Na przekaźniku po włączeniu ,,masy,,powinno być zasilanie na 1 z 4 przewodów .Po przekręceniu stacyjki powinno się pojawić zasilanie na 2 [dwuch]przewodach.Jeśli po przekręceniu stacyjki nie pojawia się napięcie na przekaźniku to,, skrosuj,, połącz dwa przewody od czujnika skrzyni biegów -który znajduje się pod podłogą .Przekaźnik możesz wymontować...
Jak za dużo oleju to wtrysk/wtryski leją ,albo totalny brak powietrza. Ja na próbę robiłem tak że demontowałem wtryski i przewody. I montowałem je tak by wisiały na przewodach nie zamontowane w głowicy. Start rozrusznikiem i widać pięknie jak pracują czy kroplują czy leją. Nawet można złapać to co podają do strzykawek i porównać dawki na obu. Można...
więc co może czy nie może na wolnych równych obrotach "pyrkac" dłużej jak 15 minut ?
Mam pytanie. Ile oleju do zwolnic? Planuje wymienić, lecz nie pamiętam ile. Tu na pewno znajdziesz. Ale chyba 1,5 litra.
Tu już trzeba się skonsultować ze schematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Na pytanie dot.schematuy eklektrycznego:nie posiadam skanera ani innych przydatnych urządzeń.Odnośnie ustawienia prądu ładowania akumulatora:na alternatorze:po prawej stronie znajdujesię/wystaje z obudowy/wkręt na płaski śrubokręt/z oznaczeniem Leto-zima.wkręt ten należy ustawić uwzględniając temp.otoczenia.Jeżeli jest pow.7.C.na lato,a poniżej jako...
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Zacisk G to przecież (+) przez amperomierz z akumulatora.
Fotka druga. Uważaj na to łożysko w wale. Bo jest wahliwe. Trzeba go ustawić przed zjechaniem ze skrzynią.
Witam, Jeśli instalacja prądowa jest w złym stanie, to moim zdaniem rozrusznik z przekładnią na niewiele się zda. Zastanawia mnie to co piszesz na temat odprężnika. Z doświadczenia wiem, że rozrusznik nawet w najgorszym stanie, nawet przy słabych akumulatorach będzie kręcił płynnie wałem. Owszem - zbyt wolno, nie przełamie kompresji i w efekcie silnik...
Chodzi mi o te pierścienie po których ślizgają się szczotki gdy się przetrą na wylot tzn.do izolatora to altek raz ładuje a raz nie gdy się przetrą na całym obwodzie to ładowanie kaput.Wyjmij szczotki i sprawdź dokładnie owe pierścienie obracając wirnikiem.
Jak odkręcisz wszystkie śruby to trochę siły trzeba użyć żeby zeszedł ten zbiornik
Aby zdjąć zwolnice trzeba sciągać zwolnice razem z pochwą najlepiej się zdejmuje kiedy masz ją obwiązaną jakąs liną którą przeżucisz przez krokiew w garażu dwie osoby trzymają za line a trzecia wyciąga ze skrzyni
Co do zasady uszczelki zakłada się delikatnie posmarowane a nie "na sucho". Podobnie powierzchnie które mają być uszczelnione.
Witam, Przyczyny tego stanu są trzy: 1) Niewłaściwa regulacja mechanizmu Blokady zmiany biegów (popuszczanie sprzęgła żeby zmienić bieg) zużyty wałek. 2) Wytarte prowadzenie w podłodze (pokrywie górnej skrzyni biegów) 3) Zużyte wodziki i widełki .
Witam ,na zdjęciu jest widoczna pompa hydrauliki ,o jaki zawór ci chodzi.
Oczyścić, odkręcić, wyjąć podkładki, przepalić podkładki, złożyć, przepompować.
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
Jeśli nie jest za późno skasować luz na łożyskach. Regulujesz pod dekielkiem na 4 śrubki. Jeśli jest tam jeszcze olej to najpierw go zlej przez korek w piaście. Po skasowaniu luzu wlej olej do piasty, jeśli wycieków już nie będzie to tyle. Jeśli nadal Będzie się sączył piasta do zdjęcia przez demontaż nakrętki i łożyska, potem wymiana uszczelniacza.
Witam. A czy sprawdzałeś zawór przelewowy w rozdzielaczu? Tzn. czy się nie zacina?
Pytając o olej chciałem ostrzec o tym, że wycieknie przy rozbieraniu, byś się przygotował i nie zapomniał później go wlać. Pozdrawiam mtracz.
To zaślepione wyjście służy właśnie między innymi do kiprowania przyczepy, a jest zaślepione by nie było wycieku oleju. Koledzy Rosjanie nie pomyśleli o jakimś automatycznym zaworze. Miłej eksploatacji. Pozdrawiam
Nie trzeba bo wybierak nie da dźwigni przejść w to miejsce. Jak chcesz to zaspawaj, ale to zbędne.
Kup chwytak magnetyczny i spróbuj wyjąć kulki z góry. W sprawie wymiany kolumny nie mogę Ci pomóc.
No to się dziwisz ze masz, cuda niewydy?. Normalne jest że jeśli tu skrętka tam skrętka to będzie się działo różnie. Zrób instalacje od nowa korzystając ze wzoru innego ciągnika, lub sam jeśli masz pojęcie a jeśli nie daj to do elektryka unikniesz samozaplonu w razie pomyłki.
W katalogu znalazłem coś takiego, jeśli się kolega w tym"połapie" na pewno będzie pomocne. http://obrazki.elektroda.pl/2195760500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2919257000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6749010000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7480699200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5019928200_1...
Tu masz schematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Tak jak masz założony jest ok.
Lepsza opcja byłby jechać na szrot,kupić wiązkę z jakiegoś kombiaka, i zrobić własna na wzór c360,jest o wiele prostsza i i połowę mniej kabli, Ja akurat bym nie zdecydował się kupić wiązki z powodu oszczędzania na grubości kabli.
Pękł pręt blokady. Z prawej strony skrzyni masz ciegno, które po wciśnięciu sprzęgła wyciaga pręt i możesz przełączyć biegi. Często się zdarzało że pręt pękał w połowie i można było przełączyć tylko niektore biegi. Niech ktoś Ci wciska sprzęgło, a Ty patrz co zaczyna chodzić. W ten sposób dojdziesz o co chodzi.
Te pod deklem dałem ci link. Tam masz sporo wiadomości jak to rozebrać i wymienić . Tyle że leprze dojście to po zrzuceniu kabiny .
Temperatura oleju w t-25 http://obrazki.elektroda.pl/6869723700_1...
Chodzi o tą puszkę http://obrazki.elektroda.pl/9208130200_1... i druga fotka http://obrazki.elektroda.pl/9123615100_1... Sorry fotki zapożyczyłem z tematu kolegi wlayslawo zresztą tu cały temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... . Jesli to to ustrojstwo pijanych braci to odpowiada ono tylko za wygaszanie kontrolki...
Zaznacz na wąsie miejsce do którego będzie zamocowany siłownik, skręć kołami od prawej do lewej strony, zmierz drogę jaką pokonuje ten punkt i masz długość siłownika.
Zapnij jakikolwieg akumulator 12V zamiast tych dwóch 6V. Na krótką metę ciągnik odpali wtedy sprawdź ładowanie.
odkręć dekiel z prawej strony i przepchnij pierwszy drążek(wciskając sprzęgło) o jedno klikniecie.Musi zrównać się z drugim.
We wszystkich nowszych polonezach obwód wzbudzenia sterowany jest minusem. Jest tylko mały problem bo regulator jest razem ze szczotkami i do ruskiego nie będzie pasił. Proponuję zrobić tak jak jest w Lublinie II. Jest to rozwiązanie wzięte ze starszej wersji poloneza a regulator jest od Fiata 126p. Ma on dwa przewody żółty i zielony. Jeśli masz alternator...
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
czy WOM działa??? Kolejnym podejrzanym może być tryb na wałku który jest na końcu widocznego wałka. Obawiam się że bez otwarcia skrzyni się nie obędzie.
http://obrazki.elektroda.pl/6561479200_1... Po podłączeniu sprawdź czy ten orbitrol skręca kołami na zgaszonym silniku. Orbitrol z systemem LS (LOAD SENSING) podczas gdy kierownica stoi przepływ oleju przez orbitrol jest zamknięty, orbitrol trzyma ciśnienie w układzie. System LS daje sygnał do pompy w momencie ruchu kierownicą. Przeznaczony...
Na kole przed GMP-BMT jest znak T. Początek kąta tłoczenia następuje dokładnie w punkcie T, czyli zanim tłok będzie na samej górze.
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Ja tak jak pisałem już mam całkowicie instalację z c-360 zrobioną. Nie trzeba być elektrykiem żeby to zrobić, trzeba tylko trochę poczytać na różnych forach mieć schemat i zrobisz spokojnie. Najlepiej jakbyś to zrobił tak a jeśli sam nie poradzisz sobie to daj zarobić jakiemuś elektrykowi ale tak jak mówie nie jest to nic trudnego. Plusy są takie że...
A filtr jest czysty? Jeżeli masz manometr to sprawdź jakie jest ciśnienie. Powinno być około 110-120Kpa A podnoszenie sprawdzałeś na zimnym oleju, czy pozwoliłeś żeby się trochę zagrzał. Dzisiaj mój T25 przy -14 stopniach potrzebował 15 minut żeby zaczął normalnie podnosić. Bo jak cncę podnieść balota sianokiszonki na zimnym oleju to muszę cały czas...
Aha... Bo jakby to szarpnęło na mocniejszym zakręcie mogło by to świadczyć że coś z dyferem się działo. Ale jak podczas jazdy prosto to może rzeczywiście coś z tą taśmą. Możliwe że mogło ściąć zabezpieczenia na bębnie hamulcowym i jak przesunął się to taśmę jakoś złapało i zerwało. Czekamy na wiadomości co zobaczyłeś jak odkręciłeś ten dekielek na pochwie....
Kto ci powiedział, że w światłach stop i kierunkowskazach mają być żarówki 5W? Takie montuje się do pozycyjnych. W reszcie mają być 21W. Przełączniki i wyłączniki znajdziesz bez problemu w sklepie z elektryką/elektroniką. Do wyboru. Reflektory montuje się asymetryczne. Kup jakieś nowe, choćby z wesemu i będziesz miał po problemie.
Uszczelniacze do wymiany i po kłopocie. Aby dostać się do nich ściągnij koło, z wewnętrznej strony zwolnicy odkręć dekielek zasłaniający nakrętkę na wale koła, wybij zabezpieczenie, odkręć, wyciągnij wał koła(oś) później odkręć z zewnętrznej strony zwolnicy taki pierścień przykręcony na 6 śrub i za nim są uszczelniacze. Wyciągnąć, wymienić na nowe i...
Albo raczej to co nazywasz kontrolką włącznika masy jest kontrolką ładowania. Nie napisałeś do czego jeszcze ta "kontrolka masy" jest podpięta. Czy aby nie do + akumulatora? Jak się zachowuje ta kontrolka po odpaleniu? Gdzie (do czego) jest podłączony przewód zielonożółty ten co jednym końcem jest podpięty do alternatora? Podsumowując: Na regulatorze...
Generalnie we Władku zmiany wchodziły na bieżąco, co roku coś zmieniali. Numery katalogowe części silnika zmieniały się pomiędzy D21, D144 i D37. Około 1995 roku zrobili większą modernizację i wówczas silnik nazywał się D-120. Głowice nowy typ weszły ok. 1990 roku, czyli wersja ze świecą żarową. Tylko że wówczas głowica ma wystające zawory (jak w C-330)...
Trzeba wyjąć laski popychaczy zaworów i przez otwory po osłonach lasek podnieść szklanki popychaczy.
Nie podłogi nie trzeba ściągać piszesz że wajcha zostaje w położeniu biegu to wybija na reduktorze albo na nawrotnicy przód/tył trzeba by spróbować skrócić nieco cięgiełko o którym wcześniej była mowa aby skręcić cięgło trzeba je odłączyć od dźwigienki tej bliższej przodowi traktora tylko ostrożnie żeby dźwigienka nie rozłączyła się z wałkiem blokowania...
A dławik w króćcu siłownika. Odkręć prawy przewód od siłownika, a następnie króciec- nypel z siłownika. Powinna w nim być blaszka z otworkiem w środku, mogło go coś zatkać. Filtr raczej na pewno nie. Gdy opuszczasz z dociskiem to dźwignia zaraz odbija, a lewy przewód siłownika się napręża?
Tak, to kanał powietrzny chłodzący głowicę, z drugiej strony ma dwie szczeliny pionowe po obu stronach wtryskiwacza, tam jest jego gniazdo. Więc albo luźny wtryskiwacz, coś z uszczelką wtryskiwacza (miedziana podkładka), albo niestety pęknięta głowica. Wykręć wtryskiwacz i zobacz jak wygląda uszczelka, czy nie widać okopceń na niej, daj nową podkładkę...
Czy udało się znaleźć usterkę?
Łatwo policzyć mając: skok tłoka (h=120 mm), średnicę cylindra (D=105 mm) i liczbę cylindrów (n=2). V=n×Π×D²/4×h≈2×3,14×105&... Pozdrawiam
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Witam. Jaki kolega założył docisk?Oryginalny czy chiński?W chińskim jest płaska blacha i ona odkształca się przy wysprzęglaniu zamiast odciągać tarczę dociskową jeśli tak jest to tylko wymiana blachy na oryginalną z przetłoczeniem pomoże.Jeśli natomiast docisk jest z przetłoczeniem to pewnie puścił spaw otworowy na łapie wyciskającej łożysko (tam gdzie...
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
rozdzielacz działa identycznie na obu sekcjach, ma te same funkcje, czyli opcje siłowe w dwie strony, zamknięcie przepływu i opcja "pływająca". kolega naciamen trochę mija się z prawdą, skoro są dwie opcje siłowe, to muszą być dwa wyjścia, i takie są, jedno jest po prawej stronie zbiornika, drugie po lewej, oba wyjścia są zaślepione. jeśli rozdzielacz...
Ponawiam pytanie jak działa hydraulika zewnętrzna.... Wtedy będzie można cokolwiek powiedzieć więcej....
Tak biegi są szybsze normalnie jak liczysz 2 szybsza od 1 i 5 szybsza od 4 a jak po kolei to red 1, red 2, najwolniejsze na nich nie pojedziesz wiecej jak 2-3km/h gdzieś. Używasz ich jak chcesz wolno jechać a mieć np. wysoką prędkość obrotową wałka ( ja używałem czasem przy starej kosie listowej)
To nie blaszką cieknie tylko oringiem na wałku zaworu jak chcesz zostać przy tym to daj nowy oring i ustaw tą dźwigienkę na LETO wtedy będzie otwarty przepływ na maxa i najlepiej zablokuj co by jakis nadgorliwiec tam nie ruszał . Ale najlepiej wyrzucić to to i dać tą rurkę o której piszesz w pierwszym zdaniu . Jeśli chodzi o olej to jak rusek nie kipuje...
To z drugiego posta ,to obudowa (maskownica) rozdzielacza hydrauliki montowana w kabinie. http://obrazki.elektroda.pl/6273693900_1... Strzałka czerwona tymi otworami przykręcasz do dźwigni hamulca nożnego chyba prawego . Strzałka niebieska tu powinna być rolka na którą naciska element dźwigni ręcznego hamulca zaznaczony strzałką czarną...
No to już możesz rozbierać skrzynię. Rewers na 99% siadl. Najbardziej prawdopodobne że będzie do wymiany wałek pośredni z podkładkami, no i może sprzęgiełko rewersu, na koła zębate sam musisz popatrzeć i ocenić stan. Jak coś to pisz też na GG 41271070
Mnie też nurtuje to pytanie.
Witam Mam pytanie do tematy: dlaczego cewka przekaźnika rozrysznika zasilana jest z zacisku alternatora do którego podłączona jest kontrolka ładowania? Czy kontrolka świecy żarowej informuje nas że świeca jest załączona czy zgaśnie po czasie kiedy należy świecę wyłączyć? http://obrazki.elektroda.net/3_122392563... Pozdrawiam
https://allegro.pl/oferta/lampy-t-25-zes...
spokojnie dorobisz od hamulca 330
Nikt tego nie wie kolego za przeproszeniem. A tak na poważnie. Wrzucanie biegów musi tak przebiegać. No chyba, że w ogóle nie wchodzą lub podczas jazdy coś jest nie tak. W takim przypadku prawdopodobnie uszkodzone tryby w skrzyni bez rozbierania się nie obejdzie. Co do reduktora to wada może być mniejsza. Może wajcha od reduktora jest uszkodzona pod...
Tak, będzie działać jak najbardziej. Ale raczej odradzałbym ci to rozwiązanie jest o wiele prostszy sposób lecz jednak musisz rozebrać głośnik i podłączyć aku za trafem i mostkiem prostowniczym. Napięcie za trafem myślę ,że jest 12 V o ile się nie mylę, sprawdź. Przetwornica wprowadzi tylko niepotrzebne zakłócenia i stratę mocy oraz stratę kasy. :D
Witam, jestem początkującym użytkownikiem. Moje pytanie dotyczy oczywiście ciągnika Władimirec, mój konkretnie 1987r. chciałbym trochę go "podkręcić na pompie" wtryskowej, słyszałem że jest możliwe, ale nie wiem jak to zrobić??? pomóżcie, chcę żeby jeździł szybciej, bo w polu w ogóle nie robi, a tylko na trasie, a obroty max 2 tyś, więc trochę się wlecze!!!...
Witam.Mam pytanie jak podłączyć tylną wiązkę oświetlenia w t25.Ma ktoś jakiś porządny schemat?Z góry dzięki
Pokrywą oryginalna z przejściem jednej wajchy do rewersu. Korpus od zmiany dźwigni biegów oryginalny na jedną wajchę i w tym korpusie dorobione wyjście na wajchę od rewersu. Tak funkcjonowało wcześniej i myślę, że nie tu problem. Dekiel od skrzyni mam ściągnięty i tak biegu rewersu na jedną stronę mam ciężko wrzucić. Szlifowałem wodzik (tj. urządzenie...
A masz olej w silniku? niby głupie pytanie a prawdopodobne
Pytanie zadałem jako laik w tym temacie, żeby wiedzieć. Dla innych pytanie jest banalne, dla mnie podstawowe.
Witam, tak jak w temacie, chciałbym zamienić prądnice na alternator ponieważ nie mam ładowania, lub ładowanie jest bardzo słabe... Zakupiłem już orginalny alternator do władimirca tylko teraz pytanie jak podłączyć te kabelki, byłbym wdzięczny gdyby ktoś przedstawił mi to na obrazku. Mam jeszcze kilka pytań dot. tego ciągnika, od niedawna jestem jego...
Kolego jak rozwiązałeś ten problem. Bo u mnie takie same objawy we wladku
Witam, mam kolejny problem z władimircem . Był cały czas hamulec na jedno koło na prawe i nagle się zrobiło że nie ma .Nawet jak się wciśnie hamulec to nie ma żadnej reakcji, ciągnik jedzie gdzie chce.Nie wiem czy coś się urwało ??Mam pytanie czy zdejmę koło i odkręcę pokrywe czy dostanę się do taśmy hamulcowej??Czy zdejmować trzeba całą tą pochwę (zwojnice)??Czekam...
Okazało się że rozdzielacz jest przykręcony na 4 śruby na klucz 14 we nęce między Aku a ścianką zegarów
Brak ciśnienia oleju z bloku na klawiaturę, co robić?
Witam, miałem sporo wycieków z hydrauliki w moim władku i zabrałem się za remont, ale mam kilka pytań: 1.w jaki sposób(i czy w ogóle) odpowietrza się układ hydrauliczny? 2.patrząc od tyłu ciagnika,na siłowniku jest taki zaworek a nad nim na trzonie jest taka blaszka przykręcana motylkową śrubą.do czego to służy?podejrzewam,że jakaś regulacja? 3.otórz...
Nieprawidłowo złożona. Na wałku kierownicy masz ślimaka z dwoma stożkowymi łożyskami, luz na nich a raczej jego kasowanie odbywa się podkładkami między tuleją wałka kierownicy a korpusem przekładni.
Witam, Żeby mieć spokój z zapowietrzaniem się to zrób dolne podłączenie ze zbiornika paliwa w miejscy śruby do spuszczania paliwa. Co do wycieku oleju to uszczelniacze rurek drążków popychaczy do wymiany.
Ostatnio w moim rusku przepuszcza sekcja na rozdzielaczu od podnośnika. Mam dodatkowe wyjścia zaślepione z prawej strony i lewej. Podobno z prawej to zasilanie a czy z lewej mogę podpiąć powrót z siłownika czy trzeba zrobić powrót np. przez korek wlewowy
Kolego hubert.wojcik1234 , jedno pytanie, czy ta usterka powstała nagle?
Na kolumnie kierowniczej po przeciwnej stronie wałka ramienia powinna być śruba spróbuj ją trochę dokręcić powinno zniwelować luz.
Przecież schemat jest dostępny na necie do tego bardzo prosty....
Lucjan mam jeszcze jedno pytanie da sie zamontowac bez przerabiania tłumnik np od malucha albo od tarpana? bo mi sie urwała koncuwka i głośno chodzi i brzydko wygląda
Mam jedno pytanie, czy schemat do ciągnika MTZ 50 jest podobny do schematu ciągnika Władimirec k 25 chodzi mi konkretnie o schemat ładowania to jest alternator i regulator napięcia.
Witam Mam problem z podnośnikiem i zatem kilka pytań. Podnośnik podnosi wolno, wymieniłem zawór przelewowy wraz z gniazdem bez zmian, zamieniłem sekcje z wywrotu bez zmian. Wymieniłem pompę na nsz14, chwilę było ok ale jak regulowałem ciśnienie (podczas regulacji prawie max. obroty i ustawienie na 120bar), problem powrócił obawiam się że pompa się uszkodziła...
Tarcza sprzęglowa różni się osadzeniem wielowypustu róznica jest ok 2 do nawet 5 mm w zależności od producenta.
Witam dziekuje za odpowiedz jeszcze mam pytanie co to zaworu przelewowego ten grzybek z otworem gwintowanym z uszczelniaczem to ma siedziec ciasno bez ruchu czy musi tez miec mozliwosc przesuniecia sie bo dzis jeszcze raz wyciagalem ten zawor i ten grzybek dosc ciasno siedzi zawor chodzi lekko a ostatnio jak rozbieralem rozdzielacz do uszczelnienia...
Witam jaki pomysł na założenie pierścieni na tłok od siłownika władimirec T25? Te co teraz robią to albo jakaś tandeta labo ja nie potrafię. Proszę o jakąś podpowiedź albo link do dobrego zestawy naprawczego do tego siłownika.
Szukaj "T-25 kąt wtrysku" np;[url=http://chomikuj.pl/habza.m?fid=2...
W T25 masa do przekaźnika rozrusznika pobierana jest z alternatora. Zabezpiecza to przed próbą uruchamiania silnika który już pracuje (wykrywa ładowanie). Testowo możesz odpiąć cieńszy przewód od alternatora i dotknąć nim masy. Drugą przyczyną może być też czujnik położenia neutralnego skrzyni biegów. Pod podłogą w pobliżu lewarka.
Ale najpierw musisz ustawić luz na kołach rewersu względem tulei na której są, ja ustawiałem na 0,4-0,5mm. Potem ustawiasz równą dla lewego i prawego od koła zębatego napędzającego za pomocą podkładek księżycowych pomiędzy obudową skrzyni a obudową ułożyskowania wałka rewersu (z prawej strony skrzyni) Nie wiem czy to jasne:) ale mam zdjęcia jakby co....
Witam, Najważniejsza sprawa to odpowietrzyć układ paliwowy. Kiedyś przyglądałem się wymianie pompy wtryskowej w T25, którą przeprowadzał "rutyniarz". Wyglądało to mniej więcej tak: - w pierwszej kolejności facet odpowietrzył pompę luzując śrubę jednego z dwóch przewodów paliwowych z tyłu pompy (od strony bloku silnika) - dalej odpowietrzył filtry paliwa....
Mam jeszcze pytania dotyczące sposobu sprawdzenia przekaźnika rozrusznika oraz stacyjki. 1.Jeżeli chodzi o ten przekaźnik to chyba aby go ominąć to łącze przy nim 2 przewody. Ten co idzie na stacyjkę i ten co idzie na rozrusznik. Są do tego przekaźnika podpięte jeszcze 2 przewody. Jeden pewnie idzie na alternator, a drugi na amperomierz czego nie jestem...
Możesz pokazać na zdjęciu miejsce wycieku? Z opisu ciężko to ustalić.
Jakie zębatki? Blokada w ruskim to sprzęgło kłowe na jednej z półosi. Blokując jedną półoś z koszem mechanizmu różnicowego blokuje się jego działanie i koła obracają się z jednakową prędkością bez względu na warunki. Czasem gdy kły blokady nie nie trafią w przerwy tylko na siebie blokada nie zazębi. Wejdzie dopiero gdy jedno z kół obróci się z inna...
fotowoltaiki pytań pytań matuzalem pytań fotowoltaiki
wzmacniaczem marantz makro przenoszenie komórek bluetooth philips
zarejestrować słuchawkę panasonic zarejestrować słuchawkę panasonic
Schemat mnożarki 2-bitowej w CircuitMaker Jak ustawić histerezę w Vaillant ecoTEC Plus?