Witam mam problem z webasto połączyłem sie za pomocą programu wtt ,temperatura oscylowała cały czas w okolicy 63-64 stopni, mimo ze webasto grzało 3-4minuty, po czym jak wyczułem ze jest za gorące, to kliknałem polecenie wyłacz webasto, po czym wentylator rozpoczął wychładzanie a temperatura momentalnie wskoczyła na 97 w przeciagu paru sekund. ogólnie...
Witam Mam Problem z webasto thermo top C w bmw e46. Byl zalozony dogrzewacz ale nie dzialal wiec wymienilem go na thermo top C, wszystko dziala : wlacza sie, pompa wody startuje, pompa paliwa startuje, wyplywa rozgrzany plyn i tu sie pojawia problem. Zaraz za webasto jest odpowietrznik i tam leci goracy plyn waz jest goracy, ale nie.moge znalezc nigdzie...
Witam! Dziękuję za odpowiedź. Kupiłem na znanym portalu aukcyjnym pompkę od mercedesa w202. Jak przyjdzie zacznę kombinować. Muszę zrobić jakiś prosty timer na 555 tak na 20min. Jak myślisz kolego Zbychul 20min wystarczy? Ty masz jakieś doświadczenie ja żadne;) . Chcę też później dokupic jakąś radiolinię. Moduły gsm są strasznie drogie a przerabianie...
- W serwisie zasililiśmy WEBASTO nową fabrycznie pompką z kanistra, zero powietrza - to samo. - Po odpięciu rury z filtrem powietrza oraz bez tłumika zachowuje się tak samo. - Oba akumulatory właściwie nowe, sprawne, naładowane, ładowanie OK - Komputer diagnostyczny pokazuje podobne napięcie zasilania Webasto jak miernik wpięty w tym samym czasie w...
Sprawdź czy czasem nie masz pozaginanych przewodów, które rozprowadzają Ci ciepłe powietrze po kabinie. Może jest gdzieś zagięta rura i ogrzewanie się przegrzewa. Druga sprawa, to czy wlot do ogrzewania jest drożny.
Powinien być jakiś błąd skoro się wyłącza przed czasem. Może nie działa pompka obiegu i piec się przegrzewa. Przeskanuj VAG-em.
jest to webasto od tatry 815 i świeca ma gwint 18x1,5 nap.3,6v.Cena w sklepie nowej świecy 18zł.Zamiast pompki paliwa zastosowałem zasilanie kropelkowe.Zużycie paliwa od 0,5 do 1l na godzinę.Zpowodu stanu technicznego przekaźniki nie nadawały się do eksploatacji.Wywaliłem ,odpalam ręcznie.Jeżeli urządzenie jest zamontowane z dala od materiłów łatwopalnych,nie...
Wydaje mi się że piec się przegrzewa.Obieg wody do sprawdzenia.
Zdiagnozuj je najlepiej i sprawdź jaki błąd podaje, mi się wydaje że jest źle wpięte w obieg cieczy i się przegrzewa, a jak płyn jest ciepły to na otworzonym termostacie ma poprostu obieg i pracuje normalnie.
A jaki tam pie siedzi? Webasto czy Eberspacher? Dodano po 58 Jaki dokładnie błąd wyskakuje (nr).
Witam, może głupie pytanie ale chcę się upewnić , mając taki kabelek od jakiegoś auta grupy VW... podłączając pin7 z tego kabelka do pinu 2 we wtyczce webasto [X1] oraz +12 i masę to powinienem połączyć się z webasto ?? tak ?? nawet BW50 ??(thermo top, model ze zbiorniczkiem na paliwo) oraz, webasto mam ciężko dostępne, przypadkiem nie ma tego kabelka...
Czy 1 na zdjęciu to tak zwane webasto?
W przypadku ładowania do napięcia 13.4-13.6V akumulator następnego dnia wykazywał znaczne niedoładowanie (ok 60-70%). Wystarczyło że napięcie wyniosło 13.8V i już mieliśmy naładowanie na poziomie 95%, przy 14.6V można uznać że naładowanie wynosiło 100% Akumulator jednak nie warto ładować do 14.6V, gdyż przy 14.4V nie różnica w pojemności przy rozładowaniu...
Bardzo prawdopodobne, że przegrzewa się - sprawdź, czy coś Ci nie wpadło do sitka. Możliwe, że jeszcze musisz odpowietrzyć układ paliwowy.
1. wywala jakiś błąd na wyświetlaczu? F-- 2. może czujnik temperatury (termistor) na kasecie jest uszkodzony, ktoś na forum pisał, że raz stykał raz nie.. 3. niedrożność pieca...? 1- nie wywala 2.sprawny, jak silnik troszke pochodzi to webasto działa normalnie 3. piec, cały układ drozny Zastanawiam sie , czy powodem nie jest poziome ułozenie pompki....
Nie ma obiegu cieczy i się przegrzewa? Przyczyn może być wiele, bez podłączenia komputera trudno zgadywać.
Witam. Kolego jeśli wentylator lekko i cicho się obraca to sprawdż wlot powietrza do piecyka , może się przegrzewa i wyłącza .
Martwi mnie tylko fakt łączenia w szereg nagrzewnicy webasta i reduktora. Ten ostatni jak wiadomo ogranicza przepływ wody a co za tym idzie obawiam się pogorszenia ogrzewania zwłaszcza na wolnych obrotach po pierwsze a po drugie możliwości przegrzewania się webasta przez zbyt wolny przepływ wody.
Przede wszystkim sprawdź kod usterki, czyli ilość wolnych mignięć. wszystko wskazuje że przegrzewa się piec , wyczyść dolot powietrza w kabinie do agregatu
W roczniku 2002 masz w SGA piec nie D3xx, tylko D5WZ i sitko z kołnierzem. Świeca po podaniu około 8 V, ma po 10 sek być na koncu rozgrzana na maxa i pobierać prąd powyzej 10 A. Stare świece nie spełniaja tych parametrów. Pozdr. Cześć Stefanek podaj mi tel.do siebie może być na pw, mam w Sharanie 2006r.dogrzewacz eber D5WF i po wymianie szczotek w...
teraz to juz całkiem padła błędów jest od groma BBM MID 249 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 90 EBS MID 136 SID 70 FMI 10 OCCURRENCE 62 ECS MID 150 PSID 200 FMI 9 OCCURRENCE 3 EMS MID 128 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 255 IC MID 140 PPID 20 FMI 0 OCCURRENCE 255 VECU MID 144 PSID 227 FMI 9 OCCURRENCE 8 APM MID 185 PID 84 FMI 2 OCCURRENCE 126 mozesz to rozszyfrowac?...
Jak grzeje, to zostaw pompkę w spokoju. Najprawdopodobniej przegrzewa się. Sprawdź przewody powietrzne wewnątrz kabiny czy nie są gdzieś zapchane oraz wentylator czy nie jest syfem zaklejony. Możliwe też, że czujnik płomienia/przegrzania uszkodzony ( dość częsta przypadłość).
Witam i proszę o radę. Mam w moim Mercedesie Vaneo (benzyna) ogrzewanie postojowe Eberspacher. Piecyk po paru sekundach od uruchomienia wyłącza się. Wymieniłem pompę, ale nie pomogło, mechanik stwierdził że pompa uruchamia się na kilka sekund i zatrzymuje się. Piez się przegrzewa i wyłącza. Co to może być?
Sprawdź najpierw czy masz palnik ok. Palnik czasem się przegrzewa i z boku robi sie otwór w podstawce, w której siedzi sitko i świeca. Przez to w palniku szybko osadza sie sadza. Co do CO2, to jak widze, zawsze suwak jest ustawiony na środku.
Tego nie wiem Przy braku przepływu bardzo szybko piec uzyskuje temp. podtrzymania , lub nawet się przegrzewa , i zamyka podawanie paliwa .Pozdrawiam .Dlatego działa przy uruchomionym silniku .
co ma czesc mechanicza do zakresu regulacji ? sprawdz czy nie masz pieca brudnego w sensie kurzu lubia sie zasyfiac te piece zalezy jak kto dba w aucie bez obrazy .... na kasecie pod ta szara klapka znajduje sie czujnik temperatury ktory zczytuje temperature z wnetrza auta i zwalnia na moc czesciowa .... i zobacz czy rura wychodza z webasta nie jest...
Witam, Nr tej czesci: 5010 1K0 261 433 C Brenneinsz A teraz moj problem. WEBASTO TT-V W ubieglym roku ( zimie ) Webasto dzialalo mi tylko w czasie jazdy. Byla zepsuta pompa wody i przegrzewalo sie na postoju. Wylaczylem wiosna wtyczke od Webasto i postanowilem wymienic pompe. Zrobilem to dopiero teraz. Pompa wymieniona. Bledy skasowane i.... Po probie...
Koledzy doszedlem co jest. Blacha rzecz :/ Okazalo sie ze pompka staje sama z wlasnej winy. Podlaczylem na krotko i raz zakreci a raz nie. Problem z elektromagnesem najszybciej. Dobrze ze jest na gwarancji. Jedzie juz di mnie druga pompka. Powiem co robilo sie: Webasto startowalo nawet gdy pompka stala. Gdyz widzi ze jest pompka podlaczona (z odpiata...
klapy też ostatnio zdjąłem a to odrazu mamuśka, że mam zasłonić :) To powiedz jej że założyłeś nowe pamięci i webasto sie przegrzewa, a bez nich nie bedziesz mógł uczyć sie programowania, ktorym ostatnio bardzo sie zainteresowałes (powiedz potem przy obiedzie ile zarabiaja programiści- kobiety maja na kwestie finansowe radar w uszach), więc albo bedą...
Witam, nie mam ogrzewania w touranie 2007 rok 1.9 tdi 115km. Leci cały czas zimne powietrze, jedynie przy długim i ciągłym gazowaniu do 3tyś obrotów leci jakieś znikome ciepłe powietrze. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, termostat nowy, płyn chłodzący nowy, układ był płukany 4 razy bieżącą wodą z węża ogrodowego, były resetowane klapki nawiewu....
właśnie chodzi o ogrzewanie w kabinie nie działa, także i webasto odpala ale wyłącza się jak by nie było obiegu bo się przegrzewa
Dziękuję marmus09 za ogólną informację jak się montuje Webasto - z tym miałem kłopotu. Pytałem kogoś, kto zna się choć trochę akurat właśnie na Ducato. Problem rozwiązany, uszkodzona była pompka cieczy i na tyle niefortunnie, że pompowała, ale ledwo, ledwo, powodując błąd przegrzewania się komory spalania. Po wymianie pompki wszystko jest już w porządku...
Kluczem jest odpowiedź na pytanie co się uszkadza. Jeśli pali się stojan czy mostek to powodem jest pobór prądu, jeśli regulator to już albo pech albo zamienniki słabej jakości, jeśli urywają się szczotki to biją pierścienie. Może być że po nocy aku są mocno rozładowane (webasto) a rano długo parkocze na wolnych to się altek przegrzewa bo na wolnych...