musisz wyjac calkiem gaznik bo nie dostaniesz sie do glownej dyszy zeby ja oczysciac,powodem tych obrotów moze byc stycznik(jest zaraz pod gorna pokrywa i lubi sie zardzewiec,zasniedziec itp.,pod nim jest okragla mala uszczelka ktora trzeba wymienic),mam ten sam gaznik,wyjmowalem go nieraz,nie jest skomplikowany,wyjmij,oczysc,jezeli obroty beda skakac...
Niekoniecznie
ECU na prawym słupku pod schowkiem, przeważnie przyczyną wariujących obrotów był zły kontakt we wtyku potencjometru przepustnicy lub słaba masa w tej wtyczce, sprawdź masy wiązki na silniku
Jakiej firmy sonda?
nastawnik przepustnicy. Tutaj szukaj.
czy dawać do mechanika?? Tylko tak.
A co da podpięcie pod komputer?
Na początku przeczyscił bym wszystkie złącza na pedale gazu module uec i ecu
Witam ma ten sam problem i bardzo mnie to meczy . Zalazłeś rozwiązanie tej przypadłości . Proszę o pomoc
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Samochod to Golf 1.8 (RP) 90r. Zaczelo sie od tego ze podczas jazdy gdy zmienialem bieg i wcislem sprzeglo obroty spadaly do ok 1000 obr/min i nagle wzrastaly do 4-5 tys i zaraz spadaly do ok. 1000. Po krotkim postoju odpalam silnik a obroty skacza od 1000 do 4000 tak jak bym trzymal gaz wcisniety do polowy i co chwile wlanczal i wylanczal zaplon (oczywiscie...
Szczotki szczotkami a jak wygląda komutator? Może ma jedno pole tak wytarte że jak się tam zatrzyma to ruszyć nie może. Bardzo częsta awaria w A4.
Zatulejowane i jest ok.
Uszkodzony był czujnik wału
Wiem że tak najprościej, ale na razie brak kasy. Może ten błąd G42 to jednak wina pompki od paliwa i trzeba pompkę wymienić.
nadal wymienić..... na nową
raz spotkałem się z takimi wariującymi obrotami, okazało się że czujnik temperatury uległ uszkodzeniu, może to ci jakoś pomoże
Szukaj po "sznurku" w fiacie siena miałem podobna usterkę tz. wariujące obroty i to że gasł silnik jak był już ciepły. A to był brak masy(-) czujnika lambda.
napisz numer tej opornicy
rurki faktycznie nie wyglądają najlepiej są sztywne jak deska i mają liczne spękania ,zamówiłem już cały komplet razem z trójnikiem i zaworkiem odpowietrzającym czekam aż przyślą wymienię i napiszę jaki jest rezultat może to jest przyczyna podwyższonych i wariujących obrotów
Jeszcze nawiązuję do tej usterki! W poście załączam zdjęcie rzekomego silnika wolnych obrotów , który wysuwając lub wsuwając tłoczek ciągnie za linkę od gazu . Dzieje się to w zależności od temperatury - jak mniemam ? Proszę o podpowiedź co zrobić z wariującymi obrotami ( dodam ,że jeden mechanik odpinał wiązkę kabli od tego silnika co powodowało zmianę...
Moze to okazać sie pomocne. Ja przy wariujących obrotach powyżej 2.5tys a w konsekwencji zaduszeniu silnika miałem błachostke. Kupiłem nowe przewody wysokiego napięcia i odpinając Nty raz stare olśniło mnie i zauwazylem, że od 4rki przewód praktycznie sam wyleciał. Tak samo z nowymi było po załozeniu, wiec każdą wtyke porozpychałem tak, że wchodzi ciasno...
Witam Mój problem polega na czasami wariujących obrotach podczas zrzucania z biegu w czasie jazdy. Chciałbym sprawdzić poprawność działania czujników temperatury i sondy lambda. Wentylator się włącza więc czujnik w chłodnicy chyba jest dobry. Kolejny czujnik to ten niebieski z przodu przy czarnym sterującym wskaźnikiem na liczniku. Jakie powinny być...
Zgadza się, ale wentylator na karcie wariuje obrotami do 5k ;) A w obudowie dużo większy i 1800 obrotów, prawie nie słyszalny. Natomiast wentylator do karty jest trudno dostępny, a przede wszystkim - drogi. Ja go wymontowałem i wsadziłem do obudowy bo mi padł najzwyczajniej ten na karcie.
Zrób diagnostykę.
Samo odłączenie akumulatora nie powinno wpłynąć w ten sposób na pracę silnika, źle zestawiony rozrząd owszem może, jeśli wywala check to diagnoskop i wszystko będzie wiadomo. pozdr
Lewe powietrze.
Witam Wszystkich, to mój pierwszy post tutaj i pierwszy problem... żona jeździ Peugeot'em 206 1.4i 8V, samochód ma problem z wariującymi obrotami: - odpala dobrze na zimno i ciepło, - po pewnej chwili 300-400m potrafi podkręcić, sobie obroty tak do 2 - 2,5k rpm, - traci moc i próba ruszenia w tym stanie kończy się zalaniem silnika, - kiedy już odpali...
Witam, posiadam seata toledo 2, 99r 1.6 problem mam taki, padła mi przepustnica (przyczyna wariujących obrotów i innych - faktycznie 2 mechaników powiedziało to samo), po wymianie przepustnicy na drugą używaną, większość objawów ustała, zostało: -falowanie obrotów gdy auto jest zatrzymane i odpalone, tak jak to widać na samym początku filmiku -obroty...
Wariujące wolne obroty, wypalające się gniazda zaworowe, strzelanie (z destrukcyjnymi skutkami niektórych strzałów włącznie). Tylko czego się spodziewać po instalacji I gen. do dużego silnika z wtryskiem wielopunktowym? Dostosowana i dobrze zamontowana instalacja pozwala jeździć tak samo jak na benzynie (to znaczy po silniku nie widać objawów że pracuje...
Kuzyn kupił Audi 80 za 5000 zł kilka miesięcy temu, silnik V6, coś ponad 2 l, LPG. Do poprawy na pewno wariujące wolne obroty i pewnie zbieżność (albo był bity) bo auto traci przyczepność już przy 80 km/h. Tyle mogę powiedzieć. Tzok - dobrze wiedzieć. Co do zim, nie wiem czy będą takie ale były i było jak napisałem. Sztuczka z podgrzanym paliwem nie...
Pytanie jak w temacie, na zimnym silniku jest ok, a gdy się rozgrzeje obroty się zwiększają i falują (nawet do 5 tyś obrotów) oraz zaświeca się lampka silnika na tablicy. Po podpięciu do testera wywala takie błędy : 157 5V reference voltage MEMORY 160 Self adaptive parameter MEMORY 162 Control module MEMORY 163 Control module MEMORY 1606 1607 725 Assist...
cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
Witam. Znajomy ma problem z Nissanem Primera P11 silnik benzyna 1.6 GA16DE, 2000r. Silnik generalnie nie utrzymuje wolnych obrotów, raz jest to 2000 a innym razem skacze pomiędzy 1000 a 2000 i zdarza się że w czasie jazdy potrafi zgasnąć. początkowo działo się to sporadycznie teraz objawy utrzymuję si cały czas. Kontrolka silnika raz pali się ciągle...
Na ucho to raczej nie słyszę za dużych zmian obrotomierz też w miarę stoi w miarę rozgrzewania się i przechodzenia silnika przez kolejne fazy więc jakoś nic niezwykłego nie widzę. No może raz silna widzę szarpnięcie obrotomierza ale nie słuchać zmiany obrotów.
Witam, Borykam się od dłuższego czasu z problemem wariujących obrotów wewnętrznej dmuchawy pojazdu. Jest to Golf 4 TDI wyposażony w Climatronic. Samodiagnostyka climatronika daje efekt w postaci błędu 4F9. Wg opisów znalezionych w internecie zinterpretowałem ten błąd jako problem z dmuchawą. Została ona wyjęta. Ewidentnie ciężko obracała się dlatego...
Bzdury. Powód jest prosty-szaleje wskazanie z czujnika kąta skrętu, w wyniku tego pompa również zaczyna szaleć-zwiększa obroty przez to bierze wiekszy prąd, a tym samym silnie waha się napięcie na instalacji. Wystarczy wypiąć wtyczkę z czujnika i wszystko się uspokoi. Roboty nie dużo, wystarcza odmontować lewy halogen i dostęp do wtyczek świetny.
Witam. Dlaczego olej znalazł się w filtrze powietrza? Kopci, strzela i wariują obroty jakby ktoś bawił się manetką gazu.
Mam problem z klimatyzacją w megane 2010 po włączeniu klimatyzacji wariują obroty a nawet po zejściu z obrotów silnik się wyłącza . Co może być przyczyną
Listwę Z-O należałoby rozebrać, ale odradzam niedoświadczonym. Chemią jest łatwiej, najpierw coś do styków, potem preparat konserwujący. Magnetofon postawić na boku, wpuścić co należy i ruszać, ruszać listwą. Propanol nie! Silnik najlepiej wymienić, nasze nie dość, że nietrwałe, to jeszcze z wariującym stabilizatorem. Tylko jak ustawisz obroty?
Witam, Golf IV, 1.6, 105KM w papierach (wedlug VIN 107KM???), 2000r. Skontynuuje temat dla potomnych. Mielem podobne problemy (gasniecie przy spadku obrotów z 2500, gdy powoli odejmowalem gazu czase udalo sie ze nie zgasl, mocno wariujące obroty na biegu jalowym itp) ale wszystko dzialo sie znacznie szybciej - jednego dnia zgasl 2 razy, drugiego ze...
Na początek popraw luty w gnieździe licznika i wszystkie inne podejrzane obok.
Tematów na ten temat jest multum, lecz ja nie znalazłem odpowiedzi na usterkę w moim golfie. Problem zaczął się po sprawdzeniu szczelności podstawki pod gaźnikiem gdy go skręciłem zaczął strasznie wariować, obroty skaczą 800 do 2200 i tak cały czas. Wymieniłem silniczek krokowy i komputer nadal nic nie pomogło. Proszę o pomoc
No niestety ,,, jest to kompletny paradoks Festool-a ,,, maszyna działa, nie widać uszkodzę kondensatorów itd a wyświetla błąd czyszczenia i wariują obroty , wydaje mi sie ze gdyby maszyna trafiła na serwis Festool-a błąd został by skasowany a dla "zwykłego" naprawiacza ta możliwość jest niedostępna. Wczoraj przyszła elektronika, zamontowałem i żyrafa...
Napisałem wyżej. Najłatwiej to podejrzeć paramery live podczas tego jak obroty wariują i będzie wiadomo co jest nie tak. Tu nawet TPS może wariować i podawać błędny sygnał o otwarciu przepustnicy. Ale co by wróżyć to trzeba zrobić po prostu porządną diagnostyke i tyle.
Ja mam problem z wariującym wyświetlaczem LCD w skuterze 2T, przy większych obrotach wszystko się krzaczy, nawet pomimo zastosowania kondensatora 2200uF na wejściu i mnóstwo innych od stabilizatora do procesora.
Problem "wariującej dmuchawy" błąd 01272- wymiana regulatora obrotów dmuchawy i wszystko chodzi ok. znajduje sie on nad filtrem przeciwpyłkowym, wewnątrz obudowy. Usterka okazał sie peknięty wzdłuż tranzystora silikon, przez który dostała sie wilgoć do regulatora (chyba 1 taki przypadek) gdyz wszystkie elektroniczne części pokryte są od góry silikonem...
Wiem dzięki . Po zaślepieniu króćca silnik silnik gasł, a bez niego wariowały obroty . Okazało się że kompresja jest za słaba . Po zmianie pierścieni Moto odpala na dotyk . Króciec zaślepiłem i motorek chodzi równiutko .
Witam potrzebuje pomocy mój golf pod czas jazdy czasami traci moc i szarpie a jak nacisne sprzęgło w tym momencie to albo zgasnie albo wariuje na obrotach
Mam ten sam przypadek w MSI GT60 MS-16F31 rev 1.0 wentylator wymieniłem biosy zrobione i dalej bez zmian wyłącza się po około 75 sekundach wariują obroty wentylatora
Witam. Kupiłem używana pralkę ze zdiagnozowana usterka silnika. Mianowicie po włączeniu silnik wariuje obroty na max lub wcale podejrzewam uszkodzenie magnesu tachogeneratora. Jednak może warto by było kupić używany sprawny silnik dodam, że w mojej pralce jest Tonlon DUM 66-39 w związku z tym moje pytanie brzmi jaki silnik dopasować?
Silnik przerywa, strzela, wariują obroty (to już się wcześniej działo), teraz już stracił na mocy
Napewno będziesz miał kod 12, jak u mnie. Też wariowały obroty, pomogła wymiana papierowej uszczelki pod monowtryskiem.
Jeszcze coś jak wariuje obrotomierz to warto sprawdzić alternator tam jest czujnik obrotów , kamp dostaje złe dane i wszystko wariuje
witam mam podonmy problem mi wariują obroty na benzynie próbowałem wszystkiego i nic pomocy to golf 3 93 r 1.6 kat
Musze przygazować, żeby przełączył się na gaz i wtedy jest ok. Jeśli nie przygazuje to odrazu zaczyna go mulić i wariują obroty.
Ford Sierra EFI - EEC IV Po połączeniu równoległym Lambdy z centralką LPG i ECU po jeździe na LPG komp głupieje (mapa wtrysków PB, wariują obroty itd, pomaga tylko reset). Emulator lambdy rozwiązuje sprawe. Więc nie zawsze można go wywalić.
problem ten mam od trzech miesięcy tylko przedm dwoma tygodniami autem mogłem przejechać 10-100km i nic się nie działo tylko jak zgasiłem auto i zapaliłem po pięciu minutach to już wariowały obroty byłem na komputerze i nic nie wykazało
Witam W moim Leonie zapaliła się kontrolka ESP, silnik zaczął wariować. Obroty po odpaleniu falują i spadają do zera - gaśnie. Nadmienię że wymieniłem nieszczelny przewód dolotu, wyczyściłem przepustnice i EGR, wymieniłem świece. Problem nie zniknął. Czy to wina przepustnicy i gdzie w nim jest silniczek krokowy. Proszę o pomoc.
Skoro na benzynie jest tak samo to na chwile obecną nie masz czego szukać w instalacji lpg. Co do stacyjki to może kostka lub główny przekaźnik jest kilka opcji. Przepustnica też może być winna co do obrotów.
To co pomożesz kolego ? Do głowy przychodzi mi wiele mysli posprawdzać kable masy od aparatu może czujnik położenia wału ?? Co z tą sondą mogą przez nią wariować obroty ??
Witam. Posiadam Renault lagugne z 99r silnik: 1.9 DTI. Przed opisaniem problemu dodam że wczoraj było wszystko okej, dojechałem, zaparkowałem bez żadnych problemów. Dzisiaj rano po odpaleniu silnika (odpalił normalnie jak zawsze ) obroty wskoczyły normalnie pod 1000 jednak nawet nie zdązyłem wrzucić biegu, a obroty nagle spadły prawie do 0 po czym silnik...
Wymieniłem czujnik temperatury płynu, ale to też nic nie dało. Dodatkowo, gdy jest zimno, temperatura na zewnątrz pokazuje "Ok", ale gdy się rozgrzeje, pokazuje dużo wyższą. Może przez to wariują te obroty.
Bardzo ważny symptom : wskaźniki wariują. wszystkie. prędkość rośnie, obroty, wskaźnik paliwa też. potem spadają, rosną, itp. Na 99% rozładowany akumulator.
trudny temat...bo widzisz takie objawy to jakby coś co łączy lpg i bene,powietrze,przebicie na przewodach WN,moze cewka daje przerwe...mialem kiedyś uszkodzony jeden z przewodów WN,strzelał,dławił się,i wariował na obrotach,ale mowiłeś ze nowe masz... Dodano po 7 pod kierownicą masz wtyk diagnostyczny,weż kawałek drucika,zmostkuj A i B, i włącz zapłon,na...
Allo Od jakiegoś czasu zaczęły wariować obroty. Zawsze były na poziomie pół tysiąca bez włączonego biegu. Teraz dochodzą do pół tysiąca i spadają, aż słychać telepanie w silniku. O co chodzi?
Egr rozłączony komputerem i zaslepiony Filmik po odpaleniu i widać jak ten mechanizm wariuję
że u mnie obroty strasznie wariują od 1200 do 500 i poniżej gaśnie i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na apoarat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) mam już dość tego silnika :(
że u mnie obroty strasznie wariują i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na aparat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) Wszędzie gdzie czytam to piszą czujnik halla, ale gdzie on jest?
Myslę, że to jest problem mechaniczny, a nie elektryczny. Miałem taki sam problem i okazało się że ośka była lekko zatarta i tak wariował. Obroty tam są regulowane napięciem dlatego na drugim biegu nie daje rady się zebrać. Próbuj to rozebrać i wyczyścić powinno pomóc.
tak jest został wyciety zaden syf tylko jak czujnik położenia wału jest zalany to pali ile chce i sie grzeje a ja go gazowałem mysałem ze mu ustąpi niestety jak sie okazało nie ustapiło tylko rozgrzało katalizator do czerwonosci a co za tym idzie stopiło go w srodku
renokolo Dzięki za zainteresowanie ale dolot jest szczelny Problem polega na tym ze po odpaleniu autka wszystko jest ok mogę gazować na luzie i wciskać hamulec po wduszeniu sprzęgła wszystko się psuje auto wariuje obroty skaczą od 3tysięcy Podejrzewam Komputer silnika
Clio II societe 1.2. 8v 2001- nie am w nim silniczka krokowego!! Przeczytała wasz wątek i mam pytanie i problem.... Mianowicie świeci mi się ta właśnie kontrolka od świec a przy tym silnik wariuje z obrotami tzn są one 2500-3500 sam przyspiesza i zwalnia, wyje silnik i pedał gazu nie reaguje... czym może to być spowodowane?? Wymieniłam juz potencjometr...
Witam wszystkich. Dziś usunąłem usterkę. Podzielę się moim odkryciem bo może ktoś będzie miał podobny problem. W komputerze od gazu spalił się opór i dlatego wariowały obroty co prowadziło do rozłączania się instalacji gazowej. Dziękuję wszystkim za sugestie Pozdrawiam
kurcze na warsztat ten sej nie dojedzie bo co dziwne to jak się go odpali to chodzi ok, marchewka gaśnie wrzucam bieg i auto gasnie. jak daje maks gazu wariują obroty puszczam na bieg i auto przygasa, wciskam sprzegło odzzyskuje obroty bezpiecznik podejrzewam spalił się przez przekaźnik czerwony, ale zeby 20A się spaliło to poszeł nie zły prąd. podepne...
to wariują obroty silnika z 1800obr do 2000 Jak myśle masz podwyższone obroty jałowe? Sprawdz czy to nastawnik je podwyższa czy nieszczelność o czym pisano 4 postów wyżej. nie ślepa podmiana części bo te części są sprawdzone NC.
Auto zawsze rano odpala ale po przejechaniu kilku kilometrow zaczynaja wariowac obroty i auto gasnie dlawi sie a po zgasnieciu nie ma mozliwosci odpalenia tak jak by nie bylo paliwa , dopiero po calkowitym wystygnieciu silnika auto znowu odpala . Czy ktos moze mi pomoc ??
Fiat Marea 1,6 16V na luzie wariuje obrotami zwiększa nawet do 4 tys, lub zmieniają sie same tak jak by ktoś bawił sie pedałem gazu. Problem mój jest taki że nie dzieje sie to zawsze tylko czasami 1 , 2 razy dziennie. czy to może być silnik krokowy?
Witam użytkowników forum. Mam Suzuki Baleno 1.8 automat z 97roku. Mam następujący problem: na zimnym silniku jak i po rozgrzaniu wariują obroty, wymieniłem czujnik przepustnicy i przeplywomierz powietrza. Problem niestety wrócił szybko. Nie ma mocy, zachowuje sie jakby byl zamulony. Przy odpalaniu dziadka usłyszałem klekot i nastąpila normalna praca,...
Witam kolego miałem scenika i tak samo się zachowywał u mnie wystarczyło wymienić czujnik temperatury on po prostu wariował i obroty skakały koszt 40 pln. Pozdrawiam
https://filmy.elektroda.pl/86_1713197273... Witam. Zgłaszam się z problemem mojego Audi A3 8L 1.6 benzyna z 2000 roku. Wymieniane było: 2 sondy lambda, katalizator, świece z kablami, czujniki wału i jeszcze jedne, których już nie pamiętam, rozrząd. Po wymianie tego wszystkiego było przez chwilę ok, jakoś 2 tygodnie. W dniu wczorajszym wjeżdżając na...
Witam ponownie.Kopuła z palcem już jest nowa,przewody sprawdzone przez gazowników.Niestety problem pozostał ten sam.Raz jest dobrze ,a raz żle.Czasami kilka dni jezdzę i nawet nie szarpnie,a czasami jeżdzic w miescie sie nie da,poniewaz wariują obroty,szarpie i potrafi zgasnąć przy ruszaniu.Może ktos ma jeszcze jakis pomysł, to prosze o pomoc.
szukam informacji/schematu elektr. na temat instalacji elektrycznej odpowiedzialnej za załączanie świec żarowych w silniku 1.9 TDI rok 1992. Świece są dobre, bezpiecznik też, kontrolka na desce też, a świece nie grzeją. Po odłączeniu czujnika temp. wody/ też sprawdzony - dobry/ świece działają, natomiast wariują obroty silnika / 1000 - 1100 obr/min...
To nie jest zawór przestawiacza tylko booster , odpowiedzialny za dodatkową dawkę paliwa. Możesz mieć przetarte membrany lub zatarty trzpień , dlatego wariują obroty. Zdejmij wężyk dolny[ten grubszy] , jeżeli będzie tam paliwo to masz nieszczelne membrany. Można to rozebrać i sprawdzić czy trzpień lekko chodzi. Może również się przez to zapowietrzać.
Witam. Mój problem jest następujący. Zatrzymałem sie autem na placu i nagle zaczęły wariować obroty na dodawanie gazu, silnik nie reagował po czym zgasł i niestety, ale już nie odpala. Paliwo dociera do wtrysków, wymieniłem filtr paliwa i nadal nic. Bardzo prosze o pomoc!
tak, jest LPG ale jak przełącze na Pb to też wariuje :(
Dzięki spróbuje go rozruszać na siłę ale nie bardzo wiem jak bo jest strasznie mało miejsca. Bo problem z moim autem jest taki że strasznie wariują obroty na biegu jałowym i podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło podciąga o 100 obrotów w górę i zaraz spada i został mi już tylko egr do sprawdzenia.
Nie bez powodu zastosowano rezystor o mocy 2W - w zamkniętym dość szczelnie pudełku odtwarzacza to sporo ciepła jest - więc i po latach zejść farba mogła. przy takich wynikach należy szukać problemu gdzie indziej? Tak. Zacznij od samego silnika - w większosci wypadków był to albo kłopot z komutatorem (zabrudzone przerwy pomiędzy sekcjami robiły zwarcie...
Panowie pomozcie mik mam wielki problem jak jezdze i tem. przekroczy 90 stopni silnik zaczyna wariowac obroty dochadza do 2500 obr. a w momecie dodania gazu samochod gasnie wymienilem przeplywomierz odlaczylem sonde lambda i dalej to samo nie wiem co jest grane jak jest silnik zimny to jest wszystko ok POMOCY !!!!!!
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Witam, czy ktoś z kolegów wie, gdzie znajduje się czujnik obrotów silnika? Obrotomierz mi wariuje. Z góry dzięki.
Wydaje mi się, że jest zasilany ponieważ kiedy wyjmie się z niego kostkę to samochód działa w miarę normalnie natomiast gdy się ją podłączy to samochód tak jakby dostał za dużo powietrza zadławi się i zgaśnie. Gdy kostka jest odłączona silnik pracuje ale na zimnym wariują obroty i nie ma siły na nie wejść np. ruszając ze świateł trzeba go rozkręcić...
No,żeczywiście wymiana sondy na nową,nic niedała ciągle wariują obroty(chocaż check wybłyskał kod 45???,na starej sondzie podobnie),więc wymiana komputera(czy można go reanimować w jakiś sposób)?Może ktoś podpowie jaki do tego modelu pasuje(92r. 1,4KAT),i jak ewentualnie go podpiąć?Czy należy wymienić cały komputer ,czy tylko jakąś część?
czy jak sie odłączy sondę lambda to kontrolka awari powinna się zaświecić?. Nie zawsze też się zaświeca jak odłaczam potencjometr ( czujnik połozenia przepustnicy ) choć obroty wzrastają. a jak sprawdzic czy czujnik temperatury cieczy - (nie ten od wskaźnika na desce) - jest sprawny? jak go odłaczam to pokazuje się awaria, wariują obroty raz prawie...
wymieniłem juz wszystkie filtry i czujnik temperatury na sobote jestem umowiony na komputer wiec moze sie dowiem czegoś konkretnego dodam tylko jeszcze ze ostatnio zaczęły mi wariować obroty gdy jest zimny trzyma obroty około 1000 ale gdy tylko złapie trochę temperatury obroty rosną do 1150 później gdy się juz dobrze nagrzeje obroty spadają do 900 i...
Najlepiej myślę zacząć od właśnie od takich drobnostek jak sprawdzenie iskry na świecy( ewentualnie wybrać kilka,i wybrać najlepszą). Jeżeli rozkręcasz manetkę i gaśnie to możliwe że zapłon jest źle ustawiony, o ile dobrze pamiętam można platynki przeczyścić. No a jeżeli na wolnych obrotach tak wariuje i gaśnie to by należało wyregulować dyszę od wolnych...
Witam. Mam takiego samego kropka i miałem takie objawy jak piszesz. Co jakiś czas zapalała się kontrolka wtrysku i wariowały obroty 2,5- 3 tys. Ale u mnie najpierw pojawiały się tylko przy pewnym przedziale temp. silnika. Później ten przedział się poszerzył. Wymieniłem czujnik temp. silnika wkręcony przy termostacie, który jest podłączony do ECU - koszt...
Ok dzięki za odpowiedź, niestety w tym aucie pod kanapą nie ma klapki i chyba bez demontażu zbiornika się nie obejdzie. Zabiore się za to poobiedzie. Dzięki Pozdrawiam saly Tak na koniec dodam że po wymianie pompy auto pali na dotyk i zaczeło pracować równiej, bo przed wymianą na wolnych obrotach i podczas jazdy wariowały obroty, przycyzną było uszkodzenie...
Mam taki problem z autem BMW E36 2.0i M50 1991r. bez vanosa. Jak dojeżdżam do świateł i auto jest na małych obrotach to zaczyna się dusić i wariują obroty. Są między 500-1500 i tak na zmianę skaczą. Potem objawy się nasilają. Jak jadę autem to nagle następuje brak mocy obroty spadają do 200-400 i jak wciskam pedał gazu to się nic nie dzieje, po jakimś...
Proponuję zajrzeć pod pralkę czy czasami nie urwał albo nie zużył się teleskop (amortyzator)
wariujące wycieraczki wariujące zegary obroty szlifierka spadają obroty
transmisja sygnałów analogowych prądu gniazdku zapalniczki podstawowy narzędzie lutowniczy
zmywarka wirpool makita dmr106
Migająca czerwona dioda na sterowniku Salus - przyczyny Zaśnieżony obraz z kamery cofania - przyczyny i rozwiązania