Auto może być po dzwonie. I nie trzyma odległości co może niszczyć przeguby.
Dobrze podejrzewasz, raczej to jest przegub.
Półosie przód, przeguby wewnętrzne.
Nic prostszego - wymienione przeguby i jest OK! :D
Więc trzeba szukać w układzie napędowym Przeguby wewnętrzne, skrzynia, sprzęgło
Tak,przegub wypina się podczas skręcania kół najczęściej prawie na maxa. Słychać takie pyknięcie i wypada. Przegub dobrze siedzi wbijany młotkiem przez nakrętke. Na 100 % zabezbieczenie siedziało w rowku. W półośce rowek jest oki bo zabezpieczenie w nim zostaje, wypada z przegubu. Z Twojego opisu wnioskuje, że ktoś zmienił półoś wraz z przegubem, i...
Różnica 18km/h może nawet wyniknąć z różnego ciśnienia atmosferycznego. Pogoń gościa albo się z nim wałkuj(pod warunkiem, że ma kasę i będzie płacił za szukanie dziury w całym)
Nic się nie rozleci, to są brednie ! Śmiało możesz jechać i nie przejmuj się tym.
Ja obstawiam przeguby wewnętrzne. Często są przyczyną wibracji podczas przyspieszania pod duzym obciążeniem.
A tak na serio to skąd wiesz że przed wymianą tych błędów nie było? To że nie zapalał się check to nie znaczy że nie było błędów. Zrób tak skasuj wszystkie błędy pojeździj i zrób ponowną diagnostykę. Koledzy mają rację że nie ma co powiązywać błędów w sterowniku silnika z wymianą przegubów. To że koronka jest minimalnie większa zbytnio wpływu nie ma...
NIe moge zrobic logow dynamicznych bo nie mam chamulcow Jaak zrobic pomiar podcisnisnienoia z vacum pump ?
Po wymianie, po odłączeniu akumulatora polałeś wodą w celu sprawdzenia?
Diagnosta miał rację, nie reguluje się kątów w tym samochodzie, jak są poza zakresem, a luzów brak to coś jest skrzywione w podwoziu od uderzenia, często amortyzator. Drgania nie są skutkiem geometrii, tylko ruchomych elementów. Skoro koła ok. to przyczyną przy tej prędkości mogą być przeguby wewn. układu napędowego.
Witam Sprawdź przeguby wewnętrzne. Może mają za duży luz lub są suche w środku - wysechł smar.
Poczytaj o "kwakaniu" EGR, może znajdziesz jakąś ścieżkę dźwiękową to sobie porównasz. Spróbuj jechać ze stałą prędkością 95km/h sprawdź czy "wjazd w kałużę" jak to nazwałeś się powtórzy, powinno temu towarzyszyć miganie kontrolki ESP chodź nie zawsze i cykanie przekaźników gdzieś pod deską. Jeśli niedawno zmieniałeś przegub/przeguby to to jest przyczyna...
I jak się zakończyła przygoda? Ja mam problem z Ibizą ABS 5,7 Front V30 6Q0 907 379 G. Ten sam błąd: 00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
Witam. Przy tych objawach Masz pękniętą półośkę lub uszkodzony przegub.
3 min w internecie: Swap VR6 ,podstawy - silnik + skrzynia z wiazką - wozek golf 3 VR6 ,przedia bekla corrado VR6 lub Passat - chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem - połoski GTi + przeguby VR - licznik - pedały - kwestia rozwiazania zmiany biegow - kwestia hamulcow
Przyczyn może być wiele, problem z pompkami, dwumasa, przeguby wewnętrzne (lubią pękać) i oczywiście koła. Sprawdź czy drgania występują na luzie, dodawaj powoli gazu i zobacz czy nie występują drgania w jakimś przedziale obrotów.
Może skrzynia biegów być Raczej nie zostały też sprawdzone przeguby wewnętrzne poduszki pod silnikiem i skrzynia a zapomniałem dodać że na autostradzie na pełnym zbiorniku mogę zrobić tylko 900 km a wchodzi 70 l :D
robiliście test (diagnozę) klimatronika ?? wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu...
Wszystko zalezy od eksploatacji bo nawet najlepsze przeguby mozna zajechac w pare tysiaczkow, mam na mysli pisk opon co krzyzowke w szczegolnosci przy skreconych kolach. Ja u siebie wymienialem przeguby przy 240 tys, nawet ich nie slyszalem tylko przy okazji przegladu stwierdzono lekki luz na zewnetrznych. Wymieniono wszystkie a koszt w ASO to 1200...
Witam. Mam problem w moim Passacie słyszę stukanie przy hamowaniu. Jak jadę np. 60km i nagle hamuję, słychać stuk, ale tylko raz. Ewidentnie słyszę to w lewym przednim kole. Stuk jest, jakby był luz, coś nie dokręcone. Klocki hamulcowe i tarcze nowe, nie mają luzu klocki. Dziwne jest to, że jak auto jest zimne nie stuka, dopiero po przejechaniu około...
jego odkręcenie wymagałoby albo wyciągania silnika albo conajmniej zdejmowania głowicy Nie jest łatwo ale da się odkręcić, chociaż sam ostatnio jak to robiłem to powiedziałem sobie że następnym razem wyciągam cały silnik, bo w końcu to 30 min roboty o ile przeguby nie będą oporne w odkręcaniu. :D
tak poduszki ok pompowtryski w normie po diagnozie vcds koło dwumasowe ok zawur egr wyczyszczony przeguby sprawdzone zawieszenie wporzadku rozrzad według znaków i zadnych błeduw na kompie. dodam jeszcze na zimnym nie ma drgan tylko na ciepłym silniku w przedziale obrotuw 1600 do 2100 bardzo mocne szarpanie na wysokich biegach dalej szukamy
A jak się stwierdza luz na turbo. Łapiesz za wirnik ( najłatwiej od strony zimnej ) i szarpiesz po osi i porzecznie. Jak chcesz pomiaru to zakładasz czujnik zegarowy i mierzysz skok. Z tego co widać to rysuję sie obraz że pogoń za ekologią ( niskie spalnie) weszła na nowy poziom już nawet opór pompy oleju starają się ograniczyć w myśl że gwarancję wytrzyma.
Póki co z telefonu nie mogę otworzyć tych zdjeć. U mnie parownik wyglada tak. Nie widze brudu ni w ząb. A może być taka opcja że śmierdzi z nagrzewnicy a nie z parownika? No ale przeciesz peraz dmucha tylko zimnym to nagrzewnica omija.
Naciskasz kilka razy każdy klawisz 1,2,3,4 aż na odpowiednich pozycjach pokażą się cyfry kodu. Dopiero jak zobaczysz kod na wyświetlaczu to go zatwierdzasz. SławeK
Witam Pukanie przy skręcie na postoju czy podczas jasdy. Jeśli jest to taki dziwny dzwięk powiedzmy stukania podczas jazdy to może to byc przegub Pozdrawiam
Kiedyś miąłem taki sam problem w vw passat b4 okazało się że przegub nie był dobrze dokręcony, po dokręceniu przegubu problem zniknął. Sprawdź przegub czy jest dobrze dokręcony
Koronka jest na przegubie obadaj ją i czujnik.
witam wszystkich fachowców i proszę o porady, mianowicie: 1. sprzęgło hmm, zakres działania w ostatnim czasie naprawdę się skrócił i zdecydowanie bierze za wysoko i krótko(jeszcze się nie ślizga ale zaraz zacznie jak z tym nic nie zrobie-nie chcę nadwyrężać koła zamachowego), czy możliwa jest regulacja bo drogie te elementy a ja zbyt zamożny nie jestem?...
też tak miałem. wymieniłem przeguby zewnętrzne i wewnętrzne i nic to nie dało, później poduszki silnika i skrzyni biegów i też nic,stawiano na koło dwumasowe albo uszkodzoną skrzynie dsg, dopiero po podłączeniu pod porządny komputer okazało się że jeden pompowtryskiwacz niedomaga na wyższych obrotach.po wymianie jest wszystko ok,aż sam w to nie wierzyłem...
Błąd to P1179 P1179 - Audi/VW - Linear 02 Sensor / Pump Current Short to ground Ten błąd nie jest związany z systemem centralnego zamka Twojego samochodu. Pierwszy znak kodu B,C,P,U B – nadwozie C – podwozie P – układ napędowy U – komunikacja sieciowa Jakim testerem odczytywałeś ten błąd i w jakim systemie samochodu ?
Witam wszystkich! Sorki ze tak wcinam się w temat ale mam podobny problem który mnie denerwuje! Posiadam VW Polo z 1999r 1.6benz/gaz Podczas gdy auto sto w zimnym kilka godzin to pozniej jest ciężko je odpalić! Nie wiem za bardzo czy wymieniać te świece czy lepiej podpiąć go gdzieś na warsztacie pod komputer może cos pokażę?? Nie chcem bez sensu wydawać...
To co kolega wyżej zapodał to odczyt wartości i trzeba się na tym trochę znać ;) Najlepszym wyjściem było by podłączenie auta pod kompa, jednak klimatronik daję się przetestować bez jego użycia ;) Migające dane na wyświetlaczu mówią o usterce elektronicznej. To buczenie to pewnie główna dmuchawa, ona jest właśnie za schowkiem pasażera. Ja radzę zrobić...
Kół jeszcze nie zmieniałem. Podobnie mi w Passacie biło po zmianie na zimówki nastała cisza. Luzu na dźwigni biegów nie ma, hamulec trochę może szarpie po lekkim naciśnięciu pedału, przeguby i łożysko w kole zmienione i bez poprawy.
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
Siemka🙂, mam problem z moim passatem mianowicie podczas przyspieszania są drgania gdy odpuszczę gaz drgania ustają myślałem ze to przeguby wiec zmieniłem odydwie półosie na nowe firmy mahle po wymianie nadal jest tak samo koła są wyważone, może ktoś miał taki problem i wie co może być nie tak Pozdro
wlej sobie trochę miksolu. Ja wlałem poł litra oleju na 15 litrów benzyny Przesmarowało mi pompe i wtryski. Autko chodzi lepiej i co do katalizatora to nic mu się nie stało
Jak mogę to sprawdzić? troszkę pech jak straciłem 2 moduły na raz. Jak te moduły komunikują się ze sobą czy jedynym połączeniem jest CAN i po nim wysyłany jest sygnał żeby odryglować czy to jest normalnie masą? Czy jest możliwość, że padł główny moduł komfortu a nie moduły na drzwiach?
W moim Passacie nie działa pompa ABS - jest małe ciśnienie płynu w tylnych hamulcach( tarczowe). Po zdiagnozowaniu wyskoczył błąd 1276 ABS Hydraulic pump V64 Signal outside specifications INTERMIITENT. Przy tescie pompy w programie diagnostycznym (VW TOOL) pompa się załącza więc chyba jest sprawna. Co może oznaczać ten błąd - jeśli ktoś ma jakieś sugestie:idea:...
Moment panowie bo sie nam kolega zamota. Czarny przewod, ktory przeciales jest ok i nie szukaj innego do plusa po stacyjce bo go nie potrzebujesz (zreszta ciezko byloby go znalezc jak czarny uciety). Sprawdz jak radzi kolega piotrkokot czy na zoltym przewodzie z alarmu pojawia sie plus 12V po przekreceniu stacyjki. Mi sie wydaje, ze nie:) i tu lezy...
+---------------------------------------... | 45 connections VW 1.8l AAM, 1.8l ABS 10.91-> Bosch MonoMotronic | +---------------------------------------... 01 Earth connection 24 -Ign. pulse signal to ign. box 02 ńIdle speed reg. 25 -To fuel pump relay 03 -Valve vapour canister...
Co prawda mam inne auto, Vectre '93 ale problem miałem ten sam zewnętrzne i problem z głowy. Przy ostrych skrętach strzelało jak z karabinu. Przeguby wewnętrzne jeśli już to strzelają dużo ciszej i przy maksymalnych skrętach tak jakby 'przeskakuje' koło. Sprężyna to by Ci strzeliła od razu i po 'problemie' (sprężyny raczej nie mają w zwyczaju 'ostrzegać'...
Witam, pacjent Passat 2,0 CBAB rok 2008. błąd 009778 - Relay for Fuel Pump 2 (J49) P2632 - 000 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Auto nie zapala. Poszukuję schematu elektrycznego układu paliwowego , Pompa paliwa w zbiorniku działa prawidłowo. Moje podejrzenie pada na...
Wstępna u innego mechanika wskazuje na przegub od strony skrzyni biegów i teraz takie pytanie, na stronie intercars jest przegub spidan który kosztuje ponad 400 zł wiadomo na warsztacie jakiś tam rabat się dostanie, natomiast na stronie iparts jest http://www.iparts.pl/czesc/przegub-naped...
Pod tym blaszydłem jest takie zabezpieczenie jak na przegubie zewnętrznym w vw.
Jeżeli jest automat to 1000000% że to ze skrzyni biegów. Tak, to automat. Skrzynia DSG. Chyba masz rację. VW PASSAT B6 CC CHŁODNICA OLEJU 3C0317019C 3C0317801E automatycznej skrzyni biegów 3C0 317 019 C 3C0 317 801 E https://obrazki.elektroda.pl/4611295500_... Po naprawie uszkodzonej rurki konieczna będzie wymiana oleju dynamiczna,...
A więc tak, skrzynia na pewno od tego silnika gdyż zgadzają się wszystkie oznaczenie z nalepką w aucie. Opory auta tzn. względem kręcenia się kół na pewno nie są duże gdyż ma nowe łożyska, przeguby i auto jestem w stanie sam popchnąć bez większych problemów. Jakie powinno być w takim razie ciśnienie na cylindrach w tym modelu silnika? Nie znalazłem...
Witam mam taki problem z passatem tak jak w temacie, nie mogę im płynnie ruszyć, zmieniać czy redukować biegi a także dawać i puszczać gaz gdyż szarpie tak jak by był duży luz nie wiem w skrzyni na mechanizmie różnicowym albo gdzieś jeszcze. Musze przy ruszaniu po prostu wyczuć momęt delikatnie dodając gaz gdy silnik zacznie napędzać koła, tak samo...
Witam. Samochód VW Passat 2002 rok, urwała się opaska od przegubu i smar uciekł z przegubu. Przy skręcie słychać lekkie cykanie. Czy jest sens napełnić mażete smarem (tu pytanie jakim grafitowym czy może inny?) czy kupić nowy przegub dla świętego spokoju?? Czy pykanie przy skręcie spowodowane jest brakiem smaru czy sie już przegub posypał. Dodam że...
Witam Mam taki objaw ze czasami jest problem zeby wrzucic wsteczny, I i II najczesciej jak gdzies nawracam i tak na poł sprzegła to problem jest zeby wrzucic wsteczny jak wrzuce to wchodzi twardo ale bez zadnego zgrzytu itd tak samo z I tez bez zgrzytu ogolnie nic nie zgrzyta jak juz wejdzie ale TWARDO wchodzi co moze byc koledzy tego objawem ?? Podejrzewam...
Cześć, dziś chciałem sobie zmienić we wsadzie licznik w Passacie B5 FL (AWX) zawartość kodu tak aby mieć podświetlane wskazówki po włączeniu zapłonu. Pech chciał, że nie wgrała się cała zawartość mojego wsadu po modyfikacji i licznik teraz nie działa w pełni (brak wskazań prędkości, obrotów, nie działa podświetlenie tarcz,wskazówek) oraz sygnalizuje...
Zatem zamek 'master' zostal po prawej stronie ale to raczej nie przez to bo przeciez w UK prawa strona to prawa a lewa to lewa.. Stawiam ze przekładka zrobiona jest metodą odwróconej elektryki na wysokości foteli przednich, dlatego problem jest tylko z przodem, poprawialismy jakis czas temu takiego paska tyle ze mial jeszcze wiele innych problemow....
Witam, moje auto to VW Passat B4 95r. 2.0. Jako że w latach produkcji tego auta inżynierowie VW nie montowali czujników poziomu płynu spryskiwaczy w zbiorniczkach to postanowiłem spróbować zbudować taki układ z czujnikiem po czym zamontować w zbiorniczku. Niestety pech chciał, że owy układ nie do końca mi działa... Mianowicie czujnik, który zastosowałem...
Witam Bardzo proszę o pomoc w diagnozie błędów może nakreślenie na co zwrócić uwagę i gdzie grzebnąć głębiej. Oto moje błędy: Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL Part No: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 2 Fault Found: 01200 - ABS Valves Supply Voltage 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage...
Jak młotkiem przez kawałek AL/CU to też będzie brutalnie? Arek_Gdynia - fajna metoda, do VW. Dzięki, nie pomyślałem o tym. Pozdrawiam.
tplewa, zdziwiłbyś się... Siedzę trochę w japońskich samochodach i NOWE, ze sklepu, japońskie części są w cenie części do fiata uno !!! Taki przykład... Przeguby do terenowego Lexusa - 200zł/szt. Japońskie tarcze na tył ok 130zł/szt. Klocki jakieś 70zł, a japoński filtr oleju 12zł Po prostu nie polecam Kubie niemieckiego, bo podejrzewam, że nie kupi...
Witajcie,posiadam VW PAssata B5 rok 98(listopad 97) 1.9TDI AHU.Licznik z niebieskim już podświetleniem z PEŁNYM FIS,z nawigacja starego typu .Otóż FIS nie działa(nic nie wyświetla,umarł,jest czarny) i nie działa też potencjometr do zwiększania lub zmniejszania podświetlenia licznika,licznik jest podświetlony na minimalna skalę.Powiem jeszcze że sam...
Panowie przekaźnik horn jest sprawny. Mechanik w Irlandii po diagnozie powiedział że brak komunikacji z komputerem do diagnozy. W salonie volkswagen po diagnozie powiedzieli że może to być : Tech Report 3 faults stored during diagnostic: Fault for control unit in steering wheel ( with cruise control ) - slip ring needs replacing. Quote 380e Aslo fault...
Znalazłem ofertę która jest dosłownie od wczoraj. Astry jeszcze nie kupiłem bo czekam na wypłatę za zeszły miesiąc, ale do rzeczy. Niedaleko mnie tylko z innej strony ktoś sprowadził VW passata z niemiec. Cena 2,800 zł, rok: 2000, 1,8 benzyna, kombi, przebieg: 210 400 km, nie mogę znaleźć żadnych opinii o tym sprzedawcy, pewnie nie jest to auto handel...
Przyczyny...Byłem u mechanika i jest wyraźny luz na półosi w przegubie wewnętrznym...w skrzyni a prócz tego zawieszenie i się robi... Chyba
Witam. Na wstępie zaznacze ze przeczytalem mnóstwo postów podobnych ale nie znalazlem nic interesującego mnie. Samochod to VW passat silnik 2.0 + instalacja LPG przebieg 280 tys, zawsze wszystko wymieniane i pilnowane, do tej pory sprawował się bez zarzutów. Mam następujące problem, napisze jak to się zaczeło. Jechalem passatem (na gazie) zrobilem redukcje...
Ja bym wolał stara benzyna i zagazować niz starego diesla. Bo jesli masz pecha to będziesz go miał . A może to nie pech tylko braki w poprawności eksploatowania auta. Znam takich pechowców, co naprawiaja dopiero gdy auto stanie. Ja jeżdżę 15 lat na gazie i nie ciągnie mnie do diesla, bo taniej, ciszej i jak padnie turbo, to za tą kasę dwa silniki do...
Termostat wymieniony, temp. wkońcu wskazuje 90 stopni i klimatyzacja grzeje o niebo lepiej, teraz tylko czekac i obserwować co dalej z płynem. Ale to nie koniec problemów :( Jak jechałem dziś do pracy, włączyłem nawiew na max i nagle coś głośno stukneło za schowkiem pasażera i teraz bez przerwy klekokota ( tylko przy włączonej klimie, czym wiekszy nawiew...
Witam mam problem z Passatem 1.8 AWT 150 KM Samochod na wolnych obrotach szarpie jako bład ma 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 35-00 Wszystko wzkazywało na nieszczelnosc wiec szukalem wymienilem odme peknieta byla ale dalej nie jest ok oto parametry Adres 01: Silnik (4B0 906 018 DH) 16:46:08 Grupa...
Więc pozostaje jakaś dolegliwość w układzie kierowniczym, chociażby luz na maglownicy. Ale tego niestety nie da się stwierdzić na forum. Sprawdź sam lub zleć komuś kumatemu, stan końcówek drążków kierowniczych. I nie chodzi mi tylko o stan przegubu kulowego ale także połączenie końcówki z drążkiem.
Witam. Jestem tutaj nowy i od razu zwracam sie niestety do was z nastepujacym problemem. Mam nadzieje ze mi pomozecie i nie odbierzecie jako wroga!! A wiec problem jest taki: Dzis wracajac z pracy autko zachowywalo sie innaczej niz zawsze! W autku mam instalke sekwencyjna i mam nasmigane nia prawie juz 20tys! a Problem dotyczy tego gdy wciskam pedal...
Niestety trudno mi się zgodzić ze złą opinią o silnikach TSI. Skoda Octavia II 1.4 TSI e111 ojciec zrobił nią 230 tys. kilometrów w 4 lata, bez żadnych usterek, następnie sprzedał swojemu sąsiadowi, dzisiaj auto ma 9 lat, ponad 300 tys. km przebiegu i jedyną rzeczą jaka się zepsuła w rękach sąsiada była turbina, którą zregenerował i auto dalej jeździ....
Fabrycznie wszystkie wahacze mają sygnatura VW audi i namis Lem, jak kupujesz Lemfordera to znaczek VW jest zeszlifowany choć czasem nie jest to zrobione starannie i widać znak VW.
Nie jestem w 100% pewien, że to czujnik !!! Jest tak, że włącza się kontrolka przy włączeniu zapłonu, następnie po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu kontrolka nie włącza się i tak można jeździć aż do następnego wyłączenia zapłonu. Po skasowaniu błędów też czasami włącz się kontrolka a czasami nie. A wtyczkę od sterownika chcę odłączyć po to żeby...
Dziękuję koledzy za podpowiedzi. Na wtorek jestem umówiony ze znajomym mechanikiem (już kolejnym) na wymianę osłony przegubu. Poproszę go o ocenę wszystkich wskazanych przez Was rzeczy. Dam znać po wszystkim.
Witam, problem dotyczy Passata 1.8t apu 150KM 2000r. Otóż miałem wymieniony komputer przez elektryka. Przed wymianą auto nie chciało odpalać, właściwie odpalało gdy wyskakiwał błąd epc na liczniku. Po tej wymianie auto zaczęło odpalać, ale pali się cały czas CHECK. Czasami auto też pali dopiero za drugim lub długo kręci, ale to się zdarza sporadycznie....
Tego typu obliczenia nie są poprawne ponieważ w samochodzie wszystko jest przewidziane konstrukcyjnie ... w mojej przyczepce tez mam resory od poloneza lecz ja dodatkowo dołożyłem jeszcze pióra żeby był zapas a os mam z rury grubościennej o ściance 1cm ... opony wzmacniane by nie było niespodzianek podczas transportu a przyczepkę wyposażyłem w koło...
To mogą być luzy wzdłuż przegubów. Najlepiej sprawdzić na dwa sposoby, gdy auto stoi na kołach poruszać przegubami i na podnośniku jak całe zawieszenie jest odciążone. A jak wchodzą inne biegi ???
W moim B5FL mam ostatnio taki problem mianowicie od czasu do czasu, znika zasilanie 3 drzwi (drzwi kierowcy cały czas działają OK). Nagle przestają działać szyby, zamki, a także lusterka, dodatkowo zauważyłem, że na klimatronicu przestaje wyświetlać się temp zewnętrzna. Licznik km puki co sie nie kasuje. Vag wskazuje następujące błędy stałe: Chassis...
Czesc opowiem wam o moim zakupie. Miałem kilka samochodów i to prawie same ople .Przedosttnia astre kombi straciłem na tirze z jego winy ledwie wyszlismy z tego z życiem autko bylo cudne 1995r , prawie nic przy nim nie robilem. po tym wypadku kupilem tez astre kombi 1994 16 V 1.8 130KM ogien dosłownie. Jak wracalem z giełdy podobno po 20 km była zaslona...
Witam Zacznij od początku: Jaki olej wlałeś? Czy prawidłowo ustaliłeś poziom oleju czy znów zalałeś pod korek? 028C = 00652 Possible Causes Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty Impulse Wheel dirty or Installation faulty Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty Impulse Wheel dirty or Installation faulty...
Wydobywa się o dglos z prawej strony kola, a wymienione zostalo lożysko przegub i nadal i wydobywa się odglos wycia a po przekroczeniu 70 km/h ten odglos znika. Prosze o pomoc
ja w takim przypadku rozpinalem przegub kierowniczy w kabinie przy pedalach i wymontowywalem wszystko z kierownica. Kostke trzeba bylo odkrecic wygietym srubokretem. Po wprawieniu zabieg max 30 min.
Witam. dzisiaj dostałem wreszcie kabel i zrobiłem autoscan, wyszedł jeden błąd, który w żaden sposób nie chce się wykasować : Wtorek,21,Lipiec,2009,13:40:44:64983 Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Adres 09: Centr.zesp.elektr. Numer seryjny sterownika: 3C0 937 049 J Komponent i/lub wersja: Bordnetz-SG H37 1301 Kodowanie: E1888F0700041A00000A00000F00000000095D43...
Witam użytkowników forum, oczekuję pomocy w kwestii wymiany uszczelniacza króćca półosi strona prawa. Auto VW passat 1.9 tdi, 99, AVG, automat. Z wymianą uszczelniacza z lewej strony nie było problemu: odkręcamy przegub, pojawia się mała śrubka na imbus, po odkręceniu której wszystko jest na wierzchu. Z prawej strony jest coś co przypomina zaślepkę,...
Witam Niestety szarpaki nie pomogły. Diagnosta sprawdził zawieszenie + amortyzatory. W zawieszeniu nic nie znalazł. Amortyzatory miały 65% sprawności z przodu i 55% z tyłu auta. Oczywiście, gdy wyjechałem temat wrócił, pojedyńcze stuki w odstępach czasu ( tak jak by długopis rzucić na otwarty zeszyt) .Zastanawiam się nad wymianą przegubu strona prawa,...
Jako, że poniekąd sam sobie odpowiadam na pytanie, pozwoliłem sobie odpowiedzieć tuż pod moim postem nowym. Nie poddawałem się i pisałem do firmy Erisin na kilka różnych maili. W końcu otrzymałem odpowiedź od support(at)erisin.com. Najpierw poprosili mnie o dokładne dane kupna. Nr transakcji, nazwa konta paypal, konto payment, seller's ebay, sallers...
Przejrzałem dzisiaj mechanizm różnicowy (można go wymontować bez wyciągania skrzyni z auta) bo liczyłem, że znajdę tam wysypane łożysko, wyłamane zęby albo coś krzywego, a tam kompletnie nic. Sądziłem, że skrzywiona półoś załatwiła skrzynię, co nawet ktoś zasugerował, ale chyba raczej nie. Ale może bardziej wyjaśnię sprawę: auto było po dzwonie, po...
Rozumiem że zawieszenie wielowahaczowe? Jeśli tak to dopóki koła nie odpadają lub tuleje tych wahaczy nie są pozrywane to nawet dość dobry diagnosta na szarpakach nic nie wyczuje, tam jeden wahacz trzyma drugi i redukuje luz. tak naprawdę sprawdzić to zawieszenie może albo naprawdę dobry mechanik na podnośniku albo zawieszenie trzeba zwyczajnie rozpiąć...
Nieczytałem wszystkich postów bo juz mi się nie chce, ale widzę że bardzo duzo ludzi się wypowiada o fiacie bardzo stereotypowo, tak samo jak w naszym polskim przekonaniu jest BMW. Casy maluch i 125p juz dawno mineły ;) Osobiście posiadam Fiata Albea 1.2 16V z 2003r (to jest 6lat) i blacha zdrowa jak dzwon, zadnego sladu korozji, blach ocynkowana, podwozie...
mam problem podczas ruszania ze skrzyżowania w prawo i wyjechaniu na prostą zblokowało koła aż zgasł silnik ktorego mało z ramy nie wyrwało po ponownym odpaleniu było ok. aż do skrętu w lewo i ta sama historia i.tak ze 4 razy potem po prostej przejechałem z 5 km i było ok. ale boję się gdzieś wyruszać żeby się to nie powtorzyło dodam że nic nie zgrzyta...
przeguby passat przeguby toyota zamienniki przeguby
licznik otwarcia drzwi zmienic angielski polski sonda piekarnika amica
prasa krawędziowa miernik naładowania akumulatorów
Napęd bramy Nice RO500 - migająca czerwona dioda Instrukcja serwisowa Panasonic SA-PMX2 - naprawa krok po kroku