1017761
Wyjmij przekaźnik 109 z gniazda i zamiast niego podepnij diodę 12V w miejsce styków 30 i 85. Daj znać czy dioda zaświeci.
To samo tylko oznaczenia oryginalne. http://obrazki.elektroda.net/67_11634941...
Bezpieczniki są na środkowym tunelu tak mniej więcej,dojście przez zaślepkę po prawej stronie tunelu a jak rozbierzesz ten środek to jest tak moduł i przekaźniki
Znajduje się w głównej skrzynce z przekaźnikami na wysokości lewego kolana kierowcy,trzeba zdjąć tylko zaślepkę. Przekaźnik jest nieco schowany jest 3 od lewej w pierwszym rzędzie od góry. Przekaźnik nr 103.
A skąd wiesz że to przekaźnik?
Lepszej nie znalazłem. https://obrazki.elektroda.pl/7146013600_... https://obrazki.elektroda.pl/7932131900_...
Czyli mam rozumieć, że w żaden sposób nie mogę wykorzystać przekaźnika VW w Astrze?
Witam Znalazłem taki układ bezpieczników w t4 2.5 TDI ACV 102 KM I RZĄD od lewej strony 1.bezpiecznik 140 nie wiem od czego on jest i nie znam nr vw 2.bezpiecznik 174 lub 72 / nr vw 1H0955529 przekaźnik wycieraczek i spryskiwacza szyby tylnej a 72 to nr vw 191955529 to samo znaczenie / 3.bezpiecznik 109 / nr vw 1J0906381A przekaźnik sterownik od czego...
mam inne zdanie. bardzo podobna dolegliwość (choć nie sprawdzałem przekaźnika) miałem w moim b5fl 2001. podjechałem do vw i wymieniłem przekaźnik. koszt za oryginalny przekaźnik (przerywacz) około 40 zł. no i zero grzebania przy kierownicy. Może posprawdzaj czy od manerki przychodzi ci napięcie jak włączysz kierunek. na forach VW nagminnie czytałem...
Zaraz ci wyślę.
A wisz co to google? Tam mówią że to bezp. nr. 43 15A. A szukania 30 sekund.
Proszę bardzo, może się przyda : http://obrazki.elektroda.pl/2897565000_1... W oryginale VW stosuje przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie, często w okolicach siedzenia kierowcy, raczej nie pod deską rozdzielczą. Przekaźnik wyzwalany jest sygnałem kontrolki ładowania (załącza się gdy kontrolka gaśnie). Pozdrawiam!
Fabrycznie nie występuje żaden przekażnik świateł mijania. Pozdr.
Tym przekaźnikiem jest sterownik wentylatorów.
Cześć, znalazłeś przyczynę?
Ten z pięcioma to jest przełącznik świateł od starych VW i chyba w jakimś traktorze też był stosowany. Dość cenny, bo historyczny już.
zalorzylem juz panowie i powiem ze znac roznice tylko te przkazniki kupilem od poloneza i cos kiepskie mam zamiar kupic od lady podobno sa bardzo dobre!! Praktycznie w tym układznie to jest nieistotne z jakiego autka zastosujesz przekaźnik - aby tylko on spełniał swoją funkcję. Najważniejszą rzeczą jest tutaj ... jakość montażu. Warto też całość jakoś...
Ten akurat strasznie prymitywny jest, i ja dla mnie nie wart więcej niż 15zł.
102 nie powinien tam siedzieć, tylko zwykły przekaźnik w jego miejscu.
Z jednego puntku widzenia tak są za tymi bezpiecznikami co masz z boku przy desce tylko, że aby sie do nich dostać musisz zdjąć plastik który jest nad nogami kierowcy pod włącznikiem od świateł https://obrazki.elektroda.pl/4164432400_...
http://obrazki.elektroda.pl/8830871700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8830871700_1...
Jedyna możliwość, żeby to cewka przekaźnika indukowała impulsy jakoweś . Podaj zasilanie silniczków z zasilania cewki przekaźnika (85). Poza tym jest to bez różnicy logicznej, i tak dostają plusa po włączaniu reflektorów i tak.
Pisze na nim 19
Witam . Przyczyna -wypalone styki przekaźnika przerywacza.
To nie jest problem z przekaźnikiem, na pewno nie w czerwcu (nawet zimnym, jak w tym roku), sterownik nie włącza świec >0°
Przecież masz opis na przekaźniku: 15 + po zapłonie 30 + z aku 31 masa.
...nie na kostkach! od przelotki do błotnika do wyłącznika, na którymś zgięciu pewnie jest przerwany. Ja wymieniłem wszystkie (jest ich tam 5 czy ileś;-), bo z czasem kolejny pęka...
Tak, sprzedający zamiennie używają nazw, powinieneś jeszcze sprawdzić przewód od pierwszej świecy do wspomnianego modułu.
Jeżeli dysponujesz multimetrem to końcówka czarna multimetru do klemy (-) akumulatora, czerwona końcówka miernika w fajkę (przewód do świecy) i niech Ci ktoś w tym momencie przekręci kluczyk w stacyjce na pozycję 1. Przez czas w jakim powinny się grzać świece, powinno być napięcie na tych przewodach. Jeżeli nie ma to jak najbardziej może to być wina...
1 to podgrzewanie kolektora dolotowego ( tzw jeż).
Rozcinasz przewód. Od strony zasilania dajesz przewody na styki 30 i 86. Druga część przeciętego przewodu dajesz na 87. Do 85 podajesz masę przez Proximę.
można to zrobic również na dwóch zwykłych przekażnikach
Witam. Włącznik awaryjnych... A w zasadzie jego przekaźnik we wnątrz.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
ten przekaźnik pochodzi z grupy vw ale, jest to zwykły przekaźnik zwierny, więc ktoś go zastąpił zamiast oryginału
Przy 87 nie ma znaczenia bo to jest w przekaźniku mostek.P
Przekaźnik 109.
Zwykły TD nie ma pompy w baku. Wystarczy dwa przekaźniki 40A wciąć się pod stacyjka w kable i odłączyć całe zasilanie "zapłon" wraz z zasilaniem pompy można też odłączyć rozrusznik a po rozłączeniu na miejsce + dać - . Nawet na krótko go nie zapalą.
Przekaźnik od wycieraczek jest podwójny i jest na swoim miejscu. To nie jest tak że każde gniazdo ma być zajęte.
To pod fotelem-jak był odłączony to jakby w całym samochodzie nie było prądu- Akurat w touaregu to nie zadziała. Koło przedniego akumulatora jest taki duuuuuzy przekaźnik, który spina akumulatory razem jak jest niskie napięcie. Czyli jest wysokie napięcie, coś ta teoria się nie sprawdziła. Nie będę pisał do czego służy ten przekaźnik.
Raczej wiązkę sprawdź.
Brak zasilania po zapłonie ,spalony bezpiecznik lub uszkodzony włącznik awaryjnych.P
http://obrazki.elektroda.net/62_12323945... R-2 mycie reflektorów.P
Czarno - Biały oraz Czarno - Zielony Nie zapomnij o diodach min. 5-6 Amper, jeśli to podepniesz pod jeden przekaźnik.
Manual czy klimatronik, jak klimatronik to jeż do sprawdzenia, i przekaźnik zasilający w obu przypadkach.
Demontujesz poduszkę, kierownicę, kluczem 10 luzujesz zespół przełączników i ściągasz. Zespół składa się z dwóch części (kierunki i wycieraczki) musisz je oddzielić (przypatrz się dobrze jak są połączone). Montaż abarot. Mała podpowiedź - wyjmij na początek przerywacz (włącznik awaryjnych), jeżeli masz grube piny (8 albo 9) to kup taki przerywacz od...
Automat 4 czy 5 biegowy? Tu masz 5 biegowy - bez przekaźnika http://obrazki.elektroda.pl/3986305200_1... A tu 4 biegowy, z przekaźnikiem: http://obrazki.elektroda.pl/8165964500_1...
rozpakuj winrarem, totalcmd właśnie wywala błąd
Aby PTC wystartowało silnik musi pracować, a obroty minimum 700/min. Płyn chłodniczy musi mieć poniżej 75°C i wtedy ogrzewanie powinno włączyć się po 10 sekundach pracy silnika . Potwierdzam z tym modułem połączysz się tylko po CAN-ie. Pzdr
Czy źle rozumuje napięcie stałe jest podane np. na przykładzie białego - na pinie 30 i 87, by przekazało dalej musi się spiąć pin 86 i 85 ? Jeśli zasilisz przekaźnik, piny 86 i 85, to piny 30 i 87 zostają razem zwarte... (zamykają obwód)... a piny 30 i 87a zostają rozwarte (otwierają obwód).
Nie ma przekaźników. Wszystkie styki są wewnątrz komputera, masz do niego podłączone 2 lub 3 takie wielkie wtyczki z dużą ilością styków.
Miałem kilka przypadków na defekt przekaźnika +15 na ECU.
Te soczewki to światła przeciwmgłowe. Musisz mieć włącznik świateł z tą funkcją, przekaźnik.
Musisz zastosować przekaźnik na 12 V, najzwyklejszy jaki jest. Sygnałem ze świateł cofania sterujesz cewkę przekaźnika a plus do zasilania kamerki/czujników parkowania bierzesz np z gniazda zapalniczki umieszczonej w bagażniku.
Tak!!!
Poniżej ma Kolega link do oznaczeń na przekaźnikach VW: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Określenie "przekaźnik K20" nic nie-elektrykowi nie mówi. U Kolegi będzie to przekaźnik w gnieździe "R12" (rys. z netu): http://obrazki.elektroda.pl/8338109100_1... Może mieć numerek inny niż 167.
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
Zrób zdjęcie swojej skrzynki przekaźnikowej. Silnik ma 2 biegi ale raczej wina będzie po stronie przekaźnika. Skrzynka chyba taka sama jak w golfie 3 więc dolny rząd, drugi od lewej.
czujnik temperatury-->sterownik silnika-->przekaźnik świec żarowych. nie wiem do końca o co pytasz.
Wymieniaj regulator w alternatorze.
Tu masz schemat moze się przyda
jak to zwykle w Vw i audi uszkodzony wyłącznik przy kierownicy bo niemcom nie chciało się dać przekaźników proponuję wymianę przełącznika i założenie przekaźników na światła i będzie spokój
Witam Jestes z Krakowa jak wynika z- profil . Proponuje odwiedzić giełde elektroniczną ul.Balicka. .Przekazniki kupisz o wiele taniej .Porade tez otrzymasz, ( box -wewnatrz budynku). Co do gwarancji - napewno utracisz
Tam gdzie wiekszosc przekaźników.
Jak tykają przekaźniki to zabezpieczenie całe raczej kabelki do sprawdzenia nie ma dużo więc do dzieła
Jak silnik z radiatorem to nie ma przekaźnika.
Do sprawdzenia przekaźnik j317. Ściągnij mu obudowę i sprawdź czy lut jakiejkolwiek nóżki nie puścił na płytce.
Na cewkę przekaźnika powinno iść 12V po stacyjce i masa podana z ECU (jest tylko przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu) - napisz jak to wygląda u Ciebie. Po południu podeśle schemat do G40.
Przekaźnik z napisem "109" na obudowie. Najlepiej wymienić.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
E tam, cewka przekaźnika masą sterowana przez komputer. Zasilania na pompę są oba. Brak wysterowania masą może być spowodowany uszkodzonym przewodem pomiędzy komputerem a przekaźnikiem lub brakiem zasilania/masy samego komputera. Należy sprawdzić zasilania bezpośrednio na wtyczce komputera. Usterka zapewne jest w zasilaniu, zresztą kilkakrotnie opisana...
Przekaźnik wyciągnij i sprawdź.
Jeśli lupo przed majem 2000 to przekaźnika nie ma. Po stykach bezpośrednio masa leci na sygnał. Jeśli po maju to proszę.
Manetka kierunków do czyszczenia/wymiany, wymiana przerywacza nic nie da bo problem wyżej
No i co z tym zamkiem? Poradził sobie? Jest tak dobry jak go opisują? :)
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Diagnostyka była? Jakieś błędy? Przekaźnik 109 jest? Kontrolka świec żarowych zapala się na sekundę?
Wiem, pomyliłem go z 3A0 951 307 - tak mnie zmyliło jedno ze źródeł. To chodzi o przekaźnik sygnalizujący niezapięcie pasów, ze zwłoką (tak pisze). Przekaźnik do wycieraczek ma numer 99 a nie 4 . Będę szukał podłączeń, ale sugeruję szukać w schematach amerykańskich wersji Golfa Dodano po 4 Oto schemat który znalazłem w USA (jak myślałem), opisany dla...
Przekaźnik jest z lewej strony nad nogami kierowcy
Styk 50 w kostce stacyjki do sprawdzenia.
Kolego! Ecomatic posiada dodatkowy sterownik, możliwy do sprawdzenia VAG-COM'em lub odpowiednikiem. Potem dopiero warto walczyć z pompką, wężykiem, jej olejem, przekaźnikami itd. Tak więc wybrać się należy do fachowca, lub w desperacji do znajomego z "kabelkiem" i zobaczy się co mu dolega.
A co do dokumentacji i instrukcji, użyj wyszukiwarki a napewno znajdziesz! http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum59...
Powinien być 67.P
Jak nie chce odpalić , to czy po włączeniu zapłonu zapala się na sekundę kontrolka świec żarowych. Jak nie, wymień przekaźnik nr 109.
Sterowanie podłącz pod kontrolkę akumulatora przez przekaźnik.
Nie jestem pewny, że w twoim modelu jest tak samo ale w Polo z 2006 jest tak, że musisz miec sprawny wyłacznik krańcowy pokrywy silnika bo w przeciwnym razie wycieraczki czasowe nie działają.
Może być z opla. Ale może też przekaźnik z np. Golfa III. Oznaczony 102, ten ze stykiem T. Ale musi być czujnik temperatury do niego.
A jaką temp.widzi sterownik silnika? Komputer w rękę i podgląd parametrów,test przekaźnika na początek.pozdr.
Zanurkuj głową do wnętrza i klikaj pilotem, powinieneś usłyszeć przekaźniki z puszki alarmu...
Zacznij od bezpieczników. Posłuchaj też czy przekaźniki działają.
Jeżeli podłączasz halogeny z osobnym zasilaniem (nie z oryginalnej wiązki w aucie ) zastosuj do zasilania lamp zwykły przekaźnik a włącznik którego zamieściłeś zdjęcia do sterowania przekaźnikiem. Włączone halogeny możesz zrobić np przy włączonych światłach mijania bądź pozycyjnych tak jak ma to np VW.
Od przekaźnika który ją zasila a dokładnie od jego sterowania.
Przekaźniki w Golfie Mk4 znajdują się pod deską rozdzielczą od strony kierowcy - trzeba zdjąć plastikową osłonę znajdującą się nad pedałami a tam przy przekaźniku czasowych wycieraczek (tym największym o nr 377) znajduje się bezpiecznik (w metalowej srebrnej obudowie z pomalowaną na zielono główką - to on jest odpowiedzialny za sterowanie szyb i centralnego...
Jeżeli kontrolka świec się nie pojawia choć na chwile to zobaczyłbym przekaźnik 109 który odpowiedzialny jest za elektrozawór pompy.
Jeżeli kupujesz przekażnik w sklepie i jest to podróba to numeru nie będziesz miał.Wiem natomiast że jedne przekażniki dają na lampkę plus a inne minus i taka może być różnica. Jeżeli chodzi o Golfa II masz tam takie piny : 30 15 31 L T 51 87 .
A jaki masz ten przekaźnik? Wykorzystujesz przewody te od starego klaksonu i dokładasz +12V z akumulatora do przekaźnika i (-)minus do trąbki. Poszukaj w sieci "swojego" przekaźnika i jego schemat. Przecież tam masz (najprawdopodobniej) 4 nóżki w przekaźniku - no łatwiej nie można...
Sprawdź przekaźnik od wtrysku
Czarny zasilanie cewki, brązowy masa, zielony impulsy.
przekaźnik przekaźnik półprzewodnikowy przekaźnik paliwo przekaźnik przekaźnik bistabilny przekaźnik
rozdzielczość multimetru skuter kopci czujnik temperatura temperatura objaw
rozdrabniacz schemat pilot emtec instrukcja
Memory Address Error - przyczyny i rozwiązania Interfejs i oprogramowanie do Citroen C2 1.6 2004