot taki drobny przykład fabryczne amory w większości przypadków działają do co najmniej 150 tys km ale już kupione w detalu praktycznie nie wytrzymują nawet...
Pierwsze zdjęcie też ma być zaślepione. Na początek zdejmij wężyk z egr i zaślep np. śrubką (ten co widać na drugim zdjęciu). Powietrze powinno już nie uciekać. Potem zaślep spód egr'u (1 zdjęcie)
Z tego co pamiętam, podświetlenie zapalniczki załącza się w momencie włączenia świateł (choćby postojowych).
Wymieniaj na sztywne tyle że szukaj jak koledzy mówią czegoś tańszego Ja w swoi m tolku od paru lat mam zwykłe i nie widzę różnicy czy negatywnych tego oznak. A co do skrzyni że siada czy przeguby...Miedzy bajki włożyć Auta z lat teraźniejszych można powiedzieć że silnik sterowane technologią kosmiczną a nafaszerowane sprzęgiełkami czy to od alternatora...
Jak to jaki problem , zatarte lub brak sprzęgiełka na alternatorze.
Aby wyjąć akumulator musisz odchylić "zespół przewodów i bezpieczników", po wcześniejszym "odczepieniu" od akumulatora tej sprężystej taśmy metalowej. Pamiętaj, aby później poprawnie przyłączyć do klemy "+" wspomniany wyżej "zespół". W swoim Golfie IV, który parkuję pod chmurką, ułatwiłem sobie wyjmowanie akumulatora poprzez pozbycie się tej metalowej...
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Nie masz czasami haka? Ja miałem podobny problem ( w innym aucie ) i okazało się że w gnieżdzie do podłączenia przyczepy uszkodził się/zgnił przełącznik odłączający swiatło przeciwmgielne tylne auta kiedy podpięta jest przyczepa.
Fabryczny działa na otwarcie drzwi , niektóre miały dodatkowe czujniki ruchu w środku na słupkach środkowych lub tylnych . Możesz zerknąć czy jest dodatkowa syrena - klakson . W passacie znajduje się w lewym nadkolu w bagażniku pod tapicerką . Zerknij w blok 46 kanał 07 co masz zaznaczone jak 1 to jest alarm włączony jak 0 jest nie aktywny .
Sprawdź zasilanie na cewkę kompresora probówką żarówkową
Miganie wyświetlacza po zapłonie to brak ciśnienia w układzie klimy czyli pewnie gdzieś dziura.
Pin2 plus12V zółty-czarny pin3 zielony pin4 czerowny-fioletowy pin5 czarny brak stałej masy
Tak w serwisie Ci do robią,Na podstawie dowodu rejestracyjnego i książki pojazdu.
Pierwszy krok to zmierzyć rezystancję tych grzałek.
Wyświetlacz można przełożyć tylko czy jest sens, trzeba mieć dawce i dłubać w obecnym. Wg mnie zakładasz cały drugi jak coś nie działa możesz wrócić do poprzedniego Jeśli nie ma czujników trzeba je uzupełnić, z tego co pamiętam wsadu licznika nie zaprogramujesz vagiem. Liczników też było kilka wersji i trzeba szukać odpowiedniej dla Twojego rocznika...
Najlepiej oryginał. Ale najpierw sprawdź rozrząd. Naprawdę.
Może to coś pomoże w demontażu.
Nie pamiętam jaki to kolor, dawaj po kolei na każdy i rób test, chyba brązowy z jakimś paskiem.
Witam ,proponował bym zrobić diagnostykę ,i sprawdzenie wężyków przelewowych na wtryskach ,nieszczelność na tych wężach też powoduje takie objawy.pozdrawiam
Napewno uszkodzony był czujnik? Może przewody nie "kunta-kinte".?
Do sprawdzenia korekcje wtrysków , bipy, świece żarowe.
Wiozłem do wrocka wstawiali mi tuleje do tego od razu sprawdziłem szczelność umyłem blok około 600 zł reszta to robocizna plus wszystko co było potrzebne . Mechanicy potraktowali mnie życzliwie nie było tak źle (dodam ,że super fachowcy do tego uczciwi ) , dostałem rachunek z hurtowni na części i stare w pudelku do zabrania . Jeżdżę już trochę i elegancko...
Nie wiem czy to ten schemat, ale zamieszczam może coś pomoże.
Poważne usterki w aucie sygnalizowane są czerwonymi kontrolkami,z żółtą można spokojnie jeździć,najczęstszą przyczyną świecenia esp w vw jest czujnik przyśpieszenia bocznego G200,do naprawienia lub kupienia w serwisie.
A np gdzie? Bo ja wiem, że te diody się uszkadzają, zwłaszcza w tym miejscu, gdzie oswietla licznik przebiegu lub zegarek.
Wygląda na uszkodzenie dmuchawy powietrza spalania lub samego sterownika.
Zdemontuj oba włączniki podgrzewanych foteli. Nie siedzisz na żadnym fotelu i oba maja te samą temperaturę. Robisz pomiar z wyjętymi włącznikami na wtyczce instalacji między 3 i 6. Wyniki powinny być zbliżone. Jeżeli nie są to uszkodzony termistor w siedzisku a zazwyczaj oderwany przewód przy termistorze choć twierdzisz że nie lub coś nie łączy na przewodzie...
do sprawdzenia układ paliwowy w szczególności w miejscu filtra paliwowego, czy po nocy autko odpala ciężej?
...... to w taki razie co trzeba sprawdzić ?...... Ja to bym zaczął od przepustów gumowych w klapie.... na sam początek.
Sterowanie w aucie jest bez can ale cyfrowe (pin rem-c o ile pamiętam) a w Twoim Eonon-ie wygląda na wejście analogowe (czyli pomiar drabinki rezystancyjnej). Bez adaptera nic nie zrobisz, nie wiem czy są w ogóle takie dostępne. N.
Podaj przynajmniej podstawowe dane :kod i numer sterownika silnika Zajrzyj tutaj [url=http://www.chiptuners.org/forums/vi...
Czy syrenka "wyje" głośno przy próbie np. otwarcia drzwi gdy alarm jest aktywny? Jeżeli głośno to jest sprawna, a to że przy zamykaniu czy otwieraniu jest ciszej to tak ma być.
Napisałem Ci co masz zrobić, nie wymyślaj za dużo. Uszkodzony dwumas słychać szczególnie przy gaszeniu. W 90 konnym aucie mało prawdopodobne żeby powodował takie objawy.
Instalacja jest inna niż w golfie mk3. Jednak przy kostce idącej do przełącznika świateł wystarczyło zlutować dwa przewody z sobą i problem rozwiązany. Temat do zamknięcia. Dodano po 1 Zmostkowałem dwa przewody odpowiadające za włączanie i wyłączanie świateł drogowych i mijania. Kable te znajdują się przy kostce idącej do przełącznika świateł.
Polecam stronę VWGOLF.pl tam znajdziesz wszelkie odpowiedzi
EGR - zawor recyrkulacji spalin. EGR jezeli popuszcza jest do wymiany, jezeli lubisz zabawe mozesz wyczyscic i za miesiac bedziesz robil to samo, w dwoch slowach: do wymiany. Jezeli olej zanjduje sie w dolocie tzn. ze lozyska w turbosprezarce nadaja sie do wymiany, do calego zestawu dochodzi odma oczywiscie i teraz w zaleznosci od silnika jaki masz...
Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Tu troszkę http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/ke...
lej taki jaki był
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Uderzanie ci nic nie pomoże to nie Fiat czy inne koreańskie auto.
to jaki używasz program do tego?
poczytaj tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.ph...
Może nic z tego nie wyjść, bo starter jest w bliskiej obecności czujnika wału. Rozsiane pole EM jakie generuje zakłóca pracę czujnika, które działanie opiera się jak by nie było-na polu magnetycznym.
Dziś byłem u znajomego tunera który robił strojenie... Moje pytanie dotyczy teoretycznie bezpiecznego ciśnienia doładowania dla ori turbiny tam siedzącej... Nie lepiej jego zapytać? Pozdrawiam
Już Ci romuald-f poradził dawno, jedź na szrot.
Zasilanie zawsze można wykorzystać bezpośrednio od akumulatora, to nie jest żaden problem. Sprawdź czy jest napięcie na lini K i L powinno być powyżej 9V. Jeśli jest ok. to podłączaj śmiało interfejs i powinno pracować.
to jest ten czujnik temperatury - podwójny G62/G2 : http://images37.fotosik.pl/14/73376e6689... http://images40.fotosik.pl/14/b2c4acc885... jak widać na fotkach znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika pod pompą podciśnienia od strony tyłu silnika tam gdzie zamocowane są świece podgrzewacza chłodziwa.
Witam,vw Bora Pompowtryski 116 ps,mam pytanie moje auto ma moment zastanowienia w czasie rozpedzania sie,normalnie jade i gdy zmieniam bieg to ciagnie za chwile mam ułamek sekundy takiego zastanowienia i potem idzie jak głupi,czy jest to cos wspólnego z moim poprzednim tematem ze zawieszał sie pedał gazu??
17 licznik, 10 adaptacja , potem: -> Kanal 04 00001 - Deutsch (German) 00002 - Englisch (English) 00003 - Französisch (French) 00004 - Italienisch (Italian) 00005 - Spanisch (Spanish) 00006 - Portugiesisch (Portuguese) 00007 - Kein Text 00008 - Tschechisch (Czechoslovakia)
Grala , możesz mieć rację , po powiększeniu też się do tego przekonuję! Zanieść do najbliższego elektronika , na pewno się tym zajmie!
Bo problem może być w zegarach po prostu.
Ciepły czy zimny ?
jak bede mial chwile to wrzuce
To, że samochód jest w wersji Higline wcale nie oznacza, że wcześniej był wyposażony w pilota do C.Z. w bagażniku, we wnęce na koło zapasowe masz wlepę z kodami wyposażenia, spisz je sobie i wklej do jakiegoś dekodera kodów wyposażenia dostępnego na necie i będziesz wiedział co i jak.
Ja bym podmienił inny akumulator. Te wskazania testerów to często mozna sobie....
Magir co to jest test przelewowy wtryskiwaczy to ja wiem i nie muszę o tym czytać w necie bo robię to na co dzień. Ty natomiast jako dziecko internetu coś gdzieś przeczytałeś i pakujesz wszystko do jednego worka. TEST PRZELEWOWY WTRYSKIWACZY ROBI SIĘ PRZY COMMON RAILU A NIE PRZY ZWYKŁYCH WTRYSKIWACZACH TDI Z POMPĄ WTRYSKOWĄ JAKIE SĄ W TEJ BORZE.
A jak mogę sprawdzić szczelność? Wycieków żadnych nie widzę
VW Bora czemu gdy odpalę samochód światła mijania świecą normalnie a gdy przełączę na długie też ładnie świecą ale gdy dam spowrotem na krótkie to świeci tylko prawa lampa jak wyłączę światła i włączę to nic się nie poprawia Miał ktoś może podobny przypadek lub wie o co chodzi? VW bora Variant 1999r. 1.9 TDI 115KM
Czy ktos ma schemat instalacji elektrycznej VW Bora TDI z 2003 roku??? Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi lub jakies linki. pozdrawiam.
A silnik działa ci prawidłowo? bo jak wyżej pisali to może być poważna usterka.
Witam. Sprawdź czujnik MAP,okablowanie oraz wtyczkę, czujnik znajdziesz przy prawej lampie. Jeżeli kabelki i łącze z ecu ok to podmień czujnik. Pozdrawiam.
A nie wyje pompa lub coś takiego? Jak lecą opiłki metalowe to może łożysko padło.
spokojnie 72Ah wystarczy. Aku każde jest dobre jak nowe a chyba wszystkie mają teraz 2 lata gwarancji.
Co sie dokładnie włancza ..wentylatory?
[url=https://www.google.pl/search?client...
Witam, posiadam VW Bora 1,9 tdi 130 KM, pompowtryski. Czy lepiej tankować paliwo zwykłe czy Verwa - V-power?
Witam , szukałem wszędzie informacji , więc nie zaszkodzi zapytać i tutaj. Otóż mój problem wygląda następująco: Nie dawno zakupiłem vw bore, przy zakupie miała padnięty akumulator, właściciel normalnie otworzył drzwi kluczykiem od strony kierowcy, podpieliśmy kable rozruchowe, ok transakcja zakończona, pali, jeździ. Po powrocie do domu okazuję się,...
Poprawiłem zdjęcia i przepraszam Wszystkich za zamieszanie - dziękuję Moderatorom za zwrócenie uwagi.
Niestety, ten miernik nadaje się tylko do pomiaru prądu przemiennego.
Może zawieszenie silnika/skrzyni (poduszki)? Miałem podobnie...
Żarówki i bezpieczniki sprawne?
kolego te dystanse i po problemie
Kup tylko oryginalny Boscha a nie ryżowy.
Serdecznie witam. Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Dotyczy VW Bora rok 1999, TDI 1,9. Wycieraczki chodzą w zwolnionym tempie. Jak to naprawić?
A więc po wyjęciu kluczyka z stacyjki świecą wskaźniki zegara i kilometrów Tak ma być, to jest vw. jest prąd w gnieździe zapalniczki Tak też ma być- tak to zaprojektowali. slychać w odstępie +/- 1 minuty pukanie z glośników To do sprawdzenia.
Na jałowym zaciągnięta do końca i ma tak stać.
Na nieoficjalnej stronie VW dostałem informacje że akumulatory są porównywalne, zaletą Centry jest 3 letnia gwarancja oraz troszkę większa moc rozruchowa za to tracimy 3Ah. Jest to dosyć trudna decyzja dla mnie ponieważ potrzebuje akumulator na lata który w zimę będzie sprawował się wzorowo. auto to VW Bora 1.9 TDI 110km
Powietrze idzie z paliwem z baku.
Mam problem związany z mocą auta, tak jakby turbina w ogóle się nie załączała a jak włożę bezpiecznik nr 34 to auto gaśnie
Okazało się, że łopatki w wirniku turbiny się urwały... da się to zregenerować?
Witam. Mam gorącą prośbę o sprawdzenie poprawności modyfikacji wsadu do VW Bora 101PD TDI
Poduszki silnika, skrzynia, sprzęgło, dwumas, wtryski, pompa, przeguby wewnętrzne, zewnętrzne, felgi, opony... Napisz coś więcej, częstotliwość drgań, jaki silnik, przydałby się pomiar kompresji.
Uszkodzenie uszczelniacza wałka atakującego.
No nie powiem bajer fajny ale myślałem, że koszt będzie mniejszy (w końcu studiuje :) ) Jeszcze przypomniało mi się, że jak zamknę drzwi w aucie od środka zamykają sie tylko te w których wciskam guzik, a nie wszystkie. Czy ten problem i te poprzednie na samej górze są spowodowane mikrostykiem czy mogą być inne problemy?
Jak dostać się do tego złącza sterownika? Co trzeba dopisać? Kluczyk? Przecież to nie jego wina.
Vw bora 1.9 tdi atd - Moze mi ktos powiedziec co to za czesc https://obrazki.elektroda.pl/6203504900_...
Panowie trzeba otworzyć ten temat na nowo. Mam VW Bore 115KM 1,9TDI 2000r i robi mi się to samo co koledze który otworzył temat. Jest tego jakiś powód czy jak? druga sprawa jak auto stoi na wolnych obrotach to też pokazuje spalanie, niekiedy 3,4l a czasem 9,9l i zakłóca mi to średnie spalanie :/ jest na to jakaś rada?
Tak tylko że minimalnie
no właśnie posiadam też zegar tylko nie mam pojęcia jaka wartość powinna być dla tego samochodu VW bora AGR 1.9 TDI
Problem ustał ze spadkiem temperatury na zewnątrz
To są po prostu przekłamania licznika, tak naprawdę tyle nigdy ten silnik nie spali, choćbyś się naprawdę mocno starał.
renault regulator napięcia gazowanie reduktor zwrotnica antenowy schemat
motorola international płyta ceramiczna amica rezystor
Podłączenie DVD Panasonic A7 do amplitunera Technics SA-TX50 Bezpieczniki główne w ładowarce CAT TH63 - lokalizacja i diagnostyka