Samym martwieniem i pisaniem na forum nic nie zdziałasz...oddaj do diagnozy/naprawy....do polecanego tam u ciebie warsztatu...
Szczerze nie rozumiem wypowiedzi/pytania. To oddaj do warsztatu
Bremssysteme gesthort- uszkodzony układ hamulcowy, proszę odwiedzić warsztat renault. Pojazd zatrzymać- przeczytać instrukcję auta. Proszę zapiąć pasy bezpieczeństwa. Tak to leciało ;)
czyli najlepiej jechac do warsztatu??
W swoim poście podałem link do schematów, jak to nie wystarczy to oddaj auto do warsztatu
Jeśli świeci się kontrolka świec to musi być jakiś błąd. Zalecam zmianę warsztatu.
Rozrząd jeszcze czarna magia dla mnie. Będę musiał się informować. Jeszcze nie wiem, jak świece wyglądają (nie chcę się za bardzo za nie brać, to wszystko rozkręcać, ale jutro to zrobię). Prawdopodobny brak kompresji robi mi bardzo duże zmartwienie. Chyba lepiej i bezpieczniej będzie w Google znaleźć najbliższy warsztat.
Czy to może być wina rozrządu? Od sprawdzenia jego ustawienia trzeba zacząć.Sam to robiłeś czy warsztat?
Dałem sobie spokój i oddałem do warsztatu
Być może problem z ciśnieniem paliwa? Musisz odwiedzić jakiś warsztat.
Kolego jedż do warsztatu na porządną diagnostykę
Opanowanie, klima była rzekomo szczelna i nabita - rzekomo, dziura w chłodnicy. Sam weryfikowałeś czy warsztat? Miałem podobnie, ale warsztat poddał się z diagnozą.
(at)niewidoczny13 Jakby to była lewa to bym miał pewność bo ostatnio zmieniałem... No ale prawej nie ruszałem. Jak to sprawdzić w słabych warunkach? Czy warsztat zostaje?
zasilania, masy; warsztat
Auto wstawiłem do warsztatu.
jak jest jakiś problem z silnikiem to komputer blokuje tempomat Zadałem to pytanie na samym początku ale ty nie czytasz postów albo nie chcesz odpowiedzieć, ciężko jest komuś pomóc wyciągając od niego informacje na siłę. Uważam, ze powinieneś oddać auto do warsztatu
Sprawdź bezpieczniki, a jak z tym sobie nie radzisz, to oddaj auto do warsztatu.
Napisz skąd jesteś może ktoś z forumowiczów poleci warsztat
Trzeba je zakodować jak nie znajdziesz w necie jak (troszkę inwencji twórczej),to zapraszam na warsztat.
Co Ci chcą wymieniać? Zabieraj auto z tamtego warsztatu.
Będzie problem, w najgorszym wypadku mechaniczn ingerencja w zapadki bębenka. Proponuje udać się do warsztatu.
Wolałbym tego uniknąć. Podobno w Renówce istniała możliwość regulacji, ale nie mogę znaleźć warsztatu wokół Warszawy.
Z a c h o l u j do warsztatu
To zaholuj do warsztatu.
Nic sam nie zrobisz, zaciąg to na warsztat.
To trudny rozrząd i jak nie masz doświadczenia to lepiej oddaj do warsztatu .
Sprawdź szczotki w rozruszniku - niestety. Przy tej pogodzie bedziesz musiał skorzystać chyba z jakiegoś warsztatu.
Dosyć, pojęcia nie masz a bierzesz się za naprawę. Zamykam, auto do warsztatu!
Przejedz sie jeszcze raz i opisz dokladnie co sie dzieje zgrzyty? sprawdz olej czy jest? a najlepiej to jedz na warsztat.
Cóż,jak nie masz pojęcia a bezpieczniki rzekomo OK to oddaj do warsztatu?
Jak stracisz cierpliwość to warsztat.
Zawieź samochód do warsztatu.
ja się na tym nie znam To oddaj autko do warsztatu.
Chłopaki, to jeden z nas, więc trzeba pomóc :D Warsztat nie warsztat...
Jeśli nie przymarzło paliwo to proponuje zaprowadzic auto na warsztat.
Prawdopodobnie walnięty sterownik. W poniedziałek na warsztat. Pozdrawiam
Jutro podam błędy i zobaczę co mi powie ten "fachman". Najwyżej samochód zabiorę w poniedziałek do innego warsztatu.
Moja podpowiedź to na warsztat.
Vorkomora wypadła,radzę odwiedzić warsztat.
Też dobra metoda ale założyciel tematu nie ogarnie tego także zapraszamy go na warsztat.
Ty lepiej do magików nie oddawaj, tylko do jakiegoś dobrego warsztatu.
Zepsuło się auto. A teraz powiedź, co sprawdziłeś? Zasilania? Bezpieczniki chociaż? Oddaj to auto do warsztatu.
Dosyć, tu wróżek nie ma, auto do warsztatu.
No to co Ci więcej poradzimy ? Laweta lub lina i do dobrego warsztatu.
Nie myślałem o wymianie kata, tylko o jego wycieciu. Raczej bez większych problemów zrobię to sam, jeśli jest sens oczywiście.. Nie ma sensu . Jedź do innego warsztatu.
Dziekuje za sugestie:) jutro autko idzie na warsztat:)
Założenie autora było takie że jest prawdopodobnie problem z zasilaniem . To napisze jeszcze raz. Sprawdzić czy maf dosraje zasilanie,albo czy zawór na pompie dostaje zasilanie. Oba powinny być po głównym przekaźniku ,a wiec jak go sterownik włączył to i żyje. Inna opcje to np sprawdzenie linii 5 v. Przecie jak jest gruszka to i nie ma pompy. Trzeba...
Czyli, że w mojej wersji muszę się podłączyć tam gdzie są bezpieczniki? To już zaczynam jednak myśleć nad tym warsztatem.
Właśnie mam wątpliwości czy to przy lampie bo jak maskę otworzyłem po jedzie to zza silnika unosił się mały dymek Tutaj nie chodzi o wątpliwości a o diagnozę. Sprawdź kable w okolicy lampy. A jak nic nie znajdziesz i czuć palone kable to proponuje odpiąć aku na noc. A potem udac się na warsztat.
Jakieś pomysły? Tylko jeden oddać auto do renomowanego warsztatu
Immo się rozsypało. Jeśli posiadasz druga kartę to sprawdź na niej. Jeśli Masz tylko jedną to już robota dla warsztatu.
Tak trzymać....najwyżej klient będzie bardziej "miętki" jak będzie oddawał auto do warsztatu...
Załóż sekwencje, mniej kłopotów później. Podstawa to dobry instalator (warsztat)
Mam tylko Torque, odczytany kod błędu P242F. Podjadę do innego warsztatu. Dziękuję.
Pompowtryski i szyna CR, skończ już tymi bajkami i oddaj auto do warsztatu.
Wczoraj był facet z testerem, ale nic nie stwierdził, poradził, żeby auto zaholować do warsztatu.
Jesli bezpieczniki ok to posprawdzaj przekazniki a najlepiej odstaw auto do warsztatu.
Skoro jest check, to musi być coś zapisane. Poszukaj warsztat z Clipem.
Jakie mamy propozycje. Na holu lub lawecie do warsztatu.
Tak. Warto skontaktować się w tym celu z warsztatem posiadającym clipa.
Z opisu turbina złom, auto oddać do warsztatu.
Który scenik rocznikowo? Dodano po 33 Jak masz pilot radiowy to nie masz kodu awaryjnego , więc warsztat cię ratuje.
1 komunikat po niemiecku Są to w sumie cztery. 1. Uwaga-proszę zapiąć pasy. 2. Proszę zaraz zatankować. 3. Wtrysk paliwa nie funkcjonuje. 4. Proszę udać się do warsztatu.
Zostaw świece żarowe w spokoju, silniki na bezpośrednim wtrysku ich w ogóle nie potrzebują przy dodatnich temperaturach. do takiego paproka Holuj do normalnego warsztatu.
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
Po wymianie olej nie był sprawdzany, przez 2 tygodnie samochód wypił 7 litrów oleju , nie wiadomo jak przewody w miarę suche , silnik przy kręcenia nie idzie dalej raz zakręci słychać, ze jest zablokowany, auto po nowym roku trafia na warsztat
a jesli sie okaze ze wszystko ok to co dalej patrzec? No to patrzeć za dobrym warsztatem...
Nikt nie powie Ci jak masz to naprawić bo skąd mamy wiedzieć co sie uszkodziło, znajdź centralkę rozbierz, pomierz wartości elementów i będziesz wiedział co sie uszkodziło, a jak nie wiesz nic na temat elektroniki to samochód do warsztatu.
Witam przyczyn może być wiele nie jestem w stanie pomóc dopuki nie bedzie odczytany kod usterki proponuje udać się do warsztatu, który dysponuje urządzeniem diagnostycznym
Przecież w tej renówce jest monowtrysk, a nie gaźnik, ale przy takim poziomie wiedzy nie pchaj tam rąk tylko zaprowadź auto do warsztatu
Temat może dotyczyć około 20 punktów kontrolnych do wykonania , plus kontrola wykonywania sygnałów sterujących . Robota dla kumatego mechatronika nawet na kilka godzin , szukaj warsztatu
Tylko czym????? Normalnie to się nie "czyta" śmiesznotami z allegro samochodów (DDT2000), tylko oddaje auto do polecanego specjalizowanego warsztatu....
nie rozkręcając zbyt dużo. Nie da się. Teraz masz auto narażone na spalenie. Zastanów się czy nie skorzystać z rad kolegów lub oddać auto do warsztatu.
schemat, żarówka, miernik i sprawdzasz wiązkę do samego komputera ]: Czego jeszcze chcesz? Jeśli nie potrafisz pomiarów wykonać to auto do warsztatu!
Nie to że pamięta tylko pewnie dalej masz błąd,podjedź do warsztatu jakiegoś i sprawdź co to za błąd.
Skoro podajesz że auto ma gaz a szukasz usterki w centralnym zamku,oraz słysząc klikanie przekaźnika nie reagujesz a siadasz na forum,to pozostaje tylko oddać auto do warsztatu.
Jedyna porada to oddać do warsztatu. Forma zapytania to potwierdza.
czyli zdemontować rozrusznik i dać go do sprawdzenia tak? Znaczy się nic nie rozumie, więc niech odda auto do naprawy do polecanego warsztatu
Jeszcze było mu kanapki zrobić i cherbatę Jedź do jakiegoś normalnego warsztatu na diagnozę
KTS też może działać bez "interfejsika" jest wtedy w trybie symulacji. Wszystko na owy temat zostało już napisane. Jeśli chcesz mieć programik i CLIPa - to albo wydaj 7 tys, albo jedź do warsztatu.
Przykro mi to pisać ale daj lepiej ten samochód do fachowca bo jeszcze go spalisz. Widzę że nie masz zielonego pojęcia o elektryce, a ta usterka może cię zabić, nawet dosłownie. Można pomóc komuś kto się orientuje w temacie i nakierować go na właściwe tory, w tym przypadku szkoda czasu. Daj do warsztatu.
co mogę sam zrobić Myślisz, że Premium jest tylko w jednej wersji/roczniku a defekt ABS zawsze występuje w nich ten sam??? W obecnej sytuacji sam możesz zaprowadzić auto do warsztatu.
odpowiedź dla tidia Chojnów w bolesławcu na ul.II Armii Wojska Polskiego 30 wylot na Zgorzelec jest warsztat RENAULT ,dwie osoby go prowadzą co wcześniej pracowali kilka lat w serwisie Reno w Bolcu zanim Dąbrowski właściciel Reno z Jeleniej Góry zamkną filię. tel szefa 6072184898 ma na imię Tomasz
Pawel wawa to nie jest Mercedes 2,2 cdi tylko Master. Lelok.Pl poszukaj warsztatu kumatego w CR i po sprawie. Powtórzę jeszcze raz poszukaj warsztatu.
logiczne że jak otwierasz maske to jest ciepło ;] możliwości jest wiele, zimny lut w sterowniku, uszkodzony któryś z czujników lub instalacja elektryczna nie łączy... zaprowadź samochód do warsztatu
Pochylenie koła jest nieregulowane, podjedź do innego warsztatu na kontrolę zbieżności.
Oddać do warsztatu...polecanego
Dobrze panie idealny, cieszy mnie że z ciebie taki samarytanin. Po żelazko to zgłosze sie tylko do ciebie. A puki co tacy jak ty to gruba kasa albo sru za brame warsztatu.
Oddać na warsztat. To jedyna słuszna opcja.
Za mało informacji. Jakie wtryskiwcze? Jakie czasy wtyskiwaczy, jak zachowuje sie sonda? jak analiza spalin? Możliwe przyczyny to np:uszkodzona listwa, ewentualnie problem z iskrą. Posłuchaj przedmówcy i jedz do warsztatu.
Zdecydowanie warsztat. Zamykam.
Jedyną pomocą dla Ciebie jest skłonienie do wizyty w warsztacie. Będzie taniej i lepiej. Nie masz podstawowej wiedzy, nie masz sprzętu, jak wyobrażasz sobie naprawę? Auto małe, nie znaczy pozbawione elektroniki jak Fiat 126p. Zatem poszukaj dobrego warsztatu.
Na warsztat zapraszamy
Nie jest to trudne, ale jeżeli nigdy tego nie robiłeś - podjedź z tym do jakiegoś warsztatu elektronicznego.
Nie warto. Trzeba znaleźć przyczynę teraz czyszczenie czegokolwiek nic nie pomoże. Tylko dobry warsztat i auto trzeba zostawić a nie jeździć się zapytać.
Musze czekać Na co chcesz czekać? Chcesz jechać tam gdzie montowali? Mi by było wstyd w oczy klientowi spojrzeć który przyjeżdża z instrukcjami z forum, zmień warsztat.
W aso bylem na przegladzie bo letnia promocja byla. Pozatym myslalem ze ich diagnoza pomoze mi naprawic auto samodzielnie, bo tak jak juz wczesniej pisalem motoryzacja jest moja pasja. Pozdrawiam P.S. Jak mi sie nie uda to oczywiscie oddam do warsztatu.
Witam, Poszukuję warsztatu na Śląsku zajmującego się montażem klimatyzacji do aut osobowych. Potrzebuję zamontować klimatyzację w Renault Captur. Niestety padł mi komputer i straciłem wszystkie kontakty. Może ktoś pomóc w uzyskaniu namiaru?
Oddaj auto do warsztatu
Jeżeli słychać wyraźne pukanie po włączeniu rozruchu a rozrusznik nie kręci to raczej uszkodzone mogą być styki podające napięcie na rozrusznik ,brak napięcia na stykach automatu lub uszkodzony sam rozrusznik proszę sprawdzić czy z akumulatora dochodzi napięcie na automat i czy przy włączonym rozruchu pojawia się na wyjściu z automatu do uzwojeń rozrusznika...
warsztat samochody rzeczy warsztat mobiln warsztat
tomato firmware linksys skrzynia biegów ciągnik smilo programowanie
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Zastąpienie termostatu TAM 133 modelem TAM 145: analiza kompatybilności Centra akustyczne i przesunięcia fazowe w głośnikach basowych i driverach