Niestety nie da się jej zdjąć, udało mi się ją jedynie trochę odchylić, lecz w zdjęciu przeszkadzają śruby trzymające od dołu i zaciśnięta jej część od strony schowka. Po odchyleniu próbowałem jakoś prętem złożyć język w zamku do pozycji otwartej, lecz żadnym sposobem nie mogę tego zrobić . Wygląda to tak jakby coś przyblokowało się w zamku i trzymało....
Zablokowana może być ta szyba.
Rozwiązałem ten problem i napiszę może dla potomnych jakim sposobem. Dziś wpadłem na taki pomysł, że do pinów od zamka podłączyłem trochę wyższe, zmienne napięcie (około 20V z transformatora). Generalnie trochę "potrzęsło" zamkiem i się później udało mi otworzyć normalnie z kluczyka. Rozebrałem drzwi, zamek i okazało się, że jedna ze sprężyn w środku...
Tak działa immo gdy zablokuje odpalenie. Jw trzeba sprawdzić błędy w samym immo.
No ale jest błąd "sterownik silnika-zablokowany"?
To Polo ma jeszcze typowy "przekaźnik" (sterownik) wycieraczek wspólny z innymi Volkswagenami: 19 lub 99 - takiego Kolega niech szuka. W starszej (22 miejsca na bezpieczniki) skrzynce był łatwy do znalezienia, w nowszej (na 32 bezp.) jest na stelażu ZA skrzynką, głębiej. Warto też sprawdzić bezpiecznik 23. To on powinien się przepalić przy zablokowanym...
Mam pytanie. Czy zamek tylnej klapy może się samoczynnie zamknąć w aucie bez akumulatora pod wpływem pola elektromagnetycznego z położonej kilka m dalej latarni? Nie wiem dlaczego w stojącym samochodzie bez akumulatora zablokował mi się wcześniej niezamknięty zamek tylnej klapy.
Wymiana ECU pomogła... Temat można zamknąć
A kluczykiem się nie otwierają ?
Zablokowany zawór EGR
kupiłem i zaprogramowałem nowe transpondery, kontrolka immo gaśnie na obu kluczach. Jednak silnik nie odpala błąd : zablokowany przez immobilizer.
Nie napisałeś o tym , więc nie miej pretensji, my tylko doradzamy a nie przewidujemy przyszłość. Wymontuj rozrusznik w takim razie i zobacz , może automat się zablokował.
Tak, prawda można zablokować radio jednak przy twoim komunikacie radio jeszcze nie jest zablokowane na stałe. Po za programatorem musisz mieć wiedze gdzie jest kod we wsadzie radia lub kalkulator do radia. Tam jest chyba pamięć 95640.
Mogleś założyć tani termostat produkowany w Chinach. Z reguły działają punktowo bądź już nowe są zablokowane w pozycji otwarte bądź zamknięte. Sprawdź gniazdo termostatu (takie kolanko z tworzywa sztucznego) czy nie jest uszkodzone.
To musisz zablokować pracującą szczękę żeby sprawdzić czy druga się rusza. Może jeden tłoczek jest zapieczony. W takim przypadku ręczny powinien być normalny, zasadniczy słabszy.
Sprawdź czy silnik od obiegu nie jest zablokowany i czy jest sprawny.
Typowe usterki dla tego silnika cewki zapłonowe i/lub świece zapłonowe, zablokowany EGR oraz zabrudzenia na przepustnicy.
gdy kręciłem kluczem podczas zakładania paska pompy wtryskowej i zablokował sie silnik nacisnołem mocniej kluczem i pasek pękł Nie wierze w to co czytam, czy ten pasek był ze starej pończochy? Ustaw WG tego.
Świece mają mieć około 0,9Ω. Tylko przy wymianie pamiętaj że są dwie długości. Wyglądają identycznie tylko mają różna długość o ile krótsze nie zrobią problemu (nie będą dobrze grzały) dłuższe już przy wkręcaniu mogą się zablokować i urwać.
Mój blad. Biały znacznik powinien być naprzeciwko czujnika wału, a otwór w pierścieniu na godzinie 12. Zresztą jak kupujecie nowy to zazwyczaj jest zablokowany klipsem do montażu. Wał w położeniu 1 tłoka w gmp.
Wielgachne dzięki za pomoc, oczywiście zamiana przewodów i odpięcie niebieskiego poskutkowały. Wiesz możne jeszcze co zrobić żeby radio nie włączało się automatycznie z zapłonem i nie wyłączało po wyjęciu kluczyka? Nie przeszkadza mi to aż tak bardzo, jednak tylko tego brak mi do pełni szczęścia :)
Na zewnątrz samochodu: - Otwórz szyby, - zamknij drzwi, - włóż kluczyk do zamka drzwi, przekręć na [zamknij] i przytrzymaj kilkanaście sekund. Drzwi się zablokowały ? Szyby się zamykają ? Teraz to samo z wnętrza drzwi: - zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy, - otwórz szyby, - zablokuj śrubokrętem zatrzask zamka w pozycję zamknij, - dotknij niebiesko/biały...
Myślę tak .Zostaw w spokoju moduł centralnej elektryki . Wpisz do modułu komfortu kodowanie 00066 lub 00067. Różni się tym że pierwsze to selektywne odblokowanie zamków , drugie wszystkie naraz . Przejdż do bloków pomiarowych . Blok nr 9.Wyłącz zapłon , wyjmij kluczyk ze stacyjki . Zarygluj auto ( zamknij ) pilotem czy to kluczem w zamku drzwi . Zobacz...
A czy EGR zablokowany w pozycji otwartej (tak mowi komputer) nie powinien dawac innych objawow typu brak mocy, kopcenie? A ja u siebie tego nie zauwazylem raczej...
Spróbuj : a.Włącz zapłon, b.Kluczyk przeznaczony do zaprogramowania umieścić w zamku drzwi kierowcy, c.Zablokować samochód ręcznie, d.Nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania, e.Odczekać co najmniej 1 sekundę, f. Nacisnąć ponownie przycisk zablokowania lub odblokowania, g.Sygnał dźwiękowy potwierdza prawidłowe zaprogramowanie
No i tu jest problem-steronik zablokowany. Teraz odpytaj na błędy immobiliser.
blokade T10172 i 3036 sobie załatwiłem potrzebuję jeszcze zestaw blokad http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-po... potem wsio zablokować wymontować stary łancuch założyć nowy napiąć i gotowe? nic się nie ustawia? te blokady powodują to że łancuch jest już dobrze założony tak?
może problem tkwi w immobiliserze? miałem taki przypadek - polo zapalał na sekundę i gasł- typowy objaw VW przy zablokowanym immo w moim przypadku przyczyną był jeden styk w kostce immo - wylazł z niej kostka znajdowała się na kolumnie kierownicy na wysokości bezpieczników i była to normalna polówka 95r nie fox może u ciebie jest podobnie
ta koncówka spryskiwacza jest tylko wcisnieta, ta dysza.najlepiej ja wyjac dobrymi szczypcami czołowymi lub dobre kombinerki, nie jest ona w żaden sposob zablokowana po prostu ciągniesz z wyczuciem do góry.
Panowie, blokadę dolną wału można pożyczyć/kupić bez najmniejszego problemu. Jeżeli mechanik używa markera to są dwie opcje: 1. Zaznaczył swoje znaki i według nich ustawiał (według starego paska) 2. Chciał potwierdzić ustawienie rozrządu według tego co zrobił zgodnie z producentem jednak analizując poprzedników. Te dwie cechy się trochę nakładają na...
Zablokowałeś skrzynię i wybierak? Przed ustawieniem linek. Dwa często wajcha wybieraka na skrzyni się luzuje. Odkręca się nakrętka m8.
Akumulator jest nowy , napięcie 12.82 przy kręceniu silnikiem spada na początku do 9,84 potem jak już kręci szybciej jest 10,12. Dla porównania golf z takim samym silnikiem i też z nowym aku podczas kręcenia ma 10,51. Oczywiście silnikami kręciłem przy zablokowanym zapłonie że by nie odpaliły.
Odma pełni funkcję odpowietrzenia skrzyni korbowej. W momencie jej zablokowania tak jak u Ciebie budyniem, ciśnienie szukało drogi ucieczki, więc olej wyskoczył bagnetem. Jakbyś miał bagnet zablokowany to byłaby duża szansa, że wypchnęło by uszczelnienia wału korbowego.
Kiedy zaglądałeś do tylnych hamulców? Zciągnij bębny i sprawdź w jakim stanie są szczęki i bębny. Podejrzewam że są prawie całkiem zużyte, a wtedy cylinderki wysuwają się za daleko i je kośi(tłoczek w celinedrku) Jeszcze jedno, gdy już Ci zablokuje hamulce, w jaki sposób je zwalniasz?
Jak w temacie VW POLO 1.4 16V rok 2000, silnik AUA, 17978 - modół sterujący zablokowany, brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem błąd sporadyczny Takie informacje wyczytałem z vag 4.9. Silnik na wolnych obrotach jak jest zimne wariuje, szarpie i potrafi zgasnąć. Jak się zagrzeje to wszystko wraca do normy. Za pomoc z góry dziękuję.
Koło wałka tak powinno być ustawione ale ja bym jeszcze sprawdził wałek czy jest tak jak pisałem. I ten wał musisz ustawić na znaki a żeby ci koło rozrządu nie uciekło podczas napinania musisz je zablokować na wałku z tyłu to samo odnosi się do kola wału.
Tak, jest do odzyskania, w serwisie autoryzowanym VW lub u fachowca od kodów. Takiego znajdziesz w zakładach rtv lub pytajac elektryków samochodowych, czasem na giełdach samochodowych lub elektronicznych. Poszukaj kartki wielkości wizytówki, zwykle wklejona była do instrukcji obsługi radia, będzie na niej numer radia VWZxxxxxxxxxxxx i SafetyNo który...
Ale po co rozbierać, pewnie sie plastik wytarł bo to z takiego czarnego plastiku. Najlepsza metoda to wcisnąć go palcem i zablokować np zapałką na stałe w pozycji wciśniętej i po kłopocie. Pozdrawiam
Problem rozwiązany. Na karcie znajdowała się złota nakładka (widać na poprzednich zdjęciach), usunąłem ją (mówiąc dosadnie wyrwałem) i można już było wyjąć kartę SD. Ze strony Volkswagena pobrałem aktualną mapę, rozpakowałem na wyjętej z samochodu karcie, włożyłem i działa :) Btw Nigdzie w internecie nie znalazłem informacji, że karta może być zablokowana...
Usterka była spowodowana zablokowaniem gruszki w turbinie spowodowanej nadmiernym brudem. Po około tysiącu kilometrów wszystko wróciło do normy.
Sterownik zablokowany to immo, ale nie wiem z czego te screeny. Czujnik temperatury niesprawny też uniemożliwi odpalenie na zimnym.
Zablokowały mi się przednie lewe drzwi. Nie można otworzyć kluczykiem ani pilotem centralnego zamka. Co robić? Proszę o pomoc. Dziękuję.
O widzisz teraz rozumiem widać na zdjęciu o co chodzi z tym naciągiem. Jak mi podpowiesz jak zablokować solidnie wał to spróbuje odkręcić śrubę, klucze i rurkę mam dobrą :) Rozumiem, że gwint jest prawy ? Głowica jest teraz zdjęta.
silnik zdążył się w porę wyłączyć Nie wyłączył się, tylko zablokowało wał na panewkach głównych. To nie jest nowoczesna koparka itp że brak oleju lub płynu chłodzącego wyłączy silnik.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic69... W tym poscie masz wszystko wyjaśnione. Najważniejsze tylko czy ten kod, który jest w Twoim posiadaniu jest właściwy, w przeciwnym wypadku radio zablokuje się na nieco dłużej. Powodzenia, jurkuc
Najlepiej łapka do kołków podwarzasz za ten czarny łepek ciągnącego do siebie aż się wysunie z kołka i wyjdzie z drzwi. Ale może się zdarzyć że wyjcie ale będzie zablokowany i trzeba go cofnąć a jest to trudno Tak ma wyglądać po wyjęciu https://obrazki.elektroda.pl/9541256800_... A tym np go wyjąć. https://allegro.pl/oferta/sciagacz-spine...
Zablokowany silnik np. Z innych wad można słabą masę silnika z nadwoziem wymienić. Następny kłamczuch - co to za mechanik potykający się w tak prostej sprawie?
Nie mam schematów do Renault. Jak chcesz to mogę podeslac ci schemat albo jak będe miał chwilę czasu to który pin wtyczki przepustnicy odpowiada pinowi wtyczki ECU. Wtedy miernikiem sprawdzis ciągłość przewodów. Ale do tego potrzebuje rok kod silnika i czy skrzynią automat czy manuał. Co do podmiany ecu to zablokuje cię immo i nie odpalisz musiałby...
Witam. Mam polo 86 coupe z 1990 roku. Podpowiedzcie mi który przewód najlepiej przeciąć aby zablokować zapłon lub w ogóle auto przed rozruchem. Dodam tylko że auto posiada instalację gazową. Dzięki za informację.
No to masz problem, bo chyba się zablokował może coś źle złożyłeś, musisz jakoś uporać się z otwarciem drzwi i zanim zamek poskładasz z powrotem to zamknij go śrubokrętem i sprawdzaj czy działa.
Zank na wałku rozżądu znajduje się styłu wałka pod pokrywą. trzeba ustawić i zablokować. Znak z wału jest na kole zamachowym. Na samej górze skrzyni jest daki mały plastikowy dekiel ktury trzeba ściągnąć i wtedy ustawić wał
po odpięciu zasilania immo nie zapomina o synchronizacji ze sterownikiem silnika ani o kluczach....jeśli świeci się kontrolka to jest problem na drodze klucz-immo(licznik)-silnik....może podczas zdarzenia nastąpiło zwarcie?gdzieś przyciśnięte przewody,rozłączona cewka czytnika lub niewłaściwy/brak/uszkodzony transponder???...czyli vag/vas lub pochodne....pozycja...
Witam. Mam problem z VW polo IV fl rocznik 2008. Nie działa[?] otwieranie tylnych drzwi od strony pasażera zarówno z kluczyka jak i z przycisków w drzwiach kierowcy. Ponadto nie działają prawidłowo przyciski otwierające/zamykające szybę w tych drzwiach. Przycisk otwierania - zamyka szybę, przycisk zamykania - bez reakcji. W wyniku tego drzwi są zablokowane....
Witam. Mam problem z zakupionym VW POLO 9N 2002 rok. Otóż centralny zamek działa odwrotnie niż powinien. Gdy zgaszę auto to centralny zamek sam zamyka samochód po dłuższej chwili i nie ważne czy kluczyk wyjme czy zostawie w stacyjce, wystarczy że wyłącze zapłon. A jak tylko zamknę i otworzę zamek z pilota (pilot widać dokładany) i nie otworzę drzwi...
Próbowałem odpalic z akumulatora, rozrusznik tak jak by chciał zakrecic ale cos go blokuje. Co do tego co szwagier mówił to było albo zablokowane panewki albo wał nie wykluczajć oczywiście jak kilku z was mówiło zatarcia silnika. Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są objawy zatartego silnika ? przed zatarcie i po zatarciu.
Może wtrącę. Jeśli planujesz jeździć ekstremalnie, to możesz się z tyłem pobawić, jeśli jednak chodzi o siłę hamowania przy normalnym eksploatowaniu, to sobie daruj. Nawet najmniejsze seryjne heble są w stanie zablokować koła. Montowanie większych nie ma na celu zwiększenia siły, ale zwiększenia pojemności cieplnej, żeby tę siłę zachować, jak będziesz...
Panowie, podpowiedzcie proszę na na ile ustawić pompę na czujniku zegarowym w samochodzie POLO 1,9 SDI silnik ASX rok 2000, pompa Bosch. Rozrząd wiem jak ustawić, blokady mam. Z tego co zerkałem to wał na 0 (okienko w skrzyni), wałek na blokadę (płetwa z tyłu) i pompa na blokadę (trzpień w koło pasowe). Ale pytam o czujnik ponieważ pompa jest na fasolkach...
Ten model o dziwo nie ma sprzęgła jednokierunkowego na osi alternatora. I tu się mylisz bo jednak posiada to sprzęgło. Ale tak na marginesie - niesprawność tego elementu nie skutkuje brakiem ładowania. A tak na marginesie to też tak kiedyś myślałem że sprzęgło tylko potrafi się zablokować dopóki nie spotkałem się dwukrotnie z tym że luźno obracało...
Trochę to trwało ale musiałem zrobić programator żeby zczytać pamięć.Zawartość 24c02 byłaa już zmieniana (podmieniony układ) a kod jest napisany na obudowie radia.Mimo to właściciel do oporu wpisywał dowolne wartości i zablokował radyjco zupełnie.Może da się jakoś odblokować licznik błędów i wpisać właściwy kod ? zawartość pamięci:
Witam Zablokowała sie klapka wlewu paliwa w moim Poltku od bagażnika zero dostępu , pewnie padł mi siłownik . Jak samemu wymienic siłownik proszą o fachową poradę . Pozdrawiam :D
Istnieje możliwość zablokowania sterownika w VW Golf, Jetta, Bora, Beetle oraz w odpowiednich modelach Seat i Skoda z roczników 2000 i 2001 !!! Jak widzisz ani w tytule ani dalej w tekście nic nie pisze o polo więc nawet gdybym znał artykuł to i tak popełniłbym tę głupotę. trudno. jest zonk i trzeba z sytuacji wybrnąć. pozostanie pewnie autoryzowany...
Witam!Po krótkiej jeździe ok 3km gdy zatrzymałem się i chciałem cofnąć do tyłu a tu nagle zaświeciła się kontrolka od wspomagania(elektrycznego) i zablokowało kierownice zgasiłem auto wyjąłem kluczyk i i gdy znów próbowałem odpalić,auto zachowywało się jakby akumulator padł nic nie kreci.Próba odpalenia auta na kable nic nie dała.
Witam.Mam polo z 86r. i przekaźnik czasowy wycieraczek z golfa 3.Chciałbym go założyć,ale nie wiem jak.:cry:Nie zaglądałem jeszcze do wyłącznika wycieraczek tak,że nie wiem czy ma trzecie położenie zablokowane,czy też nie ma go wogule.Myślałem,że jest kostka do wpięcia przekaźnika,ale jej nie mogę znaleźć.Na tylnej szybie jest czasówka.
Witajcie, mam problem z pokrywą (klapką) wlewu paliwa. Powinna po zamknięciu zamka centralnego być zablokowana, żeby nie można odkręcić korka wlewu paliwa. Tymczasem po zaryglowaniu centralnego mogę ją otworzyć i odkręcić korek wlewu paliwa. Poradźcie gdzie szukać usterki.
Witam.Jestem tu tak wiec sory za ewentualne niedociągnięcia . Dostałem za tz 1 zł Polówkę z 96 roku. Stala ona bardzo długo w garażu . Po gruntownej wymianie części napotkałem ostatnią przeszkodę . Mianowicie autko kreci ,kontrolki się świecą ale nie odpala . Dla pewności zamieniałem aparat zapłonowy z innej polówki aby wykluczyć ten problem . Nic nie...
Mierzyłem podczepiając amperomierz pod klemę i pod akumulator przy zamkniętych drzwiach i zablokowanym czujniku zamykania przedniej klapy. Miernik był podłączony przez około godzinę. Nie posiadam żadnych dodatkowych gadżetów. Magistrala Can nie ma żadnych błędów. Próbowałem też wyciągać po kolei wszystkie przekaźniki ( ale to już przy otwartych drzwiach...
Witam wszystkich, mam problem z VW polo. Czasami zdarza sie tak za polo zapala i zaraz gasnie, jak juz zapali i pochodzi to wszystko ok. Ale czasami jest tak ze mozna 1h zapalac i nie zapali, caly czas co chwile gaśnie. Podpiałem auto pod kompa i wyskoczył bład w pozycji silnik "moduł sterujacy zablokowany-brak osprzetu-bład sporadyczny" wiec padło...
wykrec tą srube i za pomocą ostrego trzpienia spróbuj ustawic wodzik w takim położeniu aby dał sie nią z powrotem zablokowac
Blokuje immo wiec powinien odpalić i zgasnąć ale nawet tego nie zrobił. jak by blokowało immo to ochoczo zapalił by na 2 sekundy i zgasnął, miałbyś też błąd w stylu "zablokowany sterownik" a w zegarach błąd 'sterownik-nie uprawniony'; i taki będzie jak zakładałeś inny. Ale problem nie tam. Wpierw spróbował bym oszukać sterownik w ten sposób, że wszelkie...
Ale sama wkładka panowie mi się obraca, to na ryglu jest zablokowane. Wkładam kluczyk w drzwi przednie obojętnie które, wkładka się obraca, central zadziaływowuje, cypelki idą w górę w wszystkich 4 drzwiach z tym ze przednich nie da się otworzyć a tylnie da się.
Witam, samochód VW Polo 6n1 1995 1.6 75KM nagle przestał odpalać. Jeździł normalnie, dojechałem do miejsca docelowego, wróciłem po około 3h (silnik na pewno ostygł) i auto już nie odpaliło (wykluczam ingerencje osób trzecich - podwórko prywatne). Rozrusznik kręci. Immobilizer nie jest zablokowany (odblokowano go komputerowo, ponieważ się zblokował -...
Witam Jestem posiadaczem VW Polo 3. Rok 1996, pojemność 1,4. Jest to wersja 3 dzwiowa. Pojawiła się usterka zamka mechanicznego drzwi kierowcy, a mianowicie drzwi się nie zamykają. W drzwiach jest taki pałąk nazwę go literą C. On podczas gdy rygiel w niego wchodzi powinien się przesunąć, zablokować i uniemożliwić otwieranie się drzwi. W moim przypadku...
A do czego Ci tam zdjęcia? Zakładasz specjalne blokady na wałki rozrządu (z tyły głowicy, od strony sktzyni bieg.), dokręcasz je śrubkami 6mm, demontujesz czujnik położenia wału korbowego, w jego miejsce wkładasz blokadę (wiertło ewentualnie 10 lub 11mm - od biedy też może być), i po takim zablokowaniu montujesz wszystkie koła, łańcuch, napinacz napinasz...
Olej ja polecam -- 15W40 Najlepiej by było gdyby zakazali produkowania "zwykłego minerała". Nie rozumiem, dlaczego tak bardzo oleje mineralne są opluwane w tym kraju. Bo to śmieć najgorszy. Żadne parametry tych popłuczyn nie są godne uwagi - no może opałowa. Pierwsza niezauważalna wada, to szybkie starzenie, potem jest już tylko gorzej. Właściwości...
Drzwi + podłączasz tylko w samochodach gdzie takie sterowanie z drzwi występuje. Jak sterowane są masą jak w większości nie podłączasz tamtego przewodu. W polo sterowane masą. Co do przekaźnika, tak musi to być zasilanie po zapłonie. Do styków roboczych przekaźnika tj 30 i 87a podłączasz obwód, który chcesz zablokować ( rozcinając przewód który służy...
Zmianiałem kodowanie w starszych sterownikach, a tu faktycznie chyba nie da rady. Wymieniłem wczoraj sterownik na ten oryginalny "wyleczony" i jest ok. Sądzicie, że producent specjalnie zablokował możliwość zmiany kodowania? Ktoś na forum pytał o kodowanie do fabii (miał nowy ster. z ASO) i próbował różnych kodów-czyli udawało mu się wpisywać. Co o...
Witam, Polo 9n3 1.4 16v silnik BKY (montowany tez w A2, Fabii i Ibizie), ale pytanie jest dość ogólne. Kilka miesięcy temu zablokowałem na stałe klapkę regulującą źródło powietrza przy dolocie, tak żeby do dolotu nie wpadało ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego - jest tylko dolot z zewnątrz, bo termostat który tam był nie działał prawidłowo i...
Zapomniałem dodać że, zawór z tłokiem mógł się spotkać po przez podparcie zaworu. Który mógł nastąpić, kiedy świeca z trzeciego cylindra się rozwaliła i kawałek świecy ( a dokładnie ceramiczny rdzeń ) zablokował zawór. Oczywiście z tą polówką miałem problem od samego początku. Brała 1 litr oleju na jakieś 500 km ( jak dla mnie za dużo ). Branie oleju,...
Rozwiązanie problemu: 1) Pokrzywiona obudowa termostatu. 2) Nowy termostat miał grubszą "iglicę" (antenkę, czy jak to się tam nazywa) i już po pierwszym "zagrzaniu" zaciął się w obudowie. 3) W sklepie motoryzacyjnym sprzedali mi zamiennik termowłącznika z inną konfiguracją pinów niż w moim aucie. Po wymianie termostatu wraz z obudową oraz termowłącznika...
mapy to tylko wizualizacja a na zalacznikach sa zablokowane wiec niewiadomo jakie sa naprawde.aby cokolwiek powiedziec nalezy wykasowac i odblokowac mapy a nastepnie zebrac nowe w identycznych warunkach.wejscie w tryb awaryjny ma takie same nastepstwa na pb i gazie bo sterownik pb nie wie co spala silnik bo i z kad.co z tym przelaczaniem na gaz na wolnych...
Dodam, że mój powyższy post napisałem i skierowałem do osób, które miały lub spotkały się z taką sytuacją w tym typie samochodu. Przed chwilą otrzymałem emaila od gościa, który miał identyczną sytuację i gdy ujechał przy zapaleniu się wskaźnika ciśnienia oleju około 20m nastąpiło zablokowanie, uszkodzenie rozrządu i przeskok paska. Było wówczas - 17...
Witam po długim czasie Wymieniłem tak jak pisałem wcześniej czujnik, ponownie udałem się na sprawdzenie klimy. Gaz jest ale mimo to sprężarka nie chce się załączyć. Pomieszczenie ogrzewane. Czy winą nie działającej klimy może być silniczek V154 gdyż na vagu mam błąd : 01596 041 Silnik wykonawczy klapy swiezego powietrza-/obiegu zamknietego - V154 zablokowany...
Witam Piszę ponieważ nie mam już pojęcia co jest przyczyną tego iż moje VW Polo Fox '92 nie dostaje paliwa do wtrysku. Praktycznie zaparkowałem auto w garażu i następnego dnia już nie odpalił, miałem ok 5 l rezerwy, pomyślałem że może za mało paliwa,dolałem kolejne 15 i nadal to samo. Zacząłem sprawdzać co jest przyczyną, ewidentnie przez wąż zasilania...
Witam Mam problem z moim autem a mianowicie nie chodzi mi klimatyzacja. Czasami z rana się załączy i normalnie chłodzi ale gdy jest już ciepło w ogóle nie reaguje. Po sprawdzeniu vagiem wyskoczyły mi te błędy: 818 nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa 1271 silnik sterujący klapy temperatury-V68 przerwa lub zwarcie do plusa-BŁĄD SPORADYCZNY...
Witam, mam nadzieje ze nikt mi nie zablokuje tego tematu, wiem, ze istnieje swieta fukcja szukaj, ale nie dala mi ona odpowiedzi na moje pytanie... Chodzi mi o to, ze w njablizszym czasie musze sobie kupic alram w miare prosty bede chcial sam go zalozyc i w takim przedziele cenowym. Wiem, ze nie moge liczyc na wiele za takie pieniadze dlatego oczekuje...
Dziś podpiołem sie vagiem i pokazało mi 7 błędów :( 16804 (1/7) P0420- Bank 1 , System katalizatora zbyt niska wydajność 17978 (2/7) P1570 - Zablokowana jednostka sterująca silnika 16891 (3/7) P0507 - Sterowanie prędkością biegu jałowego , obroty powyżej specyfikacji 16490 (4/7) P0106 Ciśnienie w kolektorze dolotowym , ciśnienie powietrza G71/-F96 Nieprawidłowy...
Witam koledzy, mam auto po przejściach i kilku dłubaczach. Więc auto kiedyś miało problem z ABS, ktoś grzebał i zlikwidował ikonę ABS z licznika w niewiadomy mi sposób i tak samo przestały działać sygnały dźwiękowe emitowane przez zegary. Po jakimś czasie postanowiono wymienić pompę na identyczną i nr się zgadzają, jednak ABS nie działa i ciągły błąd...
Pogrzebałem trochę w obu autach i wiem już coraz więcej. 1. Octavia ma Webasto sterowane po LIN i diagnozowane po CAN. Nie ma możliwości diagnostyki po pin 2 czyli tym co idzie do telestartera. Telestarter jest sterowany po LIN i to właściwie wystarcza do sterowania załączeniem i wyłączeniem. Po CAN idzie wszystko inne. Diagnostyka oraz ustawienia czasu...
Witam auto jak w temacie problem polega na tym że niema podświetlania deski rozdzielczej, pali sie kontrolka od wspomagania , które oczywiście niedziała , miga kontrolka od oleju i świeci kontrolka od poduszki, czasem też nieda sie odpalić silnika błędy zarejestrowane w sterowniku silnika to:1650-Szyna CAN brak informacji ze wskaźników, 1635-Szyna Can...
w twoim mieście jest firma o nazwie ALTRONIK , podjedz do niego , napewno sobie poradzi z jedną i druga usterka, sam grzebiąc możesz zablokowac immobilizer i wogle nie odpalisz samochodu pozdrawiam
Przeczyściłem styki kontaktem i nie zmieniło to odczytów. Poza tym dobrałem się do wiązki (prowadzi od lewego tylnego nadkola do klapy bagażnika) gdzie po obu stronach czekają na mnie takie kostki: https://obrazki.elektroda.pl/8702208600_... Jest to 1JO 973 303A Nie ukrywam że pierwszy raz mam styczność z taką kostką i nie za bardzo...
Witam seat INCA r.2003 silnik 1.4 AUD (podobnie vw lupo,polo,seat arosa ,alhambra) Sterownik: BOSCH 0 261 207 230 6K0 906 032 AE motronic ME7.5.10 centralka immo : VALEO 6X0 953 257 mem: 24C04 Samochód nie pali , tzn pali ale tylko na sekundę i gaśnie – czyli problem z immo . W samochodzie nie ma komunikacji ani z immo ani ze sterownikiem .Komunikacja...
Witam ponownie. Dziś rano po mimo mrozu na moim drugim - słabszym akmulatorze auto odpaliło bez problemu. Ustaliłem (raczej napewno) nie będzie to kostka w stacyjce - dziś po południu ustawiłem kluczyk w pozycji zapłonu, natomiast podłączyłem rozrusznik na krótko z akumulatorem i znowu zablokowało rozrusznik. Wygląda więc na to, że to automat, albo...
Witam, dzisiaj zakończyłem wymianę kompletu napędu pompy oleju w swoim VW Polo 1.4 TDI, i chciałem się podzielić uwagami i spostrzerzeniami. Na początku trzeba skompletować potrzebne narzędzia: - klucz nasadowy oraz nasadki: 8, 13, 15 (chociaż 16 też pasuje), 16, 19 (ta koniecznie dwunastokątna) - klucz nasadowy 10, np. taki z przyspawanym prętem w...
Mam pewien problem z obrotami, dotychczas był on dość niewielki dlategóż nic z tym nie robiłem. Wyglądało to tak, że gdy np wrzucałem sobie na luz i tak zwalniałem to obroty trzymały się tak na poziomie 1200 i dopiero po całkowitym zatrzymaniu szły niżej i tak się trzymały (może to normalne zachowanie, nie wiem). Nienormalnym było jednak sporadyczne...
Witam Postanowilem napisac ten list zanim udam sie do warsztatu z moim samochodem. Chodzi mi o Seata Ibize ktory bedzie mial jakies 8 lat , jest to wersja nie z tych starych ale tez nie z nowych , taka po srodku. Ma silnik bezynowy 1.4 . To pisze z glowy bo cala dokumentacja jest w samochodzie i aby podac wiecej szczegolow musial bym isc po nia. Problem...
Silnik od malucha jest przede wszystkim najprostszym z powodu układu chłodzenia i najdostępniejszym. Ale...któryś z kolegów napisał gdzieś tam wcześniej, że wywiercił spawy otworowe w moście od żuka by wyjąć jedną połówkę do skracania. Zapomniał natomiast dopisać w jaki cudowny sposób tego dokonał???? Mnie przy pomocy wiertarki stołowej i wierteł z...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Witam, Mam również silnik 1.9D EAF w polo z 95. Jest on równiez ze strownikiem i wiazką. Wyglada na to ze mam problem z pompa paliwa, nie podaje paliwa i dziwnie tyka po uruchomieniu zaplonu. Czy mogla sie jakos zablokowac?Czy mozna to zdjagnozowac podlanczajac sie do sterownika? Przeczytałem własnie ze jest tam pewne zabezpieczenie w tym silniku, a...
Tak wiec sam sobie odpowiem, moze komus sie przyda: 0) Strumienia swiatla nie dalo sie ustawic na odpowiednia (testowa) wysokosc dlatego, ze silniczek nie byl prawidlowo wlozony... Znaczy nie byl wystarczajaco wsuniety w cala obudowe. Powininen byl byc wsuniety ok 5mm wewnatrz, a wystawal na ok. 3mm. Trzeba bylo zdjac silniczek, powiekszyc "wciecie"...
zablokowany młynek zablokowany dystrybutor zablokowany router
podłączenie falownika pompa żarówka omnilux układ scalić zegarowy
Skuter 4T 50 cm³ - problem z wysokimi obrotami Kompatybilność części Oleo-Mac GS 370 i 937