Ja wykonałem tarczę 500 x 20 mm z dwoma nożami i mam mały niedosyt, T 25 przy 1800 obr/min spokojnie sobie radzi. Na nożach nie oszczędzaj, zrób z HARDOX-u, albo zamów jakiś oryginalny od rębaka. Dobrze wykonana tarcza + napęd walców wciągających gałęzie = sukces:) http://obrazki.elektroda.pl/2820502800_1...
Witam 1.Za duży moment hamujący na szpuli z której odwija się taśma. 2.Sprawdź czy rolka dociskowa obraca się swobodnie, czy nie jest zaoliwiona, a guma na niej zbyt twarda.Sprawdź też docisk dźwigni z rolką do wałka przesuwu taśmy i jak masz możliwość to porównaj z innym magnetofonem. 3.Zużyty wałek przesuwu - taśma wyszlifowała sobie na nim rowek...
Koło zamachowe nie wymaga wymiany a jedynie wałek (był bodajże w 3 srednicach). Na szybko jeżeli ma bicie to zdemontuj koło zamachowe, wybij z niego wałek, wbij odwrotnie tj. przód/tył, wcześniej wyczyść. Jednak odchył 1,5 mm to dużo i być może zarówno wałek jak i panewki sa wyrobione. W ostateczności podaj średnicę wałka i jego długość bo może będę...
Wkręt z fot.jest słabo widoczny,ale mogł się wykręcić z koła zamachowego,które połączone jest zwałem głównym.Dlatego koło porusza się luzem na wałku nie obracając wałka głownego co również za pomocą paska zębatego nie przenosi napędu na dolny wałek chwytacza. Patrząc od góry na koło zamachowe wewnątrz zobaczysz w korpusie wycięcie tam należy włożyć...
A gdy pokręcisz ręcznie kołem zamachowym, to obraca się ono swobodnie i bez zacięć? Tak, to masz do wymiany pasek. Nie, trzeba koło zdemontować i wyczyścić wałek przesuwu taśmy i jego łożysko. Po czyszczeniu, nasmarować współpracujące elementy lekkim olejem. Nie zapomnij o założeniu podkładek przeciwolejowych na wałek przesuwu, nr 67 na tym rysunku...
magnetofon zaczął odtwarzać płyty To bardzo dziwne, od kiedy magnetofon odtwarza płyty? Koło zębate napędzające wałek przesuwający taśmę Które to koło?O ile wiem wałek napędzający taśmę w każdym mechaniźmie jest sprzęgnięty z kołem zamachowym, a z kolei to koło zamachowe napędzane jest z silnika za pomocą paska. Jaki to jest mechanizm?Czy dowijanie...
Znak masz na kole zamachowym na zero, wałek wysuwasz klapkę i widzisz koło kreska na kole na klapce wypust. Koła od pompy oleju nie szukasz bo 97 roku rozdzielacz przeniesiono na wałek rozrządu.
Jeśli w trakcie składania rozrządu po blokowałeś wszystko jak należy to powinien palić normalnie tzn. wałek rozrządu,koło zamachowe,koło pasowe na wale korbowym i pompę wtryskową.
http://www.proficentrum.pl/217,blokada-r... tak wyglądają blokady do tego modelu/silnika, wykonałem sobie je sam i tak wałek ssący zblokowany, wałek wydechowy zblokowany, koło zamachowe zablokowane, pasek założony, sprawdzam nie ma kolizji odpalam chodzi jak na 3 gary i rzuca silnikiem. Jest tylko jedno ale jak można...
Autor tematu albo juz polecial w trase i nie chce sie z nami podzielic co bolalo maszyne ....jak wiekszosc .... albo dostal karnet w hotelu serwisowym do grudnia😎 Samochód dalej na serwisie dam znać jutro czy złożyli silnik. wałek rozrządu ok Koło zamachowe na miejscu Koło pośrednie też ok
Witam Najlepiej zdjąć prawe koło , pasek alternatora , potem koło pasowe wału , zdemontować obie pokrywy zablokować wał / kołek w koło zamachowe , założyć blokady na wałek rozrządu i pompę i poluzować napinacz i gotowe . Dobrze jest sprawdzić przed zdemontowaniem paska jak to wszystko wygląda . Znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.net/48_12572351...
ja zawsze ustawiam koło zamachowe w punkcie 0 wałek rozrządu blokuje się po zdjęciu pokrywy klawiatyry i robie nacięcie na pompie wtryskowej jeśki takiego nie ma , reszta juz jes nieważna potem zakładam nowy pasek i napinam go napinaczem.Potem robie jeden obrót wałe aby sprawdzić czy wszystko jest ok i to wszystko.Odpalam silnik i pyka sobie prawidłowo.
Z tyłu silnika, na obudowie skrzyni biegów jest okienko. Jedna jego krawędź jest odnośnikiem do 0, które jest na kole zamachowym. Natomiast wałek blokujesz kołkiem z przodu, przechodzącym przez koło rozrządu. Koło luzujesz przed założeniem paska i po napięciu dokręcasz.
no właśnie patrzyłem na to i zawory chodzą normalnie tylko czemu przy ustawieniu koła zamachowego na znaku blokuje się wałek dokładnie to wygląda tak. jak ustawie wałek rozrządu jako pierwszy to później nie moge ustawić koła zamachowego a jak pokręcę byle jak to wałek kręci normalnie i koło zamachowe też
Wałek przesuwu wybity w górnym kierunku (na zdjęciu - w dół) z koła zamachowego. Zdemontuj koło, wbij delikatnie wałek np.kawałkiem twardego drewna lub plastku tak by wystawał ok.2mm, zamontuj koło zamachowe pozostawiajac luz podłuzny ok.0,1-0,2mm.
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
Kolego a jednak błędnie był ustawiony rozrząd. Sprawdź (na spokojnie) jeszcze raz ustawienie rozrządu (nie może być pomyłki nawet o jeden ząbek) oraz ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe. Tylko dla przypomnienia: tłok w GMP, koło zamachowe na znak i wałek rozrządu ustawione właściwie - dużo materiałów poglądowych na forum. Sprawdź też, czy podczas...
Pozostają: koło zamachowe, wałek, łożysko ślizgowe. Skontrolować luzy, opory.
Witam, Należy zdemontować: Igielnicę , przeciwwagę, korbowód (odkręcić stopę i przesunąć w dół), mechanizm ściegu zygzakowego, koło zamachowe, tuleję koła zamachowego, łożysko wałka od strony koła, Wysunąć wałek w stronę zdemontowanego koła ( większy otwór po łożysku) do momentu aż wysunie się z drugiego łożyska i do góry unieść ten koniec , następnie...
Nie mając prętów odpowiednich średnic jako blokadę koła zamachowego można użyć imbus 10 (średnica 11,5mm i odpowiednio długi), jako blokadę wałka rozrządu przedłużkę od małych nasadek (8,5mm). W otwór blokady pompy nie wchodzi pręt o średnicy 8,5mm, otwór w korpusie ma 5mm (kołek o dwóch średnicach). Do samej wymiany paska nie musisz mieć trzpieni -...
Nie patrz na znaki na pasku. Ustaw wałek na znak (kręć bez obaw silnik jest bezkolizyjny). Potem ustaw koło zamachowe na ząbek 0st w otworze pod cewkami. Załóż pasek. Zrób przy pomocy klucza 13 dwa pełne obroty silnikiem. Ustaw znowu koło zamachowe na ząbek 0st i zobacz czy koło wałka jest na znaku. Jak jest- gotowe. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Zawsze...
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
Co do głowic i bloków to nie ma reguły - mogą być albo żeliwne, albo aluminiowe, w zależności od jakiego pojazdu pochodzą. Tłoki, kolektor ssący część osprzętu silnika, obudowa skrzyni biegów aluminium, wał korbowy, wałek rozrządu, korbowody, koło zamachowe, tryby skrzyni biegów i silnika stal. Gaźniki, mechaniczne pompki paliwa ZnAl.
... Paski w magnetofonie w którym funkcje są uruchamiane energią kinetyczną koła zamachowego to podstawa prawidłowego działania całego mechanizmu. Nie w tym mechanizmie. Jeden silnik (2) napędza wyłącznie dwa zespoły koło zamachowe - wałek przesuwu. Drugi silnik (3), napędza talerzyki, podający i zwijający taśmę przy przewijaniu i odtwarzaniu. Trzeci...
Galaxy 1.9TDI 98rok. Wymieniam rozrząd, po zablokowaniu wałka rozrządu znak na kole zamachowym wychodzi jak na rysunku do ustawiania rozrządu popuszcza się górne koło rozrządu i blokuje wałek i dolne ustawiasz na znak i dopiero je przykręcasz i pasuje.
Po założeniu nowego łańcuszka (a co z zębatkami) ustaw tłok w górnym położeniu, koło zamachowe na znakach i wałek rozrządu na znakach. Szczegóły pooglądaj na filmikach, na forum.
Blokada w koło zamachowe w miejsce czujnika, blokada w wałek rozrządu od góry, sprawdzenie znaków po zdjęciu pokrywy na kołach zębatych wału korbowego i wałka i oto cała filozofia. Pozdrawiam
Przestał działać licznik obrotów bo jest napędzany z tego samego wałka co pompa i wom tylny . Grzechotanie koło koła zamachowego ? Ścięty wieloklin ,nity na tarczy albo coś z wałkiem (ukręcony) wszystko wyjaśni się po rozjechaniu.
To zależy od układu. Myślę, że parę woltów na pewno. W KX-880 jest to 12V i tym samym napięciem zasilany jest silnik napędzający koło zamachowe/wałek przesuwu. GM
Wałek powinien pracować stabilnie pod obciązeniem. Takie jak opisane efekty dake krzywy wałek, uszkodzone/wybite łożysko porowate, niewyważone koło zamachowe. Myślę, że koła były wyważane fabrycznie w sposób co najmniej dostateczny. Stawiam na uszkodzone łożysko wałka plus ewentualnie nieco skrzywiony wałek (nota bene w tym modelu o dość pokaźnej średnicy)...
Jeśli to nie łapa i nie łożysko i nie jest to sprawa ustawienia linki to zostaje tylko wałek sprzęgłowy oparty o koło zamachowe albo zatarte łożysko prowadzące wałka jeśli występuje, tylko że w takim przypadku raczej wałek obróci się w łożysku. Faktycznie masz problem. Ja już nie mam pomysłów - musiałbym zobaczyć.
Czy koło zamachowe jest ok? Czy tarczki wyhamowujące wałek sprzęgłowy zostały wymienione?
Koło zamachowe od spodu, znaki widoczne za pomocą lusterka, wałek ustawiasz od tyłu wycięcie równolegle do płaszczyzny głowicy, pompa na znak na kole i taką kreskę na silniku, patrzysz od strony pokrywy silnika, przed ustawieniem wykręcasz srubę z boku wyjmujesz podkladkę i potem po ustawieniu pompy tą śrubą kontrujesz. po zapięciu rozrządu srubkę znowu...
Wałek na blokadę z tyłu, koło zamachowe na zero, pompa na blokadę-kołek. Musi palić. Dokładne ustawienie momentu wtrysku to odrębna sprawa.
Oczywiście ile umiałem to starałem się aby każdy możliwy element nasmarować lub naoliwić oczywiście z umiarem żeby jakoś ulżyć silnikom Możesz jeszcze naoliwić ośki obydwu talerzyków nawijających taśmę po uprzednim zdjęciu z góry tych plastikowych zabezpieczeń. Poza tym naoliwić ośkę kółka pośredniczącego pomiędzy silnikiem przewijania a talerzykami....
A czy skrzynia ustawiona jest na luz? Można lekko pokręcić za koło zamachowe. Czasami zdarza się, że wałek sprzęgłowy zardzywieje w piaście sprzęgła wtedy trzeba mocniej podważyć np. brechą.
Bo trzeba ogromne koło zakładać na wałek, a to jest waga i wałek się wygnie. Jak zrobisz solidny wałek to niby dlaczego ma się wygiąć? Ogromne koło jest zaletą. Będzie gromadzić energię kinetyczną, tak jak koło zamachowe. Ułatwi to rozłupywanie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Blokada w koło zamachowe na godzinie 2 , druga w wałek i po robocie .
Witam. Pilnie potrzebuję instrukcję lub schemat ustawienia rozrządu w Citroen ZX 1.8i 8v z 1994 r. Proszę o info gdzie znajdują się znaki (wałek rozrządu i koło zamachowe) lub jak je zablokować. A może ktoś posiada książkę Sam naprawiam Citroen ZX z tym silnikiem. Jeżeli tak to proszę o przesłanie na maila adamkejrys(at)yahoo.com lub o podanie linka....
Niech kolega sprawdzi czy nie odkręciła się przeciwwaga z wału korbowego (trzeba odkręcić miskę olejową) , miałem już kilka takich przypadków.Inne przyczyny wibracji to źle zamontowane koło zamachowe (obrócone o 180 stopni) , źle ustawiony wałek wyrównawczy ,Nie orginalne koło pasowe (bez przeciwwagi).Tłoki ich rodzaj i zamontowanie jako przyczynę wykluczam....
Zdecydowałem jednak wymienić rozrząd. Gołym okiem było widać, że wałek rozrządu zaworów wydechowych był przestawiony. Gdy koło zamachowe było zablokowane od dołu odpowiednią blokadą, wałek od zaworów ssących był w odpowiedniej pozycji i bez probemu można było na niego założyć blokadę, natomiast wałek od wydechu był przestawiony mniej więcej o jeden...
Spróbować możesz(otworzyć go) zobaczyć te panewki - według mnie musisz sprawdzić wałek rozrządu czy nie jest fioletowy, turbo i koło zamachowe ze sprzeglem. Silnik stoi dlatego rozrusznik nie ma siły go poruszyć.
Witam.. Trzeba dokładnie sprawdzić z dokumentacją serwisową zawartą w instrucki serwisowwej lub obsługi. Warto sprawdzić wałek (gumowy)dociskowy do osi metalowej, czy luźno się obraca, a także samą oś metalową. Oś metalowa (koło zamachowe) będzie w łożysko ciernym mosiężnym i powinna się obracać bez oporów. Dodano po 26 Paski i wymairy moga byc opisane...
To jest bardzo prosty silnik. Nie mam pod ręką schematu ale ale są trzy punkty do ustawiania rozrządu: 1. Na kole zamachowym i lej skrzyni jest otwór i znacznik ustawiasz na "0" 2. Koło pompy wtryskowej ma otwór do blokowania aby sie nie przestawiło. 3. Wałek rozrządu po przeciwnej stronie co rozrząd ma wycięcie w które wkładasz blokadę (idealnie pasuje...
Koło zamachowe na dużym znaku-wałek rozrządu tak jak na zdjęciu-i dobrze ustawić aparat zapłonowy.
A czy wrazie czego można jeździć z odpiętym jakby dawka była stała? Pewnie rób jak chcesz, tylko nie zdziw się, jak Ci wywali dziurę w skrzyni biegów wielkości pięści a wałek atakujący oprze się o koło zamachowe :D
Turbinka Kowalskiego to jedna wielka kicha !! Jak chcesz przyrost mocy to proponuje obrobić głowice, założyć sportowy wałek rozrządu, stoczone koło zamachowe i wyważyć cały układ korbowo - tłokowy, itp itd. Ale nie ma sensu zakładania turbinki ponieważ na hamowni różnice w badaniach z turbiną i bez niej miesciły sie w granicy błędu !!!! Możesz założyć...
Witam serdecznie! ... 1. Na zdjęciu pierwszym mamy napęd kasety. Pasek jest tylko pomiędzy tymi rolkami, które wchodzą w kasetę? To gumowe coś pomiędzy tymi rolkami to jest sprzęgiełko tak? Póki co jeszcze dokładnie nie wyczyściłem, dlatego widać na tych rolkach pozostałości po starych paskach :) Biała strzałka wskazuje tzw. "idler" czyli kółko pośredniczące,...
To nie jest "funkcja" magnetofonu, ale wykonanie mechanizmu, toru przesuwu taśmy w magnetofonie. Taki mechanizm ma dwa wałki przesuwu i dwie rolki dociskowe. Każdy wałek przesuwu ma własne koło zamachowe, w niektórych modelach napędzane osobnym silnikiem. Lewy wałek obraca się wolniej niż prawy, dzięki czemu, taśma jest dociskana do głowic magnetofonu....
koło zamachowe na znak GMP , blokada na wałek i masz ustawione http://obrazki.elektroda.pl/8010429500_1...
zobacz co się dzieje z czójnikami obrotów (główny i pomocniczy). Główny to koło zamachowe, a pomocniczy to wałek rozrządu....... może się oszukują. (jedn stoi, a drugi pkazuje jakąś wartośc)
Tak, mówię o kaszlaku - taki był pierwotny temat. Taki agregacik może całkiem przyzwoicie pompować, pomimo że tłoki nie pracują na przemian. zostawiłbym koło zamachowe i zamiast słoneczka bym przykręcił dorobione duże koło pasowe. Wałek rozrządu musi zostać, ze względu na smarowanie i napęd samej pompy. W sumie, to całkiem niezły pomysł - niedroga sprężarka...
To ten widoczny (w części) na drugim zdjęciu u góry, tuż za śrubką? Jak to wyjąć sprawnie? To jest raczej pasek napędzający talerzyki zwijające taśmę. Jest na swoim miejscu i przewijanie działa. Pasek napędzający koło zamachowe, zespolone z wałkiem przesuwu taśmy, jest z reguły płaski. Sprawdź czy działa silnik napędzający koło zamachowe i wymień głowicę....
Witam wszystkich. Ma ktoś wiedzę, rysunek ewentualnie nr części- pacjent galloper 2.5td. Kupiłem padlinę z posadzonym silnikiem i drugiego dawce serca ze spalonym sprzęgłem. W silniku ze spalonym sprzęgłem, wewnątrz łożyska w kole zamachowym znajduje się tulejka stalowa -jakby prowadząca na wałek skrzyni biegów. W silniku zdemontowanym/ posadzonym tej...
Nic nie demontujesz. Nie znam mechaniki tego magnetofonu, ale jeśli ma on trzy silniki, to jeden z nich napędza zespół koło zamachowe - wałek przesuwu, drugi napędza, talerzyki podający i zwijający taśmę, a trzeci, odpowiada za wykonywanie funkcji przez magnetofon. Między innymi za podnoszenie tzw. mostka głowic. Podniesieniu mostka towarzyszy podniesienie...
Aż tak ciężko jest poszukać było kilka razy na forum. Wałek ustawia się na blokadę, ale najpierw musisz ściągnąć pokrywę zaworów. Pompę na kołek. Co do wału to znak jest na kole zamachowym musi się pokrywać ze strzałka na obudowie skrzyni. Dodano po 1 Kolega Zeimp mnie ubiegł dając rysunek. Dodam jeszcze tylko że w celu dobrego napięcia paska należny...
Obejrzałem silnik z wykręconą świecą i wglądem do wlewu oleju, Przez otwór po świecy można stwierdzić, że zawory poruszają się i w rytm ich poruszania (obrót korbowodu i przemieszczanie się tłoka) następuje podnoszenie i opadanie menisku oleju. Można więc sądzić ,że wałek rozrządu działa- nie jest ukręcony. Koło zamachowe nie wydaje się ruszone. Co...
800cm3-51KM 3-cylindry,odchudzone koło zamachowe do 4kilogramów wyważony układ korbowotłokowy wałek z matiza jednopunktowy wtrysk paliwa z słifta1.0 do tego świnia ecumaster samochód to tico
krzysiek7108 w mojej MF-ce po zdjęciu wiatraka z kołem zamachowym okazało się ,rze rozsypał się klin blokujący to koło aby obracało się razem z wałkiem jak złapało i obróciło to była iskra a jak nie złapało to niebyło wymieniłem klin poskładałem wymieniłem świece na iskra f75 jak poleciłeś i wszystko idealnie śmiga dzięki za pomoc.:PP
To masz już silnik do remontu, głowica minimum. Poszukaj Kolego niejeden raz było na forum. Ogólnie to wałek na płetwę, wał na znak na kole zamachowym a pompa na blokadę w koło pasowe.
Rozrząd przed rozebraniem poznaczyłem,koło zamachowe z obudową sprzęgła,natomiast wałek i pompę zablokowałem śrubami w miejscach do blokowania.Próbowałem też przestawiać ząbek do przodu i do tyłu.Do przodu strasznie dzwonił,do tyłu nie dał się obrócić bo zawory blokowały. Pozdrawiam Jacek Rykała
Rozrząd ustawiaszna znaki: wałek rozrządu - koło pośrednie- pompa pal. wał - koło pośrednie. Poma wtryskowa kąt pocz. wtrysku: kreska na pompie=kreska na obudowie. Kolejność przykręcania śrub głowicy - nie wiem. Ja robię tak: zaczynam od środkowej i dalej spiralnie do najdalszej w trzech etapach: 50 ,75, 100Nm. Sam składasz ten silnik? To nie trzydziestka...
Bez przesady - nie bedymy palić legendy w piecu bo jest coś co lepiej gra od tej samej firmy. Wszędzie tak jest. Ja posiadam tylko altusy z tego powodu, że czuję sentyment do tych skrzyń i nie pogardzi nimi nikt kto wejdzie. Zobaczcie ile osób kupuje siesty czy premiumy a ile altusy/altony, chociażby na allegro. Odpowiedź sama się snuje. Czasem efekt...
Ja proponuje zmienić wałek- na wspomnianego już powyżej Pana Goduli, splanować głowice, wypolerować kanały, założyć strumienice dolotową i wylotową, wybebeszyć odrobine tłumik (ale bez przesady bo to ma jeździć a nie pierdzieć), splanować koło zamachowe, założyć świeczki 4-elektrodowe, stożkowy filtr powietrza, zalać dobre paliwko, po tym wszystkim...
Mam traktor z silnikiem andrychowskim S-322 o mocy 37km. Chciałbym założyć do niego przedni wałek wom do którego podłączany byłby rębak, kosiarka itp. Kombinuje z przednim wałkiem bo byłby bezpośrednio połączony w wałem silnikowym. Jednak przy takiej konfiguracji są dwa problemy do rozwiązania, a jak na razie to nie mam pomysłu jak to ugryź: 1) Wyjście...
Jeże przestawi Ci się wal w np 1.9 czy innych które mają blokadę wału na GMP to lepiej aby przestawil się w lewa stronę bo jak za mocno w prawo się obróci to może tłok dotknąć zaworu. po wymianie uszczelniacza ustawiasz wal tak aby blokada pasowała i po sprawie. Jeżeli chodzi o wałek np w 1.9 po odkreceniu koła i jego zdjęciu będziesz widział że koło...
Witam. Proszę o podpowiedz z jaką siłą dokręcamy w 1.9 tdi 110 afn: głowice wałek rozrządu koło pompy wtryskowej koło rozrządu na wałku na wale stopki korbowodowe napinacz koło zamachowe Z góry serdeczne dzięki
Witam, podczas naprawy silnika briggs okazało się, że nie był dany oryginalny klin na kole zamachowym. Niestety, z mojej winy został zerwany i w tej chwili zakładając koło na wałek jest wyczuwalny bardzo duży luz (bez klina) na kole magnesowym, przy wcięciu na klin widać uszczerbek, tak samo na wale, w miejscu wycięcia na klin widać ze jest rozszerzony....
Przed laty mieliśmy w serwisie rodzaj zalecenia co do regeneracji osi kół zamachowych.Odbywało się to na zasadzie hartowania.Najpierw podgrzanie płomieniem gazowym,potem schłodzenie wodą.To zapewniało lekkie zmatowienie.Zwróć uwagę na jakość gumy rolki dociskowej (jej "lepkość") i siłę wybierającą na prawym talerzyku (dowijanie).Te sprawy mają wpływ...
Dlatego powinno się stosować dość duże koła zamachowe , które zniwelują w znacznym stopniu szarpania wałkiem . Zwróćcie uwagę na prasę do słomy , polska SIMPA , jakie zastosowano koło ?? Mimo pracującego młota wysokiego zgniotu nawet C- 330 daje radę i nic się nie dzieje . :|
A w jakiż to sposób pasek stał się zbyt krótki? Czy był wymieniany? Nawet jeśli tak, to siła wywierana na wałek silnika nie uszkodzi łożyska ślizgowego. Według mnie przyczyną usterki jest zużycie samego silnika, zresztą autor wspomina o jego głośnej pracy. Proszę także sprawdzić, czy przy obracaniu ręką koła zamachowego nie występują nadmierne opory...
To jest koło zamachowe, które się o coś ociera i trzeba zbadać o co. Czy na wałek przesuwu, od strony rolki dociskowej, założona jest plastikowa podkładka? GM
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Nie zawracaj głowy. Przecież już wyjąłeś. Masz osobno tylną pokrywę z tylnym łożyskiem, stojan, a przednią pokrywę i łożysko zastępuje pewnie koło zamachowe silnika. O co tu chodzi ?
Prawdopodobnie masz zatarte panewki wałka rozrządu .Zdejmij boczne dekle ,rolki popychaczy i kręcąc za koło zamachowe zobacz czy panewki nie obracają się z wałkiem.
Witam ponownie. Sprzęgło działa już bez problemu. Winą piszczenia było łożysko wyciskowe. Wymyłem je w benzynie, nasmarowałem i przestało piszczeć. I stopień już nie ciągnie. Winą chyba było za ciasno spasowany wałek sprzęgłowy z tarczą, delikatnie go "podczyściłem". Na wszelki wypadek splanowałem koło zamachowe w miejscu przylegania tarczy. Dzięki...
blokady masz? czujnik napięcia paska masz? wał ustawiasz blokadą wkręcaną w blok przy kole zamachowym i nakładaną na koło zębate paska, wałek rozrządu ma kreskę, którą ustawiasz w okienku obudowy paska, pompa bez znaczenia, ale z tego co pamiętam w reanult ten silnik miał i na pompie znaczek i zgrał się ze znakiem na nowym pasku. na nowym pasku i tak...
Mam traktorek kosiarkę która ma jednocylindrowy silnik tecumseh 13,5hp i boryka się z problemem ciężkiego rozruchu. Co zostało zrobione: Akumulator nowy i naładowany Wymieniony gaźnik wymieniony przewód paliwowy wymieniony filtr powietrza Wymieniona świeca Cewka zapłonowa daje poprawnie iskrę. Odległość cewki od koła magnesowego ok 0,2mm Klin na kole...
Możliwe jest, że uszkodzone jest sprzęgielko jednokierunkowe rozrusznika znajdujące się na wale korbowym, a jak nie to, to mógł się obruszyć wałek główny w skrzyni, wyrobiło się tzw. jajko w kraterze i zablokowało tryb o tryba.
Ja zaś polecam silniki 4-suwowe od agregatów z poziomym wałem.Choćby GX100 (oryg honda lub tańszy klon) nadaje się idealnie po usunięciu szarpaka zbiornika paliwa i oryg obudowy filtra powietrza otrzymujemy mały (naprawdę nieduże wymiary) zwarty napęd.Nawet silnik o poj 160CCM można władować do roweru waga silnika nie przekracza 10-11kg dla porównania...
kurde, te poduszki to podstawowa sprawa przy stukaniu, jak ich jeszcze nie regulowałeś to chyba jesteś szalony jak już wymieniłeś pół auta, pisałem wcześniej o trzeciej poduszce, jeżeli ją wsadzałeś pod dół skrzyni i przy tym jesteś pewien że nie wali o podłogę to regulacje nic ci nie dadzą. Miałem kiedyś ten sam problem w kaszlu i wymieniłem pół skrzyni,...
Ten magnetofon ma dwa silniki ! Jeden prowadzi taśmę poprzez rolkę i wałek koła zamachowego, drugi zaś napędza zespół sprzęgła oraz dowijanie taśmy,przewijanie,auto stop. nie ma siły przewijać (nic nie daje regulacja sprzęgła) jak wymienisz paski i będzie tak samo to silnik który napędza zespół sprzęgła można podkręcić potencjometrem regulacyjnym który...
Więc tak dałem pompę wtryskową do serwisu została sprawdzona i ustawiona. Po założeniu nie odpala tylko kręci, =SILNIK nie był w tedy ustawiony na 0=. Więc wyciągnąłem pompę spowrotem i włożyłem blokady na wałek i w koło zamachowe pierwsze skrzywki były skierowane w górę. Po 2 założeniu i po ustawieniu kąta wtrysku nie odpala ropa idzie na wtryski....
Witam, może tutaj ktoś mi podpowie, co nie tak, może zrobiłem... Przerzucałem silnik w swojej Audi A4 B5 1.9 TDI 90 KM 1Z z Passata B5, też ten sam motor... Ustawiłem rozrząd na blokady, czyli jedna w wałek z tyłu na głowicy, zablokowane koło pompy na trzpień oraz wał korbowy, po sprawdzeniu czy "0" na kole zamachowym jest widoczne w skrzyni... Narysowałem...
witam kupiłem silnik z wózka widłowego jest to silnik z ursusa c 330 niestety koło zamachowe do wymiany dostałem koło zamachowe od ursusa c 328 które zostało przetoczone na wieniec od c 330. i tu mam problem bo znaki na kole czyli 30stopni i GMP nie pasują z c 328 jest przesunięcie tych znaków mam pytanie jak w inny sposób ustawić pompę wtryskową tak...
Koło dobrałem z jakiegoś decka kasetowego Sony. Modelu nie podam bo koło zamachowe dostałem bez dokładniejszej informacji. Jak coś mam takie koło zamachowe z prostą osią. Muszę tylko odkopać wrak Condora który kupiłem dawno temu :). Jeżeli masz jakiś dawców to faktycznie można spróbować przeszczepić sam wałek przesuwu. Potem można go skrócić jeżeli...
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Na czym jest zamocowane to koło zamachowe? Z tyłu jest blaszka podtrzymująca (24), a wałek koła zamachowego (22) jest zamocowany w łożysku ciernym (471) w podstawie mechanizmu. Problem w tym, że tą kieszeń- aby ją otworzyć trzeba podważyć śrubokrętem, przyciskiem się nie da. Trzeba dojść do dźwigni łapiącej kieszeń kasety (233) i ją podnieść. Wtedy...
Jednak zostanie cały osprzęt przełożony, wraz z pompą wtryskową od tego silnika. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie rozrządu. Koło zamachowe jest od ABL 1.9 TD, silnik 1Z. Ustawiam wał na znaku w skrzyni na 0 (patrzone przez to onkienko na skrzyni), wałek rozrządu na pierwszym tłoku krzywki mają być skierowane do góry, pompę blokuje na znaku. Czy tak...
Zawory nowe, naprawiona głowica. Nowe dźwigienki. Silnik 8V. Jeden wałek. Jak zablokuje wał korbowy i wałek rozrządu blokadami to przy próbie obrotu dochodzi do kolizji. W tarczy koła impulsowego nie ma otworu na kołek blokady. Podejrzewam że może koło zamachowe jest od innego typu silnika i dlatego otwór blokady wychodzi w innym miejscu. Jak pamiętam...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Jak zamkniesz duże koło zamachowe w szczelnej obudowie tak że powierzchnia jednego i drugiego elementu będzie np 2mm od siebie to żeby nie było problemu z lepkością gazu. Wtedy powstanie coś na wzór hamulca wodnego ale z gazem. Ja bym zrobił normalne uszczelnienie promieniowej na wale. Na upartego oring, a jak nie to simering. Zwykły maszynowy wytrzymuje...
Wtryskiwacze sam demontowałeś czy w szlifierni to robili? Dodano po 1 mam wrażenie metalicznej twardej pracy tego silnika mimo opóźnienia początku tłoczenia w stosunku do fabryki. Wał na blokadę lub znak na kole zamachowym, wałek na blokadę , płetwę z tyłu, kiedy na pierwszym cylindrze krzywki u góry. Koło wałka nie ma klina, ustawić więc można je dowolnie.
Witam,ja mam podobny problem i będę go poprawiał po kimś.mechanik przede mną zmieniał silnik w x-trail silnik yd22eti,ale pompa wtryskowa była inna.przelozyl pompę poskładał wszystko (czyli osprzęt koło zamachowe,sprzęgło rozrząd itd.a silnik jak nie odpala tak nie odpala.acha ,wyskakuje błąd brak synchronizacji wału korbowego z wałkiem rozrządu.nie...
Ciągnik T25 ma jedno stopniowe sprzęgło i pompa hydrauliczna jest przy skrzyni biegów ,na postoju wystarczy wrzucić luz i pompa pracuje . Sprzęgło jest od Stara wraz z jego dociskiem i kołem zamachowym . Koło zamachowe od Stara jest wtoczone w koło zamachowe od C330 na pewną niewielką głębokość i są skręcone śrubami. Istnieje jeszcze jedna możliwość...
Napęd w magnetofonach kasetowych używa przekładni - jest tam takie koło zamachowe o średnicy kilku cm, napędzane paskiem z rolki na silniku o średnicy kilku mm, co już daje 1:10, i to koło ma wałek chyba ze 2mm, którym napędza taśmę - więc potrzebuje robić 7.5 obrotu na sekundę - więc wychodzi, że silnik robi z 70... Jeśli ważna jest ilość obrotów,...
Witam wszystkich. Jestem w trakcie pracy nad rębakiem walcowym R-100 (max. śr. drewna 9 cm 3 noże na wałek). Będzie on zasilany silnikiem elektrycznym ,i będzie miał koło pasowe/zamachowe na mechanizmie z blachy o grubości 50mm. I mam kilka pytań: 1.Przy jakich obrotach taki mechanizm powinien pracować (ewentualnie jakie są jego maksymalne bezpieczne...
po przeczytaniu tego postu pól firmy sie smiało a drugie płakało ze śmiechu. mam punto 1.2 odciązone koło zamachowe sportowy wałek rozrzadu (made in świątek) splanowana głowica inne przełożenia skrzyni biegów, wypolerowane doloty, magnetyzery (chyba tylko zeby były) ale jeszcze nigdy nie osiągnąlem 9.5 sek do setki skróciłem czas o 2.2 sek czyli 10,3...
Witam, moja piła jest po kapitalnym remoncie. Wymienione membrany gaźnika, tłok, pierścienie, wałek, moduł zapłonowy, uszczelniacze, świeca, koło zamachowe. Nie chciała z początku odpalać, wyczytałem tu w innym temacie, że przepustnica w gaźniku ma się cała zamknąć, u mnie się nie zamykała, oferowali by podgiąć drucik, to podgiąłem i odpaliła. Dwa razy...
Dziś miałem dłuższą chwilkę chociaż nie za długą żeby podejść do samochodu. Można powiedzieć że częściowo wprowadziłem w błąd, ale nie z własnej winy. W MR nie było żadnego błędu wyświetlało "brak zapisu". Gdy podchodziłem do samochodu zawsze musiałem go sam uruchomić i błąd się kasował, nie miałem możliwości sprawdzenia po tym jak wyświetlił komunikat...
koło zamachowy kręcić koło zamachowy citroen koło zamachowy
schemat regulator komfort instrukcja sokowirówka xerox pobiera
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Lokalizacja bezpiecznika w hulajnodze Wegoboard Supreme 3 Kod B10AC w Ford Transit 2.2 TDCi - napięcie w obwodzie przełącznika sterowania prędkością