Po dokładnym przyjrzeniu się pompie paliwowej zauważyłem mokry wężyk od powrotu.. Sama końcówka,uszczelniłem to ale dalej mam ten sam objaw co w opisie. Czy w pompie paliwa istnieje jakiś zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa. Filtr paliwa szczelny nie zauważyłem żadnych wycieków jest suchy. Dodano po 57 Nie za bardzo Kojarzę. co ma wspólnego...
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Witam mam problem z mercedesem jak w tytule auto na czystej PB problem polega na tym że auto bardzo nierówno pracuje po odpaleniu i nie reaguje na dodanie gazu. Nierówna praca i brak reakcji na gaz jest tylko przy ciśnieniu paliwa 3bar (mierzone na listwie wtryskowej) teoretycznie jest to prawidłowe ciśnienie które jest utrzymywane przez cały czas po...
Będę kombinował aż się uda, w końcu mam być inżynierem Tak inżynierem a nie kebabem w sosie własnym. Ty chyba nie czaisz ze jak pompka zassie i zrobi mgiełke i ci ręce i buzie obleje a ty w panice rozłączysz styki i to wszystko fire......... Może sprawiam wrażenie laika, ale mam jeszcze resztki rozumu. Ta pompka wygląda tak jak na załączniku. Króciec...
U mnie jest ten problem, że paliwo nie dociera do wtryskiwaczy. Pompa podaje paliwo na powrót do filtra. Na wężyk którym pompa pobiera paliwo, założyłem butelkę z ropą. Z drugiej strony dmuchnąłem sprężarką. Silnik zapalił i pracował tak jak trzeba dopóki podawałem w ten sposób paliwo.
Jednak to mogą być obsady. Załóż igelitowy wężyk na powrót i obserwój czy idą bańki z paliwem.
Coś źle zrozumiałeś. Ten korek to jest tylko korek. Żeby go wyjąć nie trzeba ściągać dekla zaworowego. Jak go wyjmiesz to pod nim jest śruba która trzyma wtryskiwacz. Odkręcał śrubę,przesuwasz łapkę z wtrysku i podnosisz wtrysk do góry. Czasem trzeba nim pokręcić ale ogólnie wychodzą. Co do ropy to może masz nieszczelne wężyki od powrotów i ich łączenia....
Też czytałem o skręcaniu na klej, ale to niby żeby nie ciekły, bo rozkręcić się nie rozkręcą. Ale patrząc z drugiej strony skoro mogą ciec to i mogą zaciągać powietrze. Ja skręcałem bez kleju i nie cieknie, więc teoretycznie nie powinny zaciągać powietrza. Pokuszę się jeszcze o nowe wężyki na powrotach z wtrysków. Te są strasznie twarde. O co chodzi...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy i szukam pomocy co do mojego Punciaka 2. Czy wie ktoś co mogło się stać, że wyskakuje mi wężyk od pompy paliwa? Co stało mi się pierwszy raz, w czasie zjazdu z stromej góry, nagle zaczęło mi strasznie czuć czuć paliwem. Po chwili mi kropek zgasł, wydygałem się nie powiem, stoczyłem auto na pobocze i nie...
Witam, Otrzymałem w spadku Seata Ibizę 1.4 60KM z 1996 roku z przebiegiem 140tys km. Auto stało pod zadaszeniem na płytach ok 5 lat. Chciałbym doprowadzić je do używalności. Jedyny przebieg jaki robi samochód to jazda na przegląd i z powrotem. Auto ostatni czas ma problem z wolnymi obrotami. Gdy wciśniemy pedał gazu na max to zanim wejdzie na obroty...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Zwracam honor ten model membrany nie posiada. Membrana pełni rolę zaworu jednokierunkowego co pozwala zwiększyć kompresję z małej pojemności pilarki uzyskuje się większą moc. Wysilone 2T mają też zawór wydechowy (zmienną geometrię okna wydechowego). Rozrząd w 2T pozwala uzyskać dużą moc z małej pojemności (KTM EXC 125 ccm prawie 50KM). W teorii zalewać...
Gruszka do pompowania paliwa to taki zewnętrzny element który musisz sobie skombinować niestety ale żeby było miło to możesz sobie ją zamontować na stałe. Dostępna w sklepach "auto" i czasem na stacjach benzynowych. Co do przewodów to nie będzie zbyt prosto bo jeśli dobrze widzę do filtra dochodzą 3 wężyki. Po strzałkach mogę wydedukować że ten z czerwoną...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Webasto mam wyjęte z samochodu, i podpiete na "stole" wężyk doprowadzający mam zanuzony w benzynie, a powrotem naciagam pliwo, słychać obydwie pompki, świece grzeją a paliwo nie idzie na piec tylko przechodzi do powrotu. Na pięć nie idzie ani kropla
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Witam --podgrzewacz paliwa najczęściej znajduje się w górnej części obudowy filtra paliwa--proszę sprawdzić czy z wtrysków końcowych tam gdzie wężyki idą do przelewu wycieka nadmiar paliwa (może któryś się przytkał) ,a jeśli jest elektrozawór na powrocie (przelewie do baku) to sprawdzić czy otwiera się na chodzącym silniku, oraz przedmuchać cały przelew...
Jest to jego drugie odpalenie. Na zdjęciu w załączniku z wężyka podczas pracy wylewa się benzyna? Pomoże ktoś wyjaśnić ten problem i jak go usunąć. Przy pierwszym odpaleniu ten wężyk też tak był jak na filmie? Pierwsze skojarzenie to miałem że to jakiś wężyk przelewowy i gdzieś się odłączył, a normalnie powinien być podłączony z powrotem do zbiornika...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Witam wszystkich na forum Na wstępie proszę o nie udzielanie odpowiedzi w stylu "nie masz pojęcia oddaj samochód do warsztatu". Auto stoi już w trzecim warsztacie i nic z tego nie wynika poza generacją kosztów. A jeżeli już ktoś koniecznie chce udzielić takiej odpowiedzi to niech poda dane warsztatu który ma pojęcie o układzie wtryskowym boscha CR w...
OK. Nie róbmy pogrzebu bo temat jest ciekawy. :D Zainteresowałem się przepływomierzem od Trabiego. Jest to turbinka uruchamana przepływem paliwa. "szprychy" kólka turbinki przerywają strumień światła z diody IRed LED. Po drugiej stronie jest dioda odbiorcza i wzmacniacz oraz prosty przetwornik f/U. Napięcie z przepływomierza steruje linijkę diodową...
A przewody zapłonowe w jakim są stanie? Co do pompy paliwa to ciśnienie powinno być ok 0.75 Bar na dolocie i ok 0.4 na powrocie.Nie napisałeś czy mechanik sprawdził ciśnienie na powrocie(to ważne!).Swoją drogą to radzę Ci omijać takich ,,Mechaników" bo wymienią Ci pól auta i dalej będzie żle. Można sprawdzić katalizator i układ wydechowy pod kątem zatorów....
Dzień dobry, jutro muszę dojechać do Łodzi (ok120km) dzisiaj podczas powrotu, samochód przy ok 80km (trochę skakał na podbojach), nagle dostał objawy jakby brakowało paliwa, przerywał i zgasł. Myślałem że pływak się zawiesił (pokazywał, paliwa na ok 50km) zadzwoniłem by przywieźli trochę paliwa. Po wlaniu zaskoczył o dziwo od razu. Jednak przed stacja...
Witam, Mam trochę dziwna usterkę mojego Fiata Seicento. Pewnego ranka samochód nie zapalił, okazało się że nie podaje paliwa. Odłączyłem wężyk od przepustnicy i włączyłem stacyjkę - brak podawania paliwa. Następnie odkręciłem blachę nad pompą i sprawdziłem napięcie na stykach 2-4 i pojawiło sie 12V na dosłownie 2 sekundy po włączeniu stacyjki. Następnie...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
Pomiar mógłby odbywać się na wężyku idącym do gaźnika. Powrót paliwa do zbiornika następuje w rozdzielaczu za pompą. Samochód to VW Golf II 1985 r. 1,3 benzyna.
Wężyk od cylindra to jest przewód impulsowy czyli podciśnienie i tu nie ma paliwa. Jego podłączasz pod gaźnik albo tu gdzie jest gaźnik mocowany. Na gaźniku masz dwa króćce od paliwa czyli ssanie i powrót. Tu jak się pomyślisz w podłączeniu wężyków to nie odpali. Zamienisz i będzie działać.
przecież to paliwo co masz go nadmiar, przez pompkę która np pracuje na okrągło to wraca do baku z powrotem, ono się nigdzie nie wylewa i nie wyparuje. musi być wężyk na przewał :) Dodano po 9 apropos sprawdzenia tego przekaźnika od pompy paliwa. przecież słychać w aucie kiedy przekręcisz kluczykiem w stacyjce na pozycje taką w której zapalają ci się...
Witam; Obszukałem forum i w sumie nie znalazłem odpowiedzi na problem, który mnie dręczy. Mianowicie w czasie pracy silnika leje się paliwo na silnik ze śrubki z otworkiem znajdujacej się z boku pompy (w książce serwisowej znalazłem nazwę - drążona śruba powrotu paliwa, ale nie mam pewności czy to jest to). U mnie zakończona jest taką gumową nakładką...
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Witam. Mam problem z pilarką do betonu. Piła odpala ale gaśnie po krótkim czasie pod obciążeniem. Na luzie chodzi ok trzyma wolne obroty. Pompka od pompowania paliwa jest prawie pusta cały czas, jak nią pompuje to też nic nie przybywa, chodzi luźno. Sprawdziłem wszystkie wężyki, samom gruszkę i wszystko jest ok. Jak połączę zasilanie z powrotem bezpośrednio...
Wydaje mi się, że tylko w jednej pozycji mogę włożyć, inaczej nie podłączyłbym wężyków od zasilania i powrotu paliwa. Nie ma możliwości inaczej ustawić.
Dwa górne to płyn chłodniczy, reszte masz napisane na dekielku. Strzałka na zewnątrz, to wyjscie z filtra na tandem. Powrót z tandemu, to przewód na którym znajduje się czujnik temperatury paliwa.
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Ostatnio moja bmw mi stanęła w drodze. po scholowaniu na podwórko zobaczyłem ze po wyjęciu przewodu przed filtrem paliwa pod maska nie dochodzi do niego paliwo. Wyjąłem pompkę w zbiorniku od strony pasażera i się okazało ze wszystkie przewody są pourywane. Musiałem kupić nowa pokrywę z czujnikem i potem podłączyłem górne wyjście pompki które daje ciśnienie...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Mam problem z układem paliwowym. Otóż pojawił się problem z odpalaniem na benzynie. Gdy auto już odpali to jest ok. Zazwyczaj za drugim razem, jako że przerabiałem już szopki z pompą paliwa i wężykami od niej, pierwsze podejrzenie padło na nią, lub wężyk łączący ją z pokrywą. Jednak przy otwieraniu pokrywy od pompy zdziwiłem się, bo zazwyczaj przy rozłączaniu...
Witam, troszkę odgrzeję temat bo wpadło mi do głowy, a może komuś się przyda. BW50 przy instalacji bez powrotu. Czy jest możliwość założenia trójnika przed listwą wtryskową. Przy odejściu na webasto dać śrubę regulacyjną od LPG i powrót do zbiornika zrobić dodatkowym wężykiem, lub wykorzystać przewód węglowego filtra par paliwa? Idzie on do zbiornika,...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Witam. Chcę zapytać jaka jest rola "zaworka" na obudowie/uchwycie dla filtra paliwa w dieslu (w tym wypadku jest to 1.9 JTD fiata). Do filtra dochodzą trzy wężyki: dopływ od elektrycznej pompki w baku, odpływ do pompy CR i trzeci wężyk, który dalej łączy się z powrotami z pompy CR oraz wtrysków. Ten ostatni wężyk w miejscu połączenia z obudową filtra...
Panowie ! Tylko użytkownik ociz napisał coś konkretnego i na temat. Dziękuję. Proszę, nie wdawajcie się "przepychanki", nie zaniżajcie poziomu forum, piszmy na temat. Dodane 3.09.2012. Problem z całkowitym i nieprzerwanym zanurzeniem pompy paliwa (przy stanie poniżej 12l w baku) rozwiązałem poprzez włożenie wężyka powrotu paliwa bezpośrednio do koszyka...
A żeby wpiąć się z trójnikiem w obwód powrotu (pomiędzy listwę wtryskową, a pompę paliwa w zbiorniku) i dodatkowo dołożyć w koszu pompy wężyk od wejścia powrotnego tak, aby ten wężyk był zanuzony na dnie zbiornika, żeby pompka webasto mogła zassać paliwo przez obwód powrotny paliwa? Podobnie jest zrobione w diesel'ach - gdzie pompa paliwa jest w komorze...
1.Czy palnik działa czy się blokuje? instalacja jednorurowa czy dwu ? 2. może masz uszkodzony zespół poboru oleju opałowego? 3. Sprawdź w miarę możliwości filtr czy jest zalany olejem. 4. Spróbuj jeżeli możesz odłączyć zasilanie i podpiąć gdzieś indziej (inne gniazdo zasilające) 5. Nie musi być to awaria palnika bo w piecach kondensacyjnych awaria...
Witam Mam taki problem zauważyłem pocące się przewody paliwowe na zaworku który jest na filtrze paliwa (myślę że to zaworek jak nie to poprawcie mnie) i myślę że to powrót. Rozpiąłem układ od strony baku niebieski wężyk i próbowałem dmuchnąć nie szło, czy jest możliwe żeby coś na powrocie było zatkane, czy jest coś po drodze, za co się zabrać. Dodam...
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
Hej posiadam sprintera 313cdi 2,2 cm3 Kierowca jechał sobie do sklepu z Kasią wyszedł przyszedł z powrotem ze sklepu odpalił jechał dalej i za 500 m silnik zgasł potem sprawa znowu odpalić odpalił przyjechał kawałek i znowu zgasł, już nie można było odpalić silnika okazało się że zsunął się jeden z wężyków z filtra paliwa więc nasuneliśmy wężyk spowrotem...
najpierw odkręć wężyk od pompy wtryskowej i zobacz czy leci ropa z filtra paliwa, jak nie leci to dmuchnij w zbiornik (odkręć korek i dmuchaj) jak zacznie lecieć to przestań dmuchać, ma już sama z siebie lecieć (jak nie leci to rozebrać wyczyścić lub wymienić wkład filtra i szczelnie znów złożyć, jak ropa leci to załóż wężyk do pompy, zakręć porządnie...
A no faktycznie. Głupi pomysł z tym zaślepieniem odpływu. Po weekendzie odbieram z Aso fabryczny regulator wymienie go i mam nadzieję że będzie ok. Jak klapa to jedyne co zostanie to praca wtryskiwaczy. Dodano po 3 update Byłem rano w aucie więc tak. Auto podobnie jak ostatnio po nocnym postoju odpaliło na przekręcenie kluczyka. Chodziło około 5 sekund...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Zrobiłem kolejny test: Przelewy podłączyłem przeźroczystym wężykiem do zasilania pompy i... nie wiem jak to powinno wyglądać - czy pompa powinna mocno ciągnąć z przelewów paliwo ?? U mnie wygląda to tak, że co jakiś czas pompa bardzo powoli wyciąga bąbelek powietrza z przelewów i te bąbelki sumują się później w jeden duży i tak po jakimś czasie w połowie...
Witam. Posiadam Volvo v40 z silnikiem renault 1.9 TDI 90KM i nieszczęsna pompą lucasa. Nieszczęsna ponieważ mechanicy w mojej okolicy boją się jej i nie chcą nawet słyszeć o niej. Dlatego postanowiłem sam zająć się problemem. Auto po dłuższym postoju zapowietrza się. Sprawdziłem smok w baku, układ od baku do filtra , oraz wężyki przelewów. Po kilku...
Witam, w pilarce partner 351 był zbutwiały przewód paliwa w zbiorniczku i złamał się w połowie.Zdjąlem gaźnik, przewod widoczny był jak wychodzi z zbiornika. Bez namysłu wyciągnąłem stary weżyk, otworek jest tak ciasny że mam problem włożyć nowy przewód z powrotem. Jak mam to zrobić ? W środku zbiornika nie powinno być zabezpieczeni (oring) na wezyku...
Masz takie opcje. -Zapchany kranik (gdy wykręcisz kranik z baku tam też jest sitko!), -zapchany filtr paliwa na wężyku, Te dwie opcje łatwo sprawdzić - wystarczy zdjąć wężyk z gaźnika, odkręcić kranik i jeśli paliwo poleci w miarę równym strumykiem to jest co najmniej wystarczająco ok ;) I teraz mój faworyt czyli zacięty zawór iglicowy, doraźnie możesz...
Witam, potrzebuje kupić oryginalną pompkę paliwa do kombajnu Massey Ferguson 520 6cyl. Mam dwa zamienniki i u każdej jest jeden i ten sam problem, pompka nie jest w stanie zaciągnąć paliwa z baku. Sprawdzałem je ręcznie, na przeźroczystym wężyku paliwo z butelki i wygląda na to że to co zaciągnie cofa się z powrotem i wracam do martwego punktu. Tak...
Filtr paliwa jest na którym wężyku? Może po prostu urwał ci się kawałek wężyka z filtrem. Jak rozbierałeś ten gaźnik bez zdejmowania wężyków?
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej. Też zmieniałem filtr paliwa, zaworek.... Nawet wypiąłem wężyki z zaworka i puściłem powrót bezpośrednio...
Witam, Jak zdemontować trójniki z wtryskiwaczy, te od wężyka powrotu paliwa ? Nigdy tego nie ruszałem a nie chcę czegoś połamać.... nie widzę żadnych zatrzasków czy zawleczek, poprostu ciągnąć w góre ? Pozdrawiam
Partner 351XT Primer jest zawsze na powrocie, zawsze "wysysa" paliwo z gaźnika.
To może trzeba zrobić lepszą izolację cieplną, a na szrocie nie mają takich? To jest ciśnieniowy od pompy czy przelew, ten niebieski wygląda jak pneumatyczny powietrzny festo widziałem taki w Fiacie Palio. To wężyk ciśnieniowy idący z pompy do listwy wtryskowej przy listwie ori przewód wciskany na metalowy kruciec a z drugiej strony łączony na szybko...
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Ok, a jakieś inne propozycje? co może być przyczyną? Dodano po 20 W obu wężykach jest paliwo jak się zaciągnąłem, ale to jest wyjście i powrót.. po włączeniu zapłonu paliwo z pompy nie leci, czyli nie pobiera go z baku? w baku paliwo jest pomiędzy dwoma czerwonymi kreskami ( w połowie rezerwy) to może być powód? dolałem 2l paliwa i nic. Dolać więcej?
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Witam, autko to oczywiście Laguna II ph I, silnik 1.9 dCi 120KM z 2002 roku, problemem nie jest na pewno filtr paliwowy, bo jak napisałem wyżej, podłączając przewód paliwowy zaraz za "gruszką"(przed filtrem paliwa) laguna zaciągała paliwo i odpalała. Na innych forach przeczytałem, że w tej wersji laguny nie ma pompy paliwa w baku. Niemniej jednak rozłożyłem...
Witam. Tak problem został rozwiązany. Dzięki chyba mojejmu uparci, uparłem się żeby podpiąć zwykły manometr do wężyka za filtrem. Mechanik nie chciał bo przecież komputer pokazuje że jest ok;/. Okazało się że jak manometr był w kręcony tam gdzie czujnik na filtrze (nie pamietam już ale chyba to powrót )strasznie falowalo ciśnienie jak dodawałem gazu...
Mam przeciek na jednaj z rurek przelewowych i na rurce za zaworkiem zwrotnym pompy .Czy można zastąpić przelewy wężykami tak jak jest to w autach.
P2291. Ten błąd był przed naprawa wtryskiwaczy. Dwa lały i dlatego nie wytwarzalo ciśnienia, po naprawie błąd zniknął, cały czas mam odpiete wtyczki od wtryskow bo w serwisie gdzie naprawiłem wtryskiwacze kazali porządnie odpowietrzyc bo inaczej się zablokuja. Gdy dam powrót i zasilanie do banki, odkręce jeden wtryskiwacz. I zacznę kręcić to paliwo...
Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik Może być niesłyszalna a to chociażby z względu na to, że w baku może być jedynie sam pływak a pompką paliwa jest pompa wtryskowa co było często stosowane w pojazdach starszych. Nie wiem czy w tym silniku jest pompka paliwowa...
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy sprawdzone. Wtryski na pewno ok. Silnik nie posiada...
Winą jest powrót z wtryskiwaczy. Wymień wężyki, Jak chcesz to możesz również przenieść przelewy na powrót do filtra.
Witam szanowne grono. :) Panowie i panie, mam problem . Citroen nie pali , ale od poczatku. Pacjent citroen c2 1.4 hdi 2004 r Samochód byl w ciągłym ruchu lecz w czasie urlopu siostra zostawiła go na 3 dni bez odpalania. Po tym czasie wsiadla i przkreciała kluczyk samochód krecil lecz nie odpala. Zapewnie na dniach trawi do mechanika lecz chcial bym...
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
Mianowicie mam problem z 406 pali tylko jak zatkam powrotny wężyk paliwa i ma ciśnienie ok 3,5bar. Jak powrót jest drożny to nie ma ciśnieniai nie pali.
Witam. Akurat nie miałem przyjemności rozbierać na drobne gaźnika (kosy) ale to nie tak jak myślisz. Ten drugi wężyk, to jest nadmiar paliwa, którego gaźnik nie potrzebuje (w danej chwili) i stąd powrót.A do silnika idzie trochę w postaci "mgiełki",pod warunkiem że dysza nie jest zatkana.
"powrót" czyli wężyk zwracający nadwyżkę paliwa do baku. Inaczej odpływ(??)
Witam mam problem od 2 miesięcy jestem użytkownikiem Hyundaia Accenta z 2000r 1.3 lpg elpigaz i nagle pojawił się problem. Mianowicie z baku doszedł mnie dziwny odgłos takie jakby lekkie zgniecenie plastikowej butelki. Pierwsze co pomyślałem że to przez to że lpg mam i przełączyłem na benzynę bo myślałem że za dużo oparów jest i silnik ich nie zabrał...
na powrocie jest zamocowany regulator i z niego do podciśnienia dostało się paliwo bo zdziwiło mnie paliwo w wężyku podciśnienia to wymiana regulatora powinna to wyjasnić
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
W 1992 roku w Transicie podczas jazdy wytrąciła się parafina w paliwie. Wróciłem do domu 50 km na bańce 5 l z ropą w kabinie- wężyk na zasilenie pompy i drugi na powrót do bańki. Teraz to tylko wstawić wóz do ciepłego pomieszczenia- to już nie to żelazo co ongiś...
Jeżeli pompa wytworzy tylko 3 bary to co dalej? Sprawna pompa bez problemu daje ponad 5bar, żeby się o tym przekonać wystarczy zacisnąć szczypcami wąż powrotu paliwa i obserwować manometr. Co do wzrostu ciśnienia w doładowanym silniku, to masz rację, regulator jest połączony z kolektorem ssącym wężykiem, ciśnienie w nim panujące oddziałuje na membranę...
Witam. Chwilę podziała i gaśnie. A po tej chwili świeca sucha czy zalana? Pytanie czy gaźnik pompuje paliwo swoim podciśnieniem. Może ona pracuje tylko na tym co ma w gaźniku i koniec? Nie znam tej pilarki - nie pomylone wężyki powrotu? Szczelny odcinek połączenia "dół silnika- gaźnik" to to odpowiada za pompowanie podczas pracy Inny wątek - kolega...
Zagadka wyjaśniona. Okazało sie że nadpękniety yl jeden z wężyków powrotu z wtryskiwaczy. Kiedy przy zdjętej pokrywie silnika odpaliłem go z linki, okazało sie że tryska z niego jak z fontanny. Na razie skróciłem węzyk o nieszczelna część i działa. Postawiłem samochód na 3 godziny i zapalił z dotkniecia (mimo zdechłego akumulatora). W tygodniu kupię...
Zasilanie-czarny Powrót-niebieski.Zacznij od wymiany wężyków przelewowych na wtryskiwaczach.Pytanie czy przy otwieraniu korka od zbiornika syczy?
Witam. Dzisiejszego popołudnia moje Audi a4 z 1995 r niemile mnie zaskoczyło. Przekręcam kluczyk a tu nic. Kreci kreci i nie pali. Mimo tego ze 2 godzinki wcześniej jeszcze śmigał. ;) Szybki przegląd elektryki: bezpiecznik nr 28- ok, sygnał ze stacyjki-ok, przekaźnik również działał bez zarzutu. Napięcie na grubych przewodach przy pompce po przekręceniu...
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Pompa pompuje ochoczo - zdjąłem wężyk i lałem do kanistra - leci obficie. Tak to co najwyżej na powrocie z listwy możesz sprawdzić czy leci "obficie".
Witaj . Zrezygnuj z tego kompensatora i po sprawie , to ustrojstwo stosuje się w przypadku długiego przewodu tłoczącego np,w ciężarówkach bo tam wężyk idzie po całej ramie i z powrotem do kabiny .
Nie ma takiej opcji, to nie jest potwierdzenie a nie wydajna instalacja gazowa np spadek ciśnienia gazu przez co wykrywa brak paliwa i do następnego odpalenia auta nie przełączy się na PB. Napraw / popraw lub wyreguluj instalację. Myśle, że magic skończył się czarować i tyle. Listwę zawsze można spróbować przerobić na 2 zasilania choć zabawy będzie....
Witam ,,nabyłem pontiaca trans sport i zobaczyłem że wężyk powrotu paliwa jest skręcony i pęknięty ,ktoś go z kręcił wraz ze śrubą i pękł , nie wiem jak go wymienić bo metalowy wężyk łączy się dalej z plastikowym nie wiem jak do tego mam się zabrać ,z góry dziękuję za podpowiedz
Sprawdzę parametry kablem. Tak z grubsza to błędów nie ma żadnych. Wydaje mi się że problemem z rozruchem jest to powietrze. Gdy Auto sie uda uruchomić to nieźle wali powietrzem na powrocie, tak z 1/3 przekroju wężyka to powietrze, 2/3 to paliwo. Skoro do samej tandempompki jest czysto, bez powietrza, pompa też podmieniona z drugiego auta to powietrze...
ale temp. aż tak nie wpływa na spalanie! może masz pęknięty wężyk tzw. powrotu! i paliwo zamiast wracac do baku jeci na glebe!
Kurcze, Megawe, Twój pomysł zdecydowanie ma sens. Najpierw zbiła mnie z tropu listwa wtryskowa. W mojej niema zaworu i wężyka powrotnego tylko czujnik. Ale dzisiaj popatrzyłem, że pompa ma dwa podłączenia; zasilanie z pompy niskiego ciśnienia i powrót. Rozpiąłem wężyk na powrocie i w 1,5 sekundy nawaliło mi tamtędy litrowy słoik paliwa. Czy w takim...
Witam.Potrzebuję podpowiedzi jakie powinno być ciśnienie oleju szyny rail aby sterownik puścił napięcia na wtryski.U mnie jest 1.5 Mpa przy rozruchu.Nie wiem czy nie za mało.Generalnie auto nie odpala.Brak błędów.Na plaku łapie.Instalacja silnika sprawdzona.A może ktoś od razu podpowie jak z ciśnieniem paliwa.Po zdjęciu wężyka z powrotu (z tyłu głowicy)lekko...
Pewnie machnął się o 10 :) Sprawdzić należy, czy wężyki zasilania, powrotu i przelewowe nie są sparciałe, czy ogólnie nie widać wycieków paliwa.
Jest prostszy sposób - zatkać wlew paliwa korkiem do dymionu z osazonym wentylem i napompować ciśnienie pompką do materaca/pontonu - proste, skuteczne i niedrogie :) pompa potrafi się zapowietrzyć przez te wężyki zwrotne przy wtryskiwaczach a one lubią popękać lub się przetrzeć o osłonę silnika. Może i dobry sposób tylko że zapomniałeś dodać że powrót...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Rurki na wtryskach były luzowane i paliwo przez nie leci i dalej nic, tylko jest dziwna sytuacja, mianowicie po ściągnięciu wężyka z powrotu z wtrysku nie leje się paliwo a chyba raczej powinno. Myślałem, że może coś wtrysk sterujący ma coś z tym wspólnego? Dodano po 11 Jesteśmy na takim etapie że ojciec zamienił dwie wtyczki, tą co idzie do zaworku...