brak egr = dpf problem nawet przy sprawnym filtrze.
Filtr był wyciagnięty i czyszczony jakąś specjalną chemia specjalną do dpf.Ja tego nie robiłem wiec nie moe Ci powiedzieć co to dokladnie jast.W każdym razie nie pomogło bo kontrolka zaświecała się co tydzień i musiałem dopalac.Teraz po usunięciu tego dziadostwa autko śmiga aż miło.Szybko wkręca sie na obroty i czuć siłe:)Obroty sa w normie czli coś...
Jeszcze parę kilometrów z błędami i będzie całkiem po filtrze.
Zdemontowac dpf i oddać do przepalenia.
Robisz dla oka czy po to żeby na przeglądzie było ok? Jeżeli z tego drugiego powodu to nie ma to sensu. Czy tam czasem nie masz już katalizatora? Tam powinien być katalizator i filtr w jednej obudowie.
Warto przy tej okazji zciągnąć kolektor dolotowy i zawór egr , oczyścić ze złogów , udrożnić go , na koniec sprawdzić kondycję Dpf,a ewentualnie przepalić i w razie potrzeby wymienić olej z filtrem
Auto jest wyposażone w filtr DPF. Mocno podejrzany.
Problemem był zapchany filtr . Dziękuję pozdrawiam
To raczej ściema. Zamiennik nawet katalizatora nie ma wydajności orginału i będą problemy. Trzeba obecny Dpf dać do czyszczenia lub kupić używany filtr i go 'umyć'
Koncern VAG doszedł do porozumienia z producentami olejów i zaleca(w autach na gwarancji) wymaga stosowania olejów spełniających normę VW 507.00 i nie ma co tu kombinować. W kwestii zapychania się samego filtra, ludzie jeżdżący dużo po mieście nie mają z nim jakiś większych problemów, na ta chwile przy pomocy serwisu lub oprogramowania typu VCDS możliwe...
w tych układach sa 3 czujniki temperatury spalin czujnik przed filtrem DPF,za filtrem dpf,i3 umieszczony na wejściu do turbosprężarki
Jeśli autor w tym pasku ma filtr dpf to powodzenia z wyciąganiem turbiny-masakra
Przeważnie w każdym serwisie z grupy VAG powinni mieć info - w końcu wszystkie na ETKA jadą :) A co do samego passata i tego płynu - to wyszło ich bardzo mało, w sumie to były początki filtrów w VW, ale szybko zastąpiono je "suchymi" filtrami. Takie "rodzynki" z mokrym DPF ;)
Dwa razy cegły nie wypalisz! Myślę, że jednak będzie konieczna wymiana (stopiony w środku), tym bardziej, że: Jedna z procedur zaczęła się i nie wyłączała przez 100km.
Najpierw by trzeba było DPF off a potem EGR off, bo filtr długo nie pociągnie.
Witam. Byłem w serwisie vw. Sprawdzili mi cały układ paliwowy i wszystko jest z tym ok. Tez mam usunięty filtr dpf. Serwis postawił właśnie na filtr. Jedynym sposobem jest zamontowanie nowego filtra i aktualizacja mapy do oryginału. Pozdrawiam
Podepnę sie do tematu czyżby wałek z końcówką 101q był do silnikow z filtrem DPF ?
A ten model ma filtr DPF? Być może w tym problem.
Jak wyżej sprawdź filtr DPF tutaj nie ma za bardzo możliwości innej.
Przy szarapaniu wyskakuje: check engine, filtr dpf i ikonka swiec żarowych taka sprezynka, tak jak widac na zdjeciu
DPF wysłany do płukania. Odbieram auto w styczniu ze sprawnymi świecami i wypłukanym DPFem. A może się mechanikowi zapomniało ustawić że auto ma nowy filtr i nadal ma stary poziom popiół/sadza w ecu i dostaje loop regeneracyjny. Kurs z podpiętym laptopem i obserwacja parametrów powinna rzucić nowe światło na problem.
Jeżeli już zakupiłeś VAS 5054 i wyprałeś filtr to dla pewności zakup czujnik różnicy ciśnień wymień i dopasuj w VAS-ie będziesz miał w prowadzonych funkcjach taka opcje . Jeżeli wyprałeś filtr to także w prowadzonych funkcjach będzie opcja zerowanie masy zanieczyszczeń czyli wyuczasz sterownik ze filtr został ''wymieniony'' i jeżeli pranie było skuteczne...
Jeździj dynamicznie i niczego nie wlewaj. Przyjdzie czas że zakitujesz ten filtr jakimś dziadostwem i potem już niczego nie wypalisz. Płyn we francuzach podnosi temperaturę spalin przy wypalaniu,nie jest to dodatek do paliwa wlewany do zbiornika razem z nim. DPF to nie katalizator z którego wydmuchasz śmieci i będzie jak nowy.To "zwyczajne" sito,jego...
Twój przebieg wydaje się być prawdziwy a odczyty poprawne, a ty naczytałeś się internetów gdzie ludzie jeżdżą trupami z cofką 400k albo i więcej i filtrem homeopatycznym po którym został tylko ślad demontażu.
Witam. Piszę w sprawie podniesionych obrotów Vw Craftera 2.5tdi bjl z 2007r. Zostało wymienione: -akumulator -filtr dpf nowy firmy jmj -czujnik różnicy ciśnień orginalny nowy Opiszę dokładnie: Odpalam zimny silnik i ruszam. Nie raz odrazu po wysprzęgleniu auto trzyma 1000obr i po chwili jak nieruszę dalej to auto samo zejdzie z obrotów. Ale gdy rusze...
Może turbina puszcza się i zapchała filtr?
zapchany DPF. w moim przy wypalaniu i zapchanym filtrze przybywało oleju około litr na 1000 km.
12.75 mbar masz na biegu jałowym, podaj ciśnienie przy 2000 i 4000 obrotów, coś mi się zdaje, że ten Twój filtr do śmietnika się nadaje.
A i czy może ktoś wypowiedzieć się na temat filtrów DPF? Bo widzę że jedne egzemplarze go mają inne już nie a z tego co wyczytałem to grozi mandat za nie posiadanie takiego filtra.
odepnij rurę od kolektora ssącego i sprawdź czy bez turbo będzie się wkręcał i jeszcze jedno robiłeś wymianę albo dopalanie filtru przed zmianą softu
Jeśli masz zapchany filtr a da się to określić po różnicy ciśnienia przed i za filtrem, oraz proces wypalania nie przynosi rezultatu a inne czynniki zostały wykluczone to niestety masz filtr do czyszczenia. Jaki przebieg ma samochód?
znalazłem taki dpf na allegro http://allegro.pl/vw-passat-b6-1-9-2-0-t... jak myślicie warto kupić? na oryginał za 7000 mnie nie stać Dodano po 4 tak się jeszcze zastanawiam czy nie udać się do ASO może jakaś darmowa akcja objęła by te wtryski?
Jesli nowy filtr to powinno się zerować jego parametry.
Dokładnie, procedura wypalania filtra DPF
Witam Mam problem z passatem B7 1,6 TDI , przebieg 230 tys silnik szarpie/ przerywa na zimnym od razu po odpaleniu szczególnie gdy temp spada poniżej 5st C . Tak dzieje się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy przez pierwsze 5km. Jak silnik się zagrzeje jak ręką odjął... Jeden mechanik obstawia na wtryski, drugi że zacząłby od wymiany regulatora...
Cześć, Dwa tygodnie temu miałem to robione w moim VW, więc opiszę na jego przykładzie: Czyjnik różnicy ciśnień sprawdza jaka jest różnica przed filtrem i za filtrem. Na tej podstawie określa mniej-więcej, ile gramów syfu w filtrze się zebrało. Jak uzna, że jest za dużo - rozpoczyna się procedura wypalania. U mnie czujnik podawał jakieś kosmiczne i zmienne...
Dobra wiem o co wam chodzi. Ale teraz tak z ciekawości. Bo w silniku z filtrem dpf jest przy wylocie taka jakby puszka w której jest filtr. A w silniku bez filtra dpf jest inaczej zbudowany wydech. Czy należy w takim wypadku zmienić elementy wydechu???
Pomyśl jak sadza w takiej ilości jest w stanie przedostać sie przez filtr mający pory mniejsze niz cząsteczki sadzy??????? http://www.dpfserwis.pl/51_Co-to-jest-fi... Odepnij jakiś czujnik zobacz czy wywali ci lampkę.
Olej Castrol EDGE zgodny z normą 507-00 (zamontowany filtr dpf)norma zalecana przez Vw 506-00 .Zawsze po skończonej jeździe czekam od pół do minuty z gaszeniem auta właśnie po to aby dosmarować i wychłodzić turbinę.Dlatego jestem zaskoczony awarią turba.Logi dynamiczne robię co 6m-c celem sprawdzenia czy turbo się nie przycina ewentualnie czy ciśnienie...
Udało si kupić właściwy czujnik z odpowiednim numerem ,po pomiarach czujnika okazuje się ,że jest sprawny ,po zamontowaniu do silnika i odpaleniu błąd czujnika udało się usunąć ale mrugająca kontrolka świecy żarowej dalej mruga ,po uruchomieniu silnika pojawiła się na liczniku kontrolka DPF i z nim błąd o zapchaniu filtra pokazuje 15 %..czy to oznacza...
Nie oglądałem jeszcze nic z dpf. Mówisz o bloku bodajże 068? Jak zrobić potem adaptacje filtra i czujnika? Filtr mam wydmuchać sprężonym powietrzem?
Jasne , że tak. Słaby spec od softu , jak soft zrobiłby dobry spec to odrazu powinno być ok , może wystarczy usunąć te dtc z tablicy błędów sterownika i powinno być ok. Ja sam tez usuwam filtry i nie wyobrażam sobie wypuścić tak klienta po zabiegu dpf off , na Twoim miejscu wróciłbym na poprawkę
Z tego co się dowiedziałem to w tym silniku co ja mam zmienia się ten filtr właśnie co 120tkm i uzupełnia płyn, którego litr starcza właśnie na ok. 30tkm, a jest go w sumie 4 litry.
Z przykrością muszę stwierdzić lecz owe odpowiedzi nic mi nowego nie napisali, nadal nie wiem ile moze być takiej platyny w filtrze, oraz ile mogę żądać na sprzedaży...
Problem został rozwiązany, ale jest związana z tym ciekawa historia... Pojechałem do serwisu i tam powiedzieli mi ze nie mają autoryzacji na audi i nie mogą mi tego wykasować, gdyż nie mają połączenia przez internet z dekrą???????? Wskazali serwis (oczywiście mowa tu o serwisach autoryzowanych VW,SEAT,SKODA,AUDI), który ma mieć taką autoryzację, zadzwoniłem...
Ja to widze tak- od obrotów bedzie pewno potencjometr pedału gazu a od kontrolki to "czujnik cisnienia spalin- niewiarygodny sygnał" standart przy dpf-ie
Poruszony był tutaj temat DPF - sam mam VW polo 1.4 z tym filtrem, nie ma żadnego problemu (co jakiś czas zmienia się nieco werk silnika - myślę że wtedy odbywa się wypalanie), ale wracając do tematu - w pracy mamy Ducato około 3 letnie, codzienny przebieg maksymalnie do 150 km, zwykle około 70, odpalany nieraz kilkadziesiąt razy dziennie. Między odpaleniami...
Witam. Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi. Po zapaleniu sie i diagnostyce kontrolki DPF zregenerowałem filtr DPF do końca wszystko było ok. Przejechałem ok 700 km i kontrolka zapaliła sie ponownie. Co może być przyczyną? Dodam ze wcześniej filtr prawdopodobnie wypalał sie automatycznie i nie sygnalizowal to kontrolką itp. Samochód VW PASSAT B6 1.9TDI...
Dziś wypalanie kompem ciśnienie ok 7milibarow podczas jazdy spadło do 18% potem urosło do 23% cały czas błąd p2002 za niska skuteczność błąd nie znika miga świeca żarowa zrobiłem z 50 km z kompem zawartość popiołu 0.14 sądzą 0 nie mam pojęcia co się dzieje proszę o pomoc Dodano po 1 Może kupić nowy filtr ale czasami będzie to samo Dodano po 1 Może kupić...
K3 , Twoje auto to VW, więc jeżeli to diesel to ta emisja jest 1000 krotnie większa niż napisałeś. Bo VW to oszuści (TSI to chyba benzyna, nie znam się). Poza tym emisję z samochodów masz pod swoim oknem, gdzie bezpośrednio wdychasz spaliny. Komina elektrowni nie masz pod oknem. Powszechnie wiadomo, że łatwiej kontrolować duże obiekty niż małe i rozproszone....
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Tak po kolei - nie znaczy że wszystko sprzyja Twojej usterce 1. Zatkany DPF a to powoduje 2,3,4 2. Wysilona praca turbo 3. Przegrzanie, zbyt duże ciśnienie gazów 4. Rozrzedzony olej - częste dopalanie DPF 5. Szczątki świec żarowych 6. Brak smarowania, zatkany filtr oleju turbiny
Witam, ma może ktoś prawidłowe tłumaczenie błędu sterownika silnika 18386, dodam tu że nie chodzi o żaden zawór powietrza wtórnego. Na wyświetlaczu świeci się EDC, filtr DPF i miga sprężynka, oraz komunikaty (po przetłumaczeniu) DPF patrz instrukcja obsługi oraz spaliny warsztat. Silnik AXD.
Będę próbował aż znajdę, to jest niemożliwe żeby się nie dało. Trochę brakuje czasu, ale nie jest to pilne, jak się uda to dam znać, a podobno można wyczyścić ten filtr wypalając go palnikiem na propan, tylko potem trzeba wyzerować w komputerze.
Masz dwie pompy wody elektryczne, jedna z przodu w okolicach filtru oleju, druga z tyłu pod DPF-em. Główna pompa wody, ta na pasku rozrządu, też jest elektrycznie sterowana. Najczęściej w niej zacina się taki kołnierz, w pozycji otwartej lub zamkniętej. Od elektrycznych pomp będziesz miał błąd, są uszkodzone.
Zaślepiona chłodnica egr.
Witam, Mój samochód ma już ponad 300tyś km przejechane i niestety filtr DPF dał znać o sobie. Najpierw pojawiła się kontrolka DPF, a potem razem kontrolka świec żarowych i silniczek. Samochód stracił moc i pojawił się błąd P242D (sensor 3, czujnik temperatury spalin ten przed DPF jak się dowiedziałem). Chciałbym się dowiedzieć, co się stanie jak usunę...
W aucie ogólnie jest jeszcze problem z czujnikiem różnicy ciśnienia na filtrze cząstek ale czy to by była tego wina? Czasami auto jakby rozłącza moment obrotowy, ale to niby normalnie przy uszkodzeniu tego czujnika. Pozdrawiam!
Witam. Jaki olej wlać do VW Passata B6 z 2005 rok 1.9TDI przebieg 230tyś. Dzwoniłem do serwisu VW i powiedzieli, że leją syntetyk, nawet do aut z przebiegiem 400tyś. Pozostaje kwestia, jaki syntetyk wybrać? Gość z serwisu powiedział, że musi spełniać normę VW 507 00. Castrol EDGE 5W-30 FST spełnia tę normę (już kupiłem ten olej ale jeszcze nie wlewałem....
Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju To by tłumaczyło dlaczego mój poziom oleju nigdy sie nie zmniejsza :) lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Ok - czyli rozumiem że jest to w pewnej czesci odpowiedz na moje pytanie 2: 2) co się stanie jesli uruchomi sie kontrolka czyszczenia filtra,doprowadze do obrotow...
No to porzadna diagnostyka Cie czeka. Tak jak wyzej pisalem. Co pakazuje czujnik roznicy cisnien i stan zapelnienia dpf. Ten czujnik to bym profilaktycznie wymienil na nowy i zaadoptowal. Jezeli jezdzisz krotkie odcinki i silnik jest niedogrzewany to nie jest w stanie go wypalic. Jezeli jest jakis czujnik uszkodzony lub filtr juz zawalony sadza to tez...
vw Crafter układ paliwowy-opiłki w filtrze paliwa przed i za filtrem . Problem obroty tylko do 2200/min,powyżej gaśnie. Przy gwałtownym dodaniu gazu ciśnienie na listwie CR spada do 120 atm . Dpf naprawiony -sprawność 94%. Oprócz wymiany układu paliwowego na nowy, jest jakiś inny- tańszy sposób?
Podłącz tego vasa i zresetuj wskazanie, jak po wymianie dpf.
Witam. Proszę o pomoc w dokonaniu resetu sterownika silnika ecu po wymianie filtra Dpf na fabrycznie nowy. Stary filtr zapełnił się na 92% a co za tym idzie brak możliwości regeneracji, chyba, że dokona się reset komputera. Jak przeprowadzić reset? Dodam, że to VW Touareg 2009r 3.0 tdi..
To ja w większości używam trybu S na D rzadko jeżdżę. Przebieg mam ponad 350 000 a wypalanie mi wychodzi co mniej więcej 350-450km. Też dużo jeżdżę po mieście, ale lubię paska przegonić tak średnio 2-3 razy w miesiącu. Co prawda teraz w miesiącach wakacyjnych, to 4000 km zrobiłem w trasach od pomorza aż po Bieszczady. Nie napisałem jaki ja posiadam...
[url=https://vwts.ru/forum/topic/147647/...
witam ja usunalem u siebie filtr dpf tzn wyjalem stuklem wklad ktory w nim byl ale niestety problem powrocil,dzisiaj znow pali mi sie komputer i swiece zarowe co dalej?Nowe oprogramowanie?Usunalem filtr poniewaz bardzo czesto mi sie zapalal i musialem placic po 200 zl za wymuszone wypalanie takie jak w/w poscie. POMOCY TO auto mnie wykonczy.Transporter...
Czy błąd nie wrócił? Jak auto jeździ? Czy rzeczywiście nie da się wyzerować licznika nieskutecznych wypaleń dpfa? Po 3-ch razach pojawia się P2002. I nie można wypalić serwisowo, bo temperatura spalin nie przekracza 540°C. Zobaczę, czy powyższa porada zadziała. Czujnik już zmieniłem i zaadaptowałem i nic. A biuletynu VW/Audi w tej sprawie nie ma na...
Z dpf nie ma żadnych problemów,to ludzie robią sami problemy. DPF to część eksploatcyjna jak każda inna ,filtr paliwa,filtr oleju ,klocki hamulcowe itp...zużywa się po pewnym czasie (około 200 tyś km ) powinien być wymieniony. Funcją dpf jest zbieranie sadzy i spalanie na popiół podczas regeneracji w ten sposób duże ilości wychwyconej przez dpf sadzy...
Rozwiązałem temat, niestety takie przerywanie jest ściśle związane z filtrem DPF a dokładniej to czujnik różnicy ciśnień na wejściu i wyjściu z DPF przerywa gaz. W serwisach oszukują klientów bo wymieniają czujniki koszt ok 250 zł i nawet to pomaga na jakiś czas. Bynajmniej klient jest zadowolony bo jest zaraz poprawa, ale temat wraca po kilku tysiącach...
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
czyszczeniu pdf kup sodę kaustyczną,rozpuść ją w wodzie i zalej na noc pdf No pdf-y ulegają zniszczeniu po takim roztworze. DPF- powinien przeżyć, wypłucz wodą i zamontuj. Ciepło spalin powinno go wysuszyć. Ale jak filtr dobrze zapchany to wymiana po ustaleniu przyczyny zapchania.
Zacytuję jedną z trafniejszych opinii o usuwaniu DPF: Cytat: Tak. Muszę pisać ponownie? Dostrzegam go w momencie gdy wiadomo, że DPF służy głównie w celu ochrony człowieka, a ludzie doszukują się wysokich kosztów produkcji, wysokich kosztów użytkowania i sugerują, że to dla jakiejś ochrony środowiska i to wszystko przez "eko-oszołomów". DPF chroni...
Auto Golf 7 gtd. 2.0 tdi kod silnika - CUNA. Było wymieniane turbo i czyszczony dpf przez firmę. Głośna praca silnika na wolnych obrotach którą powoduje turbina. Słychać podczas pracy na wolnych obrotach głośną pracę turbiny (turbina wymieniona na inną i jest tak samo), gdy odłączam elektrozawór sterujący doładowaniem kierownica turbiny się opuszcza...
Ja tam nie wiem jak sprawa wyglada w vw. Moze ma swoje przypadlosci i ten przypadek bedzie prosty w naprawie. W PSA wystepuje przy bledzie p20ee problem z cieknaca dysza adblue, problem ze zbiorbikiem i pompa, problem z samym dpf i wiele wiele innych. Osobiscie przygladna bym sie samemu filtrowi przy tym przebiegu. Ale moze ktos juz go wymienil itd...
Witam , posiadam Passata B8 kombi rok 2019 2.0tdi 150KM. Nie dawno zmienilem olej filtry itd. zalany jest Valvoline SynPower, XL-III C3 (MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00 , Fiat 9.55535-S3). Jak widac wedlug producenta jest VW 504.00 / 507.00. Jezdze duzo autostradami DE , ponizej 140km nie schodze , zawsze jest...
Na czujniku pompy nie było nic, po zlaniu paliwa z filtra znalazłem 3-4 malutkie opiłki. Filtr wymieniony. Sprawa z "sprężynką" zdarzała się bardzo sporadycznie, dopiero, gdy zabrakło mi paliwa w samochodzie( złe wskazania na liczniku) problem się diametralnie powiększył i zdarza się teraz za każdą jazdą. Czy tutaj nie tkwi jakiś problem ?
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
Jakie środowisko ? Moim skromnym zdaniem filtry dpf/fap to wyłącznie wyciąganie kasy z klienta, przyciąganie go do serwisu żeby płacił jak za zborze za coś co i tak jest prawie nic nie daje. Wymiana filtrów,płynów do regeneracji to nie male pieniądze. Żeby było mało, totalny brak komunikatów o niskim poziomie lub braku płynu do dopalania w aucie, co...
Gdyby kolega powyżej mógłby przytoczyć jakieś źródło swej niewiedzy dlaczego po 2006 roku nie, to bardzo chętnie to sprawdzę. Kolego "iti2". Nie żródło niewiedzy, tylko normy i sami producenci ściśle określają normy samego biodiesla, jak również parametry silników i układów wydechowych, w których paliwo takie o ściśle określonych normach "dopuszcza"...
Witam! Mam problem z VW passatem 2.0 tdi 170km 16V na pompowtrysku rok auta 2007r, ogólnie problem jest z dpfem auto jest w trybie awaryjnym kręci się makysmalnie do 2,5tys obrotów nie ma w ogóle mocy, rozpędzenie go do 50-60km/h stwarza wielki problem, świeci się kontorlka dpf, mryga spirala i check, błędy na komputerze to: P2002-Filtr cząstek stałych,...
Witam szukam SUV-a do 45 tys w miarę bezawaryjnego. Przymierzałem się do kilku modeli. Do Jeep-a Grand Cherokee WK ale nie wiem czy w tych pieniądzach znajdę zadbany egzemplarz do VW Touareg-a tutaj tak samo nie wiadomo czy znajdzie się fajny model. Liczę się z tym że SUV-y zwłaszcza te które wypisałem do małopalących nie należą i wiem że potrafią spalić...
Stawiam na dpf, jeżeli wzrasta spalanie do na bank dpf. Uważam że nie dzieje się to bez przyczyny po 2,3 km( silnik się rozgrzeje o ile masz ciężką noge) Zapchany filtr czasteczek stałych, sa srodki do tego które wlewa się do paliwa. Ewentualnie wymiana ale drogie to jak pieron.Całkowite usunięcie koszt 5 razy tańszy. Jeżeli to to to wybrał bym to drugie....
Turbosprężarka (03G 253 019 K) strasznie gwiżdże (metaliczny dźwięk obcierania wirnika o ściankę turbiny) - mam możliwość zamiany turbosprężarki od VW Caddy 03G 253 019 J. VW Caddy nie ma DPF - czy ktoś się orientuje, czy te turbiny są zamienne? Czy idzie jakiś dodatkowy przewód bądź rura do DPF w Audia, a którego brak jest w Caddy? Silniki są identyczne...
Dexos2 to to samo co C3 Jest to poprostu oznaczenie/symbol opla C3 jest to ogólny wyznacznik oleju niskopopiolowego Przeznaczenie do filtrów DPF FAP etc Ważniejsze co by cię mogło zainteresować to nie to co jest z przodu na bańce ale to co jest na niej z tyłu Każdy producent podaje swoje normy dla oleju które powinien spełniać Np VW czy BMW czy MB ma...
Nie chodzi o to, że eolys jest dodawany w większej ilości: Ale przeciez wypalanie DPFa nie ma wplywu na dodanie wiekszej dawki EOLYS, wiec powinno go byc tylko tyle ile potrzeba. Wskutek często podejmowanych prób wypalania przez komputer, zwiększa się sumaryczna obecność ceru w spalinach. Gdyby FAP wypalał normalnie, to nie byłoby tak dużej ilości tlenku...
Witam. Ponawiam temat bo problem się pogłębił, brak diagnozy. Nie piszcie na wstępie żebym wyrzucił od razu DPF bo nie oto tu chodzi. Mechanik sprawdzał filtr DPF w moim aucie, DPF jest czysty, nie jest zapchany, nigdy nie zaświeciła sie kontrolka filtra. Auto używam poza Polską, wiec prawie codziennie jeżdżę po autostradach i drogach ekspresowych Problem?...
witam wymieniłem dpf na oryginał i auto nie dymi jest święty spokój dzięki za doradzenie Dodano po 3 wymieniłem filtr cząstek stałych na oryginał i problem zniknął zmienik wyrzucony także nie polecam zamienników :D
Witam proszę o pomoc mam problem z ciśnieniem paliwa w VW Jetta 1.6 TDI 105 koni z 2009 r. Otóż po przejechaniu mniej więcej 30 km zapał się kontrolka od świec źarowych i auto pochodzi w stan serwisowy po wyłączeniu silnika po chwili uruchomienia samochód jedzie znowu normalnie i po jakimś czasie znowu to samo i teraz tak wymienione zostały wtryski,...
Wieczne wypalanie DPF.W tym momencie ratuje Cie czyszczenie dpf jeśli coś z niego zostało (a myślę że tak bo widzi dużą różnice ciśnienia) i wymiana oleju z filtrem. Dodano po 2 czy inna padlyna A to niby co miało znaczyć. Równie dobrze wiele można powiedzieć o VW w gnoju.
Wciąga w ogóle sztangę na turbinie na Postoju? Sprawdziles to? A dpf to nie jest magiczny twór, tylko zwykły filtr co zbiera sądzę. Jeżeli jest drozny i zimny to przy padnietej turbinie wypuści dym. Jeżeli jest zapchany to nic nie przepusci i chyba tu szukaj problemu. Możesz odkręcić go przy turbo albo pominąć i spróbować jak auto jeździ.
Witam! Mam problem z 1.6 TDI i długim wypalaniem DPFa. Ostanio filtr nie potrafił się wypalić jadać 40km autostradą. Do momenty zapełnienia i rozpoczęcia procedury dopalania robię od 300-700km. Jednak proces trwa zbyt długo. Nie jest to moje pierwsze auto z dpf i nigdy nie sprawiało mi problemu ale w tym egzemplarzu dostaje powoli nerwicy. Już jeżdżę...
Chyba vw 3c?. Ech,,, dopisał już, że skoda.
Znalazłem firmę która zajmuje się profesjonalnie regenaracją filtrów DPF i katalizatorów . Jest to jakieś rozwiązanie niewiem jeszcze ile to będzie kosztowało ale piszą że ceny są dobre - a co by się stało jak bym jeździł z zapchanymi katalozatorami i jaki miało by to wpływ na silnik na pierścienie tłoki czy coś by się mogło uszkodzić. Thx
Cześć Mam problem z T5 2009r bnz 130 koni 271.000 .Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo! kilka miesięcy stało nie używane problem w tym że bardzo dymi na biało niebiesko,ciepły silnik czuć w spalinach olej auto zapala na zimnym i ciepłym od strzała chodzi idealnie! Odstawiłem do mechanika na naprawę i: zrobiona płukanka silnika,wałek szklanki...
Około 2 tyg po wymianie kompletu rozrządu, auto zaczęło dziwnie szarpać i gasnac podczas wciskania sprzęgła (głównie przy wysokich obrotach). Egr wyłączony, bądź usunięty. Filtr paliwa ok. Co to może być... Kilka dni tragedia i nie da się jeździć, potem samo się naprawia i nagle śmiga bez problemu. Volkswagen Polo 1. 6 tdi (brak dpf). Zero problemów...
jaki przebieg? ciśnienie sprężania? Jaki olej w silniku? Dodano po 42 Podgląd w temp na turbinie i filtrze podczas jazdy ? Dodano po 1 -Oprogramowanie silnika (wgrano wersje z która auto opuściło fabrykę) - Zastosował bym najnowsze dostępne i adaptował różnicówkę do tego
Witam. Dzisiaj właśnie przed chwilą stał się pewien problem z moim autem, a mianowicie VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V 140 KM BKP. Auto jest bez DPF (nie mam pojęcia, czy to oryginalnie, czy był wyrzucany, tak już było po kupnie). Auto jest po wymianie całego silnika kilka dni temu, razem z filtrami, płynami i olejami. I dzisiaj, po przejechaniu około +/-...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z Vw Crafterem 2.5Tdi moze bylo podobne zapytanie ale nie znalazlem, a mianowicie jest problem że jak sie rozpędzam to auto przy 2,5 tyś czasami 3 odcina moc a jak się wciśnie sprzęgło to gaśnie a jak sie nie wcisnie to chwile jest zdławiony i odpuszcza i znowu do 2.5 tyś i tak w kołko l. Odrazu nadmienie że...
filtr userform filtr subwoofer filtr wzmacniacz filtr sieciowy filtr zakłócenia filtr
zasilać zmywarka fazowy lodówka ubytek czynnik programowanie flash układzie
delonghi mlynek pojemnik lodówka haier a3fe742cmj
Pralka Privileg nie grzeje wody – grzałka, NTC, naprawa, diagnostyka modeli Electrolux OEM Regulacja lasera RAE-150 po montażu – procedura serwisowa, ustawienia APC, focus, tracking