Jak będziesz chciał to samą nagrzewnicę a jak chcesz cały układ dolać octu to musisz upuścić tyle płynu ile wlejesz octu maksymalnie do 1 litra i wtedy musisz po około 200 km na rozgrzanym wypuścić cały płyn jak pisałem wyżej ale spróbój może samą nagrzewnicę .Zanim to zrobisz dokręć ten króciec nie ma prawa nigdzie cieknąć bo wtedy jest słabszy obieg...
Tam gdzie idzie dolny wąż chłodnicy przy silniku.
Audi S3 2015r 2.0tfsi automat nie grzeje w środku. Silnik ciepło zimno przełącza Błędów brak Woreczek że silikonem ze zbiorniczka wyciągnięty Co zauważyłem to że wąż od chłodnicy u góry jest ciepły na dole zimny
Posiadam Opel zafira b mk2 benzyna 1.6. Wymieniałem wąż z chłodnicy bo przeciekał, ze starości zamówiłem wąż pod model samochodu ale nie wiem, dla czego wąż nie pasował. To był ten wąż, z tròjnikiem jeden koniec do zbiorniczka następny do silnika ta część okazała husię zadługa i ostatnia od spadu do chłodnicy okazała się nie dość, za za długa to jeszcze...
Jeśli dobrze wymigałeś, to masz takie błędy: P1402 Układ czujnika położenia zaworu EGR P0403 Usterka obwodu recyrkulacji spalin P0180 Usterka obwodu czujnika temperatury paliwa A P0110 Awaria obwodu temperatury powietrza dolotowego Czyli EGR do przeglądu i prawdopodobnie usterka elektryczna. Samodzielnie - możesz sprawdzić wszystkie bezpieczniki i zasilanie...
9 mm może się nie wcisnąć, ale 10 mm będzie ok. Zależy od węża, jak silikonowy, miękki to i mniejszy wejdzie.
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_...
zdjąć wąż z chłodnicy u dołu, i z pompy wodnej aby spóścić wodę z bloku a bezpieczniki masz tu. pozdrawiam.
górny wąż może być ciepły ale dolny wąż od chłodnicy musi być zimny jeśli termostat się jeszcze nie otworzył
a jak ten wąż jest dziurawy to może to być przyczyną wzrostu temperatury ? Dodano po 11 same powietrze nie może lecieć trochę cieczy ? Dodano po 5 ten wąż od pompy do chłodnicy też twardy jest. A ten termostat w jakiej temperaturze się otwiera ?
Połącz wąż zasilania chłodnicy spalin z wyjściem. I zobacz. W ten sposób wyeliminujesz jeden układ.
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
Ja bym raczej stawiał na termostat,sprawdzałeś górny wąż od chłodnicy?
W poniedziałek wymienię termostat.Stan płynu ok.Ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym niema.Dziś kumpel podjechał z komputerem i brak jakichkolwiek błędów.Temperatura z wskaznika na zegarze w samochodzie zgadzała się temperaturą odczytu z komputera.Dmuchawa się załącza przy 94 stopniach(odczyt z komputera).Jak macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
kolego escort nieposiada korka do spuszczania płynu chłodniczego musisz zdjąć wąż od chłodnicy położony w najniższym punkcie.
Zakupiłem nowy korek.
https://www.opel-e-sklep.pl/waz-wylot-ch...
Ściągnij wąż z dolnego króćca chłodnicy.
Skoro wąż wejściowy do chłodnicy jest gorący, wyjściowy jest zimny, to znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadanie. Jeśli samochód trzyma zadaną temperaturę, to szukasz dziury w całym. Przy obecnych temperaturach masz bardzo małe szanse na gorące oba węże chłodnicy. Chyba, że będziesz bardzo długo stał w miejscu z odpalonym silniku. Ale wtedy start wentylatora...
Może masz zapowietrzony układ. Lub pompa wody ma za małą wydajność. Dolej płynu na maksa i na włączonym rozgrzanym silniku ściskaj i puszczaj wąż przy chłodnicy
Termostat, ten silnik nie należny do nowoczesnych, jak masz chieci i zapal oraz trochę dobrej wiedzy sam to zrobisz :)
Jakie,to auto,jak passat to popraw zimne luty w liczniku.
Olej w starszym automacie (takim z bagnetem) możesz wymienić na dwa sposoby: statycznie (spuszczasz stary olej, wymieniasz filtr jeżeli masz do na zewnątrz, wlewasz nowy i sprawdzasz poziom) lub dynamicznie (wylewasz stary poprzez na przykład wąż chłodnicy oleju wlewając jednocześnie nowy). Ja stosuje pierwszą metodę od wielu lat, w trzecim już samochodzie....
Odepnij dolny wąż z chłodnicy podłóż miskę pod auto aby wszystko ściekło do niej. Jak zleci wykręć termostat wkręć nowwy. Podłącz wąż z powrotem, zalej płynem z miski. Jak dobrze trafisz z węża do miski to max szklankę płynu zmarnujesz.
Najprędzej masz układ niedrożny
Możesz koledze wierzyć na słowo, bo jak było by inaczej, to do Poznania byś nie dojechał.
całkiem możliwe bo ojciec chyba podmienił sobie korki z mojego golfa do swojego t4
Zauważyłem już problem , górny wąż chłodnicy jest nagrzany ale dolny wąż zimny.
Przyczyną okazała się blachą, wymieniłem zużyty wąż chłodnicy i problem znikł. Dzięki za odpowiedzi.
to, że pompa nie chodzi, widać przy diagnostyce. Czy dochodzi do niej napięcie? górny wąż chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. Czy to może być przyczyną powietrza w układzie Tak!
Sprawnego diesla w okresie zimowym z włączonym ogrzewaniem, ciężko zagrzać tak aby chłodnica była gorąca...
Popsuty, do wymiany.
Witam, wymieniłem termostat i mechanik musiał rozgrzać auto do 115st i potem dopiero otwarł się termostat. Pobrałem na telefon program Piston i sprawdzałem temperature , na liczniku było 90 st a na aplikacji pokazało 110st i wtedy dopiero otworzył się termostat, wentylator zacina się. Czy to program kłamie czy jednak wentylator? dziś przejechałem 20km...
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
Tam gdzie wchodzi dolny wąż chłodnicy,na dole kolo pompy wspomagania. Dwie śrubki szóstki na klucz 10.
Sprawdź poprawność działania pompy wody, jeśli przewód z silnika do chłodnicy robi się gorący to znaczy że termostat się otwiera, ale pompa nie wymusza obiegu...
Jedź na zakupy i pokazuj zdjęcie.
Witam. Termostat wymieniony. Wentylator załącza się sporadycznie, szczególnie po manewrach na biegu jałowym. Dolny wąż chłodnicy częściej i szybciej jest gorący, więc wymiana termostatu pomogła. Wracając do wentylatora, możliwe, że ktoś chciał zmniejszyć temperaturę silnika, gdyż termostat otwiera się przy 105°C, a wentylator załącza powyżej 100°C na...
Miało być "w" a nie "a" - w skrzyni. Mi to wygląd na zdjęcie skrzyni biegów i czujnik w niej który jest od strony chłodnicy, dalej widać chyba pompę wspomagania układu kierowniczego a nad czujnikiem jest rozrusznik. po prawej wąż od chłodnicy. Czujnik znajdziesz w obudowie termostatu. Przykręcona jest do głowicy od strony skrzyni biegów. Poszukaj w...
Wąż idący do chłodnicy czy z chłodnicy?
znajduje się pod aparatem zapłonowym pod króćcem wyjścia na dolny wąż chłodnicy
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
Górny wąż chłodnicy po lewej stronie, trochę płynu poleci ale nie trzeba spuszczać, pamiętam, że idxie ciężko bo miejsca na styk ale wyłażą górą
Znajomy ma Tico i spalanie jesien/zima w miescie krótkie odcinki do 8.5L Niestety ale większość myśli że jak silnik 800cm3 to będzie mało palić. Za to w lecie na trasie Tico potrafi zejść do 4-5L. 4bieg przy 40 to troche przesada ale w Tico przy 50 już można od biedy go wrzucić. Teromostat w Tico masz po prawej stronie na górze jak idzie wąż od chłodnicy....
Temperatura -6 utrzymywała się na szczęście tylko chwilowo i woda w bloku nie zdążyła całkowicie zamarznąć by zwiększając swoją objętość rozsadzić blok itd. Do tego potrzeba trochę więcej czasu, w pierwszej kolejności zamarza gumowy wąż przy chłodnicy, chłodnica, a dopiero potem blok. Tak jak kolega wspomniał sprawdź ubytki i wycieki wody podczas pracy,...
Immo kontrolka miga ??
Witam!!! A jak spuścić wode w tym silniku jeżeli nie przez pompe?? Dolny wąż od chłodnicy jest niżej niż pompa, parę kropel wyleci po odkręceniu pompy, tego nie unikniemy. Bez potrzebnych Ci motów do zabezpieczenia rozrządu oraz kół Widziałeś ten rozrząd? Wiesz w jaki sposób pompa jest tam napędzana? Nie wiesz? Nie wypowiadaj się. Ściągacz i do dzieła.
Dziś wymieniłem chłodniczkę oleju. Jak się okazało kanał wodny był całkowicie zablokowany. Wymieniłem, zalałem nowym płynem i odpaliłem pojazd. Temperatura węży i nagrzewnicy rosła identycznie jak temp silnika. Gdy temp już dobrze wzrosła to nagle znowu zaczęło lecieć zimne powietrze z kratek. Mam takie wrażenie że otworzył się termostat i znowu zaciągnęło...
Termostat powinien znajdować się przy głowicy, w miejscu z kórego wychodzi górny wąż do chłodnicy. Dodano po 3 Nie napisałeś co się z nim dzieje. Jeśli się przycina spróbuj zagotować go w oleju (może być zużyty silnikowy) to często pomaga w (70%) przypadkach gdy się zacina. Czasem taka operacja pozwoli na zaoszczędzeniu tzn nie trzeba kupywać nowego.
Ale dolby wąż jest zimny a górny gorący chłodnica jest też zimna
Witam. Zapowietrzony układ - tak robi. Dodatkowo popatrz w tym momencie na dolny wąż od chłodnicy - na pewno robi się płaski. Pozdrawiam.
temperatura 90 st. jest jak najbardziej prawidłowa. Co do tych 70 stopni - sprawdź czy termostat się zamyka. Sprawdź czy przy częsciowo nagrzanym silniku wąż wylotowy z chłodnicy nie jest ciepły - powinien być zimny. Dopiero przy temepraturze właściwej dla rozpoczęcia otwierania termostatu (ok. 80 stopni) wąż powinien stawać się ciepły (gorący). pozdrawia,.
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
gdy mam temperaturę płynu 50 stopni (sprawdzone komputerem), dolny wąż od chłodnicy robi się dość mocno ciepły, termostat znajduje się na końcu górnego węża. Sam sobie napisałeś odpowiedź. Idąc z "prądem" obiegu płynu to termostat jest na początku górnego węża, on się otwiera jeśli potrzeba i gorący płyn idzie górą do chłodnicy, tu się ochładza i dolnym...
Przecież 90 jest ok, nawet 100 będzie ok
Witam, mam problem z VW Passat B6 2.0 tdi BMA z DSG. Latem auto złapało dwa razy temperaturę ponad 110°, dopiero teraz znalazłem czas żeby wziąść się za nie. Wymieniłem termostat (ktoś założył od benzyny), wymieniłem cieknącą chłodnicę, wentylatory startowały przy 70° - wymiana czujnika załatwiła problem. Z kratek nawiewu lód, rurki od nagrzewnicy zimne,...
Witam mam problem z podłączeniem węża do chłodnicy https://obrazki.elektroda.pl/6037954500_...
masz tu troche danych katalogowych ----> Układ chłodzenia Ciśnienie(bar)1.3 - 1.5 Termostat otwiera się przy(°C)85 Wentylator działa przy(°C) Etap 1 / wentylator 1(°C)92 - 97 Etap 2 / wentylator 2(°C)99 - 105 może to nie problem ?
Jak nie odkręcić to robi się ciśnienie w układzie dużo wyższe niż normalnie bo wąż chłodnicy jest ciężko nagiąć.
Kupiłeś zły czujnik temperatury. Dla pewnosci sprawdź gdy się samochód zagrzeje czy dolny wąż chłodnicy jest ciepły.
Jeśli był by uszkodzony termostat to dolny wąż chłodnicy powinien być ciepły??
Ja tam proponuję tak: Nagrzać silnik, otworzyć zawór nagrzewnicy, ostrożnie poluzować opaskę na dolnym krućcu chłodnicy (podstawić jakąś miskę) i wysunąć (zdjąć) wąz, odkręcić kork ze zbiornika wyrównawczego żeby płyn zleciał. Wąż idący do chłodnicy odegnij w dół żeby spałynęła max. ilość "płynu". W układzie może zostać niewielka ilość "płynu" w pompie...
Uszkodzony wąż do chłodnicy
Witam potrzebuje podpowiedzi przymierzam się do wymiany płynu chodzącego i płukanie całego układu bo zbiorniczku jest taki syf,nie wiem czy jest korek spustowy w moim peugeot 807 2.2 bęzyna Wymiana płynu chłodzącego oraz płukanie układu w Peugeot 807 2.2 benzyna to ważne czynności serwisowe, które pomogą utrzymać silnik w dobrym stanie. Oto szczegółowy...
Dzień dobry. Mam podobny problem co kolega, wąż chłodnicy na dole zimny, sprawdzam temperaturę płynu u góry wynosi 72 C, zamykam szczelnie korek który jest nowy temperatura na wskazniku wzrasta niby na zielonym, odkrecam korek słychać jak ciśnienie spada i po chwili wąż na dole robi się ciepły silnik się schladza. Silnik przejechał 20 mtg kapitalny...
Witajcie! Tak uprzedzę wasze pytanie szukałem już na forum ale bez rezultatów. Jestem posiadaczem Citroena C4 Grand Picasso 2009 z silnikiem 1.6 VTi + LPG. Pojawił się pewien problem, auto nie grzeje na wolnych obrotach a na wysokich tylko delikatnie. Dodam że według komputera temp. 105 st. Wąż chłodnicy górny gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Wąż...
Sprawdź wąż powrotny chłodnicy, jak się grzeje cały czas to termostat. Klima nie powinna tak zbijać temperatury silnika nawet przy ustawieniu klima + full ogrzewanie kabiny. Co do podbijania obrotów - na pewno powinien podbijać jak kompresor pracuje. Natomiast dziwne jest to, że jak włączasz bez ogrzewania (przy ustawieniu 18 stopni przy obecnej pogodzie...
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
w oplu wymieniałem kiedyś temostat który znajdował się pod rozrządem który trzeba było zdemontować na końcu króćca do którego podłączony jest wąż chłodnicy
Uzupełniasz płyn na zimnym można sciskać wąż chłodnicy , na goracym zawsze płyn ci pójdzie w górę. I w wyrównawczym uzupełnij płyn . Korkiem potem podsysa sobie braki.
Przy prawidłowej pracy termostatu na liczniku orientacyjnie 90 stopni. Masz mieć górny wąż gorący, chłodnica jeśli ja dotkniesz ma parzyć, dolny wąż również gorący wtedy wiesz że masz wstępnie jakiś obieg Włącznik termiczny masz na chłodnicy przy złym obiegu cieczy lub niedostatecznym nie nagrzeje go i wentylator się nie włączy i temperaturka rośnie
Najlepiej odłączyć dolny wąż chłodnicy.
Ciepła woda ma to do siebie że płynie ku górze. Wiec obieg jest tak zrobiony ze woda ciepła z silnika przez termostat płynie do górnej części chłodnicy, w chłodnicy oddaje ciepło, opada na dół chłodnicy i dolnym wężem wraca do silnika, takie kierunek wymusza dodatkowo pompa wody. Najpierw nagrzewa się silnik i jeśli termostat się otworzy górny wąż i...
Raczej termostat Dolny wąż chłodnicy zimny czy ciepły?
Moj samochód to focus 1.6 16V 99. Po wymianie pompy nalałem płynu bez odpowietrzania. Wybiło trochę płynu po krótkiej jeździe około 3km. Spuściłem go nalałem jeszcze raz zgodnie z instrukcja. Ale mam wrażenie ze mało go tam weszło. Chociaż dużo więcej niż na początku bez odpowietrzenia. Teraz efekt jest taki że po odcinku 7km wąż do chłodnicy od strony...
Ech jakim sprężonym powietrzem ? Czy kolega oszalał :-) Płyn w każdym samochodzie jak fizyka nakazuje, spuszcza się w najniższym punkcie. Więc wąż z termostatu, i chłodnicy wystarczy w zupełności. w niektórych silnikach trzeba nawet zdemontować termostat. Trzeba pamiętać żeby otworzyć zawór nagrzewnicy.
Odcinek rurki z wspawaną nakrętką i w niej czujnik wpięty w dolny wąż chłodnicy też starczy.
Na 99% jest za pompą wspomagania, patrz gdzie prowadzi dolny wąż chłodnicy
sprawdz czy dolny wąż od chłodnicy na "kolanku" nie jest spłaszczony i sprawdz czy na pełnych obrotach i rozgrzanym silniky ten wąż w tym miejscu się "spłaszcza". Pasek naciągnięty?
Ja bym zacisnął wąż od chłodnicy dokładnieni wtedy sprawdził czy będzie trzymał. Bo poderzewam że albo termostat kiepski (nieszczelny) albo obudowa i puszcza niewelką ilość bokiem. Kiedyś nawet miałem dorobiony zawór 1.5 cala z kawalkiem węża i kroccem który wpinało się na wejście lub wyjście chlodnicy i można było ją odciąć dla testu.
Jeśli patrzysz tylko na wskaźnik to powyżej połowy jest od 116 stopni, nie kojarzę żeby wentylator miał biegi, nawet w przedliftach działał bezstopniowo po PWM. Sprawdź czy dolny wąż chłodnicy robi się gorący, jeśli nie, to masz problem z obiegiem, nie wentylatorem. Ale sprawdź to bo to tylko hipotezy. Włączenie sprężarki AC w tym aucie nie odpala wentylatora...
Jeszcze pytanie - wąż chłodnicy oleju to chyba coś innego? bo dużo użytkowników tych aut go wymienia. Sprawdziłem olej i jest ok jego stan. Zajmę się tym niebawem.
Problem najprawdopodobniej rozwiązany. Przyczyną braku ogrzewania z przodu i zimny wąż chłodnicy była dodatkowa pompa wody. Pompa zawieszona po kilku klepnięciach kluczem płaskim zaczęła pracować, wróciło ogrzewanie i dolny wąż z chłodnicy też zaczął dostawać właściwą temp. Pozostaje już tylko rozebrać pompe wyczyścić może wymienić szczotki i powinno...
100% termostat do d.... Prawidłowy ori termostat ma uszczelkę na tym talerzyku/przesłonie co otwiera obieg na chłodnicę - jest całkowicie szczelny Więc gdyby puszczał to wąż zasilania chłodnicy był by podczas jazdy letny. Niech autor poda wskazania z programu diagnostycznego - co widzi ECU w tym momencie.
wymiana płynu - odkręcić dolny wąż chłodnicy i spuścić stary wymiana "broku" - zaślepki - wydłubać śrubokrętem starą, dopasować i wbić nową motor: Andoria 4c90 katalog części http://www.gazautodily.cz/fotky36043/Kat...
Czyli wyrzuca korkiem płyn,rwie wężami itp a czy wtedy dolny wąż chłodnicy też jest gorący?
Termostat masz w obudowie pompy wody. Dostęp od dołu auta. Element nr 12 na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/3271056700_1... Termowłącznik ma 3 przewody - stały plus - czerwony, pierwszy bieg wentylatora - czerwono-biały oraz drugi bieg - czerwono-czarny. Trzeba z mostkować czerwony z czerwono-białym lub czerwono-czarnym. Gdy nie...
Nie, nie dziwne. Łączy się zawsze tylko 2 ;) Skrajny i środkowy to bieg wolny, 2 skrajne to szybki. Jeśli wolny bieg ci działa jak zewrzesz to masz pewnie uszkodzony czujnik w chłodnicy. Zakładam że oba węże od chłodnicy po jeździe maja podobna temperaturę, czyli że termostat sprawny. Jeśli dolny wąż jest zimny to pewnie coś z termostatem się dzieje...
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
Mam problem!!! Niedawno został zmieniony termostat i w związku z tym nie puszcza płynu na duży obieg. Górny wąż od chłodnicy jest gorący, a dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Jakie mogą być przyczyny i jak je rozwiązać?
Trzeba wejśc pod samochód i zdjąc wąż od chłodnicy.
Dolny wąż od chłodnicy ciepły po dogrzaniu silnika? Jest obieg płynu czy termostat lekko się otwiera i nie ma obiegu?
Witam mój tata ma dość spory problem otóż przedostał się olej do układu chłodzenia ciśnienie wzrosło i pękł wąż (przewód) dochodzący do chłodnicy po wymianie i zalaniu płynu nagle przestało działać ogrzewanie nadmuch chodzi lecz tylko zimne powietrze co może być przyczyna?
Termostat jest pod pompą, tam gdzie idzie dolny wąż chłodnicy, jak go wyjmiesz to wyleci wszystko oprócz nagrzewnicy, bo ona stoi pionowo rurkami do góry.
Polecam nakleić od spodu cienki pasek taśmy Power Tape (taka stalowo-szara taśma ze zbrojeniem z siatki) taśma bardzo mocno trzyma się powierzchni, połączenie jest szczelne (można nią doraźnie zakleić wąż od chłodnicy) jest lekka i elastyczna więc nie obciąży ci membrany. Wytnij fragment z tej taśmy tak aby brzegi zachodziły na membranę po 1 cm na boki...
Odpowietrzyłem układ ,ale wentylator się nie włącza.Górny wąż gumowy od chłodnicy jest ciepły, natomiast ten dolny wąż od chłodnicy po pewnym czasie jest gorący.Sprawdzałem to przy odpalonym silniku,w czasie postoju.
Wg. Mnie również wszystek wskazuje na pompe mimo iż samochód się nie przegrzewa gdy stoi na postoju wgl. nie ma dużego obiegu bo węże chłodnicy puste a do nagrzewnicy pompuje ciurkiem dosłownie. Ten górny wąż chłodnicy jest letni co by wskazywało że płyn przechodził ale na jałowym już jest pusty. A może chłodnica zakamieniona ?
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
pęknięty wąż chłodnicy wąż chłodnicy peugeot wąż intercoolera
rozmagnesować magnes jakiś włączyć zapłon formowanie plastiku
DeWalt DCB107 IC1 Code: iW1710-01, OB2263, FAN6755 Compatible PWM Controller Replacement Śruby mocujące sprzęgło hydrokinetyczne – lokalizacja i dostęp Toyota, Linde, Balkancar