49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
Zasilanie masz stałe czy przez włącznik?
Jesteś pewien że bezpieczniki całe? Dokładnie sprawdziłeś? Dla pewności wymień na nowe. W tym modelu nie jest to trudne. Zasilania sprawdzaj żarówką, a nie miernikiem. Na włączniku awaryjnych zasilanie sprawdzone?
Witam, mam problem z kierunkami, brak zasilania na przerywacz i włącznik świateł awaryjnych
Aby zasilać z dwóch źródeł wystarczy zastosować diody jako włączniki napięcia z dwóch linii zasilających , z tym że zasilanie awaryjne ( bateria ) powinno być o kilka (np. 0.2V) mniejsze od zasilania głównego . Powoduje to zasilanie układu z zasilania głównego a dopiero przy braku tego napięcia przejście płynne do zasilania z baterii . Co do tematu...
Jeśli tak: jeden przerywacz elektroniczny (3 pin) masa, zasilanie (sygnał) i wyjście na obwód - to włącznik świateł awaryjnych szwankuje, nie podaje napięcia na 49a gdy ma się łączyć z 15, coś jak w starszych Golfach (właśnie o nich bym poczytał, to jest ten układ).
Sprawdź przerywacz od "migaczy" (powinien być w przełączniku awaryjnych) - wygląda mi to na nieprawidłowy bezpiecznik o kierunków/awaryjnych (za duży) - ciągnie stronę solo ale komp odłącza komplet z powodu jakiejś zworki. Interfejs bardzo by pomógł jeżeli to jest to co obstawiam pzdr r. Naprawiałeś kiedyś Octavie? Co tam sprawdzisz interfejsem? Sprawdzić...
Obwód kierunkowskazów wygląda tak: zasilanie po stacyjce --> przerywacz --> przełącznik kierunkowskazów i ewentualnie włącznik awaryjnych --> kierunkowskazy --> masa. Pierwsze, co sprawdzasz, to czy jest zasilanie przerywacza. Jeśli jest, to demontujesz przerywacz, łączysz zasilanie z wyjściem i przełączasz kierunkowskazy. Mają działać i świecić światłem...
Wymontuj włącznik awaryjnych i sprawdź czy masz zasilanie we wtyku.
Przecież masz pokazane z bezpiecznika S-17 zasilanie do włącznika awaryjnych skąd mostkowane z przewodem do styku 49 przekażnika.P
Automatyczne bezpieczniki , przełączanie na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia - przekierowanie na generator , włączniki czasowe schodowe , włączniki zmierzchowe , włączniki alarmowe , czujniki nacisku na stopień z podświetleniem led , nie bardzo wiem jak pomóc , lista w zasadzie jest wciąż otwarta , i zależy od inwencji i potrzeb , z doświadczenia...
Troche mało napisałeś. Wnioskujeże zmieniałeś licznik z ewersji tzw. Lifting na Elegant Problem z migaczami wystempuje przy awarii/braku włącznika awaryjnych - ponieważ zasilanie migaczy jest wyłaczane na czas właczenia awaryjnych. mogłeś np założyć włacznik od awaryjnych odwrotnie (ciężko ale może sie udać) - dzieją się wtedy dziwne rzeczy. sprawdź...
Nie rozumiem dlaczego idziesz metodą wymiany elementów a nie drogą pomiarów, przecież łatwo sprawdzisz wyłącznik awaryjnych.Na włączniku masz stałe zasilanie / masz go na pewno bo awaryjne są/ i musisz mieć zasilanie po zapłonie więc wyłączając awaryjne sprawdzasz czy napięcie po zapłonie wychodzi z włącznika ,jeżeli jest szukasz dalej jeżeli nie ma...
3in1: przełącznik, ładowarka, włącznik zmierzchowy
Witam. Wykonałem dzisiaj w sterowniku następujące podłącza: do zasilania (30+), zasilania z cewki (15+) i sygnału obrotów oraz stałe wzmocnienie masy sterownika poprowadzone bezpośrednio z akumulatora. W trakcie wstępnej diagnozy wykryłem bardzo ciekawą rzecz: Otóż w czasie pracy silnika na benzynie napięcie na podłączu z zasilania 15+ (z cewki) wynosi...
Włącznik awaryjnych?
Postojowe to całkiem oddzielny obwód choć uruchamiany tą samą wajchą co kierunkowskazy. Działa prawidłowo. Sprawdź włącznik awaryjnych. Na wypiętej wtyczce powinny tam dochodzić dwa zasilania przy przekręconym kluczyku. Stałe do awaryjnych i po zapłonie do zwykłych. Jak masz tylko jedno to szukaj dokładnie w bezpiecznikach, a jak jest też to zasilanie...
Dajesz na każdy silnik włącznik z odczepem na którym jest realizowane podtrzymanie. A na początku układu dajesz wyłącznik awaryjny który odetnie zasilanie.
Moduł E to wersja tzw HIGH Gniazdo A (10-pin): Pin 1 – x Pin 2 – zasilanie pompki spryskiwaczy reflektorów (WY) [czerwono/biały] Pin 3 – Zasilanie prawego reflektora (WE) [czerwony] Pin 4 – Zasilanie lewego reflektora (WE) [czerwony] Pin 5 – Zasilanie silników wycieraczek (WE) [czarno/żółty] Pin 6 – x Pin 7 –...
Włącznik awaryjnych nie podaje zasilania do przerywacza kierunkowskazów ,zabrudzone albo wypalone styki
Włącznik awaryjnych -brak zasilania przerywacza.P
A mam pytanie trochę z innej beczki spotkał może się ktoś z rozpiską numerów używanych w pojazdach, do czego który numer nie chodzi mi tylko o kierunki czy awaryjne ale całość, czujniki ciśnienia, temp, itp. A odnośnie 49 to idzie na włącznik awaryjnych bo to on podaje zasilanie "po stacyjce" lub jak mają działać awaryjne to "przed stacyjką". Tak przynajmniej...
W podobny sposób zasilam miernik na stole. Jak włączę zasilanie stołu (miejsce pracy) to wyłączony miernik (przełącznik na OFF) od razu zaświeca wyświetlacz bo ma podłączone zasilanie z zasilacza 9V. Jak tego napięcia nie ma to miernik daje się uruchomić tylko po wciśnięciu przełącznika w poz. ON. Napięcie z zasilacza mam wpięte w miejsce gdzie przychodzi...
A to nie kwestia tego, że już poprawiłeś w poście to, że chciałeś odcinać przewód ochronny tym włącznikiem? :) Czy coś źle zapamiętałem? Testowałem już 50 A i falownik udźwignął. A akumulatory?
(at)majster129 Pod nazwą przerywacz kryje się włącznik awaryjnych w tym włączniku jest przerywacz czy przekaźnik . Więc jak go wypne i wepne ponownie wszystko działa i znowu zwalnia by zniknąć (at)majster129 Kupiłem w sklepie z febi czy jakoś tak cało 40polskuch dukatów a przy włączonych kierunkach też na zasilaniu manetki ma 6.5 v Kup sobie ten to...
To był rysunek od mazdy 323 1,5. . Mimo wszystko podłącz ten przewód tam gdzie jest zasilanie (+) bezpośrednio od akumulatora, np: pod zegarek na panelu, włącznik świateł awaryjnych i.t.p.
Coś sie odpięło , główne zasilanie po zapłonie. Trzeba ryć z kontrolką w ręce. Moze jakś ukryty włącznik "na złodzieja itp "
Ten o którym pisałem ma dwa osobne niczym nie połączone Tylko wspólną obudową. A nie połączyłem tego przez przekaźnik z powodu braku możliwości załączenia obwodu przy braku zasilania. A właśnie robi to u mnie za rodzaj zasilania awaryjnego.
Zasilanie na module jest, przełącznik kierunkowskazów i włącznik awaryjnych sprawdzone? Przecież zlokalizowanie usterki w poldku to kilka minut pracy.
Rozdziału punktu PENna N i PE dokonaj oczywiście na zasilaniu w głównej skrzynce.Zacisk PE wskazane było by uziemić , ale nie do fundamentu, z tego co wiem nie zaleca się już tego rozwiązania ze względu na prądy błądzące które bardzo korodują zbrojenia w owych fundamentach. Pisz -pomożemy. Bzdury, za takie porady powinno być ostrzeżenie. Autor napisał...
Łukasz...Daily 1 to klasyczna instalacja z typowym przerywaczem.Wyłącznik awaryjnych przełącza zasilanie stałe lub po stacyjce doprowadzając do przerywacza.Wyjście z przerywacza rozdzielane przełącznikiem lub włącznikiem awaryjnych na lewą i prawą stronę.
Syrena się raczej na pewno nie włączy sama, bo pomiędzy nią a akumulatorami byłby włącznik z samopowrotem (Grzybek - ALARM). Pozdrawiam
Możliwe że awaryjne mają osobny obwód zasilania (stały plus). Sprawdź czy nie brakuje ci go we wtyczce włącznika świateł awaryjnych. Przejrzyj dokładnie bezpieczniki
Ten moduł niema możliwości ciągłego świecenia, jedyne wyjście to wymiana modułu, jeśli nie zależy Ci na tej lampie to możesz spróbować zewrzeć na stałe przewody przycisku Test i sprawdzić jak lampa będzie się zachowywać sterowana włącznikiem.
Za to na pewno prąd do przerywacza awaryjnych/kierunkowskazów przechodzi poprzez włącznik świateł awaryjnych; bardzo częstym przypadkiem jest awaria styku przełączającego zasilanie przerywacza ze stałego plusa na plus po stacyjce.
No teraz się rozjaśniło.... Główny podejrzany według mnie to włącznik awaryjnych. Przez jego styki idą zasilania na kierunkowskazy. Bsi sobie daruj
A ja szukałbym bezpiecznika. Zasilanie przerywacza jest inne dla kierunkowskazów a inne dla świateł ostrzegawczych. A to zasilanie faktycznie przechodzi przez włącznik Λ.
jak masz czym i wiesz gdzie, to sprawdź czy do układów scalonych dochodzą napięcia ... może jakiś smd na płytce się połamał i nie dochodzi do rozpoznania włącznika lub zasilania.
Do sprawdzenia włącznik świateł awaryjnych i przekaźnik zespolony / oczywiście zasilania też /
Sprawdziłem dziś instalację i zasilanie wraz z podtrzymaniem są razem podpięte do włącznika świateł awaryjnych a masa jest ucięta i wpięta w jakiś zacisk.
Do całości można by dołożyć jakiś włącznik akustyczny;), fajny bajer a cieszy. Co do awaryjnego zasilania to można wykonać płytkę z przekaźnikami i dołączonymi do nich włącznikami zwierającymi do masy lub Vcc w zależności od projektu.
Witam wszystkich!!! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki dotyczącej świateł awaryjnych w Citroenie Berlingo 2007r. 1.6HDi Usterka polega na samoistnym włączaniu się świateł awaryjnych w moim samochodzie niezależnie czy auto stoi czy jedzie czy zapłon włączony czy nie.Zazwyczaj włączają się na 5-20 sekund i wyłączają się same.Jest nieraz i tak że...
Włącznik awaryjnych z wbudowanym przerywaczem nie ma nic do tego. Przy zamykaniu/otwieraniu sygnał na kierunki idzie z modułu komfortu. Uszkodzony moduł lub brak jednego z plusów na zasilaniu. Zobacz czy masz plusa na wtyczce 15 pinowej, pin 12 - przewód czerwono-żółty, pin 15 - przewód czerwono-czarny i na pinie 3 - przewód żółto-czerwony wtyczki 23...
Oczywiście systemy zadziałały ale, żonka się lekko zdenerwowała. A jak woda wykipi z garnka, to też pewnie się denerwuje? Taki urok budowanie kotłowni w salonie. Jak instalacja jest wykonana zgodnie ze sztuką, to nic się nie stało i nie stanie. A co jak nie będzie prądu? Masz zasilanie awaryjne?
Szukaj innego włącznika awaryjnych. Nie ma sensu tego reanimować - jest to nie opłacalne. Sprawdź tylko czy dochodzi zasilanie do włącznika oraz czy zapala się kierunki jak zewrzesz przewody we wtyczce - w ten sposób wyeliminujesz inne możliwe przyczyny i zostanie tylko możliwa usterka włącznika.
Witam, moim problemem jest brak oświetlenia w lampce podsufitki oraz kabiny ładunkowej w ducato 2,8 2005. czytałem gdzieś że za to odpowiedzialny jest moduł zespolony z włącznikiem swiateł awaryjnych. Będę ogromnie wdzięczny za podesłanie schematu instalacji el. zasilania wew kabiny.
W zasadzie masz rację, hamulec tylko do sytuacji awaryjnych. Normalnie maszyna zatrzymywać się będzie po wyłączeniu zasilania włącznikiem ręcznym lub zamontuję dodatkowy wyłącznik rozłączający zasilanie na stycznik 1s.
Wyciągnij włącznik świateł awaryjnych i sprawdź czy masz napięcie, oraz czy jest dobra masa. "Świergotanie" to słaba masa bądź zasilanie. Kierunkowskazy i awaryjne to dwa osobne obwody, zabezpieczone osobnymi bezpiecznikami.
Wszystkie elementy elektroniczne są w tym włączniku "awaryjnych" - dodatkowo masz przełącznik kierunku jazdy i dwa bezpieczniki na dwóch zasilaniach - jedno stałe drugie po zapłonie
Przekaźnik kierunkowskazów jest we włączniku od awaryjnych. Działa nawiew w kabinie, światła. Z Twojego opisu wygląda to na brak zasilania na styku X.
No tak!!! Kurcze ale dałem plame:| To jest avensis 2002 i przecież kierunkowskazy są sterowane masą ale zasilanie mają po zapłonie. Więc widocznie trzeba się podpiąć pod włącznik awaryjnych bo one działają niezależnie od kluczyka. Dzieki panowie za porady! pozdrawiam
Na 100% masz zwarcie pomiędzy kablami od świateł awaryjnych i zapłony. Może masz kable przetarte, albo coś? Pooglądaj dokładnie kable pod deską rozdzielczą, a najlepiej znajdź kabel od zapłonu i sprawdź miernikiem czy nie ma od niego przejścia na kabel od guzika od świateł awaryjnych, taka moja rada. Nie wiele się znam na elektryce samochodowej ale...
Co jakiś czas przycisk świateł awaryjnych mrugnie jak by miał zwarcie, ale jego też odpiąłem i nadal to samo wszędzie jest zasilanie (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przekazanych przez Ciebie danych wynika, że: 1. W pojeździe (Audi A6 C5) aktywne pozostają podświetlenia przycisków i możliwe jest włączenie grzania foteli, nawet...
Panowie znalazłem w gratach taki przekaźnik z zasilacza awaryjnego do kompa. Czy będzie dobry do załączania zasilania zamiast dużego włącznika krzywkowego?
Witam mój problem polega na tym iż nie mam stałego +12V na włączniku awaryjnych(czerwono-żółty grubszy kabel, ten po zapłonie jest. Wszystkie bezpieczniki są sprawdzone, nie wiem skąd dochodzi zasilanie do tego kabla bo wchodzi w wiązkę, albo gdzie są jakieś łączenia jego abym mógł go zasilić. Mam jeszcze problem z samym przerywaczem(włącznik) po włączeniu...
Za bezpiecznikiem nr 1 są: - światła stop przez włącznik stopu - światła cofania przez włącznik na skrzyni - kontrolki ładowania, ciśnienia, poziomu płynu hamulcowego - wskaźniki paliwa i temperatury - chyba światła awaryjne (wyłącznik bo tu jest jeszcze jeden bezpiecznik - i coś jeszcze. Podejrzane są te elementy które maja podwójne zasilanie (plus...
U mnie kiedy kontrola świeciła i gasła po naciśnięciu hamulca to było wszystko ok ale kiedy gasła na stałe to już był tryb awaryjny . Zatem skoro odzywa się po naciśnięciu na pedał hamulca to nie musisz wymieniać czujnika - jest sprawny . Zasilanie "30" jest to standardowe oznaczenie bezpośredniego plusa z akumulatora (bez stacyjki) i jak pisałem powinien...
sprawdz zasilanie wlacznika od awaryjnych, jasli zasilanie jest to sprawdz wlacznik
Ad. 1. Mniej awaryjne, acz droższe, będzie zasilenia każdego z pasm osobno. Gdyby to: Ad. 2. Z zapasem Ad. 3. Linkę będzie łatwiej podłączyć do kolejnych taśm jeśli podłączane bezpośrednio. Ad. 4. Nie spotkałem, chyba że zasilanie 230 VAC i sterujące wyjścia stycznika na 12V DC Ad. 5. Taśmy ledowe podłączysz i tak przez ZASILACZ a nie sam transformator,...
Znalazłem na tutejszym forum. Czujnik jest na 2 przewody, czyli jeden przewód do niego to zasilanie +12V a drugi idzie do zegara tak? 1 - masa (-), 2 - włącznik awaryjny ciśnienia oleju np. DADM03, 3 - 12V (+), 4 - czujnik ciśnienia DD6-E, 5 - podświetlenie, 6 - kontrolka ciśnienia z dołączonym na stałe +.
Od 2 dni nie działa już nic ... ani kierunki, ani awaryjne. Zero reakcji, jakby przerywacz zasilania nie puszczał. Nie wydobywa się żaden dźwięk przy naciśnięciu przycisku od świateł awaryjnych, ani przy wrzucaniu kierunków. Znalazłem na Allegro włącznik awaryjnych, który wygląda identycznie i zgadzają się parametry auta. Z tego co widzę, to chyba ma...
Daje się ydyp z czterema żyłami na jednej jest cały czas stałe napięcie to jest podłączane do modułu awaryjnego a z przełącznika / włącznika do oprawy normalnie. Przy braku zasilania przetwornica sama się załącza i tak jest poprawnie według przepisów. Ja tak montuje oprawy do których dokładam moduły awaryjne. Moduły awaryjne brilux-a są rożnego rodzaju.
Żarząca się dioda kierunku to normalna sprawa. Nie świadczy to o zwarciu lecz o braku zasilania włącznika (manetki) po stacyjce. Przyczyna, wypięta kostka, spalony bezpiecznik, uszkodzony włącznik awaryjnych. Skoro wypadł ci guzik awaryjnych stawiał bym że pewnie niechcący go uszkodziłeś.
Proszę spróbować wlutować czysty, ale nowy EEprom. Nie twierdzę, że bedzie wszystko w porząku, ale jest (mała) możliwość, że są uszkodzone komórki pamięci w oryginalnym EEpromie. Jeśli sytuacja powtórzy się - to faktycznie do EEpromu są domyślnie przepisywane jakieś bzdury z Flash-a w procesorze. Jest też inna możliwość; kondensatory w przetwornicach...
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
Witam, mam problem, oświetlenie samochodu zależy od jego kaprysu, raz działa raz nie. Mianowicie; Nagle pada oświetlenie deski rozdzielczej a razem z nim całe zasilanie lamp tylnych (tylko światło stop działa), brak kierunkowskazów (również z przodu) w tym awaryjnych. Po wyłączeniu silnika, przekręceniu włącznika świateł w pozycję wyłączany i wyjęciu...
Wykorzystać włączenie zasilania ATX metodą laczenia zielonego z czarnym lepiej przy krótkotrwałej przerwie w użyciu . Przy takim sposobie jest blokowane tylko napięcie na wyjściu zasilacza, i część schematu przedłuża zostawać pod napięciem sieci i prostownika tego napięcia, a to więcej 300V . W takiej sytuacji awaryjne podwyższenie napięcia sieci może...
Tak tylko, że u mnie nie ma tego włącznika świateł awaryjnych. Z przerywacza jak już pisałem wcześniej wychodzą trzy końcówki na trzy kontrolki, jedna to zasilanie przerywacza i piąta wyście na przełącznik. Przełącznik to urządzenie zespolone co włącza : kierunkowskazy lewy i prawy, przełącza światła drogowe i mijania oraz włącza sygnał dźwiękowy. Włącznika...
Witam Więc zrobiliśmy instalację od nowa bo za dużo zamieszania było z tą poprzednią. Okazało się, że połowa kabli pod deską była zbędna. Przyszedł nowy przerywacz kierunkowskazów, alternator z wewnętrznym regulatorem, halogeny LED, dodatkowe przekaźniki. Mam pytanie o obwody, które powinny mieć zasilanie po włączeniu głównego włącznika prądu. Według...
A i teraz sprawdziłem jeszcze 1 rzecz: jak zostawiam włączone światła po wyjęciu kluczyka piszczy- normalna sprawa, ale jak zostawię kierunek włączony to też piszczy- nie wiem czy to w czymś pomoże ale uznałem to za istotne. Normalne bo przy wyjętym kluczyku manetka kierunków działa na postojowe lewa strona/prawa lampka od awaryjek pali (te trzy diody)...
bo nie ma chyba pojedynczych kabli. A jednak są albo dokładniej były bowiem co jest w trzydziestoletnim sprzęcie to trudno zgadnąć. Znów widać, że lepiej używać klawiatury niż narzędzi. yż wszystko było sprawdzane potrójnie a nawet poczwórnie Tzn co i co stwierdzono? Aż prosi się wniosek o braku zasilania na gałęzi instalacji tylko trzeba to ujawnić....
najbardziej to jest zasilane z włącznika awaryjnych
Jeżeli temat aktualny to podłączasz do 2 ,5 przerywacza wyjścia 2 ,3 przełącznika kierunkowskazów 19 , 31 -podłączasz do masy, P- kontrolka awaryjnych drugi koniec podłączasz do masy, do + podłączasz stałe zasilanie przez włącznik i wszystko.P http://obrazki.elektroda.net/100_1202721...
JAk sam nie masz doświadczenia(???) i nie potrafisz zamontowac termostatu od pralki w szereg z zasilaniem podajnika ..to sobie odpuść. To nie jest dobre rozwiązanie. Termostat od pralki nie pozwoli również na rozpalenie pieca, bo dopóki nie będzie temperatury - nie będzie też zasilania podajnika. Trzeba by rozbudować układ przynajmniej o włącznik zwierający...
Kontrolkę z żarówką masz? Sprawdź czy żarówka zaświeci z bezpiecznika awaryjnych (ef15 przy silniku), i z czerwono/białego (RW) przewodu przy włączniku. Pomiędzy tymi punktami, są i łączą je 2 złącza, C102 i C208. C102 może być wtyczką/kostką :| do skrzynki bezpieczników, i warto ją obejrzeć, bo tym jednym pinem "leci" prąd na oba kierunki naraz. Włącznik...
Jeszcze jedno pytanie: czy istnieje sposób na spowolnienie wentylatora? Żeby chodził wolniej niż na 1. biegu. Wydaje mi się, że nie - bo przełączane są jakieś uzwojenia w środku silnika, ale pewności nie mam. Możesz potwierdzić? Silnik masz 4 biegowy, sprawdź które w które biegi masz wpięte. Jeśli się nie da w prosty i niezawodny sposób spowolnić,...
Witam, potrzebuję pomocy, mam problem z MAN F2000 dokładnie kierunkowskazy prawa strona. Wymieniłem płytę z bezpiecznikami z drugiego auta, pilot zmiany kierunkowskazów, włącznik awaryjnych, odpiąłem górną lewą kość pod maską od zasilania tyłu lamp, odpiąłem prawą lampę dalej pali mi bezpiecznik 13, nie wiem gdzie jeszcze szukać, jakieś rady nasuwają...
Witam wszystkich. Mam poniższy problem, muszę podłączyć przekaźnik bistabilny ( legrand 041 67 ) z modułem awaryjnym w oprawie oświetleniowej 2x36W. Wiem że muszę pociągnąć osobny przewód "L" pod moduł z pominięciem przekaźnika, moje pytanie brzmi : czy mogę zastosować ten sam przewód "N" do zasilania modułu co do zasilania lamp. W skrócie Trzy lampy...
Witam, zacząłem rozprowadzanie instalacji elektrycznej i mam mętlik w głowie przy klatce schodowej. Pomysł jest taki, w pierwszym łączniku schodowym mam zasilanie I puściłem sobie od razu komunikację do drugiej schodówki, z drugiego włącznika schodowego wychodzę L na lampki schodowe (LED 12V) . I tu się pojawia problem, bo nie mam jak za cholere zmieścić...
włączniki masz w drzwiach a zauważyłeś że w czasie jazdy mryga ci światło wewneczne centralny może być przerwa w zasilaniu albo siłownik spalony powodem to raczej nie jest ze ci mrygają awaryjne
jak dobrze rozumiem to pod linią zasilającą jest kostka podłączeniowa? ja to robiłem tak, że do lampy podchodziłem przewodem 4x1,5. L1 normalnie przez włącznik się puszcza, N normalnie, PE też(jak potrzeba) a L jest sztywną fazą, jako czwarty przewód z puszki nad włącznikiem. ta sama faza co L1 ale nie idzie na włącznik, bo lampa musi mieć kontrole,...
A obecnie na jakim przerywaczu są kierunkowskazy? Instalacja była złożona na elementach z postu pierwszego tylko bez włącznika awaryjnych - kierunki działały poprawnie. To że przerywacz jest elektroniczny, to nie jest jednoznaczne, że nie ma w nim przekaźnika elektromechanicznego. Rozbierałem i nie ma tam takiego - akurat ten przerywacz jest na dwóch...
Fakt. Dodam tylko, że przerywaczem może być nawet "zwykły" bimetaliczny z traktora, z "malucha" czy Jugosłowiańskiej "Fici" (Zastavy). Wówczas "+" to zasilanie a "L" na czarno-biało-zielony. Opisana powyżej zasada dotyczy wszystkich zewnętrznych przerywaczy w formie kostki-przekaźnika czy kubełka aluminiowego.
Soooory ,że się tak długo nie oddzywałem ,ale pracuje i byłem bardzo zajęty. Od zaporożca ,no nie wiem czy podejdzie. U mnie w samochodzie jest przerywacz mechaniczny, narazie zrobiłem awaryjne tak ,że chodzą tylko przy włączonym zapłonie (dadałem tylko włącznik dwuobwodowy), do zrobienia awaryjnych wystarczyło by zastosować włącznik trzyobwodowy ,ale...
witam Więc tak strony prawa/lewa są na oddzielnym obwodzie i oddzielnym bezpieczniku i mają oddzielne zasilanie na wejście bezpiecznika z wyłącznika zespolonego . Na jednym styku wyjściowym z wyłącznika nie ma napięcia . Spryskiwacz szyby nie działa także z winy wyłącznika . Włącznik awaryjnych też ledwo się trzyma i działa ...także kupuję nowy zestaw...
Też myślałem nad zasilaniem awaryjnym.Myślałem że by było tak że baterie w koszyku na baterie>połączone z>włącznikiem magnetycznym> i do zamka centralnego(silnika) i by to wyglądało tak że przykładam do drzwi magnes do włącznika magnetycznego który by był w środku zamek się tylko otworzy dzięki bateriom.To by było zasilanie i otwieranie awaryjne http://obrazki.elektroda.pl/9997408900_1...
Witam Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i wyłączeniu świateł nie gaśnie podświetlenie licznika i tablicy rejestracyjnej. Było już odłączone od zasilania: ( i oswietlenie nadal działa ) : - włącznik świateł - regulacja przyciemniania światła - klimatronik - radio - włącznik awaryjnych , podgrzewania foteli , włącznik esp , - moduł komfortu - sterownik...
to podpięcie masy bezpośrednio z akumulatora do każdego kierunku, włącznika świateł i awaryjnych, poprowadziłem nową masę do skrzynki bezp. Po co ci masa na wyłączniku awaryjnych? Mas sprawdziłeś, niby. Pomiary pod obciążeniem wykonane? Pomiary napięcia zasilania wykonane? Przełącznik zespolony sprawdzony? Zasilanie na nim pod obciążeniem?
Witam, potrzebuję zasięgnąć wiedzy znawców schematów, gdyż posiadam chiński, tani zdalny włącznik przekaźnikowy 230V. Na załączonym obrazku widać prosty schemat połaczeniowy, jednak ja potrzebuję go zmodyfikować do swoich potrzeb. Oryginalnie, jest do linii, gdzie biegnie żarówka (Black - Blue) ma się załączyć 230V, dochodzącej z drugiej linii układu...
witam przejżalem tę informacje ,ale ( pin nr2) bezpiecznik nr7/30A przekazniki dodatkowe (AR2 I AR4) gdzie tego szukac wszystkie bezpieczniki sa ponumerowane od F1 do F73 spróbuje podesłać zdjęcie Dodano po 8 http://obrazki.elektroda.pl/5866225800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4719381600_1... Podałem za instrukcją...
W tym modelu z tego co widzę na schemacie, masz moduł przerywacza kierunkowskazów i świateł awaryjnych. Przełącznik kierunkowskazów daje jedynie sygnał sterujący do przerywacza. Szkoda że przełącznik nie ma funkcji sygnału reset i fukcji auto-wyłączenia po przejechaniu kilometra... Nie pasuje brak napięcia na przełącznikach - powinno tam być zasilanie...
555 (scalak) możesz zastosować w aplikacji generatora. Wyjścia podłączasz przez rezystor do tranzystorów. Tranzystory sterują np przekaźnikami włączonymi podobnie jak włącznik kierunkowskazów. Po włączeniu zasilania oba przekaźniki bedą włączać się na przemian tak jakbyś ręcznie pstrykał dźwignią
Witam. W temacie nic się nie zmieniło. Po prostu jeżdżę 😐 Zastanawiam jeszcze nad jednym. Co do błędów ABS i ESP. Co jakiś czas prawy kierunkowskaz działa szybciej, żarówka (chodzi o prawy przód) jest ok. Nawiew powietrza potrafi się zresetować i za chwilę startuje od nowa. Czy te wszystkie sprawy (prócz błędów silnika) mogą być powiązane z modułem...
Kierunkowskazy mają kolor czarny z paskiem zielonym (prawe) i czarny z paskiem białym (lewe). Warto, idąc po tych przewodach, odpiąć wszelkie niefabryczne podpięcia - szczególnie do czarno-zielonego; być może poprzedni włąściciel pomylił się. To nie będzie kombinowane gdzieś głęboko pod tapicerką a w miejscach w miarę dostępnych: okolice lamp, rejon...
Witam, Od kilku dni mam problem z kierunkowskazami. Zaczęło się od niedziałania otwierania auta z pilota. Kluczykiem normalnie otwiera i odblokowuje wszystkie drzwi (przełącznik w aucie odblokowuje/blokuje drzwi). Potem pojechałem do miejsca docelowego, tam sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok. Tego samego dnia po kilku godzinach włączyłem silnik...
Nie widzę dokładnie napisów, w innych modelach jest DIM switch który służy do ściemniania za pomocą włącznika dzwonkowego, przytrzmując przycisk, bądź włącz wyłącz impulsowe. Dodano po 9 Twoja lampa jest adresowalna i skoro posiada własne zasilanie to zapewne lampa oświetlenia awaryjnego.
Autoklaw Exacta. Po włączeniu zaświeca sie włącznik ,ale na wyświetlaczu nie mogę uruchomić żadnej funkcji...brak jakiejkolwiek reakcji Bezpieczników sprzętem nie sprawdzałem bo to akcja z wczorajszego póżnego wieczora. Proszę o pomoc rownież w kwestii następnej. Jaka jest mozliwość otwarcia autoklawu. Po skończonej pracy zakończonej ok,w autoklawie...
Witam. Problem dotyczy laptopa Toshiba Satellite Pro S500-1LT. Po podłączeniu zasilacza zaczyna migać pomarańczowa dioda z sekwencją: KKDKDKKK (K-krótkie, D-długie). Laptop nie reaguje na przycisk włącznika. Napięcie zasilające jest prawidłowe 15V, bo ten model ma takie dosyć nietypowe. Sprawdziłem pobieżnie płytę główną, brak zwarć na przetwornicach,...
Problem jest następujący brak świateł STOP, małe napięcie od czujnika przy pedale hamulca. Wiem że było wcześniej spięcie, tzn. kabel plusowy stały (od włącznika świateł pozycyjnych/mijania) który miał iść do zapalniczki dotknął karoserii. Poszły przerywacze, dwa zastąpiłem jednym uniwersalnym na 3 piny tj, 31 (masa), 49 (zasilanie), 49a(sygnał kierunków...
awaryjny włącznik światła awaryjny włącznik zasilać zasilać awaryjny komputer
wiercenie betonie cewka zapłonowy lampa transformator halogenowy zmienne
zawór drenażowy nivona wymiana zakłucacz sygnału
Głośnik karaoke Manta - problem z radiem Migająca dioda w telewizorze JVC 32 cale - przyczyny i rozwiązania