Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Podpiąć pod komputer :) Na 99% coś nie tak z pedałem gazu, jest tam czujnik.
Zapnij obciążenie 2-3 świece żarowe, itp i zobacz co się wykole? Albo zapnij prostownik aż podskoczy ponad 14,6V.
Przepływki czyste ?
skup się na lewym powietrzu.
Skupię się na częsci elektrycznej sterowania silnika.Problemy z odpaleniem zimnego silnka mogą leżeć po stronie stanu instalacji elektrycznej sterowania silnika-duza wilgotność powietrza większe problemy z odpaleniem(sprwdż stan połączeń elektrycznych w komorze silnika a szczególnie przewodów zapłonowych). Jeżeli problem pojawia sie zarówno w dni wilgotne...
Prawdopodobnie Bingo nie radzi sobie z szybką regulacją mieszanki przez attuator, na co komp od silnika reaguje podnosząc obroty. Komp od silnika nie wie jaka jest mioeszanka, bo jest trtaktowany emulatorem sondy. Komp od gazu wie jaka jest mieszanka, ale dopiero po czasie może reagować i tylko w zakresach ustalonych przez zaprogramowanie. Poproś uprzejmie...
Stawiam na jakiś problem z silniczkiem krokowym, widać wahania obrotów na obrotomierzu ?
jaki rok fokusa ? mk1 miały silniczek krokowy ... Zdjęcie pokaż. A na zachętę, jak koledzy z postów wyżej.
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Sprwadź wężyk idący od serwa do kolektora dolotowego, czy nie ciągnie lewego powietrza, nie czyściłeś przypadkiem przepustnicy?
Witam, o rany jaka cisza mam te same objawy tylko ze passacie B4 vr6 tez jakis przekaznik mi cyka pod glowna skrzyna bezpiecznikow dotykalem palcami i jest to przekaznik nr 53 tylko od czego on jest ?? czy ma on cos wspolnego z sonda lambda?? silnik swiruje dlawi czy tam zalewa paliwem,jak odpalilem auto po zmianie swiec kabli i bla bla czekalem na...
Witam. Mam mały problem z moim Peugeotem 206, przebieg 280 tys. Mianowicie obroty silnika po odpaleniu nie ważne czy ciepły czy zimny wahają się od 900 - 1700 obr. Czasami stają na 1500 obr. i się utrzymują. Wina nie leży w silniczku krokowym, został wymieniony na nowy a przepustnica została dokładnie wyczyszczona. Komputer diagnostyczny nie pokazuje...
lewe powietrze na odmie lub za przepływka oczywiście przepływka i sonda dobra jak przełożona tak?
witam byłem dziś u mechanika na diagnostyce komputerowej. Przyjechałęm do niego i podłączył mi puga pod sterownik bosha i program Bosh ESI Tronic. O dziwo program wykazał, że nie ma żadnych błędów. Ponieważ problemy z obrotami mam na zimnym silniku stwierdził, że podłączymy kompa jak silnik ostygnie. rezultat- bez zmian, zero błędów na kompie. Facet...
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
minal juz tydzien i objawy sa nastepujace;> rano gdy silnik jest zimny auto odpala rewelacyjnie obroty sa ormalne.po przejechaniu kilku km obroty na biegu jalowym skacza jak szalone..poprostu gdy wrzuce na luz obroty szaleja czasem nawet go dlawi ..ale nie gasnie ...czy orientujecie sie jak mozna to naprawic i zniwelowac? czy moze jeszcze poczekac i...
Z tego co pamiętam, układ ten był stosowany z magnetofonach studyjnych SM4010/15 produkcji węgierskiej do stabilizacji obrotów silnika głównego. Częstotliwość wzorcową pozyskiwano z generatora kwarcowego 100 kHz, która szła na dzielniki i dopiero do porównania na CD4046 Dzielniki chodziły na radzieckich TTL-ach. Nie jestem w stanie powiedzieć jaka była...
Pierwsze co podpiąć tester i odczytać błędy plus parametry.Po drugie przepustnica i układ dolotu powietrza do kontroli.Po trzecie zdecydowanie powinieneś zmienić gazownika.
Jest założony nowy, wszystko co wymieniłem jest nowe oryginalne bosch. Mogę go również wypiąć co daje pełne otwarcie i ciśnienie na luzie 400 bar. Ale objawy dalej podobne. Co do diagnostyki to błędów brak, na live data na luzie odchyłki ponad 10-15% w ciśnieniu żądanym a realnym. 320 powinno trzymać a skacze od 300 do 350bar. W różnych odstępach czasu...
W astrach czesta usterka jest usterka regulatora wolnych obrotow. Nie mniej jednak posprawdzaj sobie aparature zaplonowa skoro przy wilgoci problem sie nasila. Pozdrawiam.
1. Podwyższone wolne obroty po odpaleniu zimnego silnika benzynowego to norma. Sterownik wzbogaca mieszankę i utrzymuje wyższe obroty aby szybciej podgrzać - chyba wydech (pewności nie mam). W autach gaźnikowych służył do tego przełącznik/dźwigienka ssania. W silniku sterowanym elektronicznie funkcję tą realizuje sterownik. Gdyby tego nie było, w niskich...
Witam posiadam astra g 1.6 8v X16SZR falują mi obroty przeważnie na ciepłym silniku ale na zimnym też lub gdy pochodzi dłużej na biegu jałowym przeważnie między 8500 a 1000 obrotów a czasami między 8500 a 1500 obrotów Wymieniłem już Silniczek krokowy na nowy Potencjometr przepustnicy na nowy Czujnik temperatury na nowy Czujnik na kole zamachowym na...
Witam, mój problem dotyczy pracy silnika w Mercedesie W210 E420 rok produkcji 1997r. przedlift/sedan z motorem M119 oraz asb 722.6. Problem dotyczy wahania obrotów silnika a mianowicie silnik pracuje równo i nagle obroty zaczynają spadać i silnik stara się je utrzymać w normie coś w rodzaju czkawki dzieje się tak przez 4-5 sekund i wszystko wraca do...
jeśli bardzo chcesz to po taniości STAG 100 ale nie uważam żeby był potrzebny
Witam mój roverek gaśnie podczas gdy na wciśniętym sprzęgle dojeżdżam do skrzyżowania i się zatrzymuję. Jak było zimno to problem występował tylko po przejechaniu około 30km w miastowych dystansach tego problemu nie było. Teraz gdy na dworze jest czasem ponad 20* problem występuje częściej i zdarza się czasami w mieście. Nie ukrywam, że czasami jednak...
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Może lewe powietrze gdzieś sie dostaje.
posprawdzałem wszystko szczelne,uszczelki na swoim miejscu,przepustnicę wyczyściłem. Problem był z linką gazu która nie chodziła swobodnie w pancerzu, naoliwiłem i problem zniknął.
Witam. Jeżeli to CD20E w pierwszej kolejności sprawdź co dzieje sie na pinie 15 ECCS w momencie wystąpienia problemu.W chwili AC-on powinno byc ok 0,4VNa pinie 21-0V
Krokowy ,albo lewe powietrze.
Moj znajomy posiada 2 omegi, jedna to C20NE a druga C30SE. W tej 2.0 jest taki problem ze wolne obroty sie wachaja ganiaja prawie od 0 do 900 nie wyzej. Czasami jest to powodem zgasniecia silnika ,np. na swiatlach gdy sie zatrzymamy. Ale czasami zdaza sie tak ze prawidlowe obroty trzyma i nic sie nie dzieje. Co moze byc tego przyczyna, gdzie szukac?...
nie ślepa podmiana części bo te części są sprawdzone i nie które nowe tak to by naprawa innych silników trwała tygodniami powtarzam mamy profesjonalny warsztat, ale sprawdzę jeszcze tą gumę pod wtryskiem ale i tak dziwne że tak się dzieje. dodam jeszcze że ten gol stał 3 miesiące bez odpalania.
auto jak w temacie bez gazu . Na postoju często ma wahania obrotów . Wygląda tak jakby wypadał zapłon. W nocy cewki nie świeciły wie to chyba nie to. Podczas jazdy czasami szarpie. Auto ma nabiegane 180 tys kil. Ciężko sie dogrzebać do przepustnicy . Macie jakieś propozycje
mkos1 znaczy się parownik jest do d... i nic sie z tym nieda zrobić czy może jakoś go zregenerować sie da niewiem może wymienić membrane albo coś ??
zobacz oscyoskopem zasilania sterownika czy nie ma pików,itd.
Witam Co może być powodem wahań obrotów. Gdy trzymam wciśnięty gaz na postoju to obroty falują jest to minimalne ale odczuwalne a podczas jazdy wręcz irytujące. Dodam, że podczas jazdy występuje "szarpanie" porównałbym raczej do "wahania" i najbardziej czuć to właśnie podczas delikatnego przyśpieszania w zakresie obrotów 1800 do 2200 i na 2,3 i 4 biegu....
Witam mam problem z vw golf II 1.3 gażnik na ssaniu pojawiają się duże wahania obrotów od 1500 do2400 tys. czy ktoś wie na czym polega problem?po nagrzaniu silnika sa stałe ok 900
w którym miejscu jest to pęknięcie ?
Szanowni Klubowicze. Jestem posiadaczem nissana primery 2.0 tdi. Zwlaszcza podczas pierwszych kilku km wahaja mi sie obroty na biegu jalowym w przedziale 750 - 1100. PRaktycznie po uruchiomieniu silnika jest ok 1000 a nastepnie po kilku minutach czasem spada do 800 czasem po kolejnych kilku minutach wzrasta znow do 1100 lub np maleje (nie zauwazylem...
no wlasnie tez bym obstawial ten przeplywomierz tylko ze gdyby on byl zepsuty to chyba obroty wariowalyby caly czas a nie tylko na zimnym silniku??
głowiczka pompy
najczestsza przyczyna wahan obrotow silnika dci szczegolnie na zimnym silniku jest poprostu zuzycie wtryskiwaczy
Byłeś może u elektryka na komputerze? a jak dojeżdżasz do tych świateł to na biegu jałowym? co się wtedy dzieję z obrotami silnika stopniowo maleją czy od razu siadają ?
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Pomiar obrotów w pralkach tego typu tak zwana waga robiona jest w ten sposób że mierzony jest pobór prądu silnika jeżeli waha się napięcie zasilania to zakłócany jest też pomiar prądu dlatego też jeżeli prąd zaczyna spadać z powodu mniejszego obciążenia bo pranie jest u góry to rośnie też napięcie na silniku co powoduje gwałtowny wzrost obrotów i szarpnięcie...
to zdanie trochę gryzie się z Twoim pierwszym zdaniem gdzie piszesz "Jeżeli prędkość ....... znaczy że coś jest nie tak". Wydaje mi się że w poście przedstawiłem wszystkie możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy - pierwsze zdania postu 5. Czy "niezłe 3%", o których napisałeś wynika właśnie z praktyki? Jeśli tak, to jak to wyglądało? Kilkadziesiąt magnetofonów...
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
1. Czyli jak np u mnie bede mial temperature mierzona 20-22 stopnie a zadana zalozmy 30 to nie potrzebuje zadnego wzmacniacza? Wzmacniacz nie potrzebujesz nawet jak będziesz miał ustawione 99°C. Z tym, że masz mniejszy przedział w sterowniku w którym program działa. Na wejściu wykorzystasz tylko zakres 0-1V a masz dostępny 0-10V. Łatwiej będzie skorygować...
Obroty na jałowym są w tej chwili około 850-900 a powinny być ok. 750. Po prostu słychać że są wyższe niż były zawsze, i to samo podaje komunikat. Gdyby to było tylko to z obrotami to bym się tym nie przejmował. Niestety od razu po zapaleniu auta obroty idą w okolice 3000 i bardzo powoli spadają, podczas jazdy czasami jak wrzucę na luz to silnik dalej...
wahania obrotów silnika falownik wahania wahania silnika
kamery kamery zewnętrzne obrotowe epson service compaq dioda zasila
przecinarka plazmowa pilot bramy zasięg
Termet Silver Pro: Różnica P3 i P4 a buczenie Naprawa ładowarki Lux-tools: diagnostyka i wymiana elementów