dopukaj się tam sprzedaż montaż ? http://batex.hg.pl/alarm%20exsodus.htm http://www.batex.hg.pl/alarm%20exodus%20...
Miałem to samo, autoryzowany serwis życzył sobie kosmiczne pieniądze więc podjechałem do punktu gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i zaczytanie kodu 100zł, a wczytanie pilota 150zł w tym dostaje się kod. Żeby wczytać pilota prócz kodu potrzebujesz interfejs i program multiecuscan w pełnej wersji.
A do jakiego automatu chcesz wczytać tego pilota? Czy jest to Beninca czy jakiś inny? Czy robisz to przy bramie otwartej tak jak jest to napisane na wstępie instrukcji? Może masz radio zewnętrzne? Może warto wczytać pilota bezpośrednio korzystając z przycisku programującego bezpośrednio na odbiorniku/automacie?
Włącz stacyjkę.Przytrzymaj przycisk załączenia przez 10 sekund.Wyłącz stacyjkę i wyjmij z niej kluczyk.Odczekaj 5 sekund.I to powinno pomóc.Niech carrier podeśle ci fotkę autodaty bo ja nie mogę tego rozdzielić.
Może masz wczytane piloty na drugi kanał. W najgorszym wypadku można poprowadzić przewody ze styków przekaźnika do PP i COM.
Nie, nie zakodowałem pilotów, nie znalazłem w instrukcji o tym. To może kolega sobie przez nieuwagę powyrywa kartki. W wersji pdf wskazanej przez (at)marqqv jest na pewno opisana procedura wczytania pilotów. Miłej lektury!
Silicon Ultimate PD - jak wprogramować piloty? 1.Wyciągnąć i rozkręcić centralkę . 2.Wyciągnąć z płytki buzzer . 3.Pod buzzerem jest dioda i dwa styki . 4.Przy wyłączonym zapłonie na moment zewrzeć styki np. płaskim wkrętakiem . 5.Dioda zaczyna migać i wtedy przycisnąć na pilocie przycisk "Unlock" . 6.Dioda gaśnie - pilot wczytany . Analogicznie wczytuje...
Kod stały. Programuje się tylko pierwszy nadajnik a pozostałe uczy się od zaprogramowanego pilota za pomocą połączenia 3-przewodowego z kolejnymi pilotami. Należy zmienić kod w jednym z pilotów poprzez zwarcie dolnego złącza ze środkowym i naciśnięcie przycisku pilota a następnie wczytać pilota ze zmienionym kodem do automatu (nowy kod wykasuje stary)....
Częstotliwość to nie wszystko... Do wskazanego pilota (DTM) możesz kupić inny typ pilota tej firmy (modele dostępne na ich stronie) lub zamiennik (ale tylko do DTM-a). Druga sprawa to "wczytanie" pilota do odbiornika. Bez zgody spółdzielni/administracji jest to nielegalne a czasem nawet niemożliwe (może być założona blokada PIN w odbiorniku.) O umiejętnościach...
Dziękuję kolego za informacje. A nie wystarczyłby jeden taki odbiornik zainstalować w tym nowym Shell 75 i do niego wczytać piloty z mhouse? Tak skoro pilot mhouse działa ci z bramą Shel 50 to proxime montujesz tylko w Shel 75 Aha, rozumiem, że można do zasilania tego odbiornika wykorzystać wyjście 24V z centrali Nice Można nawet trzeba
Czy da radę zaprogramować któryś z oryginalnych pilotów żeby obsługiwał i bramę garażowa i wjazdowa? Nie. Jeśli nie to czy znajdę jakiś uniwersalny pilot? Nie. Musisz dokupić i podłączyć odbiornik (do którego "wczytasz" piloty) kompatybilny z jednym lub drugim automatem. Temat i rozwiązanie wielokrotnie poruszane i zamieszczane na forum. Wystarczy...
Jeżeli jest oryginalny FAAC to aby wczytać pilota to musisz mieć pilota master. Bez niego nic nie zdziałasz. Nie jest to całkiem zgodne z prawdą...Było kilka opcji. Ale na początek sprawdź czy nie masz podłączonego na przewodzie do listwy zaciskowej w głowicy innego radia. Jest wielce prawdopodobne że masz wpięty też "oryginalny" (tj sprzedawany przez...
Proszę namiary na firmę Keratronik. Też mam problem z Predatorem. Po wymianie baterii pilot przestał reagować.
Jaki typ napędu, a dokładniej odbiornika? Ten pilot pracuje z kodem stałym, a odbiornik w napędzie prawdopodobnie zmiennym. Po wczytaniu pilota do odbiornika odczytuje on kod stały a po tym odczycie fabryczny pilot oraz odbiornik przestawiają się na kolejny wylosowany (w gigantycznym uproszczeniu). Twój pilot nadaje dalej to samo - i nie odpala napędu...
mechaniczni (zadna procedura)tego nie zrobisz,tylko diagnoza
Napęd musisz zaprogramować od nowa , zacznij od wykrycia urządzeń podłączonych do zacisków szyny "bus" - dopiero potem wczytaj piloty , i włącz rozpoznanie krańcowych punktów pracy skrzydła bramy . Upewnij się , że przed tą czynnością brama mechanicznie przesuwa się płynnie w każdym punkcie , przeprowadź rozpoznanie długości skrzydła ,i musisz co najmniej...
Pierwszy wczytany pilot narzuca standard komunikacji.
Jak tylko sprawdze w samochodzie, to napisze czy sa jakies postepy, dzieki
Jeżeli macie tylko 10 pilotów to po prostu można skasować pamięć odbiornika i wczytać ponownie piloty. Kartę radiową można wymienić i nie wpływa to na programowanie położeń. Jeżeli już chcecie zmian to proponuję podpiąć zewnętrzny odbiornik z możliwością zarządzania - choćby blokowany PINem.
A wczytałeś pilota do automatu?
Próbowałem wczytać pilota z większej odległości i niestety z tym samym skutkiem. Przy kodowaniu trzymam wciśnięty przycisk na pilocie i czekam na reakcję diody LR
Sprawdż jakie masz radio na centrali i do niego wczytaj piloty.
Aby wykasować skradzionego pilota musisz wyczyścić całą pamięć czyli wykasować wszystkie piloty i wczytać ponownie te które posiadasz. W automacie bramy garażowej również. Instrukcja w załączniku.
Kod stały ustawiany 10 pozycyjnym dip-switchem. W pilocie po rozkręceniu powinien być też taki dip switch . Takie samo ustawienie w odbiorniku i nadajniku powoduje że pilot powinien działać. Może być tak, że kody w pilocie ustawia się poprzez kombinację przyciśnięć przycisków, lub pilot nie jest oryginalny i został do niego wczytany kod z pilota oryginalnego.
To jest centrala firmy Elpro z Łodzi z odbiornikiem firmy Lampart ( nie Gerard) z Aleksandrowa Łódzkiego. I jedno i drugie starego typu (co najmniej 15 lat). Odbiornik jest na 320 MHz. Jeżeli masz oryginalne piloty to znaczy że źle programujesz. Te 6 mignięć diody oznacza, że w pamięci jest wczytanych 6 pilotów i jest to sygnalizowane na końcu programowania,...
Dopytaj czy ten odbiornik pozwala wczytać piloty Normstahla i czy obsługuje cały kod zmienny. Wiem, że proxima ma specjalną wersję odbiornika dedykowaną do pilotów Normstahl.
Witam Wyjąć centralkę rozebrać /uprzednio wyjąć bezpiecznik z pod klapki zwarciowy kierunku/. Odszukać dwa pręciki przy diodzie led zewrzeć na chwilę wcisnąć przycisk pilota dioda potwierdzi wczytanie , ewentualnie to samo dla drugiego pilota Zmontowac i OK Pozdrawiam
Może podsumuję bo będziemy wałkować problem w nieskończoność... Zakładam, że sama brama garażowa działa prawidłowo na jednym przycisku pilota (nie sugeruj sią bramą wjazdową...) Jeżeli tak to zostawiamy garaż w spokoju... Kasowanie . Odkręcasz pokrywę centrali Nice. Masz tam odbiornik wtykalny (chyba..) z przyciskiem. Naciskasz go i trzymasz wciśnięty....
kupilem nowy pilot do mojej bramy i mam problem z jego wczytaniem.jest to nice /smilo/ .prosze o instrukcje
Witam. Wlutowałem kondensator 15nF. Silnik uruchamiam, jednak nie zamyka i otwiera drzwi. Próbowałem wczytać pilota poprzez przekręcenie stacyjki na drugą pozycję i wciśnięcie oraz przytrzymanie przez 10 s przełącznika w pilocie. Nie zadziałało. Silnik uruchamiam. Przed wlutowaniem kondensatora nie było takiej możliwości. Byłem nawet w punkcie naprawy,...
Witam Mam taki mały problem z Alarmem samochodowym Tytan Max Digital System Peugeot 307 . Alarm jest w stanie aktywnym czyli zablokowanym i ze względu na nie wczytany pilot nie mogę rozblokować alarmu i wczytać pilota bo to co wyczytałem to aby wczytać pilota do alarmu alarm musi być rozblokowany . czy ktoś wie jak rozblokować alarm bez użycia pilota...
Czyli fix... Spróbuj wczytać jeszcze raz do odbiornika.
Nie,przygotuj 4 cienkie kabelki ,w izolacji oczywiście.2 od zasilania odbiornika przykręć do złącza 0 i 1 Optimum,a wyjście przekaźnikowe z odbiornika następnymi 2 przewodami podłącz do złącza 5 i 6 Optimum.Potem wczytaj przycisk pilota Somfy do wyjścia z którego będziesz korzystał i to wszystko. Dodano po 20 Teraz jaśniej?
Jeżeli odbiornik jest oryginalny Nice to być może zaprogramowano piloty Smilo. Odbiornik "dostosowuje" się do pierwszego wczytanego pilota. Daj zdjęcie tego odbiornika.
Spróbuj dopiąć radio odbiornik może się poluzował. Spróbuj raz jeszcze wczytać pilot do radioodbiornika. Ile masz pilotów i czy wszystkie nie działają ? Sprawdź każdy. Na radioodbiorniku masz dwa kanały jeden podaje sygnał na płytę a drugi ma zewnętrzny przekaznik możesz zaprogramować ten za zewnętrzny przekaznik i podłączyć go do wejścia przewodowego.
A może lepiej zostawić tak, jak jest i wczytać piloty wtedy, gdy nikt w okolicy nie otwiera/zamyka akurat samochodu, np. w nocy. Silniki są aktywne do wgrania pilotów tylko kilka sekund po włączeniu zasilania (lub wciśnięciu przycisku Reset), po tym czasie nic się już przez przypadek nie dogra.
Spróbuj wykasować pamięć radioodbiornika i ponownie wczytać piloty.
Pilot to Basic tv 1in1 Dodano po 32 Tzn.prosiłbym kod tv.żeby w pilocie wczytać..
Aby zaprogramować pilota bs do starszej radio lini musisz najpierw skopiować sygnał z jakiegoś starszego pilota i dopiero wtedy wczytasz go do napędu wciskając na krótko przycisk p po czym naciskasz przycisk na pilocie i trzymasz tak długo aż dioda czerwona w napędzie zamiga szybciej i .......
Silnik który posiadasz to silnik z elektroniczną krańcówką. Jeśli do tego silnika wczytasz pilota to rzeczywiście możesz mieć zamienione kierunki góra-dół. Spowodowane jest to tym, że wczytałeś pilota, lecz nie zaprogramowałeś położenia góra i dół w rolecie. Jeśli ustawisz położenia górne i dolne powinno wszystko wrócić do normy.
Jeżeli brama otwiera się sama po czasie to proponuję usunąć z odbiornika wczytanego pilota odpiąć dodatkowe sterowniki jeśli są ,zamknąć bramę napędem i poczekać czy znowu się otworzy sama.
Wszystkie procedury masz w instrukcji którą załączył kolega (at)mawerix123 ... Czy starym pilotem był również Flor? Jeżeli nie to musisz wykonać procedurę kasowania i dopiero wczytać Flor-a. Stary pilot przestanie działać.
W jako sposób zaprogramować natomiast (kanał 2) drugi przycisk pilota aby sterował pracą napędu "jako furtka" Najpierw musisz wczytać drugi przycisk pilota jako drugi kanał na odbiorniku (radiu), instrukcja do radia pkt 5. Następnie sprawdź jak są ustawione parametry 76 i 77 na centrali, 76 poinien być ustawiony na 00, a 77 na 01. Parametr A6 wypróbuj...
Wczytaj piloty.
Cokolwiek nie jest tam podłączone, to musisz mieć do tego dostęp, choćby po to, żeby to zidentyfikować. A jak będziesz mieć dostęp, to po co kopiować, skoro można normalnie wczytać?
Przy bramie Faac miałem sterownik radiowy Satela to RE-4K. Ściągnąłem program DLOAD10. Podpiąłem komputer przy pomocy konwertera USB-RS wg schematu z instrukcji do programu. Połączyłem się ze sterownikiem wczytałem piloty. Kliknąłem dodaj nowy. Wczytałem jeszcze raz pilota, w którym przycisk nie działał. Zapisałem i jest ok, tzn. przycisk zaczął ponownie...
Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jaki sposób skomunikować piloty fabryczne w samochodzie SMART 2000r sil 980.
Wszystko to normalne i prawidłowe działanie.Nie da sie wczytać pilota,klucza którego kod immo nie jest wpisany do BSI.Wczesniej uszkodzila sie pestka immo w kluczu ,ale pilot jeszcze dzialal,przy próbie wczytywania klucza wymazał stare i na nowo nie dalo sie wczytac tego uszkodzonego.Jezeli klucz jest nie wczytany,nie da sie zaprogramować pilota.Podsumowujac-klucz...
Czy ja wiem.. nie był wtedy taki tani. Koszt rzędu 200zł. Czyli mam rozumieć, że zalecane wczytanie pilotów może pomóc? Pytam dlatego, że do wczytania pilotów potrzeba "wcisnąć biały przycisk na centralce" a ten wcale nie jest na wierzchu lecz w środku na płytce głównej (więc trzeba rozkręcić) - nie chcę tego robić na darmo.
Jeżeli chodzi o piloty to do tej centrali nie da się wczytać innego pilota niż PROTECO TX433.
problem rozwiązany. źle czytałem instrukcję, okazało się że długie przytrzymanie przycisku powoduje tylko wykasowanie wszystkich pilotów a nie przywraca ustawień fabrycznych , . Należy ponownie wczytać dowolnego pilota zgodnie z instrukcją a następnie odblokować przy jego pomocy przyciski na sterowniku i ponownie nauczyć bramę krańcowych ustawień ,...
Pilota Beninca nie wczytasz do odbiornika NICE. jeśli centralka ma wbudowane radio (przydałby się model) to można wczytać pilot bezpośrednio w centralę (pomijając odbiornik), a w odbiornik wczytasz TYLKO Nice Smilo lub zamiennik.
Po podłączeniu zasilania, "oszukaniu" centrali w temacie fotokomórek poprzez zwarcie zacisków 9+10 oraz 9+11 wciąż nie jestem w stanie uruchomić napędu pilotem FLO2RE. Być może problemem jest niewłaściwy sposób wczytywania pilota, sam już nie wiem. Próbowałem wczytać pilota zarówno w trybie 1 (automatycznym), jak i 2 (z możliwością przypisania konkretnych...
Też kilka razy miałem problem z wczytaniem pilota do shella. Udawało się po kilku próbach. Dlatego przestałem stosować ten toporny automat i zamiast niego wszędzie daję SPINa.
Czy ktoś potrafi mi podpowiedzieć jak wczytać pilota fabrycznego do SEATA CORDOBY 2001 r? Próbowałem w następujący sposób: odpaliłem silnik kluczykiem bez pilota i następnie zamykam centralny kluczykiem z pilotem. Naciskałem przyciski pilota ale po wyłączeniu silnika pilot nie był niestety wczytany.
COM jest teoretycznie tylko antena,a sygnal programuje sie w BSI ,mimo to ja sprobowałbym najpierw wczytać pilot wciskajac przycisk ryglowania przy wlaczonym zaplonie na 10 sek.
Witaj. Jak przebrnąłeś przez procedurę programowania i było wszystko ok, to i z pilotami dasz sobie radę. Po prostu wcisnąłeś przycisk sw2 (speed) zamiast sw3 (logic). Całość bramy uruchamia wejście OPEN A i jest ono przy uczeniu pilota przypisane do sw3(logic). Teraz masz dwa wyjścia. Albo wczytać inny przycisk pilota za pomocą przycisku sw3, albo...
Poszukuję instrukcji obsługi sterownika bramowego Firmy PROTEC lub informacji jak wczytać pilota.
wymiana radia na sprawne i wczytanie pilotów powinno załatwić sprawę. Piloty działają na 433,92 MHz i są z kodem dynamicznie zmiennym więc piloty działające na innej częstotliwości nie będą pracowały z tym radiem. Piloty innej firmy też się nie wczytają bo mają inny kod producenta. Najtaniej będzie kupić uniwersalne radio na 433 - koszt 70zł (w tym...
Dziękuję za odzew. Niestety nie pomogła. W dalszym ciągu słychać tylko przekaźniki w radiu a brama się nie otwiera. Zresetowałem radio i wczytałem piloty na nowo i niestety.
Witam,czy w centrali ROA38 trzeba coś mostkowac potrzebuje uruchomić ja bez fotokomórek gdysz nie są mi niepotrzebne podłączyłem tylko zasilanie i wczytałem pilot co jeszcze trzeba zrobić żeby to ruszyło?
Jest to odbiornik fix 4/384U W załączniku instrukcja. Jeżeli udało się przypadkiem wczytać pilota to pinu raczej nie ma założonego.
A jak wczytałeś pilota? Może po prostu jest wgrany wyłącznie tryb furtki? Spróbuj wyzwolić automat zwierając wejście "krok po kroku" (albo przyciskając przycisk na centrali).
Pilot dla profesjonalistów 😁😁 To jakiś zwykły chiński klon za 3.50$ na AliExpress Jakiś kit Ci wcisnęli, poproś sprzedawcę o instrukcję Poza tym żebyś mógł uzyskać pomoc musisz powiedzieć do czego chciałbyś go wczytać.
Witam Spróbuj włączyć stacyjke i wcisnąć oba przyciski na pilocie w niektórych samochodach w ten sposób można spowrotem wczytać pilota. Pozdrawiam
Witam No chyba nie tak dokładnie jak mówi instrukcja. W fotce RX nie powinieneś robić mostka między 2 i 3 to raz. Dwa, to że masz najprawdopodobniej źle wczytane piloty - spróbuj odłączyć przewody podpięte pod odbiornik radiowy i rusz bramę z pilota. Dla ułatwienia przestaw parametr LO (logika pracy) na EP. W razie niejasności postaram się pomóc.
Szkoda, że nie napisałeś jakie to piloty i odbiorniki radiowe w napędach (ewentualnie fotografie ww). Piloty/radiolinie tego producenta są różne a czasem są wstawiane innych producentów. Może wystarczy ponownie wczytać piloty do pamięci odbiornika...
Czy jest możliwość wczytanie dodatkowego pilota do tej centrali? "Wczytywanie pilotów: Alarm ma fabrycznie zaprogramowane piloty! Po podłączeniu jest gotowy do pracy. Wczytywanie pilotów stosujemy TYLKO gdy alarm przestaje reagować na piloty (straci z nimi łączność) ! Aby wczytać piloty do centralki należy rozbroić alarm następnie pozamykać wszystkie...
Czy jeżeli do mojego volkswagena nie było oryginalnie kluczyka z pilotem a mam moduł komfortu to czy dokupując kluczyk "scyzoryk" mogę wczytać pilota? Czy do takiego pilota potrzebna jest jakaś inna centralka? Dziękuję za wszelkie wskazówki.
Witam. Poniżej umieszczam instrukcje wczytania dodatkowego pilota w alarmie STIG 41. Ta w instrukcji to lipa nie chodzi. Aby wczytać piloty do centralki należy otworzyć drzwi wcisnąć hamulec(kabelek z centralki który jest odpowiedzialny za impulsy z hamulca musi być podłączony jeżeli nie jest to po otwarciu drzwi proszę podłączyć go pod +12V) następnie...
Mam alarm jak w temacie z jednym pilotem (wiem że nie jest to szczyt techniki ale) wpadły mi w ręce dwa nowe piloty. Moje pytanie czy w tym alarmie można zaprogramować pilota (wczytać pilota) ? Może ktoś wie jak to sprawdzić.
Kolego (at)Ryszard49. Żeby o czymś pisać należy choć trochę się na tym znać... Pilot czyli nadajnik emituje fale radiowe do ...? No właśnie - do silnika elektrycznego? A niby co ma te fale odbierać ? Uzwojenie? Użytkownik ma typowy silnik dwufazowy asynchroniczny sterowany podaniem fazy na uzwojenie lewych bądź prawych obrotów, więc należy zamontować...
Ten pilot to proteco TPW4. Wydaje mi się, że jest on na kod stały i pilot powinien klonować kod od wczytanego pilota. Jeśli wczytasz nowego pilota to stare powinny przestać działać. Co do wczytywania to masz tam dwa niebieskie switche, każdy od innego kanału więc prawdopodobnie trzeba któryś przytrzymać jednocześnie z przyciskiem w pilocie lub wcisnać...
Wystarczy podłączyć Czerwony do plusa, czarny do masy a do jednego z brązowych żarówkę (z drugiej strony żarówkę też do masy). Żarówka będzie imitowała kierunkowskazy. Na płytce w okolicy miejsca lutowania przewodu LED i pętli przewodu do zmiany długości impulsu znajduje się przycisk do włączania trybu programowania pilotów. Naciskamy go i przytrzymujemy...
Jak wczytac pilota do Alfy Romeo 156. Przestał się kontaktować z samochodem po wymianie baterii. Dziękuję za podpowiedź.
Dzięki Suworow za moderację. Co do pilota to nie mam bladego pojęcia-ta firma w Polsce nie należy do bardzo znanych. Jednak za nową radiolinią przemawiają fakty, że jeżeli jest to kod stały to owszem kupisz pilota za 20-30 zł, ale one same nie generują kodu dopóki nie wczytasz go z oryginalnego pilota, a tego nie masz.... Zamiennik jakiś zmiennokodowy...
Witam. Trzeba przestawić mikroprzełącznik w pozycję ON, dioda zacznie powoli migać następnie trzeba przycisnąć przycisk pilota - dioda zapali się na 2 sekundy ciągłym światłem co oznacza, ża pilot został pomyślnie wczytany. Po zaprogramowaniu pilota trzeba z powrotem przestawić mikroprzełącznik 10 w pozycję OFF
seat cordoba jak w temacie '95 ,mam problem z wczytaniem pilota , baterie nowe a auto nie reaguje na wczytywanie , pilot po zakończeniu prawidłowo miga 5razy , a auto nic i nic . Może ktoś pomoże
Dzięki , mam tylko instrukcję wczytania pilotów do radia NIE wiem jak sie wczytuje radio do płyty głównej szczerze to podejrzewałem , że płyta z radiem muszą się widzieć ale nie było tego w opisie radia af 43sp Proszę o podpowiedź , z góry dzięki Grzegorz
Zasilanie jest w porządku sprawdzałem za pomocą kontrolki 12V. Zapasowy działał, natomiast w tym przypadku nie ma funkcji wczytania kodu pilot od razu był zamontowany i zaprogramowany
Witam. Wszystko robisz dobrze ale... nie z tej strony co trzeba. Masz przecież pilota FAAC Fix2, więc nie możesz wgrać tego pilota do radia Sommer. Ktoś kto montował napęd nie skorzystał z oryginalnego radia, tylko wsadził tam radio FAAC. Powinieneś znaleźć to radio i wczytać swego pilota zgodnie z instrukcją FAAC-a. Radia Sommer pracują na częstotliwości...
Najłatwiej o taką sytuację jak sterownik ma stały kod (lutowane zworki w pilocie i centralce). Dzisiaj takie rozwiązania spotyka się jeszcze w bezprzewodowych dzwonkach do drzwi. Pozostałe systemy pracują na zasadzie zapamiętania unikalnego numeru pilota oraz na zasadzie dynamicznie zmiennego kodu. W obu przypadkach ciężko o taki zbieg okoliczności....
dioda w tym radiu powinna się zaświecic jeśli odbierze sygnał z pilota który nie jest wczytany do radia. Przy odebraniu sygnału z pilota wczytanego dioda nie reaguje. Migac szybko przez chwilę powinna po podaniu napięcia. Jeśli drugi kanał w radiu nie jest używany proponuje wczytac piloty na drugim kanale i zamienic przewody białe na fioletowe z radia
pod tym adresem nie ma programowania wszystkich funkcji ,jest opis i jak wczytać piloty. Dodano po 54 help
Zobacz w BSI ile widzi kluczy i pilotów wczytanych.
dragus12081: nie wszystkie piloty na 433,92 z kodem zmiennym to to samo. Jeśli radio masz novoferma to zapomnij, że wczytasz do niego piloty po 20zł. Możesz albo dokupić piloty novoferma albo dołożyć jakieś uniwersalne radio i wczytać tanie piloty.
widzę że koledzy nie znają instytucji Jammera?rozwiązuje to całkowicie sprawę z komunikacją radioodbiornika siłownika - jest najnormalniej zagłuszony,a rzeczony wyżej jammer może pracować na 433,92 Mhz,868 Mhz i 430 Mhz,więc pasma użytkowe w EU. Proponuję wczytać pilota ponownie /jeśli nie działa -sprawdzić bardzo blisko siłownika,istnieje możliwość...
nie da sie
Kolego w taki sam sposób jak oryginał. Musisz mieć dostęp do radia. Naciskasz przycisk na radiu puszczasz dioda zaczyna migać, wciskasz przycisk na pilocie który chcesz zaprogramować i trzymasz aż do momentu kiedy dioda na radiu mignie 3 razy w długim światłem. Pilot został wczytany. Należy odczekać aż radio wyjdzie z opcji programowania" dioda na radiu...
Witam.Mam używany mogę odstąpić.Co do zasięgu to 15 metrów jest niezłym wynikiem. Dodano po 1 Można wczytać piloty od alarmu alcatraz (prawie każdy model) jak również gms 210 small
Nie wiem co to za alarm. Pod podaną nazwą sprzedawane są różne modele. Natomiast większość alarmów potrzebuje kilkukrotnego włączania stacyjki do dwóch celów: awaryjnego rozbrojenia lub ponownego wczytania pilotów. Z tego co opisujesz to alarm nie reaguje na piloty a reaguje na włączanie stacyjki. Czyli pierwszą czynnością powinno być ponowne wczytanie...
Poradziłem sobie z tym problemem . Może komuś się to przyda: 1.Wyciągnąć i rozkręcić centralkę . 2.Wyciągnąć z płytki buzzer . 3.Pod buzzerem jest dioda i dwa styki . 4.Przy wyłączonym zapłonie na moment zewrzeć styki np. płaskim wkrętakiem . 5.Dioda zaczyna migać i wtedy przycisnąć na pilocie przycisk "Unlock" . 6.Dioda gaśnie - pilot wczytany . Analogicznie...
Czy do każdej z tych bram masz wczytany inny przycisk pilota? Bo możesz mieć wczytany jeden i ten sam do wszystkich co by chyba w dużej mierze ułatwiało sprawę.
1)Znajdź kogoś kto potrafi stwierdzić czy napewno nie działa pilot. W moim alarmie uszkodzony mikrowyłącznik był cały czas zwarty, wymieniłem go, ponowne wczytanie pilota do centrali i działa do dziś. 2)Centralki b. często mają ukryty wyłącznik. W sytuacjach awaryjnych służy on do wyłączenia centrali, tak mam w moim alarmie. Jest dobrze ukryty aby nie...
Panowie może trochę inny problem ale ta sama centrala, do jakiegoś tygodnia, centralka wywaliła mi wszystkie piloty oprócz jednego. zrobiłem reset wczytałem pierwszego, wszystko działa, wczytałem drugiego - działa, ale już nie rozpoznaje pierwszego, drugi działa, wczytałem trzeciego działa ale pierwszy i drugi już nie, resetowałem odłączałem napięcie,...
możesz sprawdzić czy drugi kanał w radiu działa prawidłowo, ma wyjście na przekaźniku, jeśli działa to wczytaj piloty na drugi kanał i poprowadź przewód do op_a i wspolnego a w radiu odłącz pin do sterowania pierwszym kanałem, zostaw tylko zasilanie.
witam auto Vektra B rocznik 97 ma oryginalnego pilota który działa! ale mam drugiego takiego samego pilota od kolegi któremu założyłem alarm więc dał mi swoje piloty od tego samego rocznika jednak nie mogę ich wprogramować do sterownika. Sprwadziłem w środku oba piloty są identyczne więc w czym tkwi problem? czy nie można wczytać pilota od innej Vektry????...
kotbury, dzięki za odpowiedź pomimo meczu:) wykasowywałem całą pamięć centrali, ponownie wczytałem pilot (przyciskiem P1, diody migają na potwierdzenie przyjęcia poszczególnych poleceń). Potem jak naciskam przycisk w pilocie, to następuje 5 mignięć czerwonej diody - wg instr. błąd automatyki. Spróbuję jutro podpiąć silnik na "krótko". aha, te próby...
A co kolega robił? Podłączył do zasilania, próbował regulacji wyłączników krańcowych, wczytania pilota zgodnie z instrukcją itp itd..? Czy napęd jest w rolecie czy "na stole"? Im większa ilość danych co było robione, w jakim stanie jet napęd (nowy czy używany), jakie są objawy czy oznaki "życia" po podłączeniu czy naciśnięciu przycisku pilota, tym większa...
gdzie szukać radia... Jeżeli nie ma wewnątrz to musi być na zewnątrz. Prosiłbym o instrukcje do tego napędu Po co Ci instrukcja do Magic-a (pomijając fakt, że można znaleźć w sieci) skoro chcesz wczytać pilota do odbiornika CAME? Jak zlokalizujesz odbiornik, to będziesz wiedział jaki to model i instrukcję również znajdziesz w internecie....
wczytanie programów wczytanie pliku wczytanie napisów
prosty regulator oświetlenia zasięg telewizji naziemnej zestaw naprawczy pompa
Radmor 5470 – jak podłączyć korektor do amplitunera Radmor 5102 przez pętlę magnetofonową Błąd E 036 w kotłach De Dietrich - przyczyny i rozwiązania