wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
W granicach 30 bar. Ty nie masz czym się martwić ciśnienia w normie
Powodem braku ciśnienia może być uszkodzone naczynie przeponowe. Wypadałoby sprawdzić czy jest właściwe ciśnienie powietrza.
Możesz spać spokojnie. Właściwe ciśnienie w kotle jest podstawą jego poprawnej pracy. Przy zbyt niskim kocioł się w ogóle nie włączy. Po uzupełnieniu wody w instalacji mogą występować szumy w układzie. Szumy będą występować jeżeli do układu wraz z wodą dostanie się powietrze. Kocioł posiada automatyczny odpowietrznik i po pewnym czasie sam się odpowietrzy....
Tam w klimie nie ma czujnika temperatury parownika, temperatury zewnętrznej też nie bierze pod uwagę, odczytuje ją tylko ekran centralny. Sterownik blokuje uruchomienie klimy jak jest jakiś istotny byk w pamięci. Klima nie ma żadnej elektroniki, po wciśnięciu przycisku a/C ECM dostaje prośbę o włączenie klimy i decyduje czy ją włączyć czy nie. Nie było...
Może dokładnie napisz co jest prawdą; w jednym poście piszesz ,że na postoju możesz "gazować" i wszystko ok , w ostatnim ,że z się krztusi. Co tu jest właściwe? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Kody błyskowe próbowałeś? Jak pali na ciepłym i zimnym , bez problemów? Co jeszcze sprawdziłeś obok czujnika obrotów?
Oporności cewek właściwe, ciśnienie gazu bez uwag, napięcie w normie, czynny styk ochronny, faza na L ... Jeżeli wszystko OK oznacza to awarię płyty elektronicznej. Po tylu latach pracy płyty nagminnie się psują. Nowa to 1000zł a używana to loteria.
Sprawdzić: filtr pompy spustowej, wężyk hydrostatu---> dmuchając,będą słyszalne przeskoki membrany przełącznika... takie:pyk-pyk, blokadę drzwiczek. Elektrozawór również należałoby sprawdzić, właściwe ciśnienie wody w sieci wodociągowej. No i poczytać instrukcję obsługi ze zrozumieniem---> wskazanie USTERKI
Czy ta pompa miała kiedykolwiek właściwe ciśnienie i wydajność? Kupina nowa czy używana? Ile lat używana?
najpierw sprawdź czy naczynie trzyma właściwe ciśnienie powietrza. Podobne kwestie komentowałem już na forum niedawno: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Pamiętaj by stosować się do zasady sprawdzania ciśnienia na otwartym zaworze spustowym: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... i ten sam...
Jak się odepnie wtyczkę od zaworu dawki to silnika nie odpalisz chociaż będzie właściwe ciśnienie. Jak do wtyczki podłączysz żarówkę 21W to system zadziała.
Jak turbina dostaje zbyt dużych luzów to puszcza olej do intercolera ale to nie jedyny problem bo drugi problem to taki że jak są jakieś niedomagania turbiny tzn zapieczenie sterowania dziurawe wężyki (80 %) przypadków niesprawny zawór n75 to wtedy turbo nie ciśnie całą parą i to też prosta droga do puszczania oleju , turbo swoich ciśnieniem jak by...
Dziękuję za zdjęcie. Jakie powinno być ciśnienie oleju ? Wg instrukcji właściwe ciśnienie na wysokich obrotach to 4,7 bar
Witam! Nic nie wolno spuszczać! Ciśnienie instalacji ustawisz dopuszczając wody.Naczynie ma przyjmować nadmiar podgrzanej wody i utrzymywać właściwe ciśnienie.
Spróbuj podmienić świecę na inną. Jeśli mimo tego nie uruchomisz silnika, to wlej strzykawką do cylindra ok. 1 cm 3 czystej benzyny i ponów uruchamianie silnika. W przypadku, gdy silnik zaskoczy i chwile popracuje, to będzie oznaczać, iż gaźnik nie podaje paliwa (zabrudzone dysze), może niepoprawnie jest dokręcony do cylindra lub bez uszczelki. Oczywiście...
90% przepona, pozbyć się wody i nabić właściwe ciśnienie.
Problemem jest szczelność układu i WŁAŚCIWE ciśnienie w układzie ale to jest do ustalenia o ile się na tym znasz i masz NARZĘDZIA, min po to by .....USUNĄĆ POWIETRZE z układu bo ono jest tam szkodliwe podobnie jak wilgoć a nie tylko uzupełnienie układu czymś zakupionym w ciemno bo to tak nie działa.
Wtryski jak zrobione jak trzeba, trzymają ciśnienie i rozpylają, właściwe ciśnienie to nie ma co szukać. Daj pompę do sprawdzenia może nadszedł koniec żywota.
Zacząłbym od oleju, czy właściwy, czy ciśnienie trzyma po nagrzaniu.
hej nagle i niespodziewanie skrzynia zaczęła przechodzić w tryb awaryjny, mechanik podłączył komputer i wyświetlił się błąd elektrozaworu ciśnienia ( jak dobrze pamiętam p117), więc wymieniłem te sławne dwa elektrozawory i przy okazji nowy olej. Niestety operacja nic nie pomogła. Pobawiłem się programem diagnostycznym i on pokazuje mi zerowe ciśnienie...
polecił zamknąć zawory łączące piec z instalacją. Ciśnienie przestało spadać, po czym zaczęło rosnąć do momentu wybicia zaworu bezpieczeństwa To trochę nielogiczne. Obecnie pomimo spuszczania wody w celu utrzymania właściwego ciśnienia na piecu, ciśnienie ciągle narasta. Powodem może być niezamknięty zawór do uzupełniania zładu w kotle/instalacji lub...
Jako ciekawostkę podrzucę, że niejedno ASO znając przecież wszystkie procedury i wytyczne dotyczące konkretnego auta które serwisowali, nabijało o pół bara więcej ciśnienia niż wynikało to z wytycznych producenta, żeby klienci nie przyjeżdżali z reklamacją "że im się ikonka tpms zaświeciła" ponieważ rano było zimno i ciśnienie spadło w okolice progu...
Sprawdz, czy jest właściwe ciśnienie powietrza w naczyniu, jeżeli tak, to puścił zawór dopełniania wody lub wymiennik. pozdrawiam
Macie rację, a jak sprawdzić czy pompa daje właściwe ciśnienie? (at)Piotr2608 - To którą część tu wymienić?
Witam! Czy ktoś może podpowiedzieć czy po numerach VIN można dobrać panel właściwy... VIN WAUZZZ4F65N012497 aktualnie jest 4F1820043J...ale jest tyle kosmicznych błędów i nie ma możliwości adaptacji i kodowanie było jakby z AVANTA (przekodować się dał ale nie pomaga ) Panel widzi właściwe ciśnienie z presostatu a wywala błąd odczytu presostatu
Fabrycznie jest pompowane do 1,5 bar - ciśnienie wstępne. Jednakże nie oznacza to, że takie ciśnienie będzie właściwe w danej instalacji. Ciśnienie gazu w naczyniu powinno zostać dostosowane do danej instalacji. Wpływa na to między innymi wysokość wodna instalacji od poziomu naczynia do najwyższego punktu instalacji, zastosowanych urządzeń w danej instalacji...
Reduktor jest sprawny i na właściwe ciśnienie?
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Błąd 108 to brak wody w obiegu CO lub uszkodzony czujnik ciśnienia wody. Ciśnienie w instalacji powinno być 1,2 bara na zimnym kotle.
Witam , ma może ktoś namiary na ustawienie rozrządu i właściwe ciśnienie sprężania w tym silniku?
Proponuje wymienić regulator ciśnienia paliwa. Fakt część nie tania ale bardzo odpowiedzialna za właściwe ciśnienie paliwa
Przepraszam napisałem odwrotnie. Podałeś ciśnienia oleju jako właściwe, więc ich nie sprawdzałem, zakładałem że sprawdziłeś jakie powinno być. I tak jak napisał georgesgr, to jest właściwe ciśnienie, czyli 2 bary. Najzwyczajniej w świecie, nie masz ciśnienia oleju.
Jeszcze jedno pytanie. Czy fabrycznie nowe naczynie będzie miało właściwe ciśnienie (0,7 bara), czy po montażu muszę dopompować?
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Sprawa wyjaśniła się. Wyłączyłem go na dłuższą chwile, po uruchomieniu jest tak jak być powinno, czyli normalnie grzeje i woda ma właściwe ciśnienie. Jeszcze raz wszystkim dziękuje :)
A czy może być pompa magnetyczna on nie MZ uszczelniania i jest bardzo trwała? Bardzo mało wiadomości dałeś. Co to za medium jego ciężar właściwy , ciśnienie wymagane i odległość na jaka ma być pompowana ta ciecz.
podmień Elektrozawór sterujący zmiennymi fazami rozrządu , sprawdź czy , olej czy jest właściwy i ciśnienie oleju w normie może być łańcuch naciągnięty , na wykresie widać drobne opóźnienie między wykresami
W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
Jak już oddałeś pompę z wtryskami do serwisu, to koniecznie sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach. Właściwe ciśnienie to łatwiejszy rozruch i większa moc ciągnika.
Tutaj masz przekrój reduktora. Po złożeniu trzeba jeszcze ustawić właściwe ciśnienie pracy reduktora.
Witam Wszystkich! Jak widzę problem jest bardzo powszechny. U mnie jest podobnie. Silnik BKN 3.0tdi po przekroczeniu prędkości około 110km/h silnik przechodzi w tryb awaryjny i "nie chce" jechać do momentu ponownego uruchomienia. VAG pokazuje nieosiągnięte ciśnienie doładowania. Przepływka wymieniona, turbina wymieniona i czujnik ciśnienia doładowania...
Skoro jest iskra i paliwo zakładam że iskra we właściwym momencie to sprawdzć ciśnienie na tłokach bo wlot powietrza zakładm że drożny. Jest paliwo to znaczy mokre świece ale czy właściwe ciśnienie paliwa.
Witam. Chiałbym uzuskac informacje jakie powinno być cisnienie paliwa w silniku 1013e ? Chodzi mi o ciśnienie wstępne Pozdrawiam
Po pierwsze czy wtryskiwacze zostały wyregulowane na właściwe ciśnienie? Trzeba sprawdzić ustawienie zapłonu. Trzeba sprawdzić układ dolotowy powietrza czy nie jest zanieczyszczony, sprawdzić luz zaworowy. Jeśli to nie pomoże pompa na stół.
Czujnik mógł się zawiesić, zamulić lub zepsuć. Spróbuj dopuszczać wodę do wartości maksymalnej 2,5 bara. Ale zrób to powoli. Gdyby błąd zniknął to upuść wodę przy pomocy odpowietrznika grzejnika do wartości około 1Bar. Często dopuszczasz wody do układu CO? Skoro woda ucieka to trzeba znaleźć przyczynę.
a pompa paliwa działa? powinno być słychać ją z bagażnika no i powinna podawać właściwe ciśnienie. Nie zaszkodzi sprawdzić
zawór przelewowy naciska kulkę płaską powierzchnią, centralnie i jest tam ślad od niej, powierzchnia stożkowa NIE uszczelnia, kulka + gniazdo ten element powinien być szczelny, powinno się koniecznie wymienić zestaw o-ringów na tym zaworze, łącznie z tym białym podporowym, spadek ciśnienia po wyłączeniu myjki spowodowany jest uszkodzonym zaworem potrzymania...
Skoro był serwisant i stwierdził właściwe ciśnienie kręcił jak piszesz śrubkami to jaką diagnozę postawił?
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Zacznij od instrukcji obsługi. Czy aby na pewno masz właściwe ciśnienie w układzie grzewczym. Jeżeli jest za niskie to piec nie załączy ogrzewania (nie przełączy się na ogrzewanie). O ile masz właściwe ciśnienie to winę ponosić może układ odpowiadający za przełączanie obiegu wymiennika. Zacznij jednak od sprawdzenia ciśnienia a w przypadku zbyt niskiego...
jeżeli manometr jest sprawny i pokazuje właściwe ciśnienie to uszkodzony może być właściwie tylko presostat.proponuje żebyś go wymontował i spróbował wyczyścić ,może być przytkany kamieniem lub rdzą.ewentualnie sprubuj go podmienić.
i jakie powinno być właściwe ciśnienie?(pewnie jak dla 17-letniego auta które jeździło od 2002r na gazie.Będzie inne niż nowego?)Silnik ma być zimny czy ciepły?
Możesz mieć przytartą pompę paliwa jak jeździsz na rezerwie (masz gaz). Sprawdź pompę paliwa czy daje właściwe ciśnienie.
dzięki za odpowiedz. ale EGR-a odstawiam na pozniej pownieważ mam inny problem ze scanią. auto pod obciążeniem nie chce jechać i przy kapca na czarno, po wpięciu komputera pokazuje jeden błąd sinika "134" nie właściwe ciśnienie paliwa. mogę dodać ze błąd wyskoczy tylko na załadowanym samochodzie gdy jadzie na pusto wszystko chodzi ładnie, mogę dodać...
Masz dziurawą instalację. Zawór dostajesz z piecem więc to producent zadbał o właściwe ciśnienie ( kwestia wysokości budynku ), ale stosuje się jakieś +-2,5bar
Do sprawdzenia kąt wtrysku, a jeżeli będzie ok to na stół do sprawdzenia pompa wtryskowa, czy daje właściwe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwaczy.
Wpierw wklej fotkę zaworu który regulowałeś . Zawór który jest odpowiedzialny za właściwe ciśnienie w układzie pneumatycznym pojazdu to zawór czteroobwodowy/czterodrożny. Prawdo podobnie dobrałeś się do zaworu redukującego ciśnienie. Ani w pierwszego ani w drugiego nie powinno się ingerować manualnie , zawory te są ustawiane fabrycznie. Jeśli wykazują...
trochę nie doczytałeś. Nie chodzi mi o wymianę oleju a jego poziom lub ciśnienie. Pozdrawiam. Dodano po 29 U mnie w Peugeot-cie 308 z tym samym silnikiem 120KM VTI - odpowiada to poziomowi oleju. Skoro mówisz że chodzi o poziom oleju, a oleju mam pod "górną kreskę" to coś nie tak. Wracam do pytania: czy jest w tym silniku jakiś czujnik poziomu oleju...
bart1887 napisał: Pod tą nakrętką co zaznaczyłem za zdjęciu jest śruba do regulacji Proponuje dokręcać ja lub odkręcać tak po pół obrotu i sprawdzać jak zachowuje się podnośnik Ta śruba nie ma nic wspólnego z szybkością podnoszenia podnośnika, to jest zawór bezpieczeństwa i ma być ustawiony na właściwe ciśnienie, co należy zmierzyć manometrem. Regulacja...
Kolego, aby paliwo leciało do gaźnika, musi być szczelny wężyk podciśnieniowy pomiędzy gaźnikiem i kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź, czy masz dobrze zamocowany gaźnik do silnika i czy kolanko gumowe nie jest popękane. Sprawdź również, czy silnik ma właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze, czy w dobrym stanie są uszczelniacze wału silnika oraz czy...
Taki manometr to koszt kilkunastu zł, bez niego nie ustawisz tej instalacji poprawnie. Jak Ci niewygodnie wymieniać stary, to nowy możesz wkręcić praktycznie w dowolnym miejscu instalacji. Musisz znać zakres włączania/wyłączania pompy, by dobrać właściwe ciśnienie powietrza.
Nie właściwe ciśnienie paliwa, uszkodzony wtryskiwacz(e), usterka obwodu sterowania. Był łaskaw kolega cokolwiek sprawdzić, czy mam usunąć wątek od ręki?
Dzień dobry podłączyłem do instalacji podgrzewacz pojemnościowy Ariston PRO 15 UR PL. Urządzenie nie jest nowe, po podłączeniu woda jest ciepła, ale ledwo kapie z kranu. Sam kran jest nowy, więc nie jest zakamieniony, woda z podejścia w ścianie ma właściwe ciśnienie. Co może być powodem tego stanu? Zanieczyszczenie podgrzewacza? Zapowietrzenie? będę...
Czy ktoś stosował Ferdom LS-1 Eles-Fix do zamkniętego układu centralnego z instalacją rur plastikowych. Przy piecu (piec dwufunkcyjny) wyłączonym nie ma wycieków z wymienika. Spadek ciśnienia 1do 3 dni o 0,1 bara zauważalne przy włączonych grzejnikach W naczyniu przeponowym pieca kondesacyjnego właściwe ciśnienie
Odkręcałem węzyki żeby sprawdzić czy nie są zapchane lub syf ze zbiornika nie zablokował przepływu, w wyniku czego ustaliłem że wężyki są drożne a pompa nadaje właściwe ciśnienie.
Posiadam Peugeot 308 SW z 2008 roku, jakie jest prawidłowe ciśnienie dla opon 225/40/R18 odpowiednio dla przedniej i tylnej osi ? Zgodnie z zaleceniami producenta samochodu, ciśnienie w oponach powinno wynosić: - Przednia oś: 2,1 bar (30 PSI) - Tylna oś: 2,3 bar (33 PSI) Jednak warto pamiętać, że te wartości to wartości orientacyjne, a właściwe ciśnienie...
Jeśli jest tam zawór ciśnieniowy, to trzeba sprawdzić czy ciśnienie w układzie jest właściwe. Bez obciążenia do działania wystarczy niewielkie, pod obciążeniem zawór otwiera się zbyt wcześnie i siłownik nie podnosi do końca. Mogą być inne przyczyny niskiego ciśnienia. Mechaniczne ograniczenie ruchu już jest wykluczone.
Kupiłeś pewnie łódź z usterką. Tak jak przedmówca mówi. Podłącz manometr i sprawdź ile jest na wskaźniku, 2 Bary to tak bidnie. Sprawdź na wyższych obrotach czy pompa pompuje. Schemat pulpitu dużo by wniósł w tej sprawie. Usterka jest w samej elektronice. Układ działa jak w samochodzie VW - po włączeniu zapłonu badany jest stan zamknięcia czujnika...
Trzeba zwrócić uwagę przy zakupie by czujnik miał regulację albo kupić na właściwe w tym przypadku 8 bar ciśnienie. Dodano po 1 Kostka po prostu wygląda wył. gł. od tyłu.
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Jak mało kapie, to dobrze. Odkręć jeszcze raz korek pompy i rusz wałek pompy śrubokrętem. Prawdopodobnie on stoi (,,złapały" łożyska ceramiczne). Jest gorąca, bo przez jej uzwojenia płynie zwiększony prąd, gdy wirnik stoi. Rozumiem, że w instalacji jest właściwe ciśnienie wody?. pozdrawiam
Najlepiej by było jakby był dobry olej i właściwe ciśnienie oleju, te panewki są tak ogromne po to by wytrzymywały te obciążenia.' ALe jak jeden z drugim de..... leje płyn chłodniczy nie zmienia oleju i leje najtańsze gów..... a nie olej ,to nie ma się co dziwić że silnik pada.
Sprawdzić dokładnie dopływ wody i właściwe ciśnienie, zawory, sitka. Jeśli rok leżała na dworze to połączenia elektryczne pod względem korozji. 140 zł za płaszcz to i tak taniej niż sam przyjazd serwisu i diagnostyka. Potem i tak musi zamówić płaszcz za 140zł i znowu przyjazd z wymianą minimum 200. I z 140 zrobi się 500zł, a jak diagnoza będzie błędna...
Moim zdaniem należy zwrócić uwagę na właściwe podłączenie wężyków paliwowych tj. pomiędzy zbiornikiem i gaźnikiem (każdy z nich ma inne zadanie) oraz na odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ponadto, czy gaźnik jest właściwie przykręcony do silnika i czy założona jest stosowna uszczelka. Upewnij się, czy silnik nie zasysa powietrza przed gaźnikiem, czy sprawne...
To co Ty możesz sprawdzić, to czy jest właściwe ciśnienie w obiegu c.o. . Jak jest za małe, kocioł się wyłączy- ma czujnik, który to kontroluje. Napisz, czy awaria wystąpiła nagle, czy były wpierw anomalie w pracy kotła. Kod , który wyświetla może oznaczać wszystko. pozdrawiam
Za mało danych w jakich warunkach to się dzieje. Jeżeli tylko na zimnym silniku przy przejściu na b->g to stawiałbym na zanieczyszczony olejem reduktor - rozebranie i wymycie powinno pomóc. Oczywiście po takiej rozbiórce trzeba ustawić właściwe ciśnienie gazu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Typ osuszacza jest tu najmniej interesujący. VIN się liczy. Co mu dolega? Jakie błędy zgłosił w aucie? Czy to 12,5 bar to zarzut??? I dochodzimy znów do auta. W Actrosie to jest właściwe ciśnienie, tylko zależy w jakim.
Trzeba podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie oleju manometrem. Zakładam, ze jest wlany właściwy olej i we właściwej ilości.
Wracam po baaaardzo długiej przewie. Nie znalazłem przyczyny braku kilku sekundowego napięcia na pompie paliwa tuż przed uruchomieniem silnika. Niestety muszę sobie radzić tak jak potrafię, czyli kręcić rozrusznikiem tak długo, aż pompa dobije właściwe ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam ;-)
Witam , nie lepiej podjechać ze skuterem do najbliższego serwisu motocykli w Twoim mieście i poprosić o zweryfikowanie tego parametru? Taka rada ode mnie na przyszłość: jak już zakładasz temat to zacznij od nadania jemu właściwej nazwy.
Chodzi o reduktor ciśnienia gazu,to ten element z tyłu do którego podłączone jest zasilanie gazu.Należałoby sprawdzić czy jest właściwe ciśnienie gazu ale jeśli po odkręceniu wody gaśnie świeczka to można przypuszczać że jest za niskie.czy masz przed piecykiem filtr gazowy?czy ciśnienie jest dobre w kuchence gazowej jeśli ją posiadasz?
W silniku 2T uszczelniacze wału mają istotne znaczenie do jego uruchomienia. Ich zużycie powoduje nieszczelność skrzyni korbowej, tym samym nie będzie skutecznego jej napełnienia mieszanką paliwową. W dwusuwie istotne jest także właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze.
Hehe, dwa lata filtry nie wymieniane. Mogę Ci powróżyć w ciemno. Powiedz szefowi, że ma do wymiany pompę zasilającą i wtryskiwacze. Jak będzie miał farta to pompy wtryskowe jeszcze ożyją, jak dostaną właściwe ciśnienie paliwa. :) Jak będzie chciał zaoszczędzić 15 złotych na filtrze paliwa i kupi jakiegoś Filtrona to wydatki niech pomnoży razy dwa.
A ja bym zapytał: -czy jest właściwe ciśnienie powietrza w naczyniu wzbiorczym?. -Jeżeli faktycznie dziurawy jest wymiennik, to czy rury instalacji hydraulicznej pod kotłem są połączone szyną wyrównującą potencjały i przyłączoną do uziomu?. Chroni to przed korozją elektrochemiczną zarówno kocioł jak i instalację. pozdrawiam
Sprawna sztuka po 5-7 sekundach bije właściwe ciśnienia. Sporo ich wymieniłem jedne nic nie tłoczyły inne po czasie jak u ciebie. Duży wybór zamienników i w każdym vagu po 2004 były montowane. Teraz jest sezon, ale do takiego b6 montuje nowsze z B7 cz B8 bo mają podobne ceny, ale dużo niższe przebiegi.
Sama myjka nie jest problemem- jest OK. Problemem jest zapadający się wąż zasilający, trzeba zastosować coś nie zapadającego się pod podciśnieniem blokującym przepływ. Kolega sprawdzi po uruchomieniu myjki czy wąż jest właściwy.
Powodem nie sprawności może być: uszkodzona pompa ( brak właściwego ciśnienia płynu) uszkodzona przekładnia (uszkodzenie siłownika ), uszkodzony zawór zwrotny.
Witam serdecznie Niewielka aktualizacja z mojej strony. Nie wspomniałem wcześniej, że auto jest również na LPG, stąd tankuję benzynę dość rzadko. W ostatnim czasie jeździłem już na jakimś 25% poziomie zbiornika. Wyjeździłem benzynę do stanu rezerwy i pojechałem na BP zatankować 20 litrów benzyny. Od 3 dni pali za pierwszym razem i nie szarpie. Więc,...
Otwórz jeden zawór termostatyczny na max np. w łazience albo zamontuj zawór nadmiarowo-upustowy (by-passe) by rozładować ciśnienie uniemożliwiające właściwe przesterowanie zaworu 3D. Doraźnie wył-włącz. pomaga. Wszystko OK tylko rozłożenie ciśnień nie pozwala na właściwe przesterowanie... Oczywiście mogą być jeszcze inne błędy np. układ mieszany, zła...
Tak potwierdzam pompa nowa podobna jak na zdjęciu 😉 W takim razie w kwestii pompy filtra i jego obudowy nie ma czego szukać. Nie wiem czy mam rację, ale jeśli byłby zator to pralka w ogóle by nie spuszczała wody prawda? Chyba, że, ustaliła się na "sztorc" moneta i działa jak zawór, przy mniejszym ciśnieniu jeszcze idzie, ale jak pompa wytworzy...
Dzięki wszystkim za pomoc. Znajomy dziś upuścił ze spustu kotła trochę wody do właściwego ciśnienia.
Spokojnie, aż tak głupi nie jestem :) Specjalnie podałem nazwę producenta zbiornika, myślałem, że będzie on znany, on ma dwa wyjścia, przy czym górne jest "technologiczne". Przeponę pompuje się oddzielnie zaworkiem z boku i jest tam właściwe ciśnienie (chyba 1,5 at, w każdym razie tyle, ile ma być). W każdym razie dla pewności sprawdziłem: Woda wchodząca...
Na początek trzeba sprawdzić dokładnie pompę paliwa, czy podaje właściwe ciśnienie benzyny, bo to, że ją słychać, wcale nie znaczy, iż daje wystarczające ciśnienie. Następnie sprawdź regulator ciśnienia paliwa i wtryskiwacz. Przyczyną tego stanu rzeczy tez może być wadliwie działający emulator wtryskiwacza. Powodzenia.
Wyłącz pompę, odkręć kran i pompuj powietrze do około 1 bar. Jeżeli ciśnienie załączania jest dużo wyższe to więcej. Około 0,5 Bar mniej niż ciśnienie załączania. Pompuj aż uzyskasz właściwe ciśnienie powietrza, a woda z kranu już nie będzie lecieć. Sprawdź czy ciśnienie będzie się utrzymywać. 3 min testu powinno wystarczyć. Włącz pompę i ciesz się...
Jak będzie miał właściwe wtryski i właściwe ciśnienie na listwie to powinien mniej palić. Choć w warunkach miejskich na dużo mniej bym nie liczył. Miałem Punto 75 (1.2 MPI 8V) to po mieście ciężko było zejść poniżej 8,5l/100km, za to bez problemu można było przekroczyć 10l/100km, w trasie paliło koło 6,5-7l/100km.
No i nadal nie wiem co ma gaz do smarowania turbiny. Piszesz pierdoły które gdzieś tam zasłyszałeś bo o gazie nie masz kompletnie żadnego pojęcia. Owszem uturbione silniki są bardziej wymagające bo reduktor ma trudniej utrzymywać właściwe ciśnienie i szerszy jest zakres czasów wtrysku ale to tylko kwestia jakości instalacji.
Jeśli są prawidłowe ciśnienia w kołach, to po skasowaniu ręcznym, w samochodzie, który ma taki przycisk, wszystko jest OK, ale gdy ciśnienie np. w jednym z kół jest za małe, lub za duże, to znów za kilkadziesiąt km kontrolka się zapali, póki nie będzie właściwych ciśnień w kołach. A jesteś na 100% pewny, że ciśnienie w kołach jest prawidłowe?
Powiem tak: Może Pan kupić naczynie przeponowe dość tanio, bo już za 70 złotych . Nie musi być przecież kształtem takie samo - (można je umieścić obok kotła). Przy zakupie trzeba koniecznie zwrócić uwagę, aby nowe naczynie wzbiorcze miało takie lub nieco wyższe parametry ciśnienia, jakie miało naczynie orginalne. Można je podłączyć w miejsce starego...
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
właściwe ładowanie ciepło właściwe właściwe znaki ascii
total commanderze tyrystorowy moduł zapłonowy schemat moduł zasilający bosch
Zmiana kolejności kanałów w telewizorach Samsung i YouTube TV Schemat monitora EIZO EV2416W 24" - dostępność i alternatywy