Bo stoję na stacji i myślałam, czy nie wzywać lawety. Bez paniki, zanieczyściłaś paliwo 1/30. Nie potrzebna żadna ingerencja, ewentualnie dotankuj (już właściwe paliwo) do pełna i śpij spokojnie.
Błędy typowe dla tego modelu, większość to nieszczelne wężyki podciśnienia i/lub padnięte zaworki. Nie mają nic wspólnego z tym że nie odpala. Pierwsza rzecz co się sprawdza w samochodzie kobiety, to czy zatankowała właściwe paliwo.
Zaraz się okaże, że nie ma polskiego węgla. Sama Ostrołęka spala.potężne ilości na dobę. Apropo ostatnio widziałem rozruch drugiego bloku. Puścił czarnego dymka. Pewnie rozgrzewali mazutem przed właściwym paliwem, czyli węglem.
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Zapnij jakiś próbnik diodowy na wtrysku i zobacz czy miga dioda podczas kęcenia rozrusznikiem. Być może nie właściwe paliwo i wtryski padły (zapiekły się)
Jeśli nie zależy Ci na gwarancji. To odkręci boczny dekielek i zwiększ trochę dawkę. Jak to zrobić było opisane tu na forum. Co Ci dadzą jakiekolwiek dane jeśli nie będziesz ustawiał pompy na stole?
Skoro jest paliwo i iskra we właściwym momencie to brak kompresji.
Może głupio zapytam właściwe paliwo wlałeś ?
pierwsza to sama pompa druga to kompletny kosz .wyjmij ze zbiornika stary kosz wyjmij pompe spisz numer i znajdziesz taką jaka jest potrzebna ew. zamiennik .
Sprawdź czy to właściwe paliwo, miałem podobny przypadek (klient nalał disla).
A właściwe paliwo zalane? Czy może benzynką?
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
ja mam ustawione w tej chwili 5mg auto zbiera sie dorze Zostaw jest Ok, po zmianie nie odczujesz mniejszego spalania.
Odkręć tłumik, żeby go nie zapaprać, wykręć świecę i przepłucz silnik właściwym paliwem. Tamto paliwo ze względu na nieznane proporcje, wymieszaj z dużą ilością czystego i będzie do użytku. Jeśli to tylko za dużo oleju, to w końcu zapali. Po odpaleniu i tak będzie nieźle dymić.
Czy jesteś pewien, że wlałeś właściwe paliwo (zmieszane we właściwej proporcji z olejem), może silnik się lekko zatarł i nie ma właściwej kompresji. Sprawdź, czy koło magnesowe jest dobrze dokręcone i czy nie został ścięty klin, gdyż ma to wpływ na zapłon. Nie odpowiedziałeś (chyba) na pytanie, czy silnik "zagadał" po zalaniu paliwa wprost na tłok.
Sprawa jest prosta - trzy czynniki: - paliwo, - sprężanie, - zapłon. Wszystko we właściwych proporcjach i określonym czasie. I musi zapalić. Nie szukaj po omacku, tylko sprawdź każdy z tych trzech czynników po kolei.
Kompresja. Paliwo. Iskra. Trzy elementy potrzebne do pracy silnika. Kompresja właściwa dla danego silnika. Paliwo we właściwych proporcjach. Iskra we właściwym momencie. Cudów nie ma.
88
Skoro jest iskra i paliwo zakładam że iskra we właściwym momencie to sprawdzć ciśnienie na tłokach bo wlot powietrza zakładm że drożny. Jest paliwo to znaczy mokre świece ale czy właściwe ciśnienie paliwa.
No jak jest zawór 4D to nie powinno być problemów ze smoleniem, ale... Podnieś temp. zadaną a jak w domku za gorąco to regulować zaworem 4D. Mam nadzieje,że palisz właściwym paliwem, myślę tu o jakości drewna, wegla. Jeżeli drewno iglaste to może smolić, lub jakiekolwiek mokre czyli powyżej 20% wilbotności.
Trzeba sprawdzić membramkę w gaźniku. Jednakże najgorsze co mogłoby się przydażyć to zatarty sinik(rysy na cylindrze) paliwo pompowane jest przez podciśnienie wytwarzane prze tłok - więc jeśli nie ma właściwego podciśnienia paliwo nie jest podawane.
Czy wlałeś właściwe paliwo tj. mieszankę z odpowiednią ilością oleju zalecanego przez producenta i czy użebrowanie głowicy - cylindra jest czyste (pozbawione zanieczyszczeń). Po odkręceniu tłumika sprawdź stan cylindra tj. czy nie posiada rys, czy pierścienie nie są popękane lub zakleszczone w rowkach tłoka. W przypadku ujawnienia rys w cylindrze -...
Racja 🤣. Ale ważne że taki czysty olej z silnika i ON przepala, jestem spokojny na następną awarię. Zwłaszcza jeśli posiadając agregat z góry zakłada się brak zapasu właściwego paliwa. Ciekawe myślenie.
Zakładam że zatankowałeś właściwe paliwo 1.Sprawdź kompresję - jeżeli cylindry są wypłukane paliwem nie odpali. 2.Błędy - jeżeli w pojawiają się P0300, P0301......P0303 sterownik silnika może odciąć paliwo (żeby nie wypłukać cylindrów). 3. Wymień lub wysusz mokrą świecę (jeśli jest "przebita" suszenie nie pomoże) 4.Jeżeli brak kompresji - uszczelnij...
Świeca iskrę ma? Po tych próbach odpalania mokra? Kompresja,iskra we właściwym momencie,paliwo i odpalić musi. Napisz czego mu brakuje.
Spalisz taką świecę jak jej podasz 12V. Nie spali, bo świeca żarowa jest na 12V. Choć co to za metoda sprawdzania świeć żarowych?, a jak się okażą, że mają zwarcie i co?. Według mnie przyczyna musi być inna niż wspomniana, bo jest wiele pytań niż odpowiedzi. Według mnie, przyczyna jest taka: Nie właściwe paliwo (parafina) bądź zapchany filtr, co należało...
Jeśli jest to nowy skuter, to w ramach gwarancji należy wykonać sprawdzenie luzów zaworowych, ustawienia zapłonu oraz ewentualnej regulacji gaźnika. Skutery 4T są raczej oszczędne i taką ilość paliwa spalają na 100-tkę, a nie na 40 km. Myślę, że tankujesz świeże i właściwe paliwo, a nie jakieś "wynalazki". Może jeździłeś bez oleju i zatarłeś silnik....
Czy ten płyn wypływa stale, czy tylko podczas palenia? Jak kocioł nie jest rozpalany kilka godzin, to też wypływa ten płyn? Z jaką temperaturą jest eksploatowany kocioł w trakcie palenia? Czy paliwo jest właściwe i suche?
jak to wygląda na okrętach typu lodołamacze czy też łodzie podwodne? Reaktor jądrowy umieszczony na łodzi (okręcie - moja poprawka) podwodnej jest o wiele mniejszy niż ten, który jest stosowanych w elektrowniach wodnych, chociaż zasada działania jest bardzo podobna do reaktora ciśnieniowego PWR. Również tutaj ciepło wydzielone w rdzeniu reaktora jest...
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Nie jest to żaden rozpoczuszalnik, raczej coś z paliw, może jakaś inna mieszanka. Zrobię tak jak napisałeś i dam znać co i jak. Dzięki. Dodano po 58 Wylałem, wypłukałem paliwem właściwym, zalałem trochę paliwa i nie odpala. Co robić ?
Wtryski są kluczowane? Paliwo właściwej jakości? A na początek sprawdzić szczelność dolotu. Może zieje dziura w kolektorze?
Żarówka na zimno ma dużo mniejszy opór, natomiast gdy się zapali on wzrasta, czy są takie rezystory, albo gotowe układy? Co się stanie jeśli silnik Diesla dostanie benzynę zamiast diesla?: Co do pierwszej części pytania, istnieją takie rezystory, które zmieniają swoją wartość oporu wraz ze wzrostem temperatury. Są one nazywane rezystorami termicznymi...
rozpyla jak szalony jutro nagram No chodzi to to ładnie lecz pytanie3 czy w właściwym momecie rozpyla paliwo. Kolejna kwestia to kompresja. Czy zanim wykreciłeś wtrysk było czuć zmienny opór przy kreceniu kołem?
To jakim cudem nie zapala ? :) Jeśli wtryski podają paliwo, sprężanie właściwe ?
Sprawdziłbym też pompę paliwa,czy podaje paliwo pod właściwym ciśnieniem i czy ma właściwą wydajność.
Popraw pisownie, paliwo pod właściwym ciśnieniem?
Wtryskiwacze na przelewie sprawdzane. Odchylenia minimalne. Co to znaczy "na przelewie" u ciebie? Wtryskiwacze zostały zdemontowane z silnika i sprawdzone zostało czy we właściwy sposób rozpylają paliwo?
że mam poluzowany magneto ( Zatem sprawdź czy klin jest cały i iskra we właściwym momencie.
A paliwo jest? Właściwe?
Skoro na starym filtrze jest lepiej, to czy na pewno założyłeś właściwą pompę paliwa (1 bar) i regulator ciśnienia paliwa jest sprawny?
Od czego zależy moc tego ustrojstwa? Patrząc na oferty, piece np. 5kW i 8kW wyglądają niemal identycznie, inny sterownik i pompa paliwa? W zasadzie moc zależy od ilości spalanego paliwa i ilości powietrza. Te 8kW można między bajki włożyć, chińczyk mocno przyfantazjował. Analogią jest tu silnik spalinowy, jeśli mamy np. 60KM z 1l pojemności to przy...
Za krótki czas podawania przez co jest paliwo za blisko podajnika nie jest we właściwym miejscu paleniska , lub nie szczelność kotła przez co na zagasa płomień po wyłączeniu nawiewu i przesuwa się w stronę podajnika powodując jego przegrzanie lub zapalenie paliwa w podajniku .
Wydech poluzuj. Może masz zapchany tłumik. Ma być iskra, we właściwym momencie, skoro ma paliwo i powietrze, musi palić.
Zależy gdzie pojedziesz. Sprawdziłeś czy masz iskrę na świecach czy paliwo ma właściwe ciśnienie.Dlaczego zadziałał wyłącznik bezwładnościowy.
Z Twojego opisu wynika, iż silnik może nie otrzymywać właściwej dawki paliwa. Sprawdź czystość zbiornika, filtra paliwa i czy paliwo dopływa do gaźnika. Przypuszczam, że niezbyt dokładnie sprawdziłeś gaźnik (należy udrożnić dysze i kanaliki) i dlatego silnik ma problem z właściwą pracą. Zwróć uwagę na zamocowanie gaźnika, które musi być szczelne.
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Przeanalizowałem problem. Wyszło mi na to, że układ elektryczny jest w porządku. Ten układ wzbudzenia potrzebuje konkretnej i stałej prędkości. Zbyt duża, lub zbyt mała prędkość obrotowa nie wywoła przepływu prądu w uzwojeniach wzbudzenia wirnika. Napięcie 10V uzyskujesz z magnetyzmu szczątkowego wirnika i pewnie szybko spadłoby w przypadku jakiegokolwiek...
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Masz starszą wersję pieca bez sitka, przydałoby się więcej zdjęć palnika, może być już do wymiany ale może być jeszcze wydatek pompki nie właściwy, obroty dmuchawy, sprawdź też jak świeca grzeje
Zamieniłem wezyki na pompe i rzeczywiście po włączeniu zaplonu paliwo poleciał z właściwego wężyka przy filtrze. Pojezdze kilka dni i wrócę do tematu żeby napisać czy podziało.Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
Witam , niektóre samochody utrzymują ciśnienie paliwa mimo wyłączenia silnika , co oznacza że są gotowe do szybkiego uruchomienia , bez odczekiwania na właściwe parametry zasilania w paliwo .
pracowała w sumie moze kilka godzin, w ciągu okolo 10 dni, Przy braku właściwego paliwa, oraz smarowania pilarka mogła ulec uszkodzeniu---> przytarty tłok. Dlatego też, należy odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki rodzaj paliwa, oraz oleju został zastosowany?.
Witam, Twój piec początkowo nie idzie na pełnych obrotach dmuchawy-prawidłowo. Te ogrzewania są bardzo czułe na właściwy skład mieszanki, zarówno chodzi o paliwo jak i obroty dmuchawy. Czy dmuchawa chodzi cicho, lekko i bez zacięć - charakterystycznych dla przytartych łożysk? Te dmuchawy dość często wymieniamy. Dodatkowo sprawdź czy rura ssąca powietrze...
Ta pompka tylko podaje paliwo do zbiorniczka w którym siedzi właściwa pompa.
Diesla szukaj z silnikiem fiata JTD lub D5 volvo. Jeździłeś pewnie do tej pory starym poczciwym klekotem i sie nie psuł? Niestety te czasy to historia i to se ne vrati... Diesel w tej klasie za 16 tys= samochód 10-15-letni, czyli mina murowana, albo 15 letni lalka :D z przebiegiem 180kkm ( tyle samo km maja 3 letnie :?: ) Zdecydowanie taniej (i przyjemniej)...
A ja mam auto przystosowane do przewozu 5 osób 300kg ładunku. Jeżdzę sam i 20kg bagażu. Czy robie źle? Tutaj nie chodzi o to, że nie samochód jest niedociążony, tylko nie właściwe paliwo jest zastosowane do danego napędu, a raczej niewłaściwy napęd do samochodu. Teraz powiedz mi czym może się różnić nawinięcie uzwojenie dla silnika o starcie bezpośrednim,softstartem,...
Zamontuj właściwą świecę zapłonową tj. dedykowaną do Twego pojazdu (ustal jej wartość cieplną z instrukcji obsługi). Sprawdź dokładnie ustawienie zapłonu oraz stosuj paliwo zalecane przez producenta pojazdu.
Kolego bartosz789 , jednak pamięć mnie nie zawiodła, tylko w Twojej książce są napisane bzdury. Przerwa i wyprzedzenie które podałem w poście numer 2 są właściwe (0,4 mm i 2,9 mm), sprawdziłem to w oryginalnej instrukcji obsługi tego motocykla.
Może dokładnie napisz co jest prawdą; w jednym poście piszesz ,że na postoju możesz "gazować" i wszystko ok , w ostatnim ,że z się krztusi. Co tu jest właściwe? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Kody błyskowe próbowałeś? Jak pali na ciepłym i zimnym , bez problemów? Co jeszcze sprawdziłeś obok czujnika obrotów?
Wtryskiwacze podają paliwo? Iskra jest we właściwym momencie? Ustawienie rozrządu sprawdzone? Kompresja na cylindrach jest?
Witam. Cała sobota od rana bez problemu (ok. 100km). Po akcjach z dopalaczami i paliwem chyba pomogło. Właściwe testy nastąpią w poniedziałek. Dlaczego wczesniej tego nikt nie napisał jak jest to 95% przypadków przy takich mrozach zaoszczędziło by mi to nerwów i czasu pewnie też. Pozdr
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Prawidłowa porada to mycie, czyszczenie, weryfikacja, naprawy itp. Ale chyba tutaj na to się nie zanosi. A więc zapewnienie właściwego paliwa, sprawdzenie ruchliwości silnika, napełnienie układu paliwowego i ostrożny rozruch (pod warunkiem pewności co do możliwości obrotu wału korbowego). Jest wysoce prawdopodobne występowanie korozji w pompie paliwowej...
Witam . Mam Pande z 2004 1.1 mpi. Mimo sprawnego czujnika temperatury silnik zimny nie odpala. Nie ma żadnych błędów w diagnostyce a pompa podaje paliwo z właściwym ciśnieniem. Może ktoś miał podobny problem?
Żeby ogrzewanie postojowe się wlączało , to trzeba mieć paliwo w zbiorniku i napięcie na zaciskach akumulatora, na właściwym poziomie .
Poszło na pw. Pozdrawiam Bez pompki będzie Ci niezmiernie trudno zrobić, po pierwsze sterownik zauważy brak pompki - no ale można by zrobić w konia kontrolką - 5W, po drugie recznie będzie ciężko trafić z właściwą ilością paliwa. Teoretycznie ... strzykawką i uderzać w tłoczek ... zamordujesz się. Pozdrawiam
Wymieniłem filtr paliwa. Paliwa był pełen zbiornik i do pompy dopływało właściwym strumieniem. Jedynie co mogłem wcześniej zauważyć, to to, że układ się zapowietrzał i trzeba było podpompować pompką) Jeszcze raz wymienię paliwo ( coś kolor oleju napędowego po zimie przypomina herbatę z mlekiem). Pytanie pozostaje odnośnie sprawy cykliczności właściwej...
Zrobić mieszankę o właściwych proporcjach oleju do paliwa i problemy znikną.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Tradycyjnie, trzy czynniki: - paliwo, - kompresja, - iskra. Wszystko we właściwych proporcjach i miejscach. Cudów nie ma. Zmierz kompresję, sprawdź ustawienia i pracę gaźnika (na czas prób możesz podlać trochę paliwa do gardzieli), sprawdź punkt zapłonu.
Czy nabyłeś nowy silnik, czy używany. Jeśli masz właściwe i świeże paliwo a silnik nie reaguje na regulację gaźnika, to sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo może silnik lekko "przytarty". Możesz to sprawdzić m.in. poprzez otwory po zdemontowaniu gaźnika i tłumika. Sprawdź filtr powietrza i poziom paliwa w gaźniku, może za wysoki stan. Podmień na próbę...
Żarnik powinien się żarzyć około 7 sekund potem gaśnie. Zostaje jeszcze czyszczenie dyszy może jest zabrudzona i źle rozpyla paliwo, może pompa nie podaję właściwego ciśnienia a zdarza się też uszkodzenie płytki elektronicznej czyli możliwości jest wiele.
Sprawdż czy pompa paliwa podaje paliwo w wystarczającej ilości i pod właściwym ciśnieniem. Mogę rozumieć że te problemy dotyczą pracy - jazdy auta na benzynie?.
Kolego jeśli jest to nowy silnik, to proponuję do ok. 500 km nie "katować" silnika, dbać o dobre paliwo i stan oleju. Po właściwym dotarciu silnik odwdzięczy się poprawną pracą w dalszej eksploatacji. Zwracaj uwagę na możliwości przegrzania silnika.
Może to tylko sporadyczna usterka czujnika ciśnienia oleju. Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. zalecanym przez producenta. Co ile wymieniasz olej, czy sprawdzasz poziom oleju i jego lepkość. Może w wyniku usterki silnika przybywa oleju (rozcieńczany przez paliwo) i pompa nie wytwarza właściwego ciśnienia, dlatego też proponuję je sprawdzić.
Wracam po baaaardzo długiej przewie. Nie znalazłem przyczyny braku kilku sekundowego napięcia na pompie paliwa tuż przed uruchomieniem silnika. Niestety muszę sobie radzić tak jak potrafię, czyli kręcić rozrusznikiem tak długo, aż pompa dobije właściwe ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam ;-)
Kolego sprawdź dokładnie, czy klin na kole zamachowym (magnesowym) nie został ścięty. Zalej zbiornik świeżym paliwem ( plus właściwą ilość oleju ). Przy okazji udrożnij dysze w gaźniku i sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (wysoki poziom paliwa), jakie ma rzeczywiste ciśnienie w cylindrze (nie na tzw. oko). Sprawdź też, czy tłumik wydechowy nie jest...
Bawiłem się z gaźnikiem (Weber 32 32/250 monowrtysk) poprzez jego wyczyszczenie ale na razie nic nie ruszam bo się na tym nie znam a zepsuć go nie chcę Weź się zdecyduj - gaźnik czy monowtrysk. Weber 32TLF 32/250 to akurat jest gaźnik... Poza tym w końcu go czyściłeś czy nie czyściłeś bo się boisz, że coś popsujesz? po zamianie przewodów elektrycznych...
szybkie pytanko,jaki powinien byc praktycznie najwlasciwszy poziom paliwa w gazniku,i czy mierzyc go od pokrywy w pozycji pionowej czy od uszczelki przylegającej do pokrywy?
pomysł jak najbardziej ok. 1metr nad piecem - zdecydowanie za mało. Naczynie wzbiorcze może tez być w domu nad wymiennikiem, Pamiętaj że glikol ma niskie ciepło właściwe, więc żeby dostarczyć tą sama moc musisz mieć spory przepływ - może lepiej daj wodę i wymuszenie przepływu jak temperatura wody spadnie poniżej 3C. Pytanie czy garaż zaizolowany?
Ogrzewanie tak jak silnik żeby poprawnie pracowało potrzebuje zbilansowaną ilość paliwa i powietrza.Przyjmując że pompka dostarcza właściwą ilość paliwa to najczęściej wypalone uszczelki kotła lub zabity palnik.
Kolego może nie dałeś oleju do paliwa lub zbyt mało i zatarłeś silnik. Sprawdź ciśnienie w cylindrze i czy iskra jest we właściwym momencie. Spróbuj uruchomić silnik wlewając (świeże) paliwo wprost na tłok (ok. 1-2 cm3).
Jeżeli jest paliwo, jest iskra we właściwym momencie, jest sprężanie, to musi palić. Wykluczając iskrę i sprężanie - ssiesz powietrze nie mieszankę (sucha świeca). Ale wtrysk działa (pozostałe gary). Gdzieś jest nieszczelność.
u niego na komputerze bład 071 i nigdzie go nie moge w internecie znlazec co to jest mysle ze gdzies ma lewe powietrze w przepływie paliwa ale nie wiadomo gdzie .Gdy skacze to zaczyna sie dławic . 3 mechanikow i ja i nie wiadomo o co chodzi Ja też nie mogę znaleźć, na szybko co mi przychodzi do głowy to albo zawór odcinający paliwo lub jego okablowanie,...
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (czy nie tonie), bo może mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku. Daj świeże paliwo i właściwą dawkę oleju. Może być, iż uszczelniacze wału są zużyte i "podbiera" olej ze skrzyni biegów, czyli spala go. Tłumik w dwusuwie musi być drożny, zrób próbę przy odkręconym tłumiki. Oczywiście zbadaj ciśnienie w cylindrze...
A co się działo wcześniej, jak jeszcze zapalał? Było coś przy nim robione? Czy może nagle zgasł i potem nie zapalił? Chodzi mi o początek wystąpienia tej awarii. Silnik czterosuwowy wymaga do pracy paliwa, iskry we właściwym momencie, kompresji i poprawnego ustawienia rozrządu (tu można szukać przyczyny).
(at)Błażej Wież mi że dają radę, sitko tylko trzeba na wlocie bo się szybko zacierają. Wodę z kanału tak kiedyś pompowałem. I chodzi do dzisaj. W markecie pompę jako przystawkę do wiertarki tez kupi. Ale słabe są. Woda chłodzi dobrze lepiej niż paliwo ( ciepło właściwe ). A przy tak niskim napięciu zwarcia nie zrobisz.
Trzy czynniki - paliwo, iskra, kompresja. Sprawdź, czy wszystkie trzy występują, we właściwych proporcjach i czasie. Silnik nie kręci dziwnie lekko przy odpalaniu?
Należałoby się upewnić, że wiązka świec żarowych nie jest uszkodzona (czy dochodzi napięcie do poszczególnych świec) i czy faktycznie wszystkie świece żarowe są sprawne. W dalszej kolejności, to sprawdzenie wtryskiwaczy, sprawdzenie kompresji silnika, pompa wtryskowa. Te czarne chmury to niewłaściwie spalane paliwo, spowodowane przez np. niewłaściwe...
Witam. To że na listwie wtryskowej jest paliwo pod właściwym ciśnieniem nie dowodzi tego, że benzyna jest wtryskiwana do kolektora. Jeżeli silnik daje się uruchomić to nie znaczy że chodzi na wszystkie cylindry itd... Proponuję sprawdzić drożność wtryskiwaczy, tym bardziej że problem dotyczy zasilania benzyną. Znam krocie przypadków gdzie wtryski były...
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Szkoda pieniędzy na jakikolwiek emulator (chociaż kto bogatemu zabroni), co jakiś czas zrobić autotest wskaźników, po nim wskaźniki pokazują właściwy poziom paliwa w zbiorniku.
Już ci napisałem że ciśnienie podczas kręcenia ma około 23MPa wtedy następuje zapłon i silnik pracuje na wolnych obrotach a ciśnienie uzyskuje zadane dla wolnych obrotów 37MPa. A wiec oscyloskop do reki sprawdzenie na zapiętym wtrysku jakie są napięcia na przewodach. Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków jeśli oscyloskop...
Wygląda na to że zaworek w komorze pływakowej nie zamyka dopływu paliwa gdy osiągnie właściwy poziom. Albo masz uszkodzony pływak, albo zanieczyszczony zaworek. Tu jest pokazane jak działa gaźnik < http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona...
Moje pytanie czy moze byc to jakies uszkodzenie czy poprostu dlatego ze lezala na boku olej wyciekl??? W zasadzie taki stan nie można zaliczyć do uszkodzeń a raczej jako brak dbałości o sprzęt. O ile filtr powietrza nie uległ zalaniu olejem to kosiarkę ustawić w pozycji do pracy, koniecznie uzupełnić olej, oczyścić, dobrze też wykręcić świecę i kilkukrotnie...
Na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia paliwa, odłącz wężyk powrotny paliwa idący od niego do zbiornika i wsadź do jakiejś butelki, próbuj odpalić, jak paliwo leci z regulatora, to jego ciśnienie jest właściwe (raczej na pewno, tak nie wykluczysz usterki mechanicznej regulatora, która zdarza się niezmiernie rzadko )
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Witam. Chciałem dołożyć do tematu swoje spostrzeżenia na temat sirokko 232.01. Głośna praca(pierdzenie) i kopcenie na czarno najczęściej jest spowodowane złą konstrukcją wylotu spalin. Rura może być nawet fi80 ale nie może być szczelnie połączona z wylotem spalin nagrzewnicy. U mnie na wylot jest nałożony na luźno i przymocowany 4cm odcinek rury 2 calowej,...
właściwy mieszanka paliwo właściwy ładowarka właściwy katalog
czujnik filtr hydraulik wiena mostek ademco express
archiwizacja danych dysku naprawa obudowy kolumny głośnikowej
Oral-B iO 2 – jak rozebrać ładowarkę indukcyjną, budowa, narzędzia, ryzyko utraty szczelności Oral-B iO 2 – jak sprawdzić sprawność ładowarki do szczoteczki elektrycznej?