warto naprawiać

Znaleziono około 3338 wyników dla: warto naprawiać
  • LG 8080/83 B czy warto naprawiać?

    Dokładnie, ja kiedyś robiłem takie rzeczy i nawet udało mi się naprawić DVD-ROM LiteOn który miał pourywane kable. Zawsze warto próbować. Tylko nie próbuj zakładać odbudowy od nagrywarki jak ona jest podłączona pod prąd. Ja tak zrobiłem i zjarałem elektronikę, bo zrobiłem małe zwarcie :D

    Komputery Hardware (LIDER)   16 Lip 2004 19:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1013
  • Orion- Warto naprawiać ????

    Mam telewizorek 20" Orion. Obraz jest ładny, kolorki i ostrość OK ale... No właśnie od jakiegoś czasu jest dość uciążliwy bo zaraz po włączeniu obraz na większości programów się sieje, tak jakby nie były ustawione (a są). Dopiero po jakimś czasie ok.50 minut wszystkie programy są i wszystko działa sprawnie....

    Początkujący Serwisanci Jan.dg   05 Lut 2005 22:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 786
  • Xerox 5028 czy warto naprawiać?

    mam kopiarke xerox 5028, przywiozlem z niemiec, chcialbym sie dowiedziec jak mocne sa te urzadzenia i czy warto ja naprawiac. ma ona 360 000 przebiegu. w tej chwili nie pobiera papieru. i czy bym gdzies dostal do niej serwisowke, gdyz mam tylko instrukcje uzytkownika a z nia sobie nie dam rady. prosze...

    Drukarki, ksero Profesjonalne drebin   04 Kwi 2005 19:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1143
  • TVC Radiomarelli. Czy spotkał się ktoś z tym? Czy warto naprawiać?

    Witam.tv jest uszkodzony,próbkuje,i jest nie przestrojony,posiada długą,głowice jak najprosciej go przesroić chodzi mi o fonie. Ma takie scalaki tda 8185 tda8146 tda3562a tda8421 tda8417 pca/060. chodzi mi o to czy warto sobie ten tv zostawić bo klient machnał na niego reką.czy tani wserwisowaniu.Cosądzicie...

    Początkujący Serwisanci Adam1234   13 Kwi 2005 15:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 879
  • Wzmacniacz WSH-205. Co to za model? Warto naprawiać? Opinie.

    no tak pytasz na 3/4 pytań sam możesz sobie odpowiedzieć :D zmierz napięcie trafa to nam coś pomoże chyba zę trafo jest spalone to zmienia postać rzeczy jakie tranzystory mocy są ?? czy warto go naprawiać jak go za darmo dostałęs to na pewno warto daj znać mniej więcej co spalone nie gra gra ale...

    Nagłośnienie Domowe r1212   15 Lut 2009 00:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10134
  • RUBIKON model: 300ATX Czy warto naprawiać zasilacz?

    Tu dołożę swoje 5 groszy i zgodzę się z W.P. i Toni_2003. Dobra naprawa daje lepszy skutek niż zakup tej marki prosto z półki. CODEGEN to niechlujstwo z pierwszej ręki. W większości przypadków standardem są usterki, które usuwa się w pół godzinki z konserwacją wiatraka i oczyszczeniem wnętrza z kurzu....

    Komputery Zasilacze ankuch   31 Maj 2005 14:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1596
  • Sony Trinitron KVX2951D - brak kolorów - warto naprawiać ??

    Witam. Posiadam dość już leciwy telewizor marki Sony model KVX2951D. Ostatnio pojawił się w nim problem, a mianowicie pogubił kolory. Cały obraz jest niebieski. Przeszukałem sieć, i na jednej zagranicznej stronce znalazłem info, że przyczyną tej awarii jest katoda. I teraz zastanawiam się czy warto...

    Początkujący Serwisanci nerevarine   09 Lip 2005 17:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 932
  • Stary elemis - warto naprawiać?

    Hm... to zmienia troszke postać rzeczy - mnie straszono iż powielacz to conajmniej 50zł. Moze jednak cos z tego bedzie. Naprawiać bede sam, lutować potrafie. tenap -> nowłasnie sie obawiam ze jakiś szatan w tym maczał palce :P

    Początkujący Serwisanci ghost666   31 Gru 2005 13:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 854
  • Wzmacniacz samochodowy-warto naprawiać?

    Wiatm mam problem a mianowicie chodzi o wzmacniacz samochodowy otóz ma on 2 wejscia na zasilanie + i - i jedno na (nie wiem jak to sie nazywa ;) ) no jesli radio sie włacza to wzmacniacz tez no i problem tkwi w tym iz - był podpiety a + podpiąłem do tego 3 wejscia(co włacza sie jak radio) i wzmacniacz...

    Początkujący Serwisanci Maestroo   13 Sty 2006 22:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1347
  • Monitor G991 Acer, czy warto naprawiać?

    Witam Pytanko ogólne. W monitorze 19' Acer G991, rocznik 2001 walnął stopień odch. H. Trafo wn uzmażone, tranzystor mocy C5584 zwarty na wylot i pewnie jeszcze parę szczegółów by się znalazło. Warto się silić na naprawę, szukać części? Czy raczej spuścić go do śmieci? Jacek

    Monitory Serwis jacmac   19 Sie 2006 19:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 831
  • ANITECH nie startuje. Coś pstryka. Czy warto naprawiać?

    Mam telewizorek Anitech(ma już 16 lat i bez napraw)i od wczoraj po wciśnięciu przycisku Stanby zaczyna dziwnie "pstrykać" systematycznie co kilka sekund - chyba wysokie napięcie, może tzw. powielacz - czy to warto naprawiać. Wcześniej problem z fonią, po włączeniu musiał z kilka minut popracować żeby...

    Początkujący Serwisanci janek68   30 Mar 2006 19:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 738
  • Chłodziarka ARDO FDP24 - czy można/ warto naprawiać?

    Witam wszystkich. Mam chłodziarkę jak w temacie. Bardzo dobrze chłodzi, ale tylko zamrażalnik. Potrafi zejść do -25°C. W komorze dolnej temperatura nie schodzi poniżej +8°C. Przy nastawie termostatu powyżej 2,5 agregat praktycznie się nie wyłącza. Na tylnej ściance widać, że podczas pracy krople wody...

    AGD chłodnictwo rj166   30 Mar 2006 13:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1564
  • Tv Funaj 1400A Mk6 - czy warto naprawiać?

    Witam mam problem ze swoim starym Funajem. Mianowicie kiedyś robił to co opisze po 10 godzinach pracy teraz czas skrócił się do godziny. Teraz opisze to co udało mi się zaobserwować: -Po godzinie oglądania kolor EpG z zielonego zmienia się na żółty -Później nie działa przycisk do wyłączania telewizora...

    Początkujący Serwisanci Indyczes   15 Maj 2006 11:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 801
  • Podgrzana w mikrofalówce NOKIA 3510i - czy warto naprawiać?

    Witam,ostatni przytrafil sie mi przykry incydend,mianowicie,moj siostrzeniec wlozyl nokie 3510i do mikrofalowki na chwile i wlaczyll,wyswietlacz przy wlaczeniu tel wyswietlacz podswietla sie tak delikatnie na niebiesko,slychac dziek noki przy wlaczeniu,wiec wyglada na to ze wyswietlacz padl a reszta...

    GSM Serwis adrian846   04 Sie 2006 11:01 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1182
  • Ericsson T65 - czy warto naprawiać?

    Witam. Stało się to wczoraj nagle, biore telefon do ręki i patrze wyłączony jest, włączam i tylko miga wyświetlacz bardzo bardzo blado trzeba się wpatrzeć, jaka tego może być przyczyna? Czy odrazu dać sobie spokuj i umieścić go w pojemniku na odpady...

    GSM Serwis grzesiek33   18 Maj 2006 16:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 716
  • Altus 140 - spalony GDN 30/60/1 - czy warto naprawiać?

    Witam. Jestem tu nowy jakbym się w czymś pomylił albo coś takiego to wybaczcie:D Od dłuższego czasu jestem właścicielem Altusów 140. Przez dłuższy czas leżały one nie używane na strychu... Kiedyś sobie o nich przypomniałem i zacząłem je używać... Dałem do warsztatu by mi wymienili membrany w 2 średniotonowych...

    Technika Sceniczna i Studyjna adamjur1   28 Maj 2006 21:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1180
  • Monitor MAG 796fb - czy warto naprawiać?

    ....dostałem w/w monitor od znajomego i zastanawiam sie czy proba naprawy ma jakis sens i czy jest oplacalne??Objawy : po wlaczeniu do pradu i probie wlaczenia brak jakiejkolwiek reakcji......lampa nie żarzy,napiecie dochodzi ...bezpiecznik na plycie jest ok........??

    Monitory Serwis ogryz   20 Cze 2006 20:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 702
  • TV PHILIPS 28PW960B/42 - czy warto naprawiać?

    Witam, Dostałem w prezencie telewizor PHILIPS 28PW960B/42 ( panorama). Jest on jednak lekko uszkodzony. Poprosiłem fachowca z serwisu o pomoc, diagnozę, wycenę ( jako że jestem emerytem z ograniczonym funduszem). Pan stwierdził, że nie opłaca sie go naprawiać , kineskop uszkodzony i najepiej on go...

    Początkujący Serwisanci BURMAR   01 Paź 2006 18:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1137
  • Uszkodzony CXA2043Q - warto naprawiać?

    Zamykam temat, ale jeszcze warto zajrzeć tutaj: ... A monitor po naprawie działa do tej pory :D

    Monitory Serwis madman_xxx   11 Sie 2006 22:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1136
  • Royal-lux tv-7199 - czy warto naprawiać?

    Więc z zielonym kolorem odpowiedziałeś sobie sam. I jeżeli chodzi o ten kolor to pewnie nie warto, można spróbować zregenerować (oczyćsić działa) tego kineskopu - czasem pomaga, a czasem potrafi upalić działo całkowicie. Jeżeli jest to TV z kineskopem posiadającym cięką szyję to nawet regeneracja nie...

    TV Serwis Anonymous   22 Sie 2006 23:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1185
  • Radeon 9800 wyswietla krzaki warto naprawiać ?

    Witam! Po wymianie owego układu a okazał sie nim podwójny mosfet FDS691 znalazłem zamiennik IRF7313 ( koszt 3,50 ;) . Karta ruszyła :D jestem w fazie testów. Używan karty podobnej do naprawianej bo Radka 9800 Pro 8 potokow ta to ponoc zwykla 9800 i jak odpaliłem giere to artefakty sie pojawily...

    Komputery Hardware polls   03 Wrz 2006 22:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1855
  • DVD no name popsuło się warto naprawiać

    A dokładniej to często dzieje się tak że obraz zatrzymuje się a dźwięk idzie dalej czasami obraz przeskoczy na aktualny moment a czasami nie. Warto w ogóle brać się za naprawę tego

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Krzychu7   31 Sie 2006 17:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 510
  • Samsung HCN4226W. Warto naprawiać? Gdzie szukać usterki?

    witam Mam wlasnie problem z tym telewizorem (zdjecie ponizej) Jest to telewizor - projektor 42 cale Zachowuje sie dzwnie tylko niewiem czy to wina elektroniki czy stalo sie to w winiku spadniecia telewizora(podczas transporty) z okolo 50 cm Prosze o rade doswiadczonych elektronikow czy ten sprzt...

    TV Serwis mminio   18 Paź 2006 17:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1201
  • Dwa zasilacze ATX - czy warto naprawiać?

    Witam! Na razie zajmuję się pierwszym. Model nieznany. Na płycie jest napisane HP-235U/200T, oraz logo SUN PRO. Scalak DBL494, tranzystory w przetwornicy głównej 2x 2SC4242, po wtórnej duodiody F12C20C i SBL3040PT, przetwornica Std-by na SSP2N60A oraz 7805. Znalazłem: spalony bezpiecznik, zwarte...

    Komputery Hardware ogryz   18 Lis 2006 21:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2371
  • Proszę o porade- Warto naprawiać Nagrywarke DVD LG GSA 4081

    Są dwa,jeden od CD drugi DVD.Potencjometry można kupic,ale najpierw musisz stare wylutować,sprawdzic jaka oporność,lub zmierzyć omomierzem.Koszt niewielki więc chyba warto naprawić.

    Początkujący Serwisanci Lukashh   23 Lis 2006 15:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1798
  • Philips 28 PT5025/58. Wyłącza się. Czy warto naprawiać?

    witam mam problem z telewizorem i chciałem się dowiedzieć czy to coś poważnego i drogiego do naprawy czy może jakaś drobna usterka i można to tanio naprawić czy po prostu wywalić go na śmietnik bo taniej wyjdzie kupić nowy tv więc tak od pewnego czasu telewizor sam się wyłącza czasami jest spokój...

    Początkujący Serwisanci aleksander11   14 Mar 2007 11:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 854
  • D-Link 524. Brak komunikacji, nie działa. Warto naprawiać?

    Witam problem z routerem polega na tym, ze ni z tego ni z owego sie skonczyl...znaczy router:(( Obiawy (poza brakiem komunikacji) przy resecie polegajacym na wylaczeniu z pradu, niby wszystko wyglada fajnie ale: - po ok minucie wszystkie diody gasna a dioda "power" swieci jak by w 1/3 jasnosci pozostale...

    Sieci, Internet clawik   26 Mar 2007 10:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 928
  • Sony E400. Coś strzela w środku. Warto naprawiać?

    Witam wszystkich forumowiczów! Dzisiaj dostałem od kolegi monitor Sony E400 który jest uszkodzony a mianowicie uszkodzenie polega na tym ze jak podłącze kabel zasilajacy to w srodku cos tak jakby strzelało albo skrzeczało i miga diodka na płycie wewnatrz monitora!!Moje pytanie brzmi czy wie ktos co moze...

    Początkujący Serwisanci Marczeli_P   30 Lip 2007 15:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 555
  • UNITRA? Jaki to model? Warto naprawiać?

    Wiem agencik15, że Ty urodziłeś się i już od dziecka potrafiłeś naprawiać wzmacniacze, znałeś wszystkie prawa i sam montowałeś głośniki własnej produkcji w obudowach bass-reflex, lecz ja tak nie potrafię.... Lecz za to, że wytłumaczyłeś mi parę spraw łap soga. Piotrek Majstersztyk - nie trzeba tłumaczyć;...

    Audio Serwis DD13BB   09 Wrz 2007 17:31 Odpowiedzi: 71    Wyświetleń: 4917
  • Spalona Yamaha A-960 - czy warto naprawiać?

    Dostałem prawie za darmo wzmacniacz Yamaha A-960. Problem w tym że nie jest on sprawny. Tzn. włącza się ale nie gra. Znalazłem prawdopodobną przyczynę usterki. W jednym miejscu na płytce w miejscu gdzie wychodzi jakiś kabel widać przypalenie. Czy warto to naprawiać? Jaskie mogą być koszty naprawy? Poniżej...

    Audio Serwis ALTON   04 Paź 2007 20:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2186
  • Zamordowałem ONWE Turbo. Czy warto naprawiać? Radio nie było strojone.

    No cóż, powinieneś panu w serwisie powiedzieć żeby się douczył troszkę na temat anten radiowych. Antena magnesowa jest sprzężona z masą pojemnościowo , podstawa magnetyczna z dachem pojazdu tworzą kondensator, nie musi być galwanicznego połączenia podstawy z pojazdem. Heh, no cóż pan jest dobry...

    Radiotechnika Serwis sq3hta   30 Paź 2007 22:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4992
  • Nokia 3330 - czy warto naprawiać?

    Witam, Co sie najprawdopodobniej mogło spalić w Nokii 3330 po kilkutrotnym zetchnięciu sie + i - w czasie ładowania. Byłem w serwisie, ale gość sprawę podsumował szybko "nie opłaca sie naprawiać takiego telefonu":( W każdym bądź razie telefon nie daje oznak życia. Bardzo proszę o pomoc bo naprawdę...

    GSM Serwis KanekS   02 Lis 2007 16:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 768
  • Melodia 16 - czy warto naprawiać?

    Jak w temacie, wygrzebałem w szopie ten radioodbiornik, sądzicie że warto jest go ruszać, czy po prostu wywalić na złom?

    Elektronika Retro adams987   14 Lis 2007 18:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2331
  • Elemis 5511T (1993r) zielony obraz - czy warto naprawiać ?

    Jeśli chodzi o zweryfikowanie podejrzeń co do kineskopu, to w dziale jest przyklejone ogłoszenie w tej sprawie. Na podstawie opisu nikt nie wyda opinii; to może być kineskop, ale także np. dekoder albo wzmacniacz wizji. Uważam, że nawet w razie stwierdzenia usterki kineskopu warto telewizor naprawić,...

    Początkujący Serwisanci bemo1   24 Gru 2007 17:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1076
  • Kino domowe Eltax-czy warto naprawiać?

    Witam. Dostałam w prezencie Kino Domowe Eltax HT-153,niestety po jakimś czasie dvd przestało działać(brak dysku-ale wcale nie słychać aby chciało ruszać) Próbowałam oglądać filmy przez USB,ale niestety też nie działa. Troszkę mi żal go wyrzucić bo głośniki i radio działają rewelacja,ale dobrze byłoby...

    Początkujący Serwisanci muminez   03 Lut 2008 17:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2103
  • Sony KV 36FS70K czy warto naprawiać

    Witam wszystkich czytajacych.Nie jestem fachowcem w dziedzinie.Proszę o radę.W Sony 36 cali KV 36FS70K padł "strzał" po prawej stronie i telewizor sie wyłaczył. zaczeła migać kontrolka czuwania chyba z częstotliwością 4 razy. Czy warto naprawiać ??? Obraz miał SUPER. Czy można zaocznie stwierdzić koszt...

    TV Serwis Mirek Z.   02 Mar 2008 17:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1406
  • Trilux TAP 2546 - czy warto naprawiać?

    Na początku roku Trilux TAP 2546 TN przestał mi działać. Objawy: Po włączeniu było słychać odgłos kineskopu jak zawsze (takie "dzyyń") ale ekran czarny. Nie świeciła kontrolka czuwania. Z trafopowielacza dochodziło regularne ćwierkanie. Napięcie na wyjściu z trafo było rzędu kilku Volt. Nie znam...

    TV Początkujący Anonymous   06 Kwi 2008 18:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2268
  • Be Quiet E5 400W Czy warto naprawiać?

    Witam. Dostałem ten zasilacz. Chce zastąpić nim mojego Codegena 300x1 bo z tego co czytam to największy shit jaki wyszedł. Zasilacz dostałem za darmo, wiec jest uszkodzony. Po podłączeniu zaraz wyskakują bezpieczniki. W środku widzę że jest zwojnica cewka chyba spalona (nie znam sie za bardzo). Mam...

    Komputery Zasilacze tronic1   30 Maj 2008 18:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1768
  • vectra b - czy warto naprawiać sterownik pompy?

    mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec czy warto naprawiac sam sterownik pompy? Samochód kiedy tylko sie zagrzeje nie chce odpalic i diagnostyka wskazuje błąd układu wydatku paliwa i sterownika pompy, kiedy klient schłodzi sterownik polewając go wodą samochód za każdym razem odpala az sie nie zagrzeje....

    Samochody Elektryka i elektronika mtal   21 Cze 2008 14:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1085
  • SEAGATE ST340810A - Czy warto naprawiać?

    W dysku nie ma żadnej próźni czy też jakiekokolwiek gazu. Niektóre dyski mają filtry przez które dociera do nich powietrze. Rozbierając dysk muisz to robic w jak najbardziej sterylnym srodowisku(w domu nie da rady) Dyski szczególnie sa narażone na zabrudzenia wystarczy troszkę kurzu jedno ziarnko piasku:P...

    Naprawa HDD i odzysk danych Anonymous   13 Sie 2008 09:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3654
  • Compaq series PDP-124P model: PS-5181-1HFE 185W - warto naprawiać?

    Witam. W komputerze HP COMPAQ D530 uszkodzeniu uległ zasilacz (185W). Zgodnie z informacjami na stronie [url=]PDP124P Repair Notes usiłowałem chociaż zdiagnozować usterkę - i okazało się że uszkodzony jest MOSFET. Lecz ponieważ jest on "przebity" - uszkodzenie objęło również jego sterowanie (wymiana...

    Komputery Zasilacze Arczi26   27 Sty 2009 08:50 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 13208
  • Philips 29PT8607 - czy warto naprawiać?

    Witam wszystkich, telewizorek ma 5 lat. Jakiś czas temu pojawiło się mocne zniekształcenie geometrii. Zrobiła się poduszka wklęsła w poziomie. Wszedłem pilotem w menu serwisowe i podciągnąłem na tyle, że nie przeszkadzało w oglądaniu. Teraz dodatkowo na czarnym ekranie widać cienkie czerwone ukośne...

    TV Początkujący Bogdan58   21 Wrz 2008 01:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1263
  • Projektor LG RE44SZ21RD- czy warto naprawiać

    Witam. Mam na warsztacie takiego LG i mam pytanie czy warto zainwestować w niego, uszkodzona lampa, koszt ok. 600 pln. Nie widziałem jak ten model chodzi, jaka jest średnia żywotność lampy /Podają różnie, średnio 6000h, ale znalazłem też 2000h/. W dobie LCD i Plazmy może to już nieopłacalny temat...

    TV CRT Serwis lisek   11 Lis 2008 13:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1354
  • Marshall 8100 head. Naprawa. Wycena. Czy warto naprawiać?

    Witam. Mam ze wzmakiem następujące dwa problemy: 1. wzmak ma potencjometr we dry ktory teoretycznie powinien zmieniac charakterystykę brzmienia natomiast działa tak że gdy am go w pozycji na dry to jest wszystko ok natomiast gdy mam go na wet jest toalnie wyciszony generalnie przechodzenie...

    Audio Początkujący mays341   16 Lut 2009 10:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1265
  • Warto naprawiać wzmak "840W" jeśli radio ma 4x50w?

    Ten wzmacniacz razem z tym układem TA jest guzik wart, w/g noty katalogowej moc układu wynosi 22W przy THD=10%, krótko mówiąc ten wzmacniacz zagra jak każde inne radio samochodowe. Sprzedaj na to złomie, może na piwo zarobisz :D Naprawiać tego się ABSOLUTNIE :!: nie opłaca.

    CarAudio kortyleski   20 Lut 2009 20:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1719
  • IBM Deskstar 60GXP z detekcją ER40A44A. Czy warto naprawiać?

    Witam Nie chcę się bawić w polemikę, nie będę już używał kontrowersyjnych słów i nie twierdzę że jestem specjalistą, słowo doświadczenie nie jest zakazane a ja po prostu widziałem takie dyski od środka. Otóż zajmuję się hobbystycznie drobnymi naprawami elektroniki. Przy dyskach zazwyczaj jeśli są...

    Naprawa HDD i odzysk danych rbrt   02 Mar 2009 23:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1218
  • Czy warto naprawiać 8800GTS

    Witam. Mam pytanie odnośnie naprawy karty graficznej ASUS EN8800GTS 320MB. Czy jeżeli jej naprawa bedzie w granicach 100zł + przesyłka do firmy opłaca sie taką karte robić?. Do wymiany najprawdopodobniej są pamięci Jaką kartę można porównać do mojej?

    Komputery Hardware BuBos18   20 Maj 2009 16:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1056
  • HP Pavilion DV6000 - przestał działać czy warto naprawiać?

    przeczytalem kilka postow nt tej serii notebookow hp i jak sie dopiero teraz dowiedzialem uszkodzenie mojego laptopa nie jest niczym odosobnionym gdyz polowe hp to spotykalo, mowa tutaj o hp dv 6000 dv6223eu na procesorze amd. W moim przypadku notebook spotkaly chyba wszystkie objawy, ktore udalo mi...

    Laptopy Hardware Anonymous   09 Wrz 2009 15:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5968
  • Czy warto naprawiać głosnik zakupiony na skupie?

    Nie warto. Za materiały do naprawy wydasz tyle co za nowego stx 14-100-8 scx ub tesle arz 6608, a to chociaż są głośniki na poziomie.

    Początkujący Naprawy Tomq   08 Sie 2009 15:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 908
  • IBM ThinkPad T23 - nie uruchamia się warto naprawiać?

    Plyte to T23 mozna kupic za 100PLN pewnie. Serwis bedzie wiecej kosztowal. Wymienic plyte mozna samemu z manualem. Sam mozesz sobie dopowiedziec czy warto.

    Laptopy Hardware ksiezyc11   28 Sie 2009 13:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2508
  • Zamókł mi wzmacniacz VK, warto naprawiać?

    Witam, rano głośnik [magnat xpress w skrzyni + wzmaczniac voice kraft lol] grał idealnie w samochodzie, po pracy odpalam samochod, wlaczam radio, piec i bas raz gra, raz nie. potem zaczelo grac jeszcze słabiej. Otwieram bagażnik, a tam piec cały mokry. Wszystko inne suche, tylko piec i kable [końcówki]...

    CarAudio p88   15 Wrz 2009 15:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1226
  • Acer Aspire 1680 - zdekompletowany czy warto naprawiać?

    Warto go sprzedac. Na czesci lub w calosci.

    Laptopy Hardware obsid   27 Wrz 2009 16:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2345
  • FSC Amilo Xi 1546 - czy warto naprawiać uszk. k. graficzną?

    Witam. Mam uszkodzoną kartę grafiki w laptopie FSC Amilo Xi 1546 (Radeon X1800 256MB). Nie wiem co z kartą jest nie tak po nieudanej aktualizacji biosu w płycie głównej i wgraniu biosu od nowa programatorem karta nie działała(lub została jakoś uszkodzona mechanicznie ale nie da się tego stwierdzić)....

    Laptopy Hardware mjq   09 Lis 2009 22:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 884
  • Zepsuty multimetr M890G+ - czy warto naprawiać?

    Witam Kup sobie nowy pod choinkę a ten potem w ramach zabawy naprawiaj.

    Warsztat elektronika rusi55   22 Gru 2009 19:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1890
  • Pilot do radia Dalco warto naprawiać go ?

    Witam, mam problem z pilotem do radia Dalco które było w zakupionym samochodzie a więc szukałem pilota na allegro niestety do tego modelu nie ma. Pilot według poprzedniego właściciela został zalany wszystko było by ok gdyby nie to że radio większość funkcji są uruchamiane z pilota ;/ . Na płytce drukowanej...

    CarAudio pawel694   02 Lut 2010 01:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1289
  • Uszkodzona karta graficzna - czy warto naprawiać?

    Ewidentnie widać uszkodzenie którego usunięcie jest bardzo tanie i warto zaryzykować. Karta jest AGP wiec swoje lata ma. Jak chcesz żeby służyła jeszcze długo to wymień wszystkie elektrolity bo jak znam życie to będą leciały jeden po drugim.

    Komputery Hardware C@MELIO   04 Maj 2010 12:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3829
  • Uszkodzony tyrystor w wiertarce- warto naprawiać?

    Witam Kilka lat temu kupiłem w Castoramie wiertarkę Metabo SBE 560 (taką dla amatora, jednobiegową, za kilkaset zł) i szwankuje mi tyrystor(?) w cynglu (te kółeczko regulujące obroty, na włączniku). Nie działają niskie prędkości a wiertarka startuje dopiero i to z dużą prędkością, kiedy kółeczko...

    Elektronarzędzia cogito-44   19 Maj 2010 11:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4880
  • Pomoc w wymianie głośnika lub czy warto naprawiać?

    Witam pytanie typowo lamerskie Mam dwudrożne kolumny głośnikowe Diora ZgB 60 901 które spełniały i spełniają moje oczekiwania, podłączone do starego wzmacniacza Technics całkiem dobrze sobie radzą niestety czas i nie tylko zrobił swoje. Głośnik niskotonowy/średniotoniowy wymaga wymiany - oberwane i...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe serwal   13 Maj 2010 20:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1289
  • Czy warto naprawiać końcówki mocy we wzmacniaczu?

    Witajcie! Czy moglibyście mi powiedzieć gdzie znajdę serwis w którym naprawię prawdopodobnie końcówkę mocy we wzmacniaczu Audison SRX 5. Z góry dziękuje za odpowiedź;)

    CarAudio Krzewo   23 Cze 2010 20:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1092
  • Pralka Amica optima 800 Czy warto naprawiać

    Witam! Szukam porady w sprawie pralki Amica OPTIMA 800 (PCT5580A412), sprawa wygląda następująco: Dostałem tą pralkę uszkodzoną ma następujące usterki : Osmolona wtyczka silnika (problem usunięty) Zwarcie triaka silnika (do zrobienia koszt triaka nie całe 10 zł) Fartuch i amortyzatory do wymiany Brak...

    Ogólny techniczny giera2   13 Sie 2010 18:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3616
  • JVC JR-S200L Mark II warto naprawiać?

    Warto. Końcówka lat 70, porządne wykonanie, porządna moc, i porządna jakość dźwięku. Miałem AX-2 z 1980 roku, i był świetny.

    Jakie Nagłośnienie do Domu aaadick   26 Wrz 2010 20:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1334
  • Czy warto naprawiać głośniki??

    Tak, taka naprawa daje pożądane efekty, ale tylko wtedy, gdy jest wykonana poprawnie, a z tym bywa już gorzej. Jeśli nigdy nie naprawiałeś głośników i nie masz w tej kwestii wprawy, to lepiej zleć tą prace wykwalfikowanej osobie, bo może się okazać, że więcej cię to nerwów będzie kosztować, niż to warte....

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe DjMapet   16 Gru 2010 23:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 951
  • Pompka do Webasto-awaria, czy warto naprawiać.

    Istnieje diagnoza sterownika testerem Webasto,te ogrzewania potrafią się blokować przy usterce pompy wodnej,następuje blokada lub wybieg uszkodzeniowy czyli sam wentylator bez funkcji pompki paliwa i świecy,zdiagnozuj dokladnie ogrzewanie w konkretnym warsztacie,gdzie naprawiają ogrzewania niezależne...

    Samochody Elektryka i elektronika mis_dj   23 Mar 2011 17:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7681
  • Aspa inverter 150 max-czy warto naprawiać?

    Witam. Wczoraj dostałem do naprawy spawarkę Aspa inverter 150max. Jest w opłakanym stanie. Podrywane ścieżki na płytce, brak części, rozerwane obudowy IGBT ,wyrwany z płytki jeden z transformatorów.Czy naprawa jest opłacalna?

    Elektro Spawarki i Prostowniki majster27   19 Lut 2011 07:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1215
  • Napęd do bramy GTA 2000s. Naprawa silnika. Czy warto naprawiać? Gdzie znajdę?

    Witam wszystkich mam problem z napędem do bramy schellenberga GTA 2000s a mianowicie po jakimś czasie użytkowania tego napędu po prostu pad mi silnik i teraz mam pytanie czy bawić się w naprawianie(chodzi mi koszty) jeśli tak to gdzie mogę znaleść taki silniczek ewentualnie może podpowiedzieć, może jakiś...

    Automatyka bram, szlabanów, rolet Bouli2009   03 Maj 2011 10:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3854
  • Chłodziarko-zamrażarka Polar. Czy warto naprawiać?

    Mam ok. 13-letniego Polara, model KB 34/2 VIP. Chłodziarka pracuje non-stop. Pan serwisant stwierdził ubytek czynnika R-134a i zaproponował wymianę całego modułu, co ma kosztować 400 zł i jednocześnie usprawnić dalszą eksploatację. Według niego naprawa ma sens, gdyż "takich już nie produkują". Jestem...

    AGD Użytkowy dybas   13 Lip 2011 12:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1472
  • EWT1362W - czy warto naprawiać

    Witam. Mam dość nietypową sytuację z pralką Electrolux EWT1362W (ładowana od góry). Pralka jest sąsiada i staram się mu jakoś pomóc. Zaczęło się od tego, że po zakończonym praniu sąsiad pokręcił bębnem by wyjąć uprane ubranka. Niestety przy przekręcaniu bębna otworzyły się drzwiczki i bęben się zablokował....

    AGD Początkujący skorzeniowska   05 Lip 2011 14:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2148
  • Xbox 360 ROD . Czy warto naprawiać ?

    A skąd będziesz miał pewność że kod błędu wskazuje prawdziwe uszkodzenie. Właśnie przez te kody błędów ludzie którzy naprawiają konsole domowymi sposobami i kierują się tymi kodami robią kolejne uszkodzenia.

    Konsole Serwis master0033   18 Lis 2011 23:32 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 6049
  • Termet 0087 GZ17-10 czy warto naprawiać

    Nowe "piecyki" mają 3 zabezpieczenia. Poszukaj czegoś w Termecie z zapłonem na baterie, świetne i tanie "piecyki". Umiesz je wymienić ? Jeżeli masz zaufanie do tej firmy, to tylko G 19-02; bardzo ekonomiczne i niezawodne. Na allegro za ok 800 PLN Tego 0089 nie warto naprawiać

    Systemy Grzewcze Serwis pg55   01 Kwi 2012 21:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3022
  • Nagrywarka RDR-HX650 SONY - czy warto naprawiać?

    Bądźmy poważni.Sprzęt takiej klasy naprawia tylko poważny,najlepiej autoryzowany serwis.Uszkadzają się często HDD,które mają fabryczny crack Sonego i nie można ich zastąpić niczym innym.Czasem pomaga reset systemu.

    DVD/VCR/Kamery Początkujący Piotr5906   07 Maj 2014 10:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3090
  • TG480-U01 - warto naprawiać?

    witam, wysypał się mój leciwy już zasilacz Tagan TG480-U01. objawy są następujące: 1. brak karty PCIe - używam integry - komputer działa bez problemów. uruchamianie, stabilność, absolutnie wszystko OK. 2. wkładam kartę PCIe (asus 4850) - brak możliwości uruchomienia komputera. dokładnie po wciśnięciu...

    Komputery Hardware cga   26 Kwi 2012 07:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 678
  • Co to za kolumny? Czy warto naprawiać?

    Witam.Jestem tu nowy i nie znam się za bardzo na sprzęcie HI-FI. Proszę o pomoc i poradę. Znalazłem u kolegi w garażu kolumny w drewnianej obudowie lekko porysowane do odnowienia ale nie rozłażą się,wym(570/310/270) 2 drożne lecz niestety niesprawne,charczą i resor w niskotonowych(śr.25cm) się wykruszył,wysoko...

    Nagłośnienie Domowe pawel_aa   14 Paź 2012 02:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1337
  • Czy warto naprawiać P3 na usterkę YLOD przełożenie dysku i lasera

    Czy warto naprawiać P3 na usterkę YLOD ?? Czy mając konsole z Anglii 60GB, czytniki kart, 4XUSB itd. można dysk włożyć do konsoli 40GB - kupiona w Polsce 2XUSB brak czytników itd. Czy da się stwierdzić iż dysk, konfiguracja itp. są prawidłowe na Dysku z YLOD Czy może się coś pochrzanić w konfiguracji...

    Konsole Serwis inv4der   31 Maj 2012 12:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2438
  • Nootebok Msi Pr210 czy warto naprawiać.

    Witam Panowie mam do was prośbę w doradzeniu mi naprawy Nootebok-a Msi pr 210, w czym leży sprawa laptop przy włączeniu, nie pokazuje nic na ekranie z powodu przetartej taśmy lcd czego jestem pewien na 99%, do wymiany na moje oko jest tylko spód odbudowy gdzie złamana jest jedna część obudowy przy zawiasie,...

    Laptopy Hardware FINIX_47   14 Cze 2012 20:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 874
  • JL Audio e4300 - nie działa, czy warto naprawiać?

    Hej, Mam problem ze wzmacniaczem JL Audio e4300. Przestał w ogóle grać, byliśmy w serwisie, który sprzęt montował kiedyś i stwierdzili że coś się na tyle skopało że trzeba odesłać do serwisu, co jest średnio opłacalne. Dwa pytania: Czy warto w ogóle próbować go napriawiać, jak tak to czy możecie...

    CarAudio bogus1984   25 Sie 2012 14:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 804
  • NX6310 Uszkodzone elementy- czy warto naprawiać ?

    Witam, poniższe fotografię przedstawiają uszkodzenie- które jest dość rozległe. Jest sen się za to brać ? Co mogło spowodować takie coś ? Pozdrawiam

    Laptopy Hardware cichy lis   04 Wrz 2012 10:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1062
  • Compal 90 FL - Uszkodzona grafika, czy warto naprawiać??

    Witam, co prawda zdecydowałem się już na kupno nowego kompa ale myślę, czy nie warto naprawić laptopa - Compal 90 FL GF 8600GT z wadliwym układem(sprzed 2009), który mi padł, tylko mam wątpliwości w jaki sposób to zrobić.... 1. Nie mam przekonania do reballing-u(koszt 250 zł), jak długo ta karta może...

    Laptopy Hardware jurek84   03 Wrz 2012 19:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1116
  • zelmer meteor - Czy warto naprawiać - nie ciągnie

    Czy warto inwestować w naprawę tak leciwego odkurzacza Oczywiście, to solidny sprzęt. Sprawdź, czy nie jest pęknięta obudowa worka od spodu, wokół kółka jezdnego.

    AGD Użytkowy macbull   05 Wrz 2012 11:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2262
  • Eltax Liberty 3+ uszkodzone czy warto naprawiać ??

    Witam , Posiadam kolumny głośnikowe Eltax Liberty 3+ przez własną głupotę zostały nadpalone jedna charczy w całym zakresie głośności druga tylko gdy na wzmacniaczu włączony jest tryb ludness . Chciałbym zapytać czy renowacja tych kolumn jest opłacalna i czy jest osoba która potrafiła by to zrobić w...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe szawel4   14 Paź 2012 12:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 750
  • Huawei 1750 - Huawei 1750.Czy warto naprawiać?

    Witam.Zakupiłem modem Huawei 1750 od nieuczciwego sprzedawcy.Modem jest znajdywany przez Windows.Sterowniki są automatycznie odszukiwane.Dioda LED"link"czasami miga. Jedyny kłopot to że nie widzi ani karty sim bo mam komunikat proszę sprawdzić kartę SIM.I nie widać karty pamięci jako pen drive.Też mam...

    GSM Początkujący wojtek2004   22 Lis 2012 19:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1437
  • UNI-T UT70B - Czy warto naprawiać ten miernik?

    Witam. Mam do was pytanie. Usterka polegała na tym że pewien operator tego urządzenia zapomniał zmienić zakres DC na AC w funkcji woltomierza. Po próbie pomiaru prądu sieciowego miernik uszkodził się, ustawiony na funkcji V lub A buzer wydaje przerywane impulsy dźwiękowe, natomiast na wyświetlaczu można...

    Inne Serwis buki11   30 Lis 2016 16:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 831
  • Einhell Red - młtowiertarka RT-RH 26 - warto naprawiać?

    Obawiam się, że naprawa będzie nieopłacalna, bo do wymiany nadawać się będzie cała przekładnia. A to nie sprzęt, który warto remontować za wszelką cenę.

    Elektro Maszyny i Urządzenia Błażej   24 Lut 2013 18:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3945
  • Samsung SyncMaster 2243 LNX - Świeci ale nie działa. Czy warto naprawiać?

    Witam Posiadam dwa monitory Samsung SyncMaster 2243 LNX Jeden z nich kilkanaście dni temu zaczął sprawiać problemy. Monitor zaczął świecić jednostajnym, jasno-szaro-brązowym kolorem. Jeszcze kilka dni temu wyłączenie i włączenie go na nowo rozwiązywało problem na jakiś czas. Teraz już nie. Monitor...

    Monitory Początkujący Jakant   04 Mar 2013 12:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1473
  • BOSCH WAS 28460PL - nieprawidłowe działanie/czy warto naprawiać ?

    Witam, mam problem z pralką Bosch Logixx 8 WAS 28460PL. Problem objawia się nieprawidłowym działaniem podczas prania. Pralka działa w sensie da się ją włączyć - po włączeniu jednak wykonuje tylko jeden program prania bez względu na to co się wybierze w programatorze. Program który działa to chyba jakieś...

    AGD Początkujący Wlodek22   11 Mar 2013 01:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2049
  • Tonsil zg 15c - czy warto naprawiać?

    Witam wszystkich. Poszukuję jakiś głośników do mojego pcta i mam pod ręką dwie możliwości. Zestaw Tonsil Amator 2B z 2 głośnikami Tonsil 15C (lekko uszkodzony) oraz mini wieżę Philips FW535C. Odnośnie Tonsila - amplituner/ radio Tonsil Diora wygląda na sprawne, po podłączeniu do prądu panel normalnie...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe 398216   09 Sie 2013 10:36 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2814
  • Telewizor 32LG3000 czy warto naprawiać?

    Witam, Mam 32LG3000. Przy włączaniu w 4 na 5 przypadków muszę poczekać 15-30 minut by pojawił się obraz (normalnej jakości)….zanim się pojawi są ruchome kolorowe pionowe pasy.Gdy już zadziała ,to cały dzień działa bez zarzutów. Pytanie mam takie (do fachowca): czy wywalić go na śmietnik ,czy...

    RTV Użytkowy Pablo1964   21 Gru 2013 19:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 960
  • BOSCH WOT 26351BY - Padł sterownik.... Warto naprawiać?

    Witam w zeszłym tygodniu nasza pralka zadymiła całe pomieszczenie gospodarcze w którym stała. Po zdjęciu boków ukazał sie widok spalonej kostki przyłączeniowej przy silniku... Wymiana na tradycyjne wsuwki nie uruchomiła pralki. Zwarcia nie wytrzymał programator na którym po włączeniu programu wyskakuje...

    AGD Początkujący nares   28 Lut 2014 10:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1863
  • Kamera - warto naprawiać?

    Absolutnie nie warto !

    RTV Co kupić? KrzysiekNichtte   25 Mar 2014 12:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 954
  • Moduł pralki ARDO FSL80E czy warto naprawiać?

    Hej Tak dla potomnych. Moduł naprawiały 3 serwisy AGD i nie dało rady. Nowy proponowali mi za 470 zł :( Przy cenie nowych pralek z 2 letnią gwarancją sprawa nieopłacalna. Pralka stoi i czeka na sprawny moduł.

    AGD Początkujący mayster5   16 Maj 2014 07:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1987
  • President Harry II - Czy warto naprawiać

    Witam. Tzn. nadawało bo mnie było słychać (przynajmniej u kolegi, który stał obok), ale nie mogłem odbierać, czasem coś było słychać ale bardzo słabo i to na tle dużych szumów. A można było wymienić jeden element za 5 groszy (pięć gr.) i by działało. :!: Kolega stwierdził, że zepsuty jest ...

    CB Radio chele   12 Lip 2014 19:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1614
  • Califirnia acces tab se 701 - Zbyta warstwa dotykowa. Czy warto naprawiać?

    Witam Dostałem za darmo tableta California acces. Tablet wstaje i działa poza zbitą warstwą dotykową. Gdzie mogę taką dostać i czy w ogóle opłaca się naprawiać?

    Tablety Czytniki Hardware Freddy   24 Cze 2014 18:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 624
  • Corsa C - Rozrusznik czasami nie kręci. Czy warto naprawiać?

    Warto sprawdzic masę do silnika w jakim jest stanie. Na próbę można dać np.przewody rozruchowe bezpośrednio minus aku.- silnik . Jak nie pomoże to bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie.

    Samochody Początkujący kryst16   28 Sie 2014 06:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4914
  • Pralka, Electrolux, ew 1267f - Błąd e52 - czy warto naprawiać

    Witam, Mam prośbe o rade, pralka przy drugim praniu w ciagu kilku godzin zaczyna "szaleć" zaraz przed podaniem z zasobnika plynu zmiękczającego pralka podskakuje i przestaje prać, po kilku godzinach znowu można zrobić jedno pranie. W trybie serwisowym pokazuje błąd e52, był dzisiaj Pan serwisant...

    AGD Użytkowy skryn   15 Lip 2014 19:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1794
  • Seagate 320GB - Czy warto naprawiać?

    Witam Ostatnio miałem problemy z bootowaniem się systemu. Postanowiłem przetestować dysk programem MHDD. Oto wyniki: Dysk to Seagate. Numer modelu podany na obrazkach. Czy warto próbować ratować ten dysk za pomocą MHDD? Dodatkowo chciałbym zaznaczyć, że podczas testu pierwszy sektor...

    Naprawa HDD i odzysk danych sPeRaCz.PL   07 Sie 2014 14:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 543
  • Wirpool AWG 879 - Spalony moduł Minisel Warto naprawiać czy lepiej kupić nową

    Obawiam się że raczej nie naprawie. Nie jestem dobry w takich rzeczach ale dzięki za podpowiedź. Chyba jednak zdecydujemy się na kupno nowej ponieważ ta pralka już ma dobre 10 lat jak nie więcej więc swoje przeżyła i była już chyba kilkukrotnie naprawiana. A poza tym sam z siebie moduł się nie spalił...

    AGD Użytkowy skryn   11 Sty 2015 17:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1023
  • Karcher HD 895 - Warto naprawiać? Czy sprzedać i kupić nową?

    Posiadam myjkę Karcher HD 895 trzy lata temu była remontowana pompa. Niestety ostatnio leci z niej strasznie woda. Po prostu rozszczelniła się a myjka nie chce się wkręcić na wysokie obroty. Myjka ma już swoje lata. Podejrzewam że ma z 12 lat to najmniej. Nie używam jej jakoś codziennie lecz z 3 razy...

    Narzędzia ogrodnicze Luke16   04 Lut 2015 21:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1194
  • LG 26LZ5RV - warto naprawiać?

    witam :D potrzebue porady :!: mam TV model: LG 26LZ5RV, który jest uszkodzony: posiada biały pasek na ekranie (załącznik)... chciałbym podjąć się naprawy, to znaczy wymiany płytki, która, według mojego brata może mieć winę... na allegro znalazłem taką płytkę w cenie 60zł tylko nie wiem czy to ta ma...

    Początkujący Naprawy rafont2   10 Sie 2015 10:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 339
  • Stihl MS 251 - Czy warto naprawiać za 800zł czy kupić coś nowego?

    Mam piłę spalinową Stihl MS 251, coś nie chciała zapalić więc dałem do serwisu. Po rozbiórce silnika stwierdzili, że jest zatarty z powodu przegrzania. Do tego do wymiany prowadnica. Piły używam kilka razy w roku, zwykle jednorazowo max godzinę ale faktycznie ostatnim razem jej nie oszczędzałem. Do serwisu...

    Inne Co kupić? theded   18 Sie 2015 17:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1299
  • Unitra ws304s - warto naprawiać ?

    A sprawdziłeś i faktycznie są uszkodzone? Tak, to się naprawia, tylko że w przypadku głośników Tonsil warto rozważyć zakup nowych głośników. Same zawieszenia (oryginalne) kosztują w granicach 20zł/sztuka do tego dochodzi robocizna, więc przynajmniej 50zł trzeba zapłacić za naprawę jednego głośnika....

    Początkujący Elektronicy damianisko5   16 Mar 2016 13:57 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1032
  • cobra 19dx - czy warto naprawiać

    Witam Kolegów Ostatnio w garażu u szwagra wygrzebałem uszkodzoną cobre 19dx zastanawiam się nad jej naprawą ale chciałbym najpierw się zapytać kolegów czy ktoś używał tego modelu i czy warto myśleć o naprawie. Do tej pory używałem unidena 510xl i chodził świetnie dopóki niechcący go podłączyłem pod...

    CB Radio dybekz   24 Lut 2016 18:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 606