Masz tam silnik 102KM ACV. Z tym starym sterownikiem do którego przychodzi wężyk nadciśnieniowy. Czujnik ciśnienia doładowania jest w sterowniku. Często padały te sterowniki. Możesz jeszcze jedną rzecz sprawdzić. Baisic Setings grupa 004. I napisz co pokazało. Albo zrób zdjęcie i wrzuć.
bardzo dobry wzmak tu masz test http://www.dobryton.pl/index.php?option=... pomysl tez nad tym tanszy (niestety nie monoblok) ale mocny okolo 500watt rms http://www.allegro.pl/item219478301_grou... http://ampguts.realmofexcursion.com/Grou...
Ok. Spróbuj jutro jak mówiłem
Prawdopodobnie turbina, może mieć zacięte kierownice. Mogą też być inne przyczyny. Oddaj auto do człowieka, który się na tym zna, a nie do psuji.
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
Uszkodzony czop przedni wału korbowego
Ja to nawet nie wiedziałem, że jest taki silnik. 68 koni i to z turbo. Bez turbiny miały przecież też taką moc. Otóż nie. VW T4 z silnikiem 1.9 D o oznaczeniu 1X miał moc 60 KM (niektóre źródła podają 61 lub 62 KM) VW T4 z silnikiem 1.9 TD o oznaczeniu ABL miał moc 68 KM. VW T4 z silnikiem 2.4 D o oznaczeniu AAB miał moc 78 KM. Takie silniki w autach...
Mam problem z VW T4 1997 rok 2.5 TDI 102 KM. Nie ma mocy jechać, pali na dotyk. Jaka może być przyczyna żebym naprawić samemu?
Witam mam vw t4 2.5 tdi 102 ps z 96 roku auto normalnie odpala ale jest słabe gdy cisne na gaz ale jak lekko popuszczam gaz auto stopniowo przyspiesza auto posiada tacho wymienilem wtryski przepływke i nadal jest tak samo jaka moze byc przyczyna
Uszkodzone dolne koło rozrządu.
Jaki masz kod błędu? Jakie wartości mierzy przepływomierz podczas jazdy i w momencie kiedy brak mu mocy?
Może rozrząd jest przestawiony.
A co w kolektorze ssącym?
Kolego T5 ostatnie miesiące mojego T4 były z silnikiem 1,9TDI :D ale to była przeróbka:) mocy trochę więcej , ale skrzynia dalej ta sama :(
Witam, ostatnio mój volkswagen T4 z '00 roku stracił kompletnie moc, turbina pracuje jedynie do 1000 obrotów, jest to zmienne, czasami wyżej, czasami niżej. Na dole załączniki logów z komputera z błędami, co mam sprawdzić w pierwszej kolejności? na 4 i 5 biegu brak mu kompletnie mocy...
i co dalej coś się zmieniło, coś wyjaśniło,czy naprawione. temat urwany, jak większość, czy się mylę, chociaż się pochwal co było nie kończ tematu w ten sposób,może się to innym przyda w przyszłości
tak moze byc zawieszony
Poprostu,niedostaje tyle paliwa ile powinien po naprawie pompy to jak bedzie jechało. Dawka w gore i odjedzie jak powinien.Przegladnij dobrze parametry i sie dowiesz czego niejedzie.
schemat narazie niewiele pomoże,najpierw vag lub coś podobnego
Witam! Rok temu padła turbosprężarka. Po regeneracji auto juz nie dysponuje taką mocą jak przed naprawą. Zaczął tracić moc przy hamowaniu i przy gwałtownym przyspieszaniu. Po każdym zmuleniu musze go "resetować" kluczykiem. Ostatnio został wymieniony zawór N75 i teraz już nie muli przy przyspieszaniu ale raz na jakiś czas przy hamowaniu. Ostatnio po...
https://obrazki.elektroda.pl/2263246100_...
Jeżeli o czymś zapomniałem to proszę o korektę. Zapomniałeś, że istnieją warsztaty które rozwiązują takie problemy.
Silnik ACV, przy montażu pewnie majster pomylił miejscami wężyki ciśnieniowe w układzie sterowania turbodoładowaniem do elektrozaworu N75 i nie ma mocy. Sprawdź jak to u Ciebie wygląda. Dla porównania wklejam rysunek poglądowy z zaznaczonymi czerwonymi okręgami końcami wężyków przy turbo i odpowiadające im wyjścia z N75 : http://obrazki.elektroda.net/43_12841236...
Hej, A może problemy z poluzowanym kołem zębatym wałka rozrządu ? Silniki VW 1.9 TDI mają z tym problemy więc może i tutaj podobnie... Pozdrawiam.
Da się, potrzebujesz jednej wizyty w warsztacie zajmującym się dodawaniem mocy i modyfikacją map na hamowni. Problem będzie rozwiązany a korekty sprawią, że silnik będzie miał dłuższą żywotność. Jazda na zbyt ubogiej mieszance szybko zniszczy głowicę.
Przestawiony rozrząd?
Witam serdecznie.Nie napisałes jaki to model.Przeważnie na dzieje się tak jak zapieką się kierowniczki turbiny.W VAG-u wychodzi to jako usterka zaworu N-75.Na forum Skody jest dokładny opis problemu.Na wszelki wypadek dołączam ten ,który tam znalazłem.Pozdrawiam Witek.
Recyrkulacja spalin puszcza.
Witam VW T4 2.5TDI (nie wiem czemu ktoś pewnie rzeźbił bo nie ma faktycznie intercooler`a) moc 75kW 2003r. oznaczenia silnika nie mogę znaleźć ale będzie to jeden z tych oznaczeń- ACV, AUF, AXL, AYC, bo wszystkie te silniki były robione w tych latach i mają tę samą moc. Ciśnienie sprawdzane podczas jazdy i na postoju pozdrawiam
końcówka mocy się grzeje??
http://obrazki.elektroda.pl/8738070100_1... VW T4 Profesjonalny montaż czujnika przyspieszenia wzdłużnego od ESP.
Zamykam - nie będziemy zgadywać.
To dobrze czyli agregat. Więc musiałbym wyprowadzić komin do spalin tak? Jakiej firmy polecacie agregat no i musiałby mieć moc min 3,5kw.
Miernikiem to sobie możesz.....
Poszukuje do drzwi bocznych polacczenia szpilkowe aby moc zalozyc zamek centralny Witold
Na wypiaskowane szorstkie pola nałożona jest farba przewodząca raczej tak to jest zrobione. I wżarło się . Nic z tego nie zdziałasz. Polerowanie może?
v vw t4 2.5 tdi pomogla wymiana zaworu cisnienia turbiny . pozdrawiam
Coś takiego miałem z 15 lat temu w golfie 2 1.9 td.Nie palił ,moc była -były pęknięte pierścienie.
Pokaz zdjęcie jak wyżej pisałem. Moim zdaniem nie, ale na tym powinno jeździć. W tych silnikach wyrobiony klin dolnej zębatki to standardowa usterka słabo dokręcone sroby centralnej tam jest dość spora moc. Dlatego nie zgrywa się punkt ot z kołem pasowym.
spróbuj podpiąć sie bezpośrednio do sterownika po prawej stronie za licznikiem masz puszkę immo - to przez nią idzie komunikacja do sterownika silnika odetnij linię K przed immo i podłącz się do tego przewodu może coś zakłuca komunikację to jest problem w vw że jak padnie jeden sterownik to potrafi zablokować całą komunikację ze wszystkimi systemami...
Ja proponuję VW T4. Może być starszy o kilka lat, ale będzie trwalszy. Transit; blachy leca po 5 latach. T4-ka zależy do jakiej jazdy wybierz motor 1Z.
Napęd ma stanowić jak zrozumiałem silnik elektryczny? Jaką zamierzasz zastosować moc tego silnika?
Witam. Bardzo mnie zainteresował ten wynalazek i chciałbym to zainstalować w vw t4 ,mógł by ktoś z szanownych kolegów odpowiedzieć mi jak to zainstalować tzn. jak to podłączyć w vw t4 i jeszcze jedna prośba czy ktoś ma schemat wytrawionej płytki do tego urządzonka wielkie dzięki Pozdrawiam.
Witam jestem świeżym posiadaczem VW T4 z silnikiem 1.9TD problem polega na chwilowym braku mocy i czuć jak turbo szarpie a czasem chodzi jak żyleta.Przy spadku mocy jedzie jak bym miał 3tony na pace a jedzie na pusto.Wymienilem wszystkie filtry oleje itp Nie spodziewam się po tym silniku cudów.Ma ktoś jakiś pomysł albo spotkał się z taką sytuacją?
Rozrusznik swoja droga, ale to nie tłumaczy braku mocy. Oj chyba konczy ci sie ten silnik kolego?
witam,jak sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym(G71)???po odłączeniu go,na vagu w grupie 10 wartość się nie zmienia a powinna chyba maleć???Autu brakuje mocy,na vagu błedów niema.
Witam czy dam radę zdemontować samemu miskę olejową VW t4 2,5 TDI i jakie mogą byś trudności??
Może poprostu włóż tarcze
A co to jest za czujnik na wężu z intercoolera do turbiny? Nie nazywa się on czasem mapsensorem? Chodzi mi o zawory N75 i N18. Dodano po 28 Czy ktoś wie czym różnią się (oprócz liter oczywiście :) ) czujniki doładowania 0 38 906 051 051A 051B 051C 051G wojtekryba -myślałe na początku,że żartujesz z tą dziurą w przepływce,ale nadziałem się w internecie...
BSW 104 II (tylko nie wiem czy jeszcze są ,chyba ravix.pl ),ja mam i chwalę sobie (mała buda 29l BR i 200w RMS i w VW T4(czyli duża bryka) "leci" na 1/2 mocy,bo wiecej mi nie trzeba :-) ).
CZESC MAM PODOBNY PROBLEM W MOIM T4 2,5TDI CZASAMI TRACI MOC ALE POZNIEJ JEST OK, GDZIE I CZEGO MAM SZUKAC??? ODPISZ BAUERXP2(at)INTERIA.PL
Witam. Od miesiąca auto zaczęło więcej palić oraz dymić przy przyspieszaniu. Rano pali na tyk mocy nie ubyło filtry nowe. Jaka przyczyna DAREK
Ze schematami liczników jest problem.Musisz ustalić dlaczego rezystor spalił się.Przy 14V przez R=20k popłynie prąd 0,7mA - taki prąd nie zwęgli nawet rezystora o najmniejszej mocy.(stosowanych w praktyce)
Witajcie forumowicze Przychodzę z takim pytaniem odnośnie ładowania alternatorem baterii LiFePO4 100 Ah. Chciałbym podłączyć ładowanie z alternatora samochodu VW T4 1998, aby w trakcie jazdy ładował mi dodatkowy akumulator. Chciałem zamontować separator, aby w razie czego w trakcie postoju nie rozładował mi głównego samochodowego. W trakcie postoju...
Witam. Jaki silnik w tym T4? Rocznik?
Wg katalogów w transporterze było 2,0 o mocach 85KM - oznaczenie AAC i 115KM - oznaczenie AXA. Te silniki były montowane tylko w Transpotrer/California. Ale tutaj masz wątek : https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=... może coś pomoże.
Wiecie jaki most przedni ma może VW T4 syncro? Może most od niego by pasował. Ma klasyczne zawieszenie, jak model z napędem na przód
A może czujnik w zbiorniczku wyrównawczym?
Mam ten sam problem z znalezieniem sygnału tacho w VW T4 93rok może mi ktoś pomóc
jak go kupiłem był na pewno trochę mocniejszy mam go 9 miesięcy ale szału nie było wtedy V max to 90km/h mam vw t4 102KM i niema najmniejszego porównania
Witam! Z powodu bezmyślności znajomego kierowcy padł silnik w VW Transporter T4 95r. Jest do wymiany. Czy jest możliwość zamiast fabrycznego 2.4D (chyba 74 KM) włożyć 2.5 Tdi? Niestety nie wiem jaką moc ma dokładnie ten silnik, ale chyba gabarytami wszystkie 2.5 Tdi są takie same. Da się tak zrobić?
jak tylko "szwagroski" coś wymysli i będzie u mnie z pewnościa odpiszemy no i może pomożemy.
Mam problem z t4 2.0l rocznik 91 benzyna+gaz. Problem polega na tym że są momenty kiedy silnik na benzynie i gazie nie ma mocy w sumie nie ma reakcji pedał gazu, czasami nawet strzela. Czy ktoś może mi pomóc?
Witam mam licznik od passata B5 z 1/2 fis do VW T4 i nie mogę sobie poradzić z wsadem problem jest że świeci cały czas kontrolka poduszki i źle wskazuje temperature zewnętrzną
naprawiłem problem tkwił w płytce głównego, przedniego sterownika klimatyzacji. Spróbuj wyjąć panel sterujący na włączonym silniku ruszaj dochodzącymi kablami do sterownika - u mnie wtedy właśnie wariował cały układ, jakieś zwarcie pojawiało się na płytce lub na jakimś elemencie. Wymieniłem panel i problem znikł. Pozdrawiam
Witam,miałem dzwona,po naprawie wstawiłem nową poduszkę ale nie mogę wykasowaś błędów;588 i 595.dlaczego.Mógłbym prosić o porade jak rozwiązać ten problem?
witam jestem posiadaczem vw t4 rocznik 91 z silnikiem 2.5 benzynka. ostatnio zaczelo brakowac mi mocy i postanowilem cos z tym zrobic. mam do kupienia za male pieniazki silnik od sharana 2.9 vr6 z automatyczna skrzynia biegow. i mialbym pytanie do uzyktownikow: czy istnieje mozliwosc sprzezenia tego sinika z sharana ze skrzynia i zawieszeniem z t4 ?...
Na pewno masz urwany pin w pompie wtryskowej.
Witam! W załączniku schemat podłączeń VW T4. Mam nadzieję że coś podpasuje. ;P Szkoda że tak mało szczegółów co do typu tego ogrzewania Ogrzewania postojowe są różnego rodzaju, mocy, typu, itp. :arrow: jeśli to DW50 to kliknij na link http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
Witam, podepnę się do tematu. Właśnie zmieniłem silnik w moim T4 z TD (kod ABL) na TDI (kod AFN). Wszystko już podpięte, silnik odpala i pracuje i pytanie tylko mam następujące. Ten silnik TDi biegał w dawcy ze skrzynią auto, teraz jest spięty z manualną, czy w związku z tym muszę dokonać jakiegoś przekodowania sterownika silnika czy nic takiego nie...
A czemu do diesla nie?? Chodzi o ten prad rozruchu ze jest za mały?? bo on tam maksymalnie jest 900 A a rzadko który akumulator ma taki duży prad rozruchowy, poza tym bedzie to urzadzonko podpiete wraz z akumulatorem w prawdzie rozladowanym czesciowo ale cos tam bedzie jeszcze tej mocy rozruchowej.
W skrzyni 7,5 litra nie wiele subow zagra prawidlowo a pod moc 100wat i znikoma jakosc wzmaka wybranie czegos graniczy z cudem
Witam no chyba od T4 :)
witam mój problem zaczyna mnie dobijać, vw t4 2.0 benzyna nie odpala, iskra jest, nie wiem czy dostatecznej mocy, cewka i moduł mają niecały miesiąc wcześniej nie było z nimi problemu, czujnik halla na zapłonowym działa sprawdzony, świece po wyjęciu całe mokre od paliwa, masa na samochodzie jest, wszystkie styki wyczyszczone, sprawdzona miernikiem,...
chico: spokojnie, jeszcze pomiary przedemną postaram sie dokladnie okreslic moc przez niego oddawaną, w kazdym razie bardzo dobrze kontrolował 32-300-4SC mozna powiedziec wręcz ze "ruszył vana" [sub stal obok VW T4 i przy srednim juz wysterowaniu drżała cała karoseria i lusterka wewnątrz...] koncowka mocy sklada sie z 4 mosfetow na strone [łącznie 8]...
Co myślicie o zastosowaniu drugiego aku wraz z separatorem baterii TYLKO do Webasto ? Model to BBW46 (pobór mocy ok. 50W). Czy zwykły motocyklowy akumulator o pojemności 4-7Ah zda egzamin ?
Zegary były wymieniane na inne i nadal jest to samo. W blokach silnika obroty pokazywane są prawidłowo, a w blokach licznika już jest źle (wyświetlają się takie obroty jak na zegarach). Podobno była zwiększana moc auta i po tym zabiegu pokazuje złe obroty (tak powiedział poprzedni właściciel).
a może ktoś posiada orginalne oprogramowanie do sterownika 074 906 021 L vw t4 2.5tdi ACV? Może podleczy go odświeżenie. bo może się coś mu po......iło. pozdr.
Jak nie mogłeś go zgasić to olej poszedł w dolot.
Witam mam problem t4 2.4d wczoraj miałem płyn chłodniczy Max dziś posty zbiorniczek dodałem troszkę odpalił i zrobiło się około 4 cm w górę co może byc
Ten drugi rowek niżej tak ? Nie masz może zdjęcia?
bo mechanicy wymyślają jakieś dziwne reguły A może trzeba zacząć od diagnostyki?Takiej porządnej.
Możesz śmiało.
Ponieważ mamy specjalistę, mam VW Transporter T4 to możemy załadować motocykl na pakę i przyjedziemy do kolegi. Poczekam tylko na ładunek który będzie pasował do zadającego pytanie. Jednak jak kolega coś spier.. to płaci za naprawę a patrząc na wpisy nie będzie długo kieszonkowego.
buehehehe... rozbrajacie mnie tym: "kupuj carpowera a nie jakiegos buszmena" 828 ATX jest ZDECYDOWANIE o klase wyżej od carpowera z seri HPB. Mam ten wzmacniacz, przy oporze stałym wynoszącym 3,5ohm - bo tyle przecietnie mają glosniki 4ohm. osiągnał na akumulatorze i prostowniku [ok 14,5V] aż 36V... ze spadkiem napiecia do okolo 36V... to jest 370W......
Może vw T4 lub T5
Witam, mam problem - podczas jazdy silnik zaczął nadmiernie wydawać olbrzymią ilość białych spalin z tłumika, Wygląda to jak potężna mgła. Płyny w silniku są w porządku, olej i płyn chłodzący - wszystko też w normie, nic się nie dzieje. Auto tak jakby straciło moc, wie ktoś, jaka może być przyczyna? Po przerwie jak go uruchomię, nadal to samo.
Przy próbie uruchomienia D3WZ (który jest zamontowany jako dogrzewacz) "na krótko" nie można zapomnieć o wzbudzeniu krążenia cieczy chłodzącej - dodatkowa pompa elektryczna lub uruchomienie silnika, gdyż 3KW mocy w któtkim czasie zagotuje niewielką ilość cieczy znajdującą sie w płaszczu wodnym HYDRONICA.
Może mieć.
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Skruszony kat zazwyczaj przytyka środkowy tumnik. Kat może się też skruszyć gdy na rozgrzany nagle pryśnie większa ilość wody spod kół. Tak zawirowania będą napewno gdy rozbije kata ale myśle że moc nie spadnie jeśli obecnie mam mocno wyeksploatowanego kata. MA już 250 tyś a nie był wymieniany. Jeżdże VW T4 2.5 Tdi z 99r i myśle sobie że max 130 to...
Typuję niesprawne (1 lub 2 ) świece żarowe, zwykle taki objaw jak opisujesz. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do szyny zasilającej świece. W przypadku pozytywnym musisz odłączyć szynę od świec i sprawdzić oddzielnie każdą świecę, najlepiej żarówką 12 V o mocy min. 21 W. Ja robię to w taki sposób: biorę oprawkę do tego typu żarówek, podłączam do niej przewody...
powinniście wiedzieć o jednej żeczy nieważne jakiej firmy montujecie gaz ale kto go zakłada i z jakich czesci znam mnustwo przypadków jeżeli chodzi o brc , np mikser niby prosta żecz konsek aluminium z otworami różnica w cenie orginał brc koszt około 250 zł ale jak znam życie niewidziałem ani jednego auta z zamontowanym orginałem same podróby za 70zł...
Może paliwo zamarzło w filtrze mętnieje od -15
Witam. Czy ktoś z was ma doświadczenie z pompą wtryskową VW T4 2.4d. Po regeneracji pompy silnik ciężko odpala a jak już zaskoczy to falują obroty, kopci i nie ma mocy, gaśnie po zdjęciu nogi z gazu. Zauważyłem, że znak OT na kole pasowym i kole zamachowym ma różnice 1 zęba. Czy to możliwe, skoro są na jednym wałku? A pasek rozrządu nie był ściągany,...
I wszystkie trzy idą do Halla, i chyba srodkowy to przewod sygnalowy. Prędzej bym powiedział ze wtrysku są Sterowane na podstawie czujnika obrotów wału. ale to są tylko moje sugestie, mogę się mylić(ucze się:))
W Volkswagenie T4 nie ma lampki rezerwy. Dlatego nie może się zaświecić.
Zobacz jaką ma masę przy zbiorniku , tam może być problem!
Witam serdecznie mam prosbe prosze poradźcie jaką mam zakupić syrenę alarmową do swojego alarmu,poniewaz tą co mam w swoim aucie wogule jej nie słychać tj. chyba 15W. Mam busa VW T4 syrenka jest w komorze silnika zaś komora jest mocno wygłuszona tzn. na dole jest oslona silnika , na górze wygluszenie maski a z przodu nie ma wogule przeswitu.Jak otworze...
schneider kanały biegunowość wtyczka subiekt drukarka fiskalna
silnik odkurzacza naprawa silnik odkurzacza naprawa
Iveco 35-10: Wysokie obroty silnika - przyczyny i diagnostyka Cofanie się brudnej wody do zmywarki - przyczyny i rozwiązania