Jeżeli jest stary to jest pozapychany nieczystościami(nie chodzi o ekskrementy hehe -kurz i inne takie). LPG w Twoim aucie działa w oparciu o wytworzone podciśnienie w dolocie auta -od jego wielkości zależy ilość wysysanego gazu(duże uproszczenie -pomijam tu membrany, zaworki itp.). Jeżeli przytkasz wlot powietrza autku(a przytyka ten wlot np. zapchany...
Sonda wymieniona na nową, pracuje w zakresie 0,05-0,85V czyli prawidłowo, niestety nic się nie zmieniło. Przepływomierz podaje wartość 2g/sec na postoju i dochodzi do 60g/sec przy 6 tys obrotów. Na stacji diagnostycznej analiza spalin przekroczone normy 5 razy. Zacząłem szukać nieszczelności w układzie dolotu powietrza, wiadomo pryskałem plakiem i nie...
czesc mam dylemat , silnik chodzi super ale zaraz po odpaleniu gubi zaplony gdy jest zimny, nie rzuca nim jakos strasznie mocno, sa to leciusienkie wibracje jak jakby gubil zaplony. kompresja ok, świece , nakladki, kable, czujnik polozenia walu i nowe! czujnik temperatury wody ten zielony nowy http://sklep.intercars.com.pl/9935325643...
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
EGR odetkałem bo ktoś go zatkał i wartości powietrza się zrównały a ciśnienie doładowania jest większe niż wymagane zaślepiony egr Ty w ogóle wiesz co robisz i jak to działa? Bo póki co, to żartem mi to zalatuje...? Na gorącym silniku na biegu jałowym wartość rzeczywista powietrza zasysanego to 588 mg/skok a wartość zadana to 266 mg/skok Wpadłeś na...
Najlepiej podejrzeć VCDS em jak wygląda wysterowanie EGR i jakie wartości przepływu temu odpowiadają. Oczywiście dobrze zrobić sobie wykres tych dwóch wartości jaka się zachowują w czasie.
Patrzyłem na ten log i faktycznie 4,7% to wartość wysterowania N75 zmierzająca do maksymalnego zbicia podciśnienia na gruszce siłownika przy turbo. Możliwe, że tego efektem jest zbyt skrócona sztanga a zatem wydłuż ją o określoną doświadczalnie ilość obrotów (logując za każdym razem przy kolejnym jej wydłużaniu i patrząc jak wtedy będzie zwiększał się...
Konstruktywna wskazówka - zobacz tym swoim VAGiem czy sterownik widzi temperaturę zasysanego powietrza. Tak czy inaczej jakby brakowało tej diody (tzn. jeśli w tym modelu rzeczywiście miałaby ona tam być) to na pewno byłaby podawana jakaś absurdalna wartość temperatury zasysanego powietrza.
W logach jedynie widać podniesione wartości na przepływomierzu i podejrzaną wartość temperatury zasysanego powietrza 41 C.
im więcej dmuchnie turbo i więcej paliwa tym więcej mocy. oczywiście z zachowanie rozsądku. Czyli wnioskuje że dawka jest za duża i optymalna będzie 51mg tak?? Jeśli się nie mylę max. dawkę wyznacza się przez wzięcie max. wartości zasysanego powietrza z mapy ogranicznika dymienia, czyli w tym wypadku 950mg i dzielimy to wartość przez 1:17, czyli 950/17=...
Nie wiem jak tu jest odma ale zazwyczaj odma jest podłączona do układu ssącego przed przepustnicą a za przepływomierzem więc odma ma wtedy znaczenie. Jeżeli odma jest nieszczelna to robi się taki bypass i przepływomierz podaje do ECU mniejszą wartość zasysanego powietrza niż to co silnik naprawdę zasysa.
a może ktoś mi podpowiedziec jaka wartość zasysanego powietrza liczona w kg/h jest na wolnych obrotach w tym silniku? w tym aucie jest około 20 kg/h a dlatego około, bo ten silnik pływa i nie ma stabilnych obrotów
proponuje sprawdzić wartość masy zasysanego powietrza (przepływomierz) oraz wielkość ciśnienia doładowania (turbina)
Pytanie podstawowe jak duży jest ten kompresor? Jaki silnik? Jednofazowy, trójfazowy? Jakiej mocy? Czy na szajbie napędzającej sprężarkę masz wentylator? Jeżeli jest to dość duży kompresor z silnikiem o mocy kilku kW to i wentylator chłodzacy musi być duży. Może daj jakieś zdjęcie tego kompresora. Jeżeli chodzi o spadek sprawności kompresora nie jest...
Wydaje mi się, że wartość zasysanego powietrza jest w normie dla biegu jałowego (wartości w kg/h, co daje ok 3-4g/s). EGR zaślepiony, przepustnica była czyszczona. Styki też były wyciągane i wkładane - czasem powinny być jakieś zmiany, choć raz na jakiś czas, a tu zatrzasnęło się i cały czas chodzi jak traktor - ręce opadają... Pozostaje chyba już tylko...
Moja diagnoza na pierwszy strzał - przepływomierz. Tak, wiem że czyściłeś, ale przepływomierz. Jego nie da się wyczyścić idealnie. Podmień od kogoś, to popularny model, bez problemu znajdziesz nawet na szrocie, i sprawdź czy różnica będzie odczuwalna. Kolejna rzecz, komputer. Podłącz kompa, odczytaj wartości zasysanego powietrza podczas jazdy. Czy wymieniłeś...
Wersja 3.11.2, a możesz podać jaka powinna być wartość powietrza zasysanego na wolnych obrotach?
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
witam, mam AUM 150KM zrobiony na 200. przepływomierz zawyża wartosc zasysanego powietrza. korekty tak jak widac w zalaczniku. podmienilem przeplywomierz od znajomego i korekty byly 0%. tak wiec pytanie, czy da sie zalozyc jakis opornik na przewód sygnalowy od przepywomierza, zeby zanizyc mu troche wskazania? http://obrazki.elektroda.pl/5213551700_1...
Ad1. Nie to nie jest dużo. Żywotność stopnia śrubowego jest określana na około 25-30 tyś godzin. Ale zaleca się wymiana łożysk co 10tyś. Ad2. Pobór prądu w normie temperatura też. W elektrycznych wyłącznik przegrzania jest nastawiony na 100°C. Ad3. Tam nie masz możliwości przelania oleju. Może go być lekko za dużo. Ale to na nic nie wpływa. Wręcz jest...
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Na ciepłym(po dłuższej jeździe) samochód jedzie jakby miał tempomat (stała prędkość, stałe obroty). Po wciśnięciu sprzęgła obroty lecą do 4-5 obrotów i nie spadają. Ta wypowiedź wskazuje mi na lewe powietrze na dolocie. Wtedy silnik dostaje za dużo powietrza którego nie umi zredukować przepustnicą i obroty idą do góry a silnik pracuje na dawce ubogiej....
https://botland.com.pl/pompy/1995-pompa-... Powinien wystarczyć. W rozlutownicach są podobne i wielkością i napięciem... ;) Tak czy inaczej trzeba by najpierw sprawdzić jakie podciśnienie wytwarza - nie tyle powiedzmy w czasie , ale w kilka chwil od włączenia zasilania (wydajność) - sama wartość podciśnienia wcale nie jest duża. Pamiętaj...
Witam. Mam pytanie czy w silniku (jak w temacie) znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego? pytam ponieważ ostatnio sprawdzałem parametry (powód - nieco zawyżone spalanie) i odczytałem wartość: temperatura powietrza zasysanego - 31 stopni. Wartość była stała a temp na dworze 24 st. Jaki element silnika podał taką wartość? (reszta parametrów...
Serwisant kotła ma możliwość podłączenia analizatora spalin po stronie spalin - i tutaj reguluje kocioł, ale ma też możliwość podłączenia po stronie powietrza zasysanego do kotła - i tutaj sprawdza się czy przypadkiem do powietrza nie są zaciągane spliny - na analizatorze pojawia się jakaś wartość CO2 i CO. W czystym powietrzu nie będzie żadnej zawartości...
Aby sprawdzić przepływomierz, zrób log dynamiczny grypy 003 Lepiej niech zrobi dwa logi na raz czyli grupę 010 z 008 - będzie wtedy lepiej widać jak operował gazem, jaka jest wartość masy zasysanego powietrza, jak pompuje turbo i w końcu jak dawkuje paliwo. Log tych dwóch grup będzie bardziej miarodajny - taka moja skromna sugestia.
Podaje wartości według Bosch ESI[tronic]: 15-30 st.C - 1300-3600 Ohm około 50 st.C - 650-1000 Ohm Sprawdź przewody do sterownika pin 6 i pin 22.
Sprawdziłeś ten czujnik temperatury cieczy G62? najlepiej jak byś podłączył kompa i porobił logi statyczne wszystkich czujników które są odpowiedzialne za skład mieszanki, sonda lambda czujnik temperatury cieczy G62 MAF zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości czujnik temp. zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy dodaj również...
Witam. Jak dziala uklad hamulcowy przypuszczam ze wiesz. Naciskasz pedal hamulca, dziala pompka plynu hamulcowego itd...blabla. Uklad wspomagania dziala na zasadzie podcisnienia (jak trafnie stwierdziles podlaczony jest do kolektora ssacego). I kiedy naciskasz hamulec uruchamiasz pompke a takze zawor ktory powoduje ze podcisnienie dziala na membrane...
Po pierwsze z logów wynika, że jest kompletny brak sterowania zmienną geometrią w turbosprężarce (log 011 BS, kierownice spalin ustawione cały czas w pozycji maksymalnego doładowania) i domyślam się, że coś zostało sknocone przy podłączeniu wężyków podciśnienia. Po drugie, porównując wartość MAFactual i MAPactual z grup 003 i 011 w logach dynamicznych...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Ma może ktoś rozpiskę jakie powinny być prawidłowe wartości ciśnienia doładowania i ilośc zasysanego powietrza?
Witam auto jak w temacie problem polega na tym ze jak zostawie je na dworzu na mrozie -2st to rano niemoge go odpalic jak stoi w garazu gdzie jest 15st pali bezproblemu swiece sprawdzalem sa ok po przetestowaniu kts 500 wyswietla nastepujace bledy:3311 regulcja początku wtrysku-odchylka regulacji dodatnia i drugi blad 2213 przekaznik głowny-wylaczenie...
Jeśli padnie tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, to sterownik podstawia wartość domyślną, żeby mógł w ogóle przeliczyć dane z przepływomierza. Wartość 50°C jest prawie maksymalną, więc zmniejszy nieco dawkę max, zmieni kąt wtrysku itp.
Witam, Walczę z Fiatem Ducato 2007 rok 2.2 HDI (ten fordowy) Problem jaki w nim występuje to gaśnięcie w momencie gdy silnik się rozgrzeje, udało mi się zaobserwować że w momencie gdy jest ciepły zaczyna pracować delikatnie nie równo, pracuje tak jak jak silnik benzynowy podczas wypadania poszczególnych zapłonów, gdy zaczynają się te problemy na 2 cyl...
niech ten co podpiął pod kompa sprawdzi w blokach wartość rzeczywistą i wymaganą zasysanego powietrza i będzie miał odp jak na dłoni a jak nie to miernik w dłoń i niech szuka
Układ wtryskowy VW Digifant silnik oznaczenie 2E. Przepływomierz powietrza m-ki BOSCH nr. 0280 202 130 czujnik temp. zasysanego powietrza o ujemnej wspołczynniku temperaturowym mierzonej rezystancji umieszczony w przepływomierzu. Rezystancja czujnika mierzona jest miedzy zaciskami 1 i 4 przeplywomierza powietrza. Rezystancja : - przy 0 st. 5500 Ohm....
Odpal auto, weź komp i sprawdź czy jest stabilna wartość przepływomierza powietrza i praca zaworu egr. Miałem taki przypadek że mimo odpietego egr'u jego wartość wahała się od 2 do 70 % owtarcia przez co była inna wielkość zasysanego powietrza i ciśnienie paliwa falowało od 230 do 450 bar. Też podmienilem pompe wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem...
Jak sprawdzić? Tak samo jak sprawdziłeś to w liczniku. Wchodzisz w bloki pomiarowe w sterowniku silnika i tam będziesz miał w odpowiednich kanałach różne wartości a między nimi temperaturę silnika, temperaturę zasysanego powietrza itp. Pewnie będzie to bez opisów ale idzie się połapać po wartościach.
Brak LPG. Zapomniałem dodać gdy wchodziłem w pomiary w bloki temp. zasysanego powietrza miałem wartość 62 stopnie C.
Podłącz pod kompa i zobacz jakie temperatury widzi sterownik bo jak odłączysz czuj tem to sterownik widzi upały więc to ciekawe i masz w przepływce tem zasysanego powietrza trzeba te wartości porównać
ECU pokazuje temperaturę otoczenia 4 st C Otoczenia czy temp. zasysanego powietrza? To dwie różne sprawy. Sam zaś przepływ wydaje się być w porządku, 1,9 ciągnie 40 kilo na godzinę. To 25MPa dla biegu jałowego bądź podwyższonego biegu podczas pracy silnika bez żadnego obciążenia może być. Co się dzieje z tym Fiatem? W czym problem?
Co może być przyczyną, że niskie obroty mu falują, z rana 3, 4 razy trzeba zapalać bo zgaśnie. Przy dojechaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć, przy dodawaniu gazu w czasie jazdy strzela z tłumika. Był już u 3 mechaników. Mechanik stwierdził że czujnik temperatury jest uszkodzony choć był nowy. Włożyli nowy i odesłali mnie do elektromechanika. Ponieważ...
Witam wszystkich. Temat już poruszany przez innych ale nie do końca opisany. Mam problem z czujnikiem doładowania w scanii V8 R500, zawyża wartośc ciśnienia przez co auto trochę kopci i wyższe spalanie na zgaszonym silniku ma 1,08-1,12. Nie jest to tragedia ale mogło by być lepiej. Chciałem założyć czujnik z MANa, ponoć zakładają i ponoć chula. Mam...
Jeśli masz dostęp do KTSa to zobacz co dzieje się z sygnałem z sondy i czasami wtrysku gdy zaczyna się dławić. Zwykle opisane objawy daje sonda. Jeśli napięcie z sondy nie oscyluje wtedy w przedziale 0-1V tylko osiąga wartość <200-300mV a czasy otwarcia wtryskiwaczy rosną to masz przyczynę. Nie każda usterka objawia się jako zarejestrowany błąd,...
Jeśli sterownik silnika zgłasza kod błędu dot. braku połączenia lub zwarcie na G70, którego nie da się skasować a po odpięciu od przepływki wtyczki na włączonym zapłonie i sprawdzenie pinów wg opisu nie będzie miało żadnych odchyłek a nadto w logu dynamicznym grupy 003 w sterowniku silnika wartość MAFactual będzie ciągle stała mimo zmiany obrotów silnika...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
nie,tu jest wkręcony w kolektor ssący.Jak np w polonezie na multecu. To taki sam silnik jak w starej dacii. Z tego co zauważyłem to ECU jako wartośc cieczy przyjął temp powietrza zasysanego,ale dziwne bo nie wyrzuca błądu ECT
Musisz zrobić podgląd w parametrach jakie temperatury pokazują czujniki .Bo jak pokazują że silnik jest ciepły to świece nie będą się włączały .Np Clipem i będzie wiadomo co uszkodzone.Masz czujnik cieczy ,czujnik zasysanego powietrza i czujnik temperatury paliwa .Wartości powinny być podobne.
powietrza zasysać zasysać powietrza czujnik powietrza zasysać
odpalić wymian akumulator praca zdalna sagemcom dsi83 dekoder
uszkodzone lifepo4 behringer b215xl
Jak uruchomić Suzuki Bandit 600 bez wiązki elektrycznej? Jednostka sterująca stacyjką w Mercedes-Benz: funkcje i problemy