Witam, Suzuki 1.9 ddis 2008 kod błędu DF226 nienormalna wartość napięcia błąd stały świeci zygzak + spadek mocy ktoś ma jakieś sugestie ? gdzie szukać spadku lub nadmiernego napięcia ? Wstępna ocena dostępnych informacji Kod błędu DF226 w Suzuki 1.9 DDiS z 2008 roku wskazuje na problem z nienormalną wartością napięcia, co może być związane z układem...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Zobacz na wskazania MAP, ta centrala podaje je w idiotycznej wartość "wysokość słupa rtęci" Nie centralka lecz program... wartość którą zwraca centralka należy pomnożyć przez 4 aby uzyskać wynik w hPa lub przez 3 aby uzyskać wynik w mmHg... mój program (IAW Scan 2) podaje w hPa, choć w dokumentacji FIATowskiej rzeczywiście wszędzie jest w mmHg. Tak...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Touareg 3.0 TDI BKS. Problem z tempomatem. Wszystko sprawdzone, pedał gazu na puszczonym widzi 1% wciśnięcia (pedał gazu podmieniany i ta wartość się nie zmienia), tempomat się włącza, ale podświetla ... Bezpośrednia odpowiedź - Adaptacji pedału przyspieszenia (APP) w EDC16 (BKS) się nie wykonuje – 1% przy puszczonym pedale to typowy offset i nie jest...
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
Czujnik wału wstępnie odczytasz w parametrach na żywo podczas kręcenia. Powinno być jeśli dobrze kręci ok 300 obrotów. Dokładnie tak zrobiłem i podczas kręcenia rozrusznikiem przez parę sekund nagle silnik odpalił i wartość czujnika G-28 w parametrach normalnie pokazywało, więc silnik normalnie pracował, w międzyczasie sprawdzałem inne parametry, a...
Witam serdecznie Mam Volvo xc60 2.4d5 215km 2014 r automat dwie turbiny z dużą ilością błędów Ogólnie samochód przechodzi w tryb ograniczony brak mocy nie zmienia biegów może 2 góra 3 begi używa Różnica ciśnień na DPF wynosi 5mbar na biegu jałowym A pokazuje błąd DPF zapchany Sądzą 44g Po zresetowaniu DPF i przejechaniu 2 km to samo Błędy jakie odczytałem:...
SPN 4025 Przepływomierz powietrza – odchylenie czujnika Strategia monitoringu Monitorowanie czujników Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i podczas postoju pojazdu • Sygnał akustyczny (brzęczyk) jest aktywny Failure...
Mam problem z Mercedesem A klasa A 140. Problem zaczął się około 8 miesięcy temu. Pierwszy raz samochód zaczął na trasie słabnąć, aż Stanął, włączyło się ESP. Samochód jechał tylko przy stałym wciskaniu gazu....Elektronik samochodowy stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymienił go i po tej wymianie było dobrze przez około 3 miesiące. Potem znów...
Nie ma tam żadnego ssania, to silnik ze sterowanym elektronicznie wtryskiem wielopunktowym. Ponadto nie liczy się rezystancja czujnika przepustnicy, tylko wartość napięcia w położeniu spoczynkowym.
Dziękuję Panowie :) Podobnie fabryka wskazuje kąt otwarcia przepustnicy na jałowych między 10 a 11 stopni, a w moim przypadku jest 11,4 -11,8... Ale przepustnica czysta i adaptowana kilkukrotnie, więc raczej też będzie to błąd dokumentacji. Co do EVAPU u mnie zawór jest sprawny i stuka sobie od czasu do czasu na wolnych obrotach wzbogacając mieszankę....
Jedyna rzecz - naciskasz hamulec podczas hamowania silnikiem. Co wtedy pracuje? W silniku nic, tzn nic co by dawało jakieś rezultaty pracy, przepustnica zamknięta, monitoring czujników i zapłon jeszcze iskrę daje. Co pracuje poza silnikiem? Skrzynia biegów - bez znaczenia, zaciski hamulcowe - robią co trzeba, pompa hamulcowa - tak jak zaciski. Nie bez...
Są dwa czujniki położenia przepustnicy, ich odczyty powinny się zgadzać, choć w VCDS wartość czujnika 2 powinna być 100%-wartość czujnika 1.
Koloego tzok zaraz na kolektorze dolotowym jest umieszczony zawór biegu jałowego, przez wielu nazywany silnikiem krokowym i taka też nazwa widnieje na różnych portalach aukcyjnych. Inna nazwa to zawór IACV - zwykły elektromagnes z zaworem odpowiedzialnym za dawkowanie powietrza bocznym obiegiem na obrotach jałowych... Dodano po 3 Może wiesz jeszcze...
Jakie powinny być wartości oporności przy skrajnym i maksymalnym położeniu?
Powinny oscylowac w zakresie od ok 0.5V -5V. Pierwsza wartość pedał gazu nie wciśnięty, a druga to gaz do spodu .
Witam wie ktoś może jaki parmetry powinien mieć czujnik położenia przpustnicy bo chce sobie go zmierzyc warjują mi obroty podejrzewam ze to moze być to :)
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
EGR wygląda u mnie tak: https://obrazki.elektroda.pl/7397668800_... Zawór EGR jest czysto elektryczny, trzpień elektromagnesu naciska bezpośrednio na grzybek zaworu, nie widzę też żadnego "oczujnikowania" przy nim. To miałem na myśli pisząc o przepustnicy powietrza: https://obrazki.elektroda.pl/9488269600_... Z nazewnictwem...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam miałem zbyt wysokie obroty po uruchomieniu silnika ok.2200 obr/min. Sprawdzałem przewody podciśnieniowe, nastawnik przepustnicy, czujniki wyszło że to czujnik położenia przepustnicy. Między całkowicie cofniętym za pomocą baterii bolcem nastawnika a przepustnicą nie było przerwy ustawiłem tak jak trzeba, potem zmierzyłem napięcia na wtyczce dochodzącej...
Kody błędów odczytasz przy pomocy spinacza biurowego. Komputer nie potrzebny. Jeśli masz złącze obd mostkujesz 5 i 6 jeśli 12-to pinowe to A i B. Włączasz zapłon i liczysz błyski lampki "check" Błąd 12 możesz pominąć. Jest standardowy. ;) "...Mignięcia checka sygnalizują kody: mignięcie przerwa, mignięcie długa przerwa -pierwsza cyfra 2, ilość dlaszych...
Auto ma przejechane 650 tys km. Remont silnika był robiony ok. 100tys temu. Kupiony cały dół (oryginalny) nowa fabryczna oryginalna głowica i wiele wiele innych części. Nie kupuję "chińsczyzny". Wole zapłacić więcej i mieć lepszy produkt a co za tym idzie mniej awaryjny. Auto kupiłem jak miało 2,5 roku i przebieg 350tys. Wszystko jest wymieniane na...
W związku z opisywanym problemem sprawdziłem jeszcze ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym i ma ono wartość tak od 3,2 do 3,5 bar, przy czym regulator ciśnienia paliwa ma trzymać 4 bary (przynajmniej tak jest napisane na jego obudowie). Czy ciśnienie paliwa o pół bara niższe może powodować problemy o których pisałem wcześniej?
witam bardzo proszę o rade co mam naprawić w renault lagunie RT 2.0 automat benzyna rok 95.Świeci się tryb awaryjny samochód jedzie bardzo ociężale.zmieniłem już 4 mechaników i każdy mówi co innego.sugerują wymianę czujnika położenia przepustnicy ale ten czujnik kosztuje 1400zł -naprawiałem wczoraj automatyczną skrzynie ,koszt 2000 zł i dalej to samo...
Witam. Samochód posiadam od 3 miesięcy, manetka z tempomatem jest, aczkolwiek nie działa. Po przeczytaniu chyba wszystkich możliwych związanych tematów nie rozwiązałem problemu tego samochodu. Kody błędów silnika jakie po usunięciu się pojawiają to: 18010-Zasilanie napięciowe zacisku 30 P1602 - 35-00 - napięcie za niskie 16519- zespół ; sonda 1; obwód...
Witam! Mam problem z odpaleniem na zimnym, gdy ciepły pali bez zarzutu. Silnik po kapitalnym remoncie, nowa pompa paliwa, podłączałem do komputera PC poprzez interfejs wykonany samodzielnie na gniazdo ALDL z programem FSO monitor 3.4. Komputer w samochodzie z napisem "DELCO". Podczas testów program nie wykrył zadnych kodów błędów a parametry odczytywane...
Jaką wartość temperatury widzi komputer - odczyt z vaga. Jaką widzi po odpięciu wtyczki czujnika temp. Adaptacja przepustnicy to jeszcze nie wszystko - czasem trzeba cofnąć wartości adaptacyjne po wynianie jakiegoś komponentu np: przepustnicy. Pojeździć na benzynie.
Witam, Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1 Generalnie nie sądze aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić. Poniżej zrzut z Op-com : Napięcie akumulatora,14.5 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik...
Ciekawostka: Gdy odłącze czujnik temperatury w obudowie termostatu silnik działa bardzo dobrze, nic nie szarpie oraz ma moc. Żadna ciekawostka. Sterownik przechodzi w tryb pracy awaryjnej, przyjmując wartość zastępczą CTS bodaj 20 stopni C. Przestaje brać poprawkę na wskazania czujników MAP i O2, a pracuje tylko na podstawie sygnałów czujnika wału...
nie posiadam oscyloskopu i nie mam jak sprawdzic czujnika położenia przepustnicy gdyż sądze iż jest jego wina. CDIF nie pokazuje błędów Przecież w CDIF możesz podejrzeć bieżącą wartość (kąt) otwarcia przepustnicy... to jest MPI czy SPI? Możesz też sprawdzić ten czujnik zwykłym multimetrem, po co Ci do tego oscyloskop?
No tak ale równie dobrze można tą siłę pomnożyć razy promień koła i mamy gotowy moment obrotowy na kole jak dobrze myślę? A po co? Chyba nie przeczytałes dokładnie? Szczerze mówiąc, mało pamiętam o aproksymacji więc tutaj pewnie nie dałbym sobie radę na chwilę obecną. Sam już nie pamiętam dokładnie. Robiłem to ok 30 lat temu pisząc program na analizę...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Do tego trzeba w końcu zrozumieć że częściowe czy pełne otwarcie EGR ,EVAP zmienia wartość przepływu przez przepływomierz . Tak jak zaślepienie EGR i podcisnień.Jest to sekwencja mapy wtrysku . Zaślepienie ZAWSZE skutkuje zmianą adaptacyjną ,jeżeli nie od razu zgłosi błąd . Błędów możemy mieć 12-14 ,zależy to też od zużycia silnika,jego wyposażenia...
Witam... Dane samochodu: Marka i model: Ford Galaxy Typ: 2.0 TDCI Rok produkcji: 2007 Kod silnika: QKWA Pojemność: 1998 ccm Moc silnika: 100kW/136kM Dane sterownika: Producent: Siemens VDO Numery: SID206, 5WS40416K-T, 6G91-12A650-ML, /50361/ 876049655/ 07019/ 022A2, 7FBI, J38AC Problem: Na początku w wartościach rzeczywistych znalazłem, że na czujniku...
Nie właśnie. Gaz jest świeży 3 miesięczny. Wartości z pierwszego czujnika od 450 ohm do 1250 ohm drugi 530 ohm do 1340 ohm. Sygnał jest różnicowy. Czyli na jednym rezystancja rośnie ze wzrostem otwarcia na odwrotnie. Między masą a zasilaniem mam rezystancję 977 ohm i jest niezależne od otwarcia. Chyba faktycznie jeden czujnik się przestawił. Bo domniemam...
Nie, jeszcze do końca nie pozbyłem się tego problemu. Czujnik obrotów biegu jałowego na bank (silnik krokowy) lub jego obwód. Hmmm, fachowcem nie jestem, ale zawsze wydawało mi się, że silnik krokowy jest elementem wykonawczym, dzięki któremu ECU może sterować przepustnicą (w zależności od rozwiązania) na obrotach jałowych. A samym czujnikiem obrotów...
Dzisiaj złożyłem środek i zabrałem się za silnik. To przerywanie i strzelanie w wydech spowodowane było ściągniętą rurką podciśnienia z jakiegoś zaworka na kolektorze dolotowym. Po włożeniu rurki silnik na wolnych obrotach zaczął poprawnie pracować ale..... przejechałem się kawałek dając mu po garach żeby przepalił się nieco po dłuższym postoju. Uprzednio...
... co pomogło???? 1. Szarpanie na benzynie (w różnych zakresach) wyraźnie się zmniejszyło, jak zaślepiłem zawór od EGR. Nowy jest drogi (oryginalny), zamiennik -> patrz pkt. 2 postu. Jeśli Kolega jest mniej zorientowany w temacie (ja już się ze swoim koreańskim szczęściem zaprzyjaźniłem i poznałem go bardziej niż wieloletnich sąsiadów) to jest to...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Wymieniłem kilka pasków w fiatach uno,punto jednak dostęp był lepszy. Najgorsze jest to że stoje pod blokiem. Dzieki za dotychczasowe rady ide posprawdzam to co mozliwe. Jak padła elektryka to będe zmuszony scholować go na warsztat . Dodano po 3 Iskra jest na kazdej świecy auto stoi na lewarku, zostało mi odkręcenie koła pasowego wału korbowego w celu...
Witam Posiadam forda focusa mk1 1.6 99r. I jest w nim kilka problemów, do których nie bardzo wiem jak już podejść. Mianowicie, kiedyś zaczęło się od typowego falowania obrotów, co oczywiście zostało rozwiązane. Jednakże, gdy tak codziennie jeżdżę nurtuje mnie to, że jego spalanie odbiega nieco od normy bo nie móc przejechać 300km na 30l Pb to normalne...
Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Znalazłem nawet informację, że ma być 1V. Dlaczego więc u mnie jest 4V na zamkniętej i 4.88V na max otwartej ? Mowa oczywiście o pomiarach między zaciskami 1 i 2 na włączonym zapłonie. Kręcenie TPSem daje tylko i wyłącznie gorsze efekty jeśli chodzi o pracę silnika. Obecnie patrząc...
Dzień dobry, Samochód to Corsa D, 1,2 benzyna, 86 KM, 2010, 90K przebiegu. 3 dni temu, podczas jazdy do pracy po ok 3 km Corsa (1,2 benzyna - ta mocniejsza) utraciła nagle moc. Jednoczesnie zaświeciła się kontrolka serwisowa (samochód + kluczyk). Według mnie samochód zaczął pracować na dwóch cylindrach. Doczłapałem do najbliższego parkingu, wyłączyłem...
16505Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16505 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem 1247Zawór węgla aktywneg-N80 przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY 1247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora...
A regulator biegu jalowego to co to jest jak nie silniczek krokowy! Dodano po 3 Regulator biegu jałowego.[2] Jego zadaniem Regulator biegu jałowego... jest utrzymywanie właściwej prędkości biegu jałowego. Na podstawie danych z czujników temperatury cieczy chłodzącej, temperatury powietrza, hallotronu, czujnika położenia przepustnicy i stycznika krańcowego...
Nie będę ukrywał że właśnie na Kolegę liczyłem, większość ludzi z Forum o Oplach twierdzi że właśnie tylko TECH 2 da radę, i tym się zasugerowałem. Jak szukać usterki? Na wysokie obroty na biegu jałowym może wpływać: - Przepływomierz powietrza - najlepiej podmienić na inny i sprawdzić czy jest różnica - Czujnik temperatury - A) Sprawdzić w OP-comie...
Prawdopodobnie kwestia czasu, zanim znowu umieścisz post, z powtórką problemu. Pytałeś na forum - więc i rozwiązanie problemu powinieneś napisać na forum, nie przez PW. A co do meritum - Daewoo, to z reguły wariacja na temat GM Multec, zmodyfikowane przez koreańczyków rozwiązania z Opla - wycie silnika na biegu jałowym, z reguły powodował sygnał TPS-u,...
Witam. Dzisiaj diagnozowałem sobie moje autko DIS-em i znalazłem taki oto błąd w module automatycznej skrzyni biegów (EGS): 105 Throttle-valve info on DKT wire to DMG SG (pin 35 on SG) Domyślam się, że występuje jakiś problem z przesyłaniem danych z czujnika położenia przepustnicy do sterownika silnika. Jeśli więc tak jest to dlaczego błąd jest w module...
ustawienie czujnika przepustnicy bezpiecznik czujnika przepustnicy schemat czujnika przepustnicy
iskry rover check engine mitsubishi domena poczta
gdzie montować zawór mieszający sharp aquos ustawienia
Podłączenie EGR Opel Corsa C 1.2: Kwadratowe gniazdo, płaska wtyczka Ustawienie diody w lodówce Sharp - porady i wskazówki