Przy chińskich serwisówkach rozważ jeszcze kwestię prawną, jeżeli prowadzisz legalny warsztat.
Wg mnie uniwersalny interfejs nie nadaje się do dłuższej i poważniejszej pracy w wielu markach. Ja osobiście zakupiłem do warsztatu tester diagnostyczny (uniwersalny) marki Brain Bee ST-6000 i wybuliłem za niego 15 500zł. Po kilku miesiącach użytkowania stwierdziłem ogromne braki w możliwościach tego urządzenia. Teraz zakupiłem kilka interfejsów o wiele...
Jedź do warsztatu, będzie szybciej i pewniej, większość testerów to zrobi bez problemu.
cdif2 z firmy axes-www.axes.pl jest bardzo dobry jak ktos prowadzi maly warsztat, oczywiscie z multiplexerem can.
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
A np. Taki tester do akumulatorów. https://obrazki.elektroda.pl/8155075500_... Dodano po 2 Każdy warsztat powinien mieć taki tester do sprawdzenia akumulatora i zrobienia testu obciążeniowego czy akumulator nadaje się do użytku czy już nie?
Co do ceny to właśnie pewnie chodzi o gwarancję. Do Audi A3 nie musisz mieć nic dodatkowego. Przejściówkę np. na BMW okrągłe złącze pod maską, do Mercedesa itp. musisz dokupić jeśli będziesz potrzebował. Co do legalności to oczywiście, że jest to klon ale jaki z tym problem jeśli masz to na użytek własny, nie do warsztatu?
I co mamy z tym zrobić?Jedź na warsztat podłącz tester.
Kupiłem sobie na warsztat tester sprawności akumulatora firmy Bosch model Bat 115 i według tego co mówi, regenerowane moim sposobem świeże akumulatory pokazują zawsze 100% naładowania i 100% zdolności rozruchowej akumulatora. Jest to tester który testuje akumulator na bazie jego konduktancji, stare akumulatory z uszkodzonymi płytami i opadem masy czynnej...
Ja pomogę. Jedź na warsztat ,podłączą tester ,odczytają błędy. Jak będziesz wiedział jaki to błąd, to można dyskutować na forum. A kto wie ,może naprawią od razu?
Należy podjechać do warsztatu, odczytać testerem dlaczego tak się dzieje.
czy tylko czujnik czy może coś więcej Jedź na warsztat na tester na początek.
elektrit co to jest PAS 16,gdzie można o nim przeczytać i jakie parametry mierzy oraz czy jest wiarygodny,czy funkcja drukarki się przydaje. pozdrawiam
Użytek prywatny czy warsztat?
Moim zdaniem zaczynasz całkowicie od dupy strony. Nakupisz sprzętu z którym nie będziesz wiedział co zrobić, wyłożysz się na paru autkach, fama pójdzie w okolicę i będziesz miał problemy ze znalezieniem klientów. W mojej okolicy nie jeden tak się wyłożył. Albo idź na początek do jakiegoś warsztatu żeby zdobyć doświadczenie albo na początek kup sobie...
Proponuję udać się do warsztatu dysponującego testerem diagnostycznym obsługującym tą markę. Alternatywą jest wróżka lub forum. Ja wróżę , np usterkę czujnika położenia wału. lub..... lub....
Po prostu oddaj do dobrego warsztatu. Podłączenie testera, jazda i obserwacja parametrów wiele wyjaśnią. A wtryski nic do tego nie mają.
Witam chcialbym kupic tester diagnostyczny do garazowych napraw na wszystki marki do 2000zl Chcesz warsztat założyć?
Według mnie z tej trójki to Jaltest najlepszy. Pracowałem na wszystkich trzech i na Jalteście pracowało mi się najlepiej.
Boszshe gunwoburza o akumulator. Jedz chopie do normalnego warsztatu, podepna tester akumulatora np magnetti marelli, moze nawet cos lepszego dostaniesz wydruk a akumulator zostanie sprawdzony wg normy dobrym sprzetem.
Laweta i na warsztat. Chyba że dysponujesz minm testerem aby sprawdzić parametry jak obroty i temperatura.
Witam Wszystkich Planuję zakupić do warsztatu tester diagnostyczny Chciałbym, żeby był już on Porządny i nie chcę kupić jakiejś podróbki. A Zmierzam do tego, że Na Znanym Portalu aukcyjnym;) znalazłem Autocom cdp Pro i zastanawia mnie jego niska cena, w normalnym sklepie kosztuje on ok 8 tys zł ., a tam ok. 2 tys zł. A Z Wyglądu trochę się różnią, więc...
Ja nie mam ale widzę że ta [url=https://fadoski.pl/kategorie/warszt... tym handluje może warto zapytać o oprogramowanie.
Zobacz tutaj: http://www.elektronika24.pl/Warsztat,4,T...
Rada jest taka, żeby podjechać do warsztatu dysponującego testerem do opla, odczytać z pamięci immo co jest przyczyną blokady rozruchu i wtedy naprawić. Jak można ocenić co śię stało po tak lakonicznym opisie"wyskoczyła mi kontrolka nie zapalę"
Niestety, moze to byc uszczelka pod glowica. Gazy spalinowe zwiekszaja cisnienie w ukladzie chlodzenia i wyrzuca plyn. Sprawdz obecnosc CO2 w ukladzie chlodzenia testerem. Mozna kupic, albo podjechac do warsztatu.
Co do diagnostyki centralek pojazdów ciężarowych to podaj troszkę więcej info. Co chcesz diagnozować, jakie auta, co chcesz dokładnie wykonywać. Polecać to może każdy to na czym robi albo co aktualnie sprzedaje. Znam takich osobników co powykupowali przeróżne sprzęty ale jak coś się stanie konkretnego to jedzie do warsztatu. Testerem diagnostycznym...
Jeśli przy obciążeniu (rozruchu) napięcie spada poniżej 10,5V to do wymiany. Każdy dobry warsztat ma tester akumulatorów i sprawdzi ci jego stan.
Ta kontrolka oznacza, że trzeba jechać do warsztatu podpiąć auto pod tester i zrobić diagnostykę.
Witaj ! We Fiacie nie masz wyjścia . Tego systemu nie wybłyskasz - musisz skorzystać z pomocy warsztatu posiadającego tester diagnostyczny.
Nie napisaliscie ,ze licencje ( updaty ) MUSISZ wykupic co roku. Jesli z jakis powodow pominiesz update , za rok zaplacisz za oba - bierzacy i zalegly ( do siedmiu lat wstecz ) . Prowadzac maly warsztat nie mozesz kupowac np. co dwa lata …
Podjedz do warsztatu który ma tester spalin w układnie chodzenia to wykluczysz głowice lub nie.
Wiem tylko jestem za granicą i nie mam możliwość Serio jesteś w Afryce czy Ameryce południowej tym paściem? A w cywilizowanej części świata raczej każdy warsztat ma tester do tego auta.
Możesz kolego napisać co się dzieje z samochodem? Tak dokładnie,psuje sie . Albo oddasz do warsztatu ,albo zainwestujesz we własny tester . Trzecia opcja to wróżka .
Podjedż raczej do warsztatu komputer odpytać testerem i wówczas przymierzyć się do naprawy.Tutaj możemy marnować czas na gdybaniu.
Witam serdecznie Pacjentem jest Toyota Corolla z 2005 z nagrzewnicą spalinową Hydronic II (nie wiem konkretnie jaki model). Problem polega na tym, że nagrzewnica czasami po załączeniu pracuje przez około minutę po czym wyłącza się a czasami pracuje całkiem normalnie. Z tym problemem udałem się do jednego z warsztatów ze strony Eberspachera by zdiagnozować...
Mam na sprzedanie super tester sykes pickavant z kasetami do różnych samochodów. Jeśli ktoś prowadzi warsztat to ten tester jest wsam raz. Mam go od kolegi a ja używam tekiego samego.
jak można sprawdzić czy działa radiowy pilot do alarmu samochodowego bez podchodzenia do samochodu , jakiś tester na warsztat lub może oscyloskopem ? , tylko jak to zrobić ?
Czy wiecie co mogło się stać z turbiną i czemu wyskoczyły te dwie kontrolki? Nie wiemy.Podjedź na warsztat niech podłączą tester.
Wypadałoby jednak wytłumaczyć jakie niebezpieczeństwo czeka na takiego frajera w ASO Nie potrzeba nawet ASO. Wystarczy warsztat z fabrycznym testerem online. W każdym module jest zapisany VIN, ( przynajmniej w przypadku landrovera) Jeżeli jakiś moduł pochodzi z kradzieży i VIN ukradzionego auta został zgłoszony to natychmiast taki wał wyjdzie podczas...
jak najbardziej może tak być, najlepiej naładować i podjechać do kogoś kto ma tester akumulatorów (sklep, warsztat..)
Słuchaj. Nie rozumiesz o co pytam. Poszukaj warsztatu z testerem do mercedesa. Podpięcie i rozruch. Wtedy jakie obroty silnika widzi sterownik w momencie rozruchu i jakie jest ciśnienie w szynie i temat ogarnięty. Daleko jesteś od Częstochowy?
Ale co? Ktoś ma ci podesłać swój własny tester czy wysłać go do warsztatu w którym te auto serwisujesz?
Odnośnie opisów na płytce jest dział Warsztat, nie róbmy offtopa
Na tym kabelku powinno być około 7 V (o ile dobrze pamiętam). Tu tylko tester pomoże, pamiętaj mało który warsztat ma taki sprzęt.
Ja proponowałbym podjechać do warsztatu który dysponuje testerem do spr.uszczeki głowicy (pompka ze specjalnym płynem) i zrobić test.Jeżeli jest spora nieszczelność to powinno pokazać,ale nie ma pewności.
Nie musisz jechać do aso, wystarczy warsztat posiadający stosowny tester, np ja za podpięcie biorę 50zł
Witam Chciabłym zakupić tester diagnostyczny uniwersalny. Szukam szukam i na nic nie mogę się zdecydować. Po głowie chodzi mi kilka sprzętów tj 'Cdif , autoboos launch pc maxx Autocom. Prowadzę mały warsztat i tester najlepiej żeby łączył się z każdą marką (odczyt błędów , delikatne konfiguracje) Zależy mi żeby oprogramowanie było legalne Cena do 6000...
MA być prywatnie, czy na warsztat ? Oryginał czy klon ?
Od czego zaczac ? W sumie to masz dwie opcje. Pierwsza to oddać do warsztatu, a druga to podłączyć tester . Pewnie wysypało immo (jak miga klucz)i sam i tak nie poradzisz. Więc opcja pierwsza.
podjedź do warsztatu który ma tester do VW niech zdiagnozują auto,widzisz jak kończy się wymiana na pałę elemętów(same koszta). pozdr
Tak, samochód ma klimatyzację. Nie posiadam takiego testera, zostaje warsztat. P.s. czy mówimy o diagnostyce przez OBD ? Posiadam działający przewód obd do vag. Czy z przejściówka miał bym szansę na odczyt ?
Cholera to my na Polskę narzekamy gdzie każdy szanujący się warsztat ma tester.... Kolego, jesteś 20 lat za murzynami. :) Teraz każdy właściciel auta z grupy VAG ma komputer. Pewnie chodzi Ci o przekaźnik 109, tyle że on jest w dieslach. Podmieniaj, może coś Ci z tego wyjdzie.
Miałem okazję testować wersję analogową długodystansowo (ponad 3 lata) w warsztacie. Tester godny polecenia. Co ciekawe najsłabszy element to wcale nie przycisk tylko słabej jakości krokodylki. Rozpadły się nity i sprężynki już w pierwszym sezonie jesienno-zimowym. Nie korzystając z gwarancji (brak czasu i napięty grafik) zostały wymienione na mocniejsze....
Osobiście nie radzę samemu grzebać w takich ustawieniach czymś niewiadomego pochodzenia, a już na pewno nie bezprzewodowo. Ile zapłacisz warsztatowi, który ma oryginalny tester za zmianę tego parametru? 200 pln? A jak uwalisz sterownik to sobie co najmniej jedno zero do tego dopisz...
Przyjacielu to nie zgaduj-zgadula :!: W tym autku błędów nie wymigasz , na początek warsztat , podłączyć pod tester i zobaczyć co wypluje .Po drugie jesteś oszczędny w info , chociażby czy jest gazownia ?
No cóż Norbert w Twoich wypowiedziach widzę sprzeczność. Ad Rem-musisz podjechać do warsztatu w którym testerem określą dokładnie usterkę po omacku się tego nie naprawi.
Prawdopodobnie padnięta jest uszczelka lub pęknięta głowica. Płyn wcale nie musi przedostawać się do oleju. Może do cylindra(najczęstsza usterka), może również do kanału dolotoweg lub wylotowego. Jeśli chodzi o sprawdzenie po zdemontowaniu głowicy to jeżeli nieszczelność powstała w uszczelce każdy mechanik to zauważy. Natomiast jeżeli w głowicy to trzeba...
Posiadam autoboss v30 Elite trzy miesiące i musiałbym powtórzyc słowa kolegi Pasata1.Ale raz mnie pozytywnie zaskoczył ,w mercedesie C 220 połączył się ze wszystkimi modułami Dodano po 9 Po wymianie czujnika koła zamachowego auto odpalało za każdym razem. Poprosiłem aby dali mi swoją listę kodów.Odpowiedź,my też siedzimy na internecie i sciągamy
Kiedy ABS nie ingeruje to układ działa jak normalny układ bez ABS-u. Zaworki są pozamykane bo nie mają upuszczać ciśnienia,co umożliwia normalne odpowietrzenie.Wspomaganie się komputerem jest jedynie wspomaganie się komputerem (przynajmniej w tym samochodzie). Jeśli jakiekolwiek powietrze zostanie w modulatorze to w najcięższych przypadkach wystarczy...
Podjedź do warsztatu w którym mają testery do sprawdzania uszczelek pod głowicą, za niewielką opłatą wyeliminujesz lub potwierdzisz problem.
Nie widzę to podlinkuję. http://www.tatek.pl/36-warsztat/w-krotko... Zrobiłem taki w wraz z przetwornicą 50V do zenerek.
witam Panowie potrzebuje jakis tester diagnostyczny do małego warsztatu samochodowego zajmuje sie głównie mechanika kwota jaka moge przeznaczyc to od 4000- 6000 tysiecy złotych wypatrzyłem sobie cos takiego XTool PS90 ale nie wiem czy jest to warte uwagi prosze doradzicie cos ?????
Jeśli to coś nowego to w instrukcji powinno pisać. A na 100% to chyba tylko przejść się do kogoś kto ma taką usługę włączoną lub do warsztatu który ma tester/analizator telefoniczny, choć mało prawdopodobne aby, jeśli już ktoś taki ma, miał taki test.
Podjedz do byle jakiego warsztatu 2 min podłączą tester (nawet badziewiarski) i już wszystko wiadomo. Szkoda zachodu na szukanie.
Np kilkadziesiąt przewodów od testera hamulców w kanale warsztatu... (szczury noc wcześniej miały tam zabawę) jeden za drugim jak jakiś robot... przewody max 4mm², ale czas pracy długi ze względu na ilość. ZDZ niestety jak wyżej opisałem się wyłożył niestety przy dłuższej pracy ALE co jak co lutuje się ZDZ o niebo lepiej. Do takiej pracy używa...
Jaka może być przyczyna? Myślę że najbliższy warsztat udzieli odpowiedniej odpowiedzi. Podłączą zaawansowany tester który powie co go boli.
NIe wiem czego oczekujesz.? Miałeś sprawdzić jakie jest ładowanie. Sprawdź też czy wszystkie "grube " masy i plusy od aku są ok. Jak tak to pozostaje diagnoza testerem, albo oddać do warsztatu.
Mam propozycje: - Zróbmy sprawdziany miernika P-508 Pomierzymy swymi miernikami wybrane egzemplarze lamp np. EL84 i porównajmy wyniki pomiarów. Można wciągnąć w tą propozycję jeszcze innych użytkowników tego typu miernika. A może porównać wyniki z pomiarami na innych typach mierników lamp. - stwórzmy forum wymiany doświadczeń użytkowników mierników...
Dziękuję za pomoc. Podjechałem do kolegi do warsztatu i testerem stwierdził usterke. Zgadza się nawalił czujnik EGR. Ale dostać sie do niego to ja przepraszam. Czujnik zablokował się i był cały czas otwarty. Przy okazji okazało się, że jeszcze jeden przewodzik gumowy przetarł się i pobierane było "lewe" powietrze. Samochód działa jak nowy. Jeszcze raz...
mam do wydania 15tyś zł na tester diagnostyczny do warsztatu. zależy mi na szerokiej ofercie pojazdów(marek aut). co polecacie? jakie są Wasze propozycje? Przeczytaj temat od początku a dowiesz się wszystkiego co Ci będzie potrzebne do wybrania testera. Odrobina zaangażowania!
Nic wiele nie zostało powiedziane. Np błąd P0170? Jak to sprawdzić, czy rzeczywiście MAF i nie szukać usterki metodą podmiany? A prosto- silnik na wolnych obrotach i patrzymy, ma być wskazanie 6 kilo powietrza na godzinę. Dajemy ostro buta i ma skoczyć na ponad 100 kilo. Jak jest mniej, zazwyczaj 60 kilo to winnego mamy. Poza tym każdy porządny warsztat...
Główne zastosowanie takiego testera do ustalenie u klienta co jest walnięte przy czarnym ekranie: komp czy monitor. Często pada płyta w taki sposób, że wygląda to na monitor, aby niepotrzebnie nie holować go na warsztat potrzebny taki prościutki tester. Na warsztacie oczywiście przydałby się każdemu bardziej rozbudowany -ale tu z pomocą przychodzi soft,...
Cieszę się że jest duży odzew.Właśnie wróciłem od pompy i teraz uwaga:żaden filtr nie zamarzł ,oczko jest zielone cały czas (trochę zmienia kolor) a prawdopodobnie problemem był glikol a w zasadzie jego stężenie.Wziąłem próbkę i biegusiem do warsztatu samochodowego,tester w dłoń i :shocked!: temperatura zamarzania -7st C.Musiało mi zostać sporo wody...
To lepiej podjedź do warsztat gdzie mają interfejs diagnostyczny tam będą wiedzieć co mają robić . Pozdrawiam Dodano po 7 Może Ci siadł któryś z czujników abs , ale to jak pisze jedź do warsztatu gdzie mają tester diagnostyczny tam wszystko wybadają. Pozdrawiam
A konkretnie proszę? Bierzesz telefon ,dzwonisz do najbliższego warsztatu i mówisz że chciałeś podłączyć auto pod tester i zrobić diagnostykę. Przyjeżdżasz ,gośc podłącza tester,mówi ci co i jak i kasuje od ciebie siano. Tak to będzie wyglądać.
Temat wciąż aktualny. Pewno na rynku się pozmieniało trochę. W temat należy też pewnie wrzucić oprócz multimetru to testery w które warto się wyposażyć oraz inne pomocne narzędzia do amatorskiego warsztatu.
Witam podjedz do warsztatu i zrób diagnozę silnika testerem.
wiedź na warsztat niech to sprawdzą mają testery i wiedzę ,a ty........,bez obrazy pana szanownego.
Nie kojarzę takiej kontrolki ani w 1 ani w 2 generacji, ale na pewno da się testerem, jedź do warsztatu gdzie robiłeś wymianę i niech skasują. Jak świeci się kluczyk nad przebiegiem, to wskaźnik przeglądu albo wymiany oleju. Wpisz w google Peugeot 508 service interval indicator reset.
A ja od sprawdzenia obrotów na rozruchu i powiązania tego z narastaniem ciśnienia na rampie. to mogą sprawdzić sami. Potrzebny tylko dobry tester Czytałeś może co napisałeś ? Kolego to nie jest tester ciążowy który kosztuje 30 pln w aptece w kiosku i markecie go nie kupisz , równie dobrze mogłeś napisać że potrzebny dobry warsztat z testerem . I nawet...
Podjedź do warsztatu, gdzie dysponują takim testerem, być może unikniesz sporych niepotrzebnych kosztów. Taki tester możesz też kupić na znanym portalu aukcyjnym w cenie poniżej 50 zł.
jak już bardzo chcesz to taki tester sprzedam specialnie dla CIEBIE za 15zł + koszt wysyłki a wyjściem odpowiednim jest pojechanie do warsztatu na diagnostyke, bo sam nic nie zrobisz, no chyba ze wydasz połowe tego co wydales na samochód - tyle kosztuje sprzet , czy warto?
Jeśli masz gdzieś w okolicy warsztat wyposażony kh tester to powinien pokazać. Trochę objawy przypominają. Czuj położenia wału.. Dodano po 2 Te autka są piękne i kochane ale czasami trzeba siě nazmęczyć przy nich. Ale raz na 20latek to można
Tam możesz światła wysterować z poziomu BSI, jeśli wszystko sprawdziłeś to ta opcja jest najlepsza, tak samo możesz sprawdzić przełączniki z poziomu testera, bezpieczniki jakbyś sobie zadał trochę trudu to byś poszukał w necie. Co tu więcej pisać zapraszamy na warsztat.
mam ten sprzęt od roku, tester kupiony w Dax-Pol Żywiec cena 9000pln, obsługuje prawidłowo 40% tego co ma w spisie reszta albo przekłamuje,albo pokazuje bzdury,pomoc techniczna po zakupie nie istnieje!!!! jedyny plus to naprawdę częste aktualizacje choć za bardzo nic nie wnoszą, brak własnego zasilania (bateri) co w przypadku diagnozy podczas odpalania...
który z wymienionych testerów polecacie mam zamiar poszerzyć działalność warsztatu o diagnostykę proszę o opinie użytkowników w/w testerów,mieszkam w poznaniu ale nie znam nikogo kto używa któryś z tych testerów lub by mógł coś doradzić
Specialnym testerem. Np Bosch BAT 121, podaje % stan akumulatora. Lepsze testery umieja wiecej. Zaprzyjazniony zaklad handlujacy akumulatorami ma urzadzenie innej marki, umiejace jeszcze wiecej pomiarow wykonac. Niestety modelu nie znam. Podjedz do jakiegos warsztatu ktory ma taki tester i niech ci sprawdza. Tylko zaprzjazniony, bo sam mialem BAT'a...
Jeśli alternator 100% sprawny, to walnięta cela w akumulatorze. Pojedż do najbliższego warsztatu i niech Ci go sprawdzą testerem.
Witam. Wjechał mi na warsztat Ssangyong Kyron, mam Tester ST6000 ale widzi tylko EOBD i nie moge zdiagnozować silnika, może to jest jakiś typowy silnik. Co to za usterka? Pewnie świeca jakaś ale co robić.
Jak padły dwa wyświetlacze na raz, to nie wina samych wyświetlaczy. Żeby wymienić licznik musisz zrobić dopasowanie immo. Ktoś, kto będzie doprogramowywał licznik do auta ogarnie przebieg. Możesz też zgłosić na SKP wymianę licznika ze względu na uszkodzenie. Jeździć takim autem raczej nie można, bo praktycznie przy każdej kontroli policji jest spisywany...
Wróżka miała styczność a jeżeli nie masz testera to podjedź do warsztatu gdzie mają,przecież podłączenie majątku nie kosztuje.EGR usunięty to zapewne przytkany DPF wyjdzie na diagnostyce.
Witam otwieram warsztat samochodowy z diagnostyką poszukuje testera i z wszystkich wybrałem x431 jeżeli ktoś pracuje na tym sprzęcie proszę o opinie !!!
Pierwsza najlepsza rada to warsztat. A jak chcesz coś robić samemu to tester i diagnoza. Multimetr i diagnoza poboru prądu. A ze zgadywanek to np moduł silnika nawiewu.
Teraz weźmiesz tester i sprawdzisz jakie błędy w module drzwi/BCM .Albo druga opcja to warsztat.
moge podpowiedzieć tylko tak najlepiej jest wjechać do warsztatu i zdiagnoaować testerem w czym jest problem bo raczej inaczej się nie da moim zdaniem jest coś nie tak jeżeli pali się kontrolka ABS nie powinien działać może być tak że jest gdzieś przetarty przewód i kontrolka świeci ale to jest gdybanie przyjedź do mnie podłączymy KTSem i będziemy wiedziec...
podjedź do warsztatu gdzie mają vaga lub podobny tester to wiele wyjaśni
Jeśli mogę coś powiedzieć to dam Ci małą rade. Z treści posta wnioskuję że nie bardzo wiesz o co w tym wszystkim chodzi więc nie marnuj kasy i czasu tylko pojedź do warsztatu który ma tester do fiatów. Niech Ci zczytają błędy i po sprawie. Bez tego będziesz wszystko pokolei wymieniać i moim zdaniem bez sęsu wydawać kasę. Pozdrawiam
testery akumulatorów testery czujników mierniki testery
samoczynne uzbrojenie alarmu wekta centrala indesit instrukcja pralka
prostownik ideal sharp lodówka
Thomson 9149: Radio wyświetla częstotliwość, brak dźwięku Ciepłe brzmienie: co to oznacza w audio?